Minix Neo X8H
330 svar till detta ämne
Postad 15 December 2014 - 17:25
Pulver
-
Pulver
-
Veteran
-
-
2387 inlägg
Precis som det låter, jag letar efter en ersättare som klarar XBMC men med bonsuen Play store.
Du menar alltså en ersättare till en HTPC med XBMC ? Ja, det är det jag är ute efter själv och testar just nu inte mindre än 6st mediaspelare för ändamålet. Nix. Som du säger själv, den klarar inte HD ljud, detta är för att den inte har äkta passthrough och omarbetar ljudet. D.v.s. jag vill se min stärkare dyka upp i HDMI inställningarna i XBMC. Den har passthrough men licensen för att få skicka HD-ljud som passthrough finns inte. Det är antagligen inte Minix fel utan det är med största sannolikhet Amlogic (som tillverkar processorn som sitter i Minix) som inte betalat kostnaden för licensen.Det kostar tydligen en hel del att få licensen att skicka HD-Ljud - även som passthrough via hdmi till en förstärkare/receiver.Jag har gått tillbaka till OpenELEC på ett bra Intel kort, denna klarar alla format man kan kasta på den utan lagg så det är ett tips. Dock utan Play store vilket är en nice-to-have.
Ja, det är HTPC:n jag helst slipper, men nu har jag bra utrustning för mina önskemål - det är bara att det är uppdelat på alltför många apparater - jag vill ha en "alltiett" maskin
Redigerat av Pulver, 15 December 2014 - 17:26.
Postad 18 December 2014 - 23:22
ironsten
-
ironsten
-
Användare
-
-
103 inlägg
På tal om Svt-play hack, så fungerar denna app utan hack, https://play.google....kantaris.playse
Postad 03 January 2015 - 14:58
Unregistered629e3d05
-
Unregistered629e3d05
-
Användare
-
-
205 inlägg
Hej alla,
Jag har några frågor efter att ha haft min i någon vecka nu.
1. I XBMC är bilden skev, allt kommer inte med på skärmen trots videokalibrering. Är det någon annan inställning som krävs? Se bild. När jag spelar upp via VLC blir bilden bra.
EDIT: Bilden verkar inte ha kommit med. Hur som helst. Jag löste det genom att ändra inställningarna i boxens inställningar (alltså inte XBMC) och under display ändra från 1080-50hz till 60hz. Följande frågor kvarstår dock.
2. Hur får jag miracast att fungera? Jag lyckas inte koppla samman boxen med varken min Samsung Note 3 eller min Sony Z2 tablet.
Edit 2: behövde tydligen vara uppkopplad via WiFi och inge kabel. Då funkade det.
3. Hur skärmspeglar jag boxen från iOS-enhet?
Edit 2: Har ej prövat, men tydligen behövs annan app på Minix. Airpin ska tydligen fungera. ?
Redigerat av Unregistered629e3d05, 07 January 2015 - 12:21.
Postad 08 January 2015 - 23:43
Unregistered6ec296db
-
Unregistered6ec296db
-
Rookie
-
4 inlägg
När jag starta PLEX och en film på min minix x8h, så får jag svarta kanter i flmen och själva appen verkar inte fullscreenas ordentligt. Går det att lösa?
Tråkigt att titta på 70" på en 90" duk..
Postad 12 January 2015 - 11:23
bemer
-
bemer
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
HejJag håller på att bygga nytt hemmabiosystem och står i valet o kvalet mellan MiniX Neo X8-H 16GB och SWEDX SW-MXIII 8GB.Vilken är bäst helt enkelt?- Vilken är mest framtidssäker?- Vilken kommer uppdateras längst/mest?- Vilken är bäst på ljud och 4K film?(Kommer köra film från NAS/hårddisk) Tips är varmt välkomna. =)
Redigerat av bemer, 12 January 2015 - 11:23.
Postad 12 January 2015 - 13:36
Unregistered17177ab2
-
Unregistered17177ab2
-
Forumräv
-
-
898 inlägg
Ingen är framtidssäker.
Vilken som uppdateras längst får framtiden utvisa, det går inte att förutse.
4k vet nog ingen hur det kommer funka, Minixen verkar inte klara passthrough av HDljud.
Postad 13 January 2015 - 08:56
bemer
-
bemer
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Ingen är framtidssäker. Vilken som uppdateras längst får framtiden utvisa, det går inte att förutse. 4k vet nog ingen hur det kommer funka, Minixen verkar inte klara passthrough av HDljud.
Tack för svar! Jag förmodar att ljudet är OK iaf, fastän DD/DTS passtrough inte fungerar. Jag antar man får chansa lite...
Postad 13 January 2015 - 09:29
22mc
-
22mc
-
Veteran
-
-
1992 inlägg
Det är HD ljud som ej stöds, vanlig 5,1 är inget problem
Postad 13 January 2015 - 09:41
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Precis, jag använder DD eller DTS varje dag med Minixen, inga bekymmer
Postad 13 January 2015 - 11:12
bemer
-
bemer
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Precis, jag använder DD eller DTS varje dag med Minixen, inga bekymmer 
Gott att höra.  Kommer nog att slå till på en Minix denna vecka. Förstärkare och subba köpte jag i lördags. Yamaha RX-V477 och Yamaha NS-SW200. Kvar på listan är en 4K TV och ett NAS.
Postad 13 January 2015 - 11:13
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Minixen fungerar väldigt bra efter lite fixande, så den tror jag nog att du kommer bli nöjd med!
Postad 15 January 2015 - 14:14
aftersun
-
aftersun
-
Forumräv
-
-
526 inlägg
Hur uppdaterar man XBMC från Minixen? Kollade i updateappen och där fanns inga uppdateringar.
Postad 15 January 2015 - 17:33
Pulver
-
Pulver
-
Veteran
-
-
2387 inlägg
Hur uppdaterar man XBMC från Minixen? Kollade i updateappen och där fanns inga uppdateringar.
Du kan ladda hem den senaste versionen på din dator och lägga på en usb-sticka som du sedan sätter i din Minix. Alternativt surfar du med webläsaren i Minix och laddar hem den senaste versionen direkt till mediaspelaren. I båda fallen är adressen i dagsläget: http://www.minixforu...valuation.1926/Sedan är det bara att gå till filen via filebrowser och starta genom att trycka på filen.
Postad 15 January 2015 - 22:08
aftersun
-
aftersun
-
Forumräv
-
-
526 inlägg
Skit, behöver man lägga in alla repos, mappningar, add-ons och inställningar igen?
Postad 16 January 2015 - 07:33
JockeSve
-
JockeSve
-
Användare
-
-
130 inlägg
Skit, behöver man lägga in alla repos, mappningar, add-ons och inställningar igen?
Nope, det är en uppdatering av befintliga XBMC, alla instllningar osv skall vara orörda. Lägg till "Backup" add-on för säkerhets skull. Förresten, du kan köra officiell KODI parallellt med MINIX XBMC för att teste vilken funkar bäst för dig.
Postad 16 January 2015 - 10:29
bemer
-
bemer
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Jag har beställt en Minix som borde komma idag. (Tjoohoo!)
Är det nåt jag borde tänka på från början? Köra nån uppdatering som är viktig eller inställning eller ett addon som rekommenderas.
Innan jag köpt mitt NAS kommer jag köra flera lösa USB-hårddiskar mellan 320 GB till 1 TB där jag har film mm.
Undrar om XBMC kommer få ett frispel vid diskbyte?
Postad 16 January 2015 - 10:38
aftersun
-
aftersun
-
Forumräv
-
-
526 inlägg
Hur backupar man alla inställningar, add-ons m.m.? Var sparas denna backup?
I XBMC alltså.
Redigerat av aftersun, 16 January 2015 - 10:39.
Postad 16 January 2015 - 10:59
Blirre
-
Blirre
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Jag har beställt en Minix som borde komma idag. (Tjoohoo!) Är det nåt jag borde tänka på från början? Köra nån uppdatering som är viktig eller inställning eller ett addon som rekommenderas.
Innan jag köpt mitt NAS kommer jag köra flera lösa USB-hårddiskar mellan 320 GB till 1 TB där jag har film mm. Undrar om XBMC kommer få ett frispel vid diskbyte?
Börja med att langa in denna: http://www.minixforu...-firmware.2413/Sen är det bara att ha en handkontroll hemma, ta hem RetroArch och börja lira NES/SNES/Megadrive-spel för fulla muggar. Kan även rekommendera Asphalt 8. I övrigt? Ladda hem någon launcher i stället för den Minix valt att lägga in kanske? Jag kör SquareHome och tycker att det funkar riktigt bra.
Postad 16 January 2015 - 11:27
JockeSve
-
JockeSve
-
Användare
-
-
130 inlägg
Hur backupar man alla inställningar, add-ons m.m.? Var sparas denna backup? I XBMC alltså.
Du måste installera och konfigurera en ny "add-on": Backup (hette tidigare "XBMC Backup") Inte speciellt avancerat att konfigurera.
Postad 16 January 2015 - 11:42
aftersun
-
aftersun
-
Forumräv
-
-
526 inlägg
Du måste installera och konfigurera en ny "add-on": Backup (hette tidigare "XBMC Backup") Inte speciellt avancerat att konfigurera.
Tack, men var sparas sedan backupen? I molntjänst där man registrerat konto eller på hårddisk?
Postad 16 January 2015 - 12:50
bemer
-
bemer
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Börja med att langa in denna: http://www.minixforu...-firmware.2413/
Sen är det bara att ha en handkontroll hemma, ta hem RetroArch och börja lira NES/SNES/Megadrive-spel för fulla muggar.
Kan även rekommendera Asphalt 8.
I övrigt? Ladda hem någon launcher i stället för den Minix valt att lägga in kanske? Jag kör SquareHome och tycker att det funkar riktigt bra.
Tack för tipsen. Ska kolla det ikväll. =)
Postad 16 January 2015 - 13:35
JockeSve
-
JockeSve
-
Användare
-
-
130 inlägg
Tack, men var sparas sedan backupen? I molntjänst där man registrerat konto eller på hårddisk?
Backup kan du spara i stort sett var du vill... Jag backar min till NAS'en lite då och då.
Postad 19 January 2015 - 08:35
bemer
-
bemer
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
I fredags fick jag min Minix och min reciver, så efter 4h kopplande var det klart med nytt hemmabiosystem. =)
Jag är väldigt nöjd så långt. Bild och ljud är betydligt bättre än tidigare system. Kodi är fantastiskt för mig som är ny för det.
Firmware uppdaterat på Minixen efter rekommendation från Blirre. Även reciver, XBMC/Kodi uppdaterat, och rootat så man kan köra AdAway.
En sak förvånar mig dock gällande ljudet. Det ska vara så att Minixen inte stöder HD passtrough ljud, men efter att ställt in passtrough (överallt jag kunde hitta passtrough) både i android och Kodi så spelar den upp enligt mina öron ett bra 5.1 ljud. Är det äkta passtrough tro? (Min Yamaha reciver står i "Direct" läge så ljudet ska vara oprocessat)
Postad 19 January 2015 - 12:12
Pulver
-
Pulver
-
Veteran
-
-
2387 inlägg
En sak förvånar mig dock gällande ljudet. Det ska vara så att Minixen inte stöder HD passtrough ljud, men efter att ställt in passtrough (överallt jag kunde hitta passtrough) både i android och Kodi så spelar den upp enligt mina öron ett bra 5.1 ljud. Är det äkta passtrough tro? (Min Yamaha reciver står i "Direct" läge så ljudet ska vara oprocessat)
Minix stödjer Dolby Digital och DTS 5.1 passthrough - det är bra ljud  HD-ljud finns bla på Blu-ray skivor och innefattar Dolby TrueHD och DTS-HD Master Audio - det är dessa ljudformat som inte går att skicka till Minix. Det som händer är att man "bara" får vanlig Dolby Digital eller DTS när de spelas upp. Sedan kan man ha en diskussion om man hör skillnad på vanlig DTS och DTS-HD MA - men det är en annan historia
Postad 19 January 2015 - 12:31
bemer
-
bemer
-
Wannabe
-
-
13 inlägg
Minix stödjer Dolby Digital och DTS 5.1 passthrough - det är bra ljud 
HD-ljud finns bla på Blu-ray skivor och innefattar Dolby TrueHD och DTS-HD Master Audio - det är dessa ljudformat som inte går att skicka till Minix.
Det som händer är att man "bara" får vanlig Dolby Digital eller DTS när de spelas upp.
Sedan kan man ha en diskussion om man hör skillnad på vanlig DTS och DTS-HD MA - men det är en annan historia 
Aha. Tackar.
Postad 03 February 2015 - 07:14
Pulver
-
Pulver
-
Veteran
-
-
2387 inlägg
Android 5.0 SDK släppt för Amlogic S802: http://www.cnx-softw...or-mk808b-plus/Det kan innebära att en ny firmware (003) som bygger på denna SDK kommer till Minix X8 Låter spännande med tanke på att Android 5.0 innehåller Android TV: http://www.engadget..../25/android-tv/
Postad 11 February 2015 - 21:54
Unregistered679f77dd
-
Unregistered679f77dd
-
Användare
-
-
239 inlägg
Hej alla,
Jag har några frågor efter att ha haft min i någon vecka nu.
1. I XBMC är bilden skev, allt kommer inte med på skärmen trots videokalibrering. Är det någon annan inställning som krävs? Se bild. När jag spelar upp via VLC blir bilden bra.
EDIT: Bilden verkar inte ha kommit med. Hur som helst. Jag löste det genom att ändra inställningarna i boxens inställningar (alltså inte XBMC) och under display ändra från 1080-50hz till 60hz. Följande frågor kvarstår dock.
Testa även att ändra bildinställningarna i tvn, brukar ligga under Inställningar - Bild -Bildförhållande - Där ska det finnas något i stil med Fit to screen (heter olika på olika märken)
Låt sedan Minix själv välja output (samma ställe där du ändrade från 50hz till 60hz)
Sedan går du in i inställningarna i XBMC System - Playback - Adjust display refreshrate to match video - on start/stop.
Problemet med den inställning du har nu är att xbmc spelar upp allt material i 60p, vilket gör att bilden kan se lite galen ut om du kollar på en korrent kodad film (standard 10-30gb .mkv). För en sådan film brukas spelas upp i 24p och med dina inställningar så blir det lite "slöseri" med kvalité.
Men det är upp till dig, testa mitt försag och se om det blir bättre.
Hittade inte koden för att skriva utanför citatet, men har fetstilat det jag har skrivit.
Redigerat av Unregistered679f77dd, 11 February 2015 - 21:55.
Postad 12 February 2015 - 22:44
Energi
-
Energi
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hejsan
jag hämtade min MINIX X8-H plus idag och jag får inte ut något ljud via optiska utgången.
finns det ngt jag kan göra eller är det bara retur som gäller?

Redigerat av Energi, 12 February 2015 - 22:44.
Postad 13 February 2015 - 08:34
Enng
-
Enng
-
Rookie
-
8 inlägg
Hej
Jag funderar på att inhandla MiniX Neo X8-H Plus. Är det värt att köpa den senaste burken?
* Kan man koppla in externa hddiskar som man spela upp film i via XBMC?
* Fungerar streamingen bra från playtjänster?
Postad 13 February 2015 - 22:28
Energi
-
Energi
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hej
Nu när jag har fått iordning på ljudet( mina yttre anslutningar som strulade) och jag har bara provat svt play vilket fungerar perfekt.
Jag har provat med filmer från USB helt perfekt.
Provade WD live förut , tyckte den var slö och ganska kass.
Redigerat av Energi, 17 February 2015 - 18:18.
Postad 17 February 2015 - 17:43
Energi
-
Energi
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
..
Redigerat av Energi, 17 February 2015 - 18:29.
Postad 06 March 2015 - 01:18
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Spännande! Bara att hoppas att Minixen uppgraderas till 5.0! 
Postad 08 March 2015 - 19:05
Energi
-
Energi
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Nån som kan tipsa mig hur jag får igång XBMC och kan plocka upp filer från min dator , trådlöst nätverk.
Tackar
Postad 10 March 2015 - 15:08
discomega
-
discomega
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
XBMC (numera Kodi). Mycket info om hur man kommer igång mm. http://kodi.wiki/
Postad 11 March 2015 - 21:43
Energi
-
Energi
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
oj där finns det mycket...tackar discomega
Postad 16 March 2015 - 15:08
Unregisteredcb5da08f
-
Unregisteredcb5da08f
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Köpte mig en Minix 8H för ca ett år sedan och den har fungerat galant. Dock så är jag lite besviken på att plex inte vill funka korrekt samt att den inte har stöd för HD ljud utan den nermixar. Men annars i det stora hela så är jag rätt så nöjd med boxen. Dock så kommer jag snart uppgradera och köpa mig en box som klarar HD ljud om inte Minix lyckas fixa licenser för dessa inom väldigt snar framtid.
Postad 23 March 2015 - 08:50
Unregistered08b02e26
-
Unregistered08b02e26
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Går det inte sätta på denna maskin med fjärren? Måste alltid gå fram till apparaten och trycka på manuellt. Även stänga av den helt på apparaten. Vilket skämt varför ha dom skickad med en fjärr om detta ej ska funka? Skit trist
Postad 23 March 2015 - 19:33
Unregistered01459b4c
-
Unregistered01459b4c
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
Det går bra att stänga av och på med den vanliga fjärren. Men det går inte via airmousen som dom skickar med. Så man får tyvärr köra med 2 st.
Postad 24 March 2015 - 08:04
Unregistered08b02e26
-
Unregistered08b02e26
-
Wannabe
-
-
21 inlägg
Lyckades stänga av den helt efter återställning. Men att sätta på den på on gå ej genom fjärren. måste man tycka på manuellt mycket märkligt. Ha försökt programera min harmoney ultimate multifjärr men lyckas bara sköta meny valet. Gå ej stänga av den på denna vilket är synd.
Postad 31 March 2015 - 18:31
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Jag kan försätta min Minix i standby mode med harmony kontrollen.
Postad 02 April 2015 - 17:57
martboy
-
martboy
-
Rookie
-
8 inlägg
Tja,
Nån som testat Hola och tex Netflix för "US-netflix"? Borde väl fungera iom att den är Andriod baserad om jag inte fattat fel.
Nyfiken på om det funkar och hur bra det funkar (bildkvalitet mm?)
Postad 16 May 2015 - 08:33
Pulver
-
Pulver
-
Veteran
-
-
2387 inlägg
X8-H och X8-H Plus har uppdaterats ett antal gånger den senaste tiden och är just nu uppe i version 005:
http://www.minixforu...-20150507.5849/
En av nyheterna är att man kan använda VidOn:s version av XBMC (Kodi) och därmed också kan få ut HD-Ljud som DTS-HD MA och Dolby TrueHD.
Eftersom jag har ett 1-års medlemskap hos VidOn har jag testat detta och kan konstatera att det fungerar, men det är fortfarande buggigt.
HD-ljud (och Blu-ray ISO menu navigering) fungerar på Blu-ray ISO filer, men inte på Mkv ännu.
Alla kan använda VidOn XBMC på Minix men för att få tillgång till "pro" funktionerna som HD-ljud och Blu-ray menu måste man betala... (trist, men sant)
Postad 16 May 2015 - 10:46
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
X8-H och X8-H Plus har uppdaterats ett antal gånger den senaste tiden och är just nu uppe i version 005:
En av nyheterna är att man kan använda VidOn:s version av XBMC (Kodi) och därmed också kan få ut HD-Ljud som DTS-HD MA och Dolby TrueHD.
Eftersom jag har ett 1-års medlemskap hos VidOn har jag testat detta och kan konstatera att det fungerar, men det är fortfarande buggigt.
HD-ljud (och Blu-ray ISO menu navigering) fungerar på Blu-ray ISO filer, men inte på Mkv ännu.
Alla kan använda VidOn XBMC på Minix men för att få tillgång till "pro" funktionerna som HD-ljud och Blu-ray menu måste man betala... (trist, men sant)
Fungerar kodi som på PC med, att man kan navigera på samma sätt,att gå genom"videor" när man ska bläddra bland filmer, brukar gå den vägen när jag ska bläddra bland musikvideor och noname konserter etc...
och funkar 24hz filmer bra genom kodi?
Postad 16 May 2015 - 10:51
Unregistered17177ab2
-
Unregistered17177ab2
-
Forumräv
-
-
898 inlägg
Och VidOn är ett skitföretag som man helst inte ska stödja, dom blir av med sin sponsorstatus hos Kodi nu för div regelbrott.
Postad 16 May 2015 - 11:48
Pulver
-
Pulver
-
Veteran
-
-
2387 inlägg
Fungerar kodi som på PC med, att man kan navigera på samma sätt,att gå genom"videor" när man ska bläddra bland filmer, brukar gå den vägen när jag ska bläddra bland musikvideor och noname konserter etc...
och funkar 24hz filmer bra genom kodi? 
Ja, Kodi fungerar precis som vanligt och 24Hz (23.976fps) fungerar också bra - alltså precis som det gör på Minix egna version av XBMC (Kodi)
Och VidOn är ett skitföretag som man helst inte ska stödja, dom blir av med sin sponsorstatus hos Kodi nu för div regelbrott.
Jag försvarar inte VidOn överhuvudtaget, men det är i dagsläget den enda möjligheten att få HD-ljud på Minix X8-H
På Kodi-forumet är ju många arga för att VidOn har funktioner som de vill ska finnas i opensource-versionen och att de vägrar dela med sig av koden, istället tar de betalt för det - klart folk blir upprörda (och, Ja - jag har läst om andra anklagelser också)
Jag råkar ha möjligheten att köra deras version av XBMC (i ett halvår till) och kan ju iallafall testa hur det fungerar.
I dagsläget fungerar det dock inte så bra att det är värt att lägga pengar på det såvida man inte är "desperat" över att få HD-ljud att fungera.
Postad 16 May 2015 - 12:24
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Finns det en uppdatering av Kodi som används på Minix som är nyare än 13.3?
Postad 16 May 2015 - 17:11
Pulver
-
Pulver
-
Veteran
-
-
2387 inlägg
Finns det en uppdatering av Kodi som används på Minix som är nyare än 13.3?
Nej, tyvärr - det verkar inte ha kommit någon uppdatering där.
Vill man testa Vidon XBMC på Minix X8-H (firmware 004 och senare) så finns det att ladda hem här:
http://www.vidon.me/vidon_xbmc.htm
Ta hem versionen: VidOn XBMC v 14.1.0 Beta (Based on Kodi 14.1) så går det bra att testa utan att betala - det är endast om man kryssar i DTS-HD MA eller TrueHD i inställningarna som man behöver logga in.
VidOn är förövrigt samma företag som DVDFab
Postad 16 May 2015 - 17:21
Nomad
-
Nomad
-
"Justice is coming"
-
-
6401 inlägg
Skit också. Fick upp en ruta när jag använde minixen där den tyckte jag skulle uppgradera från kodis hemsida.
Låter krångligt att byta, så jag håller mig till det jag har. Jag har ju inga problem i dagsläget. Allt fungerar väldigt bra! Var mest nyfiken pga av rutan som dök upp.
Postad 30 May 2015 - 10:52
Energi
-
Energi
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hej
Jag har ett problem med Minix Neo X8-H Plus. Den optiska audioutgången verkar vara för klen. Jag har två optiska utgångar (en är Minix och den andra är boxermottagare) till en switch som är inkopplad till min ljudanläggning som bara har en ingång.
Boxer ljudet inga problem men switchar över till Minix fungerar inte ljudet utan jag får koppla in direkt till ljudanläggningen.
Hade en wd tv live tidigare och då var det inga problem.
Tycker att det är lite knöligt att manuellt dra ur ändra kablar hela tiden.
Kan man på ngt vis förstärka Minix signalen?
mvh

Postad 30 May 2015 - 10:57
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Haft liknande problem, det är dålig switch oftast. Hade en billig y-variant, funka inte alls, köpte en dyrare 3-1 med manuell switch fungerar klockrent.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
VM på nya AppleTV
Tobbeswim
2026-07-05 23:35:21
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|