"Denna produkt finns dessvärre ej i lager i våra varuhus, därav är produkten ej tillgänglig via leveranssättet Collect@Store."
Call of Duty: Modern Warfare 3 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(16)
|
1 056:- |
Postad 08 November 2011 - 13:20
"Denna produkt finns dessvärre ej i lager i våra varuhus, därav är produkten ej tillgänglig via leveranssättet Collect@Store."
Postad 08 November 2011 - 13:32
Postad 08 November 2011 - 14:33
MM barkarby: 444kr
Elgiganten barkarby: 439kr
Sweet
Postad 08 November 2011 - 15:20
Postad 08 November 2011 - 15:44
Så kan alla som spelar nu vara så vänliga att lägga ner era vapen och vänta till kl 19 ikväll, så ni inte får för stort försprång???
Har svårt nog som det är från början....
Postad 08 November 2011 - 18:17
Verkar grymt.
Postad 08 November 2011 - 19:50
Var på EG på lunchen o köpte en kopia.
Så kan alla som spelar nu vara så vänliga att lägga ner era vapen och vänta till kl 19 ikväll, så ni inte får för stort försprång???
Har svårt nog som det är från början....
Håll er lite till jag kommer in vid 21:30. Då kommer er K/D öka markant
Postad 08 November 2011 - 21:16
Är själv egentligen bara intresserad av singelplayern
Gillade du single player i MW2 så lär du inte bli besviken. Rock'n'Roll non-stop.
Postad 08 November 2011 - 21:55
Är det nån skillnad från mw2 i huvudtaget? Känner igen alla ljudet, förutom när man kastar handgranat, skitfult Kalle anka ljud.
Men underbart kul att lira igen, jag ler tom när jag får stryk. Kampanjen kommer jag nog inte ens att titta åt.
Postad 08 November 2011 - 22:23
Kartorna känns dock väldigt trånga som i BO, inga direkt sniperbanor som MW2 hade gott om, vilket är lite synd.
Annars, tja... Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det hela, hittills är jag inte jätte imponerade. Förhoppningsvis ändras detta efter hand om man lär sig banor etc.
Postad 08 November 2011 - 23:17
Självklartg har Elgigangten fått det. Var och köpte det på Elgiganten Kungsgatan (Sthlm) 10:20 idag. Tyvärr dröjer det tills imorgon innan jag kan spela (bor ju i Gbg).Har inte Elgiganten fått in detta spel? Försöker köra en "collect at store" men får bara följande meddelande:
Postad 09 November 2011 - 00:38
Postad 09 November 2011 - 01:23
Dock la jag märke till att explosionerna är futtiga. Granaterna på BF3 smäller till utav bara **** medan det i MW3 låter som nån öppnar en syltburk för första gången. Samma sak med noobtuben. Många av banorna är kanske lite väl tajta i mitt tycke men jag har säkert inte spelat alla än.
Postad 09 November 2011 - 02:27
Har nog börjat tröttna lite på MW. Tycker bandesignen som varit deras starka sida nu känns inte så genomtänkt som förr, lite tajta för min smak. Kommer säkert plöja några timmar men dragningskraften är inte lika stark som den en gång var
Redigerat av genstruktur, 09 November 2011 - 02:29.
Postad 09 November 2011 - 02:34
Av någon anledning kan jag inte sikta och skjuta på Battlefield
Det är ju det som skiljer dom åt, BF kräver mer skills. MW räcker det ju att hoppa runt ett hörn så har man pangat någon.
Postad 09 November 2011 - 06:44
Mja
Har nog börjat tröttna lite på MW. Tycker bandesignen som varit deras starka sida nu känns inte så genomtänkt som förr, lite tajta för min smak. Kommer säkert plöja några timmar men dragningskraften är inte lika stark som den en gång var.
Samma bil men med ny lack.Dom har ju haft två år på sig att göra detta spel verkar som fantasin börjar tryta..Men ett perfekt "run and gun"
Postad 09 November 2011 - 08:05
Mja
Har nog börjat tröttna lite på MW. Tycker bandesignen som varit deras starka sida nu känns inte så genomtänkt som förr, lite tajta för min smak. Kommer säkert plöja några timmar men dragningskraften är inte lika stark som den en gång var.
Du får alltid vara med korva mej å daysleeper på BF3 å spela nördigt.
Postad 09 November 2011 - 08:40
Jag kommer inte prestiga i detta spel eftersom man kan låsa upp nya klasser utan att prestiga, coolt!
Postad 09 November 2011 - 09:40
Var dags för en ny xbox så passade på!
Snygg!
själv lirar jag fortfarande på min gröna halo-xbox med 20gig HD hehe.. Den låter som en jävla dammsugare
Postad 09 November 2011 - 10:05
Postad 09 November 2011 - 10:25
Saknar FAMAS dock. Har alltid varit ett favoritvapen...
Va har dom tagit bort FAMAS?
Postad 09 November 2011 - 10:55
Mja
Precis som jag kände redan när MW2 kom...det var länge sen vi satt kvällarna i ända och lirade med Analklådeklanen (AC3) och då var det ju mest COD4 och World at war som gällde. Efter det hände nåt...och det blev trist (imo).
Samma bil men med ny lack.Dom har ju haft två år på sig att göra detta spel verkar som fantasin börjar tryta..Men ett perfekt "run and gun"
Japp, som sagts tidigare - COD4 på steroider. Tänk va enkelt COD4 var - fasta killstreaks och inte massa j*vla lull-lull och snipergevär med ljuddämpare.
Jag gillar SP ivarjefall. Riktigt ös!
SP ska jag spela igenom men köper inte spelet bara för det. Blir till att låna det av nån istället.
Drygt 2 timmars mp igår gav mersmak. Man känner igen känslan från MW2 + lite nya vapen var underhållande.
MW2...urk.
Postad 09 November 2011 - 12:13
Va har dom tagit bort FAMAS?
![]()
Ersatt av något kinesiskt bullpup gevär; QBZ-95.
Postad 09 November 2011 - 12:25
699:- tar dom, hur i hela världen kan den kedjan fortfarande gå runt? Är det så eftertraktat att köpa beggade spel?
Jag fick 399:- i inbyte för BF3 (samma som jag köpte det för mao) vilket är enda anledningen till att jag inte vände på klacken och la ut mina spel på tradera.
När det gäller spelet så är single player SJUKT mycket bättre än BF3, multiplayern har jag inte hunnit testa ännu.
Postad 09 November 2011 - 13:12
Inge MP ännu för mig.
Verkar vara väldigt delat om man läser personliga omdömmena på Metacritic, visst, det är "more of the same". men att det flyter i 60fps och det är skön "pace" i SP kampanjen (hitills) fick mig i alla fall att nöjt sitta någon timma igår =)
Postad 09 November 2011 - 13:37
Gillade faktiskt SP from the get go igen! Fast.... Som vanligt på Veteran dör man typ direkt man sticker fram ansiktet och man jagar "checkpoints", och där kommer den kritik jag haft på ALLA MW spel hitills, never ending Spawn! I alla fall på Veteran skulle man taktiskt kunna ta sig fram efter man rensat en sektion, men nu blir det mer "ruisa och hoppas man träffar "punkten" där dina gubbar rycker efter och du får nästa chekpoint".
Kör på näst svåraste vilket är en mer passande svårighetsgrad för mig. Att köra på svåraste där man dör efter ett skott hade jag inte klarat av. Många gånger man blir skjuten och kastar sig ner bakom ett skydd och väntar på att skärm-ketchupen ska försvinna.
Vad gäller spawn så gäller det att hitta vilka gubbar man kan skjuta ner för att ta sig till nästa skydd relativt säkert.
Dessutom; flashbangs är så mycket bättre numera än vad de var tidigare. Tror jag använde dem en gång i MW2, men nu så finns det ställen där jag inte ser att man hade kunnat ta sig framåt om man inte hade använt dem.
Postad 09 November 2011 - 13:45
Postad 09 November 2011 - 14:19
hmmm.. lite kluven, köpte spelet igår men inte säker om jag vill ha det eller ej.. har spelat igenom MW och MW2, black ops orkade jga inte spela igenom hela. Gillar 3 persons skjuta spelen bättre, och kör nog hellre GOW3 än MW3.. så det blir nog att lämna tillbaka spelet.. eller inte... GAAAAH
Spara dina pengar till något annat så revulutionerande är det inte.
Postad 09 November 2011 - 14:35
Spara dina pengar till något annat så revulutionerande är det inte.
Det blir inte mycket spelande om kravet är att det ska vara revolutionerande...
Skulle tro att det blir ett spel om året...
Postad 09 November 2011 - 15:05
Gillar man inte MW3 då köper man BF3 eller tvärtom, inga konstigheter.
Nu till topic:
Jag såg igår att man kunde låsa upp nya klasser och annat smått och gått utan att prestiga, någon som har lust å förklara hur det funkar?
Postad 09 November 2011 - 16:26
Kör på näst svåraste vilket är en mer passande svårighetsgrad för mig. Att köra på svåraste där man dör efter ett skott hade jag inte klarat av. Många gånger man blir skjuten och kastar sig ner bakom ett skydd och väntar på att skärm-ketchupen ska försvinna.
Vad gäller spawn så gäller det att hitta vilka gubbar man kan skjuta ner för att ta sig till nästa skydd relativt säkert.
Dessutom; flashbangs är så mycket bättre numera än vad de var tidigare. Tror jag använde dem en gång i MW2, men nu så finns det ställen där jag inte ser att man hade kunnat ta sig framåt om man inte hade använt dem.
Jo, men jag har någon bokstavskombination att jag psykiskt inte kan ta något annat läge än det svåraste på alla spel (Ja, jag svär över alla spel som man måste spela igenom en gång för att "låsa upp" den svåraste) =)
Sen har jag för det mesta inga problem med det, visst, tufft och man dör hela tiden, MEN! i verkligen A-L-L-A CoD spel sen MW 1 så är det så sjuuuukt ojämnt hur svårt det är. Finns alltid 1-2 ställen i varje spel där jag förbrukat 3 timmar för att ta mig igenom en checkpiont. Katakomberna i slutet på MW1, Sturm den Reichstag i WaW, gatloppet ner för sluttningen i MW2 från huset på bergstoppen t.ex. faktikst så var nog Black-Ops som var snällaste "veteran" hitills.
Som sagt, har inga problem med det förutom när man helt oanonserat stöter på ett helt omänskligt hinder som rycker isär flyt och spelupplevelse.
Gällande SP tycker jag nog den känns mer "genuin" i MW3 än BF3 (om jag nu också ska ge mig in i "Vs."-diskussionen), medans jag nog föredrar BF3 i MP, mest för att jag på ålderns höst (?) förderar lagarbetet och taktik framför "mata kulor" i t.ex. TDM =)
För övrigt tycker jag man kan köpa båda spelen och inte smutskasta det ena eller andra. Tycke och smak helt enkelt, OM jag skulle få lust att spela TDM så är den biten bättre i MW-spelen än BF3, bara att jag just nu hellre spelar lägen som "Rush" i BF3.
Postad 09 November 2011 - 16:59
Postad 09 November 2011 - 19:49
Jo lite så är det! Kommer nog växla lite BF och MW3, men BF känns roligare just nu, ljudet är bättre också som någon nämnt.
Spokken: Ja det var tider det! Hade så gärna haft den där känslan igen som vid COD4
Postad 09 November 2011 - 19:54
Spokken: Ja det var tider det! Hade så gärna haft den där känslan igen som vid COD4
Ja, vi får allt styra upp en nostalgikväll med COD4 och kanske WAW?
Postad 09 November 2011 - 21:42
Postad 09 November 2011 - 21:51
Är det en "feature" att defense-killstreaksen inte blir resetade nÄr man dör?
Lite förvånad nÄr den fortsatte ticka fast jag dött ett par gånger.
Japp! Rätt säker på att jag sett en video med någon av utvecklarna eller vad han var, där de olika klasserna gicks igenom och jag fattade det iaf som att så var fallet.
Postad 09 November 2011 - 23:15
En burst från type 95 eller vad den heter så är man död, hade hoppats på två burstar.
Gillade Blops mer på den fronten, då hade man ändå en chans om var skillad, nu är man stendöd direkt.
Postad 09 November 2011 - 23:34
Nja Black Ops hade den där delen med när man åker de där stridsvagnarna innan man blir gasad. Där fastnade jag några timmar:P Dock fanns det inget riktigt sånt ställe i detta spel där man fastna mer än en halvtimme, sen verkar det som att när man dör blir det väldans mycket svårare att klara av samma saker som var busenkla tidigare exempelvis vissa rum osv. Grym kampanj fast lite tråkiga achievments tyckte jag, bara inslängda standard grejer..Jo, men jag har någon bokstavskombination att jag psykiskt inte kan ta något annat läge än det svåraste på alla spel (Ja, jag svär över alla spel som man måste spela igenom en gång för att "låsa upp" den svåraste) =)
Sen har jag för det mesta inga problem med det, visst, tufft och man dör hela tiden, MEN! i verkligen A-L-L-A CoD spel sen MW 1 så är det så sjuuuukt ojämnt hur svårt det är. Finns alltid 1-2 ställen i varje spel där jag förbrukat 3 timmar för att ta mig igenom en checkpiont. Katakomberna i slutet på MW1, Sturm den Reichstag i WaW, gatloppet ner för sluttningen i MW2 från huset på bergstoppen t.ex. faktikst så var nog Black-Ops som var snällaste "veteran" hitills.
Som sagt, har inga problem med det förutom när man helt oanonserat stöter på ett helt omänskligt hinder som rycker isär flyt och spelupplevelse.
Gällande SP tycker jag nog den känns mer "genuin" i MW3 än BF3 (om jag nu också ska ge mig in i "Vs."-diskussionen), medans jag nog föredrar BF3 i MP, mest för att jag på ålderns höst (?) förderar lagarbetet och taktik framför "mata kulor" i t.ex. TDM =)
För övrigt tycker jag man kan köpa båda spelen och inte smutskasta det ena eller andra. Tycke och smak helt enkelt, OM jag skulle få lust att spela TDM så är den biten bättre i MW-spelen än BF3, bara att jag just nu hellre spelar lägen som "Rush" i BF3.
Postad 10 November 2011 - 00:05
Efter ca 1 timma högst i MP är jag helt såld, jag tycker skillnaden ifrån Black Ops är stor, fastnade liksom aldrig för det. MW serien däremot den älskar jag, tyckte att det kändes överraskande fräscht och gillar banorna som jag testat hitills. Kommer att bli många timmar framför boxen i höstmörkret.
Gillar idén med Call Of Duty Elite oxå!
Första intrycket klart över mina förväntnningar
Postad 10 November 2011 - 01:55
Postad 10 November 2011 - 02:20
Postad 10 November 2011 - 06:15
hmmm.. lite kluven, köpte spelet igår men inte säker om jag vill ha det eller ej.. har spelat igenom MW och MW2, black ops orkade jga inte spela igenom hela. Gillar 3 persons skjuta spelen bättre, och kör nog hellre GOW3 än MW3.. så det blir nog att lämna tillbaka spelet.. eller inte... GAAAAH
jaha.. så mycket vart det med det återköpet.. loggade in igår och skulle spela GOW3 när en polare bjuder in mig till chatten och säger att han köpt MW3 som jag sagt till honom att jag köpte i tisdags.. då var det bara att krypa till korset och öppna spelet.. Körde ett gäng banor Special ops och sen när han loggade ut så körde jag lite multiplayer.. Helt sjukt att folk redan är uppe på level 77 när det släpptes igår (läs igår). Tycker det var precis som MW2 (vilket iofs är bra eftersom det är bra) men jag gillar fortfarande GOW3 multiplayer bättre än MW3!
Postad 10 November 2011 - 06:52
Även ifall det kommer bli mycker lir i vinter känner jag inte hungern att orka prestige 10 x 80 Levels. Nu ska man ju dessutom levla upp vapen och annat också så känns som det får räcka och jaga guldvapen osv... Någon som vet hur många Levels vapnen har, börjar sega lite runt 30, de har väl inte 80?
Banorna är som redans skrivits lite taighta! Jag gillar och ligga och snipea (Inte springa och quickscoopa). Finns en del banor med potensial tex den med grottorna med fortfarande för mycket byggnader och bröte...
I MW1 så fanns det banor som Owegrown och Creek och i MW2 fanns det Derail (Snöbanan) och Wasteland, några sådana maps finns det ej i detta spel. Vet att många hatade de banorna men jag älskade tex Creek
Helt sjukt att folk redan är uppe på level 77 när det släpptes igår (läs igår).
Jag fick mitt i Fredags genom jobbet så folk har spelat längre än 2 dygn. Lirade mot folk i Söndags som redan gått prestige!
Redigerat av Unregistered2b236a0e, 10 November 2011 - 08:24.
Postad 10 November 2011 - 08:56
Man får väl själv lära sig att quickscopa så det blir lika...
Postad 10 November 2011 - 09:00
Nja Black Ops hade den där delen med när man åker de där stridsvagnarna innan man blir gasad. Där fastnade jag några timmar:P Dock fanns det inget riktigt sånt ställe i detta spel där man fastna mer än en halvtimme, sen verkar det som att när man dör blir det väldans mycket svårare att klara av samma saker som var busenkla tidigare exempelvis vissa rum osv. Grym kampanj fast lite tråkiga achievments tyckte jag, bara inslängda standard grejer..
Det minns jag faktiskt itne? Kanske hade "flyt" och smekte igenom det på ett försök =) Fast, hitills var CoD:WaW värst. Reichstag samt den där banan med elkastare i skyttegravarna var ett dagsverke i sig. Nästan värt att föra in på sitt CV att man klarat det spelet på Veteran......
Håller med ang att det verkar bli svårare efter man dött, fast det kan vara frustrationen? Liksom: "Ok! Nu måste jag skynda mig till det stället jag har problem så jag kan komma vidare!" så försöker man hasta genom de bitarna men faller efter en sekund på en hagelsvärm i ansiktet.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
28 bilder
734 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?