Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 January 2012 - 00:28

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

har sett dessa kommentarer ofta när Diazbröderna möter någon som briljerar mot annat motstånd...

Ganska självklart att man inte "är sig själv" när man blir tokdominerad och får näve efter näve i ansiktet. Då är det svårt att "vara sig själv". Tycker det är ganska nervärderande mot Diaz att säga att Cowboy har en dålig dag och inte ser ut som sig själv. Grejjen är ju att han helt enkelt blir dominerad av Diaz och han försöker att hitta en lösning hela tiden men ingenting fungerar ju.

Det är ju DIAZ som gör att cowboy ser dålig ut, Inte cowboy!

Man tycker ju att folk borde ha listat ut en gameplan mot Diasbrödernas enastående boxning vid det här laget, men gång efter gång så skall folk upp och scrappa med dom.

hmm visst den sämre av Diaz-böderna har helt ok boxning, men det förklarar inte varför Cowboy såg helt slut ut efter 10 sekunder. Jag försöker inte bortförklara eller någonting, eftersom Nick Diaz är min stora favorit, men man måste ju se at Cerrone var helt slut cardio-mässigt efter 10 sekunder av matchen. Det var något som inte stämde, även om Diaz såg vass ut.

Postad 02 January 2012 - 01:01

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Ingen på den nivån kan ha en gastank som tar slut efter 10 sekunder (nåja, Bob Sap kunde, men han var inte på den nivån :) ) Om du tänker på Cerrones obefintliga guard så tror jag knappast att det beror på cardion. Jag tror att Cerrone helt enkelt överskattade sin Kickboxing och skulle köra "bully" taktiken med lite halvslapp guard och överrumpla Diaz, när det visade sig skita sig var det redan "försent", Han såg mäkta tagen ut efter första ronden, inte så konstigt kanske med tanke på compustrikesiffrorna.

Enligt CompuStrike så landade Diaz 258 av sina totalt 314 slag, vilket ger honom en 82 procentig träffsäkerhet. Detta är det absolut högsta siffran någon fått sedan CompuStrike började användas.

Riktigt duktiga fighters kan ju få proffs att se ut som amatörer, titta bara på Silva vs vem som helst eller Bones jones vs vem som helst t.ex.

Redigerat av Unregistered8147b14e, 02 January 2012 - 01:02.

Postad 03 January 2012 - 07:48

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Tycker det är rätt uppenbart att Cowboy underpresterade, bara se till de flesta utav hans tidigare matcher..Sen gjorde såklart Diaz en kanonmatch, förmodligen den bästa jag sett honom göra, han lyckades mkt bra med vad han företog sig i octagonen...

Hade cowboy varit som han brukar så tror jag faktiskt inte Diaz träffprocent legat så högt, inte i rond två eller tre i alla fall..
Tycker cowboy haft en tendens att vara en slow starter i flera av sina tidigare matcher och fått ta emot en del då för att sedan vända på steken..

Man kan vrida o vända på det hur mkt som helst, man kan hävda att Diaz totalt spelade ut cowboy med sin skicklighet, att det var därför han inte såg bra ut och man kan som jag hävda att han underpresterade och därigenom hjälpte Diaz att vinna så pass "enkelt" som han gjorde...

Tolka mig rätt för jag tycker att Nate är bra, dum i huvudet men likt förbaskat bra, men inte så bra att han kan dominera en Cerrone i tipp topp så pass enkelt som han ändå gjorde...

Postad 03 January 2012 - 17:07

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Let's just agree to disagree. :)

Hursomhelst var det en sjujävla match.

Postad 03 January 2012 - 17:31

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0

Let's just agree to disagree. :)

Hursomhelst var det en sjujävla match.

Det kan vi vara överens om att det var...

Bara fel kille som vann ^_^

Postad 04 January 2012 - 00:54

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Kul att Alexander funkar.

Postad bild

Och "the stockton slap": :) Stockton 209!

Postad bild

Redigerat av Unregistered8147b14e, 04 January 2012 - 00:57.

Postad 04 January 2012 - 00:58

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Det är nästan så man får tårar i ögonen så glad man blir.

Postad 06 January 2012 - 17:58

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

hmm visst den sämre av Diaz-böderna har helt ok boxning, men det förklarar inte varför Cowboy såg helt slut ut efter 10 sekunder. Jag försöker inte bortförklara eller någonting, eftersom Nick Diaz är min stora favorit, men man måste ju se at Cerrone var helt slut cardio-mässigt efter 10 sekunder av matchen. Det var något som inte stämde, även om Diaz såg vass ut.

tänkte faktiskt samma men även tänkt på att han sa att han hade fått en sprucken läpp pga en häst sparkat han nyligen i ansiktet, kan ju ha kört med en hjärnskakning och då är man inte så kartig cardiomässigt. men det är ju bara min teori jag gillar dem båda (:

Postad 06 January 2012 - 19:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hm.

Jag fattade de som att cowboy sa att de känndes som att han blivit sparkad av en häst..
När Diaz spräckte läppen på han men ja kan ha fel.
Tyckte han pratade sluddrigt just då men

Postad 06 January 2012 - 21:55

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Hm.

Jag fattade de som att cowboy sa att de känndes som att han blivit sparkad av en häst..
När Diaz spräckte läppen på han men ja kan ha fel.
Tyckte han pratade sluddrigt just då men

tittade på post fight intervjun med joe rogan och han hade blivit skallad av en häst så vi hade båda fel (:

Postad 07 January 2012 - 15:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hehe ok.

Nu har fru Cyborg åkt dit för att ha dopat sig
Kommer väl inte direkt som en överaskning :D

Redigerat av moparman, 07 January 2012 - 15:37.

Postad 08 January 2012 - 12:01

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Nu har fru Cyborg åkt dit för att ha dopat sig
Kommer väl inte direkt som en överaskning :D

Knappast överraskad, Det har gått så mycke HGH och testo i den där kroppen så hon har garanterat större klitta än min pitt.

Postad 08 January 2012 - 12:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
:D

Postad 08 January 2012 - 12:36

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
När släpps biljetterna för UFC Sverige? Några som ska dit?

Postad 08 January 2012 - 13:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tyvärr inte,nog så långt från Piteå men de hade varit sjukt kul.
Men 2 bekanta ska dit.

Postad 08 January 2012 - 16:24

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Jag ska ta mig dit hade jag tänkt mig iaf, blir nog ett gäng (kompisgäng+träningsgänget), skellefteå -> stockholm näääästa (:

Postad 09 January 2012 - 01:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Shit va Jardine fick mycket spö.
På tok för sent stopp.

Blir nästan ledsen att se han bli knockad igen.
Verkligen dags att han hänger upp handskarna innan de slutar riktigt illa

Postad 09 January 2012 - 08:01

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Vad har två tummar och har varit och sett UFC 141 och Strikeforce på plats samt träffat några av världens bästa fighters? Kamui!

Knappast överraskad, Det har gått så mycke HGH och testo i den där kroppen så hon har garanterat större klitta än min pitt.

Det säger en del om vad du har i brallan! ;-)

Postad 09 January 2012 - 08:27

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Kul!
Gick det att se nåt på galan eller satt du och stirrade på jumbotronen?

Postad 09 January 2012 - 08:47

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
På UFC hade vi jäkligt bra biljetter (min kusin vann dom i något radioprogram) så där hade vi bra sikt. Men buren är ju inte alls lika bra live, ytterligare ett skäl till att jag gillar ring bättre där man ser väldigt bra.

På SF var platserna sämre så där såg vi inte superbra. Men dom har ju färre stolpar än UFC så det gick hyfsat ändå. Två jävligt roliga galor! Min kusins kompis känner Gilbert Melendez jävligt väl så vi hängde faktiskt en del med Gilbert, blev fan lite starstruck eftersom han är en av mina absoluta favoriter och dessutom visade sig vara en galet j*vla skön snubbe. Han kommer röja som fan när han kommer till UFC och det ska bli kul att se. Träffade också Nick en sväng, och han var lika skön han. Han var på ett strålande humör och var verkligen inte så tvär som man kan tro. Nate träffade vi aldrig, tyvärr... Men han var ju i de allra sista förberedelserna inför fighten. Shields såg vi aldrig heller. Träffade också på Urijah Faber, killen var ännu mindre än vad jag trodde. Men han har social kompetens för 10 pers. Han lovade nita mesen Cruz (mitt uttryck!).

Postad 09 January 2012 - 09:32

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Inte alls nå avundsjuk :ph34r:

Postad 09 January 2012 - 10:02

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Skulle gissa på att Lesnar dyker upp i WWE i ngn form sen när han läkt.

Cowboy fick duktigt med spö ja.

Postad 09 January 2012 - 12:52

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
Som alla andra skriver ovan var det uppenbart att hon inte var ren. Och jag måste säga att även om det var ett misstag ut av henne eller ansvarig för att "flusha" otillåtna "preppen" ut kroppen så är man besviken att hon han komma så långt som hon gjorde innan hon blev tagen. Detta visar att UFC och Strikeforce som är dom störta galorna idag medvetet inte kräver noll tolerans mot detta. fixa urin och blodprov 1 gång i månaden för alla som står under kontrakt hos UFC och Strikeforce så slipper vi detta. Nu blev detta enbart större och uppmärksammat i media för att hon var en mästare men det kvittar. Tänk på vad många som förlorat mot fuskare.... gör en fan arg.

Jardine, nu vet du också om att ditt liv som fighter är över. Snälla låt oss slippa se dig i ringen igen. Din kropp har tagit emot mycket alla dessa år och nu vill den inte mer, sluta vara i ringen och fortsätt med något annat inom fightingen. Du har mycket att lära ut till unga talanger och kan säkert hitta ett annat jobb inom MMA.

Sen måste jag säga att nu märks det och känns och SYNS! att Strikeforce har tappat kvaliteten på sina fighters då UFC roffade åt sig dom bästa. Zuffa får ta och göra något för detta var nog sista Strikeforce jag kommer se på ett tag om inget händer. Detta ser man från fighters som Melendez, och King Mo på twitter och nyhetssidor. Dom vet om detta och det finns inget mer för dom att göra i SF. Över med dom till UFC nu och låt dom testa sin kunskap som en fighter mot bättre och värdiga motståndare. och framför allt VI MMA fans vill inger mer än detta!

//Cel over and out.

Postad 09 January 2012 - 14:38

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tycker att de borde göra SF till en lägre serie dit de skickar de som inte riktigt platsar i UFC för att möta nya talanger på väg upp,
Onödigt att låsas som att SF ska ha lika hög status.

Eller bara köra SF för att få fram nya talanger till UFC .

Noll tolerans ? Vilken sport klarar dem det i ?
Men jag håller med,nog kan det vara mer kontroller och slumpmässiga när som helst under året.

Eller släpp det fritt så vi får se grymma fighters med killer instinct. B)

Postad 09 January 2012 - 15:08

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Okej Kamui nu blev jag också avis...

Det är ju givet att man ska på UFC i Stockholm. Någon som har koll på var man kan få tag på biljetterna?

Postad 09 January 2012 - 15:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ryktas om ticnet.

Edit
Att de ska släppas där.

Redigerat av moparman, 09 January 2012 - 15:46.

Postad 09 January 2012 - 16:30

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Det säger en del om vad du har i brallan! ;-)

Det säger snarare att hon har en mastodontklitta :)

Träffade också Nick en sväng, och han var lika skön han. Han var på ett strålande humör och var verkligen inte så tvär som man kan tro.

Avundsjuk.

Postad 09 January 2012 - 21:50

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Ryktas om ticnet.

Edit
Att de ska släppas där.

Ah tack. Första rapporten sa att de skulle släppas denna veckan så får hoppas på att detta stämmer.

Hahahaha! :D

Postad 10 January 2012 - 08:26

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Inte alls nå avundsjuk :ph34r:

Okej Kamui nu blev jag också avis...

Det är ju givet att man ska på UFC i Stockholm. Någon som har koll på var man kan få tag på biljetterna?

Avundsjuk.

Ja det var riktigt kul. Jag sa till släkten att mitt nästa besök måste tajmas in till Floyd Mayweathers nästa fight! Men är det Pac-fighten så lär det kosta multum. Om Pac nu vågar ställa upp...
Hur som helst fick vi inbrott i bilen när vi var och käkade så jag blev av med mitt pass, kreditkort och mina nyinköpta Galaxy Nexus samt den nya Asus Transformer. :( :angry: Som tur är är jag am medborgare så jag fick ut ett pass relativt snabbt, annars hade det kört ihop sig rejält. Men grejerna fick jag ju inte tillbaka. Så allt var inte helt lyckat!
Köpte iaf med mig den nya Kindle till sambon så hon slipper sitta med vanliga böcker att läsa, jag är så sjukt nöjd med min att jag bara var tvungen att köpa en till henne. En läsplatta rekommenderas verkligen till er som gillar att läsa!

ordeith: Ja det har hon nog, men Herr Cyborg verkar ju inte klaga iaf :blink:

Edit: Är det inte bättre att åka på någon gala i ett annat land? Den svenska galan har väl begränsade regler osv? Dessutom kommer man ju ner till Tyskland eller (hemska tanke) över till England för struntsummor. Carden i England brukar ju vara hemska och det lär väl inte vara bättre i Sverige?

Redigerat av Kamui, 10 January 2012 - 08:29.

Postad 10 January 2012 - 14:37

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kan inte tänka mig att det har andra regler i sverige ?
Inte har väl ufc olika regler i olika länder

Men fasen va bittert att bli av med alla grejor.

Tror ändå det blir ett skapligt kort i Sverige.
Självklart måste alla som kan ställa upp för galan i Sverige .
Det är ju en mindre gala men ser de att det fungerar så kanske det kommer större nästa gång

Edit

Imorgon den 11 januari kommer biljetterna för UFC on Fuel TV 2 släppas, men det är bara för medlemmar av UFC Fight Club. De som prenumerar på UFCs nyhetsbrev kommer att få chansen att köpa biljetterna från och med den 12 januari, och först efter det kommer biljetterna att släppas för allmänheten från och med den 13 januari.
Biljetterna kommer nu på fredag att släppas via Ticnet och vara prissatta från 450kr, 665kr, 885kr, 1110kr, 1330kr och den dyraste ligger på 1990kr beroende på var man väljer att placera sig någonstans.
mmanytt.se

Tycker det var riktigt bra priser.
Var ju inte alls tokigt.
Hoppas nu bara de säljer bra

Redigerat av moparman, 10 January 2012 - 19:18.

Postad 10 January 2012 - 20:55

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Kan inte tänka mig att det har andra regler i sverige ?
Inte har väl ufc olika regler i olika länder

Men fasen va bittert att bli av med alla grejor.

Tror ändå det blir ett skapligt kort i Sverige.
Självklart måste alla som kan ställa upp för galan i Sverige .
Det är ju en mindre gala men ser de att det fungerar så kanske det kommer större nästa gång

Edit

Imorgon den 11 januari kommer biljetterna för UFC on Fuel TV 2 släppas, men det är bara för medlemmar av UFC Fight Club. De som prenumerar på UFCs nyhetsbrev kommer att få chansen att köpa biljetterna från och med den 12 januari, och först efter det kommer biljetterna att släppas för allmänheten från och med den 13 januari.
Biljetterna kommer nu på fredag att släppas via Ticnet och vara prissatta från 450kr, 665kr, 885kr, 1110kr, 1330kr och den dyraste ligger på 1990kr beroende på var man väljer att placera sig någonstans.
mmanytt.se

Tycker det var riktigt bra priser.
Var ju inte alls tokigt.
Hoppas nu bara de säljer bra

Ja fy fasen... Det var inga väl spenderade pengar om man säger så :(

Hyfsade priser, MYCKET billigare än väntat i Sverige!

Ser att Floyd nu försöker hetsa Manny på Twitter:

"Manny Pacquiao I'm calling you out let's fight May 5th and give the world what they want to see."

Följt av:

"My Jail Sentence was pushed back because the date was locked in. Step up Punk."

Om det här blir av (vilket jag tvivlar på) så måste jag fan vara där. Den största fighten sen jag började tjäna mina egna pengar :D

Postad bild

Redigerat av Kamui, 10 January 2012 - 20:58.

Postad 10 January 2012 - 23:26

Noah06
  • Noah06
  • Veteran

• 1592 inlägg
  • 0
THE OCTAGON® LANDS IN SWEDEN FOR THE FIRST TIME ON APRIL 14

From Ericsson Globe Area – Stockholm, Sweden
Saturday, April 14

LIGHT HEAVYWEIGHT THREE-ROUND MAIN EVENT
SWEDEN’S ALEXANDER GUSTAFSSON vs. ROGERIO NOGUEIRA :)
TICKETS ON SALE FRIDAY, JANUARY 13 - 9 am local/8 am GMT

http://www.ufc.com/n...e-press-release

Postad 10 January 2012 - 23:55

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Fett, då kommer storebrorsan Nog garanterat vara ringside i globen. :)

Postad 11 January 2012 - 00:10

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Detta blev genast jävligt tungt!!

Postad 11 January 2012 - 08:05

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Med risk för att få ovänner i tråden: heja Lil Nog!

Skulle inte alla main events vara 5 ronder?

Edit: Läste precis att Cyborg åkt dit för Stanozolol, det är ett milt preparat som INTE har samma bieffekter för kvinnor som "vanligt" prepp. Så ordeith, du kan ha kvar dina Cyborg-bilder i mobilen - klittan är förmodligen normal! ;)

Redigerat av Kamui, 11 January 2012 - 08:45.

Postad 12 January 2012 - 11:47

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Biljetter bokade!!

Postad 12 January 2012 - 19:16

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Finns de nått sätt att veta hur många biljetter som säljs ?
Vore skoj att veta

Postad 12 January 2012 - 20:25

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Edit: Läste precis att Cyborg åkt dit för Stanozolol, det är ett milt preparat som INTE har samma bieffekter för kvinnor som "vanligt" prepp. Så ordeith, du kan ha kvar dina Cyborg-bilder i mobilen - klittan är förmodligen normal! ;)

Det hon åkte dit på skall tydligen inte ge samma biverkningar som "vanligt" prepp (lyssnade på Joe Rogan's näst senaste podcast när han snackade med Eddie Bravo och nån dopningsdoktor) men bara för att hon inte åkte dit med vanligt HGH den här gången så innebär ju inte det att hon inte kurat förut.

Och den här kroppen har gått på juice i många årm det törs jag garantera! :P

Postad bild

Postad 12 January 2012 - 21:13

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
HGH får väl inte clitoris att växa på kvinnor? Menar du testo nu eller?
Käkben näsa och händer blir ju större av HGH däremot (om man ligger på höga doser), vilket ju bilden talar för :) Har hört talas om att synen kan bli lite skum också...

Självklart har hon tryckt i många år, jag bara säger att biverkningarna inte nödvändigtvis måste vara så jäkla stora - hon har ju uppenbarligen haft tillgång till bra preparat.

Birkanoff: Grattis till biljetterna! Du kommer ha kul!

Postad 12 January 2012 - 22:05

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Tack mäyn. Är riktigt taggad nu. Missade ju förra som gick nere i Tyskland.

Postad 12 January 2012 - 23:03

Unregistered4a9b099f
  • Unregistered4a9b099f
  • Forumräv

• 958 inlägg
  • 0
Woho!! Biljetter till den 14 april fixat!!

Släpps i morgon, men går ni genom mmanytt.se kan man köpa tidigare.

Postad 13 January 2012 - 11:43

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Woho!! Biljetter till den 14 april fixat!!

Släpps i morgon, men går ni genom mmanytt.se kan man köpa tidigare.

Nu hoppas jag innerligt att du håller på Lil Nog ;)

Postad 13 January 2012 - 13:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Är biljetterna till Globen redan slut?

Postad 13 January 2012 - 13:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Japp..Tog 3 timmar.
HOLY FU*K

Det trode jag verkligen inte.
Men skitkul :)

Edit
Dock verkar en del ställen köpt upp biljetter och säljer för typ dubbla priset.
Sjukt att det ska vara så,men jag gissar att det inte är nån nyhet

Redigerat av moparman, 13 January 2012 - 16:11.

Postad 13 January 2012 - 16:18

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Kan ju rapportera att även jag fick tag i biljetter. :wub: Lättade på lädret och köpte fina platser :) (Inte ringside, man ser bättre om man får lite "höjd" enligt en kompis som sett några galor i Vegas. Vi får väl se om det stämmer.)

Postad 13 January 2012 - 16:29

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nu får ni som ska dit se till att ha med en mobil och uppdatera oss andra om hur stämningen är osv :)

Postad 13 January 2012 - 16:35

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Kan ju rapportera att även jag fick tag i biljetter. :wub: Lättade på lädret och köpte fina platser :) (Inte ringside, man ser bättre om man får lite "höjd" enligt en kompis som sett några galor i Vegas. Vi får väl se om det stämmer.)

Vi pyntade 1300 kronorsplatserna. Kollade lite på globens hemsida var de befann sig och det såg ut att vara ett bra val.

Postad 14 January 2012 - 13:52

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Anthony Johnson missar vikt ännu en gång fastän han gått upp en viktklass för att underlätta viktminskningen... 12 lbs över.

Kan för övrigt inte kännas jättekul att ha ett publikhav som skriker "Você vai morrer!" (du kommer dö -google translate ftw) när man inte är ifrån brasilien.

Postad 14 January 2012 - 19:41

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

På UFC hade vi jäkligt bra biljetter (min kusin vann dom i något radioprogram) så där hade vi bra sikt. Men buren är ju inte alls lika bra live, ytterligare ett skäl till att jag gillar ring bättre där man ser väldigt bra.

På SF var platserna sämre så där såg vi inte superbra. Men dom har ju färre stolpar än UFC så det gick hyfsat ändå. Två jävligt roliga galor! Min kusins kompis känner Gilbert Melendez jävligt väl så vi hängde faktiskt en del med Gilbert, blev fan lite starstruck eftersom han är en av mina absoluta favoriter och dessutom visade sig vara en galet j*vla skön snubbe. Han kommer röja som fan när han kommer till UFC och det ska bli kul att se. Träffade också Nick en sväng, och han var lika skön han. Han var på ett strålande humör och var verkligen inte så tvär som man kan tro. Nate träffade vi aldrig, tyvärr... Men han var ju i de allra sista förberedelserna inför fighten. Shields såg vi aldrig heller. Träffade också på Urijah Faber, killen var ännu mindre än vad jag trodde. Men han har social kompetens för 10 pers. Han lovade nita mesen Cruz (mitt uttryck!).

åhå kul! har faktiskt en klubbkamrat som ska ner igen till staterna och träna, nu i 3månader minst iaf.
Hon sa precis samma sak då hon träffat många fighters och legender, hon blev starstruck men sedan slutade hon tänka på det och tränade vidare.
Snart blir man väl starstruck då man ser henne här hemma igen (; d:

Postad 15 January 2012 - 14:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Rätt ok gala.

Helt sjuk headkick knock av Barboza .
Snyggt lås av Palhares.
Härlig vinst av Vitor
Helt galet domslut i Silva fighten men de är väl kanske inte så lätt för dommaren att avgöra live utan tillgång till repriser
Borde de inte kunna pausa en sån gång och titta vad som verkligen hänt ?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.