Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(30)
|
915:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 22 February 2010 - 07:01
Hur bra funkar det att spela när du ligger ute på hotell - kör du online? Vilken hotellkedja?
Postad 22 February 2010 - 11:37
Upptäckte några igår som gjorde detta, men jag ville ju straffa han på mitt lag för att han var en idiot och gjorde detta men det går ju inte då all skada jag gör reflekteras tillbaka på mig.
Postad 22 February 2010 - 18:02
Inga problem, du kan ju spela Banjo istället...
![]()
SKINN-BANJO
![]()
Stackare!
Hur bra funkar det att spela när du ligger ute på hotell - kör du online? Vilken hotellkedja?
Seriöst, jag är så fruktansvärt beroende av spelet så det är något vanvettigt. Blir faktiskt jobbigt, kanske har gått lite lång då?
Funkar kanon bra, jag bor på scandic hotell och dom har bra TV med DVI så bilden blir kanon, jag kopplar xboxen till laptopen och kör då wireless. Bor jag i barack vilket händer lite titt som tätt beroende på vart i landet du är så kopplar jag den till laptopen och kör på laptpens skärm vilket går si så där, det blir inte HD men komponent med hyffsad bild, vilket får duga tills man kommer hem.
Hur hela friden gör dom då??? dock fattar jag inte vad en booster är, trodde det va att man va ett gäng som en gubbe fick skjuta på och så sätt låsa upp div. och få XP.. har jag fel där?Någon mer än mig som varit med om dessa "boosters" på Harcore Headquarters?
Upptäckte några igår som gjorde detta, men jag ville ju straffa han på mitt lag för att han var en idiot och gjorde detta men det går ju inte då all skada jag gör reflekteras tillbaka på mig.
Postad 22 February 2010 - 18:37
Får man fråga vad du arbetar med? Ligga ute på hotell varje vecka låter ju lite mystiskt.
Postad 22 February 2010 - 18:52
Seriöst, jag är så fruktansvärt beroende av spelet så det är något vanvettigt. Blir faktiskt jobbigt, kanske har gått lite lång då?
Haha, jag känner igen mig där. Jag vet inte vad det är, men jag älskar det här spelet.
Trots alla "boostare", glitchar, jobba finniga britter, taskig matchmaking och ännu sämre ping. Jag kan inte sluta spela det.
Ibland blir jag så j*vla förbannad på spelet så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men 2 sekunder senare så är revanshlusten starkare än någonsin.
Jag har provat andra spel sen jag köpte det här, i hopp om att bli kvitt "beroendet", men de går inte.
Ett par timmar max på annat håll, sen är man där igen.
Nu har inte jag all tid i världen att ägna åt tv-spel, men det kan nog vara tur också...
Om någon är sugen på att lira, adda mig och skicka en invite så hänger jag på. Spelar allt, men HCTD och Domination är favoriterna.
Gamertag: Polobyxa
Postad 22 February 2010 - 18:57
Bästa idag var nog när jag drog både emergency airdrop samt care package på samma ställe och självklart blir man ju dödad av care package. Då får man "lite" damp, men dock hann jag springa dit där först och tömma, fast jag nästan började på andra sida banan. Lyckades får 2st airdrops på den banan, så gick bra. 26-2 slutade jag med.
Postad 22 February 2010 - 19:47
Jobbar som svetsare i anläggnings branchen, just nu är jag i Norge, så det är inget märkvärdigt eller mystisktganescha: Nä, det stämmer bra. Dom sätter ju sig i ett hörn och så får den ena skjuta på den andra hela tiden. Så dom låser upp killstreaks osv.
Får man fråga vad du arbetar med? Ligga ute på hotell varje vecka låter ju lite mystiskt.
Samma här, spenderar extremt mycket av min fritid åt att lira MW2, kanske för mycket enligt vissa (läs frugan).Haha, jag känner igen mig där. Jag vet inte vad det är, men jag älskar det här spelet.
Trots alla "boostare", glitchar, jobba finniga britter, taskig matchmaking och ännu sämre ping. Jag kan inte sluta spela det.
Ibland blir jag så j*vla förbannad på spelet så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men 2 sekunder senare så är revanshlusten starkare än någonsin.
Jag har provat andra spel sen jag köpte det här, i hopp om att bli kvitt "beroendet", men de går inte.
Ett par timmar max på annat håll, sen är man där igen.
Nu har inte jag all tid i världen att ägna åt tv-spel, men det kan nog vara tur också...![]()
Om någon är sugen på att lira, adda mig och skicka en invite så hänger jag på. Spelar allt, men HCTD och Domination är favoriterna.
Gamertag: Polobyxa
Jag addar gärna dig ikväll, HCTD och Domination är även mina favoriter. Kan tyvärr inte spela något men tar igen det till helgen
hahaha.. ja fan, har gjort dom misstagen ett par gånger också, man tycker man är säker men helt plötsligt så dyker det fan ta mig upp en jäkel och skjuter en precis när dropen har kommit, blir galen på det. Även irriterande när med spelare tar min emergency drops, dom e ju minaJo, beroende är det allt. Hade ju lånat ut mitt spel i December, fick fan ha ångestdämpande för att klara av månaden(typ).
Bästa idag var nog när jag drog både emergency airdrop samt care package på samma ställe och självklart blir man ju dödad av care package. Då får man "lite" damp, men dock hann jag springa dit där först och tömma, fast jag nästan började på andra sida banan. Lyckades får 2st airdrops på den banan, så gick bra. 26-2 slutade jag med.
Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 22 February 2010 - 19:48.
Postad 22 February 2010 - 19:52
BTW, hur lång playtime har ni?
Jag ligger bara på typ 4 dygn......
Postad 22 February 2010 - 20:13
Jag måste köpa en ny handkontroll, min gubbe rör på sig utan att jag gör nåt med kontrollen.
Det är joysticken som spökar. Ganska imponerande att kontrollen höll i så många år faktiskt, snacka om bra kvalité.
Redigerat av Lias08, 22 February 2010 - 20:20.
Postad 22 February 2010 - 22:31
Jag måste köpa en ny handkontroll, min gubbe rör på sig utan att jag gör nåt med kontrollen.
Det är joysticken som spökar. Ganska imponerande att kontrollen höll i så många år faktiskt, snacka om bra kvalité.
Samma här, men det beror mest på närkontakt mellan handkontrollen och tv-bordet vid matcher som gått "så där"
Postad 23 February 2010 - 11:04
Igår körde jag Cod4 typ 1500 per som körde FFA vid 21-tiden, det är säkert runt 20000 i MW2. Men ang Cod4, det är nåt magiskt med dom banorna, dom känns extremt väl uttänkta, nästan hela banorna utnyttjas och det är ett jämt flow hela tiden. Den av många hatade bana Bog kändes väldigt kul igår, jag körde bara med M40a3, fan va lätt det är med sniper i jämförelse med MW2, mer aim assist, skulle jag säga, iaf på sniper gevären samt att man inte behöver zooma in helt för att sikta, det måsta man i MW2 annars är det bara tur om man får en träff.
JAg kommer att växla mellan dessa två, jag hoppas verkligen att inte Cod4 läggs ner.
Postad 23 February 2010 - 11:26
Ja nu har runt 10 dygn och det är slut-prestigat för mig, jag vill kolla om jag tröttnar när man inte ständigt jagar XP, gör man det så är det läge att ta en paus, helt enkelt.
Igår körde jag Cod4 typ 1500 per som körde FFA vid 21-tiden, det är säkert runt 20000 i MW2. Men ang Cod4, det är nåt magiskt med dom banorna, dom känns extremt väl uttänkta, nästan hela banorna utnyttjas och det är ett jämt flow hela tiden. Den av många hatade bana Bog kändes väldigt kul igår, jag körde bara med M40a3, fan va lätt det är med sniper i jämförelse med MW2, mer aim assist, skulle jag säga, iaf på sniper gevären samt att man inte behöver zooma in helt för att sikta, det måsta man i MW2 annars är det bara tur om man får en träff.
JAg kommer att växla mellan dessa två, jag hoppas verkligen att inte Cod4 läggs ner.
10 dygn, då är du väl redan på prestige 10??!!
Har själv väldigt svårt o hitta motivation att spela om jag inte har ett mål!!! Själv fattar jag inte hur man fortfarande kan sitta med t.ex CS. Om man nu inte tävlar i det vill säga...
Postad 23 February 2010 - 14:07
http://www.youtube.c...h?v=j4PvjcqtwQY
Jag är på. Det är sånt som gör spelet fortfarande blir roligt om man inte letar XP.
Jag har nya utmaningar till mig själv hela tiden. Finns alltid saker att bli bättre på eller bemästra.
Gameplay-videos sporrar rätt hårt också. Folk är så bra på olika vapen och setups.
Postad 23 February 2010 - 14:18
Kul, jag är intresserad! Att inte snipra ibland är väldigt dumt. Jag skulle ha lagt ner om inte Intervention fanns.Någon som vill ha snipefest?
Jag är på. Det är sånt som gör spelet fortfarande blir roligt om man inte letar XP.
Jag har nya utmaningar till mig själv hela tiden. Finns alltid saker att bli bättre på eller bemästra.
Gameplay-videos sporrar rätt hårt också. Folk är så bra på olika vapen och setups.
Redigerat av ljud, 23 February 2010 - 14:18.
Postad 23 February 2010 - 14:27
Sniperfest låter trevligt. Jag är också på om något sådant skulle bli avNågon som vill ha snipefest?
Ljud: håller med dig om att cod 4 fortfarande är lika grymt! Och jag hållet verkligen med om att det känns mer välgjort på alla punkter!
Postad 23 February 2010 - 16:40
Jaha det är därför man inte sett till dig på ett tag.Sniperfest låter trevligt. Jag är också på om något sådant skulle bli av
snipern är ju typ det roligaste vapnet, dock har mitt guldmedlemskap gått ut nu så ja kan inte spela förän fredag då ja ska köpa nytt, men då är jag med
Postad 23 February 2010 - 17:20
Haha, ja. Delvis iafJaha det är därför man inte sett till dig på ett tag.
Postad 23 February 2010 - 18:48
Fan det svårt att göra quick scope med Xboxen, på PC är det bra mycket enklare med tanke på musen etc. en jäkla skillnad, han va duktig i videon.Någon som vill ha snipefest?
Jodå, WA-2000 geväret är mäktigt, snart 1000 kils med den. Intervention geväret är sjukt nice också men jag gillar verkligen WA-2000. Nu är det dags för 3 prestige då tänkte jag faktiskt enbart köra med Barret OM jag väljer att bara köra sniper på den prestige rundan också.Kul, jag är intresserad! Att inte snipra ibland är väldigt dumt. Jag skulle ha lagt ner om inte Intervention fanns.
Postad 24 February 2010 - 08:30
Går väl sådär bra i början men det började släppa och jag fick någorlunda bra score.
Sen kommer Han här på MinHembio och joinar oss...och han slutar på 41-4 i kill/death. Bara sådär.
Redigerat av MrSpokk, 24 February 2010 - 13:12.
Postad 24 February 2010 - 13:06
Fan vad jag saknade ett capture card igår, hoppade in med bl a Bizhop och Mikko på en standard TDM, helt oberedd på faktumet att det inte var hardcore. Men det slutade 41-4 till slut
Postad 24 February 2010 - 13:11
Capturecard måste du ju köpa!
Postad 24 February 2010 - 13:23
Jag får nog beställa ett sånt där skitkort till, det andra lär inte funka :-/
Sådär, ett styck DC60+ beställt, lär väl ta två veckor innan det kommer
Redigerat av Unregistered78af1102, 24 February 2010 - 13:33.
Postad 24 February 2010 - 17:32
det är väl inget skit kort, hitta ett bättre då till det priset, best bang for the buck hittar du fan inteAha, såg inte ens ditt inlägg där
![]()
Jag får nog beställa ett sånt där skitkort till, det andra lär inte funka :-/
Sådär, ett styck DC60+ beställt, lär väl ta två veckor innan det kommer
Äsch alla kan väl komma upp i dom scoren i baby core TDM (massor av ironi)
Ollie, finns det ingen tävling eller nåt i MW2?? Du borde anmäla dig i så fall.
Qucik scope är helt jävligt, har läst på många forum om just det, oftast är det folk med Xfps eller nya varianten XIM2 som är så duktiga med tanke på mus men absolut måste det finnas folk som kör med kontroll och kan göra dessa quick scope.
Postad 24 February 2010 - 18:12
Tävlingar vetefan, vet inte om jag är så intresserad av det heller, vill spela för att det är kul, inte i vinstsyfte (på det sättet, vinna i spelet gör jag gärna! )
Ska vi testa köra lite Sniper-matcher sen då? det ska ju helst vara på hyfsat tighta banor, Karachi funkar väl som de körde på.
Postad 24 February 2010 - 18:50
http://www.youtube.c...h?v=GcHi0cx1bUg
Postad 24 February 2010 - 18:58
Fan va skönt att se boosterslakt som match winning kill! Vilka jäevla fjompor att sitta och trycka med massa kycklingar.Laddade upp en killcam som jag fick när jag spelade med Humming för ett tag sedan. Vi jagade boosters och hade rätt kul. Poängen är dock att visa vilken bullshit Painkiller kan vara ibland... här i slutet träffar jag i princip alla skott men det tar ändå ganska lång tid. Enormt kort distans och dessutom i huvudet...
http://www.youtube.c...h?v=GcHi0cx1bUg
Postad 24 February 2010 - 19:14
Skitkort kanske det inte är, men jämfört med de dyra varianterna. 140kr landade priset på den här gången, dubbla det förra.
Tävlingar vetefan, vet inte om jag är så intresserad av det heller, vill spela för att det är kul, inte i vinstsyfte (på det sättet, vinna i spelet gör jag gärna! )
Ska vi testa köra lite Sniper-matcher sen då? det ska ju helst vara på hyfsat tighta banor, Karachi funkar väl som de körde på.
prestige Ollie, finns det något bättre??
Jag är med på Sniper match till helgen, skulle vara kul.
Postad 24 February 2010 - 19:31
Postad 24 February 2010 - 22:31
Gick skitbra, vann väl 4-5 matcher i rad.
Sen slängde jag i MW2-skivan och samma spelsätt, om än softcore.
Första matchen tog ca 1 minut, sen var det en som slängde iväg sin nuke. Öh, har man sån ###### tur, eller är man så ###### skicklig eller är det fusk? Jag tror på det sista alternativet.
Summa summarum: klart jag inte gillar MW2 så mycket nåmer med tanke på att COD:Waw är så mycket enklare att få bra stats i. Varför det är det vet jag inte. Men jag gillar´t!
Postad 25 February 2010 - 00:21
Kan vi inte bestämma en tid i helgen då vi kan kö, om det passar för alla. Sen hade det ju varit bra om vi fick lite ordning på vilka som vill vara med så man kan adda varandra om man nu inte redan har gjort det
Har någon förslag på tid, dag mm och vem som kanske ska vara host?
Postad 25 February 2010 - 08:24
Edit: Complaining about Complainers (MW2 Gameplay/Commentary)
Redigerat av Lias08, 25 February 2010 - 08:40.
Postad 25 February 2010 - 09:07
Helgen funkar inte för mig, är bortrest. Men kör ni!
Samma här, hela helgen är körd.
Va sägs om ikväll efter 22?
Jag är på!
Postad 25 February 2010 - 09:19
Regler?
Inga equipments, granater mm?
Bara mano a mano med valfri sniperbysse?
Hade varit kul om fokus lagts på just prickskytte och mindre på att springa in i claymores vid varje rundande av hörn.
Men men, först ska jag överleva takskottning.
Postad 25 February 2010 - 09:22
Postad 25 February 2010 - 09:33
Bizhop - lycka till med skottningen
Postad 25 February 2010 - 09:34
Postad 25 February 2010 - 10:28
Harakiri är en perk jag skulle vilja ha. Att blixtsnabbt kunna ta livet av sig när man inser att man gjort bort sig (som Tre kronor i morse. Tex. kunde man då stoppa valfri pipa i munnen och trycka av.
Postad 25 February 2010 - 10:35
Igår kväll gick det så dåligt att jag aldrig mer någonsin i hela mitt liv kommer att spela detta spel. Punkt. I alla fall inte förrän ikväll.
Harakiri är en perk jag skulle vilja ha. Att blixtsnabbt kunna ta livet av sig när man inser att man gjort bort sig (som Tre kronor i morse. Tex. kunde man då stoppa valfri pipa i munnen och trycka av.
Kör du inte hardcore? Skitenkelt att ta livet av sig själv då ju - bara att koka en granat tills den spränger dig.
Postad 25 February 2010 - 10:41
MiKKoK hann först att tipsa om granat
Jag vet att det går riktigt dåligt vissa dagar/kvällar men man kommer alltid tillbaka, när det går dåligt för mig då ligger jag och campar.
Redigerat av Lias08, 25 February 2010 - 11:02.
Postad 25 February 2010 - 10:41
Postad 25 February 2010 - 11:13
Så regler är, bara bössan, inga secondarys, granater/claymores eller knivar? Får man använda stun granater? Kanske enklast att skippa all utom sniper kanonen?
Postad 25 February 2010 - 11:17
Jag är gärna med på sniperfest ikväll efter 22! kokoskorpen är namnet.
Så regler är, bara bössan, inga secondarys, granater/claymores eller knivar? Får man använda stun granater? Kanske enklast att skippa all utom sniper kanonen?
Schysst
Regler, bara bössan och inget annat. hehe
Postad 25 February 2010 - 11:53
Jag kan även hosta, kör 100/100-lina och det ligger alltid stabilt
Ni som vill vara med kan ju skicka ett meddelande till mig (Ac3 Ollie) så fixar vi invites senare. Men typ runt kl 22 då?
Postad 25 February 2010 - 11:59
Postad 25 February 2010 - 12:18
Ollieee: jag har inte dig på min lista, charz167 är min gamertag. Adda på bara om det skulle vara så att du är host i helgen oxå
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Modern Warfare 2 - gamertagtråden
22 bilder
130 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?