Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 January 2012 - 07:52

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

åhå kul! har faktiskt en klubbkamrat som ska ner igen till staterna och träna, nu i 3månader minst iaf.
Hon sa precis samma sak då hon träffat många fighters och legender, hon blev starstruck men sedan slutade hon tänka på det och tränade vidare.
Snart blir man väl starstruck då man ser henne här hemma igen (; d:

Kul, var ska hon träna? Miesha Tate kör väl i Sacramento tror jag (om din kompis ska till västkusten alltså), det kunde ju vara kul för henne att möta lite duktiga tjejer.

Rätt ok gala.

Helt sjuk headkick knock av Barboza .
Snyggt lås av Palhares.
Härlig vinst av Vitor
Helt galet domslut i Silva fighten men de är väl kanske inte så lätt för dommaren att avgöra live utan tillgång till repriser
Borde de inte kunna pausa en sån gång och titta vad som verkligen hänt ?

Haha, ja Palhares blir man ju bara mer och mer kär i... Vilken kille! Skönt med Vitor-seger också, men jag vill fortfarande inte se honom mot Anderson. Jag får dåliga vibbar av den killens slagstyrka. Tyckte AJ såg riktigt jäkla bra ut faktiskt även om han förlorade, han är ju inte ett lik längre nu när han är i 185. Men uselt att missa vikten igen.

Aldos firande i publiken var ju en höjdpunkt. Fasen vad kul det hade varit att sett en gala på plats i Brasilien.

Redigerat av Kamui, 16 January 2012 - 07:53.

Postad 17 January 2012 - 19:59

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nu har King Mo åkt dit för att ha tagit Drostanolone /Masteron.
Sjukt klantigt då det har en halveringstid på 2-5 dagar

Postad 17 January 2012 - 23:52

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Trist!

Munoz kommer inte möta Sonnen, han ersätts av BISPING. Heh.
Sonnen 30-27. Lär inte bli någon FOTY... Hade hellre sett Sonnen-Maia 2.

Postad 18 January 2012 - 09:54

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Trist!

Munoz kommer inte möta Sonnen, han ersätts av BISPING. Heh.
Sonnen 30-27. Lär inte bli någon FOTY... Hade hellre sett Sonnen-Maia 2.

Haha, Bisping kommer bli manglad. Det kommer inte att gå 3 ronder. Väldigt ensidig match, det roligaste blir att se vad Sonnen kommer att hitta på i snacket före matchen och om han kommer få Bisping fullständigt ur balans. Bisping är korkad som tar denna match.

Postad 18 January 2012 - 10:03

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Vinner han är det ju en av dom största skrällarna på väldigt länge! Men jag tvivlar starkt på att Sonnen kan avsluta aset, Sonnen är ju Mr Pillow hands trots att han kurar även på fight night. Bisping har ju bara blivit avslutad en enda gång, och det var av en direktträff av en H-bomb... Jag ser gärna Bisping skadad eller slagen medvetslös men jag tvivlar på att Sonnen är rätt man för det. Jag har däremot gärna fel :-D Sonnen via stensäkert domslut.

Redigerat av Kamui, 18 January 2012 - 10:04.

Postad 18 January 2012 - 14:32

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Kul, var ska hon träna? Miesha Tate kör väl i Sacramento tror jag (om din kompis ska till västkusten alltså), det kunde ju vara kul för henne att möta lite duktiga tjejer.

Hon ska träna i San diego (victory mma) och hon har då inte sagt att hon träffat på Miesha Tate men tydligen ska Chris Cyborg träna precis brevid(vet dock inte hur det är nu med den saken efter dopingen).

Postad 21 January 2012 - 20:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Riktigt bra gala.

Skön vinst för Pat Barry.
Men vad var grejen med att han la sig som en planka på octagon golvet efter fighten ?

Melvin Guillard var ju grymt bra men lite övermodig,Synd,tycker han hade förtjänat att vinna.

Kul att Jorge ”El Conquistador” Rivera fick lägga handskarna på hyllan efter en fin vinst.

Redigerat av moparman, 21 January 2012 - 20:09.

Postad 22 January 2012 - 01:00

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Men vad var grejen med att han la sig som en planka på octagon golvet efter fighten ?

http://en.wikipedia..../Planking_(fad)

Tokig hobby som jag trodde dog nångång förra året, men kanske har Jänkarna anammat den nu?

Postad 28 January 2012 - 18:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ahh :lol: .

Hmm vars håller ni hus grabbar ?

Är ju inatt vi får se Bisping bli mosad i 3 ronder och Rashad knocka Davis.

På tal om Davis,han ser ju helt sjuk ut.
Kroppen ser ju som felbyggd ut :D

Postad 28 January 2012 - 18:27

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Ahh :lol: .

Hmm vars håller ni hus grabbar ?

Är ju inatt vi får se Bisping bli mosad i 3 ronder och Rashad knocka Davis.

På tal om Davis,han ser ju helt sjuk ut.
Kroppen ser ju som felbyggd ut :D

hehe sitter spända o väntar in matcherna (;

hoppas också bisping blir mosad men det är ju mma.. man vet aldrig (: en träningskompis som är skadad nu ska köra ett träningscamp med davis så måste hålla på honom även om jag tror rashad vinner (;

Postad 28 January 2012 - 18:34

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Hinner/orkar inte vara så aktiv just nu då jag håller på att förbereda inför en utlandsflytt, men jag tror som jag skrev innan att Sonnen vinner hur lätt som helst på poäng. Hoppas som alltid på Bisping i koma, men tror inte Sonnen är rätt man för jobbet.

Jag tror att Davis blir farlig, han är ju stabil i brottningen och är stark som fasen. Har alltid tyckt Evans är lite i minsta laget för 205. Men han får oförtjänt mycket skit så jag unnar honom framgång här.

Postad 28 January 2012 - 22:46

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Ikväll blir The cunt Bisping knockad. Mark my words! :)

Och nu har biljetterna kommit. sweet! :P

Bifogad fil(er)

Redigerat av Unregistered8147b14e, 28 January 2012 - 22:47.

Postad 29 January 2012 - 09:27

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
j*vlar, ****t har just frusit till is - Bisping gjorde en bra insats. I mina ögon vann idioten till och med fighten, men det var så jämnt att Sonnens seger inte var konstigt. Särskilt inte med tanke på hur högt nedtagningar värderas. Nu får han sin match mot Anderson iaf, blir kul att se. Tyvärr för Fred tror jag inte han kommer räcka till, han såg usel ut idag. Han körde väl iofs på egna hormonnivåer ;-)

Evans gjorde en bra insats även om hans taktik är sjukt tråkig. Märks att han är polare med GSP. Hoppas Jones-fighten blir av nu.

Maia... Vilken sopa!

Överlag var galan skittråkig, ingen av huvudmatcherna var underhållande.

Postad 29 January 2012 - 09:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tycker faktiskt att Sonnen vann rond 1 och 3.
eftersom td räknas så pass högt...

Men sjuuuukt dj*vla bra av Bitchsping.
De kan jag inte ta ifrån honom..
Han steg högt i rankingen i mina ögon.

Tråkigt fighter mellan Evans å Davis..
Helt klart var Evans i en nivå långt över Davis.
Lite klantigt av Davis att sparka så mycket höga sparkar mot en sån som Evans.
Tror mycket stod på spel för Evans i den här fighten.
Var nog verkligen tvungen att vinna och inte klanta sig och bli nedplockad.

Postad 29 January 2012 - 10:58

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Galan blev väl ungefär som jag hade tänkt mig, satte alla förutom evans - davis matchen som jag hade hade evans på tko men (:

Postad 30 January 2012 - 14:46

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Hade även jag Bisping som vinnare i sin match. Men som moparman konstaterade så verkar TD:s värderas i samma klass som guld även om man inte gör något därefter...
Dock ser jag ändå Sonnen som ett större hot mot AS än Bisping.

Förbannat safe match av Evans som gjorde att den blev segdragen som tusan. Davis såg lite rädd ut för att gå in i närkamp med Evans och försökte att poängplocka genom halvdana telegraferade sparkar. Synd och får hoppas att han jobbar mer på sina händer.

En som de säger sig ha jobbat enbart på standup skulle visst vara Maia!? Fattar inte vad den träningen gått ut på. Han såg ungefär lika slarvig ut som i sin match mot AS.

Postad 30 January 2012 - 15:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Precis sett presskonferansen efter galan.

Djäklar vad Sonnen ger Bisping mycket cred.
Känns nästan overkligt att höra :D

Han sa också att han blev träffad sjukt hårt i första ronden och att han inte var bekväm resten av fighten.
Han var bara glad att fighten var över,viste knappt vilken rond de var :)

Postad 02 February 2012 - 16:17

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag gillar inte att Sonnen ger Bisping cred, den kackerlackan skall stampas ner i jorden!

Vad tror ni om helgens drabbning då? Nick Diaz interim champ säger jag bara! Sen hoppas jag stenhårt på Kos och Werdum.

En STOR boxningsnyhet hinner vi väl med också: Verkar som att Manny som väntat fegar ur, Floyd kommer möta Miguel Cotto på Cinco de Mayo istället. Lika bra det! Det kommer bli en grym fight, får jag tag på biljetter kan jag tänka mig att besöka Las Vegas eftersom jag då har flyttat västerut. Skulle vara helt sjukt stort att se världens bäste fighter in action. Men dom biljetterna går väl åt på 0.2 s...

Postad 03 February 2012 - 08:04

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

j*vlar, ****t har just frusit till is - Bisping gjorde en bra insats. I mina ögon vann idioten till och med fighten, men det var så jämnt att Sonnens seger inte var konstigt. Särskilt inte med tanke på hur högt nedtagningar värderas. Nu får han sin match mot Anderson iaf, blir kul att se. Tyvärr för Fred tror jag inte han kommer räcka till, han såg usel ut idag. Han körde väl iofs på egna hormonnivåer ;-)

Evans gjorde en bra insats även om hans taktik är sjukt tråkig. Märks att han är polare med GSP. Hoppas Jones-fighten blir av nu.

Maia... Vilken sopa!

Överlag var galan skittråkig, ingen av huvudmatcherna var underhållande.

Ledsen att jag inte hunnit troll-svara, har varit bortrest.

Nu har jag sett UFC on Fox2 i alla fall. Det var en oväntat tuff match för Sonnen. Men jag tycker att han vann rond 1 ganska klart när man tittar noga, dom enda tydliga träffarna i hela ronden är när Sonnen slår Bisping på marken och när han reser sig upp. Rond 2 var jämn, men knappt till Bisping. Rond 3 var klart till Sonnen. Om man vill få en objektiv bild av en UFC-match måste man ignorera Rogan helt och hållet, alternativt stänga av ljudet.

Sonnen såg inte jättebra ut, som senast. Men Bispings förmåga att ställa sig upp var nog en överraskning. Anderson kommer inte kunna ställa sig upp på samma sätt, så det är inte samma typ av match. Skulle vara UFC-historiens höjdpunkt om Sonnen lyckas besegra Anderson i Brasilien.

Rashad blir bara bättre och bättre, imponerande. Davis fysik är inte lämpad för boxning, det såg ut som om han hade mjölksyra i armarna efter rond 1.

I helgens gala tror jag stenhårt på Diaz, Kos och Werdum. Dom måste vara ganska stora favoriter.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 03 February 2012 - 08:10.

Postad 04 February 2012 - 14:54

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
hade svårt att sova i natt, så hamnade på TV4sport som sände UFC unleashed, Edgar - Maynard (UFC 136-ish?) ...

Första matchen varade 2 minuter, sedan reklam. Sedan Tale of the Tape på main event of the evening. Vansinnig förstarond. Sedan reklam. (wtf??) Sedan rond två och rond tre... Sedan reklam (wtf???!). Sedan rond fyra. SEDAN REKLAM!!!!! då gick jag och lade mig, arg på riktigt. OK om det hade varit 30 sekunders reklam, men det var ju samma jävla förbannade skitreklamer (fem, sex olika under en paus) på alla avbrotten, som dessutom varade i typ 238947234 minuter.

Jävla knull till att förstöra en sömnlös natt...

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 04 February 2012 - 14:55.

Postad 05 February 2012 - 10:07

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=rl6623Kdwhs

Postad 05 February 2012 - 18:38

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Det var verkligen en taktisk triumf för Jackson MMA. Det är ju givetvis bra för Condit att han vann på enda sättet han kunde vinna, men det är inte snyggt.Han borde kanske byta smeknamn till the natural born runner, inte mycket till killer. Men som sagt var, det viktigaste för Condit var att vinna till varje pris.

Postad 05 February 2012 - 18:57

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tyckte du Condit skulle ha vunnit ?
Läst att en del tycker att Diaz skulle ha vunnit tack vare att han pressade hela tiden.

Inte sett fighten själv än .

Postad 05 February 2012 - 19:13

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Det var verkligen en taktisk triumf för Jackson MMA. Det är ju givetvis bra för Condit att han vann på enda sättet han kunde vinna, men det är inte snyggt.Han borde kanske byta smeknamn till the natural born runner, inte mycket till killer. Men som sagt var, det viktigaste för Condit var att vinna till varje pris.

taktisk men tråkig vinst, men på pappret ser man inte skillnad på om det var en bra vinst eller dålig så (:

Läst att en del tycker att Diaz skulle ha vunnit tack vare att han pressade hela tiden.

förstår inte hur folk kan se diaz som vinnare, han gick framåt hela tiden men fick inte fram sin vilja riktigt.

taktiskt kört av condit

Postad 05 February 2012 - 19:49

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Jag tycker också att Condit var vinnaren, om än en tråkigt taktik. Samtidigt tycker jag det är lite pinsamt att gå i pension för att man inte gillar reglerna, dessa har ju vart uppenbara länge. Hoppas iaf att reglerna ändras lite, för hur det än är så är det ju Diaz som försöker fightas och Condit backar... Smart men tråkigt...

Postad 05 February 2012 - 19:49

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Diaz vann sista ronden och Condit vann 4:e ronden, resten var ganska jämna. Men om man går på hur domare normalt sett har dömt, så är octagon-control viktigt. I rond 1 och 2 var det endast Nick Diaz som landade riktiga slag, men Condit landade några lösa bensparkar innan han sprang iväg. Ja, jag hade faktiskt Diaz som vinnare av rond 1, 2 och 5. Vet inte riktigt vad domarna gick på i första ronderna. En sak är säker, det var bara en fighter som ville slåss.

Postad 07 February 2012 - 08:40

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Diaz vann sista ronden och Condit vann 4:e ronden, resten var ganska jämna. Men om man går på hur domare normalt sett har dömt, så är octagon-control viktigt. I rond 1 och 2 var det endast Nick Diaz som landade riktiga slag, men Condit landade några lösa bensparkar innan han sprang iväg. Ja, jag hade faktiskt Diaz som vinnare av rond 1, 2 och 5. Vet inte riktigt vad domarna gick på i första ronderna. En sak är säker, det var bara en fighter som ville slåss.

såg att joe rogan ändrat sig till 3ronder för nick o 2ronder till condit så jag var tvungen att kika själv igen..

men kommer fram till att condit fortfarande vann i mina ögon, taktiskt backande och gick undan men helt klart en vinst för condit.. att gå rakt fram och taunta ger inte en vinst i mina ögon

Postad 07 February 2012 - 09:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hohoho

http://i43.tinypic.com/2z86vc6.gif

Förstår mycket väl Condit gameplan och att han ville vinna,men iaf för mig så ger den här fighten mig dålig smak i munnen.
Snackar man så mycket innan matchen att Diaz inte kommer att kunna ta all stryk han kommer att få osv och så
springer han undan i octagon i 5 ronder,
Tycker de gav för lite till Diaz för octagon-control.

Men de är knepigt,kanske skulle dommaren ha varnat för passivitet men det condit gjorde räknas nog inte som det.

Sjukt tråkig fight men mest för att jag hade ställt in mig på att det skulle bli en grym fight.

Sen ska ju Diaz ha en hel del skit för att han bara lunkade runt och lät condit smita undan på samma sätt i 5 ronder,han hade ju kunnat testa annat.

Kanske skulle det helt enkelt ha blivit draw

ROY....Började se UFC strax före gala 100 men har sett en hel del tidigare.Mellan 1-25 å nån strögala.
Tror aldrig jag sett nån få så mycket stryk som Roy.
Heeelv*te..Gjorde ont att se.

Postad 08 February 2012 - 08:32

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Diaz och condit får en returmatch.. condit skulle ha accepterat matchen nu, undrar hur mkt han fick bestämma själv där?

Postad 10 February 2012 - 10:15

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Nick verkar ha bommat dopingprovet, verkar som att han hade lite marijuana i blodet. Fan vad fjantigt att fälla någon för det... Ang fighten så tycker jag Condit hade en jäkligt trist taktik och jag hoppas faktiskt att GSP spöar skiten ur honom nu. Vilken tönt. Jag hade Nick som vinnare men det är som det är... Tyckte Condit skulle haft poöngavdrag för löpturen!

Pacman verkar gå med på att möta Timothy Bradley i sommar. Han skyr Floyd som pesten...

Postad 10 February 2012 - 10:32

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Nick verkar ha bommat dopingprovet, verkar som att han hade lite marijuana i blodet. Fan vad fjantigt att fälla någon för det... Ang fighten så tycker jag Condit hade en jäkligt trist taktik och jag hoppas faktiskt att GSP spöar skiten ur honom nu. Vilken tönt. Jag hade Nick som vinnare men det är som det är... Tyckte Condit skulle haft poöngavdrag för löpturen!

Pacman verkar gå med på att möta Timothy Bradley i sommar. Han skyr Floyd som pesten...

Jag läste också det, otroligt klantigt och dåligt av Diaz att åka dit för det en andra gång. Kan bli lång avstängning pga andra gången.

Här kan du se se Anderson åka på stryk av ett gäng små indianer som uppladdning inför Sonnen-matchen. Efter ett par förlustmatcher var han tvungen att ändra till BJJ-regler.
http://www.youtube.c...feature=related

Postad 10 February 2012 - 10:44

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Haha, vilken video! Jag bara måste åka till Brasilien snart... Jäklar vad tjock han var nu Anderson! Nästan som Rampage off season.

Postad 10 February 2012 - 13:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hoho.. Sjukt klantigt av Diaz eller så sket han i konsekvenserna och satt sig ner efter förlusten å rökte på i omklädningsrumet med Rogan heh.

Var ju inte förvånande direkt.
Nu lär han väl bli avstängd 1 år..

Postad 26 February 2012 - 01:08

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Condit var klart bättre och träffade mycket mer och bättre tycker jag. Nick gick bara rakt fram och larvade sig. Visst han fick in enstaka smällar men han fick mycket mer stryk än Condit. Bara Condits bensparkar var lika mycket värda som allt Diaz fick in som jag såg det.

Postad 28 February 2012 - 09:12

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Tycker ni om "smooth" som ny bälteshållare då? själv tål jag inte honom.. ):

Postad 28 February 2012 - 09:18

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Hellre honom än poängfightern Edgar! Dessutom skämmer ju Frankie ut oss med italienskt blod genom att vara Jersey trash i kubik. ;)
Däremot är Bendo FRUKTANSVÄRT tröttsam med sitt religösa svammel... Som fighter älskar jag Bendo, men som ambulerande pastor vill jag skjuta honom!

Postad 28 February 2012 - 10:19

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Tycker ni om "smooth" som ny bälteshållare då? själv tål jag inte honom.. ):

Både Bendo och Pettis är riktigt underhållande och bra fighters. Jag har sedan WEC-kollapsen trott att dom båda kommer slåss om titeln även i UFC snarast. Deras första fight var garanterat topp10 av fighter i MMA-historien, hoppas det blir en reunion nu. Visst är Bendo lite seg med religiösa svammlet, men som fighter kan jag inte förstå att man inte kan älska honom.

Frankie är bra, men jag tycker inte matchen var speciellt jämn. Påminde på sätt och vis om Diaz-Condit, där Bendo gick framåt och träffade hårt och Frankie kontrade med små lätta slag och hoppade undan. Han kan säkert få en returmatch om titeln, men han måste nog vinna en match först.

Hopaps det blir Pettis-Bendo nu.

Rampage var inte rolig att se, det var ju bra att han ställde upp men hans cardio har blivit lidande av skadan.

Gomi fick fart på fötterna i andra ronden, men såg inte bra ut i första.

Hioki såg mycket mer bekväm ut i denna match, dags för ett möte med Aldo.

Synd om Okami, han såg bra ut.

Shields standup är verkligen hemskt, men han tog poäng och Akiyama fattade nog inte att Shields träffar gav poäng när dom var så lösa.

Härligt att Hunt knockade Kongo.

Postad 28 February 2012 - 11:44

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Både Bendo och Pettis är riktigt underhållande och bra fighters. Jag har sedan WEC-kollapsen trott att dom båda kommer slåss om titeln även i UFC snarast. Deras första fight var garanterat topp10 av fighter i MMA-historien, hoppas det blir en reunion nu. Visst är Bendo lite seg med religiösa svammlet, men som fighter kan jag inte förstå att man inte kan älska honom.

Frankie är bra, men jag tycker inte matchen var speciellt jämn. Påminde på sätt och vis om Diaz-Condit, där Bendo gick framåt och träffade hårt och Frankie kontrade med små lätta slag och hoppade undan. Han kan säkert få en returmatch om titeln, men han måste nog vinna en match först.

Hopaps det blir Pettis-Bendo nu.

Rampage var inte rolig att se, det var ju bra att han ställde upp men hans cardio har blivit lidande av skadan.

Gomi fick fart på fötterna i andra ronden, men såg inte bra ut i första.

Hioki såg mycket mer bekväm ut i denna match, dags för ett möte med Aldo.

Synd om Okami, han såg bra ut.

Shields standup är verkligen hemskt, men han tog poäng och Akiyama fattade nog inte att Shields träffar gav poäng när dom var så lösa.

Härligt att Hunt knockade Kongo.

jo att man måste vara så överreligiös stör mig, tro på vad du vill men gör det på ett vettigt sätt (:

hunt mot kongo var favoritmatchen på galan utan tvekan (:

Postad 28 February 2012 - 17:28

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
After the bell. Ser inte ut som att Benson har varit i en 5ronders MMAfight direkt :P

Postad bildPostad bild

Postad 28 February 2012 - 20:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tycker Ben helt klart vann.
Ingen tvekan från min sida.

Gillar han mycket bättre som fighter men jag tål verkligen inte jesus mumbojumbo i varje mening.
Vill bara raga sönder tangentbordet heh.

Tycker mest synd om Kongo.
Kanske dags att han hänger upp handskarna ?

Postad 04 March 2012 - 17:03

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Hur skön var inte vändningen i Alves-Kampmann matchen då? :)

Postad 04 March 2012 - 19:04

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Japp...

Riktigt härligt för Kampmann.

Han förtjänar ju nästan lite "tur" :-)

Dock tyckte jag nästan synd om Alves,han såg så ledsen ut :D

Nu ska jag se SF..Kul att se om tjejerna kan få till en bra fight

Postad 04 March 2012 - 19:13

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Tate vs rousy! ohoh så väntat men att det skulle bli så... brutalt? no wai! ((:

Postad 04 March 2012 - 20:31

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Brutal :-)
Snacka om att Rowdy är stenhård

Postad 04 March 2012 - 20:38

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Längesedan man hade en sån puls som i Alves vs Kampmann-fighten. Helt underbart där i slutet!

Postad 02 April 2012 - 08:02

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Dåligt drag i denna tråden nu tycker jag.

Rashad blev trollad av ett "fan" som ville ha bilden på när Machida knockar honom signerad :D'

http://youtu.be/05GPgvESGuM

Redigerat av Birkanoff, 02 April 2012 - 11:56.

Postad 02 April 2012 - 10:49

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Hehe det är humor :)

Jag håller med om att draget är lite si sådär... Någon som följer denna säsongen av TUF? De kör ju dessutom TUF-Brazil parallellt... Vanliga TUF kör en live fight varje vecka och innan fighten får man se vad som hänt i veckan... I den Brasilianska upplagan kör de sitt tidigare koncept.

Vad tror ni om Gustavssons chans på galan i Sthlm? (Lill'-Nog är ju skadad och utbytt)

Postad 02 April 2012 - 11:55

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Hehe det är humor :)

Jag håller med om att draget är lite si sådär... Någon som följer denna säsongen av TUF? De kör ju dessutom TUF-Brazil parallellt... Vanliga TUF kör en live fight varje vecka och innan fighten får man se vad som hänt i veckan... I den Brasilianska upplagan kör de sitt tidigare koncept.

Vad tror ni om Gustavssons chans på galan i Sthlm? (Lill'-Nog är ju skadad och utbytt)

Jepp kollade på första avsnittet av TUF Brazil och bara i intagningsfighterna ser man ju sjuk kvalitetsskillnad gentemot den amerikanska versionen.

Gillar inte den nya produktionen av TUF och första avsnittet var riktigt tråkigt att kolla på. Får hoppas att det blir bättre sen.

Gustafssons chanser sjönk lite imo nu när det blir Silva som han möter. Ser honom som ett större hot trots att han varit borta från gamet ett tag nu. Men jag kommer försöka gorma fram Gustafsson till seger iaf!!!

Två veckor kvar nu :D:D:D:D

Postad 03 April 2012 - 08:27

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Hur menar du kvalitetsskillnad mellan uttagningarna? =)

Jag håller med om att live konceptet inte känns speciellt lockande, hoppas att det blir bättre men jag tycker inte det känns som att det tillför något att de kör det live...

Skrik från mig med :) Hoppas det blir en riktigt grym gala!

Postad 03 April 2012 - 08:38

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Hur menar du kvalitetsskillnad mellan uttagningarna? =)

Jag tycker det känns som att brasilianarna helt enkelt är bättre på alla aspekter utom möjligen wrestlingen, men detta kompenserar dom med grym BJJ. Och så känns det som att dom är bättre förberedda konditionsmässigt.

Sen att dom inte safeade som många brukar göra för att minska risk för skador utan dom gick verkligen balls to the wall.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.