Battlefield 3 [PS3]
4523 svar till detta ämne
Postad 05 January 2012 - 13:43
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
http://www.fz.se/art...enbalanseringaringet om VOIP 
Digital Illusions vill ha respons på några ändringar som de har funderat på att lägga in i Battlefield 3. Ändringarna i vapnen går ut på att försämra de som används mest och som är för bra medan de vapen som inte används så mycket blir lite bättre. Alan Kertz, gameplay-designer på Dice, har skrivit ett inlägg om förslagen på Reddit. – Jag arbetar på några omjusteringar eftersom jag känner att spelaren är begränsad i sina val på grund av att en liten del av all utrustning som finns är mycket bättre i alla kategorier än övrig utrustning. Det betyder tyvärr att den utrustning som överanvänds kommer att försämras medan den som inte används kommer att förbättras, skriver Alan Kertz. Förslagen är inte alls spikade. De är idéer som ska stötas och blötas med communityn. – Jag lovar inte att det här kommer att implementeras i spelet och jag lovar inte att det kommer att komma en uppdatering. Det jag vill ha är respons på mina förslag och en diskussion. De föreslagna ändringarna är:
- Foregrip: Planen är att göra träffsäkerhetsbonusen olika beroende på vilket vapen som den sätts på. Detta eftersom utrustningen i nuvarande form är för kraftfull på vissa vapen.
- Bipod: Här föreslås en förbättring av rekyldämpning och spridning av kulorna eftersom stativet måste sättas upp innan det används.
- Suppressor: Förslaget är att försämra den här utrustningen en aning eftersom den inte ger någon egentlig nackdel jämfört med till exempel Heavy Barrel.
- Heavy Barrel: Den här utrustningen ska få ökad maxräckvidd och bättre träffsäkerhet för att bättre balansera den jämfört med Suppressor.
- Flash Suppressor: Kertz menar att den här utrustningen generellt sett är dålig och underanvänd. Därför vill han förbättra rekyldämpningen.
Redigerat av Unregistered70c626f4, 05 January 2012 - 13:46.
Postad 05 January 2012 - 13:57
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Han har riktigt intressanta ideer om man läser hans ursprungliga post där han resonerar mer http://www.reddit.co...ries_and_their/
Sen har han ju fortfarande inget med voipn att göra.
Postad 05 January 2012 - 14:20
Knackamackadam
-
Knackamackadam
-
Rookie
-
9 inlägg
Börja med att slänga in en ansökan om att gå med i MHB plutonen på battlelog så för jag in på listan efter hand. Har varit lite strul med att lägga till folk på senaste tiden men det löser sig nog.
Thnx!
Postad 05 January 2012 - 14:33
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Har själv åkt några gånger med sådana där flygfantaster och det är rätt svårt att inte bli imponerad när man sitter däri och det piper hela tiden men man blir aldrig ned skjuten.
Lättaste sättet att ta ned dom brukar vara med m320 granaten, den kan konstigt nog plocka ned littlebird med 1 träff om man får den rätt i nosen, träffar man på sidan så brukar någon/några dö i helikoptern.
En stridsvagn med CITV funkar också ypperligt  Speciellt på nosharr.
Postad 05 January 2012 - 23:33
zxcv
-
zxcv
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
En nice video på lite hellikopterkul på Noshair canal 
Herregud vilket dåligt motståndarlag, springer runt som yra höns. Dice borde åka hem till var och en av dem och konfiskera deras spel som straff!
Redigerat av zxcv, 05 January 2012 - 23:34.
Postad 06 January 2012 - 12:08
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Dragon : svårt o hitta en stridsvagn med CITV på Noshair i Rush
Postad 06 January 2012 - 13:18
Yoshimitsun
-
Yoshimitsun
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Jag köpte precis Battlefield 3 och jag känner att jag skapar bra med poäng i mina rush matcher. Problemet är dock min squad eller mitt team som alltid fegar ur och släpper punkter alldeles för lätt.
Därför tänkte jag ragga upp lite folk att spela med.
PSN ID: Ewerth
*Jag har inte back to knarkland
Redigerat av Yoshimitsun, 06 January 2012 - 13:26.
Postad 06 January 2012 - 13:57
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Dragon : svårt o hitta en stridsvagn med CITV på Noshair i Rush 
Jupp, men jag tog för givet att de flesta förstår att jag menar CQ  Annars är det väl bara Reevo i anti air på rush som behövs på den banan
Postad 06 January 2012 - 16:41
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Jupp, men jag tog för givet att de flesta förstår att jag menar CQ Annars är det väl bara Reevo i anti air på rush som behövs på den banan 
tack för igår dragonpuffer, kul o spela med lite koordinerat folk även utan typ skype/voip (:
Postad 06 January 2012 - 18:40
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Mad sluta ställ dej ivägen för mej
Postad 07 January 2012 - 12:40
smiskzor
-
smiskzor
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Ibland på B2K maps är dom större än normalt, kallas väl för conquest large? I like och vill helst lira mest på dom, men går ju inte att välja i settings. Hur f*n vet man vilken server som rullar dom kartorna?
Redigerat av smiskzor, 07 January 2012 - 12:43.
Postad 07 January 2012 - 12:52
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
conquest large är 64 spelars CQ och finns endast på pc. Finns inga servrar som bara rullar de stora kartorna, går ju heller inte att se vilka kartor som är vilka i serverbrowsern. Men finns servrar som endast rullar B2K kartorna om man känner för det.
Postad 07 January 2012 - 14:46
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Jupp, men jag tog för givet att de flesta förstår att jag menar CQ Annars är det väl bara Reevo i anti air på rush som behövs på den banan 
hahahahahaha EXACTLY!
Postad 07 January 2012 - 14:56
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Mad sluta ställ dej ivägen för mej 
Finns bara en lösning... sluta spela i fel lag
Postad 09 January 2012 - 13:04
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Måste bara slänga iväg ett tack för en grym spelkväll i lördags kväll Falcy! Spelandet med dig och Marcuzzi var klart det närmsta riktigt teamplay jag kommit hittills, trots att vi inte hade headset. Härligt med en squad på tre där alla tre håller ihop (nästan) hela tiden. Och plötsligt dödade jag fler än jag själv dog flera matcher i rad, har nog aldrig hänt förr, mitt andranamn är ju Kanonmat!
Postad 09 January 2012 - 13:16
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Måste bara slänga iväg ett tack för en grym spelkväll i lördags kväll Falcy! Spelandet med dig och Marcuzzi var klart det närmsta riktigt teamplay jag kommit hittills, trots att vi inte hade headset. Härligt med en squad på tre där alla tre håller ihop (nästan) hela tiden. Och plötsligt dödade jag fler än jag själv dog flera matcher i rad, har nog aldrig hänt förr, mitt andranamn är ju Kanonmat! 
Är ju så det ska spelas. Spelade SQDM igår, Hade tur och hamnade direkt med ett par svenskar som körde över VOIP och det fungerade faktiskt rätt ok då man bara är max 16 personer som inte på frestar lika mycket som 24 spelare gör. Iaf vi körde 100% teamplay och lekte hem 4 rundor irad men sen skulle ju såklart servern frysa och kastade ut oss. provade nya matcher och nya servrar 8 ggr men det var ingen som ville eller spelade som ett lag. Så det blev inga fler vinster igår då kvälls krigande avslutades med att jag joinade en server och ett lag som var utsprida i alla hörn på banan och låg och snipade..... så det blev en ragequit istället.
Postad 09 January 2012 - 13:17
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Detsamma!  Jag brukar vara i närheten av min squad och man ser oftast vad som behöver göras. Ibland gör man bort sig totalt  men det får man bjuda på. Ibland kan jag få 25 / 8 i K/D och i nästa match på samma bana precis tvärtom...är rätt ojämn i min rushning ibland.
Postad 09 January 2012 - 13:40
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Är ju så det ska spelas. Spelade SQDM igår, Hade tur och hamnade direkt med ett par svenskar som körde över VOIP och det fungerade faktiskt rätt ok då man bara är max 16 personer som inte på frestar lika mycket som 24 spelare gör. Iaf vi körde 100% teamplay och lekte hem 4 rundor irad men sen skulle ju såklart servern frysa och kastade ut oss. provade nya matcher och nya servrar 8 ggr men det var ingen som ville eller spelade som ett lag. Så det blev inga fler vinster igår då kvälls krigande avslutades med att jag joinade en server och ett lag som var utsprida i alla hörn på banan och låg och snipade..... så det blev en ragequit istället.
Tycker de ska sluta med vanliga quit knappar i spel. man använder ju aldrig dem längre  Totalt meningslösa !
Postad 09 January 2012 - 14:02
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Tycker de ska sluta med vanliga quit knappar i spel. man använder ju aldrig dem längre Totalt meningslösa !
Precis! what's the point liksom!
Postad 10 January 2012 - 13:13
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Online pass för BF3 - AGK9-J6N4-HTCT
Har även lite koder för Uncharted 3 i dess egna tråd.
Postad 11 January 2012 - 06:56
AlexanderE
-
AlexanderE
-
Guru
-
-
4905 inlägg
Har dolt lite inlägg. Privata diskussioner får tas via PM.
Postad 11 January 2012 - 09:55
Numero2
-
Numero2
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
En nice video på lite hellikopterkul på Noshair canal 
Grymt! Mitt rekord är 52!
Postad 11 January 2012 - 12:56
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Grabbar, lägg till mig så att jag oxo får leka med er.. Spelar oftast sena kvällar. psn/skype: knackamackadam
Sen undrar jag hur jag kommer med i http://bf3stats.com/leaderboard/MHBPS3?
Satt och undrade lite varför ingen ansökt till plutonen på ett tag. Men det är nog så att det går inte att ansöka om plutonen är full. Så nu kickade jag en som inte varit aktiv på över 2 månader så nu ska det funka att ansöka igen. Kommer nog göra så i fortsättningen att jag kickar ut någon först när någon frågar om att få joina här i tråden.
Postad 11 January 2012 - 15:56
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Satt och undrade lite varför ingen ansökt till plutonen på ett tag. Men det är nog så att det går inte att ansöka om plutonen är full. Så nu kickade jag en som inte varit aktiv på över 2 månader så nu ska det funka att ansöka igen. Kommer nog göra så i fortsättningen att jag kickar ut någon först när någon frågar om att få joina här i tråden.
Helt rätt!
Postad 11 January 2012 - 22:29
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Suttit i en timme nu. kom in i en server. När jag sedan bytte så har jag inte kommit in i nån server alls, inte kunnat joina någon. Får "Failed to join the game, please check your internet connection". Det här problemet har jag haft ett bra tag, bara blivit värre och värre. Nu har jag suttit nästan en timme utan att lyckas komma in.
Jag har gjort allt, startat om spelet flera ggr, även ps3:an. Öppnat portar och allt som som ska "fixa" detta problemet genom routern. Är det nån annan som får detta problem och i den skala jag får uppleva det? Sjukt irriterande är det iallafall
Edit: Nu lyckas jag komma in hmm
Redigerat av DragonPuffer, 11 January 2012 - 22:31.
Postad 12 January 2012 - 08:41
snav
-
snav
-
Användare
-
-
241 inlägg
För mig kan det bli så ibland... men bara när jag väljer quick match.
Går jag in och väljer "browse servers" så kan jag ansluta utan problem.
Vet inte om det blir något vajsing när spelat vill ansluta tll en server som i sin tur inte mår bra.. min teori är att jag försöker ansluta till samma server hela tiden tills jag väljer manuellt.
Fast det är ju bara min teori... och det funkar för mig.
Postad 12 January 2012 - 08:54
Unregistered0e5c46c2
-
Unregistered0e5c46c2
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Blergh, tänkte söka till minhembio plutonen meeeen full =( Need BF3-vänner.
Postad 12 January 2012 - 09:24
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Blergh, tänkte söka till minhembio plutonen meeeen full =( Need BF3-vänner.
Så nu finns det en plats det är bara att ansöka.
Postad 12 January 2012 - 09:40
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Fick se på stats sidan precis:
Rounds played 1 058 Finished rounds 1 017
Har bara blivit utkastad/konsollfrys/hoppat ur 41ggr sedan release.
Tycker inte de är så mkt o gorma om faktiskt.
Postad 12 January 2012 - 09:54
Knackamackadam
-
Knackamackadam
-
Rookie
-
9 inlägg
Tjo!
Då skickade jag in en ny ansökan precis...
Postad 12 January 2012 - 09:56
Unregistered0e5c46c2
-
Unregistered0e5c46c2
-
Forumräv
-
-
575 inlägg
Postad 12 January 2012 - 11:15
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Är ju roligare att få in lite folk som är aktiva. De jag har kickat ut hitintills har inte lirat på över 2 månader.
Postad 12 January 2012 - 14:48
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
För mig kan det bli så ibland... men bara när jag väljer quick match. Går jag in och väljer "browse servers" så kan jag ansluta utan problem. Vet inte om det blir något vajsing när spelat vill ansluta tll en server som i sin tur inte mår bra.. min teori är att jag försöker ansluta till samma server hela tiden tills jag väljer manuellt.
Fast det är ju bara min teori... och det funkar för mig.
Det är det enda jag inte testat, joina genom quick match. Men igår var det jävligt drygt iallafall. Failed to connect i typ en timme innan det helt plötsligt fungerade. Har så ofta som sagt men hoppas att igår var en engångsföreteelse.
Postad 12 January 2012 - 14:52
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Brukar ofta få det när man försöker joina någon av vännerna som spelar, dock brukar det funkar att försöka ett tiotal gånger, eller vänta en halv minut så kommer man in.. Läste att någon skrev att det kunde bli så om servern precis håller på att byta karta.. Om det är därför vet jag inte, men jag brukar vänta ungefär så länge som det tar att ladda en ny karta så funkar det oftast sen. Aldrig får försöka så länge som Dragon dock...
Postad 12 January 2012 - 15:04
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Brukar ofta få det när man försöker joina någon av vännerna som spelar, dock brukar det funkar att försöka ett tiotal gånger, eller vänta en halv minut så kommer man in.. Läste att någon skrev att det kunde bli så om servern precis håller på att byta karta.. Om det är därför vet jag inte, men jag brukar vänta ungefär så länge som det tar att ladda en ny karta så funkar det oftast sen. Aldrig får försöka så länge som Dragon dock...
Ja det blir så på vissa servrar när den byter karta. Men igår testa jag säkert 15 olika servrar, joinade squads och lät andra joina, joinade på vänner etc. Inget fungarade. Senare på kvällen så fungerade allt kolockrent, konstigt.
Postad 12 January 2012 - 16:00
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Jag satt och spelade mellan halv fyra och halv sju ungefär och bytte session ett antal gånger (då man om och om igen hamnade i lag där man fan aldrig såg till någon lagmedlem, såg man någon så kan man ge sig f-n på att personen kastade sig i närmsta fordon och försvann utan att man hann få åka med..) och hade faktiskt inte en enda sån felruta.. Så du hade nog någon lokal släng av otur..
Redigerat av PerJohan80, 12 January 2012 - 16:01.
Postad 12 January 2012 - 18:37
Unregisteredb33ec5bc
-
Unregisteredb33ec5bc
-
Användare
-
-
109 inlägg
Suttit i en timme nu. kom in i en server. När jag sedan bytte så har jag inte kommit in i nån server alls, inte kunnat joina någon. Får "Failed to join the game, please check your internet connection". Det här problemet har jag haft ett bra tag, bara blivit värre och värre. Nu har jag suttit nästan en timme utan att lyckas komma in.
Jag har gjort allt, startat om spelet flera ggr, även ps3:an. Öppnat portar och allt som som ska "fixa" detta problemet genom routern. Är det nån annan som får detta problem och i den skala jag får uppleva det? Sjukt irriterande är det iallafall 
Edit: Nu lyckas jag komma in hmm
Jag hade också stora problem att logga in på EA:s servrar igår. Sedan kollade jag min uppkoppling med Bredbandskollen och det visade sig att den var låg(3,9 Mb/s). Brukar åtminstone ligga över 5(betalar för 24, heja BB). Bytte till ett annat modem och sedan gick det fint med både hastighet och inloggning. Har du kollat din uppkoppling? Ibland hjälper att starta om modemet.
Postad 12 January 2012 - 19:46
Numero2
-
Numero2
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Är ju roligare att få in lite folk som Är aktiva. De jag har kickat ut hitintills har inte lirat på över 2 månader.
Tror jag ställt frågan förr. Är alla medlemmarna i MHB plutonen MHBare? En kontroll kanske vore något så riktiga medlemmar inte blir utfrysta?
Postad 12 January 2012 - 20:04
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Tror jag ställt frågan förr. Är alla medlemmarna i MHB plutonen MHBare? En kontroll kanske vore något så riktiga medlemmar inte blir utfrysta?
Är det någon annan som tycker det var fel att kicka ut folk som inte rört spelet på över 2 månader så säg gärna till.
Postad 12 January 2012 - 21:02
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Jag hade också stora problem att logga in på EA:s servrar igår. Sedan kollade jag min uppkoppling med Bredbandskollen och det visade sig att den var låg(3,9 Mb/s). Brukar åtminstone ligga över 5(betalar för 24, heja BB). Bytte till ett annat modem och sedan gick det fint med både hastighet och inloggning. Har du kollat din uppkoppling? Ibland hjälper att starta om modemet.
Startade om routern flera ggr. Min uppkoppling funkar fint också. Det kanske bara var nåt speciellt igår. Men jag får ju det där problemet varje dag , dock inte som igår.
Postad 12 January 2012 - 22:17
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Är det någon annan som tycker det var fel att kicka ut folk som inte rört spelet på över 2 månader så säg gärna till.
Det tror jag ingen har någon åsikt om annat än att du gjort helt rätt. Lirar man inte på 1-2 månader ska man ut och ge plats åt andra som vill lira.
Postad 12 January 2012 - 22:22
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
för första gången har jag nu precis samma problem som Puff. kan inte joina något, inte en enda server, får dessutom bara upp 6st servrar i hela europa på qonquest. kan inte ta quick game då find game är grå markerat och går inte att välja ens....
tack DICE och godnatt.....
Postad 12 January 2012 - 23:46
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Dom har sagt nu på twitter att dom har problem som dom utreder. Var ganska skoj och läsa twitterflödet när dom sitter svarar hur mycket folk som helst i flera timmar att det inte är något fel på servrarna utan att dom borde starta om modemet
Men det blev ju inte mycket vettigt spelande ikväll
Postad 13 January 2012 - 06:59
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Det tror jag ingen har någon åsikt om annat än att du gjort helt rätt. Lirar man inte på 1-2 månader ska man ut och ge plats åt andra som vill lira.
+1. Skulle jag inte spela på två månader så skulle jag inte ta illa upp om jag blev kickad, eftersom det ju går utmärkt att ansöka igen om man får för sig att spela regelbundet igen! Det är ju roligare att ha en aktiv pluton! Angående att kontrollera om alla verkligen är MHB:are så kanske det är ett lite tråkigt administrativt jobb att göra ensam, men vi kan väl säga att om man ser någon man misstänker kanske inte är "äkta" MHB:are så kan man ju ge en heads up till VVV? Jag föreställer mig iaf att det är en del jobb att ensam gå genom plutonen och verifiera MHB:are...
Postad 13 January 2012 - 08:57
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Ja de är ju mer lr mindre en omöjlighet då flertalet av våra kära MHB`are i plutonen inte nödvändigtvis har samma nick på forumet som i BF3 tyvärr.
Vi stötte på någon Henkebenke igår när vi lira ja madde o revan.
Någon som har koll på vem de är?
Redigerat av Andi_One, 13 January 2012 - 09:02.
Postad 13 January 2012 - 09:27
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Som jag sagt tidigare så ser jag inte riktigt problemet med om vi skulle ha några i plutonen som inte är registrerade här. Antagligen så är dom ju här och läser forumet eftersom dom letat sig in i plutonen. Har nästan 10 pers till som jag vet om som inte varit aktiva på 2 månader i nuläget så det finns plats.
Finns ju en som heter benkke här vill jag minnas så lär väll va han.
Redigerat av vvv, 13 January 2012 - 09:31.
Postad 13 January 2012 - 09:34
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Ikväll är man gräsänkling så jag tänkte se till att spela så mycket jag kan, (förutom den stunden då jag ska baka min egen calzone!!  ) så är det någon som är sugen på att köra lite och gärna testa om det går att köra med headset ingame så lägg till mig; PJBroden på psn. Har ju ännu inte lyckats köra med headset men jag vill ju uppleva detta fenomen!  Men även om man inte vill köra med headset går det bra att lägga till mig, är grymt sugen på att spela riktigt bra teamplay ikväll!! Kör oftast softcore, men är inte heelt omöjlig på att gå över på HC. Problemet är bara att man är lite för dålig för att ha riktigt kul på HC..haha
Postad 13 January 2012 - 09:40
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Krävs mer skills att va duktig på softcore än hardcore så de är nog lugnt http://www.youtube.c...d&v=bUcLAM6xRCU
Redigerat av Andi_One, 13 January 2012 - 09:41.
Postad 13 January 2012 - 09:44
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Ja de är ju mer lr mindre en omöjlighet då flertalet av våra kära MHB`are i plutonen inte nödvändigtvis har samma nick på forumet som i BF3 tyvärr.
Vi stötte på någon Henkebenke igår när vi lira ja madde o revan. Någon som har koll på vem de är? 
Han är tr00 MHB'are, spelat COD med honom.
Postad 13 January 2012 - 10:08
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Aah , han har hållt med sånt skumraskeri asså!
Ska väl påpeka att min fråga inte hörde ihop med att sålla ut icke mhb`are utan va mer nyfiken.
För de är ju inte super ofta man kommer in i samma match som andra MHB`are som ingen i squaden har på sin vännerlista
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|