![]() |
![]() |
![]() |
372:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 05 december 2009 - 12:23
Postad 05 december 2009 - 12:25
vad är det där för javelin och semtex bugg har aldrig varit med om något sådant`?
Det är väl omöjligt att inte möta några med det när man liar online?
Dom låser sin javelin så att när dom blir skjutna så smäller den och alla i närheten blir köttfärs.
Postad 05 december 2009 - 12:35
Är det någon som vill lira litet Spec Ops med mig i eftermiddag?
Ni missade ett nagelbitande Idol igår förresten. Måtte Erik vinna!
/matrixen
Postad 05 december 2009 - 12:49
Mötte faktiskt bara en enda snubbe på hela kvällen igår som körde med det. Störig var han om inte annat, riotshield och javelin.Det är väl omöjligt att inte möta några med det när man liar online?

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 december 2009 - 12:50.
Postad 05 december 2009 - 13:01
Rom o cola är farligt....man kan få för sig en massa saker......
Uppenbarligen

Postad 05 december 2009 - 13:07
Jag vill gärna vara med ikväll.
Är det någon som vill lira litet Spec Ops med mig i eftermiddag?
Ni missade ett nagelbitande Idol igår förresten. Måtte Erik vinna!
/matrixen
Nagelbitande idol? lol
Postad 05 december 2009 - 13:11
Verkar som det är en bugg där t.ex en Pave Low inte bygger på streaken upp till Chopper Gunner. Så man blir tvungen att döda sina fiender manuellt för att få en chopper gunner.Så de kommer nerfa chopper gunnern?

Postad 05 december 2009 - 13:15
Å jag klickade på den där nedrans prestige kanppen igen å sumpade min cowboysare, man är ju helt oslagbar med dem. Enda vapnet jag kommer använda när jag når max lvl.
Redigerat av frass3, 05 december 2009 - 13:15.
Postad 05 december 2009 - 13:24
Nagelbitande idol? lol
Ja. Erik var i utslagningen igen!! Vinner inte han vill jag inte se på Melodifestivalen med. Är ju den enda man kan titta på.

Men tillbaka till topic. Ingen som vill lira litet Spec Ops med mig?
Postad 05 december 2009 - 13:44
blir rehab med gamin idag

jag e game on 2nite/idag
Postad 05 december 2009 - 15:44
Kul spel inatt/morse grabbar... gick ju rätt bra för oss max 2-3 förluster på 6-7h kändes det som.. vart också bra rullians på folk för de drog av någon konstig anledning när jag å morre nukade 3 matcher i rad.
Å jag klickade på den där nedrans prestige kanppen igen å sumpade min cowboysare, man är ju helt oslagbar med dem. Enda vapnet jag kommer använda när jag når max lvl.
De där bössorna är helt osannolikt bra. De är ju enklare att skjuta någon över hela banan med dem än med ett snipergevär. De måste ju fixa dem så de inte är lika kraftfulla. Alla kommer ju springa runt som värsta Dirty Harry annars.
Einhärjar är annars duktig på att använda Javelinen.... Lite tråkigt iof då jag tycker man inte borde "fuska"....
Postad 05 december 2009 - 15:48
Einhärjar är annars duktig på att använda Javelinen.... Lite tråkigt iof då jag tycker man inte borde "fuska"....
Prövade bara glitchen igår, typ 2ggr... Annars skjuter jag med den istället.
Igår låg man inte på topp direkt, skyller på för mycket pale ale.

Postad 05 december 2009 - 16:18

Postad 05 december 2009 - 16:33

Hoppas vi får ihop ett MHB party utan outsiders.
Postad 05 december 2009 - 16:44
Noseone du var juh väldigt duktig på att använda n00btuben igår måste jag säga
Väldigt irriterande på FFA matcherna som blev!
Ja, den är bra precis som i COD4. Har inte riktigt fastnat för något annat vapen ännu. försöker dra upp poäng genom att tuba folk med diverse vapen.
I vissa matcher så kan den dock vara svår då man mest skadar utan att döda, lag eller nått kanske?
FFA matcher är irriterande i sig....
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 05 december 2009 - 16:45.
Postad 05 december 2009 - 17:03
Postad 05 december 2009 - 19:36
Postad 05 december 2009 - 21:03
FFA är helt trasigt, spring 5 meter och nån spawnar bakom ryggen. Spawna om och du spawnar framför samma snubbe, fj'ärde spawnen kanske du spawnar bakom ryggen på samma igen så man iaf får payback-bonus....
Plus att spawnpunkterna är låsta vid vissa ställen på vissa kartor,så att man vet ungefär vart det alltid finns minst en snubbe när man spelat FFA efter ett tag.
Lirade det en del ibörjan och upptäckte detta fort,i CoD4 märkte jag aldrig det.
Postad 05 december 2009 - 21:32
Postad 05 december 2009 - 22:54

Redigerat av Unregistered28641812, 05 december 2009 - 22:55.
Postad 06 december 2009 - 02:01
Postad 06 december 2009 - 04:12

Blir till att lira lite senare ikväll när man sovit efter natt passet. Om några är sugna på o lira lite så lägg gärna till mig.
Samma nick som i forumet på PSN.
Postad 06 december 2009 - 08:02
Postad 06 december 2009 - 10:17
Använder nästan alltid bling för att kombinera n00btube å red dot. Å dämpad sniper med thermal..Har fastnat för spelet's MP nu. Sjukligt roligt att lira, någon som använder Bling mycket eller är det en onödig perk? Just nu florerar jag mestadels runt med silencer + Holopoint på M4A1:an. Blir att dra upp SCAR/FAMAS så jag har lite vettiga attachments till dom också.
Annars använder jag marathon till min speed klass.
Naj, jag får ärligt erkänna jag har aldrig varit med om den där javelin buggen inte vad jag har märkt iallafall
Den märker man...
Postad 06 december 2009 - 12:04

Postad 06 december 2009 - 12:09

Postad 06 december 2009 - 12:51
Postad 06 december 2009 - 13:04
Ja det var skoj.. vart dock inte nådigt trött på alla tysk******, jag å status fortsatte ett tag till efter du dragit... lite tråkigt att det skall vara såna problem å få spela när man är fler än 3 i ett party... därför jag å status lessna å tänkte spela själva först.. för då funkar det mycket bättreVi råkade ut för en sån snubbe igår i s&d och man får knäppa dem från bra lång distans för att klara sig. Status gick dock in och riggade en egen sån och då försvann snubben. Riktigt kul spel igår frasse o status.....vi fortsätter väl idag va....
Postad 06 december 2009 - 13:15
Redigerat av Unregisteredb7bdb1f7, 06 december 2009 - 13:16.
Postad 06 december 2009 - 13:21
Ja. Erik var i utslagningen igen!! Vinner inte han vill jag inte se på Melodifestivalen med. Är ju den enda man kan titta på.
![]()
Men tillbaka till topic. Ingen som vill lira litet Spec Ops med mig?
Vem tittar på tittar på Melodifestivalen?!
Postad 06 december 2009 - 14:09
Vem tittar på tittar på Melodifestivalen?!
Vem tittar på tittar? Män

Va kul och lira med folket igår, gick ju nästan bra för mig!
Ska snart in o köra några rundor.
Postad 06 december 2009 - 14:24
Postad 06 december 2009 - 14:28
Ja du rickard du talar nog för alla här????Ja teoretiskt sett så...sen är det enklare på vissa såklart.
DET är ju fan omöjligt att äns komma nära 25 KIlls!!!!!!!!!!! ( men det är väl bara ett tecken på att man själv är kass)
I vilken ordning skall man låsa upp kill-revarden? Tips tack
Redigerat av shogun1, 06 december 2009 - 14:30.
Postad 06 december 2009 - 14:38
Men då är det bara fem kvarJag har bara kommit upp i 20 kills än så länge. =(

Postad 06 december 2009 - 14:55
Jupp, de känns igen.Jo tack. Spelade lite med några MHB:are tidigare idag och någon i motståndarlaget utnyttjade den där Javelin/Semtex-buggen. Tror han fick mig en 6-7 gånger genom att helt sonika springa rakt mot mig när jag besköt honom. Aahhhg!
![]()
Kul spel ikväll grabbz. Gick dock sämre och sämre för mig ju mer kvällen fortlöpte. Jag har ju jobbat hela veckan och under fredagarna är jag alltid sjukt trött, så jag får väl skylla på det.
Skapligt irriterande
Postad 06 december 2009 - 14:55
Postad 06 december 2009 - 15:02
Samma här.Vare bara jag som hade sjukt mkt lagg igår?? Såg en sak när den försöker hitta en match. Tidigare har det alltid ståt 100 ms/ping, nu börjar den räkna upp. Först 50 ms, 70 osv osv. Tar ett j-la tag att hitta nåt. Kanske bara var i går, har inte hunnit kolla idag.
Tror bara jag kom in i 2 matcher. Varav den första gick åt h-v...
Sedan gick de inte alls att komma med i någon match
Postad 06 december 2009 - 15:08
när man ska få nuken på 25 killstreak vad brukar ni använda för andra på killstreak rewards ?
Kör med Harriers + Chopper Gunner, sen är det bara att hoppas ingen skjuter ner dom.
Postad 06 december 2009 - 15:50
Vi råkade ut för en sån snubbe igår i s&d och man får knäppa dem från bra lång distans för att klara sig.
Dog 3 gånger i rad idag av en sån innan jag fick tag på han.
Postad 06 december 2009 - 16:04
Vi råkade ut för en sån snubbe igår i s&d och man får knäppa dem från bra lång distans för att klara sig. Status gick dock in och riggade en egen sån och då försvann snubben. Riktigt kul spel igår frasse o status.....vi fortsätter väl idag va....
Kommer alltid att ha en suicide bomber i beredskap.
Konstigt att nu under helgen har det gått åt *******. Vet dock inte om det beror på om du var med Primare =)
Efter du loggade inatt så spelade frasse och jag vidare och konstigt nog gick det mycket bättre.
Sitter på jobbet nu men kommer in senare under kvällen och då blir det prestige.
Postad 06 december 2009 - 16:42

Postad 06 december 2009 - 16:53

Postad 06 december 2009 - 18:07
Bästa sättet enligt mig att få Tactical Nuke är Choppergun, EMP (ElectroMagnetic Pulse) sen smäller det!
Det krävs oftast 2-3 missiler för att få ner en choppergun med tanke på anti missil systemet. Man får ganska snabbt 15 kills om man har choppergun och kan dra igång EMPn som gör det omöjligt för folk att skjuta ner din choppergun (om ingen har lvl 70 och använder RPG).
Själv avskyr jag RPG, lika pålitlig som en nyårsraket!
Juste, kom på att visa er detta också. En polare springer runt såhär och hugger folk med kniven bara. Inget för mig men som han säger i videon, bra mot campare!
http://www.youtube.c...h?v=EYJHr_0tII8
Redigerat av Numero2, 06 december 2009 - 18:12.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar