Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Cardsplitter - Smartwi, Clone+ (eller annan)?

600 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 September 2013 - 16:24

hanse1
  • hanse1
  • Lärjunge

• 382 inlägg
  • 0
Köpte min andra Samsung på Blocket för 400 kronor. Värd varenda krona!

Postad 04 September 2013 - 18:10

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Köpte min andra Samsung på Blocket för 400 kronor. Värd varenda krona!

Tack för tips att kolla på blocket. Hittade några, inte lika bra pris som du men helt ok.

Det står att clone+ inte hantera viasat. Det innebär väl bara att jag måste sätta orginalkortet i boxen för att kunna titta på viasat sport kanaler?
Eller menar det något annat?

Postad 04 September 2013 - 18:19

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Mästare

• 2526 inlägg
  • 0

Tack för tips att kolla på blocket. Hittade några, inte lika bra pris som du men helt ok.

Det står att clone+ inte hantera viasat. Det innebär väl bara att jag måste sätta orginalkortet i boxen för att kunna titta på viasat sport kanaler?
Eller menar det något annat?

Det gäller enbart Viasats egna sändningar via parabol, inte Viasats program via kabeltv.

Postad 04 September 2013 - 18:34

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Det gäller enbart Viasats egna sändningar via parabol, inte Viasats program via kabeltv.

Ok, kanon.
Tack för svar.

Återstår då att hitta Samsung boxen till bra pris.
Kanske någon vill byta mot min Humax HDPVR-1000C.

Postad 05 September 2013 - 10:48

Katsche
  • Katsche
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Säg att du köpt en TV/BOX som stödjer DVB-T2 och att du nu vill ha möjlighet att se SVTHD, då kommer de fråga vilken TV du har och då är det bara att säga att du har en med T2 stöd. Då skcikar de ett nytt kort då mottagning av HD kanalerna kräver nytt kort. Antar att du har minst Boxer MIX och då ingår Kanal5 HD och tydligen TV3 HD som kräver nytt kort......

Om du på Boxers hemsida klickar dig igenom guiden för att se HD kanaler så kan du komma till denna text:

Du behöver ett nytt programkort

För att se HD-kanalerna behöver du den senaste versionen utav våra programkort. Ring Kundservice på telefonnummer: 0771-21 10 00, för hjälp att byta ut kortet.

Det är inte så lätt längre..... Var i kontakt med Boxer igen. Sa, enligt ovanstående men dom sa att det ej ska ha någon betydelse... Sen ville dom att jag skulle gå in på SVT HD. Men kunde inte göra det pga att jag ej var hemma. Då ville dom att jag skulle prova det när jag kom hem, och återkomma. Nu känns det som om att man är rökt :( Har dom fått upp ögona, för det här med Cardsplitt ?

Redigerat av Katsche, 05 September 2013 - 10:49.

Postad 05 September 2013 - 12:36

Åskviggen
  • Åskviggen
  • Forumräv

• 518 inlägg
  • 0

Det är inte så lätt längre..... Var i kontakt med Boxer igen. Sa, enligt ovanstående men dom sa att det ej ska ha någon betydelse... Sen ville dom att jag skulle gå in på SVT HD. Men kunde inte göra det pga att jag ej var hemma. Då ville dom att jag skulle prova det när jag kom hem, och återkomma. Nu känns det som om att man är rökt :( Har dom fått upp ögona, för det här med Cardsplitt ?

Något är nog tokigt här. Du behöver inget kort för SVT HD, dock för exempelvis TV4 HD. Fungerar TV4 HD för dig då du inte använder någon kortdelare? /Tor

Postad 05 September 2013 - 12:41

Katsche
  • Katsche
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Något är nog tokigt här. Du behöver inget kort för SVT HD, dock för exempelvis TV4 HD. Fungerar TV4 HD för dig då du inte använder någon kortdelare? /Tor

Allt funkar som det ska, Är bara ute efter ett nytt kort, INNAN jag köper en Cardsplitter. För att vara 100 på att det kommer att funka. Läs ovan, så förstår du vad jag menar.

Postad 06 September 2013 - 07:06

Kung Nu
  • Kung Nu
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0
.

Och till Tv4HD behöver man inte ens ett 'aktivt' kort, utan bara ett kort helt enkelt.

Kan ju vara ett kort man sparat sen nåt ProvaPå- eller Kontantkorts avtal man haft.

.

Postad 07 September 2013 - 11:00

Zip2kx
  • Zip2kx
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Tjena
Jag funderar, som många andra, på att köpa en Clone+ då jag idag har Boxers tvillingkort.
Jag skummade igenom tråden men såg inget svar på detta, jag undrar om någon har erfarenhet av att prova dessa med C-Moduler?

Jag har en box till huvud-TV men inget till den andra, därav frågan.
Tacksam för svar :)

Postad 08 September 2013 - 19:03

decahb
  • decahb
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0
Hej

Har CanalDigital med nya över boxen samt den vita basic boxen. Har ett extrakort.
Tänkte skaffa clone+. Plugga mastern i den vita, det funkar inte med pvr boxen, vad jag förstår.
Hur som helst, tänkte ha 2 boxar till. Har en gammal standard cd box liggande, det borde ju inte vara ngt problem med den, så nu till frågan;
Tv nr 4 har ingen kort för dvb s, utan jag måste ha en extern box. Vad skall jag köpa för box, den SKA vara billig då det är till kidsens rum....
Kan ovan setup funka med clone+ ...?
Fridens....

Redigerat av decahb, 08 September 2013 - 19:04.

Postad 08 September 2013 - 20:02

Unregisteredc4a90337
  • Unregisteredc4a90337
  • Lärjunge

• 476 inlägg
  • 0
Har Smart Wii som fungerar med den nya svarta HD PVR, den lilla vita, den gamla HD PVR samt min Samsung TV samtidigt. Till det har jag haft en Panasonic TV samt den första HD boxen som kom och det fungerade bra. Den enda som inte fungerat bra var CD 7000(?) av någon anledning och troligtvis inte CD 5050 heller. Jag gissar att samma fungerar med Clone+.

Postad 10 September 2013 - 13:33

mangeP
  • mangeP
  • Lärjunge

• 369 inlägg
  • 0

Visst är det så att om du ställer dig på SVT HD så har du bild.
Men om du sen vill kika på någon kanal som är HD som kräver programkort, ex kanal 5 så behöver du nytt kort.
Har du provat att gå igenom testen de har på sin hemsida?

Redigerat av mangeP, 10 September 2013 - 13:40.

Postad 14 September 2013 - 19:09

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Ok, kanon.
Tack för svar.

Återstår då att hitta Samsung boxen till bra pris.
Kanske någon vill byta mot min Humax HDPVR-1000C.

Fick tag i samsungboxen på blocket för 500:- och den fungerar kanon med clone+.
Får jag bara upp min Panasonic st60 på väggen så ska jag kolla om det fungerar där med.

Men jag tycker tame sjutton att min Humax box var bättre än min nya Samsung.

Redigerat av Unregisterede6970ea2, 14 September 2013 - 22:53.

Postad 15 September 2013 - 00:54

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
har suttit i snart ett år o följt denna tråden o kommer till att de nu börjar bli dax att skaffa en splitter. ser att många pratar om clone+ varför är just den så populär? ...för mig lutar det mer o mer åt en splitworks cardcaster http://splitworks.se/ jag har kollat runt o alla trådar om den ser bara positiva ut... va tror ni bör jag gå på den?

EDIT:
värt att nämna jag har comhem

Redigerat av Duckface21, 15 September 2013 - 00:55.

Postad 15 September 2013 - 07:13

Unregisterede6970ea2
  • Unregisterede6970ea2
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0
Smartwi, clone+ och cardcaster är nog väldigt lika och kostar ungefär lika mycket.
De verkar dock vara kompatibla mot olika boxar en del överlappande förståss.

Tex fungerar clone+ inte mot Humaxbox men fungerar bra mot Samsung.
Smartwi ska däremot fungera mot humaxboxen.

Fördelen med cardcaster är att man kan låna hem och kolla om det fungerar.

Bästa är nog att googla dina boxar och cardsplitters och se vilken den fungerar ihop med.

Postad 16 September 2013 - 00:50

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
jag har 1htpc med 2 fireDTV kort och sen har jag en humax hdpvr-1000c.. men va jag sett så ska de funka med cardcaster blir nog en beställning om inte annat så säljer jag den igen o köper en annan tex clone +

Postad 16 September 2013 - 16:27

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

jag har 1htpc med 2 fireDTV kort och sen har jag en humax hdpvr-1000c.. men va jag sett så ska de funka med cardcaster blir nog en beställning om inte annat så säljer jag den igen o köper en annan tex clone +

Kan bekräfta att Clone+ lirar bra med FDTV (Conax).

Postad 23 September 2013 - 21:49

Unregistered8d77e8eb
  • Unregistered8d77e8eb
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Du kan läsa i https://www.minhembi...dpost&p=3899473 om hur jag upplever det med comhem.

har suttit i snart ett år o följt denna tråden o kommer till att de nu börjar bli dax att skaffa en splitter. ser att många pratar om clone+ varför är just den så populär? ...för mig lutar det mer o mer åt en splitworks cardcaster http://splitworks.se/ jag har kollat runt o alla trådar om den ser bara positiva ut... va tror ni bör jag gå på den?

EDIT:
värt att nämna jag har comhem

Postad 24 September 2013 - 15:11

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
det vart en cardcaster och det funkar utmärkt :P inga problem alls med hdpvr-1000c eller mina fireDTV kort allt funkar

jag behövde inte ens fiffla med firmwares heller :)

Redigerat av Duckface21, 24 September 2013 - 20:51.

Postad 07 October 2013 - 16:53

Peter33
  • Peter33
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Vilka av cardcaster, clone+ eller smart wi 2 fungerar/fungerar inte med Canal digital via satellit, med den svarta hdd boxen och den vita?
Söker en strulfri lösning som man installerar och som sedan bara står och går utan något behov av handpåläggning.

Postad 24 October 2013 - 13:25

Melmac
  • Melmac
  • Mästare

• 3271 inlägg
  • 0
Än så länge funkar ADB boxen (och Sagemboxen) med SmartWi I.

Postad 24 October 2013 - 13:37

Katsche
  • Katsche
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Har nu äntligen köpt en cardsplitter. Det blev en Cardcaster, fick hem den igår. Blev förvånad att den var så liten (ca 10 x 10 cm), men det är ju ingen nackdel :) Har provat den på mina 3 olika Boxer lådor. Fungerar utmärkt !
Lätt att programera och räckviden funkar bra, i vårat 2 plans hus.Det funkar bra, trots att jag har ett Boxer kort version 3.5 som tydligen kunde vara problematiska på vissa cardspitter. Hoppas det fortsätter så här :)

Redigerat av Katsche, 24 October 2013 - 13:40.

Postad 24 October 2013 - 13:53

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
jag har använt cardcaster runt en månad nu kan bara säga att den funkar på både boxer, canal digital och comhem har testat den på de.. kör den på heltid nu på comhem och det är inga fel alls... kan gladeligen rekommendera denna till alla..

dock hade jag gärna vilja sett snyggare client kort

Redigerat av Duckface21, 24 October 2013 - 13:55.

Postad 04 November 2013 - 12:09

Unregisterede1de2aa4
  • Unregisterede1de2aa4
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej
Jag får inte clone+ att fungera med min vu+ solo2. Mottagarkortet verkar inte få ström instoppad i vu+. (ingen lampa lyser på mottagarkortet)

Någon med erfarenheter av detta?

Postad 04 November 2013 - 17:56

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Hej
Jag får inte clone+ att fungera med min vu+ solo2. Mottagarkortet verkar inte få ström instoppad i vu+. (ingen lampa lyser på mottagarkortet)

Någon med erfarenheter av detta?

...och du har provat att vända på kortet?

Prova kortet i en annan box och se om det får ström där (så det inte är klientkortet det är fel på).

Postad 05 November 2013 - 08:57

Unregisterede1de2aa4
  • Unregisterede1de2aa4
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

...och du har provat att vända på kortet?

Prova kortet i en annan box och se om det får ström där (så det inte är klientkortet det är fel på).

Ja korten funkar i en annan mottagare. Vända korten och provat har jag också gjort, utan resultat.
Någon som vet om det går att öka spänningen (volt) i mottagarens kortläsare? (Vu+ solo2 och openpli)

Redigerat av Unregisterede1de2aa4, 11 November 2013 - 11:53.

Postad 10 December 2013 - 12:06

jocke4u
  • jocke4u
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Funderar på att skaffa en Clone+ till mitt Boxer, har kort 2.0, är det fortfarande så att denna version inte funkar med Clone+ ?
Kan inte hitta något på cloneplus.nu om detta

Postad 10 December 2013 - 12:48

Katsche
  • Katsche
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Funderar på att skaffa en Clone+ till mitt Boxer, har kort 2.0, är det fortfarande så att denna version inte funkar med Clone+ ?

Vad jag förstod så "kunde" det vara problem med ett äldre kort. Men det lät inte som om det var sökert att det var så.
Möjligt att det har visat sig funka bra endå, maila och fråga. Jag köpte en Cardcaster och där fungerar mitt äldre Boxer kort utmärkt.

Postad 11 December 2013 - 22:38

coefws
  • coefws
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Tror det krävs 4.0. I alla fall var det kortversionen supporten på cloneplus först undrade över när jag hade problem med mitt nyinköpta kit.
En liten varning bara: Jag kör med sagem rti95 och cloneplus fungerar bra vad gäller marksända TV tittandet. Däremot funkar vod tjänsten inte alls. Jag kan ladda ned material (play samt hyrfilm),men kan ej spela upp. Måste sätta i originalkortet i sagemboxen för att detta skall fungera.

Postad 13 December 2013 - 19:13

jocke4u
  • jocke4u
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Jag besökte idag http://www.satpro.se/ och de rekommenderade utan tvekan Cardcaster, CI+ moduler kom igår så nu är det bara TV-korten som skall komma :)

Postad 06 January 2014 - 23:39

Vispen74
  • Vispen74
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Kör Clone+ med Canal digital över satellit med bra resultat. Använder vita HD - boxen med tillkopplad HDD, samt en CA - modul i en LG Tv.

Postad 07 January 2014 - 13:58

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
jag säger bara cardcaster funkar utan firmware krångel med alla typer av kort utom viasats då de kör med pairing.. man trycker bara i korten för att koppla dem till enheten sen i med original kortet sen bara köra!!!

Redigerat av Duckface21, 07 January 2014 - 13:59.

Postad 07 January 2014 - 14:15

Katsche
  • Katsche
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

jag säger bara cardcaster funkar utan firmware krångel med alla typer av kort utom viasats då de kör med pairing.. man trycker bara i korten för att koppla dem till enheten sen i med original kortet sen bara köra!!!

Håller med där, har haft mitt i ett par månader nu. Inget krångel, funkar i diverse olika boxar och CA moduler.

Postad 10 January 2014 - 15:56

dadion
  • dadion
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Lånar tråden lite med några frågor som jag försökt hitta svar på.

Jag har Boxer Max inkl. C More och använder inbyggda boxarna i våra två tv-apparater.
Boxer kortet är CI+ v 4.0 och CA-modulen är Neotion.

Jag har spanat in Cardcaster (och Clone+) då vi börjar vara less att flytta kortet mellan tv-apparaterna.

Mina frågor är följande:

1. Slavkorten verkar vara väldigt långa, är det någon som kör med dem direkt i en tv och de passar?
(Vår Samsung-tv har sin modulplats bak och smått infälld nämligen)
2. Det finns en kortförlängare för Clone+, någon som vet om samma förlägnare fungerar till Cardcaster?
3. Funkar alla kanaler om man kör med Clone+ eller Cardcaster? (gissar att de gör det då boxer inte kör pairing?)

Tack så hemskt mycket på förhand! :)

Redigerat av dadion, 10 January 2014 - 15:57.

Postad 11 January 2014 - 01:29

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Lånar tråden lite med några frågor som jag försökt hitta svar på.

Jag har Boxer Max inkl. C More och använder inbyggda boxarna i våra två tv-apparater.
Boxer kortet är CI+ v 4.0 och CA-modulen är Neotion.

Jag har spanat in Cardcaster (och Clone+) då vi börjar vara less att flytta kortet mellan tv-apparaterna.

Mina frågor är följande:

1. Slavkorten verkar vara väldigt långa, är det någon som kör med dem direkt i en tv och de passar?
(Vår Samsung-tv har sin modulplats bak och smått infälld nämligen)
2. Det finns en kortförlängare för Clone+, någon som vet om samma förlägnare fungerar till Cardcaster?
3. Funkar alla kanaler om man kör med Clone+ eller Cardcaster? (gissar att de gör det då boxer inte kör pairing?)

Tack så hemskt mycket på förhand! :)

jag kör kortet och modulen direkt i tv dock så har jag ingen samsung tv utan har en sony 46hx800 och det funkar riktigt bra ... kortet sticker ut några cm på sidan men inget som stör..

kortförlängare e bara ett kort och en slot med kabel emellan så de passar alla kort o tv apparater

Alla kanaler funkar utan problem.. jag kör både comhem och boxer och även om tex comhem kör card pairing så har de alternativet tex att para 3 ca moduler till ett kort och även där funkar alla kanaler utan ett problem med cardcaster

Redigerat av Duckface21, 11 January 2014 - 01:33.

Postad 13 January 2014 - 11:26

dadion
  • dadion
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

jag kör kortet och modulen direkt i tv dock så har jag ingen samsung tv utan har en sony 46hx800 och det funkar riktigt bra ... kortet sticker ut några cm på sidan men inget som stör..

kortförlängare e bara ett kort och en slot med kabel emellan så de passar alla kort o tv apparater

Alla kanaler funkar utan problem.. jag kör både comhem och boxer och även om tex comhem kör card pairing så har de alternativet tex att para 3 ca moduler till ett kort och även där funkar alla kanaler utan ett problem med cardcaster

Tack för svaren Duckface21! :)

Postad 13 January 2014 - 20:38

Vispen74
  • Vispen74
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Exakt, om originalkortet är pairat till de boxar och CA-moduler man använder Funkar det med Clone+, och säkert övriga med.

Postad 14 January 2014 - 18:18

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0
jag vill inte ge en känga till clone+ men alla hyllar det överdrivet mycket det är ofta det svaret alla får först!! clone+ plus funkar men för en oerfaren nybörjare av cardshare så kan krångel med firmware sänka det helt att ens försöka efter första misslyckat försök.. jag tycker de självklara svaret rakt av när nån frågar vilket som e bäst o lättast bör vara cardcaster då den inte har fw problem och man behöver inte testa massa olika firmwares för att se om det funkar... har testat många olika setups har inte stött på att cardcaster inte funkat den har kirat det på första försöket på allt men då man tex kommit till clone+ så har det vart nått som krånglat på olika apparater vist man har fått de att funka men efter lite micklande det ger minus till clone +

Redigerat av Duckface21, 14 January 2014 - 23:47.

Postad 14 January 2014 - 18:51

jocke4u
  • jocke4u
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Håller med om att cardcaster funkade så snabbt jag stoppade i grejerna och följde den enkla 6-7 steg långa instruktionen. Sen IT-snubbe som man är så är man (=jag) lite för "het" att testa om det finns nyare firmware....och det gjorde det....
Problemet är mitt beteende och grejer som fungerar låta dessa vara ;)

Postad 19 January 2014 - 15:31

Vispen74
  • Vispen74
  • Användare

• 230 inlägg
  • 0
Funkar Cardcaster med Ci+ och pairing?

Postad 19 January 2014 - 16:35

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Funkar Cardcaster med Ci+ och pairing?

ja så länge operatören tillåter att man att man kan para fler en en box till samma kort som tex comhem gör

Postad 28 January 2014 - 12:40

Unregistered1642642f
  • Unregistered1642642f
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om Boxers On Demand funkar med Cardcaster ?

Postad 28 January 2014 - 12:49

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 1
ja de funkar!!!... om du e osäker så tillåter ju cardcaster prova på period du får låna cardcaster i en tid om du e nöjd får du köpa den

Postad 28 January 2014 - 13:15

Unregistered1642642f
  • Unregistered1642642f
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Tack för svaret Duckface21.
Kanske får prova Cardcaster. Sitter med Clone+ idag men dom verkar aldrig få till det så On Demand funkar på Boxer.

Postad 28 January 2014 - 15:36

Duckface21
  • Duckface21
  • Guru

• 4337 inlägg
  • 0

Kanske får prova Cardcaster. Sitter med Clone+ idag men dom verkar aldrig få till det så On Demand funkar på Boxer.

så här står de på deras hemsida

Beställ mot faktura

Prova utan att betala något i förskott, vi är alltså så säkra på att Cardcaster fungerar att du kan prova den helt gratis och lämna tillbaka oavsett anledning om du inte skulle bli nöjd.

Redigerat av Duckface21, 28 January 2014 - 15:41.

Postad 28 January 2014 - 16:55

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Har du rapporterat det till Clone+ teamet?

Postad 29 January 2014 - 12:15

Unregistered1642642f
  • Unregistered1642642f
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Har du rapporterat det till Clone+ teamet?

Det har jag. Och dom jobbar på det har dom sagt i 1 år snart.

Postad 29 January 2014 - 16:31

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Det har jag. Och dom jobbar på det har dom sagt i 1 år snart.

Bra!
Är det den "svenska" supporten eller den polska som säger detta?
Kan ju vara bra om fler trycker på.

Postad 30 January 2014 - 07:43

Unregistered1642642f
  • Unregistered1642642f
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Bra!
Är det den "svenska" supporten eller den polska som säger detta?
Kan ju vara bra om fler trycker på.

Det är den svenska supporten den polska har jag inte varit i kontakt med.

Postad 30 January 2014 - 20:13

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 707 inlägg
  • 0

Det är den svenska supporten den polska har jag inte varit i kontakt med.

Tack för svaret - har bara varit i kontakt med den polska och tyckte de var väldigt serviceminded, har ingen uppfattning om den svenska. Vi får väl hoppas att den polska supportdelen har fått infon av sin svenska "motsvarighet".

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.