Modern Warfare 2
10726 svar till detta ämne
Postad 06 december 2009 - 19:29
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Jag har nu en killstreak på 41 och fått in 4 atombomber. Känns bra! hehe Bästa sättet enligt mig att få Tactical Nuke är Choppergun, EMP (ElectroMagnetic Pulse) sen smäller det! Det krävs oftast 2-3 missiler för att få ner en choppergun med tanke på anti missil systemet. Man får ganska snabbt 15 kills om man har choppergun och kan dra igång EMPn som gör det omöjligt för folk att skjuta ner din choppergun (om ingen har lvl 70 och använder RPG).
Själv avskyr jag RPG, lika pålitlig som en nyårsraket!
Juste, kom på att visa er detta också. En polare springer runt såhär och hugger folk med kniven bara. Inget för mig men som han säger i videon, bra mot campare! http://www.youtube.c...h?v=EYJHr_0tII8
För personer som ej kan spela
Postad 06 december 2009 - 19:51
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Juste, kom på att visa er detta också. En polare springer runt såhär och hugger folk med kniven bara. Inget för mig men som han säger i videon, bra mot campare! http://www.youtube.c...h?v=EYJHr_0tII8
Martyrdom PRO.
Postad 06 december 2009 - 22:05
Axxident
-
Axxident
-
Forumräv
-
-
578 inlägg
Har äntligen beställt Headset nu!
Kommer förhoppningsvis på Tisdag.
Postad 07 december 2009 - 07:39
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Vem tittar på tittar på Melodifestivalen?!
Inte jag i alla fall! Det suger ju.....
Postad 07 december 2009 - 07:42
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Har äntligen beställt Headset nu! Kommer förhoppningsvis på Tisdag.
Vad blidde det för något??
Postad 07 december 2009 - 09:00
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Du får väl sluta springa runt o kolla på hur jag gör o börja skjuta folk istället status..... 
fel..
Redigerat av Dr. Death, 07 december 2009 - 09:01.
Postad 07 december 2009 - 09:03
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Kollade upp min tv.......60 ms delay på skiten....inte konstigt att det känns som man springer runt i kvicksand hela tiden........f*an också.....får nog spika upp plasman bredvid lcd:en....nu vet ni att jämt när det går dåligt för mig kommer jag skylla på tv:n.
Kul spel igår grabbar....skulle ha städat och tagit en ordentlig löprunda men istället blev det gaming från 11 till 24......
Vilka är på ikväll......ska försöka krångla mig ur en date o dra hem o spela istället.....
Postad 07 december 2009 - 09:14
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Jag kan förmodligen vara med ikväll!
Tycker det går lite snabbare att levela när man har gått prestige. Beror nog på de extra challenges som finns. En rolig sak med de som jag upptäckte. Under prestige-challenges finns det en kills med silencer. Första är på 25, nästa 50 och nästa är på 1000  stort glapp där!
Du var het igår Primare... i munnen! Alla du möter är campare, det spelar ingen roll hur de spelar
Postad 07 december 2009 - 09:21
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Jag har nu en killstreak på 41 och fått in 4 atombomber. Känns bra! hehe Bästa sättet enligt mig att få Tactical Nuke är Choppergun, EMP (ElectroMagnetic Pulse) sen smäller det! Det krävs oftast 2-3 missiler för att få ner en choppergun med tanke på anti missil systemet. Man får ganska snabbt 15 kills om man har choppergun och kan dra igång EMPn som gör det omöjligt för folk att skjuta ner din choppergun (om ingen har lvl 70 och använder RPG).
Själv avskyr jag RPG, lika pålitlig som en nyårsraket!
Du är grym brorsan! jag har med ett grymt killstreak....8 tror jag :-) Nuke är bara att glömma för min del :-) Btw grymt lir grabbar l2ickard och frass med flera! Det var inte många matcher som som inte avslutades med en nuke av antingen l2ickard eller frasse! Bra spelat!!!
Postad 07 december 2009 - 09:41
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Kollade upp min tv.......60 ms delay på skiten....inte konstigt att det känns som man springer runt i kvicksand hela tiden........f*an också.....får nog spika upp plasman bredvid lcd:en....nu vet ni att jämt när det går dåligt för mig kommer jag skylla på tv:n.
Kul spel igår grabbar....skulle ha städat och tagit en ordentlig löprunda men istället blev det gaming från 11 till 24...... 
Vilka är på ikväll......ska försöka krångla mig ur en date o dra hem o spela istället..... 
säger du nej till ett ligg? Klart jag är på ikväll, dock att spela då.
Postad 07 december 2009 - 09:43
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Jag kan förmodligen vara med ikväll!
Tycker det går lite snabbare att levela när man har gått prestige. Beror nog på de extra challenges som finns. En rolig sak med de som jag upptäckte. Under prestige-challenges finns det en kills med silencer. Första är på 25, nästa 50 och nästa är på 1000 stort glapp där!
Du var het igår Primare... i munnen! Alla du möter är campare, det spelar ingen roll hur de spelar 
Du var rätt blek dock.....men det kanske var Karro som spelade.....  .......
Postad 07 december 2009 - 09:53
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1 920 inlägg
Tack för inbjudan i går Kajoh så att DU hamnade i ett fullt MHB lag och jag i det andra laget som ensam MHBare...
Sådan uppskattas....NOT!
Redigerat av Numero1, 07 december 2009 - 09:53.
Postad 07 december 2009 - 10:17
Unregisteredbcdf29f3
-
Unregisteredbcdf29f3
-
Beroende
-
-
1 255 inlägg
Tack för inbjudan i går Kajoh så att DU hamnade i ett fullt MHB lag och jag i det andra laget som ensam MHBare... Sådan uppskattas....NOT!
Känner igen detta. Hände mig ett antal gånger i cod4. Igår körde jag lite mosh pit ensam. Sökte efter en godtycklig match. Under tiden min PS3:a letade efter lämpligt motstånd gick jag iväg till köket. Jag blev lite förvånad när jag hörde hur några i lobbyn pratade om mig. När jag kommer tillbaka ser jag att jag hamnat i en lobby med 6 andra MHB:are som jag spelat en del med. Blev lite tveksam till hur väl jag skulle klara mig så jag satte klantaggen till "hmm" men här ger man inte upp. Tyvärr försvann några av mina medspelare när de såg ett "fullt motståndarlag" så vi fick vänta ett tag på "balancing teams" och sedan stängdes lobbyn helt. Kort sagt: Det blev ingen match "jag mot resten"  (antar att mina medspelare inte var bra, de brukar inte göra som jag vill  ).
Postad 07 december 2009 - 10:25
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Du var rätt blek dock.....men det kanske var Karro som spelade..... .......
Nä, hon var upptagen med att skratta åt dig
Postad 07 december 2009 - 10:28
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Tack för inbjudan i går Kajoh så att DU hamnade i ett fullt MHB lag och jag i det andra laget som ensam MHBare... Sådan uppskattas....NOT!
Så det kan bli Men ikväll kanske vi kan vara i samma lag? Du är en av de få som verkligen snackar taktik i headsetet och det är alltid kul
Postad 07 december 2009 - 10:41
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Så det kan bli Men ikväll kanske vi kan vara i samma lag? Du är en av de få som verkligen snackar taktik i headsetet och det är alltid kul 
Du menar att han är en av få som snackar annat än skit?  Ikväll kommer jag lira också, blev inte mycket lira i helgen.
Postad 07 december 2009 - 10:48
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Menar du att de där snubbarna vi mötte igår inte campade......förutom han schakalen eller vad han hette som sprang runt o fegade med dubbelcowboy så satt de ju i ett hörn hela tiden....den där f*rbannade tysken noch ein meehr vodka eller vad han hette rörde sig ju knappt fem centimeter på 6 omgångar ju......vad jag minns så gnälldes det en del från kajohs mick också.....
Postad 07 december 2009 - 10:52
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Kul spel igår grabbar! Ändå tills typ de sista matcherna när vi mötte den där Nbk-klanen. Fan vad jobbiga de var, gick alltid 2 och 2 och missade inga skott samt var överallt samtidigt. Så fort man stack fram skallen hamnade man i korseld.
EDIT: Får väl säga grattis till inZane som nukade igår också!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 december 2009 - 12:58.
Postad 07 december 2009 - 10:55
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Jag, soffan, döden och eka (tror jag) lirade Sabotage på camparbanan #1, Estate.
Vi mötte nån klan, dom tog bomben och gick och satt sig inne i huset och sen satt dom där.
Det var någon enstaka av dom som sprang ut ibland. Vi tog och oss in ett par gånger och plockade några av dom men det var fan helt omöjligt att planta. Jefvla idioter, hade jag träffat dom på riktigt hade dom fn fått smaka på en dansk skalle. Naturligtvis gick matchen till OT och dom satt kvar där inne och lyckades plocka oss när vi försökte ta oss in.
Sämre och tråkigare människor får man leta efter.
Jag och frass3 råkade ut för en liknande sak på Highrise när en snubbe tog bomben och sprang tillbaka till deras spawnsida och satt sig under trappan. Fi fan säger jag. Idioter finns det gott om.
Postad 07 december 2009 - 11:21
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2 268 inlägg
Menar du att de där snubbarna vi mötte igår inte campade......förutom han schakalen eller vad han hette som sprang runt o fegade med dubbelcowboy så satt de ju i ett hörn hela tiden....den där f*rbannade tysken noch ein meehr vodka eller vad han hette rörde sig ju knappt fem centimeter på 6 omgångar ju......vad jag minns så gnälldes det en del från kajohs mick också.....
Skojar bara lite med dig. Igår var det ovanligt mycket campande, och ja, jag gnällde ganska mycket över det också. Men när man tex defendar i S&D är det mer okej att campa så där är det inte lika befogat att gnälla över det, eller? Jag kommer ihåg den där dubbelcowboy snubben. Han hade marathon och lightweight, ganska irriterande snubbe.
Postad 07 december 2009 - 11:23
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
De tycker väl att sabotage är ett bra sätt att få mycket poäng, alt långa streaks om man ger fan i att fixa objective. Kan förstå det. Men det blir ju desto roligare om man faktiskt kampar på riktigt, dvs kampar om uppdraget.
Postad 07 december 2009 - 11:41
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2 097 inlägg
Camping är en strategi som alla andra. Jag säger: låt folk campa hur mycket dom vill, det är upp till oss andra att möta upp och kontra sådan taktik.
Postad 07 december 2009 - 11:48
eRensson
-
eRensson
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Kul spel igår grabbar! Ändå tills typ de sista matcherna när vi mötte den där Nbk-klanen. Fan vad jobbiga de var, gick alltid 2 och 2 och missade inga skott samt var överallt samtidigt. Så fort man stack fram skallen hamnade man i korseld. 
Jag, ekaa, ceder mfl. har också mött NbK.. De vann 2 av 3 matcher, sista vann vi, då försvann dem
Postad 07 december 2009 - 12:04
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Camping är en strategi som alla andra. Jag säger: låt folk campa hur mycket dom vill, det är upp till oss andra att möta upp och kontra sådan taktik. 
Ja, kanske det. Men just på Estate är det grymt svårt att göra nåt åt det när alla sitter och trycker inne i huset. Framförallt om inte alla i det egna laget försöker ta sig in utan man bara är 3-4st åt gången. Då lyckas man kanske plocka max 2-3st innan man själv blir dödad. Ja, dom campade nog mest för sina stats, tror en av dom fick 64-18 eller nåt. Dom andra fick inte speciellt bra. Jag tycker, oavsett deras syfte med campandet, att dom var dom mest patetiska och tråkiga motståndet jag har mött. Slutsats, jag har svårt för spelare som enbart lirar för sin stats och inte för att det är kul. Dom tycker att dom är grymma spelare för att dom har en hög k/d-ratio. I'm not impressed. Lyckas man med både och är man i mina ögon en spelare som har äkta skillz och inte nån som bara är bra på att campa. Jag tror att dom som campar mycket väldigt sällan får speciellt mkt "uppdragspoäng/xp" utan enbart poäng/xp för killsen. Men det är det jag tycker är så kul med att vara MHB'are, där tycker jag att alla oftast gör det som är bäst för laget och inte det som är bäst för sin egen del. Sen kan självklart det bästa för laget vara att man "campar", det har jag absolut inga problem med.
Postad 07 december 2009 - 12:22
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Det är klart att camping är en strategi men en förbannat tråkig. Att man bevakar en position efter att man har plantat eller när man ska försvara är väl inget fel men att springa iväg med bomben och sätta sig någonstans bara för att plocka kills tycker jag är glocalnet. Jag gillar den där bittra amerikanens förslag faktiskt....att man skulle eventuellt ha en funktion som gör att mängden liv minskar om man sitter stilla för länge och att den ökar om man rör på sig mycket......det skulle kanske ge lite mer händelserika matcher. Dessutom tenderar camping ofta vara förenat med lagg tycker jag. Att försöka ta en campare när han ligger gömd och har 0,5 sekunders laggfördel går inte....det enda man kan göra i såna fall är ju att campa själv......och två lag som sitter o campar i varsinn ände av kartan är ju inte direkt skitkul....
Postad 07 december 2009 - 12:51
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Jag, ekaa, ceder mfl. har också mött NbK.. De vann 2 av 3 matcher, sista vann vi, då försvann dem 
Vi fick storstryk första Demoliton på Sub Base. Sen vann vi nästa Sabotage på Underpass då försvann halva laget. Men kerren kom och styrde upp deras lag i sista matchen jag var med mot dem.
Postad 07 december 2009 - 12:52
Lampazia
-
Lampazia
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
Jag är gärna med och spelar ikväll. Har samma namn här som där.
Vilken tid brukar ni spela?
Postad 07 december 2009 - 12:53
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Men det är det jag tycker är så kul med att vara MHB'are, där tycker jag att alla oftast gör det som är bäst för laget och inte det som är bäst för sin egen del. Sen kan självklart det bästa för laget vara att man "campar", det har jag absolut inga problem med.
Word! Blir så jeffla trött på folk som bara sitter och stirrar på sin K/D och är skiträdd för att dö när man ska ta HQ eller annat. En sak om man kampar till sig nån bra reward men annars så... Spelade med härjer igår på Karachi, 4 av medspelarna satt i ett hus någonstans i ett hörn och glodde på sin heartbeat, någon av dem kampade iofs vid vår flagg på CTF - men inte ens det kunde dem då FI tog den hela tiden... Ska de kampa kan de väl göra det ordenligt.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 07 december 2009 - 13:00.
Postad 07 december 2009 - 12:56
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
En chopper gunner brukar ju kunna svänga en hel match om man fixar in en sån... sen att nuken kommer som ett brev på posten är ju inte fel heller...
Gjorde inte stor nytta i sista matcherna mosh igår.. bara nött SD hela kvällen å hann inte riktigt ställa om mig...
Postad 07 december 2009 - 13:01
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
En chopper gunner brukar ju kunna svänga en hel match om man fixar in en sån... sen att nuken kommer som ett brev på posten är ju inte fel heller... Gjorde inte stor nytta i sista matcherna mosh igår.. bara nött SD hela kvällen å hann inte riktigt ställa om mig...
XP-hunter!
Postad 07 december 2009 - 13:04
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
XP-hunter! 
YOU BET!!
Postad 07 december 2009 - 13:07
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Spelade med härjer igår på Karachi, 4 av medspelarna satt i ett hus någonstans i ett hörn och glodde på sin heartbeat, någon av dem kampade iofs vid vår flagg på CTF - men inte ens det kunde dem då FI tog den hela tiden... Ska de kampa kan de väl göra det ordenligt. 
Exakt.. jag å kerren hamnade emot dallans klan igår natt en sväng de var typ 4-5st emot mig å kerren å 3 nötter som vrålcampade i våran bas på CTF på querry... men endå så vart våran flagga tagen hela tiden.. Så håller med att om man skall campa skall man göra det med framgång.. inte skapa motgångar för laget...
Postad 07 december 2009 - 13:10
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
YOU BET!!
Är du på 3:e prestigerundan nu eller? ( d v s 4:e 70 rundan ) Angående heartbeatsensor...baahh! Bara att springa omkring lite så hinner den ju inte alls med och sen sätter man bara en kniv i dom när dom sitter där och trycker i sitt hörn. På samma sätt kan man ju göra med folk som stirrar sig blinda på UAV:n. Den är bra men bara som ett komplement för att se ungefär var fienden är. Imo är det bara en massa nötter och, precis som du beskrev morlock, campers som använder sig av den. Räckvidden på den är väl heller inte speciellt lång?
Postad 07 december 2009 - 13:23
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
japp gjort 1/5e del på 3e pres. rundan... tar hyffsat lång tid..
Postad 07 december 2009 - 13:26
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5 782 inlägg
Håller med dig brittan, det var nog en av de tråkigaste matcherna jag varit med om, en sån match så får en
att undra VARFÖR man lägger ner tid på ett skitspel som MW2...
Det värsta är att man ser bilden framför sig med nån självgod jäv la nolla som sitter i sin äckliga jäv la soffa och ler så där slemmigt och svinigt för sig själv och tycker att han är sååå jäkla grym och bra, HELT omedveten om vilken sopa han igentligen är.
En rejäl knogmacka skulle varit fint att få utdela på såna grisiga as...
Nä, stats osv. skiter jag heligt i, jag har inga problem med att dö 25gånger irad bara för att döda en äckelkampare, dumt kanske men jag bryr mig inte, spelet är ju ändå förstört.
Undrar oxå när de ska ta bort atomkraften i dubbla Cowboybössorna... Kan gärna ta bort tacticalknife oxå (även om jag gillar den) för det är ju rent spelförstörande fusk igentligen... Hur kul det än kan vara kortsiktigt...
Postad 07 december 2009 - 13:29
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Hoppas inte de tar bort atomkraften i cowboysarna.. jag skall enbart spela med dem när jag når max lvl...
Postad 07 december 2009 - 13:30
Unregisteredf6ea3cff
-
Unregisteredf6ea3cff
-
Veteran
-
-
2 097 inlägg
Ja, kanske det. Men just på Estate är det grymt svårt att göra nåt åt det när alla sitter och trycker inne i huset. Framförallt om inte alla i det egna laget försöker ta sig in utan man bara är 3-4st åt gången. Då lyckas man kanske plocka max 2-3st innan man själv blir dödad.
Ja, dom campade nog mest för sina stats, tror en av dom fick 64-18 eller nåt. Dom andra fick inte speciellt bra. Jag tycker, oavsett deras syfte med campandet, att dom var dom mest patetiska och tråkiga motståndet jag har mött. Slutsats, jag har svårt för spelare som enbart lirar för sin stats och inte för att det är kul. Dom tycker att dom är grymma spelare för att dom har en hög k/d-ratio. I'm not impressed. Lyckas man med både och är man i mina ögon en spelare som har äkta skillz och inte nån som bara är bra på att campa. Jag tror att dom som campar mycket väldigt sällan får speciellt mkt "uppdragspoäng/xp" utan enbart poäng/xp för killsen.
Men det är det jag tycker är så kul med att vara MHB'are, där tycker jag att alla oftast gör det som är bäst för laget och inte det som är bäst för sin egen del. Sen kan självklart det bästa för laget vara att man "campar", det har jag absolut inga problem med.
Jag håller med dig helt. Nu har jag aldrig kört MW2 online men jag antar att det lär synas i stats hur många matcher man vunnit också. Det är klart de tycker de är grymma för att de har snygg k/d stats, men man kan ju inte hindra folk från att tycka att de är grymma  . Nackdelen med att sitta still är ju dels att folk vet var man är och dels så brukar det bli svårt att vinna matcher som kräver att man uträttar något annat än bara deathmatch killcount. Klart det kan bli tråkiga matcher men det blir ganska tråkigt att sitta och stirra på ingenting om de som man plockat en gång sen undviker området man sitter i tills de har en bra counter och då dör man. Det brukar sätta fart på även de mest seglivade camparna många gånger. Ibland campar jag för det känns lungt och skönt och ibland spawnar jag om och om igen precis där jag vet att jag har en minimal chans att överleva bara för att de som står där ska vara upptagna åt att skjuta på mig och inte desarmera vårat lags bomber istället.
Postad 07 december 2009 - 13:34
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1 141 inlägg
Word! Blir så jeffla trött på folk som bara sitter och stirrar på sin K/D och är skiträdd för att dö när man ska ta HQ eller annat. En sak om man kampar till sig nån bra reward men annars så...
Spelade med härjer igår på Karachi, 4 av medspelarna satt i ett hus någonstans i ett hörn och glodde på sin heartbeat, någon av dem kampade iofs vid vår flagg på CTF - men inte ens det kunde dem då FI tog den hela tiden... Ska de kampa kan de väl göra det ordenligt. 
Mm, den matchen var kul, oerhört kul. 2st som satt uppe på andra våningen i ett hus och bara glodde på sina heartbeat sensors och 2 andra som bara yrade runt och sen du och jag som fixar objective. Kan väl säga som så att jag skiter fullständigt i mina stats, jag vill bara vinna, man kan respawna om man dör...
Postad 07 december 2009 - 13:45
Unregistered2dabe7b8
-
Unregistered2dabe7b8
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Någon mer än jag som de senaste dagarna har upplevt problem med onlinespelet?
När jag försöker gå in i en lobby så testar den av vilken delay jag har och resulterat blir
att jag inte kan hitta någon match alls. En liten stund går och och sedan blir jag ansluten till
en redan pågående match.
Är jag ensam om detta problem?
Postad 07 december 2009 - 14:06
blooodshy
-
blooodshy
-
Lärjunge
-
-
492 inlägg
Någon mer än jag som de senaste dagarna har upplevt problem med onlinespelet?
När jag försöker gå in i en lobby så testar den av vilken delay jag har och resulterat blir att jag inte kan hitta någon match alls. En liten stund går och och sedan blir jag ansluten till en redan pågående match. Är jag ensam om detta problem?
samma för mig...börjar bli lite less att hamna i en pågående match
Postad 07 december 2009 - 14:13
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12 146 inlägg
mm jag hatar att hopa in i en pågående match.. brukar hoppa ut med en gång då (om det inte är massa mhb:are)
går sällan bra i en sådan match ändå när man börjar mitt i.
men jag tror bara det är slumpen som avgör vart man hamnar, antigen i en påbörjad match där det finns plats, eller så i en match som inte har börjat.
Redigerat av andreassofus, 07 december 2009 - 14:14.
Postad 07 december 2009 - 14:19
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Du tror alltså inte att gud har en plan för i vilken match du ska hamna i sofus.....
Postad 07 december 2009 - 14:20
Unregistered59e1f178
-
Unregistered59e1f178
-
Lärjunge
-
-
375 inlägg
Finns det så mkt intresse så det går att dra ihop 2 lag av mhb:are och köra lite ikväll ? Jag e på iaf!
Postad 07 december 2009 - 14:21
Unregisteredee312c77
-
Unregisteredee312c77
-
Veteran
-
-
1 828 inlägg
Försökte lira lite nu på förmidann. Gick åt he**ete. Matcher som bröts, lagg, matcher som aldrig starta osv. Fick nog när jag tömde magg på magg utan resultat. Enda matchen som funka hyfsat var en där jag "sprang på" MHB petecrow77 men även den bjöd på dumheter.
Hoppar 9 av 10 gånger ur de matcher man hamnar mitt i. Aptrist.
Postad 07 december 2009 - 14:21
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3 086 inlägg
Tror inte folk är sugna på att köra private i nuläget....man vill ha xp ju.....
Postad 07 december 2009 - 14:27
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Tror inte folk är sugna på att köra private i nuläget....man vill ha xp ju.....
Du har nog rätt men jag kan tänka mig att lira lite private i nån timme för att sen gå public och jaga XP. Vi får väl se hur många som är intresserade av private. Annars har vi ju nästan lyckats fylla 2 lag med bara MHB:are på public också. Det var riktigt kul. Kanske inte det optimala om man vill samla XP dock...
Postad 07 december 2009 - 14:32
Unregistered59e1f178
-
Unregistered59e1f178
-
Lärjunge
-
-
375 inlägg
Du har nog rätt men jag kan tänka mig att lira lite private i nån timme för att sen gå public och jaga XP. Vi får väl se hur många som är intresserade av private. Annars har vi ju nästan lyckats fylla 2 lag med bara MHB:are på public också. Det var riktigt kul. Kanske inte det optimala om man vill samla XP dock...
Oki, hur hittar jag er MHB:are när det e dags för match ? Bestämmer ni nån tid, eller kör ni på chans bara, att det ska dyka upp lite folk från mhb. På clantag, skriver ni MHB då bara ?
Postad 07 december 2009 - 14:34
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1 521 inlägg
Lika stor chans att jag lirar private som att det är 27 grader varmt å sol i Uppsala imorrn..
Postad 07 december 2009 - 14:38
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
Lika stor chans att jag lirar private som att det är 27 grader varmt å sol i Uppsala imorrn..
Onödig info frass3, det visste vi redan. @Ante_81: lägg till några aktiva postare i den här tråden i din vännerlista på PSN så ordnar sig resten av sig självt.
Postad 07 december 2009 - 14:40
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1 166 inlägg
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Baffelvägg
Anton
2025-05-24 08:28:29
-
JBL 4309 vs 708i
Anton
2025-05-23 13:58:22
-
Botten av lådan limmas.
Anton
2025-05-23 13:48:01
-
Seas L26roy Nr2
Anton
2025-05-22 21:14:10
-
Bio front med duk på plats
Globe
2025-05-22 08:43:45
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|