Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Black Ops II

3323 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Black Ops II (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.777776 (8) 1 290:-

Postad 16 October 2012 - 07:52

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Med nya valfriheten i klasserna (10 fria val eller vad de kallar det) tror jag att många kommer att köra med ett maxat vapen och massor av perks. Sen kommer de att strunta i lethal, tactical och secondary weapon.
De kommer kuta runt med en smg med rapid fire, red dot och silencer + 6 perks (t.ex scavenger + sleight of hand + steady aim + stalker + dead silence + extreme conditioning). Blir svårstoppat. :ph34r:

edit:
Verkar inte gå att ha 6 perks och ett maxat vapen.

"Black Ops 2 multiplayer perks give you a variety of different enhancements, thus enabling you to customize your classes even further. Unlike in previous Call of Duty games, you can choose a total of 6 perks, but this limits the amount of customization you can do for your class. You can also opt-out and choose no perks from the Black Ops 2 perks list, and instead focus more on equipment and weapon attachments.
By default you can choose 3 perks for your class, one from each slot - with Wildcards you can choose one extra perk per slot for a total of 6 perks. Doing so, however, uses all your Wildcards and also takes 3 + 3 + 3 allocation points, which leaves you with only one weapon without attachments and no equipment.
Perks in BO2 don't affect your weapons stats; instead you'll have to use attachments to achieve, for example, better accuracy or deeper bullet penetration.
There are no Pro Perks in Black Ops II multiplayer."

http://www.blackopsi...bo2/perks-list/

Redigerat av hassesolo, 16 October 2012 - 08:08.

Postad 16 October 2012 - 08:18

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Doing so, however, uses all your Wildcards and also takes 3 + 3 + 3 allocation points, which leaves you with only one weapon without attachments and no equipment.
Perks in BO2 don't affect your weapons stats; instead you'll have to use attachments to achieve, for example, better accuracy or deeper bullet penetration.

hehe eftersom Treyarch är mästare på att ha med ett eller två vapen som är betydligt bättre än de andra så spelar det nog ingen roll. jag kommer köra 6 perks och det OP vapnet så är man nog ostoppbar... typ :)

Postad 16 October 2012 - 09:12

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Men en del av det som tidigare var perks ligger nu som weapon attatchments så det blir lite annorlunda...

Perks

Perk slot 1

Lightweight

Postad bild
Allows you to move faster than normal. You also take no damage from falling.

Flak Jacket

Postad bild
You take less explosive damage, which allows you to survive (at full health) most explosive weapons that are used directly against you.

Blind Eye

Postad bild
AI-controlled air support Scorestreaks can't detect you. Some air support Scorestreaks can be player-controlled at anytime, which means they are still able to attack you if the AI is overridden.

Hardline

Postad bild
Allows you to earn bonus points for each action you take, which in turn earns you Scorestreak rewards faster. For example, capturing an enemy flag gives you 200 points, but with Hardline you get 250 points.

Ghost

Postad bild
Enemy UAV's can't detect you while moving, but if you stop, you'll show up on the enemy radar.

Perk Slot 2

Hard Wired

Postad bild
This perk makes you immune to enemy Counter UAV's and EMPs, which is pretty much the same as the Assassin Pro perk from Modern Warfare 3. While the EMP doesn't affect you, you still can't call in Scorestreak rewards.

Scavenger

Postad bild
Allows you to replenish ammo and grenades from enemies that weren't killed with explosives. Killed enemies leave Scavenger bags that can be picked up.

Cold Blooded

Postad bild
Makes you invisible to enemy targeting systems, which include equipment such as the Dual Band, Target Finder, Sensor Grenade, and MMS. Enemy player-controlled air support Scorestreak rewards also can't target you normally.

Fast Hands

Postad bild
Allows you to swap your weapons faster than normal - equipment and grenades can also be used faster. You can also safely throw back enemy grenades.

Toughness

Postad bild
With this perk you flinch less when shot by the enemy.

Perk Slot 3

Dexterity

Postad bild
Makes you climb ladders and mantle over obstacles, such as gates, 50% faster than normal. You can also aim faster after sprinting and recover quicker from melee strikes.

Engineer

Postad bild
Allows you to see all enemy equipment glow red through walls. This perk also delays enemy explosives that were triggered by you.
You can also booby trap Care Packages or re-roll the Care Packages content and hope that it contains something better.

Dead Silence

Postad bild
Makes you more silent by reducing the sound made by your footsteps, jumps, and falls.

Extreme Conditioning

Postad bild
Allows you to sprint 2x longer than normal, which gains you a significant field advantage.

Tactical Mask

Postad bild
Makes you more immune to Flash and Concussion grenades, including Shock Charges. This only reduces the effect and doesn't mitigate them completely.

Awareness

Postad bild
Makes enemies at least 4x louder than normal. This allows you to hear their footsteps easier when they get closer to you.

Wildcards

You can also optionally choose up to 3 Wildcards for your class, which in turn give various options to customize your class even further. For example, by default your primary weapon can be equipped with 2 attachments, but with the Primary Gunfighter Wildcard the weapon can be equipped with 3 attachments.
Each Wildcard uses 1 allocation point.
NOTE: Some Wildcards, like the perk greed, "require" you to select an additional perk, which also uses 1 extra point. If you want to have 6 perks, the first 3 perks require 3 points, after that each additional one requires 2 points (1 for the Wildcard + 1 for the perk), for a total of 9 allocation points - this of course leaves you only with 1 point to spend on a weapon.

Primary Gunfighter

Postad bild
Allows you to equip a 3rd attachment to your primary weapon.

Secondary Gunfighter

Postad bild
Allows you to equip a 2nd attachment to your secondary weapon.

Overkill

Postad bild
Allows you to use your primary weapon as a secondary weapon.

Perk 1 Greed

Postad bild
Allows you to choose 1 extra perk to the Perk 1 slot.

Perk 2 Greed

Postad bild
Allows you to choose 1 extra perk to the Perk 2 slot.

Perk 3 Greed

Postad bild
Allows you to choose 1 extra perk to the Perk 3 slot.

Danger Close

Postad bild
Allows you to take a second Lethal equipment.

Tactician

Postad bild
Allows you to choose a Tactical grenade in place of your Lethal grenade. This Wildcard doesn't allow you to carry any Lethal equipment.

Black Ops 2 (II) - Weapons List - Attachments

Attachments modify your weapon to suit your personal preferences, as well as the map or game mode you're playing.

ACOG
Postad bild
The ACOG (Advanced Combat Optical Gunsight) provides enhanced zoom at the cost of a slightly slower ADS time.

ADJUSTABLE STOCK
Postad bild
Allows you to move faster while aiming your weapon.

BALLISTICS CPU
Postad bild
Reduces your weapons idle sway when aiming.

DUAL BAND
Postad bild
Night vision scope with interlaced thermal overlay.

DUAL WIELD
Postad bild
Works like AKIMBO from the Modern Warfare series. DUAL WIELD allows you to equip 2 pistols, one in each hand, but you lose the ability to aim down the sight.

EXTENDED CLIP
Postad bild
Increases the ammo available to your magazine by 50%.

FAST MAG
Postad bild
Decreases the time it takes for you to reload your weapon. Every other reload is faster than normal, since 2 magazines are taped together.

FMJ
Postad bild
The FMJ (Full Metal Jacket) allows your weapons bullets to penetrate thicker surfaces.

FORE GRIP
Postad bild
Reduces your weapons recoil.

GRENADE LAUNCHER
Postad bild
Allows you to shoot grenades. It's a useful tool for clearing rooms or objectives.

HYBRID OPTIC
Postad bild
Allows you to toggle between a Red Dot and an ACOG-equivalent scope.

IRON SIGHTS
Postad bild
Removes the scope of your Sniper Rifle and replace it with an Iron Sight.

LASER SIGHT
Postad bild
Works like the Steady Aim perk by increasing your hip fire accuracy; it also makes you more visible to other players due to the laser.

LONG BARREL
Postad bild
Increases your weapons range.

MILLIMETER SCANNER
Postad bild
When aiming down the sight, the MILLIMETER SCANNER scans heat signatures every few seconds and allows you to see enemies through materials up to 25 meters.

QUICKDRAW
Postad bild
Increases your aiming speed.

RAPID FIRE
Postad bild
Increases your weapons rate of fire by 20%.

REFLEX
Postad bild
Replaces your weapons iron sight with a precision Red Dot Sight.

SELECT FIRE
Postad bild
Allows you to switch to burst or automatic fire at anytime.

SUPPRESSOR
Postad bild
Makes your weapon quieter and reduces muzzle flash. It also prevents you from showing up on the enemy radar every time you shoot.

TACTICAL KNIFE
Postad bild
Carry a tactical knife in your off hand for faster melee attacks.

TARGET FINDER
Postad bild
Identifies enemies and highlights them in red.

VARIABLE ZOOM
Postad bild
Sniper Rifle scope that has multiple levels of zoom.

Redigerat av hassesolo, 16 October 2012 - 09:13.

Postad 16 October 2012 - 09:43

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Executioner verkar vara skojjig. En pistol med hagelskott.

EXECUTIONER

Postad bild

Annars verkar SCAR-H och SIG556 grymma på pappret.

SCAR-H

Postad bild

SIG556

Postad bild

Postad 16 October 2012 - 11:53

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Förbeställt på EG, men vet att jag kommer att ångra mig då det oftast går snabbar att plocka upp kopian på plats...

Postad 16 October 2012 - 12:04

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
KSG verkar kul. Skjuter en metallklump istället för hagel och får en grym räckvidd. Kan bli en favvorit för hagelbössefolket.

Postad 16 October 2012 - 12:13

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Var har du plockat bilderna ifrån Hasse? Jag kan inte se dom...

Postad 16 October 2012 - 12:15

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1166 inlägg
  • 0

Var har du plockat bilderna ifrån Hasse? Jag kan inte se dom...

Ska det inte vara såhär? Postad bild :o :D

Postad 16 October 2012 - 12:46

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Jag ser bilderna...
Allt är ifrån: http://www.blackopsii.com/ Mycket spännande på den sidan.

Postad 16 October 2012 - 13:01

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Jag ser bilderna...
Allt är ifrån: http://www.blackopsii.com/ Mycket spännande på den sidan.

blackopsii, låter som något för eller av finnar.

Finnlagg confirmed!

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 October 2012 - 13:01.

Postad 16 October 2012 - 13:57

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Bokat!

Är ledig på releasedagen plus dagen efter och har EG 100 meter ifrån lägenheten. Blir att vakna lagom till öppningstid och hänga på låset!

Postad 16 October 2012 - 14:00

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Och du tror inte att hela skiten häger sig när 10 miljoner ivriga användare skall börja köra samtidigt? :P

Postad 16 October 2012 - 14:02

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 2

Och du tror inte att hela skiten häger sig när 10 miljoner ivriga användare skall börja köra samtidigt? :P

Isåfall är jag en av de första som får skiten att hänga sig.

Postad 16 October 2012 - 15:29

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Håller din fru koll på vilka spel du köper? :blink: Det är väl bara att köpa? Att få rejält med speltid är en annan sak...

Njae, de e nog tur hon inte har koll på det, har köpt för många spel den sista tiden... Enda problemet är att jag lägger mest tid på CoD å det gillar hon lagom. Vad det gäller det så har jag nämligen fått i födelsedagspresent (förskott) varje CoD sedan MW2 plus totalt två st PS3 då den första dog... Lite tandlöst det där med presenter numera när hon e föräldrarledig, mina pengar som går åt ändå!

Postad 16 October 2012 - 16:03

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
tycker pulsen börjar öka något nu...... ;)

frågan e om man ska beställa (o få nått, typ nuketown eller 2Xxp) eller hänga på låset o få spelet flera timmar innan posten skulle dykt upp :unsure: ....hmmm attans i-landsproblem :blush:

Postad 16 October 2012 - 16:27

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

frågan e om man ska beställa (o få nått, typ nuketown eller 2Xxp) eller hänga på låset o få spelet flera timmar innan posten skulle dykt upp :unsure: ....hmmm attans i-landsproblem :blush:

Gör som mig. Boka på EG och hämta upp på plats!

Postad 16 October 2012 - 16:44

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Vill så ha ffsomgwtfnoobroflmaololggbffttyn!!

Postad 16 October 2012 - 16:54

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

Gör som mig. Boka på EG och hämta upp på plats!

Ahaa.... bokar du i den fysiska butiken då??

Postad 16 October 2012 - 16:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
En annan väntar nog tills detta landar i en reaback (så man kan smussla med det längst ner i kundvagnen på ICA Maxi...)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 October 2012 - 16:55.

Postad 16 October 2012 - 16:56

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
But why..........

Postad 16 October 2012 - 17:07

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Tiden för spel kommer att bli obefintlig snart. :/

Postad 16 October 2012 - 17:09

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
ytterligare tillökning?? eller....

Postad 16 October 2012 - 17:09

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Tiden för spel kommer att bli obefintlig snart. :/

Är honan din gravid igen?

Yes boxx!

Postad 16 October 2012 - 18:04

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0

"-Jag undrar om det går att förhandsboka i någon av era butiker och vad som då krävs, t.ex. kort eller dylikt."

"-Vi tar inte emot några förhandsbokningar på några spelrealeser utan det är först till kvarn som gäller i våra varuhus.
Man kan göra en beställning på detta via www.elgiganten.se eller via telefon 0771 115 115. Vårat mål är att leveransen då kommer ske på realesedagen.

Med vänliga hälsningar
Ann-Sophie

Men Birka kanske har nån kontakt?

Postad 16 October 2012 - 18:19

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

"-Jag undrar om det går att förhandsboka i någon av era butiker och vad som då krävs, t.ex. kort eller dylikt."

"-Vi tar inte emot några förhandsbokningar på några spelrealeser utan det är först till kvarn som gäller i våra varuhus.
Man kan göra en beställning på detta via www.elgiganten.se eller via telefon 0771 115 115. Vårat mål är att leveransen då kommer ske på realesedagen.

Med vänliga hälsningar
Ann-Sophie

Men Birka kanske har nån kontakt?

:huh:

Åk in till varuhuset ändå och kolla.

Postad 16 October 2012 - 18:38

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Bokade två ex på Electroworld istället :)

Postad 16 October 2012 - 18:41

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0
själv har jag Game en t-banestation från jobbet så jag kommer förhandsboka där och plocka upp det på lunchen när det släpps. sen är det bara att plocka en trippelcheese på MCD och hem å lira :)

ps: ska vi ha vadslagning på om Federal Mano lyckas eller inte lyckas få en MOAB innan BO2 släpps? ;P

Postad 16 October 2012 - 19:18

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

ytterligare tillökning?? eller....

:unsure:

Nä, ska flytta till helgen sen vettetusan när man är "på fötterna" igen. :D

Postad 16 October 2012 - 20:11

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
jag spånar en klass...
4 perks 5p
vapen och 2 grejjer på 3p
stinger/javelin 1p
c4 1p

där har man redan en klass som är galenfarlig, kan sänka saker i luften och snabbt få ihop poäng. jag undrar om det kanske inte kommer att bli störande i längden med det här systemet iaf. men men, man får ju se vad som händer. awareness låter (tsk tsk) väldigt intressant iaf =D

Postad 17 October 2012 - 06:57

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

ELLER så väntar du tills vi andra kommer hem från jobbet med att börja spela!

Postad 17 October 2012 - 07:02

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Tror mer på En S&D-klass enligt följande:

En bra SMg med 3 attachments av följande 4 (reflex, supressor, adjustable stock, rapid fire). Beror på vad som funkar bäst och på hur järnsiktet är...

Perk 1: Lightweight eller Ghost. Sannolikt Lightweight då ghost inte funkar när man är stilla...
Perk 2: Inte mycket att välja på. Cold Blooded eller Fast Hands antar jag.
Perk 3: Awareness och Dead Silence (Wild Card)

Då finns det en plats kvar för en launcher eller för en Claymore eller liknande.

Postad 17 October 2012 - 07:07

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Jag får det till 10p utan sekundär. primärvapnet kostar ju 5p. Wildcard 1p och attatchment nr tre 1p.

Postad 17 October 2012 - 07:10

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0

ELLER så väntar du tills vi andra kommer hem från jobbet med att börja spela!

Jag lovar att jag ska vänta med o TRYCKA tills du kommer hem från jobbet ;)

Postad 17 October 2012 - 07:14

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Jag får det till 10p utan sekundär. primärvapnet kostar ju 5p. Wildcard 1p och attatchment nr tre 1p.

Nej, jag tror att ett vapen med 3 attachments blir 4 poäng. Det är bara extra Perks som kostar 2 poäng styck.

Vad tycker ni om Cherry Blossom Camo?
Bifogad fil  MTAR_Reloading_BOII1.png   375.02K   5 Antal nerladdningar

Redigerat av hassesolo, 17 October 2012 - 07:14.

Postad 17 October 2012 - 07:23

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
lite gay.......

Postad 17 October 2012 - 07:27

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Sätt den på en Riot Shield så kommer det se ut som tapeterna i min dotters rum. :P
Kul att man kommer att kunna sätta Camo på launchers, pistoler och Riot Shield.

Postad 17 October 2012 - 07:44

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Tycker den såg ut som en åderpåle..

Bandit jag har bestämt att vi ska vara minst på level 50 kl 23:59 den 13:e.

Postad 17 October 2012 - 07:48

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
nyckelordet här är MINST..... ;)

Postad 17 October 2012 - 08:09

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

CAMPERS!

Postad 17 October 2012 - 08:13

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

NOOBS

Postad 17 October 2012 - 08:33

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

NOOBS

CAMPERS!

Ni kan få ta på mitt fina prestige-emblem den 14:e ;)

Postad 17 October 2012 - 08:46

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Nu blir jag lite orolig för din kalsonghälsa... :unsure:

Får bli en RPG med Cherry Blossom-camo "ÅDERPÅLEN"

Postad 17 October 2012 - 09:40

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

:unsure:

Nä, ska flytta till helgen sen vettetusan när man är "på fötterna" igen. :D

Själv flyttade jag strax före månadsskiftet, drygt två veckor tog det innan jag var tillbaks framför PS3'an. :) Så du har juh all tid i världen på dej innan release ;)

Postad 17 October 2012 - 09:44

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Ska inte du vara pappaledig morlock? Jag ska vara det från och med 2013-01-01...sen återstår det att se hur mycket tid man kommer få över till att spela. Troligtvis minimalt...;)

Postad 17 October 2012 - 09:49

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Själv flyttade jag strax före månadsskiftet, drygt två veckor tog det innan jag var tillbaks framför PS3'an. :) Så du har juh all tid i världen på dej innan release ;)

varför tog det så lång tid?

ps: sluta spela Borderlands :P

Postad 17 October 2012 - 12:02

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

ps: sluta spela Borderlands :P

Ingen som lärt sej efter alla dessa år att bästa uppladdningen för ett nytt COD spel är minst en månads vila innan releasen? ;)

Postad 17 October 2012 - 12:57

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Ingen som lärt sej efter alla dessa år att bästa uppladdningen för ett nytt COD spel är minst en månads vila innan releasen? ;)

Tar jag en dags vila så blir jag typ lika bra på COD som Josef Fritzl blir på familjesämja...

Postad 17 October 2012 - 13:45

Unregistered6f4e89a3
  • Unregistered6f4e89a3
  • Forumräv

• 887 inlägg
  • 0
snickle fritz??....

Postad 17 October 2012 - 15:21

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Mmm... frågan är väl hur mycket jobb tjejen hittar åt mig på huset....

Ska inte du vara pappaledig morlock? Jag ska vara det från och med 2013-01-01...

Kul! Du lär ju få fullt upp ja. :D Jag har dock inte riktigt bestämt hur det blir med pappaledighet, vill vara men det måste funka också. :) Gäller att tjejen får ett jobb isf.....

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 October 2012 - 15:21.

Postad 17 October 2012 - 20:47

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

snickle fritz??....

aaah!! Hysteriskt kul vi hade den kvällen :D

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.