* Officiell Tråd - Nokia N97 *
1176 svar till detta ämne
Postad 06 July 2009 - 15:32
radx
-
radx
-
Användare
-
-
124 inlägg
Går och funderar på om jag ska köpa N97 eller om jag ska välja en annan telefon.
Jag har idag en Samsung SGH-i780. Är rätt missnöjd med den. Den är seg som bara den (windows mobile) och det lär bli min första och sista windows mobile. Samsungens kamera suger också, endast 2mpixlar. Jag är sugen på N97:an för jag vill kunna ta bra bilder.
Brorsan har N95-2 och jag är avundsjuk på hans kamera. Kommer jag bli missnöjd med N97:an i detta avseende?
Lite offtopic:
Om ni nu avråder ifrån ett köp, vilket lur skulle ni då rekommendera?
Postad 06 July 2009 - 16:03
Unregistered33598
-
Unregistered33598
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Köpte min N97 idag så jag har bara pillat på den några timmar, men ensålänge så e det en guldlur!
Postad 06 July 2009 - 19:06
jonsod76
-
jonsod76
-
Beroende
-
-
1105 inlägg
Quick office är installerat men det är inte en fullversion så man kan inte redigera några dokument, bara öppna och läsa. Jag har dock inte haft tid att testa det. Det stämmer nog att quick office till n97 inte är riktigt färdigt för jag kan inte logga in från telefonen och hämta fullversionen....
Tackar för informationen
Postad 06 July 2009 - 21:58
Nufi3e
-
Nufi3e
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Ang : Citera(Richards @ Jul 4 2009, 17:24 )
Konverteringen av filmer går sjuuuuuuuuukt långsamt. (400-700mb filer) Fast jag har quad-kärna i datorn och 4 gb ram.
Ett tips, när du tankar ditt avsnitt av lost eller vad det är dra bara in AVI DIREKT och använd SMARTMOVIE, funkar grymt bra och jag slipper vänta osv. Som sagt du har plats, 32 GB minne + utökning.
Postad 07 July 2009 - 07:54
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Ang : Citera(Richards @ Jul 4 2009, 17:24 ) Intryck av N97 efter två dagars användning
så håller jag faktiskt med till stora delar. Jag har upplevet en hel del drawbacks som stör mig. Resitiv skärm är faktiskt lite drygt ibland. Det saknas bakåtknapp i browsern..eller jag har inte hittat den. html mail funkar som sagt inte.. vilket gör att jag inte kan öppna 20% av mina mail..
mina vänner klagar över dålig ljudkvalitet, där ljudet kommer fram o tillbaka..?? :S
ibland försvinner hela startskärmen utan klockan...dvs alla widgets. Program bara dör ibland. så man får starta om.
Facebook widgeten suger, chat-funktionen finns inte ens. Vilket är stört eftersom den finns i Iphone som är 2år gammal.. Detta har ja frågat 100 ggr och på alla sidor står det att den ska fungera..
får inte Fring att funka mot facebook heller.
Konverteringen av filmer går sjuuuuuuuuukt långsamt. (400-700mb filer) Fast jag har quad-kärna i datorn och 4 gb ram.
Kommer det någon mer firmware uppgradering snart??
btw... har även fått massa misslyckade uppringsförsök, där det står anslutning misslyckades osv..
använder telenor mitt i göteborg city så vet inte riktigt vad problemet är.
tidigare haft N95-1..
Jag är sjukt nöjd med min telefon! Visst är skärmen dålig mot en kapacitiv skärm men den funkar. t-bordet + navigeringen gör det perfekt! Ang epost, http://email.nokia.comtanka ner nokia messaging och du är hemma! En riktigt bra epostklient Har du senaste FW? Mina widgets är stabila
Postad 07 July 2009 - 11:29
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
jag är också hyffsat nöjd, telefonen är stabil och har aldrig hängt sig eller startat om. Jag hade lite strul med en firmware uppgradering som inte lades på ordentligt och då tappade telefonen nät hela tiden. Efter en ominstallation har den fungerat perfekt!
Facebook appen är inte så bra men jag räknar med att den blir bättre med tiden, navigeringen är kanon om man drar ner Nokia maps 3.0. Epost fungerar också bra.
Skärmen har fortfarande dålig känsla tycker jag, allra helst när man som jag kört iPhone i snart två år...inget att göra åt, men det går lite bättre när man vant sig.
Tangentbordet gillar jag, skriver detta inlägget med telefonen. Bra avstånd mellan tangenterna och den lite udda placeringen av space tycker jag bara är bra eftersom det förenklar för den som vill skriva med tummarna.
Negativt är att min telefon skramlar lite när den är ihopfälld samt att jag hade strul med kontakten till headsetet. Det knastrade och sprakade, glappt någonstans. Jag lyckades även hitta en konstant lysande pixel på skärmen. Jag ringde Telia idag och jag får den som d.o.a så de ringer mig när de får in nästa sändning så får jag komma och hämta en ny telefon.
Lasse
Postad 07 July 2009 - 13:02
eddgge
-
eddgge
-
Användare
-
-
233 inlägg
Vilken färg har ni köpt? Gillar den vita men rädd att den ska bli smutsig och ful rätt snabbt.
Postad 07 July 2009 - 13:26
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
Vilken färg har ni köpt? Gillar den vita men rädd att den ska bli smutsig och ful rätt snabbt.
Det gör ont att se denna video (och de andra i samma serie) men här hittar du i alla fall ett test med just en vit Nokia N97 och den verkar tåla rätt mycket. Edit: Kolla även denna video. Jag kör den Svarta och förutom att den blir dammig (har den oftast löst i byxfickan) så verkar den tåla hyffsat mycket.
Redigerat av Pinnacle, 07 July 2009 - 13:27.
Postad 07 July 2009 - 13:41
Nufi3e
-
Nufi3e
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Nokia.Ovi.Maps.v3.01.2602.S60v3.SymbianOS9.1.Unsigned.Cracked.Repack.Read.NFO-CODePDA nice som faen  funkar underbart till N97.
Redigerat av Nufi3e, 07 July 2009 - 13:44.
Postad 07 July 2009 - 14:30
Unregistered33598
-
Unregistered33598
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Jag har den svarta, tycker den klart e snyggast.
Postad 07 July 2009 - 15:08
radx
-
radx
-
Användare
-
-
124 inlägg
Fick bekräftat idag att jag kommer få en Svart N97.. skönt då kanske man slipper oroa sig för att den ska bli "skitig". Säljaren sa att den är precis ny ifrån leverantören, då de har sålt slut alla andra.. Då får jag hoppas bara jag inte får ett måndagsex som en del av er andra har fått.
Postad 07 July 2009 - 15:09
rocky77
-
rocky77
-
Användare
-
-
123 inlägg
Ska inte nokia messaging stödja html i N97:an? Får bara en massa text som i andra mobila epostläsare då jag försöker läsa html mail, har letat febrilt efter nån inställning för html men inte hittat...
en annan sak, nån annan som har problem med att foton inte dyker upp i programmet foton? Bara dom bilder jag har tagit med telefonen finns där alla andra minnen jag har lagt in på masminnet samt minneskort dyker inte upp där... måste använda filhanteraren för att titta på dessa...
Redigerat av rocky77, 07 July 2009 - 15:15.
Postad 07 July 2009 - 15:22
Unregistered33598
-
Unregistered33598
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Ska inte nokia messaging stödja html i N97:an? Får bara en massa text som i andra mobila epostläsare då jag försöker läsa html mail, har letat febrilt efter nån inställning för html men inte hittat...
en annan sak, nån annan som har problem med att foton inte dyker upp i programmet foton? Bara dom bilder jag har tagit med telefonen finns där alla andra minnen jag har lagt in på masminnet samt minneskort dyker inte upp där... måste använda filhanteraren för att titta på dessa...
Bilder som man lagt in i telefonen lägger sig i mappen nedladdat i foton.
Postad 07 July 2009 - 16:46
fredrik6633
-
fredrik6633
-
Rookie
-
8 inlägg
För mig som inte äger en N97 än (kommer att införskaffa mig en inom den närmsta veckan) undrar jag hur karttjänsterna är utformade i N97:an. Ingår navigeringen, eller är det som för N95:an att man får betala för den tjänsten?
Dessutom, ni som redan äger en N97 kan inte ni lista någon/några av era favoritapplikationer, med en kort förklaring vad de gör, så man vet vad man ska sikta in sig på när man införskaffat luren?
Det vore väldigt snällt
Postad 07 July 2009 - 18:46
Nufi3e
-
Nufi3e
-
Amatör
-
-
83 inlägg
För er som vill fixa snabbt ett certifikat till eran lur för att signa program - http://mobilzon.se/f...hp?f=137&t=3265
Postad 07 July 2009 - 20:39
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Har väl ungefär samma erfarenhet o funderingar som dig.. är grymt besviken.. kommer det inte en ny firmware snart så åker telefonjävlen in i garderoben o N95:an kommer fram igen!
dessutom tycker jag kameran är bra mycket sämre än på 95:an..
Nu har jag ominstallerat den senaste Firmwaren och innan dess formaterat om minneskortet.. vilket verkar ha fungerat.. so far i alla fall.. 5 timmar nu..
Postad 07 July 2009 - 20:44
Sjõbbe
-
Sjõbbe
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
För er som vill fixa snabbt ett certifikat till eran lur för att signa program - http://mobilzon.se/f...hp?f=137&t=3265
Jag är inte så insatt i smartphones och program då jag bara haft en vanlig SE mobil tidiager. Men nu har jag en n97 påväg på posten lär vara framme i dagarna. Signera programmena betyder det att man ska kunna signa ett program som inte nokia har signat o detta leder till att man kan installera de på telefonen utan att nokia har tittat på programmet? Har jag förstått det rätt? Lär väl användas rätt mycket bland piratvarianterna av programmena isf?
Postad 07 July 2009 - 21:22
Nufi3e
-
Nufi3e
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Jag är inte så insatt i smartphones och program då jag bara haft en vanlig SE mobil tidiager. Men nu har jag en n97 påväg på posten lär vara framme i dagarna. Signera programmena betyder det att man ska kunna signa ett program som inte nokia har signat o detta leder till att man kan installera de på telefonen utan att nokia har tittat på programmet? Har jag förstått det rätt? Lär väl användas rätt mycket bland piratvarianterna av programmena isf?
Ja vissa program på nätet, tex då crackade program måste du signera (dvs du måste skaffa dig ett certifikat med din IMEI (just din mobil) och sedan signera programmet med ditt certifikat då. Detta gäller inte om du tex köper ett program och installerar. Du verkar ha förstått det ganska bra. Beroende på om du vill slänga upp mängder med pengar på program eller dra ner de crackade  Checka in Mobilzon.se , ett tips. S60v3 delen är väldigt stor och S60v5 håller på att växa till sig.
Redigerat av Nufi3e, 07 July 2009 - 21:23.
Postad 07 July 2009 - 22:13
luniz
-
luniz
-
Rookie
-
9 inlägg
Är det någon som har hunnit testa FM sändaren? E ljudet bra när man tex kör mot bilstereron eller hackar det?
Postad 07 July 2009 - 22:28
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Fm-sändaren fungerar perfekt ihop med stereon i min S60 i alla fall. Gäller bara att hitta hyffsat "ren" frekvens. En kul detalj var att det stod Nokia i displayen på stereon. Ljudet var helt perfekt, inga störningar alls, kommer använda den funktionen ofta!
Postad 07 July 2009 - 23:09
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
edit: dubbelpost
Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 07 July 2009 - 23:15.
Postad 08 July 2009 - 08:07
tha_neo
-
tha_neo
-
Lärjunge
-
-
314 inlägg
Är det någon som har hunnit testa FM sändaren? E ljudet bra när man tex kör mot bilstereron eller hackar det?
Den funkar otroligt bra! Jag prövade igår och körde på 90.00MHz och vart förvånad hur bra ljudet var. Har tidgiare använt externa radiosändare som varit ganska dåliga men denna funkar perfekt! Kanske inte CD-kvalité men du får radiokvalité om inte bättre.
Postad 08 July 2009 - 10:17
Unregistereda52b5472
-
Unregistereda52b5472
-
Rookie
-
4 inlägg
Re: angående navigering.
Gpspositioneringen går väldigt fort, ca 10sekunder mot 5minuter på n95an.. skillanden är dock att man inte ens kan ruttplanera gratis som det gick på n95an (dock utan voice-guide såklart, för den tjänsten kostar extra på båda telefonerna.) sjukt med tanke på att telefonerna är top of the line båda åren de lanserades (n95 resp n97)
funkar noka maps 3.0 bra? funkar ruttplanering där?? funkar den crackade versionen bra? måste man "signera" eller vad det stog i ett annat inlägg?
Ang kameran,
sjukt mkt snabbare på n97an än n95an känns väldigt bra.. knäpper bilden på 2 sek istället för 8 sek på n95an så nu hinner man ta bilden innan motivet slutar lee.
Skulle installera nokia messenger, telefonen låste sig så ja fick göra norsk avstängning..får se om den funkar nu?
stog något om att det var prenumeration... måste man betala för skiten om ett tag?
Postad 08 July 2009 - 11:04
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Re: angående navigering.
Gpspositioneringen går väldigt fort, ca 10sekunder mot 5minuter på n95an.. skillanden är dock att man inte ens kan ruttplanera gratis som det gick på n95an (dock utan voice-guide såklart, för den tjänsten kostar extra på båda telefonerna.) sjukt med tanke på att telefonerna är top of the line båda åren de lanserades (n95 resp n97)
funkar noka maps 3.0 bra? funkar ruttplanering där?? funkar den crackade versionen bra? måste man "signera" eller vad det stog i ett annat inlägg?
Ang kameran, sjukt mkt snabbare på n97an än n95an känns väldigt bra.. knäpper bilden på 2 sek istället för 8 sek på n95an så nu hinner man ta bilden innan motivet slutar lee.
Skulle installera nokia messenger, telefonen låste sig så ja fick göra norsk avstängning..får se om den funkar nu? stog något om att det var prenumeration... måste man betala för skiten om ett tag?
Messenger brukar vara gratis nån månad o sen kostar det väl typ 39/mån Jag körde ebuddy på n95an men det funkar inte bra alls på 97an.. fast dom har en version för den. tangentbordet fuckar upp o låser sig. Min telefon fungerar fortfarande, widgets funkar fint sen 17 tiden igår.. *peppar peppar*
Postad 08 July 2009 - 13:56
radx
-
radx
-
Användare
-
-
124 inlägg
Nån som har hittat en mobilhållare för bilen där laddaren sitter fast i själva hållaren så man kan parkera telefonen med laddning?
Postad 08 July 2009 - 15:26
eddgge
-
eddgge
-
Användare
-
-
233 inlägg
Nån som har hittat en mobilhållare för bilen där laddaren sitter fast i själva hållaren så man kan parkera telefonen med laddning?
Brodit har tre olika till N97, kolla www.brodit.se och sök på N97 uppe till vänster.
Postad 08 July 2009 - 15:30
radx
-
radx
-
Användare
-
-
124 inlägg
Brodit har tre olika till N97, kolla www.brodit.se och sök på N97 uppe till vänster.
Tack för tipset. Jag kollar. När sidan behaglar ladda in.. Segare än sirap
Postad 08 July 2009 - 19:40
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Tack för tipset. Jag kollar. När sidan behaglar ladda in.. Segare än sirap 
Jag har den enkla, passiva hållaren. Den har grymt bra passform och kan varmt rekomenderas. Ingen aning om priset då den betalas/beställts av min arbetsgivare.
Postad 09 July 2009 - 09:33
sm6rrp
-
sm6rrp
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Jag har den enkla, passiva hållaren. Den har grymt bra passform och kan varmt rekomenderas. Ingen aning om priset då den betalas/beställts av min arbetsgivare.
Dom har den dustinhome för 195 kr mvh sm6rrp
Postad 09 July 2009 - 12:22
Unregisteredeb713ae8
-
Unregisteredeb713ae8
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Läste något om att den svarta är tillverkad i Kina medan den vita är tillverkad i Finland? Någon som kan dementera uppgifterna? Funderar på att beställa en svart men om det är som nämnt ovan så kanske man ska överväga vit ändå.
Hur står den för övrigt mot iphone? har länge funderat mellan iphone och n97.
Postad 09 July 2009 - 12:27
Unregisteredf5f0e70b
-
Unregisteredf5f0e70b
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Läste något om att den svarta är tillverkad i Kina medan den vita är tillverkad i Finland? Någon som kan dementera uppgifterna? Funderar på att beställa en svart men om det är som nämnt ovan så kanske man ska överväga vit ändå.
I min svarta står det under batteriet på typskylten: Made in Finland Fick min för nån vecka sen och den köpte jag dyrt via: shop.nokia.com
Postad 09 July 2009 - 12:41
Unregisteredeb713ae8
-
Unregisteredeb713ae8
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Jag funderar på att beställa en svart med 24mån abb (telia) från Dustin Home, om inte någon vet vart man kan köpa den med telia abonnemang på plats i någon butik här i sthlm?
Postad 09 July 2009 - 13:38
eddgge
-
eddgge
-
Användare
-
-
233 inlägg
Jag funderar på att beställa en svart med 24mån abb (telia) från Dustin Home, om inte någon vet vart man kan köpa den med telia abonnemang på plats i någon butik här i sthlm?
Köpte precis en svart N97 i en Telia-butik (mindre ort i södra delen av landet), dom hade flera både svarta och vita i lager.
Postad 09 July 2009 - 13:56
Murre R
-
Murre R
-
Användare
-
-
115 inlägg
Har haft min N97 i ett par dagar nu och jag är riktigt nöjd! Sitter just nu på ett fik och skriver detta inlägg på mobilen och det funkar utmärkt. Har inte haft några av de nämda problemen, e-post och internet osv var smidigt att installera. Telefonen känns bra i handen, stabil oxh med "rätt" tyngd. Skärmen verkar bra och tydlig, dock kunde den ha varit lite skarpare under solljus. Kanske blir bättre när man tar bort plastfilmen från den men man vill ju ha plasten på sålänge det går
Vad gäller menyerna och att det ibland krävs enkelklick och ibland dubbelklick vande jag mig snabbt vid. Förvisso är jag en van nokia användare så jag känner ju igen mig ganska bra, men jag tror inte det lär vara några problem för andra heller, en vanesak helt enkelt. Kameran verkar bra och det är snabb på att ta bilder, dock inte i klass med innov8 eller c905.. Måste gå nu men jag återkommer med mer inputs senare.
Postad 09 July 2009 - 14:07
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Jag hade oturen att få ett måndagsexemplar. Min skramlade och jag hade även pixelfel i displayen samt glapp i hörlursuttaget....Kändes inte speciellt förtroendeingivande från en produkt som kostar nästan 7000:-
Butiken tog dock hem en ny som inte skramlade och som spontant kändes som en helt annan telefon, kanske är en annan batch? Den hade säkert kunnat bli en god kamrat....
Hur som helst så är jag nog alldeles för iPhone-skadad för jag vande mig aldrig riktigt vid Nokian så det fick bli ett återköp från butiken och sen blir det en iPhone igen.
Jag tror dock att n7 har potential, men det krävs ett par firmwareuppdateringar till. Den är fortfarande rätt slö och känns inte helt "färdig" tycker jag. För den som gillar Nokia och Symbian kan den i vilket fall som helst bli en kanonlur!
Lasse
Postad 09 July 2009 - 14:20
Unregisteredeb713ae8
-
Unregisteredeb713ae8
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Har beställt en svart nu! Funderade länga på Iphone men har varit så nöjd med min n95. Eftersom Iphone inte har tillräckligt bra blåtands stöd så fall det mycket på det då jag synkar mot jobbdatorn via blåtand.
Postad 09 July 2009 - 15:10
BigF
-
BigF
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Fick min vita N97 igår, till min besvikelse så skramlar den ganska ordentligt samt att vibratorn låter något fördj**ligt. Är det här något som många upplever eller ska man se det som att det är något fel på telefonen?
/BigF
Postad 09 July 2009 - 15:41
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Fick min vita N97 igår, till min besvikelse så skramlar den ganska ordentligt samt att vibratorn låter något fördj**ligt. Är det här något som många upplever eller ska man se det som att det är något fel på telefonen?
/BigF
Reklammera den på studs, den ska inte låta så! Min lät också och när jag lämnade tillbaka den kände jag på en annan och den var knäpptyst så det är defintitvt ett kvalitétsproblem med de första lurarna...Bara att byta tills du får en tyst
Postad 09 July 2009 - 15:50
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Nu är mina widgets borta igen.. 2 dygn höll det det den här gången. Dom försvann vid omstart av telefonen då den hängde sig i blåtandsläge.
Postad 09 July 2009 - 16:18
Unregisteredf5f0e70b
-
Unregisteredf5f0e70b
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Nu är mina widgets borta igen.. 2 dygn höll det det den här gången. Dom försvann vid omstart av telefonen då den hängde sig i blåtandsläge.
En fråga bara.. kan du ha kommit åt skärmen med fingret? Dra snabbt tvärs skärmen när du bara har klockan framme och dina widget kommer tillbaka. Upprepar du det försvinner dom. I.a.f. är det så på min lur... Kanske är det för att man ska kunne se bakgrunden rent om man nu vill det.. inte vet jag..
Postad 09 July 2009 - 16:32
Pinnacle
-
Pinnacle
-
Lärjunge
-
-
297 inlägg
En fråga bara.. kan du ha kommit åt skärmen med fingret? Dra snabbt tvärs skärmen när du bara har klockan framme och dina widget kommer tillbaka. Upprepar du det försvinner dom.
I.a.f. är det så på min lur... Kanske är det för att man ska kunne se bakgrunden rent om man nu vill det.. inte vet jag..
Eller tryck på "Val -> Visa innehåll"?
Postad 09 July 2009 - 17:02
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Eller tryck på "Val -> Visa innehåll"?
Nix, det står bara "laddar innehåll" och bilderna på kontakterna är tomma.
Postad 09 July 2009 - 17:28
nixxz
-
nixxz
-
Lärjunge
-
-
358 inlägg
Är det många som haft fel på sina? Hur är den i övrigt som?
Postad 09 July 2009 - 17:33
Peppeuppsala
-
Peppeuppsala
-
Användare
-
-
199 inlägg
Dom flesta verkar ha fått ording på sina med den nya firmwaren.. men inte jag då tydligen.. Skulle vilja "blåsa" telefonen.. och börja om från början igen. Kan vara nåt knas med importeringen från min gamla lur (N95) I övrigt är jag mycket nöjd! Skulle jag slippa detta fel skulle den få 9/10
Redigerat av Peppeuppsala, 09 July 2009 - 17:34.
Postad 09 July 2009 - 17:50
Unregistered33598
-
Unregistered33598
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
Jag har haft min sedan i måndags och tycker den e klockren, har inte haft någe problem alls med min. Kan starkt rekomendera den!
Postad 09 July 2009 - 19:43
BigF
-
BigF
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Jag har haft min sedan i måndags och tycker den e klockren, har inte haft någe problem alls med min. Kan starkt rekomendera den!
@THE MACHINE Du upplever inget skrammel eller att vibratorn låter överdrivet mycket?
Postad 09 July 2009 - 20:05
Unregistered33598
-
Unregistered33598
-
Lärjunge
-
-
261 inlägg
@THE MACHINE
Du upplever inget skrammel eller att vibratorn låter överdrivet mycket?
Skrammlar gör den inte alls, den verkar va tight ihopskruvad, vibratorn låter ytterst lite men den går och ställa i 3 steg eller så kan man stänga av den, men det e inte nått som jag har hängt upp mig på alls.
Postad 10 July 2009 - 00:57
Nufi3e
-
Nufi3e
-
Amatör
-
-
83 inlägg
Word, alla som haft N95 måste skaffa sig denna
Postad 10 July 2009 - 06:19
eddgge
-
eddgge
-
Användare
-
-
233 inlägg
Jag slog till igår, dock inte nöjd med just den här enheten. Det skramlar när man skakar den och headset uttaget glappar (höger kanal är sprakar så fort man kommer åt kontakten).
Tänker gå tillbaka till butiken och be om en ny idag.
Någon som upplevt liknande problem med sitt headset?
Postad 10 July 2009 - 07:12
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Jag slog till igår, dock inte nöjd med just den här enheten. Det skramlar när man skakar den och headset uttaget glappar (höger kanal är sprakar så fort man kommer åt kontakten). Tänker gå tillbaka till butiken och be om en ny idag.
Någon som upplevt liknande problem med sitt headset?
Min var exakt så, både headset och skrammel, jag hade även ett pixelfel i displayen. Inga problem att byta, Teliabutiken där jag köpte den tog inte ens ur telefonen i kartongen och tittade på den när jag lämnade tillbaka den. Lasse
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|