Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

!*!Killzone 2-klantråd!*!

2491 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) 99:-
1 relaterade trådar

Postad 25 February 2009 - 17:04

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Jag har precis nått upp till göra klan rang. (tog bara 3-4 matcher, är sjukt kul med!!)
Hur gör vi?

Postad 25 February 2009 - 18:08

Chumster88
  • Chumster88
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
ÅÅ sitter på Jobbet nu! Orka! vill hem och lira! får väl stå i dörren till posten imorn när de öppnar! ska bli grymmt kul att få lira med riktigt folk! :rolleyes:

Postad 25 February 2009 - 18:09

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Lägger upp en server nu för bara MHB'are med lösenordet: "mhb" :rolleyes:

Join up!

Postad 25 February 2009 - 18:10

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0
jag joinar gärna nån klan. Är rank 3-4 eller så.
PSN: crushez

Postad 25 February 2009 - 18:28

doope
  • doope
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0

Lägger upp en server nu för bara MHB'are med lösenordet: "mhb" :rolleyes:

Join up!

Är jag dum eller något? hur fan ansluter jag mig till clanen? Eller kan jag inte joina för att jag är för lågt rankad?
Letar under clan men hittar inget.

Postad 25 February 2009 - 18:51

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
kan du inte bjuda in resten av de som är på listan till klanen??
Skulle vara schysst att få å sin MHB tagg framför sitt namn :rolleyes:

Postad 25 February 2009 - 19:27

Unregisteredf68fa4d1
  • Unregisteredf68fa4d1
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
Ja vem är det som håller i klanen? Skulle vart trevligt att få en klantagg framför namnet.. :rolleyes:

Det är en hel del MHB som spelar, trevligt med bra sällskap.. Sen att jag sprang omkring som en yr höna är dock en annan femma..

Postad 25 February 2009 - 20:33

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
Alrajt, nu har jag kastat in spelet för första gången. Varit i Bullshit City (Sthlm) i dagarna 3. Trött som en säl på glid men nu ska här bli vän med kontrollen ännu en gång. ;)

see you on the battlefield....

Postad 25 February 2009 - 20:37

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Hur många platser finns det kvar i den första klanen?

Postad 25 February 2009 - 20:55

Danne736
  • Danne736
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Hur är det, är det bara att gå med i klanen o köra eller? ;)

Postad 25 February 2009 - 21:05

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Ta det lugnt nu. L2ickard har startat klanen [MHB] och man måste få en inbjudan av honom.
Han bjuder nog först och främst in dom som han brukar lira med, t e x frasse, morlock, zdaarlight o s v.
SEN bjuder han in dom som frågar ( läs TJATAR! ) skulle jag tro.
När han/vi får tid över lägger vi upp en lista här på vilka som är med i klanen "MHB" i Killzone 2.
Ni som får en inbjudan i spelet lär ju märka det.

Postad 25 February 2009 - 21:28

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
Tycker att det hela gick smidigt till. Tycker att dem borde ha lagt till så man ser vilka servrar klanmedlemmarna spelar på, kanske jag som missat något? ;)

Postad 25 February 2009 - 21:39

blitzkrieg
  • blitzkrieg
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Jag ansluter gärna till en killzone 2 klan. Gött o veta att det är svenskar man spelar med och inte bara massa spanjacker & polacker;) PSN: Sweblitz

Jag är väl inte den som spelar så fingrarna blöder direkt, man har ju en regering hemma som har lagt in veto på överdrivet tvspelande.

Postad 25 February 2009 - 21:54

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Tycker att det hela gick smidigt till. Tycker att dem borde ha lagt till så man ser vilka servrar klanmedlemmarna spelar på, kanske jag som missat något? ;)

Du kan ju se exakt vilket spel, typ av spelmode varje klanmedlem är inne i och du kan joina ( om det finns plats ).
Allt detta via "klanfliken" i spelet.

Postad 25 February 2009 - 22:14

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Är det bara för mig det inte funkar att komma in och spela online? Kom in första gången, när man får göra alla inställningarna, men efter lite single player-spel så får jag "network request timed out" när jag försöker gå in :S

Postad 25 February 2009 - 22:17

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Är det bara för mig det inte funkar att komma in och spela online? Kom in första gången, när man får göra alla inställningarna, men efter lite single player-spel så får jag "network request timed out" när jag försöker gå in :S

servrarna är nere just nu.. de ska vara upp igen "snart"

Postad 25 February 2009 - 22:21

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Hehe. Tack för snabbt svar. Då slipper jag sitta och slita mitt hår och fundera över vad som är fel ;)

Postad 26 February 2009 - 09:27

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Någon mer än jag som är ledig idag och känner för att lira nåra timmar? ;)

Postad 26 February 2009 - 10:43

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
sluta mobbas ;)

Postad 26 February 2009 - 10:44

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Någon mer än jag som är ledig idag och känner för att lira nåra timmar? ;)

Lirar gärna ikväll. psn: lillington

Postad 26 February 2009 - 11:44

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Fixa gärna in mej i klanen ja ska låna spelet av brorsan idag efter tre och ska spela en hel del... =) Får mitt egna spel nångång nästa vecka pga köpte plåtboxverisonen.. Så ja är mer än gärna på ;)

Postad 26 February 2009 - 12:00

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0
Jag är gärna med i er klan. Har inte velat skriva upp mig innan då jag inte visste om Killzone skulle ta över mitt CoD:ande. Men efter några timmar igår så kändes det väldigt bra. Har nog en ny MP-favorit! Blir ännu bättre om man är svenskar också ;)

psn-id: smellymarq

Postad 26 February 2009 - 12:04

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Såg att du la till mig i listan. Alltid kul med nya MHB-vänner! ;) Om du tar bort punkten i "Dr.Death" så blir det nog lättare att lägga till han i listan, det ska alltså vara "DrDeath".
Vi syns på slagfältet i helgen!

drdeath100

Postad 26 February 2009 - 12:24

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
yey jag är med i klanen :D tack l2ickard! nu är det slut på tjatandet ;) ;)

Postad 26 February 2009 - 13:20

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
*** Nu har jag lagt till dom flesta från cod4 gänget och några andra som spelat mycket med oss i klanen. ***

Jag har säkert glömt nån men ni kommer isf att läggas in så fort jag ser er spelandes.

Kommer inte lägga till alla som finns i listan på första sidan för det är lite meningslöst, man vet inte vilka som kommer fortsätta spela efter några dagar etc, dom tar isf upp en plats som någon aktiv kunnat ha.

Så för att bli tillagd i klanen så spela på samma server med oss som redan är med i klanen så kommer ni förr eller senare komma med. Ni behöver ej PM:a mej här eller lägga till mej som vän på PSN.

Postad 26 February 2009 - 13:23

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Oki doki, syns där ute

PSN :Marcusson

Postad 26 February 2009 - 13:27

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

*** Nu har jag lagt till dom flesta från cod4 gänget och några andra som spelat mycket med oss i klanen. ***

Jag har säkert glömt nån men ni kommer isf att läggas in så fort jag ser er spelandes.

Kommer inte lägga till alla som finns i listan på första sidan för det är lite meningslöst, man vet inte vilka som kommer fortsätta spela efter några dagar etc, dom tar isf upp en plats som någon aktiv kunnat ha.

Så för att bli tillagd i klanen så spela på samma server med oss som redan är med i klanen så kommer ni förr eller senare komma med. Ni behöver ej PM:a mej här eller lägga till mej som vän på PSN.

Helt rätt, ignorera mitt första inlägg. Vi kan uppdatera det sen när klanen ( i spelet ) är full.

Postad 26 February 2009 - 14:26

Patrik Li
  • Patrik Li
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Jag är gärna med om det finns plats!

PSNID: Opiaten

Postad 26 February 2009 - 14:54

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Hallå

När/ Hur blir man inbjuden till Klanen ??

Vi syns där ute alla MHB:are !!!

PSN:ID Salakingen

Postad 26 February 2009 - 14:54

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
hehe ingen som läser vad dom andra skrivit :lol:

Postad 26 February 2009 - 15:06

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Här är MHB's officiella klansida på Killzone.com:

http://www.killzone....?kz_clan_id=219

För er som är med d v s. Dom har gjort det riktigt bra måste jag säga!!

Jag har uppdaterat första inlägget i denna tråd också.

Postad 26 February 2009 - 15:19

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Kan vi inte köra nåt mer än bara vanlig TDM ikväll (om) när det fungerar igen? S&D och sånt menar jag.

Postad 26 February 2009 - 15:22

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Kan vi inte köra nåt mer än bara vanlig TDM ikväll (om) när det fungerar igen? S&D och sånt menar jag.

Nja, TDM är ju bäst för att lära sig kartorna och hantera vapnen o s v. Ska man köra S&D gäller det verkligen att kunna kartorna. Grymt svårt är det att vara anfallande laget också tycker jag. Dom få gånger jag lirat S&D var det så i a f.
Men visst, vi får se ikväll! Hoppas det kommer igång snart!!

Postad 26 February 2009 - 15:33

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Nja, TDM är ju bäst för att lära sig kartorna och hantera vapnen o s v. Ska man köra S&D gäller det verkligen att kunna kartorna. Grymt svårt är det att vara anfallande laget också tycker jag. Dom få gånger jag lirat S&D var det så i a f.
Men visst, vi får se ikväll! Hoppas det kommer igång snart!!

Okej, ja det var väl inget direkt krav från min sida, mest en undran.

Lite variation skadar inte som man brukar säga, kan bli rätt trist med allt mindless killing i längden. :lol:

Det funkade precis, hann köra en match med några härifrån innan jag blev utloggad från KZ-nätverket.

Postad 26 February 2009 - 15:34

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Finns väl något läge där den varierar vad man kör?

Postad 26 February 2009 - 15:36

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Finns väl något läge där den varierar vad man kör?

Ja, men eftersom vi som har lirat ( i a f när jag har lirat ) har tyckt att TDM är bäst att "börja med" så därför har vi lirat nästan uteslutande det.

Postad 26 February 2009 - 15:43

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Ja jag håller med, behöver öva en hel del :lol:

Postad 26 February 2009 - 17:51

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Tycker också vi skall rotera spelsätten lite ikväll om det funkar. Tycker jag har bra koll på de flesta banorna, utom den med typ 3-4 våningar i en väldigt trång miljö.

Postad 26 February 2009 - 18:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Oavsett, stäng av att man hela tiden syns på radarn. Är ju ganska värdelöst. :lol:

Dra igång en Warzone med upp till 32 spelare och lösen på den så blire bra. :rolleyes:

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 February 2009 - 18:02.

Postad 26 February 2009 - 18:37

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Men vilka problem det ska vara :lol:, men jag förstår om ni ska vara mycket seriös i ert spelande. Skit samma! ingen panik, det blir kul att följa er ändå och ser hur det går. Som tur är det lika roligt att spela online med Tyskar, Italenare och övriga i Europa i KZ2 - det kan ju vara en fördel att inte alltid veta vad som sägs :rolleyes:

Om någon lägger upp en sekundär MINHEMBIO (OIBMEHNIM kanske) klan så lägg gärna till mig (tony4456), kul med en klanlista och statistik om inte annat. Kommer att spela då tid ges. Har en hel del jobb, vänner och familj så det kommer inte att bli timtals varje dag vecka ut och in utan mer som kul avkoppling ibland. Har heller inte tid att underhålla en massa onlinevänner (hej, nu spelar vi räcker) så det vore trevligt med en lite mer lättsam klan (därimot läser jag detta forum varje dag - ej inloggad).

Går det inte att ta bort medlemar som är inaktiva i en klan? förstår inte riktigt vad som är meningslöst, extra arbete? Vore bra med en andra och kanske tredje klan så alla från MHB kan få vara med i även om man är mindre aktiv - som sagt trevligt med listorna på http://www.killzone.com/kz/ - och så har ju l2ickard något att plocka duktiga och aktiva från (och hänvisa till om inaktiva ska rensas bort från hans klan så ingen blir sur). Har själv inte mycket tid att underhålla någon klan just nu så jag väntar på att någon annan vänlig själ lägger upp en (eller fler) - om inte så gör jag det själv längre fram om det finns intresse.

Ett litet förslag till upplägg för MHB KZ2 klaner:

MINHEMBIO - mycket duktiga, spelar ofta, tävling, ingen lek, headset krav

OIBMEHNIM - spelar ibland, lite tävling, lite lek, trevligt med headset men inget krav

MIN***BIO - vad som helst, bara kul, bara lek

Vore ju bra med båda/alla MHB KZ2 klaner på en sida, post så blir det lättare att underhålla och ta del av men jag antar att Britt78 inte har tid längre men det löser sig säkert.

Hur som helst så tycker jag att KillZone2 ett snyggt och kul spel - är nöjd hittills (förutom att servrarna är nere då). Har inga problem med kontrollen och inget lagg eller osync - tackar för det.

Postad 26 February 2009 - 18:46

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0

hehe ingen som läser vad dom andra skrivit

Fattar nu efter detta inlägg !

Här är MHB's officiella klansida på Killzone.com:

http://www.killzone....?kz_clan_id=219

För er som är med d v s. Dom har gjort det riktigt bra måste jag säga!!

Jag har uppdaterat första inlägget i denna tråd också

Är lite trög :lol: Läste första inlägget i tråden och då klarnade det !!
Upplägget har ändrats alltså ..

Då är det väl bara att hoppas på en inbjudan !!

PSN:ID Salakingen

ang killzone.com var det häftigt att man kunde "se på " sina spelade matcher

Postad 27 February 2009 - 06:31

bigbandit
  • bigbandit
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0
Hallå grabbar och tjejer <_<. Det var riktigt kul att spela KZ2 igår synd bara att man måste sluta runt 23 tiden och hoppa i säng upp tidigt å jobba :) . Morlock du ägde mig några gånger igår:) du är riktigt grym. Äntligen fredag så ikväll ska jag lira tills ögonen blöder:)

Postad 27 February 2009 - 07:51

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
morlock, vet inte hur många ggr du dödade mig igår. Tappade räkningen efter 10. :)

Postad 27 February 2009 - 08:21

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Riktigt påfrestande att läsa alla inlägg om hur roligt det är att spela online! I onsdags kom jag aldrig in när jag väl testade och igår hade jag inte tid till att spela. Ikväll blir det i alla fall en helkväll framför teven. Vem går ut en fredagskväll när man istället kan sitta hemma i soffan och skjuta ner MHB:are? :) <_<

Postad 27 February 2009 - 08:38

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Ja det va grymt kul igår när man väl lyckades komma in, var fullt ett bra tag tyvär så lirade med någon annan, dock massa italienare å grejjer där och det blir ju inte lika kul.

Men jag tycker det är förvånansvärt lite prat när man spelar, iof kör vi ju döda allt och alla men ändå. Är ingen storsnackare själv och kan inte prata så mycket då dottern sover i rummet bredvid men man kan ju alltid lyssna på folks (förhoppningsvis) smarta taktiker.

Postad 27 February 2009 - 08:55

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Ja det va grymt kul igår när man väl lyckades komma in, var fullt ett bra tag tyvär så lirade med någon annan, dock massa italienare å grejjer där och det blir ju inte lika kul.

Men jag tycker det är förvånansvärt lite prat när man spelar, iof kör vi ju döda allt och alla men ändå. Är ingen storsnackare själv och kan inte prata så mycket då dottern sover i rummet bredvid men man kan ju alltid lyssna på folks (förhoppningsvis) smarta taktiker.

Håller med. För lite prat, eller så är det fel på röstchatten. Tycker inte det verkar som om jag hördes igår när vi lirade. Jag hörde några, men fick aldrig svar på det jag sa/frågade.

Postad 27 February 2009 - 09:10

Unregistered7cde3c8f
  • Unregistered7cde3c8f
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0

E jag med ?

Får mitt idag..

Postad 27 February 2009 - 09:22

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0
Helt borta på de här, började lira igår. Spelade med massa fransmän osv. Hur kommer man med så att man kan lira mot dom som tjötar här? Vad ska man leta efter? Signade upp mig på första sidan i den här tråden, men e som sagt helt "lost". Men......fan va kul de va att lira!!

Postad 27 February 2009 - 09:57

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Helt borta på de här, började lira igår. Spelade med massa fransmän osv. Hur kommer man med så att man kan lira mot dom som tjötar här? Vad ska man leta efter? Signade upp mig på första sidan i den här tråden, men e som sagt helt "lost". Men......fan va kul de va att lira!!

Så känner jag mig också. Befinner mig nog fortfarande på kanonmat/yr höna-nivån. :) Ska nog försöka ansluta mig till MHB servern ikväll, även om det känns väldigt utmande att spela mot de många väldigt duktiga MHB spelarna. Flera är ju redan generaler. Bra jobbat!

Postad 27 February 2009 - 10:10

Forshaga
  • Forshaga
  • Användare

• 206 inlägg
  • 0
Jag tror att mitt KZ2 kommer i brevlådan idag..(hoppas hoppas) Då är det bäst att ni ser upp ;-)

Psn id: FORSHAGA

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.