Uncharted 2: Among Thieves (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(89)
|
99:- | |
Uncharted 2: Among Thieves - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(12)
|
Inga priser | |
Uncharted 2: Among Thieves - Game of the Year Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick (1 inlägg)
|
16 år sedan |
Uncharted 2 - Among Thieves (13 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 24 April 2009 - 21:51

Confirmed...
EDIT: Hoppas de satsar på småskala, dvs 3v3 eller 4v4.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 24 April 2009 - 22:06.
Postad 24 April 2009 - 23:03
Jo jag hoppas också på småskaligt, så det kan behålla lite av den där smyga och ta skydd som finns i singelplayerConfirmed...
EDIT: Hoppas de satsar på småskala, dvs 3v3 eller 4v4.
Postad 25 April 2009 - 01:48
Jämt ska bra spel förstöras av lolande fjortisar som svär över VOIP, bara kolla på hur playstation.comforumen är överfulla av idioter som postar skit om hur viktigt det är att i VARJE J***A spel kunna springa runt och lära sig banor utantill och inte få självrespekt på annat sätt än att bete sig som idioter på multiplayernätverken, för det är vad som händer, VARJE gång.
Redigerat av simulacra, 25 April 2009 - 02:02.
Postad 25 April 2009 - 08:23
Du vet att du inte är tvungen att spela multi-player bara för att det finns?Jaha, det var Uncharted det, det var roligt så länge det varade. *sigh*
Postad 25 April 2009 - 10:28
Postad 25 April 2009 - 10:59
Jag tror singeluppdragen kommer att vara minst lika bra som i ettan.Nej, men jag blir tvungen att spela de nerprioriterade singleplayeruppdragen som finns.
Postad 25 April 2009 - 12:16
Det är långt ifrån alltid som det händer dockNej, men jag blir tvungen att spela de nerprioriterade singleplayeruppdragen som finns.
Morlock: Undrar hur det blir med försäljningen av Infamous nu när de kör samma knep som Crackdown
Postad 27 April 2009 - 08:31
uncharted2coop_93434.jpg 114.69K
0 Antal nerladdningar
uncharted2coop_933434.jpg 95.79K
0 Antal nerladdningar
uncharted2mpscreen_005656.jpg 94.07K
0 Antal nerladdningar
uncharted2mpscreen_0053434.jpg 92.19K
0 Antal nerladdningar
uncharted2mpscreen_0054545.jpg 65.12K
0 Antal nerladdningar
uncharted2mpscreen_0054656.jpg 96.7K
0 Antal nerladdningar
uncharted2mpscreen_00539454.jpg 86.74K
0 Antal nerladdningarhttp://ps3.kombo.com....php?artid=9865
Fan va jag längtar till detta spel
Redigerat av bazookajoe_83, 27 April 2009 - 08:33.
Postad 27 April 2009 - 08:47
Postad 27 April 2009 - 09:04
Max 4v4, nice!-Multiplayer co-op for 3 players. Different story than single player. Zones/actions in the map requiered for 2/3 players. Mini bosses in each section. Players will revive after a few seconds (lees if the other players helkp to revive)
-Deathmatch. 4vs4 you can choose two skills. And you need to explore like in Uncharted 1 to find the strongest weapons.
-Capture the treasure, is like CTF. 4vs4 trying to steal treasures from the enemy base.
Postad 27 April 2009 - 13:08
Gjordes det? I så fall kan jag inte se det. Konstigt.Tack, men det gjordes ju ngra inlägg efter mitt
Postad 27 April 2009 - 13:15
Inte en chans att SP är beyond nivån det var i ettan *sigh*
Postad 27 April 2009 - 13:44
Säger bara en sak, förstörd singleplayer, jag oroade mig över att SP:n skulle behöva konkurrera med multiplayer, men nu hör man att SP konkurrerar med MP OCH co-op.
Inte en chans att SP är beyond nivån det var i ettan *sigh*
du är inte känd för att vara positiv va?
Postad 27 April 2009 - 14:28
Saker blir inte bättre av att tynga på fler delar, det är ungefär som att hänga på ett släp på en Ferrari, den kan ta mer last, men det kör inte som en Ferrari ska då.
Postad 27 April 2009 - 14:48
Säger bara en sak GOTY !!!
Håller helt med.
Det har ju trots allt hänt förut att spel är riktigt bra, både i SP och MP. Den vanliga kampanjen i Killzone 2 t ex var en av de absolut bästa SP-upplevelserna någonsin, och samma spel hade en multiplayerdel som i min mening var nästan lika bra. (Även om de flesta verkar tycka tvärtom här). Sedan finns ju årets hittills bästa spel, Resident Evil 5 med som ytterligare ett exempel. Jag tyckte SP-delen var bara något snäpp under upplevelsen i Uncharted, men med Co-op blev den t om bättre!. Om man då blandar Uncharteds många fördelar med upplevelsen av ett bra Co-op, samt en bra MP-del, är jag själv till 99% säker Uncharted 2 kommer bli årets spel. Tror absolut inte de kommer släppa ett spel med en sämre upplevelse i SP än ettan bara för att de lagt till vissa moment, det tror jag inte utvecklarna kommer tillåta sig själva till.
Redigerat av latsius, 27 April 2009 - 14:49.
Postad 27 April 2009 - 15:07
Men den kommer att köra om många andra bilar med släp.Nej, realist däremot, jag erkänner mig gärna fel, men det är sällan jag behöver göra det för att vara ärlig.
Saker blir inte bättre av att tynga på fler delar, det är ungefär som att hänga på ett släp på en Ferrari, den kan ta mer last, men det kör inte som en Ferrari ska då.
Idag har man väl, rätta mig om jag har fel, oftast olika team som gör SP och MP delarna. Så man kan väl med stor sannolikhet tro att man anställt en bunt människor som kan det här med MP. Att man redan har kunskapen hur ett SP läge ska vara kan vi nog vara överens om.
Just därför tycker jag inte att det ena borde förta det andra, tvärtom tror jag det skapas synergier mellan utvecklingsgrupperna.
Postad 27 April 2009 - 17:32
http://www.joystiq.c...nder-multiplay/
Och co-op multiplayer:
http://www.joystiq.c...op-multiplayer/
Låter riktigt lovande
Postad 27 April 2009 - 17:36
http://blog.us.plays...tarts-june-3rd/
EDIT: Betan börjar 3 juni. Undra om det gäller US-only eller om vi stackars européer får säga sitt också?
EDIT:
You’ll be able to get a multiplayer beta voucher inside inFamous no matter where you purchase it.
And, yes, we’re working on getting the beta set up in Europe too (we’ll let you know as soon as we do).
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 April 2009 - 18:49.
Postad 27 April 2009 - 17:56
Battle Replay alá Halo 3.You're going to be able to save entire multiplayer matches to your hard drive and then edit them and view them in Cinema Mode. Rotating the camera at will and zooming in on specific fights will be just some of the commands you have for the ten cinema save slots at your fingertips
Postad 27 April 2009 - 20:27
Du verkar ha helt rätt där, ett särskilt nytt team som fixar med multiplayer och CO-OP.Men den kommer att köra om många andra bilar med släp.
Idag har man väl, rätta mig om jag har fel, oftast olika team som gör SP och MP delarna. Så man kan väl med stor sannolikhet tro att man anställt en bunt människor som kan det här med MP. Att man redan har kunskapen hur ett SP läge ska vara kan vi nog vara överens om.
Just därför tycker jag inte att det ena borde förta det andra, tvärtom tror jag det skapas synergier mellan utvecklingsgrupperna.
If you’ve been looking closely at our interviews, our team here at Naughty Dog has been growing rapidly and we now have quite a few more Dogs on staff than when work finished on UNCHARTED: Drake’s Fortune. It shouldn’t be a surprise that we had to grow our studio to tackle the task of creating fully-realized multiplayer and co-op modes that would live up to our own high standards and do the UNCHARTED universe justice.
KällaThe rest of our team at Naughty Dog has been hard at work pushing our engine to its limits while creating a campaign that is more expansive and more ambitious than UNCHARTED: Drake’s Fortune. They’ve even learned a few tricks from our multiplayer and co-op development – truly a win-win situation as all aspects of UNCHARTED 2 are benefiting from the work we’re putting into both single player and multiplayer modes.
Redigerat av DZV, 27 April 2009 - 20:29.
Postad 27 April 2009 - 21:27
Postad 27 April 2009 - 22:22
För min del kan de skippa SP helt... aldrig gillat att sitta å spela själv när man kan ha roligare med andra...
håller med dig,, spelupplevelsen blir oftast bra mycket roligare när man spelar ihop med andra istället för att sitta själv.
längtar ännu mer nu efter spelet bara för co-op delen
Postad 28 April 2009 - 00:34
håller med dig,, spelupplevelsen blir oftast bra mycket roligare när man spelar ihop med andra istället för att sitta själv.
längtar ännu mer nu efter spelet bara för co-op delen
Tja, nu är det ju så att Uncharted främst är ett singleplayerspel, förhoppningsvos så blir inte vi som älskat ettan sen det kom ut dragna vid näsan för er skull.
Det finns inget drama eller handling i MP, det är därför jag ogillar det, allt handlar bara om tävling, en sorts juvenil penismätning.
Jag antar att ni tycker att filmer har för mkt handling och regi också...
Redigerat av simulacra, 28 April 2009 - 00:41.
Postad 28 April 2009 - 05:02
Tja, nu är det ju så att Uncharted främst är ett singleplayerspel, förhoppningsvos så blir inte vi som älskat ettan sen det kom ut dragna vid näsan för er skull.
Det finns inget drama eller handling i MP, det är därför jag ogillar det, allt handlar bara om tävling, en sorts juvenil penismätning.
nä men hyfsat trist att sitta och glo på film själv
Postad 28 April 2009 - 10:16
Känns som om MP-fantaster har hur många spel som helst att välja på, KZ2, COD osv, osv.. Men ett bra CO-OP läge ala RE5 tackar jag inte nej till.
Postad 28 April 2009 - 11:08
I det här fallet är jag på simulacra's sida. Finns inte så många spel med bra SP-läge ala Uncharted. Oftast är de alldeles för korta, typ COD4, just för att man koncentrerar sig på MP-läget.
Känns som om MP-fantaster har hur många spel som helst att välja på, KZ2, COD osv, osv.. Men ett bra CO-OP läge ala RE5 tackar jag inte nej till.
Det är nog så att spel som innehåller MP säljer bättre och därför gör fler och fler spelutvecklare spel med MP-del.
D v s det finns fler MP-fantaster än SP-fantaster.
Postad 28 April 2009 - 13:16
Det är nog så att spel som innehåller MP säljer bättre och därför gör fler och fler spelutvecklare spel med MP-del.
Visst är det så. Naughty Dog räknar nog med att tjäna en extra hacka på att inkludera MP. "Risken" är det ju att det blir pannkaka av alltihop (svårt att tro när det gäller ND iofs), och även Uncharted-fansen försvinner.
Postad 28 April 2009 - 13:25
Mp spel har ju ett bättre replay värde, och med tanke på att spelen kostar så mycket som dom gör så vill ju folk att få ut mer för pengarna. Speciellt om tänker på dom yngre som pluggar och inte har speciellt mycke pengar.Det är nog så att spel som innehåller MP säljer bättre och därför gör fler och fler spelutvecklare spel med MP-del.
Postad 28 April 2009 - 13:27
Mja, de vill att folk ska behålla spelen så länge som möjligt så inte folk byter bort dem eller säljer dem till ex gamestop, ju färre beggade ex desto bättre.Mp spel har ju ett bättre replay värde, och med tanke på att spelen kostar så mycket som dom gör så vill ju folk att få ut mer för pengarna. Speciellt om tänker på dom yngre som pluggar och inte har speciellt mycke pengar.
Postad 28 April 2009 - 13:34
Jag vet väldigt många som drar sig för att köpa sp spel pga av det inte finns så mycket replay värde. Men det är klart att dom som gör spelen vill att folk ska köpa nya spel så dom får lite cashMja, de vill att folk ska behålla spelen så länge som möjligt så inte folk byter bort dem eller säljer dem till ex gamestop, ju färre beggade ex desto bättre.
Postad 28 April 2009 - 15:39
De slutar däremot inte spela, väntar en månad och sen får lust att börja fragga igen, det gör däremot de som främst spelar för storyline förutom de som anser att så fort man klarat ett spel en gång så är det förverkat och värdelöst.
Sen ser jag inte riktigt parallellen med "att vilja att spelet håller längre" och att som fattig enbart köpa multiplayer, felet i den logiken är ju att folk inte köper spel för att de ska hålla länge, ett fan av singleplayer går ju inte och köper ett multiplayerspel bara för att han vill kunna spela länge.
Däremot vill ju folk att kampanjen ska hålla längre, men de väljer inte bort en kort men tät kampanj för mp bara för att de är fattiga.
Folk som gillar storylines köper främst SP-spel och folk som gillar att kuta runt, skjuta från höften och skrika över voip köper MP-spel.
Redigerat av simulacra, 28 April 2009 - 15:46.
Postad 28 April 2009 - 15:43
Joho du, det gör de visst det. Jag spelade igenom EDF 5 ggr pga att det fanns co-op och har spelat igenom flertalet spel både i singelplayer och sedan i multiplayerJa, att MP ger replay value är en myt, vad MP ger är longevity, folk spelar inte om ett spel oftare för att det har MP, de spelar det under en längre tid.
För att inte tala om Guitar Hero, ett skolexempel på att man kan spela om samma låtar hur många ggr som helst bara man kan spela med flera. Myten besannad.
Postad 28 April 2009 - 15:47
Okey, replay var kanske inte rätt formulerat. Men folk lägger ner mer tid på spelet.Ja, att MP ger replay value är en myt, vad MP ger är longevity, folk spelar inte om ett spel oftare för att det har MP, de spelar det under en längre tid.
De slutar däremot inte spela, väntar en månad och sen får lust att börja fragga igen, det gör däremot de som främst spelar för storyline förutom de som anser att så fort man klarat ett spel en gång så är det förverkat och värdelöst.
Postad 28 April 2009 - 15:50
Postad 28 April 2009 - 16:02
Det finns ju mycket känslor och engagemang i MP även om det inte är nån story.
När blev tävling=juvenil penismätning?
Postad 28 April 2009 - 16:06
Postad 28 April 2009 - 16:15
Överlag gör de visst så (eftersom ingen av oss vet så kan vi ju låtsas att vi vet), och detta är ju bara semantik - vi pratar ändå om att multiplayer förlänger speltiden. Multiplayer i den form du snackar om ger oftast inget traditionellt omspelningsvärde (spela om "storymode"), men co-op career/campaign gör det. Däremot finns spel som Diablo 2 där jag och tusentals andra har spelat igenom hela spelet flera ggr. Även om det inte finns något slut på multiplayer så spelar man samma spel man spelade i singleplayer, om och om igen.Överlag så gör folk inte så, och begreppet "replay value" inbegriper att avsluta ngt, och sen börja om från början, mp har ingen början eller slut och därför bör man mäta hur länge ett sådant spel spelas i longevity, hur länge produkten används, inte hur ofta den ÅTERanvänds.
Edit: Och angående att SP-delen per automatik lider för att det finns ett MP-element så skulle jag vilja säga att spel som Halo 3, Gears 2 och Half Life 2, för att ta de mest uppenbara exemplen, begs to differ. I och med att de dessutom kör separata team som många gör nu för tiden så finns det väl ingen anledning att oroa sig.
Däremot kan jag hålla med om att storylinen KAN lida om man gör spelet med FOKUS på t ex co-op. Har inte spelat Resident Evil 5, men jag antar att skräckkänslan uteblir när man är två, likaså skulle jag inte vilja se co-op i atmosfäriska spel som t ex Dead Space. Om det däremot är som i Gears of War där en extra spelare kan hoppa in när som helst och inte påverkar handlingen alls så är det lugnt.
Redigerat av Zoiler, 28 April 2009 - 16:22.
Postad 30 April 2009 - 15:54
Postad 30 April 2009 - 21:33
Postad 01 May 2009 - 01:35
Play listar den till 27.11 http://www.play.com/...es/Product.html
Ja det var väl de som ryktet sa. Slutet av 2009. Fan vilken lång väntan det blir
Postad 07 May 2009 - 08:44
Great News for Subscribers!
All existing Qore subscribers will also receive a special voucher via e-mail allowing them to join the UNCHARTED 2: Among Thieves multiplayer Beta on June 3. Everyone who becomes a new Qore subscriber on or before May 15 will also receive the Beta invitation.
This Beta is just one of the many benefits offered to Qore subscribers during this inaugural year. And, as a reminder for our June 2008 subscribers, you still have one more episode coming your way after May’s Episode 12 to complete your 13-episode subscription.
Look for Qore Episode 12 available tomorrow, Thursday May 7.
http://blog.us.plays...s-and-euphoria/
Riktigt nice, det ser jag fram emot!!
Redigerat av BrittBastard, 07 May 2009 - 08:44.
Postad 07 May 2009 - 11:20
Verkar ju inte bli någon brist på betanycklar till det här spelet iaf...
Skönt att vi dödliga kan få en betakey denna gång, och inte bara du morlock
Postad 07 May 2009 - 11:37
Kan ju vara värt ett par tior iaf för en betanyckel till det här
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Uncharted 2: Among Thieves Tips&Trick
69 filmer
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna