Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - InFocus X9 *

382 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
InFocus X9 (Projektorer) 3 8,85 (12) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 18 december 2008 - 21:19

Ben Hur
  • Ben Hur
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Men vad fasiken,kan man bli mer lurad
Beställde X9 från Komplett för 2 dagar sedan hämtade ut den idag och så ser jag att de sänkt priste med 1000kr till 6999?!
Kan man häva köpet eller något?
Självklart packade jag upp den innan jag gick in här på Prisjakt och såg priset

Postad 18 december 2008 - 22:09

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0

Jag har exakt samma problem. Jag och en polare köpte varsin X9 samtidigt och han kan ändra på dessa 3 setting men inte jag. Prövat med Brilliant / ECO både ON / OFF utan resultat.

Fredrik? ;)

Vad kör du (ni) för bildkälla?

Fredrik
representerar InFocus i Norden
ISF certifierad

Redigerat av FFrrEEddRRiiKK, 19 december 2008 - 09:52.

Postad 18 december 2008 - 22:17

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1 065 inlägg
  • 0
Det kanske är svarat på tidigare i tråden, men vad kostar en ny lampa till X9an?

Postad 18 december 2008 - 23:16

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0
Under 3.000:-.

Fredrik
ISF certifierad

Redigerat av FFrrEEddRRiiKK, 19 december 2008 - 09:52.

Postad 18 december 2008 - 23:58

paymaster
  • paymaster
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
till FFrrEEddRRiiKK

Liten fråga bara.. Det står 12 dagar kvar på infocus i din sluttext. Har det hänt nåt med infocus som vi komsumenter bör veta? Eller är det bara om slutdatumet för buybacken om du tidigare nämt.

Redigerat av paymaster, 19 december 2008 - 00:05.

Postad 19 december 2008 - 01:51

agazza
  • agazza
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Hur står sig X9an och X10an mot Epson EMP-TW700?

https://www.prisjakt...kt.php?p=134590

Postad 19 december 2008 - 09:51

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0

Eller är det bara om slutdatumet för buybacken om du tidigare nämt.

Voucherkampanjen gäller t o m 31/12-08.

Fredrik
ISF certifierad

Redigerat av FFrrEEddRRiiKK, 19 december 2008 - 10:08.

Postad 21 december 2008 - 13:45

Unregistered1d8d1f10
  • Unregistered1d8d1f10
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Jag tänkte bara höra ifall någon fått sin cashback ännu?

Förövrigt är jag riktigt nöjd med min x9a.

Postad 21 december 2008 - 22:18

Haya
  • Haya
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Jag har inte fått min. Mailat dom 2ggr och bett om en bekräftelse men inget svar.

Postad 21 december 2008 - 22:59

Unregistered1d8d1f10
  • Unregistered1d8d1f10
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
länge sedan du mailade? jag mailade min i tisdags,inget svar eller pengar ännu.

Hur mailade du?
jag skrev i listform(1 name and adress 2. 3. 4. 5....) och sen bifogade jag kvittot som pdf. avslutade mailet med att jag ville ha ett bekräftelse mail.

Postad 21 december 2008 - 23:03

Haya
  • Haya
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Jag mailade dom den 18e dec. Jag bifogade PDF:en ifylld.

Postad 22 december 2008 - 09:10

neues
  • neues
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Jag gjorde som Alla222, dvs mailade de efterfrågade uppgifterna till Infocus och bifogade kvitto.

Känns lite osäkert när, mig veterligen, ingen fått pengarna insatta på sitt konto än. Bara att hoppas att dom börjar svara på mail snart så man iaf får en bekräftelse på om de mottaget de skickade mailen.

Postad 22 december 2008 - 16:36

nikmar
  • nikmar
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Vad kör du (ni) för bildkälla?

PS3 @ 720p

Postad 23 december 2008 - 20:09

Ben Hur
  • Ben Hur
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Hej

Ngn som fått svar om Cashbacken?

Blir ju lite problematiskt när man telefaxar till Holland(eller var det var) och de inte ens bemödar sig med att svara på mail om faxet anlänt.

Helt plötsligt har cashbacken slutat gälla och de säger att de inte har mottagit ngt,,nej ag hopas inte det men man tror ju alltid det värsta

Ben

Postad 23 december 2008 - 21:28

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1 065 inlägg
  • 0
Jo, det vore ju surt om det inte blir nån cash-back. Jag som har funderat på att få en lucka i tiden i mellandagarna för att jäkta iväg och kolla in och förhoppningsvis köpa en. Men om inte detta fungerar så vet i tusan...

Postad 24 december 2008 - 22:04

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0
Kan mycket väl vara så att vi samlar alla utbetalningar till efter kampanjens sista dag (31/12-08).

Ha lite is i magen, och avvakta. :)

Fredrik
ISF certifierad

Postad 26 december 2008 - 19:12

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Är det värt att lägga 1500kr extra på x9 än hd65 som kostar 5500kr på elgiganten?
Hade tänkt att köpa den på hifibklubben för 8000kr och sedan cash back DVS 7000kr
Frågan är:
Är det sista dagen att skicka in cashbacken den 31dec? Tänk så att jag inte hinner få den fast jag har betalt hifi kliubben imorgon(27dec) snabba svar tack!

Dessutom så skrev du:

Kampanjen gäller till och med 31/12-2008, men lagret är begränsat, och blanketten skall vara InFocus tillhanda senast 31/1-2009.

och att den finns i kartongen, om den inte finns, kan man bara göra det online fast man har köpt den innan 31dec?
Hade tänkt att köpa hos HIFIklubben i götevorg(vid domkyrkan) vet du om de har så cashback gäller?

Redigerat av Unregistered1373, 26 december 2008 - 19:23.

Postad 26 december 2008 - 19:49

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0
Kampanjen gäller till 31/12-08, och vouchern skall vara InFocus tillhanda senast 9/1-09.

Om inte vouchern är med i kartongen, så kan din butik fixa en till dig, som du kan fylla i och maila eller faxa in.

Fredrik
ISF certifierad

Postad 26 december 2008 - 20:02

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0

Kampanjen gäller till 31/12-08, och vouchern skall vara InFocus tillhanda senast 9/1-09.

Om inte vouchern är med i kartongen, så kan din butik fixa en till dig, som du kan fylla i och maila eller faxa in.

Fredrik
ISF certifierad

Så det ä rinte begränsat? Alla kan få som köper innan?

Postad 26 december 2008 - 21:44

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0
Jadå, lagren har fyllts på igen. :)

Fredrik
ISF certifierad

Postad 27 december 2008 - 00:28

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0

Jadå, lagren har fyllts på igen. :)

Fredrik
ISF certifierad

Syftade på att kommer jag fortfarande kunna använda rabatten fast den har komit nya i lagret?

Sedan undrar jag hur stor bild jag kan få, vill ha så stor som möjligt. Exakt 3meter från lins till duk.
Förstår mig verkligen inte på dessa kalkylatorer. Tror han i hifiklubben sade 78'tum, kan jag verkligen inte få mer?

Ahh medans jag redan är igång med alla frågor, du nämnde tidigare i tråden att det var 2år garanti, får jag det också om jag köper hos hifiklubben?
Sedan undrar jag vad som egentligen menas med lamp garanti, skulle du/någon kunna utveckla?

Redigerat av Unregistered1373, 27 december 2008 - 01:22.

Postad 27 december 2008 - 10:21

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0
Rabatten gäller på köp fram till och med 31/12-08 (oavsett vad du köper projektorn för, men hos de återförsäljare/distributörer som är med i kampanjen), och kvittot/underlaget skall vara InFocus tillhanda senast 9/1-09.

3 m lins > < duk får du 80" - 87" bild cirka med X9.
http://www.infocus.c...Calculator.aspx

InFocus standardgaranti på X9 är 2 år på maskin och 1 år utan timbegränsning på lampa (i Norden), gäller dock inte överallt, beroende på var olika butiker köper sina X9:or ifrån, så kolla alltid med din butik, så att du får bäst garanti.

Fredrik
ISF certifierad

Redigerat av FFrrEEddRRiiKK, 27 december 2008 - 11:02.

Postad 27 december 2008 - 17:51

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Okej fredrik nur behöver jag verkligen hjälp, pratade med ALLA hos hifi klubben i både skånegatan och den andra vid domkyrkan dvs båda i göteborg, ingen visste något om cashback och de öppnade en och såg inte en blanket, hur gör jag nu? Jag har reserverat en och ska köpa imorgon, men jag vill ju fan ha cashback, hjälp mig snälla! är fan desperat!

Postad 27 december 2008 - 19:08

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0
Nedan har du vouchern för nedladdning, om den inte finns i kartong eller hos din butik.

Bara att fylla i och maila eller faxa in till InFocus. :D

Voucher Serial Number behövs ej i dessa fall.

Fredrik
ISF certifierad

Bifogad fil(er)

Postad 28 december 2008 - 13:48

neues
  • neues
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Hej Fredrik, många frågor om Vouchern. Inte så konstigt kanske med tanke på den brist på respons som förekommit när man mailat in.

Tänkte höra om jag bör göra om min ansökan, jag gjorde så att jag skickade ett mail med svar på de frågor som ställdes i vouchern och använde alltså inte själva voucher blanketten. Detta eftersom skrivrättigheterna i dokumentet var spärrat och det kändes onödigt att skriva ut och skriva in uppgifterna för hand och därefter mail det.

Jag antog att detta inte spelade någon roll, men vill hemskt gärna få detta bekräftat då jag, liksom övriga är sugen på dessa pengar.

Mvh Johan

Postad 28 december 2008 - 18:18

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0
Antar att att maila in uppgifterna går bra, men räkna inte med något svar nu och fram till 5/1-09. InFocus har nämligen helgstängt fram tills dess, och även han som sköter denna promouppföljningen, så jag kan tyvärr inte hjälpa vidare här, men skall se om jag kan få mer information innan dess.

Fredrik
ISF certifierad

Postad 28 december 2008 - 19:26

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0

Nedan har du vouchern för nedladdning, om den inte finns i kartong eller hos din butik.

Bara att fylla i och maila eller faxa in till InFocus. :(

Voucher Serial Number behövs ej i dessa fall.

Fredrik
ISF certifierad

Så du kan garantera att jag får pengar fast jag inte har en blankett eller något i förpackningen?
Hur vet de ttt jag köpte den innan 31?

Postad 28 december 2008 - 21:27

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0

Så du kan garantera att jag får pengar fast jag inte har en blankett eller något i förpackningen?

Vouchern är inte nödvändig, utan du kan även ladda ner ovan .pdf och fylla i och maila/faxa in, eller alternativt ev. maila in de nödvändiga uppgifterna på samma e-mail adress.
Poängen är alltså att din X9 är köpt senast 31/12-08, och voucher/payback-underlaget InFocus tillhanda senast 9/1-09.

Hur vet de ttt jag köpte den innan 31?

Ditt kvitto(datum) skall gälla här.

Fredrik
ISF certifierad

Redigerat av FFrrEEddRRiiKK, 28 december 2008 - 21:29.

Postad 29 december 2008 - 13:21

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0

Vouchern är inte nödvändig, utan du kan även ladda ner ovan .pdf och fylla i och maila/faxa in, eller alternativt ev. maila in de nödvändiga uppgifterna på samma e-mail adress.
Poängen är alltså att din X9 är köpt senast 31/12-08, och voucher/payback-underlaget InFocus tillhanda senast 9/1-09.

Ditt kvitto(datum) skall gälla här.

Fredrik
ISF certifierad

Kvitto datum ska gälla här, vad menar du?

Postad 29 december 2008 - 14:14

Unregistered1d8d1f10
  • Unregistered1d8d1f10
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Kvitto datum ska gälla här, vad menar du?

Det han menar är att på kvittot står inköpsdatum och med hjälp av detta så ser infocus att du köpt projektorn i dec månad.

mvh
alex

Postad 29 december 2008 - 19:39

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Ahhh, my fualt, kollade inte in formuläret såg nu att man ska scanna in kvittot och sedan skicka iväg det tillsamans med lappen med information!

Voucher Serial Number:
Det ska man inte röra va?

Redigerat av Unregistered1373, 29 december 2008 - 19:40.

Postad 29 december 2008 - 20:51

Haya
  • Haya
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Biorummet är nu klart och allt är på plats, och vad händer? jo fjärren är stendöd. Helt omöjligt att få igång den då. Vad ska jag göra? Jag har dubbelkollat batteriet att det funkar och tagit bort plast skyddet.

Postad 29 december 2008 - 21:12

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0
Antar att du bekräftar att den ger utslag, t ex genom att "fota" IR:n med t ex mobilkameran?

Fredrik
ISF certifierad

Postad 29 december 2008 - 21:18

Haya
  • Haya
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

Antar att du bekräftar att den ger utslag, t ex genom att "fota" IR:n med t ex mobilkameran?

Fredrik
ISF certifierad

Ja det har jag provat och det är stendött...
Går det att köpa en universalfjärr och skriva in dom här koderna?
http://www.infocus.c.....s_en pdf.ashx

Tacksam för snabbt svar =)

Postad 29 december 2008 - 21:27

pakarlss
  • pakarlss
  • Forumräv

• 893 inlägg
  • 0
Jag använder min Logitech Harmony 525 till X9:an. Hittade dock inte exakt X9:an färdigkonfigurerad i Logitechs verktyg, men det fanns flera snarlika. Grundfunktionerna funkade, med fick justera en del kommandon i efterhand.
I övrigt funkar alltså Logitech Harmony bra.

Postad 29 december 2008 - 21:36

Haya
  • Haya
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Kan man programmera den utan att ha orginalfjärren? Eftersom den inte funkar ?

Aha man kör USB via datan...

Redigerat av Haya, 29 december 2008 - 21:39.

Postad 29 december 2008 - 21:39

pakarlss
  • pakarlss
  • Forumräv

• 893 inlägg
  • 0
Ja, det går. Kollade Logitechs databas, och X9 verkar finnas med nu.
Du väljer vilka prylar du har via ett webb-interface, sen hämtas alla koder från Logitechs databas. Programmeringen av fjärrkontrollen sker därefter via USB.

Postad 29 december 2008 - 22:20

Haya
  • Haya
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Inte nog med att fjärren inte funkar det tjuter som f*n om den......
Vad kan det bero på? Är Projjen också paj? verkar ju osanolikt...

Postad 29 december 2008 - 23:16

Instant_exit
  • Instant_exit
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag har precis införskaffat en X9 till vardagsrummet, och jag måste säga att den är helt perfekt till att titta på film och spela tv spel på med kompisarna.

Tänkte bara dubbelkolla: Är det så att Cashback Vouchern på X9 bara gäller för projektorer inköpta i sverige, eller?? Köpte nämligen min från computeruniverse i tyskland precis innan jag fick reda på erbjudandet.

Mitt amatörutlåtande på projen är: Bra färger, skärpa, och väldigt bra tryck i ljusstyrkan. Kan tom spela tvspel under dagstid trots att jag har vitt tak och till största del vita väggar. Det enda som stör mig är att svärtenivån kunde ha varit snäppet bättre. Min flickvän som jag köpte projen ihop med är biografmaskinist, men har inte sett den än. Skall bli intressant att höra vad hon tycker om bildkvaliten. Fast med tanke på att hon dissar digitala maskiner för flera hundra tusen kr till förmån för 35mm projektioner i deras biosalong, så skall jag nog inte hoppas på alltför mkt :)

Jag måste under kvällstid ofta dra ner brightness en del för att det vita blir väldigt ljust, och så känns det ibland som det är en aningen grådisig bild (eller det är snarare ett mkt tunt lager av en vit slöja som ligger över hela bilden... om ni fattar vad jag menar). Beror säkert mkt på mina väggar/tak också.

Skulle det under kvällstid när jag kan mörklägga rummet mer eller mindre helt, då "grådisigheten" syns som mest hjälpa svärtenivån om man införskaffade ett s.k ND2 filter att litegrann sänka ljusstyrkan från projlampan så att det ev kan bli lite svartare svart? Antar att om man sänker totala ljusstyrkan lite så får man även lite mindre slask från väggar/tak?

Har läst av några på Avforum.com som gjort så med bra resultat. Vad tror ni?

Kör såklart på ecoläget, tycker att det räcker även under dagtid faktiskt.

Kör f.n rätt på vit vägg med proj ca 3.5m från väggen, 2.4m bred bild. Skärm får bli ett senare projekt eftersom det kostar en hel del, och väggen f.n funkar ganska bra.

Hursomhelst. Kul apparat är det, och väldigt bra för mina behov eftersom jag inte har budgeten eller intresset att köra på en mer highend projektor, men som ändå kollar mycket på film och spelar spel.
Riktigt rolig apparat!

Synd bara även att man inte kan ställa in separata rgb nivåer. Men hade nog aldrig slutat tweaka isåfall.
Rekommenderat köp alltså totalt sett!
/J

Redigerat av Instant_exit, 29 december 2008 - 23:29.

Postad 30 december 2008 - 09:48

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0

Tänkte bara dubbelkolla: Är det så att Cashback Vouchern på X9 bara gäller för projektorer inköpta i sverige, eller?? Köpte nämligen min från computeruniverse i tyskland precis innan jag fick reda på erbjudandet.

Vouchern gäller ej här.

Mitt amatörutlåtande på projen är: Bra färger, skärpa, och väldigt bra tryck i ljusstyrkan. Kan tom spela tvspel under dagstid trots att jag har vitt tak och till största del vita väggar. Det enda som stör mig är att svärtenivån kunde ha varit snäppet bättre. Min flickvän som jag köpte projen ihop med är biografmaskinist, men har inte sett den än. Skall bli intressant att höra vad hon tycker om bildkvaliten. Fast med tanke på att hon dissar digitala maskiner för flera hundra tusen kr till förmån för 35mm projektioner i deras biosalong, så skall jag nog inte hoppas på alltför mkt :rolleyes:

Jag måste under kvällstid ofta dra ner brightness en del för att det vita blir väldigt ljust, och så känns det ibland som det är en aningen grådisig bild (eller det är snarare ett mkt tunt lager av en vit slöja som ligger över hela bilden... om ni fattar vad jag menar). Beror säkert mkt på mina väggar/tak också.

Skulle det under kvällstid när jag kan mörklägga rummet mer eller mindre helt, då "grådisigheten" syns som mest hjälpa svärtenivån om man införskaffade ett s.k ND2 filter att litegrann sänka ljusstyrkan från projlampan så att det ev kan bli lite svartare svart? Antar att om man sänker totala ljusstyrkan lite så får man även lite mindre slask från väggar/tak?

Har läst av några på Avforum.com som gjort så med bra resultat. Vad tror ni?

Du skall alltid göra en grundkalibrering med DVE, allt annat är lite som att famla i dimman.
ND filter kan absolut funka också, men låter onödigt om du kör en 2.4 m bred bild.

Synd bara även att man inte kan ställa in separata rgb nivåer. Men hade nog aldrig slutat tweaka isåfall.

Trots avsaknaden av RGB reglage på X9:an, så blir det inte mycket bättre än nedan, som är en mätning jag gjorde efter att jag gjort min grundjustering med DVE. :)

Fredrik
ISF certifierad

Bifogad fil(er)

Postad 30 december 2008 - 09:53

Alban
  • Alban
  • Beroende

• 1 065 inlägg
  • 0
Jag tänkte åka till Göteborg idag och kolla och kanske köpa en X9a.
Jag hade tänkt få den demat på Hifi-klubben idag, men i varje fall den ena butiken hade inget demoex. Förhoppningsvis har den andra det, men om planen skulle spricka (och jag ska ju snart åka) - finns det någon annan trevlig affär i Göteborg där man kan få en X9 demad idag? (tisdag)

EDIT: Den fanns på Skånegatan. No danger on the roof

Redigerat av Alban, 30 december 2008 - 11:07.

Postad 30 december 2008 - 10:57

swedenurse
  • swedenurse
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Vad kostar en lampa till X9:an?

Postad 30 december 2008 - 11:19

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0
Skall ligga på runt 2.900:-.

Fredrik
ISF certifierad

Postad 30 december 2008 - 11:29

swedenurse
  • swedenurse
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Om jag skall visa bilderna för 50 - 100 pers i lokal, är då regnbågseffekten påtagliggare/påtaglig?

Det är väl främst DLP projjarna som levererar regnbågseffekt?

Postad 30 december 2008 - 11:36

swedenurse
  • swedenurse
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
X9 kontra Panasonic PTAX 200 ?????

Postad 30 december 2008 - 14:52

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Ingen har fortfarande svarat, vad ska man skriva in på voucher serial number?

Samt hur behandlar man projektorn den första veckan/dagarna, kan man köra in den på något sätt som en TV, hur gör man?

Har lagt undan en projektor på hifiklubben ska åka dit om en stund och köpa den.

Postad 30 december 2008 - 16:01

FFrrEEddRRiiKK
  • FFrrEEddRRiiKK
  • Mästare

• 3 247 inlägg
  • 0

Ingen har fortfarande svarat, vad ska man skriva in på voucher serial number?

https://www.minhembi...s...t&p=2230193

Fredrik
ISF certifierad

Postad 30 december 2008 - 21:30

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
Ahh my bad!

Slog till idag på den sista x9an, är skit nöjd, kör på väggen med 10meters HDMI kabel, för snyyyyyyyyyygt! Duk kommer snart

Hittade inte hur man stänger av den, när jag klickar på knappen så stängs lampan av men inte själva projektorn.

Ge en förklaring hur man utför en korrekt avstäning av projektorn vill inte ta sönder den, använder den enbart genom HDMI till bärbara datorn.

Postad 30 december 2008 - 21:37

pakarlss
  • pakarlss
  • Forumräv

• 893 inlägg
  • 0
Är det inte bara fläkten som kör en stund efter avstängning för att kylningens skull? Den kör någon minut efter avstängning.

Postad 30 december 2008 - 22:34

Unregistered1373
  • Unregistered1373
  • Användare

• 147 inlägg
  • 0
aha ok tack, tog ut sladden efter 40sek, spelar nog ingen roll hade knappt på den, vet man ska inte bra sätta på och stänga av hela tiden, men jag var tvungen just nu.

Någon som vet vad man ska ha för inställningar (typ fanns några att välja på kontrast toning och annat) för att få bästa resultat?

Har även skickat iväg vouchern, hoppas man får pengarna snart.
Känns skönt att man fick den sista projektorn ändå :P

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.