Hur gör vi?
Killzone 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(38)
|
99:- |
KILLZONE 2 (4458 inlägg)
|
8 år sedan |
Postad 25 February 2009 - 17:04
Hur gör vi?
Postad 25 February 2009 - 18:08
Postad 25 February 2009 - 18:09
Join up!
Postad 25 February 2009 - 18:28
Lägger upp en server nu för bara MHB'are med lösenordet: "mhb"
Join up!
Är jag dum eller något? hur fan ansluter jag mig till clanen? Eller kan jag inte joina för att jag är för lågt rankad?
Letar under clan men hittar inget.
Postad 25 February 2009 - 18:51
Skulle vara schysst att få å sin MHB tagg framför sitt namn
Postad 25 February 2009 - 19:27
Det är en hel del MHB som spelar, trevligt med bra sällskap.. Sen att jag sprang omkring som en yr höna är dock en annan femma..
Postad 25 February 2009 - 20:33
see you on the battlefield....
Postad 25 February 2009 - 21:05
Han bjuder nog först och främst in dom som han brukar lira med, t e x frasse, morlock, zdaarlight o s v.
SEN bjuder han in dom som frågar ( läs TJATAR! ) skulle jag tro.
När han/vi får tid över lägger vi upp en lista här på vilka som är med i klanen "MHB" i Killzone 2.
Ni som får en inbjudan i spelet lär ju märka det.
Postad 25 February 2009 - 21:28
Postad 25 February 2009 - 21:39
Jag är väl inte den som spelar så fingrarna blöder direkt, man har ju en regering hemma som har lagt in veto på överdrivet tvspelande.
Postad 25 February 2009 - 21:54
Tycker att det hela gick smidigt till. Tycker att dem borde ha lagt till så man ser vilka servrar klanmedlemmarna spelar på, kanske jag som missat något?
Du kan ju se exakt vilket spel, typ av spelmode varje klanmedlem är inne i och du kan joina ( om det finns plats ).
Allt detta via "klanfliken" i spelet.
Postad 25 February 2009 - 22:14
Postad 25 February 2009 - 22:17
Är det bara för mig det inte funkar att komma in och spela online? Kom in första gången, när man får göra alla inställningarna, men efter lite single player-spel så får jag "network request timed out" när jag försöker gå in :S
servrarna är nere just nu.. de ska vara upp igen "snart"
Postad 25 February 2009 - 22:21
Postad 26 February 2009 - 09:27
Postad 26 February 2009 - 10:44
Lirar gärna ikväll. psn: lillingtonNågon mer än jag som är ledig idag och känner för att lira nåra timmar?
Postad 26 February 2009 - 11:44
Postad 26 February 2009 - 12:00
psn-id: smellymarq
Postad 26 February 2009 - 12:04
Såg att du la till mig i listan. Alltid kul med nya MHB-vänner!
Om du tar bort punkten i "Dr.Death" så blir det nog lättare att lägga till han i listan, det ska alltså vara "DrDeath".
Vi syns på slagfältet i helgen!
drdeath100
Postad 26 February 2009 - 13:20
Jag har säkert glömt nån men ni kommer isf att läggas in så fort jag ser er spelandes.
Kommer inte lägga till alla som finns i listan på första sidan för det är lite meningslöst, man vet inte vilka som kommer fortsätta spela efter några dagar etc, dom tar isf upp en plats som någon aktiv kunnat ha.
Så för att bli tillagd i klanen så spela på samma server med oss som redan är med i klanen så kommer ni förr eller senare komma med. Ni behöver ej PM:a mej här eller lägga till mej som vän på PSN.
Postad 26 February 2009 - 13:27
*** Nu har jag lagt till dom flesta från cod4 gänget och några andra som spelat mycket med oss i klanen. ***
Jag har säkert glömt nån men ni kommer isf att läggas in så fort jag ser er spelandes.
Kommer inte lägga till alla som finns i listan på första sidan för det är lite meningslöst, man vet inte vilka som kommer fortsätta spela efter några dagar etc, dom tar isf upp en plats som någon aktiv kunnat ha.
Så för att bli tillagd i klanen så spela på samma server med oss som redan är med i klanen så kommer ni förr eller senare komma med. Ni behöver ej PM:a mej här eller lägga till mej som vän på PSN.
Helt rätt, ignorera mitt första inlägg. Vi kan uppdatera det sen när klanen ( i spelet ) är full.
Postad 26 February 2009 - 14:54
När/ Hur blir man inbjuden till Klanen ??
Vi syns där ute alla MHB:are !!!
PSN:ID Salakingen
Postad 26 February 2009 - 15:06
http://www.killzone....?kz_clan_id=219
För er som är med d v s. Dom har gjort det riktigt bra måste jag säga!!
Jag har uppdaterat första inlägget i denna tråd också.
Postad 26 February 2009 - 15:19
Postad 26 February 2009 - 15:22
Kan vi inte köra nåt mer än bara vanlig TDM ikväll (om) när det fungerar igen? S&D och sånt menar jag.
Nja, TDM är ju bäst för att lära sig kartorna och hantera vapnen o s v. Ska man köra S&D gäller det verkligen att kunna kartorna. Grymt svårt är det att vara anfallande laget också tycker jag. Dom få gånger jag lirat S&D var det så i a f.
Men visst, vi får se ikväll! Hoppas det kommer igång snart!!
Postad 26 February 2009 - 15:33
Nja, TDM är ju bäst för att lära sig kartorna och hantera vapnen o s v. Ska man köra S&D gäller det verkligen att kunna kartorna. Grymt svårt är det att vara anfallande laget också tycker jag. Dom få gånger jag lirat S&D var det så i a f.
Men visst, vi får se ikväll! Hoppas det kommer igång snart!!
Okej, ja det var väl inget direkt krav från min sida, mest en undran.
Lite variation skadar inte som man brukar säga, kan bli rätt trist med allt mindless killing i längden.
Det funkade precis, hann köra en match med några härifrån innan jag blev utloggad från KZ-nätverket.
Postad 26 February 2009 - 15:36
Finns väl något läge där den varierar vad man kör?
Ja, men eftersom vi som har lirat ( i a f när jag har lirat ) har tyckt att TDM är bäst att "börja med" så därför har vi lirat nästan uteslutande det.
Postad 26 February 2009 - 17:51
Postad 26 February 2009 - 18:00
Dra igång en Warzone med upp till 32 spelare och lösen på den så blire bra.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 February 2009 - 18:02.
Postad 26 February 2009 - 18:37
*** Nu har jag lagt till dom flesta från cod4 gänget och några andra som spelat mycket med oss i klanen. ***
Men vilka problem det ska vara
Om någon lägger upp en sekundär MINHEMBIO (OIBMEHNIM kanske) klan så lägg gärna till mig (tony4456), kul med en klanlista och statistik om inte annat. Kommer att spela då tid ges. Har en hel del jobb, vänner och familj så det kommer inte att bli timtals varje dag vecka ut och in utan mer som kul avkoppling ibland. Har heller inte tid att underhålla en massa onlinevänner (hej, nu spelar vi räcker) så det vore trevligt med en lite mer lättsam klan (därimot läser jag detta forum varje dag - ej inloggad).
Går det inte att ta bort medlemar som är inaktiva i en klan? förstår inte riktigt vad som är meningslöst, extra arbete? Vore bra med en andra och kanske tredje klan så alla från MHB kan få vara med i även om man är mindre aktiv - som sagt trevligt med listorna på http://www.killzone.com/kz/ - och så har ju l2ickard något att plocka duktiga och aktiva från (och hänvisa till om inaktiva ska rensas bort från hans klan så ingen blir sur). Har själv inte mycket tid att underhålla någon klan just nu så jag väntar på att någon annan vänlig själ lägger upp en (eller fler) - om inte så gör jag det själv längre fram om det finns intresse.
Ett litet förslag till upplägg för MHB KZ2 klaner:
MINHEMBIO - mycket duktiga, spelar ofta, tävling, ingen lek, headset krav
OIBMEHNIM - spelar ibland, lite tävling, lite lek, trevligt med headset men inget krav
MIN***BIO - vad som helst, bara kul, bara lek
Vore ju bra med båda/alla MHB KZ2 klaner på en sida, post så blir det lättare att underhålla och ta del av men jag antar att Britt78 inte har tid längre men det löser sig säkert.
Hur som helst så tycker jag att KillZone2 ett snyggt och kul spel - är nöjd hittills (förutom att servrarna är nere då). Har inga problem med kontrollen och inget lagg eller osync - tackar för det.
Postad 26 February 2009 - 18:46
Fattar nu efter detta inlägg !hehe ingen som läser vad dom andra skrivit
Här är MHB's officiella klansida på Killzone.com:
http://www.killzone....?kz_clan_id=219
För er som är med d v s. Dom har gjort det riktigt bra måste jag säga!!
Jag har uppdaterat första inlägget i denna tråd också
Är lite trög
Upplägget har ändrats alltså ..
Då är det väl bara att hoppas på en inbjudan !!
PSN:ID Salakingen
ang killzone.com var det häftigt att man kunde "se på " sina spelade matcher
Postad 27 February 2009 - 06:31
Postad 27 February 2009 - 07:51
Postad 27 February 2009 - 08:21
Postad 27 February 2009 - 08:38
Men jag tycker det är förvånansvärt lite prat när man spelar, iof kör vi ju döda allt och alla men ändå. Är ingen storsnackare själv och kan inte prata så mycket då dottern sover i rummet bredvid men man kan ju alltid lyssna på folks (förhoppningsvis) smarta taktiker.
Postad 27 February 2009 - 08:55
Håller med. För lite prat, eller så är det fel på röstchatten. Tycker inte det verkar som om jag hördes igår när vi lirade. Jag hörde några, men fick aldrig svar på det jag sa/frågade.Ja det va grymt kul igår när man väl lyckades komma in, var fullt ett bra tag tyvär så lirade med någon annan, dock massa italienare å grejjer där och det blir ju inte lika kul.
Men jag tycker det är förvånansvärt lite prat när man spelar, iof kör vi ju döda allt och alla men ändå. Är ingen storsnackare själv och kan inte prata så mycket då dottern sover i rummet bredvid men man kan ju alltid lyssna på folks (förhoppningsvis) smarta taktiker.
Postad 27 February 2009 - 09:10
E jag med ?
Får mitt idag..
Postad 27 February 2009 - 09:22
Postad 27 February 2009 - 09:57
Så känner jag mig också. Befinner mig nog fortfarande på kanonmat/yr höna-nivån.Helt borta på de här, började lira igår. Spelade med massa fransmän osv. Hur kommer man med så att man kan lira mot dom som tjötar här? Vad ska man leta efter? Signade upp mig på första sidan i den här tråden, men e som sagt helt "lost". Men......fan va kul de va att lira!!
Postad 27 February 2009 - 10:10
Psn id: FORSHAGA
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
KILLZONE 2
26 bilder
6 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler