Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Amerikanska PSN konto tråden

958 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 December 2013 - 17:01

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Tror inte det har med mailen att göra, jag kör gmail. Tror i så fall att det snarare har med ditt kreditkort att göra.

Postad 01 December 2013 - 18:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag har handlat 5*50$ gift cards, 3*10$ gift cards men Gmail, mitt visakort Nordea och det har fungerat utan problem.
Men man ska inte handla allt på en gång, köp ett kort om dagen annars misstänker dom bedrägeri och låser ditt konto eller startar utredning.

Postad 02 December 2013 - 08:11

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0
Kommer det komma någon mer julrabatt tror ni på US store vad gäller psn+?

Redigerat av Crabban, 02 December 2013 - 17:53.

Postad 02 December 2013 - 22:54

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0
Har hamnat under inspektion på ett $50 gift card. Håller tummarna att det går igenom och slipper få mail om ev cancelation av köp.

Det hade gått igenom såg jag nu i morse. Blir ett år psn+ för de stålarna.

Redigerat av Crabban, 03 December 2013 - 06:37.

Postad 03 December 2013 - 13:42

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Tjenare har läst igenom tråden nu och blir genast sugen på att handla något spel från amerikanska psn. Ni säger att man ska undvika multiplayer spel och spel med dlc för att det kan krångla? Hur fungerar battlefield som många av er har köpt? Kan ni spela på samma servers som dem som köpt det på skiva i Sverige?

Jag är sugen på att köpa ghosts från amerikanska psn och har kollat på amazon fungerar det att köpa "ps4 digital code" och lägga in på det amerikanska ps kontot för att sedan ladda ned och spela med kompisarna som köpt det på skiva i Sverige?

Postad 03 December 2013 - 13:49

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 1

Tjenare har läst igenom tråden nu och blir genast sugen på att handla något spel från amerikanska psn. Ni säger att man ska undvika multiplayer spel och spel med dlc för att det kan krångla? Hur fungerar battlefield som många av er har köpt? Kan ni spela på samma servers som dem som köpt det på skiva i Sverige?

Jag är sugen på att köpa ghosts från amerikanska psn och har kollat på amazon fungerar det att köpa "ps4 digital code" och lägga in på det amerikanska ps kontot för att sedan ladda ned och spela med kompisarna som köpt det på skiva i Sverige?

Om du har läst hela tråden då har du fått svar på båda dina frågor :)

Bf4 har jag köpt och spelar med mina svenska polare, och dom har köpt sina spel på game/gamestop. Den funkar bra som helst.
Ghosts spelade jag precis med en kompis som har köpt från Amazon/amerikanska psn och mitt spel är från Gamestop..funkar också.

Spel som man inte kan välja server själv kan man joina sina vänner så spelar man i samma servrar...t ex fifa.

Postad 03 December 2013 - 14:16

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Tack för svaret ville vara säker :D

Hur funkar det med bf4 premium binds det till psn accountet? Om jag har bf4 på skiva och köper premium på mitt amerikanska psn blir jag då premium player på mitt Svenska account när jag spelar bf4? :D

Postad 03 December 2013 - 17:21

Unregistered1cb27007
  • Unregistered1cb27007
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Ni som köpt bf4 på us kontot. Är de nån som haft problem med att sparningen på kampanjen förrsvunnit? Har fått börja om 2 ggr nu. Eller ev tipps på åtgärder.

Postad 03 December 2013 - 17:33

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Ni som köpt bf4 på us kontot. Är de nån som haft problem med att sparningen på kampanjen förrsvunnit? Har fått börja om 2 ggr nu. Eller ev tipps på åtgärder.

Jag har problem med det på min Svenska skiva...... spelade 5 timmar och sen va allt borta....

Postad 03 December 2013 - 18:31

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Funkar denna att uppgradera till ps4 om man köper ps3 versionen digitalt?

Om det funkar så är det ett riktigt bra pris på assasins creed black flagg 29dollar + 10 för att uppgradera

http://www.amazon.co...ck flag digital

Postad 03 December 2013 - 18:37

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
  • Digital Code for the PS3 version; doesn't not work for the PS4
  • Enligt detta ska Amazons dubbla negation fungera
I just purchased the PS3 digital code for AC4 on Amazon; I redeemed it on my PS3 (but didn't download - just entered the code), and then I logged on my PS4 and in the store bought the $10 "upgrade" for AC4 on the PS4. It all worked perfectly, and I now have AC4 on the PS3 and PS4 (for a total of ~$45 after the purchase and the upgrade cost). Excellent value - thanks Amazon!

Postad 03 December 2013 - 18:40

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

• Digital Code for the PS3 version; doesn't not work for the PS4
  • Enligt detta ska Amazons dubbla negation fungera
I just purchased the PS3 digital code for AC4 on Amazon; I redeemed it on my PS3 (but didn't download - just entered the code), and then I logged on my PS4 and in the store bought the $10 "upgrade" for AC4 on the PS4. It all worked perfectly, and I now have AC4 on the PS3 and PS4 (for a total of ~$45 after the purchase and the upgrade cost). Excellent value - thanks Amazon!

Jag läste det också jag har en teori om det... kan det vara så att vissa tror att man kan spela ps3 spel på ps4 och har köpt ps3 versionen för att spela på ps4???? tror jag ska köpa och test ikväll återkommer med svar :D

Postad 03 December 2013 - 19:13

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Om det funkar så är det ett riktigt bra pris på assasins creed black flagg 29dollar + 10 för att uppgradera

http://www.amazon.co...ck+flag+digital

Ja det fungerar, har själv kört det

Postad 03 December 2013 - 20:29

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Jag läste det också jag har en teori om det... kan det vara så att vissa tror att man kan spela ps3 spel på ps4 och har köpt ps3 versionen för att spela på ps4???? tror jag ska köpa och test ikväll återkommer med svar :D

Kan bekräfta att det fungerar 266kr för black flag :D riktigt kap. När jag betalade så stod det 0 i sales tax betalar man ingen skatt när man handlar på amazon?

Postad 03 December 2013 - 20:38

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0

Kan bekräfta att det fungerar 266kr för black flag :D riktigt kap. När jag betalade så stod det 0 i sales tax betalar man ingen skatt när man handlar på amazon?

Du har väl lagt in en amerikansk adress på amazon och då beror du på vilken och var det är typ som ohio har ingen sales tax på detta :)

Postad 03 December 2013 - 20:57

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Du har väl lagt in en amerikansk adress på amazon och då beror du på vilken och var det är typ som ohio har ingen sales tax på detta :)

Tack för svart :D Verkar som amazon kommer köra någon kampanj hela veckan "cyber monday deals week" har vi tur kanske det kommer upp något mer kul :D

Postad 03 December 2013 - 23:25

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Nu gjorde du mig sugen på AC4,får köpa den ikväll då :)

Postad 04 December 2013 - 11:20

Firre77
  • Firre77
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Tack för svaret ville vara säker :D

Hur funkar det med bf4 premium binds det till psn accountet? Om jag har bf4 på skiva och köper premium på mitt amerikanska psn blir jag då premium player på mitt Svenska account när jag spelar bf4? :D

Jag skulle avråda dig till att göra det.
På Ps3'an var mjukvaran regionskodad. Satt en del och pilla med en Jailbreakad Ps3 och fick då en kanska bra bild över vad regionskod och mjukvara kodning innebar.
Tex hade du LittleBigPlanet på us disk gick det inte köpa extra saker till spelet i Sve butiken utan du var tvungen att köra detta i Us butiken.
Verkar vara samma sak på Ps4'an. Jag har köpt Bf4 från Amazon, alltså från Us butiken. När jag går in i spelet med mitt Sve konto kan jag inte komma åt ingame butiken. Denna är grå och går inte alls välja. Går jag dock in i spelet från mitt Us konto kan jag gå in i ingame butiken och där få köpa Premium. Alltså även här är det regionskodning som gäller och går inte att kombinera överhuvudtaget. Ditt premium i detta fall skulle vara helt obrukbart med din Sve(Eu) skiva.
Tumregel: Sve(Eu) Spel, Sve(Eu) tilläg, Sve Playstation Store.
Us spel, Us Tilläg, us Playstation Store.

När det kommer till cross region multiplay är det "bara o åk" som legenden Gunde säger :) Här har spelets region ingen att styra över, utan detta regleras helt av vilken "region" ditt aktiva Psn konto tillhör.

Redigerat av Firre77, 04 December 2013 - 11:21.

Postad 04 December 2013 - 12:36

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0

Jag skulle avråda dig till att göra det.
På Ps3'an var mjukvaran regionskodad. Satt en del och pilla med en Jailbreakad Ps3 och fick då en kanska bra bild över vad regionskod och mjukvara kodning innebar.
Tex hade du LittleBigPlanet på us disk gick det inte köpa extra saker till spelet i Sve butiken utan du var tvungen att köra detta i Us butiken.
Verkar vara samma sak på Ps4'an. Jag har köpt Bf4 från Amazon, alltså från Us butiken. När jag går in i spelet med mitt Sve konto kan jag inte komma åt ingame butiken. Denna är grå och går inte alls välja. Går jag dock in i spelet från mitt Us konto kan jag gå in i ingame butiken och där få köpa Premium. Alltså även här är det regionskodning som gäller och går inte att kombinera överhuvudtaget. Ditt premium i detta fall skulle vara helt obrukbart med din Sve(Eu) skiva.
Tumregel: Sve(Eu) Spel, Sve(Eu) tilläg, Sve Playstation Store.
Us spel, Us Tilläg, us Playstation Store.

När det kommer till cross region multiplay är det "bara o åk" som legenden Gunde säger :) Här har spelets region ingen att styra över, utan detta regleras helt av vilken "region" ditt aktiva Psn konto tillhör.

Tack för ett bra svar :D

Nu gjorde du mig sugen på AC4,får köpa den ikväll då :)

Hur stor var filen som du ladda ned? När jag laddade ned det så laddade jag ner fyra filer 3st var under 1gb och 1 var på 4.5gb sen kunde jag börja spela spelet.

Hur funkar det när spelet är på ungefär 21 gb laddar den ner i bakgrunden?
Har kollat runt på inställning och menyer utan resultat och om jag kollar på hur mycket hårddiskutrymme spelet tar så tar det 21gb.

Kan omöjligt ha laddat ned 21gb på den tiden det tog innan jag kunde börja spela spelet pga dålig internetuppkoppling.

Postad 04 December 2013 - 12:39

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
Vet inte om det är olika från spel till spel... Har heller inte testat själv men är det inte så att man skulle kunna spela samtidigt som spelet laddas ner?

Postad 04 December 2013 - 12:40

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Nu funktion på ps4an, man kan börja spela utan att hela spelet är nere :)

Postad 04 December 2013 - 12:51

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Men kan jag inte se någonstans om spelet laddas ned eller inte?

Postad 04 December 2013 - 12:56

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0
I aviseringar kan man se sånt

Postad 04 December 2013 - 13:02

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0

.

He int lätt å förklar för nån som int förstår men Ingemar var de som sa "He bar å åk"

Postad 04 December 2013 - 14:47

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
Var det nån här som hade fifa 14 från us store? Funkar som det ska eller?

Postad 04 December 2013 - 17:50

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Hur stor var filen som du ladda ned? När jag laddade ned det så laddade jag ner fyra filer 3st var under 1gb och 1 var på 4.5gb sen kunde jag börja spela spelet.

Hur funkar det när spelet är på ungefär 21 gb laddar den ner i bakgrunden?
Har kollat runt på inställning och menyer utan resultat och om jag kollar på hur mycket hårddiskutrymme spelet tar så tar det 21gb.

Kan omöjligt ha laddat ned 21gb på den tiden det tog innan jag kunde börja spela spelet pga dålig internetuppkoppling.

Jag köpte koden från Amazon och började tanka spelet via psn us direkt tillsammans med uppgraderingen ps3 to ps4, det blev totalt 4-5 hämtningar.
Jag loggade ut från US kontot och loggade in på svenska kontot och började spela Ghosts online med vänner under tiden ac4 laddades hem. Det tog totalt 30min innan hela ac4 var klar för spel.
Jag testade och spela, det funkar kanon :)

Postad 04 December 2013 - 18:20

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
Finns det någon risk att sony kan banna amerikanska kontot för att det strider mot några av deras regler som man godkänt? antar att det är extremt svårt för dem att kontrollera alla konton.

Postad 04 December 2013 - 19:21

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Finns det någon risk att sony kan banna amerikanska kontot för att det strider mot några av deras regler som man godkänt? antar att det är extremt svårt för dem att kontrollera alla konton.

Vi bryter inte mot några regler, vi betalar som alla andra och jag känner folk som har haft amerikanska psn på ps3 i flera år.
Du kan vara lugn, Sony är inte Microsoft...

Postad 04 December 2013 - 19:23

Firre77
  • Firre77
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

He int lätt å förklar för nån som int förstår men Ingemar var de som sa "He bar å åk"

Nu måste du fått det om bakfoten. Ingemar var den som for runt i ett flytande slott o leta nyckar, "Sjunde nyckeln" har du kanske hört? :D

Jaja besserwisser, du kan allt om snö sport o gamla gubbar <_<

Redigerat av Firre77, 05 December 2013 - 10:06.

Postad 04 December 2013 - 19:27

Firre77
  • Firre77
  • Användare

• 241 inlägg
  • 0

Vi bryter inte mot några regler, vi betalar som alla andra och jag känner folk som har haft amerikanska psn på ps3 i flera år.
Du kan vara lugn, Sony är inte Microsoft...

Har haft mitt Us konto sen innan "Ingemar" slöt med skidor :D Nej men ärligt, skaffade Us konto nästan omgående när Ps3 fick plats i min media bänk. Ingen har jagat mig för det ennu. Och då har jag använt det väldigt flitigt.
Som sagt, inga lagar som bryts.

Postad 04 December 2013 - 19:33

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Har haft mitt Us konto sen innan "Ingemar" slöt med skidor :D Nej men ärligt, skaffade Us konto nästan omgående när Ps3 fick plats i min media bänk. Ingen har jagat mig för det ennu. Och då har jag använt det väldigt flitigt.
Som sagt, inga lagar som bryts.

Haha perfekt, jag kommer alltid köpa mina spel från US psn.
30$ för AC4 till ps4...kan inte bli billigare.

Postad 04 December 2013 - 19:40

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Mitt amerikanska konto kommer från då jag var "bosatt" i USA och med min gamla amerikanska adress... efter som man inte kan "flytta" ett konto, så är det tvunget att förbli amerikanskt... jag har inte läst något som skulle antyda att det skulle vara ett avtalsbrott att fortsätta använda det kontot.

Nä, de måste vara rätt långsökta för att banna ett konto på de premisserna... Skulle vara om man har uppgett oriktiga uppgifter eller liknande då, men i mitt fall så stämmer allt.

Om någon "bor" på sheraton i manhattan och uppger det som sin adress, jag antar att det är inte fel... för den stunden :P

Postad 04 December 2013 - 19:42

Mega-Man
  • Mega-Man
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Detta är helt fantastiskt =). Köpte AC4 för 29 dollar och aktiverade på PSN, laddade på med 10 dollar på mitt US konto för att kunna uppgradera till PS4 versionen. Nu väntar jag bara på min PS4... Helt galet att man kommer framöver kunna köpa alla PS4 titlar för nästan halva priset + kunna ta del av sjuka erbjudanden som återfinns i USA men sällan i Sverige! =).
Hoppas nu att det kommer fler re-sellers än Amazon så vi får chansen att ta del av fler chanser till "galna" priser för den låga dollarn! =).

Denna generationen blir helt digital för min del! =).

Postad 04 December 2013 - 19:53

Mega-Man
  • Mega-Man
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Mitt amerikanska konto kommer från då jag var "bosatt" i USA och med min gamla amerikanska adress... efter som man inte kan "flytta" ett konto, så är det tvunget att förbli amerikanskt... jag har inte läst något som skulle antyda att det skulle vara ett avtalsbrott att fortsätta använda det kontot.

Nä, de måste vara rätt långsökta för att banna ett konto på de premisserna... Skulle vara om man har uppgett oriktiga uppgifter eller liknande då, men i mitt fall så stämmer allt.

Om någon "bor" på sheraton i manhattan och uppger det som sin adress, jag antar att det är inte fel... för den stunden :P

Hehe ja i ditt fall blir det ju svårt att banna dig. MEN Sony kan garanterat spåra hur vi laddat på våra konton och då ser de att vi fått våra koder ifrån Amazon. Våra konton på Amazon (Sony pratar med Amazon som de samarbetar med) ser de sedan går till en adress som kanske 10000 tals personer anväder (alla har fått dem ifrån Borderlinx). Likväl ser ju Sony att PSN kontona befinner sig i Sverige, och ja ser ju till och med att de är skapade i Sverige (om man inte använde VPN till USA vid skapandet). De ser också att US kontona märkligt nog ligger på en konsol där det redan finns ett Svenskt PSN konto på.
Så jag tror att Sony KAN upptäcka det om de vill. (sen är väl sannolikheten inte så stor att de granskar)

Men frågan är varför de vill? Det är Sony vi pratar om. Vi betalar, de tjänar pengar. Alla vinner. Vi kan vara lugna. De kommer aldrig banna oss.
Däremot kan de ju göra det svårare för oss om vi har otur, t.ex. de löser med Amazon att de inte får ta utländska betalkort på digital innehåll.
Sannolikheten att det händer är väl inte heller den särskilt hög =).
Bara spekulerar nu alltså. Räknar med att få en generation av spel för halva priset =). Enda nackdelen är ju att svenska staten går miste om massa pengar pga förlorade momsintänkter. Vi får betala skatt på andra sätt gubbar, exempelvis jobba! =).

Postad 04 December 2013 - 20:02

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Det är sant haha man måste välja en adress till släkt/vänner om man har möjlighet.
Jag valde syrrans adress i New York, Vaddå jag brukar vara där och spela ps4!:)
På Amazon anväder jag borderlinx och en adress i Ohio för att slippa skatt/tax.

Postad 04 December 2013 - 21:13

philippp
  • philippp
  • Lärjunge

• 481 inlägg
  • 0
använde borderlinx på mitt psn konto bör jag byta?

Postad 05 December 2013 - 00:45

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1509 inlägg
  • 0

använde borderlinx på mitt psn konto bör jag byta?

Nä, har dom inte brytt sig sen 2006, för 7 år sen, så lär dom inte börja nu. Det var någon chef på Sony (var det Shuhei Yoshida?) som har konton i tre olika regioner. Så... nä.

Postad 05 December 2013 - 01:01

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

http://www.amazon.co...ck flag digital

Står 53,37$ för mig när jag trycker på länken! :(

Postad 05 December 2013 - 01:07

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Beror det på att jag har ett svenskt amazonkonto?

Postad 05 December 2013 - 06:24

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Beror det på att jag har ett svenskt amazonkonto?

De har höjt priset...

Postad 05 December 2013 - 11:27

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0
Är det någon annan som fått mail från Sony idag där de ber en ändra lösenord på kontot pga. irregular activities?

Postad 05 December 2013 - 11:47

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Nope, bara ett reklam mail ifrån dom om ps4.

Postad 05 December 2013 - 11:58

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

• 690 inlägg
  • 0
Ok, rätt så lustigt att jag fick det då jag knappt kommit igång med det amerikanska kontot.

Redigerat av Crabban, 05 December 2013 - 11:58.

Postad 05 December 2013 - 12:34

maximm
  • maximm
  • Guru

• 4105 inlägg
  • 0
Några bra deals på något PS4-spel än?

Postad 05 December 2013 - 12:58

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Har varit annars så köper man bf4 assasins creed OC ghost till ps3 och uppgraderar till ps4 för 9.99vdollar

Postad 05 December 2013 - 13:01

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Du vet det nu Gurra101, funkar det inte att spela premium på mitt svenska konto så kommer jag stå utanför dörren med järnröret och kräva vedergällning...... :D

Postad 05 December 2013 - 13:08

Gurra101
  • Gurra101
  • Veteran

• 1891 inlägg
  • 0
Jag har köpt bägge då spelet och premium på amerikanska psn och det funkar på mitt svenska.

AJ då köp det på svenska då
:)

Redigerat av Gurra101, 05 December 2013 - 13:09.

Postad 05 December 2013 - 13:40

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Vad trött jag blir på Amazon......nu går det inte att logga in ens. Jag bytte lösenord för att det inte funkade och trots det så går det inte att logga in. Någon som har lust att hjälpa till med ett inköp om ni får pengar i förväg?

Postad 05 December 2013 - 17:59

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Ok, rätt så lustigt att jag fick det då jag knappt kommit igång med det amerikanska kontot.

Jag fick det på mitt vanliga konton för några veckor sedan.. det var en hel del som fick det mailet och alla vart lika fundersamma. Sony har börjat med det nu och det är egentligen bara för att säkerställa att inget är fel. Det är bara att somna om och skapa ett nytt lösenord och veta att sony inte tänker råka ut för mer skit över förlorade lösenord... eller nått :P

Postad 05 December 2013 - 19:45

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

• 390 inlägg
  • 0
Köpt och fört över 50usd till mitt amerikanska konto men nu kan jag inte logga in på det på PS4:an! Får bara "An error occurrred during communication with the server."

Funkar bra med mitt svenska konto dock :-(
Nån som haft/har detta problem..?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.