Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Popcorn Hour C-200 *

699 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 September 2009 - 18:43

erhanx
  • erhanx
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Varför ska man ha en popcorn hour c-200 när man har en PS3 hemma där man kan se på filmer eller en hdmi anslutning dator-tv... lite onödigt eller?

Postad 18 September 2009 - 18:52

Unregistered1fbed4ce
  • Unregistered1fbed4ce
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0
[quote name='erhanx' date='Sep 18 2009, 19:43 ' post='2578042']
Varför ska man ha en popcorn hour c-200 när man har en PS3 hemma där man kan se på filmer eller en hdmi anslutning dator-tv... lite onödigt eller?[/quote

Är du full eller ?

Redigerat av Unregistered1fbed4ce, 18 September 2009 - 19:08.

Postad 18 September 2009 - 19:58

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Är du full eller ?

Nåt sånt kanske :P

Näeh nu ska vi inte vara såna :)

Har själv en PS3 och två tvixar, dock ingen popcorn ännu. PS3 har ju inte en suck, spelar ju knappt ett enda format utan att hålla på och transcoda och krångla. Inget jag gillar i alla fall.

Postad 18 September 2009 - 20:56

atr
  • atr
  • Amatör

• 62 inlägg
  • 0
Nya generationens media extenders

Postad 19 September 2009 - 17:57

Strikefour
  • Strikefour
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Hej!

Jag står och väger mellan att införskaffa en Popcorn Hour A-110 och C-200. Vad är de egentliga skillnaderna i filstödet? Jag kommer mestadels använda min Popcorn Hour till att se .img, .iso, .mkv bluray och 1080p filmer. Vilket köp anser ni är bäst?

Postad 19 September 2009 - 21:11

-TM-
  • -TM-
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Hej!

Jag står och väger mellan att införskaffa en Popcorn Hour A-110 och C-200. Vad är de egentliga skillnaderna i filstödet? Jag kommer mestadels använda min Popcorn Hour till att se .img, .iso, .mkv bluray och 1080p filmer. Vilket köp anser ni är bäst?

Skulle välja A-110 för det du beskriver, det är det billigaste alternativet för dig. Den enda skillnaden i filstöd mellan A-110 och C-200 är att C-200 har stöd för AVCHD och kan spela upp Blu-ray filmer.

Postad 20 September 2009 - 08:32

Strikefour
  • Strikefour
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Skulle välja A-110 för det du beskriver, det är det billigaste alternativet för dig. Den enda skillnaden i filstöd mellan A-110 och C-200 är att C-200 har stöd för AVCHD och kan spela upp Blu-ray filmer.

Ok så man kan inte spela upp mkv (Blu-Ray) i A110? Eller menar du att C-200 har stöd för Blu-Ray ISO?

Postad 20 September 2009 - 09:23

-TM-
  • -TM-
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Ok så man kan inte spela upp mkv (Blu-Ray) i A110? Eller menar du att C-200 har stöd för Blu-Ray ISO?

MKV är inget som är kopplat till Blu-ray, alla PCH har stöd för MKV. Det jag menar med Blu-ray för C-200 är att den både kan spela upp Blu-ray ISO's som sagt men också spela upp Blu-ray filmer från en Blu-ray spelare som är kopplad till den.

Postad 20 September 2009 - 09:27

Strikefour
  • Strikefour
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

MKV är inget som är kopplat till Blu-ray, alla PCH har stöd för MKV. Det jag menar med Blu-ray för C-200 är att den både kan spela upp Blu-ray ISO's som sagt men också spela upp Blu-ray filmer från en Blu-ray spelare som är kopplad till den.

Då är jag med! Tack!

Postad 20 September 2009 - 13:29

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Jag står och väger mellan att införskaffa en Popcorn Hour A-110 och C-200.

Ska du köpa IDAG så är det A-110 som gäller C-200 är inte mogen ännu.

Min gick väldigt bra i början MEN nu har jag börjat få flera underliga fel, fel som
andra tycligen också har fått.
Det allvarligaste felet är att bilden fryser, väldigt irriterande eftersom det inträffar var 3:de minut.

Men är man betatestare så är man :)

Dvs. ALLA som köper en C-200 NU är betatestare, eftersom det inte har kommit ut någon riktig firmware ännu.
Den borde ha kommit för någon vecka sedan men ännu är den inte synlig.
Detta får mig att gissa att dom har upptäckt en riktigt otrevlig bug som troligen är svårlöst....

Postad 20 September 2009 - 21:18

d00mo
  • d00mo
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

Varför vill man se en blu-ray med komposit signal? Vad använder någon en kompistutgång till? Det enda jag kan tänka mig att använda en kompositutgång till är för en onscreen display.

Ja jag tänkte detsamma. Min gissning är att den som frågade har förväxlat komponent med komposit?

;)

Inser nu att min fråga var lite otydlig. Jag vet mycket väl vad komposit är, min egentliga fundering var om det verkligen var det de menade på popcorn hour's sida.
Låter ju helt förlegat att använda sig av komposit till blu-ray :lol:

Postad 21 September 2009 - 10:34

erhanx
  • erhanx
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Vad jobbigt det blev, vet inte om jag ska ha en C200 eller A110. Har tänkt att spela upp bluray filmer via hårddisk samt koppla till bose hemmabio anläggning så ljud är viktigt... vad skulle ni rekommendera?
vill ha en spelare som räcker åtminstone ett par år framöver ;)

Postad 21 September 2009 - 15:56

-TM-
  • -TM-
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0

Vad jobbigt det blev, vet inte om jag ska ha en C200 eller A110. Har tänkt att spela upp bluray filmer via hårddisk samt koppla till bose hemmabio anläggning så ljud är viktigt... vad skulle ni rekommendera?
vill ha en spelare som räcker åtminstone ett par år framöver :lol:

C-200'a kort och gott ;)

Postad 21 September 2009 - 18:01

erhanx
  • erhanx
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Okej den C200 som kommer snart säljas i bla webhallan, inet mfl, är det också en s.k beta version med massa buggar eller?

Postad 21 September 2009 - 18:46

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Okej den C200 som kommer snart säljas i bla webhallan, inet mfl, är det också en s.k beta version med massa buggar eller?

Det är samma version av hårdvaran som säljs överallt. programvaran i som är lite halvinstabil.

Postad 21 September 2009 - 18:57

erhanx
  • erhanx
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
jaha okej tack för ditt svar...blir väll ändå en C200 :)
man får väll hoppas att en ny fw släpps snart

Postad 21 September 2009 - 21:02

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

man får väll hoppas att en ny fw släpps snart

Mmmm hoppas jag med, som just nu sitter med en oanvändbar spelare :)
Så är det när man skall vara tidigt ute...

Så lär man sig något då då? Nä nästa pryl man köper så är det förståss samma visa igen :D

Postad 21 September 2009 - 21:21

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

• 2014 inlägg
  • 0

vill ha en spelare som räcker åtminstone ett par år framöver :)

Hade jag köpt en idag hade jag valt en A110. C200 har en bit kvar innan den blir helt stabil och når sin potential... det är inget jag vill behöva "leva med" när jag betalar 50% högre pris.

De enda nackdelarna jag har märkt än så länge med A110, som kanske är rättade i C200 är:
* Kan inte visa blu-ray menyer
* Kan inte spela upp HD-ljud från MKV
* Klarar bara 98-99% av Full-HD filmerna, bland annat Planet Earth 1080p är för tung för att den ska flyta.

Man betalar dyrt för att rätta ovanstående så länge prisskillnaden mellan C200 och A110 är så stor som den är idag..

Sen är det självklart personligt hur mycket man värderar möjligheten att koppla in en Blu-ray spelare och att den har en display. Inkl. en Blu-ray spelare ligger den inte långt efter Dune i pris å andra sidan, så då hade jag gjort en koll mot den vilken som passar bäst för just mina behov.

Postad 22 September 2009 - 20:31

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

att den har en display.

Det kan jag lova dig att en sämre display får man leta efter.
Synd att dom inte tryckte dit en OLED, för den display som dom
har nu är sämre än kass.

Tyvärr.

I övrigt håller jag med skall man använda spelaren NU så är det A-110 som
gäller, vill man vänta så....

Men konkurenterna står ju inte stilla så...

Redigerat av matte2, 22 September 2009 - 20:31.

Postad 22 September 2009 - 22:23

-danjel-
  • -danjel-
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Vad är det som gör displayen så dålig?
Är det svårt att se vad det står på den?

Postad 23 September 2009 - 16:35

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Vad är det som gör displayen så dålig?
Är det svårt att se vad det står på den?

Du svarade själv :rolleyes:

Jo det är svårt att se och betraktningsvinklen är väldigt smal, dessutom vill man ju blända ner/släcka
när man gluttar på film och det har jag inte hittat på fjärren.
Jo jag vet att man kan stänga av om man går fram till den....

Postad 23 September 2009 - 22:23

erhanx
  • erhanx
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Är C200 i nuläget helt oandvändbar eller vad är det frågan om???...

Postad 24 September 2009 - 07:06

Unregistered40562de1
  • Unregistered40562de1
  • Forumräv

• 916 inlägg
  • 0

Här en bra review från en användare om status i dagsläget på maskinen:
http://www.mediasmar...r-c-200-review/
Fick min från webhallen i går btw men har inte hunnit meka med den än,har en fungerande a100 och eftersom inte nätverk med gbit verkar funka värst bra har jag ingen brådska. Man kan väl iofs ifrågasätta varför dom inte väntar med att släppa en produkt om inte mjukvaran är färdigutvecklad... lär ju bara ge dåliga recensioner.

Postad 24 September 2009 - 11:18

dannep
  • dannep
  • Lärjunge

• 375 inlägg
  • 0
En fråga som jag inte hittat svar på, lär förhoppningsvis inte gå men frågar man inte så vet man inte säkert.

Om man har en DVD eller Blu-ray i optisk spelare som man stoppat in i maskineriet. Finns det möjlighet att spara kopia på intern hårddisk?

Mvh Daniel

Postad 24 September 2009 - 19:25

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Man kan ju tro det :blush: Men det är så att det i nuläget är att betrakta som en Beta maskin för entusiaster.

Här en bra review från en användare om status i dagsläget på maskinen:

Japp hans slutsats är också: Vänta ett tag med att köpa

Redigerat av matte2, 24 September 2009 - 19:44.

Postad 25 September 2009 - 20:55

erhanx
  • erhanx
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Yes, men i mitt fall hade jag inte tänkt att streama och den största "felet" ligger väll nätverkskortet enlgigt det jag läste. Så i mitt fall kommer det ju funka bra för mig med C200 :)

Postad 27 September 2009 - 16:26

Kroem
  • Kroem
  • Forumräv

• 626 inlägg
  • 0
Sååå - om jag inte har någon PCH nu men vill köpa - borde jag ändå skita i denna och köpa en A-110?

Jag vill i princip använda den som NAS (endast för MP3 och lagring av typ serier/film som jag kollar på sen slänger) så kommer inte föra saker fram och tillbaka så mkt... (så hastighet på nätverket är inte så viktigt, och jag har inget gigE...). En fördel med C-200 är att jag kan köra in en DVD-spelare, för jag har ingen nu.

Fan jag är så ###### sämst på detta, noob, men vill ha en media spelare och NAs...men sen kommer ju problemet att jag samtidigt behöver äta, så kan inte köpa hur mkt saker som helst :)

Postad 28 September 2009 - 18:35

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Sååå - om jag inte har någon PCH nu men vill köpa - borde jag ändå skita i denna och köpa en A-110?
´.....
Fan jag är så ###### sämst på detta, noob, men vill ha en media spelare och NAs...men sen kommer ju problemet att jag samtidigt behöver äta, så kan inte köpa hur mkt saker som helst B)

Satsa på att ha pengar till Mat och Hyra i första Hand :lol:

Får du pengar över så spara i någon/Några månader till och köp en C-200
Eller rättare kolla av hela marknaden då och kolla vad som finns.

Är man entusiast och har pengar över ja då kan man vara tidig på nya grejor.....

Postad 29 September 2009 - 08:11

Kroem
  • Kroem
  • Forumräv

• 626 inlägg
  • 0

Satsa på att ha pengar till Mat och Hyra i första Hand :lol:

Får du pengar över så spara i någon/Några månader till och köp en C-200
Eller rättare kolla av hela marknaden då och kolla vad som finns.

Är man entusiast och har pengar över ja då kan man vara tidig på nya grejor.....

Food wont make me happy! :)

Jag väntar nog ett tag...

Postad 30 September 2009 - 23:04

Unregisteredd34f8594
  • Unregisteredd34f8594
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0
Om man stoppar in ett N kort, kommer den att "snacka" med mitt gamla trådlösa router. Eller måste den bytas mot en modern N?

Postad 01 October 2009 - 20:42

Rebel
  • Rebel
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Funkar det att köra in en vanlig dvd-rom i c-200:an ifrån pc:n å spela alla skivor i den sen, både brända och original oavsett regioner osv..?

Postad 02 October 2009 - 09:10

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0

Funkar det att köra in en vanlig dvd-rom i c-200:an ifrån pc:n å spela alla skivor i den sen, både brända och original oavsett regioner osv..?

Om du tidigare har lagt i en firmware i dvd-rom:en som är regionsfri så fungerar det. Men alla DVD-rom ger dig från fabrik 5 möjligheter att ändra region.

Så det smarta skulle vara att ladda i "rätt" firmware medan läsaren satt i datorn.

Postad 03 October 2009 - 21:27

danniee
  • danniee
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Den här känns kyligare och kyligare. Börjar istället kika på CinemaTube, särskilt då WDTV2 inte ens kan göra något så simpelt som att spela dvd-menyer i iso.

Postad 05 October 2009 - 12:13

Pukin_Dog
  • Pukin_Dog
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Jag köpte min första apparat genom Kjell o Co det var en Roxcore HD. Jättebra att se film med men inte musik. Jag har läst att alla NMT är dåliga på det men denna Roxcore spelar bara en enda låt sedan måste man starta nästa maniuellt hela tiden. Om man inte lägger in en HD som alla filerna är på då kan man tydligen spela alla i följd men ingen shuffle. Men grejen är att det går inte att göra det fån nätverket vilket betyder att jag måste sitta och uppdatera både min NAS samt gå in in Roxcore och manuellt lägga till alla filer vilket är tillvägagångssättet. Går nämligen inte göra från Windows eller så.

Är dessa problem samma med C200? Jag är beredd att betala 2000:- mera för en apparat som man inte får lust att slänga ut genom fönstret hela tiden så att säga.

/Johan

Postad 05 October 2009 - 13:30

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

• 2014 inlägg
  • 0
På A-110 funkar det så att om man trycker "ok" på en låt så spelar den bara upp den låten, men om man trycker "play" på en låt fortsätter den med nästa när den första är slut.

Det kanske kan vara likadant på din roxcore?

Med största sannolikhet uppträder C200 på samma sätt som A-110.

Postad 05 October 2009 - 14:28

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
Trevligt! DHL var nyss här och leverarade min C200.
Ska bli kul att leka lite med den ikväll. :blink: Hoppas den leker bra med mina A-100 och YAMJ bara...

Postad 05 October 2009 - 15:36

Rebel
  • Rebel
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Trevligt! DHL var nyss här och leverarade min C200.
Ska bli kul att leka lite med den ikväll. :blink: Hoppas den leker bra med mina A-100 och YAMJ bara...

Najs!

Du får gärna skriva en liten recension här när du lekt av dig lite.. ;)

Postad 07 October 2009 - 16:42

j303
  • j303
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Har haft min i en vecka nu och måste säga att jag definitivt nöjd med köpet. Har slängt in en 2.5" HD och ska sätta in en BD sen. Alla filer jag testat har funkat bra, även de extrema testfilerna som dom kör med på NMT forumet (90MB/s :P).

YAMU + Aeon skin fungerar utmärkt.

Nackdelar: buggigt nätverk som sagt. SMB hänger sig lätt och för många trådar till FTP orsakar oxå häng. Hoppas det beror på nätverksbuggen för Gbit nätverk då den ska vara fixad i nästa firmware update (som med lite tur kommer denna vecka)

Saknar även bookmarkfunktion för när man stoppat en film. Filmen börjar alltid om från början istället ifrån där man tryckte på stopp. Det är sagt att detta ska fixas i uppdateringen efter den som kommer härnäst...

Annars funkar den prima för mina behov och bildkvalitén är ypperlig :P

Postad 07 October 2009 - 16:54

-danjel-
  • -danjel-
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Trevligt att den har börjat ramla hem till folk! Men vart beställde ni ifrån? Ingen av butikerna på prisjakt har den i lager än.

Testa gärna hur den funkar med UMC (samma som YAMJ fast snyggare :P )
https://www.minhembi...p;#entry2570180

Postad 07 October 2009 - 17:01

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
Jag beställde min från Popcorn Hour.

Har UMC löst att den måste veta IP på PCH än? Jag har tre enheter som läser mot MyiHome men när jag testade en tidig beta på UMC så var UMC tvången att veta IP på PCHn och då faller UMC för mig...

Postad 07 October 2009 - 19:29

-danjel-
  • -danjel-
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0
Ahaa, vad kostade den därifrån med frakt och eventuell tull?

Jag är osäker på om man behöver veta IP. Men här är en bra step-by-step: http://hdd-player.de...ndex.php/Step_1. Det kanske går att utröna därifrån om man vet vad man letar efter! =)

Postad 07 October 2009 - 19:46

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
$311 inkl. IR-kittet står det på deras webbsida. Vet inte vad tull och moms blir på det priset men jag gissar på runt 600:- kanske.

Postad 07 October 2009 - 19:48

-danjel-
  • -danjel-
  • Lärjunge

• 365 inlägg
  • 0

Det kan jag lova dig att en sämre display får man leta efter.
Synd att dom inte tryckte dit en OLED, för den display som dom
har nu är sämre än kass.

Tyvärr.

I övrigt håller jag med skall man använda spelaren NU så är det A-110 som
gäller, vill man vänta så....

Men konkurenterna står ju inte stilla så...

http://www.youtube.c...h?v=0SD0zutihfc
Jag tycker displayen ser helt okej ut! Okej det är nog inget man sitter 4 meter bort i soffan och använder, men jag tror inte det var tanken med den heller...

ktd: Jag tänkte mest på vad summan slutade på för dig. =)

Redigerat av -danjel-, 07 October 2009 - 19:50.

Postad 07 October 2009 - 19:52

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1662 inlägg
  • 0
Man kan ställa kontrasten på en pot på själva displaykortet. På min vart det som dag och natt.
Innan jag skruvade såg jag inget eftersom jag sitter snett över min C-200 men efter lite justerande med en skruvmejsel så blev det bra mycket bättre.
Men som -danjel- sa så är det nog inget man kör långt ifrån. Men vill man göra något utan att slå på Tvn så kanske den kan vara bra.
Jag ser bara på film med mina PCH så jag kommer nog ha min display helt avstängd hela tiden...

Postad 07 October 2009 - 20:12

j303
  • j303
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Trevligt att den har börjat ramla hem till folk! Men vart beställde ni ifrån? Ingen av butikerna på prisjakt har den i lager än.

Testa gärna hur den funkar med UMC (samma som YAMJ fast snyggare :unsure: )
https://www.minhembi...p;#entry2570180

Beställde min via special erbjudande från MPCClub.com. Ska kolla in UMC och se hur det går :(

Postad 08 October 2009 - 12:58

j303
  • j303
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hmm, får inte UMC att funka på min C200 med intern HD. Scanningen av filmerna och generering av filer går alldeles utmärkt men när jag försöker köra UMC indexfil på C200 så får jag bara upp felmeddelande att filen inte går att ladda. Har CHMOD UMC mappen till 777 men hjälpte inte...

Får pröva lite mer när jag får mer tid.

Postad 08 October 2009 - 18:09

-TM-
  • -TM-
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Ny beta firmware ute ! http://www.networked...d.php?tid=29331

Lite nya grejer som att man behöver inte en intern/extern hårddisk för att spela upp Blu-ray filmer:

BD Playback without internal HDD

Quote:1.) Format an USB Stick with 2GB or more to fat32 or ext3
2.) create directories "bdj/ada/" and "bdj/buda" (case sensitive) on the Stick
3.) plug in the USB devices and will be automatically mounted as PERSISTFS
4.) Now you can playback BD's with BD-J and BD Live

Regionsinställning för DVD och Blu-ray (om det är nytt ^^)
Och en massa fixar :)
Även värt att nämna är också att beta firmwaren finns bara som nerladdning från tråden just nu, online uppdatering och nerladdning från deras officiella hemsida kommer upp nästa vecka !

Redigerat av -TM-, 08 October 2009 - 18:10.

Postad 08 October 2009 - 18:14

Rebel
  • Rebel
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Äntligen händer det lite med programvaran!
Nu ska man ju bara ha tag i själva maskinen oxå... :) Får väl se när den behagar dyka upp hos näthandlarna... ;)

Postad 09 October 2009 - 07:33

matte2
  • matte2
  • Användare

• 136 inlägg
  • 0
Bra att det händer något men dåligt att dom fortfarande håller på med Beta Firmware.

Men med tanke på hur det gick till när A-100 släppts så borde man inte vara förvånad. :)
(Lite trist att man ännu inte kan spela FLAC)

Redigerat av matte2, 09 October 2009 - 07:33.

Postad 09 October 2009 - 12:22

Unregisteredd34f8594
  • Unregisteredd34f8594
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0
Kan ni hjälpa mig med konfiguration av C-200?
Ska få den troligen efter 21 oktober. Vad mer behöver jag skaffa? Vilken HD? Vilken Blue Ray enhet?
Nåt mer som behövs?

Jag har tänkt mig att använda den bl. annat som

1 Mediaspelare
2 NAS / kopiera viktiga filer från dator
3 kunna ansluta via trådlös och trådat (behövs det nåt kort?)

Redigerat av Unregisteredd34f8594, 09 October 2009 - 15:34.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.