Som sagt, det blir bättre om jag sänker upplösningen, men då blir det så grötigt och ser knappt den lede Fi...
Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 02 January 2012 - 10:42
Som sagt, det blir bättre om jag sänker upplösningen, men då blir det så grötigt och ser knappt den lede Fi...
Postad 02 January 2012 - 12:30
Sitter även i ett annat forum och skriver lite spel vett och etikett som ni ska få ta del av när det är klart. För de smiter är så erfarna av spelet. :-)
Tror problemet är att det är pub games ni spelar, är det CB så har ju alla en uttalad roll som man följer slaviskt. Men det är ju inte hela världen om man inte får en ammo, plocka upp ett vapen och fortsätt. Jag tycker det är jobbigare när medics springer över utan att reviva, det tar ju så kort tid och jag stör mig inte om jag dör direkt igen för man kan ju hinna undan ibland även om det står folk och skjuter och den chansen tar jag så gärna.
Och är det så att man stör sig på folket man spelar med så spelar man med fel folk helt enkelt, det går ju att spela helt solo också om man vill går att harva rätt mycket poäng och vinster ändå om man är villig att slita lite.
Själv spelade jag nästan enbart cq metro igår och det gjorde jag själv, kan inte begära av folk att hoppa ur och squada om hela tiden. Det blev 4h48min, 847 i SPM, 6.75 W/L och nästan 3.4 i K/D så det går att spela med smurfar också även om det höjer irritationsnivån/pulsen några steg över det normala.
Det gick åt mer kaffe än normalt också, vilket var rätt gott också
Man tackar!
Postad 02 January 2012 - 14:32
Eller om du redan har de adda oss så du kan va med i våra oerhörda taktiska samtal
där vi snackar om att spotta fienden, ge ammo , laga fordon o framförallt kasta sensor bollarna rätt!
Postad 02 January 2012 - 16:30
Postad 02 January 2012 - 19:32
KC: Du som e med nästan varje dag o lirar med oss borde ju skaffa skype!
Eller om du redan har de adda oss så du kan va med i våra oerhörda taktiska samtal
där vi snackar om att spotta fienden, ge ammo , laga fordon o framförallt kasta sensor bollarna rätt!
Aaaaaaaa sensorbollarna är viktiga!!!!!!!
Postad 02 January 2012 - 20:03
KC: Du som e med nästan varje dag o lirar med oss borde ju skaffa skype!
I BC2 var de effektiva när de användes, men den här markdild0n som man har nu tycker är nästintill värdelös. Men nu finns ju MAV istället men den knyter ju upp en spelare vilket inte är optimalt alla gånger.
Postad 02 January 2012 - 20:40
Om det nu finns input lag så är det lika för alla.http://www.doesbf3st...veinputlag.com/
Men en fix för detta borde helt klart vara prio#1, före VOIP.
Redigerat av Falcy, 02 January 2012 - 20:41.
Postad 02 January 2012 - 21:30
Vänta nu, är jag i Saints Row 3-tråden eller Bf3-tråden?I BC2 var de effektiva när de användes, men den här markdild0n som man har nu tycker är nästintill värdelös. Men nu finns ju MAV istället men den knyter ju upp en spelare vilket inte är optimalt alla gånger.
Redigerat av zxcv, 02 January 2012 - 21:30.
Postad 02 January 2012 - 22:01
I BC2 var de effektiva när de användes, men den här markdild0n som man har nu tycker är nästintill värdelös. Men nu finns ju MAV istället men den knyter ju upp en spelare vilket inte är optimalt alla gånger.
I beg to differ...
Det var väldigt svårt (gick det ens?) att döda någon med sensor balls.. Men med MAV:en så är det riktigt lätt ibland =)
Postad 02 January 2012 - 22:59
Postad 02 January 2012 - 23:03
Blev som glad då jag såg dragonpuffer vara inne o spela, går in i samma spel och så försvinner han d: stordissarn! (:
Huh? När var och hur?
Postad 03 January 2012 - 10:49
Fan Holi! Du får fan fixa skype, saknar våra sena natt sittningar på helger
efter en o annan alkoholhaltig dryck!
Postad 03 January 2012 - 11:05
Jo jag har skype, får väl ta och adda er ikvällKC: Du som e med nästan varje dag o lirar med oss borde ju skaffa skype!
Postad 03 January 2012 - 11:09
Fan Holi! Du får fan fixa skype, saknar våra sena natt sittningar på helger
efter en o annan alkoholhaltig dryck!
Haha ja det va tider det! Måste börja lira lite mer bf3 också. Har blivit väldigt dåligt med det sista tiden. Fullt upp på helgerna jämt och sen är jag en av dom som sliter håret pga inputlagget. Men jag ska ta mig i kragen och börja lira mer
Postad 03 January 2012 - 11:39
KC, Puff, add me, dedikerat kvällen åt krig, ses ikväll!
Redigerat av Unregistered70c626f4, 03 January 2012 - 11:41.
Postad 03 January 2012 - 13:29
Holi: Äääh de är ju bara en dålig ursäkt
Ska hälpa dig infria löftet
Postad 03 January 2012 - 15:38
Kan det vara spelet eller konsolen? Har den första ver. ps3.
Tacksam för hjälp!
Postad 03 January 2012 - 19:59
När jag ska joina en match får jag upp en ruta där det står: ERROR. Failed to join the game. Please check your network connection and try again.
Jag har hittils kört trådlöst till ps3an men idag gick ju inte det så jag böt till trådat, men ingen skillnad. Är det nå vajsing på servrarna idag?
Postad 03 January 2012 - 20:30
Går inte någe vidare bra för mig att starta ett spel idag..
När jag ska joina en match får jag upp en ruta där det står: ERROR. Failed to join the game. Please check your network connection and try again.
Jag har hittils kört trådlöst till ps3an men idag gick ju inte det så jag böt till trådat, men ingen skillnad. Är det nå vajsing på servrarna idag?
Hur joinar du?
Jag har ofta problem att joina servrar, står joining i typ 20 sekunder sen står det Failed to connect bla bla. Det finns två lösningar till det. Antingen så startar du om spelet och testar igen eller så joinar du nån på din vänner lista. Det andra alternativ funkar alltid, för mig.
Om du får "ERROR. Failed to join the game. Please check your network connection and try again." när du försöker joina nån på vännerlistan så är det förmodligen för att server är mittemellan två kartor, alltså laddar ny karta. Det brukar gå att joina så fort nya kartan laddats.
Redigerat av DragonPuffer, 03 January 2012 - 20:31.
Postad 03 January 2012 - 20:46
Hur joinar du?
Jag har ofta problem att joina servrar, står joining i typ 20 sekunder sen står det Failed to connect bla bla. Det finns två lösningar till det. Antingen så startar du om spelet och testar igen eller så joinar du nån på din vänner lista. Det andra alternativ funkar alltid, för mig.
Om du får "ERROR. Failed to join the game. Please check your network connection and try again." när du försöker joina nån på vännerlistan så är det förmodligen för att server är mittemellan två kartor, alltså laddar ny karta. Det brukar gå att joina så fort nya kartan laddats.
Jag joinar via Quickmatch / Find a game då jag inte har något headset tilldatorn ännu så man kan köra teamspeak
Ska kolla mina nätverkinställningar en gång till för säkerhets skull. Verkar vara fler som har problem med att logga in iaf!
Postad 03 January 2012 - 23:17
Huh? När var och hur?
var väl en stund innan jag skrev här eller så (; känns lite trist dock att man verkar vara ensam som inte har back to karkand );
Postad 04 January 2012 - 09:06
O de gör nog nästan de flesta andra vi brukar lira med med.
Är ju lätt värt de 149 riksdalerna de kostar!
Postad 04 January 2012 - 09:16
var väl en stund innan jag skrev här eller så (; känns lite trist dock att man verkar vara ensam som inte har back to karkand );
Har ingen nära vän till dig B2K som litar på dig? Denne kan ge sitt konto (login/lösen) till dig så kan du gå in i PSN store under downloads och tanka hem B2K-"paketet" (bf3-nyckel-fil).
Men som sagt, nån som villigt kan lämna ut de uppgifterna dvs.. =)
Postad 04 January 2012 - 10:41
blev dock direkt trevligare att spela igen när man kunde kommunicera.
Blev rekord igår KC med antalet nerskjutna Helis!? hahaha var underbart!
Redigerat av Unregistered70c626f4, 04 January 2012 - 10:42.
Postad 04 January 2012 - 11:17
men när man satt där i soffan med hemmabio och 5.2 ljud
Not bad! Måste låta riktigt nice om man har möjlighet att vrida upp volymen!
Själv fick jag avbryta tidigt igår, vilket var trist som fan då det gick rätt bra rent w/l och k/d men spm led utav bara fan. Första oannonserade avbrottet på Internet förbindelsen gjorde att jag gick och la mig istället...
M320 MASS =
Postad 04 January 2012 - 11:20
Inte för att vara sån nu, men du menar väl ändå M26 MASS va?M320 MASS =
Snacka om att den fyllde ett utrymme som jag har saknat sedan monster 40mm shotgun i BC2. Fick flera multiple kills igår på både CQ metro och grand B
Postad 04 January 2012 - 11:25
Inte för att vara sån nu, men du menar väl ändå M26 MASS va?
Helt riktigt min gode herre! Jag som inte kollade allt för noga.
http://battlelog.bat.../202114248/ps3/ <-- Accuracy FTW
Använder ammo som man får direkt, alltså inte frag, slug eller flechette. Den första är överlägsen i närstrid.
Redigerat av Ola Thomasson, 04 January 2012 - 11:27.
Postad 04 January 2012 - 11:30
Jo kan säga att det låter sjukt bra och höjer känslan till en högre nivå! spela på 100' @ 5.2 ljud är himmelskt! tyvärr får man stänga av basarna och sänka volymen efter 21 annars hade nog grannarna ovan med lilla ungen lackatNot bad! Måste låta riktigt nice om man har möjlighet att vrida upp volymen!
Själv fick jag avbryta tidigt igår, vilket var trist som fan då det gick rätt bra rent w/l och k/d men spm led utav bara fan. Första oannonserade avbrottet på Internet förbindelsen gjorde att jag gick och la mig istället...
M320 MASS =Snacka om att den fyllde ett utrymme som jag har saknat sedan monster 40mm shotgun i BC2. Fick flera multiple kills igår på både CQ metro och grand B
joInte för att vara sån nu, men du menar väl ändå M26 MASS va?
Postad 04 January 2012 - 12:00
Accuracy?Helt riktigt min gode herre! Jag som inte kollade allt för noga.
http://battlelog.bat.../202114248/ps3/ <-- Accuracy FTW
Använder ammo som man får direkt, alltså inte frag, slug eller flechette. Den första är överlägsen i närstrid.
När revan kör shotgun då kan man snacka accuracy http://battlelog.bat.../193045280/ps3/
Postad 04 January 2012 - 12:14
Not bad! Måste låta riktigt nice om man har möjlighet att vrida upp volymen!
M320 MASS =Snacka om att den fyllde ett utrymme som jag har saknat sedan monster 40mm shotgun i BC2. Fick flera multiple kills igår på både CQ metro och grand B
Jag håller med. Den är nice!
Min nya setup för assault kommer vara L85A2 + M26 MASS
Perfekt kombination!
Redigerat av Pansarhund, 04 January 2012 - 12:15.
Postad 04 January 2012 - 12:20
Själv tycker jag den är helt värdelös, men det kanske är annorlunda till pc?Helt riktigt min gode herre! Jag som inte kollade allt för noga.
Iofs tycker jag hagel rent allmänt är både trist och mest för folk som inte kan sikta faktiskt
Postad 04 January 2012 - 13:01
Accuracy?
När revan kör shotgun då kan man snacka accuracy http://battlelog.bat.../193045280/ps3/
Jag förstår inte riktigt frågetecknet, men jag tror nog revan håller med om att det är så mycket lättare att få ihjäl motståndaren om man har hög accuracy på just shotguns med lite slöare rate of fire.
http://bf3stats.com/leaderboard/MHBPS3 <-- revan ligger ju top 3 när det kommer till SPM också så jag känner inte att jag behöver skämmas så mycket för att jag bara har 95% acc
Själv tycker jag den är helt värdelös, men det kanske är annorlunda till pc?
Iofs tycker jag hagel rent allmänt är både trist och mest för folk som inte kan sikta faktiskt
Jag tycker det är rätt roligt med hagel faktiskt, men jag uppskattar m26 mer då jag även har tillgång till ett "vanligt" vapen. Jag skjuter rätt ofta slut på alla kulor innan jag dör så det var inte helt o välkommet att få några extra rounds när man står mitt i smeten med folk överallt. Igår blev det 31 kills på ~9 minuter med den rackarn enligt bf3stats så den är ju inte helt ineffektiv den lilla rackarn.
Postad 04 January 2012 - 13:09
Nä var ju bara på skoj, tänkte mest på att han har en accuracy på över 100% vilket inte borde vara möjligt. Men det kan nog vara så att om man träffar 2 pers med en svärm så räknas det dubbelt? Något är skumt i alla fallJag förstår inte riktigt frågetecknet, men jag tror nog revan håller med om att det är så mycket lättare att få ihjäl motståndaren om man har hög accuracy på just shotguns med lite slöare rate of fire.
http://bf3stats.com/leaderboard/MHBPS3 <-- revan ligger ju top 3 när det kommer till SPM också så jag känner inte att jag behöver skämmas så mycket för att jag bara har 95% acc
Postad 04 January 2012 - 13:16
Nä var ju bara på skoj, tänkte mest på att han har en accuracy på över 100% vilket inte borde vara möjligt. Men det kan nog vara så att om man träffar 2 pers med en svärm så räknas det dubbelt? Något är skumt i alla fall
Jo det är faktiskt så nedrans skumt, titta på mina kills med m26 = 46 = shots fired 177 = acc 95% det borde ju rimligtvis inte gå ihop. Speciellt lustigt blir det ju när jag faktiskt sprang runt och sköt på lådor, tunnor och även fordon igår med m26an
Postad 05 January 2012 - 00:12
Sitter och spelar BF3 i skrivande stund. samtidigt som det så satte jag igång en filöverföring från min laptop till min NAS. En stor överföring på 19gb. Så fort den startade så fick jag vad ni kallar "inputlagg". Eller iallafall vad jag uppfattar det som ni menar, kontrollen sackar efter som fan i spelet. Av nån anledning så stängde jag av överföringen och då försvann detta fenomen.
Jag testade att köra igång överföringen igen och då kom samma problem igen. Mitt nätverk måste blivit överbelastat.
Jag kör förövrigt trådat på både NAS oh PS3.
Vet inte om det hjälper nån men det var nåt jag aldrig upptäckt förut iallafall.
Redigerat av DragonPuffer, 05 January 2012 - 00:12.
Postad 05 January 2012 - 01:05
Postad 05 January 2012 - 08:53
förstår det! jag och KC körde 360 graders kontroll i våra små snipernäste konstant! då vi fick se Jonte springandes som en jävla zombie som inte ätit MHBdogtags på veckor! sen kom ju du, Mad och Reevan efter och ylade med! ^^Blev några riktigt roliga rundor igår kväll boys!
syn att vi hamnade i motsatta laget men, men var en riktigt skön kväll Andi, GG!
Postad 05 January 2012 - 09:18
Eller det bara Skype som gäller?
Postad 05 January 2012 - 09:30
Spelar oftast sena kvällar.
psn/skype: knackamackadam
Sen undrar jag hur jag kommer med i http://bf3stats.com/leaderboard/MHBPS3?
Postad 05 January 2012 - 10:03
I alla fall för er som fick "äran" att vinna varje runda....Blev några riktigt roliga rundor igår kväll boys!
KC och jag hade bättre framgång när alla andra hade gått och lagt sig
Postad 05 January 2012 - 12:26
Var så dålig uppslutning på TS i början så fålk kör nog skype istället. är ett bra tag sedan jag var inne på servern så vet inte hur läget är med den faktiskt.Funkar TS servern, eller är det jag som är för klåpig med androiden? Eller det bara Skype som gäller?
Börja med att slänga in en ansökan om att gå med i MHB plutonen på battlelog så för jag in på listan efter hand. Har varit lite strul med att lägga till folk på senaste tiden men det löser sig nog.Grabbar, lägg till mig så att jag oxo får leka med er.. Spelar oftast sena kvällar. psn/skype: knackamackadam Sen undrar jag hur jag kommer med i http://bf3stats.com/leaderboard/MHBPS3?
Eftersom vi nått 100 medlemmar i plutonen vilket är vad man max kan vara, så tänkte vi göra plats för nya genom att sparka ut dom som inte spelat på länge. är det så att man blir utsparkad och börjar spela spelet igen är det ju bara att ansöka igen. Hoppas detta är okej för alla, känns ju roligare att ha med folk som är aktiva.
Redigerat av vvv, 05 January 2012 - 12:27.
Postad 05 January 2012 - 12:27
En nice video på lite hellikopterkul på Noshair canal
En utav ledarna från klanen jag spelar med är med i SoA för xBoxen, jobbiga människor att möta på slagfältet. Extremt roligt att se sådant faktiskt, synd att man inte kan flyga om så livet hängde på det.
Postad 05 January 2012 - 12:44
En nice video på lite hellikopterkul på Noshair canal
Ett ord: Slakt
Redigerat av novaland, 05 January 2012 - 12:44.
Postad 05 January 2012 - 12:55
Dock väldigt imponerande flygning.
Postad 05 January 2012 - 12:56
Känns som han har gjort det där några gånger. Han vet ju precis vad folk spawnar in och skjuter typ i blindo genom träd bitvis. Inte för att förta hans insats men jävlar va noobs de måste va i andra laget, är typ en kille som skjuter på honom.En nice video på lite hellikopterkul på Noshair canal
Postad 05 January 2012 - 13:07
Känns som han har gjort det där några gånger. Han vet ju precis vad folk spawnar in och skjuter typ i blindo genom träd bitvis. Inte för att förta hans insats men jävlar va noobs de måste va i andra laget, är typ en kille som skjuter på honom.
Har själv åkt några gånger med sådana där flygfantaster och det är rätt svårt att inte bli imponerad när man sitter däri och det piper hela tiden men man blir aldrig ned skjuten.
Lättaste sättet att ta ned dom brukar vara med m320 granaten, den kan konstigt nog plocka ned littlebird med 1 träff om man får den rätt i nosen, träffar man på sidan så brukar någon/några dö i helikoptern.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
3 bilder
22 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?