Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Clarke-Tech ET9000 Enigma2 Twin PVR box

293 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Xtrend ET 9000 (Digitalboxar) 1 7 (4) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 16 September 2012 - 16:46

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Du behöver en drivare för din usb sticka.
I openpli finns dessa tydligen implementerade.
Kanske laddas ner via plugin menyn.

Drivarna borde då också finnas i Vix, eftersom det i grunden är openpli.
Vilket image kör du?

beson

Postad 16 September 2012 - 20:17

backinblack68
  • backinblack68
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Du behöver en drivare för din usb sticka.
I openpli finns dessa tydligen implementerade.
Kanske laddas ner via plugin menyn.

Drivarna borde då också finnas i Vix, eftersom det i grunden är openpli.
Vilket image kör du?

beson

Om jag tittar under menyn Om i boxen så står det: Image openpli - 2010-10-21. Vet inte riktigt vad det avser för version. Vad jag förstår verkar det finnas version 2.1 och 3.0 till den här boxen.

Postad 17 September 2012 - 18:45

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Då har du en image som är två år gammal, och du bör nog flasha en ny.

VIX nyaste, OE 3.0 kan du ladda ner här
http://www.world-of-...0-OE3-0-Release

Du måste då först flasha ny bootloader, som du hämtar här
http://www.world-of-...-2-4-15-05-2012

Openpli hämtar du här. 2.1 eller 3.0
http://openpli.org/

På dessa måste du också först flasha nya bootloadern.

Jag kör med VIX OE3.0 på en box, och 2.4 på en annan. Båda funkar utan problem.

beson

Postad 17 September 2012 - 21:36

backinblack68
  • backinblack68
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Då har du en image som är två år gammal, och du bör nog flasha en ny.

VIX nyaste, OE 3.0 kan du ladda ner här
http://www.world-of-...0-OE3-0-Release

Du måste då först flasha ny bootloader, som du hämtar här
http://www.world-of-...-2-4-15-05-2012

Openpli hämtar du här. 2.1 eller 3.0
http://openpli.org/

På dessa måste du också först flasha nya bootloadern.

Jag kör med VIX OE3.0 på en box, och 2.4 på en annan. Båda funkar utan problem.

beson

Nu har jag uppdaterat bootloadern och imagen till openpli 3.0. Blir fortfarande inte klok på hur jag ska komma åt trådlösa nätverket. Har bytt ut usb-stickan mot en accesspunkt. När jag kör nätverkstest på mottagaren står det:
LAN-adapter - LAN-anslutning
Lokalt nätverk - ansluten
DHCP - aktiverad
IP-adress - obekräftad
Namnserver - obekräftad

Längre än så kommer jag inte.

Postad 18 September 2012 - 18:42

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Jag kör med fasta ip adresser på boxar och dator.
Alltså DHCP -> nej i nätverksconfigen.

Så här ser configen ut i boxen då
Använd interface -> ja
Använd DHCP -> nej
IP adress -> välj ip adress för boxen
Nätmask -> 255.255.255.0
Använd en gateway -> ja
Gateway -> Routerns ip adress
Primär DNS ->
Sekundär DNS ->

DNS adresserna hittar du om du startar kommandotolken och skriver
ipconfig /all

Om du ska ha fast ip adress får du inaktivera DHCP i routern.

beson

Postad 18 September 2012 - 22:41

backinblack68
  • backinblack68
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Lyckades komma ut på nätverket när jag drog en kabel från adsl-modemet direkt till boxen, kunde uppdatera programvaran och ladda ner plug-ins. Efter uppdatering till openpli 3.0 så fanns wlan som ett val under nätverksinställningar men jag fick det inte att fungera. Matade in SSID och nätverksnyckeln men efter att aktiverat det trådlösa nätverket stod det:
acesspunkt - ej associerad
SSID - ingen anslutning
Kryptering - osupporterat
m.m

Skulle helst vilja slippa kabeln tvärs genom huset men nu verkar det som det är det enda som fungerar.

Postad 27 September 2012 - 22:48

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Nån som vet vad som händer om man skulle vilja testa Cmore erbjudandet från CD i 6 månader?
http://www.canaldigi...bjudande-c-more

Tänkte nu närmast om dom får för sig att skicka ett nytt kort som är pairad med endast godkända boxar, eller om det är riskfritt att hoppa på erbjudandet utan att dom får reda på att man kör en ej godkänd box (ET9000)?

Postad 29 September 2012 - 10:10

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Nån som vet vad som händer om man skulle vilja testa Cmore erbjudandet från CD i 6 månader?
http://www.canaldigi...bjudande-c-more

Tänkte nu närmast om dom får för sig att skicka ett nytt kort som är pairad med endast godkända boxar, eller om det är riskfritt att hoppa på erbjudandet utan att dom får reda på att man kör en ej godkänd box (ET9000)?

Om du mot förmodan skulle få ett nytt kort, så är det inga problem heller.
Jag fick mitt CD kort utbytt för en tid sedan. Det var bara att sätta i det, och allt funkade direkt.

Postad 03 October 2012 - 15:43

backinblack68
  • backinblack68
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Hej

Är det någon som har koll på vilken tunerkonfiguration man ska ha när man har två lnb, Thor är inkopplad på ingång 1 och Astra kopplad till ingång 2 (ingen switch). Har följt inläggen tidigar i tråden och provat olika inställningar men inte lyckats få någon bild på viasatkanalerna, har bra bild på Thor.

Provade med en satfinder ute vid parabolen men fick ingen signal när jag kopplade in den mot boxen. När jag provade att koppla in sladden som går till ingång 1 (thor) så ger satfindern ifrån sig ett pipande ljud och när jag kopplade in lnb 1 så var signalen bra. Är det någon speciell kanal eller inställning man ska ha när man använder sig av satfindern för att kolla signalen?

Har Openpli 3.0 och mgcamd 1.35

Postad 05 October 2012 - 18:44

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Konfigurationsläge - enkelt
Läge - singel

Jag har alltid kört med switsch, men det här borde funka med din koppling.
Du ska också ha Thor som satellit på tuner A, och Astra på tuner B.

I mg_cfg på boxtype
B: { 06 }

beson

Postad 06 November 2012 - 22:08

nickepe
  • nickepe
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Är det någon som har reklamerat det här felet iom att det är ett hårdvarufel?
Jag funderar på att göra det. Men det kanske är bra om vi är flera..

Tjena!
Är det någon som reklamerat felet med Tuner B och hur gick det? Har haft min box inlämnad och de bytte moderkort till det som sitter i ET 9200 enligt butiken men problemet kvarstår.
Ska man behöva acceptera det här felet?
Funkar det på ET 9500 om jag ska försöka snacka till mig ett byte till den istället?

/Nicke

Redigerat av nickepe, 06 November 2012 - 22:08.

Postad 26 January 2013 - 23:32

tompy80
  • tompy80
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Min box hänger sig när jag startar upp den. det står booting och så står bara "vix" uppe i hörnet och snor. Provar jag flasha om den så funkar det bra tills jag provar starta om den riktigt då blir det lika igen.
vad har hänt???

Postad 27 January 2013 - 11:25

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Låter som du har en korrupt bootloader.
Du skriver inte vilken ver av VIX du kör, men har du en gammal, så tycker jag du ska flasha nyaste bootloadern och VIX 3.0
Här kan du hämta senaste 3.0
http://www.world-of-...hp?dir=ET-9x00/

Jag har ver 3.0.558, och den funkar utan problem.

beson

Redigerat av beson, 27 January 2013 - 11:26.

Postad 31 January 2013 - 23:28

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Kan man köra Canal Digital OnDemand på ET9000?
http://www.canaldigi...ster/on-demand/

Postad 02 February 2013 - 19:35

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Kan man köra Canal Digital OnDemand på ET9000?
http://www.canaldigi...ster/on-demand/

Nej inte nu iaf, men VIX har en beta plugin för ondemand. Så snart den blir stabil, poppar den nog upp i plugin menyn.

beson

Postad 02 February 2013 - 23:50

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

Nej inte nu iaf, men VIX har en beta plugin för ondemand. Så snart den blir stabil, poppar den nog upp i plugin menyn.

beson

Okej tack, ska hålla koll där.

Postad 06 February 2013 - 13:55

Unregistereddfe6e5ac
  • Unregistereddfe6e5ac
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Någon som vet var man kan köpa en ny fjärrkontroll till ET9000?

Postad 07 February 2013 - 18:02

Hakon
  • Hakon
  • Forumräv

• 950 inlägg
  • 0
Testa google
http://www.google.co...iw=1366&bih=600

Postad 18 February 2013 - 18:25

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Jag kör med vix 3.0 och har de senaste dagarna fått meddelandet "en uppdatering pågår i bakgrunden vänta några minuter och försök igen" varje gång jag försöker uppdatera mjukvaran och det spelar ingen roll hur länge man väntar. Nån som har samma problem och en lösning?

Postad 13 March 2013 - 18:47

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
OnDemand finns att ladda ner från plugin menyn, from build 629 på VIX.
Inga svenska ännu, men BBC player och några till finns.
Jag har gjort en snabbtest, och det verkar funka bra.

beson

Postad 09 May 2013 - 16:08

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Trots att jag ägt min ET9000 rätt länge så är det en sak som jag inte har fått grepp om ännu. När det har hänt förändringar i kanalerna, tex nu så har ju TV3HD & Eurosport 2 flyttat, samt ytterligare kanaler har tillkommit under senaste månaderna, likaså har säkert ett flertal kanaler försvunnit.

Finns det då någon enkel kanalsökning man kan göra så att bara förändringarna justeras till?
Jag har ju min favoritlista sorterad med tex underkategorier som SPORT/FILM/NYHETER/DOKUMENTÄRER/BARN/MUSIK osv. Det tog ju sin lilla tid att få detta bra. Fattar bara inte hur man enkelt kan få in förändringarna i mina favoriter. Göra en ny autosökning går ju bra, men att filtrera fram nyheterna där bland 600 kanaler är ju oerhört tidskrävande. Nån som kan tipsa mig om hur man gör enklast?

Redigerat av LFN, 10 May 2013 - 05:58.

Postad 11 May 2013 - 18:42

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Jag kör manuell sökning på de nya frekvenserna, och ftp:ar sedan över kanallistan från box till DreamBoxEdit i datorn.
I DBE kan man enkelt ta bort gamla frekvenser från favoritlistorna och lägga in de nya.
Sedan ftp:ar man tillbaks kanallistan till boxen, och gör en reboot.

beson

Postad 12 May 2013 - 20:45

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Jag kör kanalsökning rakt av i boxen och lägger till justerar de enstaka kanaler som kommit till eller fallit bort.

Det är ju inte så att favoritlistan försvinner på något sätt för att du gör en ny kanalsökning i boxen, åtminstone inte i VIX 3.0.

Postad 15 May 2013 - 10:49

KERNEL
  • KERNEL
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jag har en et9200 med VIX 3.0.
När jag spelar upp inspelade tv-program börjar både ljud och bild hacka efter någon minut.
Sen hänger det sig helt.
Trodde att det var något värmeproblem med en interna disken men det blr samma sak när jag
spelar in via naset.
Har även problem när man pausar ett program. Oftast hoppar det fram till realtid när jag
trycker play.
Någon som har en aning vad det kan vara för fel?

Postad 15 May 2013 - 19:08

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Jag har inte haft några såna problem med VIX 3.0
Har du testat annan (nyare) build av 3.0?
Vilket skin har du? Testat annat skin?

beson

Postad 15 May 2013 - 19:39

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Kul att få lite fart på denna tråden.
Jag hittar ingen plugin med picons för 0.8W i menyn. Nån som vet hur man fixar dom för CD?

Postad 15 May 2013 - 20:43

KERNEL
  • KERNEL
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Jag kör Build 589 med skin VIX_Night_HD sen 30/1. Fungerade helt ok i början men senaste 2 månaderna har det
det blivit sämre vartefter. Jag får testa att uppdatera och byta skin och hoppas att
problemen försvinner...

Postad 16 May 2013 - 17:12

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Jag kör också med VIX_Night_HD, så då borde det inte bero på skinet iaf.

beson

Postad 20 May 2013 - 22:06

Unregistereda9a6c55c
  • Unregistereda9a6c55c
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Då jag inte har tiden för att få iordning på min mottagare säljer jag den...
Kolla annonsen...
http://www.blocket.s...2.htm?ca=20&w=1
/Peter

Postad 24 May 2013 - 09:20

KERNEL
  • KERNEL
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Uppdaterade till senaste builden förra veckan.
Har fungerat ok sen dess :)

Postad 04 June 2013 - 18:51

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Är det möjligt att köra Netflix med ET9000 och VIX?

Postad 06 June 2013 - 18:01

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0

Är det möjligt att köra Netflix med ET9000 och VIX?

Nej.

Postad 31 July 2013 - 22:27

belarus_84
  • belarus_84
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Hej Hej

Jag har fått ett konstigt fel på min box, epg funkar inte som den ska, kollar jag på min favoritlista så ser man inte vad det är för program på kanalerna... Trycker jag på guide + gul knapp vissas inga program (ska vissa vad för program som är på kanalen)
Datumet på boxen är: 14.09.2013 och klockan visar 16.25 men km är 23.25...

Använder openpli 2.1 tror jag, men hittar inte vart man ställer in klockan, nån som vet?

MVH Johan

Postad 04 August 2013 - 11:55

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Hur hämtar du EPG?
Har det funkat förut?
Viasat eller CD?

Timesettings ska finnas under inställningar i menyn.
Tidinställning behöver man inte göra nu, det ska skötas med automatik från transponder.
Tidszon får man ställa in manuellt.
Det kanske blivit nåt fel i timesettings, så du kör på manuell inst, om det nu finns nåt sånt i OP 2.1
Du kanske ska flasha OP 3.0 ist.

beson

Postad 03 December 2013 - 13:43

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Hej

Någon som kört in OpenPLi 4 med Oscam i denna box än?

Ser i Vu+ tråden att det ev. kan uppstå lite småtrassel med frysning?

Kör själv VIX v3.x som bygger på OpenPLi, men senaste uppdateringarna har trixat till det med bildformatshanteringen och dessutom ligger något i vägen i bakgrunden som säger att den håller på att uppdatera något (som aldrig blir klart) och det snurrar VIX-logga i vänster hörne lite för ofta, så det är dags för en fräsch installation känns det som.

2011 testade jag PLi men då var det i princip en Dreamboximage för DB8000HD som var dåligt anpassad till ET9000. De är ju relativa likheter avseende Mips etc. Då hittade jag istället VIX som var mer anpassad (typ rätt knappar för fjärren etc.)

Hur är OpenPLi för ET9x00 idag jämfört med VIX tycker ni och som sagt någon som kör PLi- 4-an med Oscam?

Postad 08 December 2013 - 10:18

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Nu svarar jag på min egen fråga men det får gå, kanske inte så många som kör denna fina box.

Laddade in OpenPLi 4.0 igår.

Det var lite lättare att komma till skott med OpenPLi 4.0 jämfört med VIX i och med integrerad CAM-lösning. Kanalsökning och in med config-filerna för Oscam via FTP så var Viasat och CD igång. Snabbt fräscht och avskalat.

Upptäckte dock att det inte var helt logiskt med mappningen mot ET9000-fjärren. P+/- användes för bouquet-byten och EPG visade samma som i-knappen. Det blev till att snoka fram ET9000 multiquickbutton plug-in men efter det så funkar det fint.

Kanske inbillning men jag tycker bilden är bättre överlag. I och för sig hade jag något strul på slutet med min VIX och dess bildbehandling samt att uppdateringar var blockerade, men det hade säkert gått att lösa med en fräsch VIX installation. VIX är väl anpassad för ET9000 och bygger ju på OpenPLi.

Trevligt dock att allt funkar utan häng eller annat mysko.

Postad 08 December 2013 - 16:47

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Jag har kört med VIX länge nu, och har inte haft minsta lilla problem.
Är på ver 793 nu.

Du vet väl att du kan flasha ny image version utan att använda USB minne.
Ta bara backup på dina inställningar först.

http://www.world-of-...nd%20Tutorials/
How to restore flash a image in ViX 3.0 without a USB stick ( all receivers ).pdf

Efter installation av nya imagen och reboot får man frågan om man vill installera inställningarna från backupen.

Jag testade det här och hade ny image installerad på ca 5 min.

Bildkvalitén är inte image beroende, utan det är video drivisarna som sköter det.

beson

Postad 10 December 2013 - 11:52

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0

Jag har kört med VIX länge nu, och har inte haft minsta lilla problem.
Är på ver 793 nu.

Du vet väl att du kan flasha ny image version utan att använda USB minne.
Ta bara backup på dina inställningar först.

http://www.world-of-...nd%20Tutorials/
How to restore flash a image in ViX 3.0 without a USB stick ( all receivers ).pdf

Efter installation av nya imagen och reboot får man frågan om man vill installera inställningarna från backupen.

Jag testade det här och hade ny image installerad på ca 5 min.

Bildkvalitén är inte image beroende, utan det är video drivisarna som sköter det.

beson

Toppen tack för info.

VIX har funkat fint fram till nyligen när en uppdatering fick bildsignalen helt plötsligt att justera sig själv vid byte mellan 1080i/720p/576i -källor utan att jag ställt in på native. Jag körde innan 720p rätt av för att slippa att det justerar sig mellan olika upplösningar men trots det justerade det sig. Jag kunde heller inte åtgärda det på något vis trots försök med olika sättningar och återsättningar. Det torde vara kopplat till drivisar eller åtminstone åtkomst till dem.

Med byte till ny image så försvann problemen dock. Det hade det säkert gjort även med byte till fräsch VIX. Men något lurt var det som gjorde att bildhanteringen inte var frisk efter en vanlig VIX update. Jag uppdaterade därefter fler ggr men läget kvarstod. Därefter fick jag att det fanns en uppdatering som pågick i bakgrunden - forever som gjorde att det var dags att göra något.

Fördelen med OpenPLI jämfört med VIX som jag tyckte var enkelhet med att CAMen var med i bilden från start, nackdelen att man fick jaga tag på en plug-in för att få ordning på fjärrkontrollens knappar. OpenPLi 4.0 var även något raskare i kallstart och omstart jämfört med VIX 3.0.

Redigerat av kenta2, 10 December 2013 - 18:54.

Postad 11 December 2013 - 07:12

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Jag har borta min wifi drivrutin till VIX 3.0.
Nån som vet hur man kan installera den utan att ansluta den till trådburet nätverk?
Jag kommer alltså inte åt "add ons" när jag inte har nåt nätverk. Ny flash via USB installerar INTE(!) några såna drivrutiner tyvärr.

EDIT:
Wifi drivrutinen försvann för nån månad sedan vid en image uppdatering. Det fungerar inte att köra en restore från en äldre image.
Plugins menyn funkar ju inte heller när inte WIFI fungerar. Jag har tyvärr ingen möjlighet till sladdanslutning av bredbandet.

Chipet ska heta så här: Realtek RTL8191SU
Linux driver:r8712u

Redigerat av LFN, 11 December 2013 - 17:25.

Postad 19 December 2013 - 10:11

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0

Jag har borta min wifi drivrutin till VIX 3.0.
Nån som vet hur man kan installera den utan att ansluta den till trådburet nätverk?
Jag kommer alltså inte åt "add ons" när jag inte har nåt nätverk. Ny flash via USB installerar INTE(!) några såna drivrutiner tyvärr.

EDIT:
Wifi drivrutinen försvann för nån månad sedan vid en image uppdatering. Det fungerar inte att köra en restore från en äldre image.
Plugins menyn funkar ju inte heller när inte WIFI fungerar. Jag har tyvärr ingen möjlighet till sladdanslutning av bredbandet.

Chipet ska heta så här: Realtek RTL8191SU
Linux driver:r8712u

Om möjligt dra en nätverkskabel till en dator (laptop), försök brygga datorns wifi-modem till boxen så får du en anslutning den vägen. Min osäkerhet ligger kring hur det går att brygga mellan typ Windowsburk och Linuxbox. Det handlar ju om standardiserat protokoll så det borde ju gå. Har själv bara kört bryggat mellan windowsburkar tidigare.

Postad 25 December 2013 - 14:59

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

• 900 inlägg
  • 0
Finns det någon med erfarenhet av DVB-T2 usb stick till OpenPli/ET9000HD för att få in fria digitala marknätet?

Vore intressant att ta del av eventuella erfarenheter och rekommendationer.

Postad 07 May 2014 - 10:51

belarus_84
  • belarus_84
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Hej, lyfter en gammal tråd.
Har en et9000 som jag har fått ett problem med..

såg på tv, när det plötsligt startade om, fick fram en grön ruta med nog error text 1 sec. sen startade den om... så det stod loding boatloder ... startade om sig igen ... så jag gick fram o drog ur strömmen och väntade ett tag. nu vill den inte starta.. sätter man i strömkontakten så blinkar den blå on/off knappen 3-4 ggr sen händer inget mer...

finns det nån reset eller vad gör man?

Postad 07 May 2014 - 16:00

beson
  • beson
  • Användare

• 236 inlägg
  • 0
Jag är tämligen säker på att du har fel på nån komponent i nätdelen, det brukar ge dessa symptom.
Och då troligtvis en eller flera kondingar.

Lyft på locket och kolla efter uppsvullna kondingar på nätdelen.

Kolla även den här länken på xtrend forum, så kan du se vilken konding som oftast brukar ge upp.
http://www.et-view-s...urn-on-**HELP**

beson

Redigerat av beson, 07 May 2014 - 16:01.

Postad 06 December 2014 - 22:05

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Har en ET9000 S2 med hårddisk med inspelningar från CD, har nu planer på att skaffa en vu+ eller miraclebox för marksända kanaler i en annan del av huset.
Finns det en möjlighet att dela ut hårddisken i ET9000 via wifi (samma nätverk) så jag kan se inspelat material på Vu+/miraclebox T2?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.