Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *

3968 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 september 2008 - 14:27

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Har ni kontrollerat att kontakten var intryckt ordentligt i telefonen?
Med min telefon blir det ett litet "stopp" strax innan kontakten är helt intryckt. Glömmer man detta lilla sista klick, så blir det glapp i kontakten som medför att laddning/synkning sker lite spontant då och då...

det ska jag undersöka närmare!

En fråga till er som använder comviq kontant. Vad står det att ni använder för operatör under klockan på startsidan? Det står 24007 på min...

Postad 17 september 2008 - 15:13

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0
Hej jag är inne på min andra tel och har även problem med denna mest strular mms .
Det funka dåligt på förra med och på denna så kanske ett av 10 mess går iväg utan problem .
Är det taskig kvalite på dessa telefoner eller vad är det för fel ..
Rom på denna är det samma som förra 193 00 00 .

Redigerat av Unregistered9d8a0d93, 17 september 2008 - 15:14.

Postad 17 september 2008 - 16:53

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3 057 inlägg
  • 0

Nån som vet om apparaten har stöd för tonval (dtmf)?
Har läst både att den har det och inte har det ;)

EDIT:
Dvs, om man ringer till kundtjänst och ska göra ett val "Tryck 1", "Tryck 2" osv osv... Fungerar inte det?

Jodå det funkar aldeles utmärkt

Postad 17 september 2008 - 17:09

Unregistered06b8ab0b
  • Unregistered06b8ab0b
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

Ingen som råkat ut för samma sak? Jag kan komma åt enheten (filer och så) det står att den är ansluten men vägrar att configurera enheten och synka! ;)

Har du provat att tillåta activesynk i din brandvägg?

Postad 17 september 2008 - 17:18

OckeJ
  • OckeJ
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Jodå det funkar aldeles utmärkt

Vad skumt! Jag har (efter mitt inlägg) även fått höra att det inte går av en kille på Phonehouse.
Nu undrar man ju klart varför han säger så - kan det va nåt som är fixat i nyare ROM, och han inte vet om det?

Redigerat av OckeJ, 17 september 2008 - 17:19.

Postad 17 september 2008 - 17:44

RedGuard
  • RedGuard
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Nån som vet om apparaten har stöd för tonval (dtmf)?
Har läst både att den har det och inte har det ;)

EDIT:
Dvs, om man ringer till kundtjänst och ska göra ett val "Tryck 1", "Tryck 2" osv osv... Fungerar inte det?

Det funkar som vanligt. Ringde själv BBB igår som använder sig av sådant system.

Postad 17 september 2008 - 17:56

Villen
  • Villen
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Är det bara på min telefon eller finns det inte åäö i det fulla QWERTY-tangentbordet??

Postad 17 september 2008 - 18:05

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0

Är det bara på min telefon eller finns det inte åäö i det fulla QWERTY-tangentbordet??

Inge aning min saknar frågetecken .. Har ett som är upp och ner ..

Postad 17 september 2008 - 18:20

Unregistered11930a74
  • Unregistered11930a74
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Har du provat att tillåta activesynk i din brandvägg?

Har bara Router och windows fw är avslagen. Fattar inte varför den gör så. Hade en i780 (WM 6.0) innan och med den funkade det för nån dag sedan. :/

Daniel

Postad 17 september 2008 - 18:34

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3 057 inlägg
  • 0

Det funkar som vanligt. Ringde själv BBB igår som använder sig av sådant system.

Ja och jag betalade en blocket anons häromdagen på det sättet, hoppas det inte funkar då kan dom ju inte ta pengar ;)

Postad 17 september 2008 - 19:38

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

En fråga till er som använder comviq kontant. Vad står det att ni använder för operatör under klockan på startsidan? Det står 24007 på min...

nån?

Postad 17 september 2008 - 19:42

OckeJ
  • OckeJ
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0
Alla "tonvalare" ska ha tack för sina svar!

Postad 17 september 2008 - 20:03

Mellstrand
  • Mellstrand
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Är även denna är datamängds slukare som iPhonen så att man behöver flatrate till abonnemanget?

Postad 17 september 2008 - 20:39

Unregistered2916f86d
  • Unregistered2916f86d
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0

nån?

Min med ibland, samtidigt som jag har roamingsymbolen. Har du den också?

Postad 17 september 2008 - 20:46

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
är den här som iphone? att man typ behöver ett abonnemang för datatrafik å så? :/
det var hela datatrafikgrejen som gjorde att min idé om iphone spolades ;)

Postad 17 september 2008 - 20:57

tomasn
  • tomasn
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

är den här som iphone? att man typ behöver ett abonnemang för datatrafik å så? :/
det var hela datatrafikgrejen som gjorde att min idé om iphone spolades ;)

Det beror ju helt och hållet på vad du har tänkt använda telefonen till. Har du tänkt surfa mycket och framför allt om du tänkt strömma media till den rekommenderar jag definitivt ett abonnemang med flat rate för datatrafiken.

Postad 17 september 2008 - 20:58

Unregistered11930a74
  • Unregistered11930a74
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Hej igen!

Jag har nu testat att avinstallera "center för windows mobile-enheter" och installerat det igen. Men inget funkar.
Jag vill ju ha in mina kontakter och kalender i diamanten! ;)

Postad 17 september 2008 - 21:01

hanky panky
  • hanky panky
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Det beror ju helt och hållet på vad du har tänkt använda telefonen till. Har du tänkt surfa mycket och framför allt om du tänkt strömma media till den rekommenderar jag definitivt ett abonnemang med flat rate för datatrafiken.

jag är 100% säker på att jag inte ska vara ute på internet så ofta, kanske bara för att kolla nått på nätet snabbt. men det är som mest musik, film och touch-delen jag vill ha ;) kanske är bättre med iphone då?

Postad 17 september 2008 - 21:03

Dustint82
  • Dustint82
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Har någon koll på varför jag inte kan ladda ner de senaste uppdateringarna från HTC´s hemsida? Har en 3 brandad lur och knappar in serienummer, när jag sedan ska välja vilken fil som är mest "suitable for your device" så är rullisten bara helt grå och "inaktiverad" jag kan alltså inte välja någonting, inte heller får jag något felmedelande som jag får om jag knappar in fel serienummer...

Är det något som ligger nere där borta hos HTC???

Finns det någon annanstans man kan få tag i uppdateringen?

Postad 17 september 2008 - 21:32

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

jag är 100% säker på att jag inte ska vara ute på internet så ofta, kanske bara för att kolla nått på nätet snabbt. men det är som mest musik, film och touch-delen jag vill ha ;) kanske är bättre med iphone då?

Jag har så att jag kan surfa obegränsat för 3kr/dagen 0,384mbit/s.

Vet ej om jag ens behöver det. Men om du inte ska ha fri surf så gå aldrig in på youtube för där blir de snabbt dyrt om man inte har fri surf. Men det känns ju helt klart säkrare med fri surf så att man inte kan få någon jätte räkning men tror inte det är något nödvändigt om man inte är inne så mycket på internet.

Postad 17 september 2008 - 23:55

Wizeguy
  • Wizeguy
  • Lärjunge

• 428 inlägg
  • 0

Hej igen!

Jag har nu testat att avinstallera "center för windows mobile-enheter" och installerat det igen. Men inget funkar.
Jag vill ju ha in mina kontakter och kalender i diamanten! ;)

prova gå in på Start/inställningar/anslutningar /USB till PC ..där kan du bocka ur "Aktivera avancerade nätverksfunktioner" å bara ha den översta i bockad ..så fick jag göra för å få det funka ..jag kör me Vista om det har betydelse

Postad 18 september 2008 - 01:54

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

• 883 inlägg
  • 0
När kommer en uppdaterad version av htcn ?

Postad 18 september 2008 - 12:49

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Min med ibland, samtidigt som jag har roamingsymbolen. Har du den också?

nä, den hade jag ett tag i början. Men trixade lite i intställningarna aå försvinner den..Jag minns dock inte hur jag gjorde.

Postad 18 september 2008 - 12:51

Unregistered3ad86eea
  • Unregistered3ad86eea
  • Användare

• 126 inlägg
  • 0

prova gå in på Start/inställningar/anslutningar /USB till PC ..där kan du bocka ur "Aktivera avancerade nätverksfunktioner" å bara ha den översta i bockad ..så fick jag göra för å få det funka ..jag kör me Vista om det har betydelse

Bockar man ur avancerade nätverksfunktioner så får man på HTC´n "Om du vill synkronisera den här enheten måste du installera Activesync 4.5 eller senare på din stationära dator. Jag kör själv senaste activesync på min dator.

Har installerat activesync hemma och där fungerar det men vad gör det när alla kontakter o mail är på en annan dator.

Redigerat av Unregistered3ad86eea, 18 september 2008 - 12:52.

Postad 18 september 2008 - 14:43

Unregistered11930a74
  • Unregistered11930a74
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0

Tyvär så har jag testat det. Kan inte fatta vad det är. Detta är min 3:e WM-mobil och de andra har funkat fint. Roliga är att den är ansluten och man kan komma åt filer och så. Men den vägrar configurera synkningen. Blir tokig snart. :)

/Daniel

Postad 18 september 2008 - 16:33

br3nt
  • br3nt
  • Användare

• 143 inlägg
  • 0

Jag har så att jag kan surfa obegränsat för 3kr/dagen 0,384mbit/s.

Vet ej om jag ens behöver det. Men om du inte ska ha fri surf så gå aldrig in på youtube för där blir de snabbt dyrt om man inte har fri surf. Men det känns ju helt klart säkrare med fri surf så att man inte kan få någon jätte räkning men tror inte det är något nödvändigt om man inte är inne så mycket på internet.

jag hade tänkt köra det där för 3 kr/dag, men har märkt att jag inte ens surfar för det.. hämtat mail, uppdaterat väderdata, google maps och kollat in sl.se via nallen (youtube fast det var via wlan då)... iof så har 3 en kostnad på 10 kr/mb i jämförelse med alla andra (15kr/mb). Man får helt enkelt testa sig för.. men tänk på att första perioden med en sån här mobil alltid är dyrast (vill jag påstå iaf).. då man testar massa olika grejjer, installerar, konfigurerar osv :)

Tyvär så har jag testat det. Kan inte fatta vad det är. Detta är min 3:e WM-mobil och de andra har funkat fint. Roliga är att den är ansluten och man kan komma åt filer och så. Men den vägrar configurera synkningen. Blir tokig snart. :P

/Daniel

min första wm mobil, och fick sådär på min stationära som kör xp pro, senaste active sync..I början funkade det perfekt, sen helst plötsligt så ville det sig inte längre. Testade otroligt många gånger innan jag beslutade mig för att skita i det och bara synca med bärbara som kör vista.. allt gick igång direkt.. ingen krångel med äckelbrandväggar osv :D

Postad 18 september 2008 - 20:59

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Tyvär så har jag testat det. Kan inte fatta vad det är. Detta är min 3:e WM-mobil och de andra har funkat fint. Roliga är att den är ansluten och man kan komma åt filer och så. Men den vägrar configurera synkningen. Blir tokig snart. :)

/Daniel

Hade samma problem som du center för windows mobile-enhenten fungerade inte.

Har ingen aning om vad problemet var men jag tog bort det och laddad ner det från nätet istället för på medföljande skiva och då fungerade det direkt. så ta bort skiten på skivan och leta upp de på internet någon stans.

Postad 18 september 2008 - 21:56

Mellstrand
  • Mellstrand
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Som musikmobil, hur klarar sig Diamanten då? (ljudmässigt)

Postad 18 september 2008 - 23:16

Unregistered17f9fb0d
  • Unregistered17f9fb0d
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Hallå igen folket!
Nu har jag haft diamanten i nått dygn el så och jag måste säga att det är en imponerande pryl!! Blev glatt överraskad av att den är mindre än jag förväntat mig. Dock inte lyckats riktigt med synkningen av kontakterna till Outlook så telefonboken ser ut som hej kom och hjälp mig! =) Men det löser sig.
Det jag funderar mest på är hur man ska lösa det med att installera Flash player på mobilen? Vissa sidor har ju videos där Flash krävs när man surfar och jag får inte igång dem. Testade att ladda hem det till mobilen men har inte lyckats lura ut hur man installerar =)
Någon som kan hjälpa?

Mvh

Postad 19 september 2008 - 00:18

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

det var hela datatrafikgrejen som gjorde att min idé om iphone spolades :)

Nej du klarar dig utan flatrate om du bara ska använda telefonen som en telefon och musikspelare, uppadatering av väder och liknande kostar inte många ören om dagen. Men som skrivits ovan, testa inte webraio och youtube eller så, använder du dessutom opera som webbläsare om du skulle ut och surfa nångång så kan du stänga av bilder och liknande så blir det inte så mycket datatrafik då heller.

Postad 19 september 2008 - 00:43

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Det nya batteriet ska inhandlas omgående då den blanka baksidan är något jag verkligen stör mig på. Jag vet inte hur många gånger jag har varit på väg att tappa mobilen pga att den har glidit ur handen.

Nu är den tyvärr på service eftersom Phonehouse vägrade ge mig en ny även fast den var DOA. Jag drog ut lite för länge på det eftersom jag faktiskt inte upptäckte dom gula ränderna på skärmen förän efter 2-3 veckor nånting. Någon som vet om dom byter display eller bara skickar en ny telefon?

Postad 19 september 2008 - 06:05

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
HTC lämnar 30 dagars DOA, bara så du vet. Spelar ingen roll vad butiken säger. Detta svar fick jag när jag pratade med dom för ca: 2 veckor sedan

Postad 19 september 2008 - 08:22

claxx
  • claxx
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Hallå igen folket!
Nu har jag haft diamanten i nått dygn el så och jag måste säga att det är en imponerande pryl!! Blev glatt överraskad av att den är mindre än jag förväntat mig. Dock inte lyckats riktigt med synkningen av kontakterna till Outlook så telefonboken ser ut som hej kom och hjälp mig! =) Men det löser sig.
Det jag funderar mest på är hur man ska lösa det med att installera Flash player på mobilen? Vissa sidor har ju videos där Flash krävs när man surfar och jag får inte igång dem. Testade att ladda hem det till mobilen men har inte lyckats lura ut hur man installerar =)
Någon som kan hjälpa?

Mvh

Jag installerade en ny Windows Mobile Device Center och sedan fungerade det alldeles utmärkt. Hade kontakt med mobilen tidigare, men en ny version fixade sync:en

Postad 19 september 2008 - 09:19

Fedral
  • Fedral
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Nån som sett nått liknande till Diamanten eller WM telefoner?

http://www.techcrunc...action-is-here/

Verkar hur coolt som helst. :) Skulle vilja ha när man står å väntar på buss å tåg.

Postad 19 september 2008 - 09:30

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

HTC lämnar 30 dagars DOA, bara så du vet. Spelar ingen roll vad butiken säger. Detta svar fick jag när jag pratade med dom för ca: 2 veckor sedan

Men vad störande!

Hmmm, undrar hur man ska gå vidare. Ska gå ner och prata med dom idag.

Postad 19 september 2008 - 09:43

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Ringde till HTC och visst stämde det, 29 dagars DOA har dom. Man tycker ju att sådan information ska gå ut till återförsäljarna. Jag måste även säga att 1 vecka DOA som Phonehouse har är jäkla snålt faktiskt. Speciellt med tanke på dom överpriserna dom tar på sina telefoner så förväntar man sig ju lite service.

Postad 19 september 2008 - 17:54

Unregistered9d8a0d93
  • Unregistered9d8a0d93
  • Mästare

• 2 585 inlägg
  • 0
Tjaba ..
Om man har den hämtade versionen av tomtom i nallen går det att uppgradera kartorna då .
Menar den crackade varianten ??

Postad 19 september 2008 - 23:25

perka666
  • perka666
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Någon mer med detta problemet?
Telefonen ringer som den ska 3-4 samtal, sen vibrerar den bara om man får fler samtal. Enda sättet att få igång ljudet igen är att softresetta, och då fungerar det under några samtal till innan det blir likadant igen. Spela upp musik fungerar hela tiden, dock inte att lyssna på ringsignalerna och inte heller olika systemljud som tex kamerans slutarljud. Har senaste officiella rommen, och har provat att göra en hardreset utan resultat.
Någon som har haft samma problem och löst det?

Postad 20 september 2008 - 18:59

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2 937 inlägg
  • 0
Hejsan, har nu skaffat en htc touch diamond, men vet inte riktigt vad jag tycker om den, känns lite småjobbigt med touchandet faktiskt. Tecknade 3 abbonemang så man fick välja en mobil med å jag tog denna, så fick även fri surf med. Är det då gratis att använda msn? Någon som kan tipsa om nå skojj att göra med denna mobil?:) Börjar seriöst ångra mig lite

Postad 20 september 2008 - 20:06

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Hejsan, har nu skaffat en htc touch diamond, men vet inte riktigt vad jag tycker om den, känns lite småjobbigt med touchandet faktiskt. Tecknade 3 abbonemang så man fick välja en mobil med å jag tog denna, så fick även fri surf med. Är det då gratis att använda msn? Någon som kan tipsa om nå skojj att göra med denna mobil?:) Börjar seriöst ångra mig lite

Ja msn e gratis då du har fri surf. Du kan ju gå in på internet t.ex youtube och sånt. Ladda ner program, och annat t.ex gps. Du kan ju alltid spela teeter ett tag ganska kul de första dagarna man har telefonen:D.

vet inte mer vad som kan va kul.

Postad 20 september 2008 - 20:34

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2 937 inlägg
  • 0

Ja msn e gratis då du har fri surf. Du kan ju gå in på internet t.ex youtube och sånt. Ladda ner program, och annat t.ex gps. Du kan ju alltid spela teeter ett tag ganska kul de första dagarna man har telefonen:D.

vet inte mer vad som kan va kul.

Jag har lekt runt lite mer med telefonen och nu är jag nöjd :) Den e faktiskt helt underbar! Får lära mig den lite mer innan jag uttalar mig igen tror jag ;) Men om ni har tips på apps att slänga in så skriv dom!

Postad 20 september 2008 - 20:53

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Jag har lekt runt lite mer med telefonen och nu är jag nöjd :) Den e faktiskt helt underbar! Får lära mig den lite mer innan jag uttalar mig igen tror jag ;) Men om ni har tips på apps att slänga in så skriv dom!

Fixxade nyss min pappas Diamond, så nu är den SIM Uplåst, Flashad med allt det nyaste plus alla mina favvo program.
Han har en sån tur att han har mig :D Han såg min mobil 1 gång sen var han kär och var tvungen o fixxa en oxo haha :D

Postad 20 september 2008 - 21:09

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2 937 inlägg
  • 0

Fixxade nyss min pappas Diamond, så nu är den SIM Uplåst, Flashad med allt det nyaste plus alla mina favvo program.
Han har en sån tur att han har mig :) Han såg min mobil 1 gång sen var han kär och var tvungen o fixxa en oxo haha ;)

Och vad innebär flashad inom mobilt då? Och vilka är dina favvo program?

Postad 21 september 2008 - 10:26

soderlund
  • soderlund
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Fick idag hem min faktura från tele2. Där stod det att min internetkostnad (för wap tror jag) var på 450 kr, sammanlagt var räkningen på 750 kr så det är ju en väldigt stor del. Dessutom så tycker jag inte att jag surfar, har kanske vart ute och kollat aftonbladet en gång, men msn och så har jag alltid hittat ett wlan att koppla upp mig mot. Kan ibland se att 3g wap är uppkopplad och kan ha varit det i flera timmar, hur fixar jag det? Så den bara kopplar upp när jag vill?

Tack på förhand

Postad 21 september 2008 - 11:06

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Skulle installera detta på min telefon: http://forum.xda-dev...ad.php?t=424926

Alltså bara byta ut batteri ikonen men får det inte att funka. Vet inte om jag gjort rätt.

är det bara att lägga in det har två filerna i telefonen sdkcerts.cab och File Type: cab FInixNOverBatteryIconsOnly.cab och sen installera de eller måste jag göra något annat också?

någon som vet hur man gör?

Redigerat av whj, 21 september 2008 - 11:23.

Postad 21 september 2008 - 12:54

Gucci
  • Gucci
  • Forumräv

• 603 inlägg
  • 0

Skulle installera detta på min telefon: http://forum.xda-dev...ad.php?t=424926

Alltså bara byta ut batteri ikonen men får det inte att funka. Vet inte om jag gjort rätt.

är det bara att lägga in det har två filerna i telefonen sdkcerts.cab och File Type: cab FInixNOverBatteryIconsOnly.cab och sen installera de eller måste jag göra något annat också?

någon som vet hur man gör?

Du ska bara ha FInixNOverBattery.cab, installera den, starta om mobilen sen e det klart... bästa batteri proggyt ever, snyggaste om inte minst :)

Och vad innebär flashad inom mobilt då? Och vilka är dina favvo program?

http://www.modmydiamond.info/

Read and learn :P

Postad 21 september 2008 - 13:31

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2 937 inlägg
  • 0

Du ska bara ha FInixNOverBattery.cab, installera den, starta om mobilen sen e det klart... bästa batteri proggyt ever, snyggaste om inte minst :D

Read and learn :D

Hmm, fattar nada av den sidan :) Och orka sätta sig ner å läsa massa engelska. Så mycket orkar jagi nte anstränga mig, suger på engeksla när de kommer till att sätta sig å läsa texter, de har jag inte tålamod till.. :P Men tack iaf, kanske tar mig tid ikväll att läsa lite där. Men förstår inte vad man ska upgradera radion för :P

Postad 21 september 2008 - 14:00

whj
  • whj
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Du ska bara ha FInixNOverBattery.cab, installera den, starta om mobilen sen e det klart... bästa batteri proggyt ever, snyggaste om inte minst :)

Read and learn :P

fick det att funka nu:D

Postad 21 september 2008 - 14:11

Spuute
  • Spuute
  • Mästare

• 2 937 inlägg
  • 0
Jag tycker telefonen är väldigt "laggig" att den e seg som fan, precis som den e påväg att låsa sig. Är den så för alla? Jag blir ganska störd på det, och vilken av dom 2 skivorna ska man använda när man installerar så man kan lägga in musik osv på telefonen? Jag fattar nada av denna ###### lur, och inga vettiga instruktionsböcker fick man med heller.

Postad 21 september 2008 - 15:23

Unregistered5cab8372
  • Unregistered5cab8372
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

fick det att funka nu:D

hur gjorde du

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.