Call Of Duty 7: Black Ops
Call of Duty: Black Ops (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(50)
|
99:- | |
Call of Duty: Black Ops - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Black Ops - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Modern Warfare 2 (10726 inlägg)
|
8 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 12 October 2010 - 15:05
i hela 6 min till och med
mellan 10,29-10,35
Skrev faktiskt 6 minuter först men i all hast redigerade jag det till 16. Hur som helst så måste han verkligen hunnit kolla ALLA trailers
Postad 12 October 2010 - 15:42
Spelbutiken.se - 498:-
WIENER!!!
Är det rätt version av spelet då? Så man kan köpa maps på svenska psn.
Postad 12 October 2010 - 15:45
Är det rätt version av spelet då? Så man kan köpa maps på svenska psn.
Det hoppas jag verkligen.
Postad 12 October 2010 - 16:11
Postad 12 October 2010 - 16:59
Cod kommer aldrig att hamna på 299 vid släpp....det garanterar jag......däremot så är det inte omöjligt att giganten kommer sälja det för 499 redan vid släpp......tror jag gav 499 för mitt MW2 på giganten när det släpptes....
Jag tippar på under 399kr.
Postad 12 October 2010 - 17:05
Jag tippar på under 399kr.
inte en chans att det släpps under 449kr på releasedagen..
förmodligen blir det just 449 eller 499kr
Tycker dealen hos Game inte är så kass ändå, ett billigt spel och halva priset, dvs troliga 350 kr.
vilken deal?
Postad 12 October 2010 - 17:10
Redigerat av MattEng76, 12 October 2010 - 17:11.
Postad 12 October 2010 - 17:23
Den gamla vanliga som Game kör, byt in ett spel och få spelet för halva priset. Dock beror det på vilka gamla spel man har som ligger och dammar. Blir ju dock inte 350 kr sammanlagt utan 350 plus ett spel
ah okej..
så om game har spelet för 599kr, så kanske man vinner på att kolla mm och elgiganten
Postad 12 October 2010 - 17:32
Dock är COD ett lite mer etablerat märke.
Postad 12 October 2010 - 17:41
inte en chans att det släpps under 449kr på releasedagen..
förmodligen blir det just 449 eller 499kr
vilken deal?
Nu blir det väldigt mycket off-topic men... vi har sett att Fifa 11 i år gick att köpa för 99kr på vissa orter, på nätet släpptes den för 399kr, själv köpte jag den för 269kr (med 100kr rabatt på ordinarie pris) i Stockholm. Halo reach släpptes för 299kr, vissa orter hade den för 249 osv...
I år är det ordentligt med priskrig, man sänker pris på riktigt populära spel.. för det är då snacket går som mest om de olika återförsäljarna. COD är en serie som de flesta känner till.. vi vet hur många som köpte MW2, så jag tippar fortfarande på under 399kr, wait and see
Sen rent logiskt om man tittar på trenden, idag kostar spelet 499kr hos EG, så på releasedagen borde man förvänta sig att det ligger under det priset. Priserna för Medal of Honor släpps den 14:e på EG.se, där kommer den också troligtvis hamna på 399kr lr lägre.
Ber om ursäkt för off-topic snack, back to you "topic".
Redigerat av Unregistered1232, 12 October 2010 - 17:44.
Postad 12 October 2010 - 18:01
Cod kommer aldrig att hamna på 299 vid släpp....det garanterar jag......däremot så är det inte omöjligt att giganten kommer sälja det för 499 redan vid släpp......tror jag gav 499 för mitt MW2 på giganten när det släpptes....
Jo, jag tror ju knappast heller att de skulle släppa det för 299kr, men det är nog rätt troligt att de säljer det för 499kr som du skriver.
Innan har dom väl haft 499kr på releasedagen och sen höjt priset efter ett tag vill jag minnas.
Dom vill locka kunder och kunder vill ha bra priser =) så inte klaga nu......
Jo, men vet du vad dom vill ÄNNU hellre än att locka kunder? TJÄNA PENGAR!
Postad 12 October 2010 - 18:15
Jo, men vet du vad dom vill ÄNNU hellre än att locka kunder? TJÄNA PENGAR!
Och det gör dom när dom har lockvaror
Folk snackar, man går för att köpa spelet och hittar något annat när man är där, man återkommer osv.....
dom tjänar pengar i slutändan, annars hade dom inte gjort såhär............ dom är inte dumma.
Redigerat av Fiddey, 12 October 2010 - 18:15.
Postad 12 October 2010 - 18:45
Men jag menar allvar..!
JAG MED! DU DÅ!
JAG MED! DU MED!
Prata inte ens med mig.. PRATA INTE MED MIG!!
AAAAAAAAAAHHH!!!
/C & G
Postad 12 October 2010 - 21:23
Singleplayer-kampanj
Zombie-mode
Traditionell MP
Wager Matches
+ ev nån annan typ av co-op (?)
jo...det blir några timmar =)
Postad 13 October 2010 - 08:19
Postad 13 October 2010 - 18:45
Tror ni listar ut vad det är
Redigerat av Axxident, 13 October 2010 - 18:45.
Postad 13 October 2010 - 19:11
Vet inte om det har blivit postat tidigare. Iallafall: GKNOVA6
Tror ni listar ut vad det är
Jo då, det är postat förut men för att ge dom som inte fattar vad det handlar om kan vi väl säga att döden, kerren, soffan och hippo är extra glada.
Postad 13 October 2010 - 19:28
Varför sänka priset när alla kommer köpa det ändå.......det finns ju inte direkt några konkurrenter förrän i februari/mars när Killzone 3 kommer.....
Det är ju inte activision som sänker priset, det är återförsäljarna som sänker för att få till sig flest kunder
Redigerat av Unregistered1232, 13 October 2010 - 19:29.
Postad 13 October 2010 - 21:02
Tror han menar att återförsäljarna också vill tjäna pengar.Det är ju inte activision som sänker priset, det är återförsäljarna som sänker för att få till sig flest kunder
.
//Polly
Postad 14 October 2010 - 07:50
Postad 14 October 2010 - 10:18
Tror inte denna video har blivit postad?
http://g4tv.com/vide...-Map-Exclusive/
Jopp =)
On Thursday night GTTV (GameTrailers TV) will take you inside Call of Duty: Black Ops revealing a new single player map and a multiplayer map in Cuba. Also, they get the guys behind the game to help differentiate the facts from fiction: will Fidel Castro be making an appearance (first hinted at in the Black Ops achievements and trophies list)? Will you be able to fight underwater? And, what is the surgery back story in the single player trailers?
källa callofdutyfaq.com
Postad 14 October 2010 - 11:53
Jo då, det är postat förut men för att ge dom som inte fattar vad det handlar om kan vi väl säga att döden, kerren, soffan och hippo är extra glada.
Postad 14 October 2010 - 12:04
stämmer gott det
Postad 14 October 2010 - 17:40
hittade MOH där idag för erbjudandet 399
Postad 14 October 2010 - 17:47
Tur att man har en PS3a, detta spel är så dyrt till Wii: http://www.elgigante...y-black-ops-wii
Redigerat av jarre008, 14 October 2010 - 17:59.
Postad 14 October 2010 - 18:09
Kanske blir ett köp av detta spel då, pga att ett annat vart försenat igen
Tur att man har en PS3a, detta spel är så dyrt till Wii: http://www.elgigante...y-black-ops-wii
råkar inte vara det försenadet racing-liret?
jo wii-spelen är tydligen inte så billiga
Postad 16 October 2010 - 10:07
Postad 16 October 2010 - 22:04
Redigerat av Unregistered28641812, 16 October 2010 - 22:05.
Postad 19 October 2010 - 07:43
User: #askJD Can you save videos in theatre mode in hd to your pc or upload them to youtube or so?
JD: You will be able to get your videos to the web – more details on that still to follow.
User: #askJD how many multiplayer ranks are there?
JD: 50 levels per prestige in #CODBlackOps.
User: #askJD Do kills with a killstreak add on to your killstreak and do kills carry over to the next round in Search and Destroy?
JD: Killstreaks will carry over to the next round, but Killstreak kills do NOT count towards your next Killstreak.
User: Is it true that you can move your claymore placement? #askJD
JD: Yes, that is true. All Equipment can be picked back up, and re-positioned. Including Claymores.
Postad 19 October 2010 - 08:09
User: Is it true that you can move your claymore placement? #askJD
JD: Yes, that is true. All Equipment can be picked back up, and re-positioned. Including Claymores.[/indent]
Här kan ni läsa alla frågor/svar: http://fwizforward.com/?p=401#more-401
Känns definitivt mest intressant av de "exemplen".
Istället för att länka...
För de som är intresserade av gameplay (från interna xbox-betan) rekommenderar jag en sökning på youtube. En hel del där.
Dessutom ryktas det om att en retail-version av xbox-versionen stulits så chansen (risken?) att det läcker ut mer grejer snart är sannolikt stor.
Postad 19 October 2010 - 08:43
Detta är ju rätt skönt faktiskt!JD: Killstreaks will carry over to the next round, but Killstreak kills do NOT count towards your next Killstreak.
Postad 19 October 2010 - 08:52
Att kunna plocka upp clays är ju smart, tänk er att se Kimpa springa omkring i detta spel och ist för att skjuta folk har fullt upp me att flytta omkring sina clays. Haha
Postad 19 October 2010 - 08:56
Tycker de e jättebra att dom gjort så att killstreaks inte räknas upp av killstreaks. Gör spelet väldigt intressant igen. Sen 50 level innan prestige. Denna gång ska jag hårdräkna timmar och minuter tills man kan gå prestige för första gången i spelet. Ligger tiden under eller exakt 24 timmar så e de ok, mer så blir de Birka/Nose-style och stannar direkt
![]()
Att kunna plocka upp clays är ju smart, tänk er att se Kimpa springa omkring i detta spel och ist för att skjuta folk har fullt upp me att flytta omkring sina clays. Haha
Detta spelet har jag faktiskt bestämt mig för att prestigea hela vägen så var inte orolig. Har kollat lite på gameplays från betan och det enda jag inte gillar är den där jäkla RC bilen. Det enda man har nytta av den är att köra race mot andra RC bilar.
Postad 19 October 2010 - 08:57
"Hmmm.... är den verkligen perfekt placerad den där minan på andra sidan banan? Bäst jag drar dit och hämtar den!"
Postad 19 October 2010 - 09:44
HAHAHHahahahahaha. Jag såg faktiskt det där med claysen, och blev väldigt intresserad!
"Hmmm.... är den verkligen perfekt placerad den där minan på andra sidan banan? Bäst jag drar dit och hämtar den!"
Postad 19 October 2010 - 09:54
Tycker de e jättebra att dom gjort så att killstreaks inte räknas upp av killstreaks. Gör spelet väldigt intressant igen. Sen 50 level innan prestige. Denna gång ska jag hårdräkna timmar och minuter tills man kan gå prestige för första gången i spelet. Ligger tiden under eller exakt 24 timmar så e de ok, mer så blir de Birka/Nose-style och stannar direkt
![]()
Nu är ju kimvas så bra på att placera dessa ¤%&#¤&/ claymores så han hinner nog inte flytta dom innan de är "använda"...
Postad 19 October 2010 - 11:53
Men de e bra för oss clay-n00bs
![]()
Nu är ju kimvas så bra på att placera dessa ¤%&#¤&/ claymores så han hinner nog inte flytta dom innan de är "använda"...
Postad 19 October 2010 - 13:15
Dessutom ryktas det om att en retail-version av xbox-versionen stulits så chansen (risken?) att det läcker ut mer grejer snart är sannolikt stor.
Ryktet verkar vara sant.
http://www.hookedgam...k_imminent.html
Postad 19 October 2010 - 16:13
Ryktet verkar vara sant.
http://www.hookedgam...k_imminent.html
Treyarchs community manager Josh Olin har tydligen haft en vild jakt efter "källan" till läckan på olika forum - utan givande resultat antar jag.
Tror inte dessa varit uppe tidigare (?)
"Surprise" (Gamestop-reklam)
Nytt gameplay i "hd-kvalitet"
Redigerat av TheBadlands, 19 October 2010 - 16:17.
Postad 19 October 2010 - 16:48
Fan vad lama exposioner det var. Hoppas att det bara var mina datorhögtalare som gjorde det. Och är det bara jag eller låter alla som Tarzan när dem dör?
Postad 19 October 2010 - 18:24
Visst känns grafiken lite medelmåttig?
Vad menar du? Tycker dem flesta visuella klippen på Youtube känns medelmåttigt? Det återspeglar ju knappast upplevelsen man får senare när man drar igång det på sin egna tv
edit. Nu menade ja inte endast Youtube klippen utan syfta mer på dem flesta olika spelsidorna som har videos på spel.
Redigerat av adude, 19 October 2010 - 18:41.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Modern Warfare 2
1 film
32 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?