Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
4226 svar till detta ämne
Postad 18 February 2010 - 22:20
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Ganska skönt att sätta ett headshot med en SPAS-12 på en fiende som springer mot en på typ 20 meters avstånd också  Peek-a-boo..BOOM!
SPAS-12 är underbar! Efter ditt inlägg körde jag några matcher med den och det gick riktigt riktigt bra, jag tycker SPAS-12 är mycket effektivare än 1887:orna.
Postad 18 February 2010 - 22:44
Onkel_Morra
-
Onkel_Morra
-
Användare
-
-
213 inlägg
SPAS-12 är underbar! Efter ditt inlägg körde jag några matcher med den och det gick riktigt riktigt bra, jag tycker SPAS-12 är mycket effektivare än 1887:orna.
Kör du den med grip? Om inte, vänta tills du får det. En sjuhelsikes skillnad!
Postad 19 February 2010 - 07:25
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Kör du den med grip? Om inte, vänta tills du får det. En sjuhelsikes skillnad! 
Nej, jag har precis påbörjat prestige 3 men jag ska låsa upp grip och testa med den också.
Postad 19 February 2010 - 07:47
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Postad 19 February 2010 - 07:56
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Har inget med patcharna att göra. Har du en JTAGad box så har du full kontroll över spelet
Postad 19 February 2010 - 09:25
nybörjar micke
-
nybörjar micke
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
Tycker att man borde få möjlighet att ställa om mellan 1 skott/3 skott/full automat på de vapen som har den möjligheten. Punkt eld är ju så klart ingen bra idé i tex domination där det krävs 20 skott + rpg + ac 130 + kniv mellan ögonen för att döda folk men det skulle vara kul att få ha lite mer kontroll på eldgivningen.
Postad 19 February 2010 - 09:46
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Har inget med patcharna att göra. Har du en JTAGad box så har du full kontroll över spelet
Jaha ok  Hur kul är det att spela på det sättet? Rörigt och overkligt, flyga som superman och skjuta RPG:s!
Postad 19 February 2010 - 10:31
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
träffade ett par av de snubbarna igår, prestige 10, jag sköt och sköt och sköt  men inte fan ville dom dö. Dessa hacks, dom finns inte till PS3:an va? Kanske skulle skaffa mig en sådan i stället.
Postad 19 February 2010 - 10:34
nybörjar micke
-
nybörjar micke
-
Lärjunge
-
-
477 inlägg
träffade ett par av de snubbarna igår, prestige 10, jag sköt och sköt och sköt men inte fan ville dom dö.
Dessa hacks, dom finns inte till PS3:an va? Kanske skulle skaffa mig en sådan i stället.
Aha, trodde spelet ballat ur när jag sköt på en person 30 gånger utan att han dog. Annars brukar jag hoppa ur spel direkt om jag misstänker att någon fuskar. Men det verkar snarare vara regel än undantag nu för tiden. Tråkigt.
Postad 19 February 2010 - 10:47
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Jaha ok 
Hur kul är det att spela på det sättet? Rörigt och overkligt, flyga som superman och skjuta RPG:s!
Vore faktiskt rätt skoj att testa på i nån privatematch  Som old school mode i COD4 fast lite värre kan man säga.
Redigerat av MrSpokk, 19 February 2010 - 10:47.
Postad 19 February 2010 - 11:16
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Aha, trodde spelet ballat ur när jag sköt på en person 30 gånger utan att han dog. Annars brukar jag hoppa ur spel direkt om jag misstänker att någon fuskar. Men det verkar snarare vara regel än undantag nu för tiden. Tråkigt.
jo precis, dock så kan ju snubben vara jävligt bra. Men dessa hacking grejer börjar bli trist. Hade jag velat spela mot wallhacks, aimbots m.m så hade jag valt att spela på PC´n.
Postad 19 February 2010 - 11:19
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Aningen värre. Egentligen borde man lägga File-complaint på alla som var i det laget, dom absolut slaktade sina motståndare ju, och det verkade ju vara en riktig match dessutom. F*ck them alltså, ###### idioter.
Dom kan få leka i privata matcher, men när de gör så mot andra som inte har en chans så är det fan sjukt.
Postad 19 February 2010 - 11:28
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Aningen värre. Egentligen borde man lägga File-complaint på alla som var i det laget, dom absolut slaktade sina motståndare ju, och det verkade ju vara en riktig match dessutom. F*ck them alltså, ###### idioter.
Dom kan få leka i privata matcher, men när de gör så mot andra som inte har en chans så är det fan sjukt.
Skåning arg. Men skåningen har såklart rätt, detta börjar bli lite löjligt nu faktiskt - jämför man med COD:Waw så försvann ju i alla fall glitcharna men i MW2 blir det bara värre och värre och värre.
Postad 19 February 2010 - 11:59
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Tror det hade kunnat bli minst lika dåligt om man kunde Jtaga sin box på den tiden då COD4 eller WaW kom också..
Jag är inte emot att låsa upp sin box för att leka med den, för det finns ju oändligt med möjligheter! Men det får ju vara nån måtta med det hela, den rankade online-delen borde vara helig
Postad 19 February 2010 - 12:42
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Blev så ###### irriterad igår när jag lirade scrapyard, hade 20-0 och hade precis satt ut min choppergunnner när jag får connection interrupted och jag kastat ut i menyerna, flyger in i samma spel på en gång där alla hade kvar statsen utom jag  .
Postad 19 February 2010 - 12:44
Onkel_Morra
-
Onkel_Morra
-
Användare
-
-
213 inlägg
Blev så ###### irriterad igår när jag lirade scrapyard, hade 20-0 och hade precis satt ut min choppergunnner när jag får connection interrupted och jag kastat ut i menyerna, flyger in i samma spel på en gång där alla hade kvar statsen utom jag . Du får sluta upp med att äga folk så hårt. Klart du blir utkastad
Postad 19 February 2010 - 12:55
karlnr9
-
karlnr9
-
Beroende
-
-
1249 inlägg
Hallå!
Har precis börjat lira MW2 och det är precis så bra som jag hoppades på.
Spelade först en del campaign för att "komma in i det".
Men sen köpte jag en wireless network N adapter och ville testa den. Så då började jag spela multiplayer online. Och nu tänker jag inte sluta.
Så. Finns det egentligen nån mening med att avsluta campaignen?
Eller ska jag bara fortsätta lira på det sätt som MW2 är utformat för??
Postad 19 February 2010 - 12:56
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Hallå!
Har precis börjat lira MW2 och det är precis så bra som jag hoppades på. Spelade först en del campaign för att "komma in i det". Men sen köpte jag en wireless network N adapter och ville testa den. Så då började jag spela multiplayer online. Och nu tänker jag inte sluta.
Så. Finns det egentligen nån mening med att avsluta campaignen? Eller ska jag bara fortsätta lira på det sätt som MW2 är utformat för??
Tycker du att kampanjen är bra, rolig så kommer den säkert inte bli sämre ju längre du spelar. Tycker du att multiplayer är roligare fortsätter du med det.
Postad 19 February 2010 - 14:18
MB7726
-
MB7726
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Blev så ###### irriterad igår när jag lirade scrapyard, hade 20-0 och hade precis satt ut min choppergunnner när jag får connection interrupted och jag kastat ut i menyerna, flyger in i samma spel på en gång där alla hade kvar statsen utom jag .
20-0 Med dom statsen så trodde dom säkert att du fuskade eller campade Synd om dina poäng i vilket fall som helst. Bättre lycka nästa gång...
Postad 19 February 2010 - 14:29
Really
-
Really
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Hehe. Måste älska snorungarna på MW2.
Spelade FFA, såg att 2st med samma klantag kom in, booster-varning dvs. Första matchen på Scrapyard hann dom inte göra nåt, kan man förstå då 8pers på den, så blir det inte mycket boostande.
Nästa bana skidrow, här kommer boostandet fram så jag börjar leta upp dom med sitrep(så man ser deras tactical insertions). Containerna är ju klassiker, även att sitta i huset vid minigunnen eller i det huset nära containrarna som är i 2våningar.
Efter har dödat och förstört deras boostande, så lämnar dom matchen. Därefter så börjar dom båda spamma invites till chat/party osv och skriver medellanden att jag kör med Aimbot.
Bestämmer mig sen för att spela in det hela(vilket inte gick när man pratar i mic  ), men så joinade dom och sa typ att "vi ville bara ha nuke-emblemet" och att jag fuskar då jag alltid hittade dom. Tja, inte så ###### konstigt när jag använde sitrep. Sen blev dom tysta och tyckte att jag kunde sagt till dom, om jag nu kände att dom boostade o förstörde matchen. Sen skyllde dom igen på att jag hade aimbot och visste exakt vart dom var osv. Sen blev jag kickad.
Postad 19 February 2010 - 14:49
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Sitter och skakar just nu, körde rundown och kastade en kniv tvärs över banan. 3-4 sekunder senare fick jag killen, synd att det var 1 kill innan game winning kill. Hade verkligen velat sett den. Lyckades även ta hela laget med en predator, kändes grymt  . Underbart roligt med cod just nu.
Postad 19 February 2010 - 14:56
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
20-0 Med dom statsen så trodde dom säkert att du fuskade eller campade 
Det är ganska lätt att komma upp i den siffran när man spelar med envisa/dumma motståndare och lite tur. Jag spelade på Afghan för nån kväll sen  Perks: Scavenger Pro, Cold-Blooded Pro och Ninja Pro Vapen: ACR med red dot och claymore. Jag döda några "envisa" motståndare, samma personer kom tillbaka och jag lyckades att döda dom på nåt sätt med claymore eller vanlig skott. Jag satt högst upp på bergtoppen (där man vanligtvis ligger med en sniper) ibland stog jag vid trappan och siktade där dom alltid dök upp och jag var säker att mina lagkamrater vaktade min rygg med sniper. Jag kom upp till 19/1 sen matchen tog slut. Jag byte plats efter varje kill och det fungerade riktigt bra.
Postad 19 February 2010 - 15:02
MB7726
-
MB7726
-
Lärjunge
-
-
273 inlägg
Det är ganska lätt att komma upp i den siffran när man spelar med envisa/dumma motståndare och lite tur.
Jag spelade på Afghan för nån kväll sen  Perks: Scavenger Pro, Cold-Blooded Pro och Ninja Pro Vapen: ACR med red dot och claymore.
Jag döda några "envisa" motståndare, samma personer kom tillbaka och jag lyckades att döda dom på nåt sätt med claymore eller vanlig skott. Jag satt högst upp på bergtoppen (där man vanligtvis ligger med en sniper) ibland stog jag vid trappan och siktade där dom alltid dök upp och jag var säker att mina lagkamrater vaktade min rygg med sniper. Jag kom upp till 19/1 sen matchen tog slut. Jag byte plats efter varje kill och det fungerade riktigt bra. 
Du har rätt jag får träna mer helt enkelt. Som det är nu så... vet alla som spelar med mej hur det brukar se ut. Men ibland glänser jag till och lyckas med mina upptåg.
Postad 19 February 2010 - 15:03
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jag byte plats efter varje kill och det fungerade riktigt bra. 
Tactical camper  Du körde TDM antar jag. På HQ kan man verkligen få nytta av Tactical Camping, men jag själv gillar mer att flanka fienderna med min SPAS-12 Fick upp lightweight pro 5 igår förresten. 100 miles sprungna m.a.o. Har nog det dubbla om vi räknar i Marathon-miles
Postad 19 February 2010 - 15:10
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Tactical camper 
Du körde TDM antar jag.
På HQ kan man verkligen få nytta av Tactical Camping, men jag själv gillar mer att flanka fienderna med min SPAS-12 Fick upp lightweight pro 5 igår förresten. 100 miles sprungna m.a.o. Har nog det dubbla om vi räknar i Marathon-miles 
Som när vi spelade igår, man stog på kullen på afghan och väntade på alla noobs skulle komma till en. De 2 i motståndarlaget som var riktiga noobs tror jag att jag sköt i huvudet varenda gång jag såg dem
Postad 19 February 2010 - 15:16
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Tactical camper 
Du körde TDM antar jag.
Ja HC TDM Jag brukar också leka Rambo ibland, springa runt med min UMP45 + ljuddämpare och är det bästa som finns men det fungerar inte mot smarta motståndare
Postad 19 February 2010 - 15:18
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Ja fy fan vilka nollor dom var.. första han gjorde i matchen var att skjuta mig i ryggen, sen var han riktigt värdelöst dålig genom hela matchen alltså.....
Fick han 2-18 eller nåt sånt? han hade tur att han inte dog oftare ändå, för han sprang in i väggar och försökte skjuta mot ALLT han såg rörde sig, om det så var en buske eller en handgranat
Postad 19 February 2010 - 15:22
pancreas
-
pancreas
-
Veteran
-
-
1727 inlägg
Ja fy fan vilka nollor dom var.. första han gjorde i matchen var att skjuta mig i ryggen, sen var han riktigt värdelöst dålig genom hela matchen alltså.....
Fick han 2-18 eller nåt sånt? han hade tur att han inte dog oftare ändå, för han sprang in i väggar och försökte skjuta mot ALLT han såg rörde sig, om det så var en buske eller en handgranat 
Ja, man förstår inte vad vissa håller på med ibland  Mötte en med riot shield igår som jagade mig hela tiden. Hoppade upp på stenar och kasta kniv i ryggen på honom 5 gånger, att dom inte lär sig
Postad 19 February 2010 - 16:37
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Det är ganska lätt att komma upp i den siffran när man spelar med envisa/dumma motståndare och lite tur.
Jag spelade på Afghan för nån kväll sen  Perks: Scavenger Pro, Cold-Blooded Pro och Ninja Pro Vapen: ACR med red dot och claymore.
Jag döda några "envisa" motståndare, samma personer kom tillbaka och jag lyckades att döda dom på nåt sätt med claymore eller vanlig skott. Jag satt högst upp på bergtoppen (där man vanligtvis ligger med en sniper) ibland stog jag vid trappan och siktade där dom alltid dök upp och jag var säker att mina lagkamrater vaktade min rygg med sniper. Jag kom upp till 19/1 sen matchen tog slut. Jag byte plats efter varje kill och det fungerade riktigt bra. 
30 - 1 fick jag på den banan idag med exakt samma taktik, körde dock med WA2000 och thermal, har kört så jäkla mycket thermal nu så jag måste t om använda den i HC TDM även mot folk med cold blooded. Kill streaks hjälper dock en del men har ingen killstreak högre än 7 + att jag kör med Care Pack. Kör nästan uteslutande med denna taktiken, ibland funkar det fint och man får ihop gott om kills men ibland skiter den sig totalt, speciellt när Herr Ollie ränner runt i motståndarlaget, blir fan inte en lugn stund men en dag så SKA jag ha ett fint headshot på dig Ollie. Ursäkta för igår Ollie, kunde inte snacka i micen, tror dottern har lekt sönder headsetet när hons leker Brats!!
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 19 February 2010 - 16:43.
Postad 19 February 2010 - 18:08
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Vadå "egentligen"? Lägg File-complaint för f-n! Det där förstör ju spelet helt.
Postad 19 February 2010 - 20:27
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
30 - 1 fick jag på den banan idag med exakt samma taktik, körde dock med WA2000 och thermal, har kört så jäkla mycket thermal nu så jag måste t om använda den i HC TDM även mot folk med cold blooded. Kill streaks hjälper dock en del men har ingen killstreak högre än 7 + att jag kör med Care Pack. Kör nästan uteslutande med denna taktiken, ibland funkar det fint och man får ihop gott om kills men ibland skiter den sig totalt, speciellt när Herr Ollie ränner runt i motståndarlaget, blir fan inte en lugn stund men en dag så SKA jag ha ett fint headshot på dig Ollie. Ursäkta för igår Ollie, kunde inte snacka i micen, tror dottern har lekt sönder headsetet när hons leker Brats!! 
Haha ja man ser dig knappt när du har sniperkläderna på dig heller  märkte jag gick rakt in i dig när jag kollade in klippkanten igår på Afghan och fick en kniv i sidan  Vadå "egentligen"? Lägg File-complaint för f-n! Det där förstör ju spelet helt.
Ja orkar du kolla upp och skriva ner alla gamertagsen till mig? sen kan man väl inte gå in och bara lägga file complaint bara sådär, kanske skicka ett meddelande och hoppas på svar, sen trycka "view profile".
Postad 19 February 2010 - 21:46
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Jodå, visst kan man lägga file complaint. Bara att gå in på profilen för spelaren, finns ju längst ner där. Men visst, det tar lite tid.
Postad 19 February 2010 - 23:11
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Men hur kommer du in på profilen från början?
Postad 19 February 2010 - 23:55
Unregistered91a58c3b
-
Unregistered91a58c3b
-
Användare
-
-
145 inlägg
Men hur kommer du in på profilen från början?
Under matchen så är det ju bara ta upp statsen och klicka på Y tror jag, står ju "view gamercard" samma i lobbyn när man klickar på en spelare och får upp menyn där man kan muta människan ifråga så kan man även där välja "view gamercard"
Postad 20 February 2010 - 01:48
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Och efter matchen syns de i senast spelade-listan.
Postad 20 February 2010 - 01:51
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jo men nu snackar vi ju inte om spelare jag mött... som ni kanske förstår. Jag snackade om snubbarna i filmen med "God mode och oändligt med ###### RPG missiler" som länkades tidigare i tråden...
Hur kommer jag in på DERAS profiler utan att egentligen tagit kontakt med dem eller spelat med dem? Går inte eller hur?
Postad 20 February 2010 - 10:31
Unregistered91a58c3b
-
Unregistered91a58c3b
-
Användare
-
-
145 inlägg
Jo men nu snackar vi ju inte om spelare jag mött... som ni kanske förstår. Jag snackade om snubbarna i filmen med "God mode och oändligt med ###### RPG missiler" som länkades tidigare i tråden...
Hur kommer jag in på DERAS profiler utan att egentligen tagit kontakt med dem eller spelat med dem? Går inte eller hur?
Kan man inte bara maila till IW eller vilka det nu är som har hand om att banna folk och länka klippet och deras Gamertags eller nått?
Postad 20 February 2010 - 15:21
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6963 inlägg
Aha! Trodde du hade mött dem. Så kan det gå när man (jag) läser snabbt. Nä, då vete f-n hur du ska bära dig åt.
Postad 21 February 2010 - 09:23
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Nä lite störigt, dom förtjänar ju sina banningar dessutom.. synd att man ska behöva bli utsatt innan man kan göra nåt :/
Postad 21 February 2010 - 09:34
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Jo, de kan ju inte bli bannade geonom att kolla på deras gamertags heller...
Det är ju fritt fram för dem att skriva att de heter 'Ac3 Olliee' i score-listan. Behöver kunna trycka på 'Y' för att plocka fram deras _riktiga_ gamertag.
Postad 21 February 2010 - 09:55
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Mmm eller hur, såg ju en kille häromdagen som hade bytt ut ett "X" i sitt namn mot en "X-knapp".. Känns det lönt eller? Nu vet alla att han moddat ju, men det kanske är "coolt" (unga britter alltså)? Jag la file complaint direkt iaf.
Postad 21 February 2010 - 10:01
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Mmm eller hur, såg ju en kille häromdagen som hade bytt ut ett "X" i sitt namn mot en "X-knapp".. Känns det lönt eller? Nu vet alla att han moddat ju, men det kanske är "coolt" (unga britter alltså)? Jag la file complaint direkt iaf.
Hur är det möjligt? Är det för han har en sk. JTAG låda då eller?
Postad 21 February 2010 - 10:09
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6702 inlägg
Inte säker, men jag tror man kan ändra i nån fil på hårddisken för att få 'knapp'-tecken.
Men det är också emot användarvilkoren, så anmäl på.
Postad 21 February 2010 - 10:57
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4194 inlägg
Inte säker, men jag tror man kan ändra i nån fil på hårddisken för att få 'knapp'-tecken.
Men det är ju bara såå coolt - kan inte någon hjälpa mig med det?  (läs: ironi)
Postad 21 February 2010 - 20:17
Spuute
-
Spuute
-
Mästare
-
-
2937 inlägg
Haha, jag spelade också mot en kille igår med en x knapp i början och slutet av sin gamertag
Postad 21 February 2010 - 22:58
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
okej, nu är det panik i hög grad här. Satte över spelet till HDD och tänkte inte mer på det. Par timmar efter packade jag ner xboxen för min färd till jobbet, äl framme packade jag upp den och satte på den och det visade att sonen varit framme och bytt spel, banjoo o kasoo satt i den nu. Jaja, vilket jäkla tur att jag la över spelet på HDD nu då. MEN VA FAN!!!!!! måste man ha skivan i ändå????? Herregud, vad gör jag nu då???
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 21 February 2010 - 23:08.
Postad 21 February 2010 - 23:08
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Vänta lite nu.. La du över Banjo till hdd eller vad?
Du vet väl om att du måste ha spelskivan i driven när du ska spela spelet ändå?
Postad 21 February 2010 - 23:14
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Vänta lite nu.. La du över Banjo till hdd eller vad?
Du vet väl om att du måste ha spelskivan i driven när du ska spela spelet ändå?
nä, la över MW2 till HDD, sonen har sedan varit framme och bytt spel när jag inte sett detta. Jag packade ner boxen utan att kolla om rätt skiva va i då vi har 2 xbox och det är bara jag som använder just denna (trodde jag). När jag kom fram till hotellet så märkte jag att Banjo skiva va i istället för MW2 skivan. Detta gjorde ju inget tänkte jag då jag har lagt över spelet till HDD men man kan ju tydligen inte spela spelet utan skivan ändå!!!!! Förbannat, en hel vecka utan MW2, shit hur skal detta gå.
Postad 21 February 2010 - 23:23
Unregistered78af1102
-
Unregistered78af1102
-
Mästare
-
-
2753 inlägg
Jaha du menar så... megafail hahaha
Du får väl be dom där hemma skicka upp det till hotellet
Postad 21 February 2010 - 23:32
Unregisteredf3b7885c
-
Unregisteredf3b7885c
-
Beroende
-
-
1024 inlägg
Jaha du menar så... megafail hahaha
Du får väl be dom där hemma skicka upp det till hotellet 
 ja, då kommer den väl fram lagom tills jag är hemma igen  får bli Modern combat 2 hela veckan då.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|