Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Call of Duty: Modern Warfare 2 (Xbox 360-tråden, inget PC-tjafs här!)

4226 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Bra eller anus? (150 medlem(mar) har röstat)

Så, va tycker ni nu om spelet?

1. 1 (4 röster [2.67%])

Procent av omröstning: 2.67%

2. 2 (5 röster [3.33%])

Procent av omröstning: 3.33%

3. 3 (11 röster [7.33%])

Procent av omröstning: 7.33%

4. 4 (33 röster [22.00%])

Procent av omröstning: 22.00%

5. 5 (97 röster [64.67%])

Procent av omröstning: 64.67%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 21 February 2010 - 23:33

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Inga problem, du kan ju spela Banjo istället... :(

Postad 22 February 2010 - 03:16

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
:( ;) SKINN-BANJO ;) :)

Postad 22 February 2010 - 07:01

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Stackare! :(
Hur bra funkar det att spela när du ligger ute på hotell - kör du online? Vilken hotellkedja?

Postad 22 February 2010 - 11:37

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Någon mer än mig som varit med om dessa "boosters" på Harcore Headquarters?
Upptäckte några igår som gjorde detta, men jag ville ju straffa han på mitt lag för att han var en idiot och gjorde detta men det går ju inte då all skada jag gör reflekteras tillbaka på mig. :P

Postad 22 February 2010 - 18:02

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Inga problem, du kan ju spela Banjo istället... ;)

:D

:lol: :lol: SKINN-BANJO :lol: :lol:

:rolleyes:

Stackare! :P
Hur bra funkar det att spela när du ligger ute på hotell - kör du online? Vilken hotellkedja?

Seriöst, jag är så fruktansvärt beroende av spelet så det är något vanvettigt. Blir faktiskt jobbigt, kanske har gått lite lång då? :)
Funkar kanon bra, jag bor på scandic hotell och dom har bra TV med DVI så bilden blir kanon, jag kopplar xboxen till laptopen och kör då wireless. Bor jag i barack vilket händer lite titt som tätt beroende på vart i landet du är så kopplar jag den till laptopen och kör på laptpens skärm vilket går si så där, det blir inte HD men komponent med hyffsad bild, vilket får duga tills man kommer hem.

Någon mer än mig som varit med om dessa "boosters" på Harcore Headquarters?
Upptäckte några igår som gjorde detta, men jag ville ju straffa han på mitt lag för att han var en idiot och gjorde detta men det går ju inte då all skada jag gör reflekteras tillbaka på mig. ;)

Hur hela friden gör dom då??? dock fattar jag inte vad en booster är, trodde det va att man va ett gäng som en gubbe fick skjuta på och så sätt låsa upp div. och få XP.. har jag fel där?

Postad 22 February 2010 - 18:37

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
ganescha: Nä, det stämmer bra. Dom sätter ju sig i ett hörn och så får den ena skjuta på den andra hela tiden. Så dom låser upp killstreaks osv.
Får man fråga vad du arbetar med? Ligga ute på hotell varje vecka låter ju lite mystiskt. :P

Postad 22 February 2010 - 18:52

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

Seriöst, jag är så fruktansvärt beroende av spelet så det är något vanvettigt. Blir faktiskt jobbigt, kanske har gått lite lång då? :P

Haha, jag känner igen mig där. Jag vet inte vad det är, men jag älskar det här spelet.
Trots alla "boostare", glitchar, jobba finniga britter, taskig matchmaking och ännu sämre ping. Jag kan inte sluta spela det.
Ibland blir jag så j*vla förbannad på spelet så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men 2 sekunder senare så är revanshlusten starkare än någonsin.
Jag har provat andra spel sen jag köpte det här, i hopp om att bli kvitt "beroendet", men de går inte.
Ett par timmar max på annat håll, sen är man där igen.
Nu har inte jag all tid i världen att ägna åt tv-spel, men det kan nog vara tur också... :)

Om någon är sugen på att lira, adda mig och skicka en invite så hänger jag på. Spelar allt, men HCTD och Domination är favoriterna.
Gamertag: Polobyxa

Postad 22 February 2010 - 18:57

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Jo, beroende är det allt. Hade ju lånat ut mitt spel i December, fick fan ha ångestdämpande för att klara av månaden(typ).

Bästa idag var nog när jag drog både emergency airdrop samt care package på samma ställe och självklart blir man ju dödad av care package. Då får man "lite" damp, men dock hann jag springa dit där först och tömma, fast jag nästan började på andra sida banan. Lyckades får 2st airdrops på den banan, så gick bra. 26-2 slutade jag med.

Postad 22 February 2010 - 19:47

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

ganescha: Nä, det stämmer bra. Dom sätter ju sig i ett hörn och så får den ena skjuta på den andra hela tiden. Så dom låser upp killstreaks osv.
Får man fråga vad du arbetar med? Ligga ute på hotell varje vecka låter ju lite mystiskt. :P

Jobbar som svetsare i anläggnings branchen, just nu är jag i Norge, så det är inget märkvärdigt eller mystiskt :) I sverige måste man eller ja för det mesta måste man bo i en egen husvagn, i Norge bor du på hotell :rolleyes: u got to love this country.

Haha, jag känner igen mig där. Jag vet inte vad det är, men jag älskar det här spelet.
Trots alla "boostare", glitchar, jobba finniga britter, taskig matchmaking och ännu sämre ping. Jag kan inte sluta spela det.
Ibland blir jag så j*vla förbannad på spelet så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men 2 sekunder senare så är revanshlusten starkare än någonsin.
Jag har provat andra spel sen jag köpte det här, i hopp om att bli kvitt "beroendet", men de går inte.
Ett par timmar max på annat håll, sen är man där igen.
Nu har inte jag all tid i världen att ägna åt tv-spel, men det kan nog vara tur också... :D

Om någon är sugen på att lira, adda mig och skicka en invite så hänger jag på. Spelar allt, men HCTD och Domination är favoriterna.
Gamertag: Polobyxa

Samma här, spenderar extremt mycket av min fritid åt att lira MW2, kanske för mycket enligt vissa (läs frugan).
Jag addar gärna dig ikväll, HCTD och Domination är även mina favoriter. Kan tyvärr inte spela något men tar igen det till helgen ;)

Jo, beroende är det allt. Hade ju lånat ut mitt spel i December, fick fan ha ångestdämpande för att klara av månaden(typ).

Bästa idag var nog när jag drog både emergency airdrop samt care package på samma ställe och självklart blir man ju dödad av care package. Då får man "lite" damp, men dock hann jag springa dit där först och tömma, fast jag nästan började på andra sida banan. Lyckades får 2st airdrops på den banan, så gick bra. 26-2 slutade jag med.

hahaha.. ja fan, har gjort dom misstagen ett par gånger också, man tycker man är säker men helt plötsligt så dyker det fan ta mig upp en jäkel och skjuter en precis när dropen har kommit, blir galen på det. Även irriterande när med spelare tar min emergency drops, dom e ju mina ;) fast det är fan så nice när man lirar seriöst med ett gäng.

Redigerat av Unregisteredf3b7885c, 22 February 2010 - 19:48.

Postad 22 February 2010 - 19:52

Mr carrot
  • Mr carrot
  • Användare

• 140 inlägg
  • 0
MW2, så skönt^^
BTW, hur lång playtime har ni?
Jag ligger bara på typ 4 dygn......

Postad 22 February 2010 - 20:13

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag har precis påbörjat prestige 3 och spelet suger utan cold-blooded men som tur är jag på lvl 24 nu och om 2-3 matcher öppnar jag den perken.

Jag måste köpa en ny handkontroll, min gubbe rör på sig utan att jag gör nåt med kontrollen. :P
Det är joysticken som spökar. Ganska imponerande att kontrollen höll i så många år faktiskt, snacka om bra kvalité.

Redigerat av Lias08, 22 February 2010 - 20:20.

Postad 22 February 2010 - 22:31

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Jag måste köpa en ny handkontroll, min gubbe rör på sig utan att jag gör nåt med kontrollen. ;)
Det är joysticken som spökar. Ganska imponerande att kontrollen höll i så många år faktiskt, snacka om bra kvalité.

Samma här, men det beror mest på närkontakt mellan handkontrollen och tv-bordet vid matcher som gått "så där" :D

Postad 23 February 2010 - 11:04

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Ja nu har runt 10 dygn och det är slut-prestigat för mig, jag vill kolla om jag tröttnar när man inte ständigt jagar XP, gör man det så är det läge att ta en paus, helt enkelt.

Igår körde jag Cod4 typ 1500 per som körde FFA vid 21-tiden, det är säkert runt 20000 i MW2. Men ang Cod4, det är nåt magiskt med dom banorna, dom känns extremt väl uttänkta, nästan hela banorna utnyttjas och det är ett jämt flow hela tiden. Den av många hatade bana Bog kändes väldigt kul igår, jag körde bara med M40a3, fan va lätt det är med sniper i jämförelse med MW2, mer aim assist, skulle jag säga, iaf på sniper gevären samt att man inte behöver zooma in helt för att sikta, det måsta man i MW2 annars är det bara tur om man får en träff.

JAg kommer att växla mellan dessa två, jag hoppas verkligen att inte Cod4 läggs ner.

Postad 23 February 2010 - 11:26

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Ja nu har runt 10 dygn och det är slut-prestigat för mig, jag vill kolla om jag tröttnar när man inte ständigt jagar XP, gör man det så är det läge att ta en paus, helt enkelt.

Igår körde jag Cod4 typ 1500 per som körde FFA vid 21-tiden, det är säkert runt 20000 i MW2. Men ang Cod4, det är nåt magiskt med dom banorna, dom känns extremt väl uttänkta, nästan hela banorna utnyttjas och det är ett jämt flow hela tiden. Den av många hatade bana Bog kändes väldigt kul igår, jag körde bara med M40a3, fan va lätt det är med sniper i jämförelse med MW2, mer aim assist, skulle jag säga, iaf på sniper gevären samt att man inte behöver zooma in helt för att sikta, det måsta man i MW2 annars är det bara tur om man får en träff.

JAg kommer att växla mellan dessa två, jag hoppas verkligen att inte Cod4 läggs ner.

10 dygn, då är du väl redan på prestige 10??!! ;)

Har själv väldigt svårt o hitta motivation att spela om jag inte har ett mål!!! Själv fattar jag inte hur man fortfarande kan sitta med t.ex CS. Om man nu inte tävlar i det vill säga...

Postad 23 February 2010 - 14:07

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Någon som vill ha snipefest?
http://www.youtube.c...h?v=j4PvjcqtwQY

Jag är på. Det är sånt som gör spelet fortfarande blir roligt om man inte letar XP.
Jag har nya utmaningar till mig själv hela tiden. Finns alltid saker att bli bättre på eller bemästra.
Gameplay-videos sporrar rätt hårt också. Folk är så bra på olika vapen och setups.

Postad 23 February 2010 - 14:18

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Jag är på. Det är sånt som gör spelet fortfarande blir roligt om man inte letar XP.
Jag har nya utmaningar till mig själv hela tiden. Finns alltid saker att bli bättre på eller bemästra.
Gameplay-videos sporrar rätt hårt också. Folk är så bra på olika vapen och setups.

Kul, jag är intresserad! Att inte snipra ibland är väldigt dumt. Jag skulle ha lagt ner om inte Intervention fanns.

Redigerat av ljud, 23 February 2010 - 14:18.

Postad 23 February 2010 - 14:27

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Sniperfest låter trevligt. Jag är också på om något sådant skulle bli av ;) snipern är ju typ det roligaste vapnet, dock har mitt guldmedlemskap gått ut nu så ja kan inte spela förän fredag då ja ska köpa nytt, men då är jag med :D

Ljud: håller med dig om att cod 4 fortfarande är lika grymt! Och jag hållet verkligen med om att det känns mer välgjort på alla punkter!

Postad 23 February 2010 - 16:40

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Sniperfest låter trevligt. Jag är också på om något sådant skulle bli av ;) snipern är ju typ det roligaste vapnet, dock har mitt guldmedlemskap gått ut nu så ja kan inte spela förän fredag då ja ska köpa nytt, men då är jag med :D

Jaha det är därför man inte sett till dig på ett tag.

Postad 23 February 2010 - 17:20

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0

Jaha det är därför man inte sett till dig på ett tag.

Haha, ja. Delvis iaf :P Jag hade sportlov förra veckan så jag var och åkte skidor då, och sen kom jag hem och upptäckte att mitt live hade gått ut. Men jag ska som sagt köpa nytt på fre så då ee ja inne igen ;) men det blir två veckor utan cod nu :s skulle tro att man är lite ringrostig efter detta :D

Postad 23 February 2010 - 18:48

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Fan det svårt att göra quick scope med Xboxen, på PC är det bra mycket enklare med tanke på musen etc. en jäkla skillnad, han va duktig i videon.

Kul, jag är intresserad! Att inte snipra ibland är väldigt dumt. Jag skulle ha lagt ner om inte Intervention fanns.

Jodå, WA-2000 geväret är mäktigt, snart 1000 kils med den. Intervention geväret är sjukt nice också men jag gillar verkligen WA-2000. Nu är det dags för 3 prestige då tänkte jag faktiskt enbart köra med Barret OM jag väljer att bara köra sniper på den prestige rundan också.

Postad 24 February 2010 - 08:30

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Alltså, här kommer jag glatt inloggandes igår kväll och ska spela lite sofcore deathmatch.
Går väl sådär bra i början men det började släppa och jag fick någorlunda bra score.

Sen kommer Han här på MinHembio och joinar oss...och han slutar på 41-4 i kill/death. Bara sådär. :)

Redigerat av MrSpokk, 24 February 2010 - 13:12.

Postad 24 February 2010 - 13:06

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Det där med quickscope skulle jag behöva öva upp. Spelade med en kille igårkväll som var grym på det. Det var S&D softcore och han hade sin intervention fmj med stopping power. quickscope på quickscope, han plockade ganska bra på det sättet. ;)

Fan vad jag saknade ett capture card igår, hoppade in med bl a Bizhop och Mikko på en standard TDM, helt oberedd på faktumet att det inte var hardcore. Men det slutade 41-4 till slut :) Såna matcher VILL man ju bara spara.

Postad 24 February 2010 - 13:11

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Okej, 41-4 var det. Inte 40-5 som jag skrev.

Capturecard måste du ju köpa!

Postad 24 February 2010 - 13:23

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Aha, såg inte ens ditt inlägg där :)

Jag får nog beställa ett sånt där skitkort till, det andra lär inte funka :-/

Sådär, ett styck DC60+ beställt, lär väl ta två veckor innan det kommer :lol:

Redigerat av Unregistered78af1102, 24 February 2010 - 13:33.

Postad 24 February 2010 - 17:32

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Aha, såg inte ens ditt inlägg där :)

Jag får nog beställa ett sånt där skitkort till, det andra lär inte funka :-/

Sådär, ett styck DC60+ beställt, lär väl ta två veckor innan det kommer ;)

det är väl inget skit kort, hitta ett bättre då till det priset, best bang for the buck hittar du fan inte :lol:
Äsch alla kan väl komma upp i dom scoren i baby core TDM (massor av ironi) ;)
Ollie, finns det ingen tävling eller nåt i MW2?? Du borde anmäla dig i så fall.
Qucik scope är helt jävligt, har läst på många forum om just det, oftast är det folk med Xfps eller nya varianten XIM2 som är så duktiga med tanke på mus men absolut måste det finnas folk som kör med kontroll och kan göra dessa quick scope.

Postad 24 February 2010 - 18:12

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Skitkort kanske det inte är, men jämfört med de dyra varianterna. 140kr landade priset på den här gången, dubbla det förra.

Tävlingar vetefan, vet inte om jag är så intresserad av det heller, vill spela för att det är kul, inte i vinstsyfte (på det sättet, vinna i spelet gör jag gärna! )

Ska vi testa köra lite Sniper-matcher sen då? det ska ju helst vara på hyfsat tighta banor, Karachi funkar väl som de körde på.

Postad 24 February 2010 - 18:50

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Laddade upp en killcam som jag fick när jag spelade med Humming för ett tag sedan. Vi jagade boosters och hade rätt kul. Poängen är dock att visa vilken bullshit Painkiller kan vara ibland... här i slutet träffar jag i princip alla skott men det tar ändå ganska lång tid. Enormt kort distans och dessutom i huvudet...

http://www.youtube.c...h?v=GcHi0cx1bUg

Postad 24 February 2010 - 18:58

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0

Laddade upp en killcam som jag fick när jag spelade med Humming för ett tag sedan. Vi jagade boosters och hade rätt kul. Poängen är dock att visa vilken bullshit Painkiller kan vara ibland... här i slutet träffar jag i princip alla skott men det tar ändå ganska lång tid. Enormt kort distans och dessutom i huvudet...

http://www.youtube.c...h?v=GcHi0cx1bUg

Fan va skönt att se boosterslakt som match winning kill! Vilka jäevla fjompor att sitta och trycka med massa kycklingar.

Postad 24 February 2010 - 19:14

Unregisteredf3b7885c
  • Unregisteredf3b7885c
  • Beroende

• 1024 inlägg
  • 0

Skitkort kanske det inte är, men jämfört med de dyra varianterna. 140kr landade priset på den här gången, dubbla det förra.

Tävlingar vetefan, vet inte om jag är så intresserad av det heller, vill spela för att det är kul, inte i vinstsyfte (på det sättet, vinna i spelet gör jag gärna! )

Ska vi testa köra lite Sniper-matcher sen då? det ska ju helst vara på hyfsat tighta banor, Karachi funkar väl som de körde på.

prestige Ollie, finns det något bättre??

Jag är med på Sniper match till helgen, skulle vara kul.

Postad 24 February 2010 - 19:16

Dodds
  • Dodds
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Sniperfest låter lite lockande! När hade det passat folk?

Postad 24 February 2010 - 19:31

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Sniperfest vore väl lite skoj att prova på, men ännu hellre Mike Myers! :)

Postad 24 February 2010 - 22:31

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Jaha, provade på lite COD:Waw - Hardcore Free For All.
Gick skitbra, vann väl 4-5 matcher i rad.

Sen slängde jag i MW2-skivan och samma spelsätt, om än softcore.
Första matchen tog ca 1 minut, sen var det en som slängde iväg sin nuke. Öh, har man sån ###### tur, eller är man så ###### skicklig eller är det fusk? Jag tror på det sista alternativet.

Summa summarum: klart jag inte gillar MW2 så mycket nåmer med tanke på att COD:Waw är så mycket enklare att få bra stats i. Varför det är det vet jag inte. Men jag gillar´t! :)

Postad 25 February 2010 - 00:21

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Det låter ju som att vi skulle kunna få ihop ett gäng till en sniperfest faktist :) vad kul!
Kan vi inte bestämma en tid i helgen då vi kan kö, om det passar för alla. Sen hade det ju varit bra om vi fick lite ordning på vilka som vill vara med så man kan adda varandra om man nu inte redan har gjort det :lol:
Har någon förslag på tid, dag mm och vem som kanske ska vara host?

Postad 25 February 2010 - 07:49

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Helgen funkar inte för mig, är bortrest. Men kör ni!

Postad 25 February 2010 - 08:24

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Va sägs om ikväll efter 22?

Edit: Complaining about Complainers (MW2 Gameplay/Commentary) :unsure:

Redigerat av Lias08, 25 February 2010 - 08:40.

Postad 25 February 2010 - 09:07

Polobyxa
  • Polobyxa
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0
Sniperfest vore kul! Eller iaf för er andra, för fy f*n va jag suger med ett Sniperrifle i näven... :unsure:

Helgen funkar inte för mig, är bortrest. Men kör ni!

Samma här, hela helgen är körd.

Va sägs om ikväll efter 22?

Jag är på!

Postad 25 February 2010 - 09:19

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
Om jag inte trillar ner från taket ikväll så kan jag vara med på lite snipa fiesta!
Regler?
Inga equipments, granater mm?
Bara mano a mano med valfri sniperbysse?
Hade varit kul om fokus lagts på just prickskytte och mindre på att springa in i claymores vid varje rundande av hörn.
Men men, först ska jag överleva takskottning.

Postad 25 February 2010 - 09:22

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Jag kan tyvärr inte idag :unsure: mitt guldmedlemskap har ju som sagt gått ut och jag ska köpa nytt imorgon, så ja kan inte förän då.

Postad 25 February 2010 - 09:33

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
Kan inte heller idag, åker bort redan i eftermiddag.

Bizhop - lycka till med skottningen :unsure:

Postad 25 February 2010 - 09:34

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag är på ikväll, fre och lördagkväll (efter 22 då sonen och sambon sover). Är ledig från imorn tills på måndag.

Postad 25 February 2010 - 10:28

nybörjar micke
  • nybörjar micke
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0
Igår kväll gick det så dåligt att jag aldrig mer någonsin i hela mitt liv kommer att spela detta spel. Punkt. I alla fall inte förrän ikväll.

Harakiri är en perk jag skulle vilja ha. Att blixtsnabbt kunna ta livet av sig när man inser att man gjort bort sig (som Tre kronor i morse. Tex. kunde man då stoppa valfri pipa i munnen och trycka av.

Postad 25 February 2010 - 10:35

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Igår kväll gick det så dåligt att jag aldrig mer någonsin i hela mitt liv kommer att spela detta spel. Punkt. I alla fall inte förrän ikväll.

Harakiri är en perk jag skulle vilja ha. Att blixtsnabbt kunna ta livet av sig när man inser att man gjort bort sig (som Tre kronor i morse. Tex. kunde man då stoppa valfri pipa i munnen och trycka av.

Kör du inte hardcore? Skitenkelt att ta livet av sig själv då ju - bara att koka en granat tills den spränger dig. :unsure:

Postad 25 February 2010 - 10:41

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

MiKKoK hann först att tipsa om granat :D

Jag vet att det går riktigt dåligt vissa dagar/kvällar men man kommer alltid tillbaka, när det går dåligt för mig då ligger jag och campar. :unsure:

Redigerat av Lias08, 25 February 2010 - 11:02.

Postad 25 February 2010 - 10:41

nybörjar micke
  • nybörjar micke
  • Lärjunge

• 477 inlägg
  • 0
Jag brukar köra domination som jag gillar väldigt mycket och där finns tyvärr inte Hardcore-alternativet. Testade HC S&D vid något tillfälle men det var hela havet stormar och jag blev bara yr. Men det där med granaten verkar onekligen vara min grej även om jag igår antagligen hade misslyckats med det med. suck

Postad 25 February 2010 - 11:13

ljud
  • ljud
  • Forumräv

• 847 inlägg
  • 0
Jag är gärna med på sniperfest ikväll efter 22! kokoskorpen är namnet.

Så regler är, bara bössan, inga secondarys, granater/claymores eller knivar? Får man använda stun granater? Kanske enklast att skippa all utom sniper kanonen?

Postad 25 February 2010 - 11:17

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Jag är gärna med på sniperfest ikväll efter 22! kokoskorpen är namnet.

Så regler är, bara bössan, inga secondarys, granater/claymores eller knivar? Får man använda stun granater? Kanske enklast att skippa all utom sniper kanonen?

Schysst :unsure:
Regler, bara bössan och inget annat. hehe

Postad 25 February 2010 - 11:53

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ikväll blir bra för min del.
Jag kan även hosta, kör 100/100-lina och det ligger alltid stabilt :unsure:

Ni som vill vara med kan ju skicka ett meddelande till mig (Ac3 Ollie) så fixar vi invites senare. Men typ runt kl 22 då?

Postad 25 February 2010 - 11:56

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

• 825 inlägg
  • 0
det blir bra, ser du mig ute så dra en invite.

Postad 25 February 2010 - 11:59

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Will do! Mest de jag inte har på min lista som behöver skicka meddelande, men ni andra kan ju hojta till så jag vet vilka som ska bjudas in :unsure:

Postad 25 February 2010 - 12:18

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

• 411 inlägg
  • 0
Arghh, hade velat vara med ikväll!!!!! Vi får köra en sniperfest i helgen oxå :D

Ollieee: jag har inte dig på min lista, charz167 är min gamertag. Adda på bara om det skulle vara så att du är host i helgen oxå :unsure:

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.