* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *
34745 svar till detta ämne
Postad 16 april 2019 - 07:59
akpe
-
akpe
-
Amatör
-
-
57 inlägg
Testa det jag fått göra med min VIP 1963: koppla bort nätverk & ström först. Öppna den så du kommer åt hårddisken. Lossa hårddisken från sin koppling.
Sätt därefter tillbaka den & koppla in den med ström & nätverk & testa igen. Jag har fått göra detta 3 ggr. Efter 3:e gången för ca 4-5 år sedan har den tuffat & gått utan problem. Funkar inte det ska det visst funka att byta disk. Tror mig komma ihåg att det är en Western Digital-disk men är inte säker.
tack för hjälpen det funka perfekt.
Postad 16 april 2019 - 12:52
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Igår hade jag fått den nya kanalen. Behövde dock starta om boxen. Har stor.
Den frivisas för alla kunder med stor fram till efter sommaren. Den ska vara på kanalplats 79 (SD) och 479 (HD).
I vissa fall behöver man starta om boxen för att få kanalen.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 16 april 2019 - 17:02
pallepaf
-
pallepaf
-
Forumräv
-
-
539 inlägg
@Markus
Är nio parallella strömmar fortfarande max? Någon chans att det kommer att utökas inom överskådlig tid i så fall?
Postad 16 april 2019 - 20:31
michaellindqvist
-
michaellindqvist
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Den frivisas för alla kunder med stor fram till efter sommaren. Den ska vara på kanalplats 79 (SD) och 479 (HD).
Markus Johansson
Telia Kundservice
Ska vi tolka det som att den inte kommer ingå i stor därefter?
Postad 17 april 2019 - 10:34
donadoni41
-
donadoni41
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
@Markus
Varför ska det finnas både SD och HD av en kanal?
Finns kanalen inte i HD är det ju en sak men om den finns HD borde det väl räcka med den?
Postad 17 april 2019 - 11:08
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
@Markus
Varför ska det finnas både SD och HD av en kanal?
Finns kanalen inte i HD är det ju en sak men om den finns HD borde det väl räcka med den?
En del har klen internetuppkoppling
Postad 17 april 2019 - 14:35
jonserik
-
jonserik
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Markus Johansson
Telia Kundservice
Jag har den bara på kanalplats 79, men då i HD.
Postad 17 april 2019 - 19:12
mats_b
-
mats_b
-
Användare
-
-
174 inlägg
När lanserar nån en vettig tjänst för tv?
wishlist:
- trådlös, vem fan vill hålla på att dra kablar för att få tv 2019?
- playkanaler inbyggda i boxen- vem fan vill hålla på att koppla in datorer eller skaffa rätt sorts smart-tv bara för att kunna titta på tv off schedule?
- minst 3 samtidiga inspelningar, ibland inträffar livet samtidigt som det är nåt bra på tv. (det här kan kanske uppvägas under punkt 2 men bara om det går att spola förbli reklamen)
Postad 17 april 2019 - 19:19
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
När lanserar nån en vettig tjänst för tv?
wishlist:
- trådlös, vem fan vill hålla på att dra kablar för att få tv 2019?
- playkanaler inbyggda i boxen- vem fan vill hålla på att koppla in datorer eller skaffa rätt sorts smart-tv bara för att kunna titta på tv off schedule?
- minst 3 samtidiga inspelningar, ibland inträffar livet samtidigt som det är nåt bra på tv. (det här kan kanske uppvägas under punkt 2 men bara om det går att spola förbli reklamen)
Du har inte provat att trycka på PLAY menyn i Teliaboxen? 
Postad 17 april 2019 - 20:14
mats_b
-
mats_b
-
Användare
-
-
174 inlägg
Du har inte provat att trycka på PLAY menyn i Teliaboxen? 
ingen hade väl dött om de skickat med en handbok på annat än var sladdarna ska sitta 
Postad 18 april 2019 - 08:57
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
ingen hade väl dött om de skickat med en handbok på annat än var sladdarna ska sitta 
Funktioner ändras och läggs till vid uppdateringar, men här är en början:
https://www.telia.se...l-fjarrkontroll
Postad 18 april 2019 - 13:39
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
10 Live matcher per vecka inte 10 kanaler och det är enbart 1 linjär kanal.
Resten går på deras streamtjänst som säkert kommer komma som erbjudande till dom olika leverantörerna med.
Det stämmer. Det var jag som läste/tolkade fel. Tänkte att det var lite samma system som de har med CMore att man kan logga in på cmore.se med sitt Teliakonto och utifrån det få tillgång till hela CMores streamingutbud, även det som inte visas linjärt.
Postad 23 april 2019 - 08:52
sysk167
-
sysk167
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
tack för hjälpen det funka perfekt.
Det skumma var att jag själv fick göra samma operation under påskhelgen efter att det funkat utan problem i flera år.
Dock visste jag ju hur jag skulle fixa det. Börjar få en tanke att vissa uppdateringar till boxen påverkar den på detta sätt.
Fast det lär man aldrig få veta...
Postad 24 april 2019 - 17:52
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Det skumma var att jag själv fick göra samma operation under påskhelgen efter att det funkat utan problem i flera år.
Dock visste jag ju hur jag skulle fixa det. Börjar få en tanke att vissa uppdateringar till boxen påverkar den på detta sätt.
Fast det lär man aldrig få veta...
Det har att göra med omstarten som sådan och inte uppgraderingen kan jag säga.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 25 april 2019 - 05:55
mats_b
-
mats_b
-
Användare
-
-
174 inlägg
hej, är ny på det här, men hur lång tid ska det ta innnan rutan man slår in sina koder kommer fram? jag har bara en "arris" logga och en stapel som fylls, men när den är fylld så slocknar allt och dosan verkar starta om .
har telia
har arris vip 4302
har fiber med iponly och har kopplat kabeln i hål 2 på intenon
Man får arrisloggan för att boxen inte kan ladda ner multicast för att starta tjänsten. Det ska vara en bild det står Telia på om detta fungerar, kontrollera att du kopplat in allt korrekt och att tjänsten ska vara levererad. Fungerar det inte kontakta gärna mina kollegor så kan de kontrolla med din leverantör vad som är fel annars.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Det var som du sa, tjänsten var felkonfigurerad, synd att det ska behövas flera telefonsamtal till support och övertyga dem att det är rätt kopplat. De verkar inte logga ärenden, utan jag får dra allt om och om igen. Det gick tillslut ganska smidigt via facebook messenger, då support faktiskt har en aning om vad deras kollegor gjort, det är bara att scrolla... en fråga om den inspelningsbara hårddisken;
Om jag spelar in ett annat program än det jag tittar på live, går det fortfarande att pausa i live ?
Postad 25 april 2019 - 06:11
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Om jag spelar in ett annat program än det jag tittar på live, går det fortfarande att pausa i live ?
Jag kommer inte ihåg om jag provat detta. Har du provat?
Postad 25 april 2019 - 08:09
GannTrader
-
GannTrader
-
Användare
-
-
195 inlägg
Du menar om man kan använda timeshift, dvs tittar på en annan kanal, samtidigt som du spelar in?
Svar: ja
Postad 25 april 2019 - 08:28
donadoni41
-
donadoni41
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
Ingen som har problem med frysningar/lagg på Play? Kollar bara på HBO så det är där jag sett det.
Kan komma ungefär var 10:e minut och då försvinner texten också i några sekunder.
Lite konstigt eftersom jag inte alls har några sådana problem med de vanliga kanalerna.
Postad 25 april 2019 - 09:08
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Ingen som har problem med frysningar/lagg på Play? Kollar bara på HBO så det är där jag sett det.
Kan komma ungefär var 10:e minut och då försvinner texten också i några sekunder.
Lite konstigt eftersom jag inte alls har några sådana problem med de vanliga kanalerna.
Nu har jag inte kollat på HBO på ett tag men kommer ihåg att det var problem ibland med hackande bild och ljud när jag körde HBO via telias box. Körde jag HBO via telia-appen i apple-TV:n så försvann problemen
Postad 25 april 2019 - 14:18
donadoni41
-
donadoni41
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
Nu har jag inte kollat på HBO på ett tag men kommer ihåg att det var problem ibland med hackande bild och ljud när jag körde HBO via telias box. Körde jag HBO via telia-appen i apple-TV:n så försvann problemen
Ska testa att casta Androidplattan jag har hemma till TV:n så får vi se om det blir annorlunda. Får väl antagligen lite sämre bildkvalitet också då antar jag.
Borde ju inte vara så här tycker jag.
Postad 27 april 2019 - 15:16
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Har du en fiberlan tjänst är det inte jättekonstigt för HBO har Telia i Full HD, det innebär att det är det enda materialet som kräver upp till 20 mbit / s i bandbredd. En vanlig HD kanal tar upp till 10 mbit/s och en SD kanal upp till 5 mbit/s.
Detta hänger ihop med att man vill att en kund ska uppleva den bästa möjliga upplevelse och alltså alltid försöker uppnå att kund får så bra bildkvalité som möjligt.
Detta leder dock till att det ibland kan vara svårt att veta vad det är för kvalité på det man tittar på.
Vi kan ta ett ex, kanal 5 i spels numera in i HD så tittar en kund på lokalversionen av Kanal 5 i SD (alltså den man har på kanalplats 5) och trycker på OK för att starta om programmet från början så kommer den starta programmet i play tjänsten från Kanal 5 HD istället. Detta leder till att man får bättre bild om man startar om programmet från början på kanal 5. Då HD versionen spelas in på Stockholms versionen så kommer man dessutom då att få annan reklam än den som är i lokalversionen.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 27 april 2019 - 17:05
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Har du en fiberlan tjänst är det inte jättekonstigt för HBO har Telia i Full HD, det innebär att det är det enda materialet som kräver upp till 20 mbit / s i bandbredd. En vanlig HD kanal tar upp till 10 mbit/s och en SD kanal upp till 5 mbit/s.
Detta hänger ihop med att man vill att en kund ska uppleva den bästa möjliga upplevelse och alltså alltid försöker uppnå att kund får så bra bildkvalité som möjligt.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Detta förklarar inte varför HBO hackar ibland via teliaboxen men inte via Apple-TV.
Postad 27 april 2019 - 21:04
mats_b
-
mats_b
-
Användare
-
-
174 inlägg
Du menar om man kan använda timeshift, dvs tittar på en annan kanal, samtidigt som du spelar in?
Svar: ja
Nån mer som kan bekräfta detta ?
på Telias sidor hittar jag ingen information om detta...
Det känns nästan lite som om Telia vill hemlighålla många av finesserna i tjänsterna för sina potentiella kunder, med tanke ppå hur svårt det är att hitta information om dem på deras hemsida, t ex att playutbudet går att se via boxen har jag inte lyckats hitta på Telias webområde...
Postad 27 april 2019 - 21:27
donadoni41
-
donadoni41
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
Detta leder dock till att det ibland kan vara svårt att veta vad det är för kvalité på det man tittar på.
Vi kan ta ett ex, kanal 5 i spels numera in i HD så tittar en kund på lokalversionen av Kanal 5 i SD (alltså den man har på kanalplats 5) och trycker på OK för att starta om programmet från början så kommer den starta programmet i play tjänsten från Kanal 5 HD istället. Detta leder till att man får bättre bild om man startar om programmet från början på kanal 5. Då HD versionen spelas in på Stockholms versionen så kommer man dessutom då att få annan reklam än den som är i lokalversionen.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Tack för svar Markus.
Jo jag har Fiberlan tjänst men det är ju konstigt då att när jag kör Netflix i TV:n, iof inte genom Teliaboxen utan AndroidTV, så laggar det inte ens i 4K.
Redigerat av donadoni41, 27 april 2019 - 21:28.
Postad 28 april 2019 - 09:39
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Det känns nästan lite som om Telia vill hemlighålla många av finesserna i tjänsterna för sina potentiella kunder, med tanke ppå hur svårt det är att hitta information om dem på deras hemsida, t ex att playutbudet går att se via boxen har jag inte lyckats hitta på Telias webområde...
Playbiblioteket (playtjänster) står ju om i varje paket: https://www.telia.se...p=tvpaket_lagom
Sedan har den en annan Playtjänst (Telia Play) som gör att du kan se på TV på datorn: https://www.telia.se...iakund_variant1
Postad 29 april 2019 - 06:58
91robe
-
91robe
-
Forumräv
-
-
592 inlägg
Ja du kan använda timeshift samtidigt som du spelar in en annan kanal.
Postad 29 april 2019 - 07:21
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Har du inte provat än?
Postad 29 april 2019 - 08:32
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Markus Johansson
Telia Kundservice
Jag tycker inte HBO har bättre bildkvalité än HD-kanalerna. Läser man HBO-tråden så är det många som tycker kvalitén inte är så bra.
Postad 29 april 2019 - 10:36
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Framgår inte riktigt om han har en inspelningsbar box ännu eller om han bara vill veta innan han skaffar en...
Postad 01 maj 2019 - 21:22
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Hur många bekräftelser behöver du? Ja det går. Det går även fint att prova själv (men som någon sa så framgår det inte om du håller på att felsöka din box eller vill veta varenda detalj kring den innan du köper den)
Gäller det en funktion som verkar trasig för just dig kan det ju vara smart att kolla om det är fler som har problemet - men när det bara gäller hur saker fungerar så borde du klara dig med ett svar?
Dagens prylar har sällan bruksanvisning på det sättet du verkar vara ute efter - finns inga detaljer på varken en smart phone utan de anses var självförklarande. Att trycka på MENU och sedan så finns Play som ett val är normalt inget som tillverkarna slänger med en bruksanvisning till längre - inget unikt för Telia utan så här är det nog överallt. Funktioner utvecklas och läggs till snabbt nu för tiden.
Redigerat av e3henri, 01 maj 2019 - 21:23.
Postad 08 maj 2019 - 14:42
donadoni41
-
donadoni41
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
Det har varit en förskräcklig massa ljudspikar på Viasat Premium på kvällarna på sista tiden på fotbollen.
Verkar däremot inte som det händer lika ofta på dagsmatcherna av någon anledning. Är det bara jag?
Postad 10 maj 2019 - 07:57
jonserik
-
jonserik
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Det har varit en förskräcklig massa ljudspikar på Viasat Premium på kvällarna på sista tiden på fotbollen.
Verkar däremot inte som det händer lika ofta på dagsmatcherna av någon anledning. Är det bara jag?
Samma här.
Framför allt under matchen Liverpool- Barcelona.
På tv 6 sändes också matchen men där var det inga problem med ljudet.
Postad 10 maj 2019 - 10:34
donadoni41
-
donadoni41
-
Lärjunge
-
-
280 inlägg
Samma här.
Framför allt under matchen Liverpool- Barcelona.
På tv 6 sändes också matchen men där var det inga problem med ljudet.
Ja, det var så man hoppade i soffan. Mest problem på kvällarna av någon anledning.
Postad 10 maj 2019 - 18:43
BlueFruit
-
BlueFruit
-
Användare
-
-
113 inlägg
Måste man ha en TV-box? Finns det inte appar i en modern smart-tv som gör att man slipper ha en box?
Postad 10 maj 2019 - 22:23
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Måste man ha en TV-box? Finns det inte appar i en modern smart-tv som gör att man slipper ha en box?
Finns både Android appar och Ios appar för telia TV. Fungerar fint att casta eller köra på appleTV. Tyvärr stöds inte Andoridappen på androidTV - i så fall hade det du frågar efter gått (obegripligt att man gör en TV app okompatibel med just TV versionen av Android)
Postad 11 maj 2019 - 18:26
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Finns både Android appar och Ios appar för telia TV. Fungerar fint att casta eller köra på appleTV. Tyvärr stöds inte Andoridappen på androidTV - i så fall hade det du frågar efter gått (obegripligt att man gör en TV app okompatibel med just TV versionen av Android)
Och till Windows (10) inte att förglömma. Om man har en HTPC t ex.
Postad 15 maj 2019 - 20:52
e3henri
-
e3henri
-
Mästare
-
-
3 266 inlägg
Och till Windows (10) inte att förglömma. Om man har en HTPC t ex.
Ja, man får nog leta länge för att hitta en TV som kör windows 10 
Av alla halvtaffliga initiv till egna platformar som alla TV märken försöker ta fram så känns ju AndroidTV som något som skulle kunnat slå - men tyvärr verkar google inte vilja göra det tillräckligt bra för tillverkarna och apptillverkarna att använda det på bred front - det känns lite som windows för smartphone - är väl bara Sony och någon mer som släppt nån burk med AndroidTV OS.
Obegripligt att LG och Samsung stretar vidare med sina egna spår
Postad 17 maj 2019 - 07:39
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Nu när vi har haft en ny startsida när man trycker på menu knappen för en hel del kunder, vad tycker ni som har fått den om den nya designen?
Markus Johansson
Telia Kundservice
Postad 17 maj 2019 - 08:06
Nizz_e
-
Nizz_e
-
Beroende
-
-
1 006 inlägg
Nu när vi har haft en ny startsida när man trycker på menu knappen för en hel del kunder, vad tycker ni som har fått den om den nya designen?
Markus Johansson
Telia Kundservice
Nu måste man bläddra förbi två "reklamrader" innan man kommer till "fortsätt titta" och "min lista" dom jag använder mest. Det är lite irriterande.
Postad 17 maj 2019 - 09:53
mblom
-
mblom
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Nu måste man bläddra förbi två "reklamrader" innan man kommer till "fortsätt titta" och "min lista" dom jag använder mest. Det är lite irriterande.
Samma här vill komma till min lista.
Postad 17 maj 2019 - 10:41
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 119 inlägg
Markus Johansson
Telia Kundservice
Det kändes bättre med den gamla designen. Vad är syftet med den nya?
Postad 17 maj 2019 - 14:43
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Lite ovant med att ha menyraden överst
Tycker att det skulle bli bättre om "play" var markerad istället för "start" i meny raden, oftast ska man till "play" när man trycker meny
För jag tycker aldrig på"start" där är jag ju redan
Inne i Play tycker jag att "Mina Playtjänster" ska vara överst och Veckans tips och rekommenderat för dig behövs inte längre här när nya start sidan finns. Eller så flytta ner dem under "Mina Playtjänster"
Postad 17 maj 2019 - 18:59
defiant
-
defiant
-
Forumräv
-
-
636 inlägg
Upplever sedan flera dagar små ljudfel, bitfel och artefakter på flera kanaler (bl.a. SVT2 och TV4) på flera boxar. Felen fastnar på inspelningar (har startat om allt).
Är det någon annan som upplever detta?
(VIP4302)
artef2.GIF 480,56K
0 Antal nerladdningar
aretf1.GIF 377,91K
0 Antal nerladdningar
EDIT:
Chattade med Telia och efter deras åtgärd och en omstart av boxen är problemet borta.
Åtgärd: "Jag uppdaterade alla kanaler och TV-boxen för att få bättre bild och ljud."
Vad jag kan se funkade det, Tack för hjälpen!
Redigerat av defiant, 17 maj 2019 - 19:49.
Postad 17 maj 2019 - 19:24
oakface
-
oakface
-
Användare
-
-
159 inlägg
Har du provat fabriks återställning? Finns guide på Telias hemsida.
Postad 22 maj 2019 - 12:12
eklov
-
eklov
-
Användare
-
-
133 inlägg
Lite ovant med att ha menyraden överst
Tycker att det skulle bli bättre om "play" var markerad istället för "start" i meny raden, oftast ska man till "play" när man trycker meny
För jag tycker aldrig på"start" där är jag ju redan
Inne i Play tycker jag att "Mina Playtjänster" ska vara överst och Veckans tips och rekommenderat för dig behövs inte längre här när nya start sidan finns. Eller så flytta ner dem under "Mina Playtjänster"
Håller med. Gamla versionen var lätt att använda och nya är svår (många mer klick för att komma dit man vill).
Postad 24 maj 2019 - 19:45
mats_b
-
mats_b
-
Användare
-
-
174 inlägg
jo, det fungerar. inte riktigt samma flyt som i digitala marknätet, men det verkar som upplösningen är lite högre. Flyt är väl kanske viktigare för mig , men men...
Postad 24 maj 2019 - 19:49
mats_b
-
mats_b
-
Användare
-
-
174 inlägg
ja det hittar jag inget om,, där faktiskt. det står att playtjänst ingår, inte att den är lätt att använda via boxen 
Postad 28 maj 2019 - 11:35
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Jaha då var det dags igen...
Just nu pågår förhandlingar mellan oss på Telia och en av våra leverantörer av tv-kanaler.
Vi vill med detta brev ge er information i tid om en pågående förhandling med en av våra leverantörer som kan komma att resultera i att några kanaler tas ur vårt utbud den 1 juli på obestämd tid. Det gäller kanalerna TV3, TV6, TV8, TV10, NFL Networks, ESPORT TV och TV3 Sport. Det här är naturligtvis en jättetråkig situation och vi beklagar att det orsakar problem för våra kunder. Högsta prio för oss är att våra kunder får information i så god tid som möjligt om vad det här kan innebära.
Postad 28 maj 2019 - 11:56
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Jaha då var det dags igen...
Kommer bli som se andra åren.. folk kommer säga upp sina abonnemang i panik och efter någon vecka är de överens igen och vi får betala dyrare pengar för samma kanaler Vi haft. Trött på detta nu.. Vad finns det för bättre alternativ?
Postad 28 maj 2019 - 18:32
TeliaKundservice
-
TeliaKundservice
-
Telia kundservice
-
-
2 534 inlägg
Upplever sedan flera dagar små ljudfel, bitfel och artefakter på flera kanaler (bl.a. SVT2 och TV4) på flera boxar. Felen fastnar på inspelningar (har startat om allt).
EDIT:
Chattade med Telia och efter deras åtgärd och en omstart av boxen är problemet borta.
Åtgärd: "Jag uppdaterade alla kanaler och TV-boxen för att få bättre bild och ljud."
Vad jag kan se funkade det, Tack för hjälpen!
Fungerar det fortfarande bra?
Enligt min erfarenhet så säger jag problem som du har beror det nämligen på uppkopplingen. Det är trasiga multicast paket som kommer fram till nätverksporten på tv boxen hemma hos dig som orsaker de effekterna som jag ser på bilderna.
Markus Johansson
Telia Kundservice
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Screen Research FSD på väggen
Globe
2025-05-22 08:22:42
-
Screen Research FSD ram
Globe
2025-05-22 08:19:07
-
Montering av ram
Globe
2025-05-22 08:14:32
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|