1. JensLu
2. morlock
3. vonAnka
4. akerren
5.
6.
7.
8.
9
10. andreassofus (reservåskådare)
11.
12.
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 22 April 2008 - 16:01
Postad 22 April 2008 - 16:16
Jag kommer nog hinna hem itid ikväll så vi kan köra finalen. Runt 22.00 passar nog bra.
då säger vi 22.00 ikväll kanske lite senare typ22.30 beror på när jag fåråtkomst till tv'n (måste hinna värma upp ca 20-30 min innan)
EDIT: vilken ordning ska vi spela dom olika banorna?
Redigerat av Lobello, 22 April 2008 - 16:51.
Postad 22 April 2008 - 16:50
Samma här, två förluster, men i mitt fall precis som jag tänkt mig...
![]()
Hehe, men jag hade hoppats på en vinst iaf. Men man kan inte få allt.
Postad 22 April 2008 - 17:59
en s&d 3 mot 3 turnering skulle varit jävligt skoj om det går att reda ut
edit: ni skulle bara våga starta finalen utan mig närvarande
Har oxå tänkt i de banorna, men det är som Jenslu skriver svårt att få till lagen... Lek bara med tanken med l2ickard, morlock och jenslu i samma lag, det är ju inget vidare kul...
Vi kunde kanske använda resultatet av nuvarande turnering för att i största möjliga mån (fler som vill vara med nu ju) ta ut någerlunda jämna lag?
l2ickards förslag var oxå intressant!
1. JensLu
2. morlock
3. vonAnka
4. akerren
5. drdeath100
6.
7.
8.
9
11.
12.
Redigerat av Dr. Death, 22 April 2008 - 18:04.
Postad 22 April 2008 - 18:14
2. morlock
3. vonAnka
4. akerren
5. drdeath100
6. ragge
7.
8.
9
11.
12.
Postad 22 April 2008 - 18:21
Jag är också trögstartat så jag måste spela en del innan. Om du är host så kan du bestämma i vilken ordning du vill spela banorna. Spelar ingen roll för mig. Lär få kämpigt oavsett vilken bana vi spelar på. :Sdå säger vi 22.00 ikväll kanske lite senare typ22.30 beror på när jag fåråtkomst till tv'n (måste hinna värma upp ca 20-30 min innan)
EDIT: vilken ordning ska vi spela dom olika banorna?
EDIT: När det gäller 3v3 S&D så tycker jag att jag, l2ickard och JensLu låter som ett bra team.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 April 2008 - 18:22.
Postad 22 April 2008 - 18:34
EDIT: När det gäller 3v3 S&D så tycker jag att jag, l2ickard och JensLu låter som ett bra team.
Endast om ni tejpar över alla knappar utom knivknappen. Då blir det nog jämt. Vi snipar å ni knivar.
1. JensLu
2. morlock
3. vonAnka
4. akerren
5. drdeath100
6. ragge
7.
8.
9
11.
12.Noseone ( om det är deltagare som vill så skippa mig.)
Jag kan dock tjänstgöra som självförtroendehöjare om någon är intresserad. Headshots någon? Hahaha
Postad 22 April 2008 - 18:52
samma här, men jag tycker vi kör shipment, vacant, crossfire.. då börjar vi med fullt ösJag är också trögstartat så jag måste spela en del innan. Om du är host så kan du bestämma i vilken ordning du vill spela banorna. Spelar ingen roll för mig. Lär få kämpigt oavsett vilken bana vi spelar på. :S
Postad 22 April 2008 - 18:56
Shipment först? Jag gillar inte den banan.samma här, men jag tycker vi kör shipment, vacant, crossfire.. då börjar vi med fullt ös
Iofs tror jag att det är i denna ordning vi kört hittils, körde i den ordningen mot dallan och akerren. Samt ragges och seagals match.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 April 2008 - 19:15.
Postad 22 April 2008 - 19:00
Men många kommer ju kolla så ni får väl skriva ner lite om matchen här sen.
Ska jag och primare2 spela om 3:e platsen nu då eller?
Postad 22 April 2008 - 19:16
2. morlock
3. vonAnka
4. akerren
5. drdeath100
6. ragge
7. primare2
8.
9
11.
Hade ju faktiskt varit väldigt kul att se finalen, synd att man jobbar då.
Men många kommer ju kolla så ni får väl skriva ner lite om matchen här sen.
Ska jag och primare2 spela om 3:e platsen nu då eller?
Skulle vara kul att möta dig och se vart man står i cage.......
Postad 22 April 2008 - 19:24
Shipment först? Jag gillar inte den banan.
Iofs tror jag att det är i denna ordning vi kört hittils, körde i den ordningen mot dallan och akerren. Samt ragges och seagals match.
då går de jämnt ut för jag gillar inte vacant (iaf inte 1on1) däremot är det bland favoriterna i S&D, konstigt nog..
Postad 22 April 2008 - 19:33
2. morlock
3. vonAnka
4. akerren
5. drdeath100
6. ragge
7. primare2
8. anteb91
9
11.
Det här får man inte missa
Redigerat av anteb91, 22 April 2008 - 19:33.
Postad 22 April 2008 - 20:16
1. JensLu
2. morlock
3. vonAnka
4. akerren
5. drdeath100
6. ragge
7. primare2
8.
9
11.
Skulle vara kul att möta dig och se vart man står i cage.......
Japp det kan vi göra, igår var jag inne i en "formsvacka", nu är jag sylvass igen känner jag..
Postad 22 April 2008 - 20:43
Postad 22 April 2008 - 20:51
Postad 22 April 2008 - 20:56
Postad 22 April 2008 - 21:39
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 April 2008 - 21:41.
Postad 22 April 2008 - 21:37
Ja det hade varit kul om det blivit lika i sista matchenMycket bra spelat JensLu. :)Var väldigt jämt hela tiden. Roliga matcher.
EDIT: Grattis btw
Redigerat av Lobello, 22 April 2008 - 21:45.
Postad 22 April 2008 - 21:45
Jupp. Fast vi bjöd nog på rätt bra underhållning till vår kära publik.Ja det hade varit kul om det blivit lika i sista matchen
Postad 22 April 2008 - 21:46
Hoppas det,Jupp. Fast vi bjöd nog på rätt bra underhållning till vår kära publik.
resultatet blev 20-16 till morlock
vacant blev 8-7? till mig
och crossfire blev typ 10-9 till morlock eller något så det var jämnt..
Postad 22 April 2008 - 22:23
du sänkte mig med hagelbrakaren i slutet (på shipment).. kanske hade haft en chanse om jag spelat smartare istället för att komma och möta dig med din brakare
och grattis än en gång! får ta revanch nästa turnering
Hoppas vi bjöd på en riktigt underhållande och spännande match
Postad 22 April 2008 - 22:40
Bra spelat på alla banor, känndes som vi tog varannan kill hela tiden. Kommer säkert revanschtillfälle.
Postad 22 April 2008 - 23:26
Postad 23 April 2008 - 00:13
Hoppas det,
resultatet blev 20-16 till morlock
vacant blev 8-7? till mig
och crossfire blev typ 10-9 till morlock eller något så det var jämnt..
shipmenat blev väl 19-16, eller räknas eldoro?
Postad 23 April 2008 - 00:17
Måste kännas bra att vinna över BÅDA de andra superspelarna?
Otroligt jämt hela tiden, sjukt bra spelat av båda!
Blev allt man hoppas på av en final, action och spänning!
Men som sagt så blev det en eldoro-kill i shipment...
Eldoro var med i minst två matcher?
Kändes som en coinflip vem som skulle vinna så nästa gång så kan det mycket väl bli Jenslu!
Redigerat av Dr. Death, 23 April 2008 - 00:19.
Postad 23 April 2008 - 00:23
Nu ser vi fram emot matchen om bronset mellan primare och u_wish.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 23 April 2008 - 00:30.
Postad 23 April 2008 - 02:22
Jo efter att ha fullstøndigt krossats igår av morlock, så får man ju nu sikta in sig på bronset, hehe.
Man e fortfarande lite tagen av hur fruktansvørt snabb i vøndningarna morlock var, å øven att han siktade med en otrolig precision.
Jag tror inte jag har dig "primare2" i min friendlist, så jag addar dig imorgon (om jag inte ør bokad på annat håll) så kanske vi kan spela matchen imorgon kvøll?
Postad 23 April 2008 - 06:09
Fick ingen inbjudan.....
Grattis Morlock.
Postad 23 April 2008 - 07:06
Ja kändes som att dom killsen tog ut varandra, så egentligen kan vi säga 20-16,Blev lite brydd där, tänkte att jag fick första killen i matchen - så 1 sekund senare blir jag skjuten i ryggen? Så man kan väl säga att det blev 19-15 isåfall på shipment.
btw visst ledde jag med typ 16-14 sen tog du 6 raka? har för mig nått sånt..
Spela jag så dåligt så jag inte ens fick vara spectator?
Jag har inte dig i min friend list, så jag kunde inte skicka nån invite iaf..
Ja shipment är en bra uppvärmingsbana.
Bra spelat på alla banor, känndes som vi tog varannan kill hela tiden. Kommer säkert revanschtillfälle.
Jo det var mycket varannan kill, förutom på shipment där vi tog 2-3 st var innan den andra tog 2-3 st.. men sen på slutet tog du en massa i rad
EDIT: har nog aldrig mött någon som det har varit så jämnt mot
Redigerat av Lobello, 23 April 2008 - 07:11.
Postad 23 April 2008 - 07:17
Hoppades på Morlock, visste att du inte hade mig, jag har ju inte dig heller. Hahahaha
Får skicka en invite.
Postad 23 April 2008 - 07:47
Fan vad bra du spelade hyvonen, räckte ju bara att jag visade mig lite grann så satt 3 kulor i pannan på mig. Kändes också som att du hela tiden visste var jag var när jag smög omkring även om jag hade dead silence.
På vacant fegade jag till mig en seger
Postad 23 April 2008 - 07:50
Ja kändes som att dom killsen tog ut varandra, så egentligen kan vi säga 20-16,
btw visst ledde jag med typ 16-14 sen tog du 6 raka? har för mig nått sånt..
Jo det var mycket varannan kill, förutom på shipment där vi tog 2-3 st var innan den andra tog 2-3 st.. men sen på slutet tog du en massa i rad
EDIT: har nog aldrig mött någon som det har varit så jämnt mottror vi har ganska liknande spelsätt oxå? men de kanske dom som tittade kan svara på?
Kommenterade det ett par ggr. under matchen, att ni spelar lika (inte bara poängmässigt), dvs. pang på rödbetan ATTACK! vilket är mycket roligt att titta på!
Tror det är en vinnande stil, svår att behärska dock, men man får hoppas att träning ger färdighet...
Jag gillar ju att jämföra med poker och där är det MYCKET sällan defensiva spelare vinner... (gäller nog de flesta sporter)
Morlock/Jenslu:
Känns det inte konstigt att möta nån som man inte är totalt överlägsen över, nån som faktiskt skjuter tillbaks och gör det bra?
Redigerat av Dr. Death, 23 April 2008 - 07:54.
Postad 23 April 2008 - 08:02
Morlock/Jenslu:
Känns det inte konstigt att möta nån som man inte är totalt överlägsen över, nån som faktiskt skjuter tillbaks och gör det bra?Är väl en rätt ovanlig sits för er båda?
haha, visst är de kanske lite ovant
Postad 23 April 2008 - 08:38
Grattis Morlock!
Men som sagt så blev det en eldoro-kill i shipment...
Eldoro var med i minst två matcher?
Var jag? Inget jag märkte iaf.
Postad 23 April 2008 - 10:50
Jag är ledsen att jag glömde skicka till dig, det var redan typ 20 pers inne i lobbyn när jag kom in så jag glömde kolla vilka som saknades efter listan.Hoppades på Morlock, visste att du inte hade mig, jag har ju inte dig heller. Hahahaha
Får skicka en invite.
Postad 23 April 2008 - 11:00
Var jag? Inget jag märkte iaf.
Sorry, andrahands info., var nog evil rodge då?
Postad 23 April 2008 - 11:14
Jag är ledsen att jag glömde skicka till dig, det var redan typ 20 pers inne i lobbyn när jag kom in så jag glömde kolla vilka som saknades efter listan.
Det är lugnt. Jag var ju inte ens med i turneringen.
När är 3:e prismatchen? Då vill jag iaf gärna sitta å titta på kamparmerger...... Du har blivit så himla lugn mot för några veckor sedan. Nu låter du oss andra springa iväg å ta första vågen medans du kampar tills du ser alla orange prickar.
Men men det verkar ju funka.
Postad 23 April 2008 - 11:30
Det är lugnt. Jag var ju inte ens med i turneringen.
När är 3:e prismatchen? Då vill jag iaf gärna sitta å titta på kamparmerger...... Du har blivit så himla lugn mot för några veckor sedan. Nu låter du oss andra springa iväg å ta första vågen medans du kampar tills du ser alla orange prickar.
Men men det verkar ju funka.
"kamparmerger"
Det är ju första vågen som är kul ju!
Postad 23 April 2008 - 11:41
"kamparmerger"
![]()
Det är ju första vågen som är kul ju!
Har märkt att du gillar att dö först
Postad 23 April 2008 - 12:06
Har märkt att du gillar att dö först
Finns inget att tillföra efter den kommentaren......
Jo man har väl blivit vuxen i sitt cod-spelande.....
Dallan>> Vi kör väl ikväll då......måste gå prestige sen så det får bli ikväll.
Postad 23 April 2008 - 15:23
Sorry, andrahands info., var nog evil rodge då?
Jag råka hoppa in i första matchen typ en sekund, sen var det eldoro tror jag som var inne de andra två.
Edit: Glömde det väsentliga...
/Evil_Rodge
Redigerat av primoo, 23 April 2008 - 15:23.
Postad 23 April 2008 - 16:35
Postad 23 April 2008 - 16:41
fraztheman - Hyvonen, 1-2
Fan vad bra du spelade hyvonen, räckte ju bara att jag visade mig lite grann så satt 3 kulor i pannan på mig. Kändes också som att du hela tiden visste var jag var när jag smög omkring även om jag hade dead silence.
På vacant fegade jag till mig en segerVisste att det var kört på shipment innan vi ens började då jag inte vart nära att vinna den banan en enda gång. Men tack för en bra match jag satt iaf på helspänn hela tiden.
tackar tackar,det var en kul match
var lite nervös eftersom jag inte hade nån aning om vad du var för nån lirare alls.
Postad 23 April 2008 - 18:19
Finns inget att tillföra efter den kommentaren......
![]()
Jo man har väl blivit vuxen i sitt cod-spelande.........tar ansvar för laget...blablabla.....nej saken är nog bara den att jag har tröttnat på att dö av en granat efter fem sekunder. Dessutom är grunden till all död i cod förflyttning....det är nästan vetenskapligt bevisat.....håller man sig lite lugn så brukar folk komma smygandes och man får enkla kills.....det är dock jobbigt när man möter taktiska lag som sitter kvar och vaktar bombställena....helt plötsligt är man kvar och ska plocka fem motståndare som har gömt sig någonstans på banan och fortsätter gömma sig......
![]()
Dallan>> Vi kör väl ikväll då......måste gå prestige sen så det får bli ikväll.
Jag tänker lite likande när det gäller ansvar, offrar mig för laget och förhoppningsvis får 2-3 kills innan jag dör (S&D).
Roligt att du vänt helt merger och förespråkar camping, vad är nästa steg LMG?
Iofs. så måste man väl kampa en del i S&D, men överraskningsmomentet i början är underskattat.
Visst jag dör ofta och mycket men jag hoppas på att bli bättre på en mycket roligare taktik, sällan man ser tex. morlock ligga och trycka i ett hörn tills det råkar komma nån han kan skjuta i ryggen?
Vad gäller åskådare så trycker man "Back" tills man kommer tills att man kan välja change team, och där kan man välja "spectator", mycket bättre än att sitta som passiv medspelare, det var akerren som lärde oss det sist (iaf. de flesta
Redigerat av Dr. Death, 23 April 2008 - 18:47.
Postad 23 April 2008 - 19:31
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?