Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 13 January 2012 - 11:12

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Jag är game i kväll efter jag druckit två öl och ätit en hamburgare!
PS3 ID: willhaven1980

Postad 13 January 2012 - 12:21

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

(förutom den stunden då jag ska baka min egen calzone!! :) )

Låter jäkligt gott och imponerande! Hade jag bott närmare hade jag krävt en smakbit :P

Postad 13 January 2012 - 12:53

PerJohan80
  • PerJohan80
  • Användare

• 111 inlägg
  • 0

Jag är game i kväll efter jag druckit två öl och ätit en hamburgare!
PS3 ID: willhaven1980

Då ses vi kanske på fältet då! :)

Låter jäkligt gott och imponerande! Hade jag bott närmare hade jag krävt en smakbit :P

Du hade varit välkommen! Men jag ska kanske förvarna att det är första gången jag ger mig på att göra en inbakad pizza, vanliga pizzor brukar ju går vägen, så det ska bli spännande.. :) Så enormt irriterande bara att pizzastenen jag köpt till grillen är ca 2-3 millimeter för bred för att få plats i ugnen.. Får nog slipa lite på den.. :)

Postad 13 January 2012 - 13:35

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Hela leaderboarden är nu uppdaterad, så in och kolla nu om någon slunkit förbi :)
http://bf3stats.com/leaderboard/MHBPS3

EDIT: Bytte lite kolumner också support actions är temat

Redigerat av vvv, 13 January 2012 - 13:55.

Postad 13 January 2012 - 14:24

Unregistered0e5c46c2
  • Unregistered0e5c46c2
  • Forumräv

• 575 inlägg
  • 0
Roligt med leaderboarden, man låg inte så dåligt till om man ser på alla meeeeeeeen några miljoner från #1...

Satteee..

Postad 13 January 2012 - 15:32

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Skulle det finnas intresse av att försöka dra ihop en intern match/server någon kväll. Går ju inte och köra privata games så det blir ju i så fall att vi bestämmer en tid, letar upp en tom server och skriver namnet på den här och sedan får alla joina.

Postad 13 January 2012 - 15:42

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Skulle det finnas intresse av att försöka dra ihop en intern match/server någon kväll. Går ju inte och köra privata games så det blir ju i så fall att vi bestämmer en tid, letar upp en tom server och skriver namnet på den här och sedan får alla joina.

dam stright! vore skit kul att få kriga mot ett fullt lag där alla vill vinna och skiter totalt i poäng och KDR som det är på publika servrar.

uppföljningsfrågor

*12Vs12 ?
*hur många maps/games?
*hur ordnas lagen?
*obligatoriskt med Skype?
*spelsätt? Conquest, Rush, osv?
*tider och datum?

som sagt, vore riktigt kul!

påbörjar LISTA

.::INTRESSERADE FÖR EN INTERNA MHBMATCHER::.
1. vvv | PSN:
2. Cel | PSN: CeltaniC

btw, jag vet ditt psn med men vill respektera dig och andra som helt enkelt inte vill visa det ut av antalet orsaker.

//Cellan

Redigerat av Unregistered70c626f4, 13 January 2012 - 15:57.

Postad 13 January 2012 - 15:45

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0
fel.

Redigerat av Unregistered70c626f4, 13 January 2012 - 15:46.

Postad 13 January 2012 - 15:52

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
cellan är på g i alla fall :D
Jag tänkte mest att vi drar igång en server 12vs12 CQ och försöker få in så mycket folk som möjligt bara på skoj liksom. Men skulle det funka bra så visst skulle vi kunna köra internmatcher. squad ruch är väll lämpligast i så fall.

EDIT: har inget emot att folk vet mitt psn id, lika bra att folk vet vem den där MadAbility är som dödar dom hela tiden :P

Redigerat av vvv, 13 January 2012 - 16:13.

Postad 13 January 2012 - 17:11

Henke811
  • Henke811
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Det var riktigt kul o möta andione o freerevo igår, iaf om man gillar o dö mycket o ofta! Inte så ofta man stöter på mhb:are helt random. Har inte kört så mycket bf3 sista månaden, fastnade i skyrimträsket... skall försöka bättra mig!

Psn:id Henkebenke

Postad 13 January 2012 - 18:20

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Tänkte lira ikväll vid 22 ungefär, vi blir iaf 3st som spelar seriöst

/Nosvatten

Postad 13 January 2012 - 21:57

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Jag minns när vi körde en MHB match i bfbc2, i lobbyn när alla snackade samtidigt. FYYYYFANNNNN!!! Som att stå på börsen när alla skriker sälj hit köp hit! Men det var skitkul iallafall :)

När, var och hur? Im there!

Postad 13 January 2012 - 22:20

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
servrarna är fortfarande kass... men dom utreder saken tydligen

Postad 14 January 2012 - 01:26

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Tror faktiskt att det är accelerationen och känsligheten när man siktar in sig som jag stör mig mest på. Inte inputlagget. Testade bc2 och det är ju en dröm om man jämför. Är det någon här som bytt tillbaka till bc2 för att testa och ärligt kan säga att det är lika lätt att sikta i bf3 som i bc2?

Postad 14 January 2012 - 10:30

AndyRebel
  • AndyRebel
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
HoliPoli:
Instämmer helt i vad du säger, vilket egentligen är synd då BF3 hade kunnat vara ett riktigt bra spel.
Stoppade oxå in BC2 skivan igen, och (nästan) allt fungerar som det ska. Hoppas ju att det kommer en patch till BF3 som åtgärdar problemen, men man vet ju inte om den någonsin kommer.

Man kan ju undra om det finns någon på DICE som överhuvudtaget provat spela både BF3 och BFBC2 på PS3, och varför måste man ändra kotrollerna mellan spelen?

If it ain´t broken on BC2, don´t fix it on BF3.

Redigerat av AndyRebel, 14 January 2012 - 10:35.

Postad 14 January 2012 - 19:56

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

cellan är på g i alla fall :D
Jag tänkte mest att vi drar igång en server 12vs12 CQ och försöker få in så mycket folk som möjligt bara på skoj liksom. Men skulle det funka bra så visst skulle vi kunna köra internmatcher. squad ruch är väll lämpligast i så fall.

EDIT: har inget emot att folk vet mitt psn id, lika bra att folk vet vem den där MadAbility är som dödar dom hela tiden :P

Hmmm e de du det... Har väl aldrig blivit dödad av han/dej men han brukade ge mej en hel del nemesis pins konstigt nog. Men men du är alltid välkommen o vara i min squad... Puss

Postad 15 January 2012 - 10:48

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Man kan ju undra om det finns någon på DICE som överhuvudtaget provat spela både BF3 och BFBC2 på PS3, och varför måste man ändra kotrollerna mellan spelen?

If it ain´t broken on BC2, don´t fix it on BF3.

Troligt är inte kontrollerna medvetet förändrade. Uppenbarligen har det blivit tuppjuck av PS3-versionen då en nedställning till 576p mer eller mindre helt reducerar input-lagget och det faktum att Dice säger sig jobba med saken (Känner mig mer och mer tveksam till att de kommer att lösa det med tanke på hur lång tid som gått).

Det mest intressanta är att det finns en hel del PS3-spelare som inte känner av problemet när de spelar.

Postad 15 January 2012 - 11:57

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Man vänjer sig vid det och lär sig kompensera för det. Tror inte det var någon som hoppade in i spelet och kände att kontrollen satt som en smäck. Men efter några timmar så började det funka bra för mig i alla fall. Det är ju inte optimalt men att vrida ner sensen dämpar ju symtomen en del.

Ryktet säger ju att det ska komma en rejäl patch i februari så väntar nog till efter den innan jag börjar tvivla i alla fall.

Postad 15 January 2012 - 11:59

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Även utan inputlagget så hävdar jag att kontrollerna är annorlunda. Annan acceleration och skillnad på hur mycket känsligheten sänks när man tar upp siktet. Det + inputlagget gör det i stort sett omöjligt att få någon precision i siktet för mig. Jaja nu ska jag försöka sluta gnälla om det här :) kommer säkert spela en del ändå när det är dåligt med folk i bc2.

Postad 15 January 2012 - 12:30

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Ryktet säger ju att det ska komma en rejäl patch i februari så väntar nog till efter den innan jag börjar tvivla i alla fall.

Och som han sa; " It's not just a small "patch", it's shitloads of recordings with lots of actors + new code support. "
http://battlefieldo....uge.3278/page-2

Något som jag verkligen stör mig på är granaterna. Alltså, 4-5 sek innan det smäller? Kan man hålla inne knappen(L2 är det va?) och därigenom få fördröjningen "i handen" så att säga?

Och sen granatkastaren, M320 med 40mm HE(High Explosive!) Alltså den har IRL vid träff i t.ex backen en dödlig radie på 4-5m och risk för stora skador bortåt 100m radie. Är det då för mycket begärt att den iallafall dödar inom 1-2m radie från "impact"? För det gör den fan inte.
Sen tycker jag det är galet orealistiskt att springa omkring med en 870mcs med rifle scope... alltså... fy fan. Vissa saker behöver verkligen ses över.

Redigerat av Falcy, 15 January 2012 - 12:33.

Postad 15 January 2012 - 13:37

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Man kan inte göra allt precis som i verkligheten och fortfarande ha ett roligt spel. Och för min del ligger prio på att spelet är kul och då ser jag helst att dom tar det lugnt med noobtuben.

Sen finns det ju slugs till shotgunsen och på längre avstånd kan de ju vara bra med ett rifle scope.

Postad 15 January 2012 - 14:17

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Klart man kan se bara på ARMA och Operation flashpoint. Det behöver dock inte vara så mycket mer realisiskt än BC2:s Hardcore.

Jag förstår att man tycker det är orealistiskt med softcore men det är också tanken. Lättare överlag.

Postad 15 January 2012 - 15:55

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Har inge vidare koll på varken arma eller flashpoint serien men dom senare spelen hade väll ingen riktig MP del?

Postad 15 January 2012 - 16:36

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Klart man kan se bara på ARMA och Operation flashpoint. Det behöver dock inte vara så mycket mer realisiskt än BC2:s Hardcore.

Jag förstår att man tycker det är orealistiskt med softcore men det är också tanken. Lättare överlag.

Hardcore eller softcore, ja vad ska man säga. Bägge har sin tjusning, men när det kommer till CB så kör alla SC. Så därför kör jag nästan enbart SC. Betyder ju inte att jag gör bort mig i HC för den delen.

Så lättare? Mja jag vet inte, vet en fiende att man kommer så är det svårare att ta död på den innan man själv ser spawncountern :)

Postad 15 January 2012 - 16:49

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Ska du börja diskutera SC och HC med rick igen så kan jag ju bara önska lycka till ;)

Postad 15 January 2012 - 16:50

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0

CB så kör alla SC.

Vad betyder "CB"?

Postad 15 January 2012 - 16:52

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Ska du börja diskutera SC och HC med rick igen så kan jag ju bara önska lycka till ;)

Lite troll får man vara, jag respekterar Ricks åsikter. Men som sagt jag spelar SC för nästintill alla clanmatcher som spelas kör SC och inte HC.

Men jag siktar ju inte på att konvertera mr Pip :)

Postad 15 January 2012 - 16:52

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Jo, det är sant men jag tänkte mer att du har fler hjälpmedel i soft så som cykelflagg på ryggen när du är spottad, radar, sikteskors på skärmen, tar mindre skada av allt.

Spelat båda ting på båda spelen och tycker ändå att det ger mer utan de extra hjälpmedlen.

Operation flashpoint har multiplayer likaså Arma. Själv gillar jag BF-serien mer än simulator som Arma vill vara.

Postad 15 January 2012 - 16:54

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Vad betyder "CB"?

Clan Battles, sedan har du GB - Game battles, beror lite på vilken "liga" man spelar i. Men organiserade matcher i stort.

Jo, det är sant men jag tänkte mer att du har fler hjälpmedel i soft så som cykelflagg på ryggen när du är spottad, radar, sikteskors på skärmen, tar mindre skada av allt.

Jo så är det ju för alla, så ingen har ju egentligen fördel. Om du nu inte har novaland som monster spottar med sin MAV då :)

Postad 15 January 2012 - 16:54

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Hehe, jag vill inte göra dessa inlägg till något krig mellan det 2 utan tänkte mer på falcy att han kan testa det andra sättet ifall det faller honom mer i smaken.

Redigerat av Pip, 15 January 2012 - 16:55.

Postad 15 January 2012 - 16:58

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0

Jo så är det ju för alla, så ingen har ju egentligen fördel. Om du nu inte har novaland som monster spottar med sin MAV då :)

Lättare att vara en sneaky-bastard utan ^_^

Postad 15 January 2012 - 17:03

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Operation flashpoint har multiplayer likaså Arma. Själv gillar jag BF-serien mer än simulator som Arma vill vara.

Jo googlade de där lite och såg nu att de äldre spelen hade "riktig" MP. Men jag tänkte mer på denna generationen altså dom senaste som släpptes av codemasters.

Clan Battles, sedan har du GB - Game battles, beror lite på vilken "liga" man spelar i. Men organiserade matcher i stort.

Existerar det ligor nu. Finns ju inge priv game och köra i spelet så hur löser man då matcher på ett vettigt sätt?

Postad 15 January 2012 - 17:07

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Man vänjer sig vid det och lär sig kompensera för det. Tror inte det var någon som hoppade in i spelet och kände att kontrollen satt som en smäck. Men efter några timmar så började det funka bra för mig i alla fall. Det är ju inte optimalt men att vrida ner sensen dämpar ju symtomen en del.

Det kanske finns en viss "vänje-tid" men jag har 15+ timmar och jag är en någorlunda erfaren "fps-pangare" (spelat online med handkontroll sedan MW1). Jag upplever kontrollen i BF3 som extraordinärt svårbemästrad. Som sagt ..en nedställning till oacceptabla 576p skapar en kontroll som påminner om BC2, dvs inte på något sätt likt Cod, men klart bemästerlig.

Ni som skriver här på forumet och spelar på PS3 - Är det någon som inte upplever input-lagget? (vad jag förstått finns det sådana "problemfria" individer). Det är en sak att medge att spelet har problem med kontrollen, men att sedan vänja sig vid den och gilla läget.

Postad 15 January 2012 - 17:16

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Existerar det ligor nu. Finns ju inge priv game och köra i spelet så hur löser man då matcher på ett vettigt sätt?

Vet inte om det finns något officiellt nu, men jag har spelat några CB i både CQ 12vs12 och SQR. Och hur ja, vi har haft turen med oss och hittat tomma servrar och kunnat logga på där i en koordinerad action, och eventuella randoms har vi bett lite snällt via psn att lämna servern. De flesta loggar ut direkt utan något gnäll. Nu är det något knäppt dock för nu hittar jag inga tomma servrar längre, har varit så några dagar..

Ni som skriver här på forumet och spelar på PS3 - Är det någon som inte upplever input-lagget? (vad jag förstått finns det sådana "problemfria" individer). Det är en sak att medge att spelet har problem med kontrollen, men att sedan vänja sig vid den och gilla läget.

Inputlag eller knäpp acceleration har jag i 720p, i 576p så är det helt borta för mig. Kan köra i bägge, men mitt närstridande blir lidande i 720p.

Postad 15 January 2012 - 18:03

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Vet inte om det finns något officiellt nu, men jag har spelat några CB i både CQ 12vs12 och SQR. Och hur ja, vi har haft turen med oss och hittat tomma servrar och kunnat logga på där i en koordinerad action, och eventuella randoms har vi bett lite snällt via psn att lämna servern. De flesta loggar ut direkt utan något gnäll. Nu är det något knäppt dock för nu hittar jag inga tomma servrar längre, har varit så några dagar..

Inputlag eller knäpp acceleration har jag i 720p, i 576p så är det helt borta för mig. Kan köra i bägge, men mitt närstridande blir lidande i 720p.

Jo närstrid i 720p känns ungefär som att köpa en triss och hoppas på det bästa. ;) Vad gäller distansskytte är det bäst att fienden står still för att det ska bli träff..ungefär. Ser iofs på min KD att jag ligger strax under 1.0 så någon form av "Kontroll" på kontrollen har jag uppebarligen. Att jag sedan kört de senaste timmarna i 576p kan ha hjälpt till. ;)

Postad 15 January 2012 - 18:26

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Att jag sedan kört de senaste timmarna i 576p kan ha hjälpt till. ;)

Fortsätt med 576p, man ska ju köra det som känns roligast. Kan vara lite svårt att se folk ibland bara. Så jag brukar växla, eller det är egentligen ofrivilligt när ungarna spelar LBP2 så kör jag i högsta upplösningen sedan glömmer jag och ändra. Att starta om spelet tar för lång tid så då skiter jag i det :)

Postad 15 January 2012 - 18:32

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Fortsätt med 576p, man ska ju köra det som känns roligast. Kan vara lite svårt att se folk ibland bara. Så jag brukar växla, eller det är egentligen ofrivilligt när ungarna spelar LBP2 så kör jag i högsta upplösningen sedan glömmer jag och ändra. Att starta om spelet tar för lång tid så då skiter jag i det :)

Känner igen det där. Konsolen är i regel i 720-läge, pga av att jag ser på en del BD och spelar andra spel (både själv och men min dotter). Sen har det hänt att jag satt igång BF3 och insett att det är "fel" läge men inte orkat starta om.

Postad 15 January 2012 - 20:20

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Servrarna verkar vara på g tillbaka, är inte full fart än men verkar bli bättre och bättre.

Postad 15 January 2012 - 20:24

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Servrarna verkar vara på g tillbaka, är inte full fart än men verkar bli bättre och bättre.

Låter kanon, jag har någon timme kvar att jobba så det kan ju betyda att jag inte upplever EA shortages :)

Postad 15 January 2012 - 21:11

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Jag är så sjukt glad att jag inte störs av detta med styrningen många talar om, det måste vara drygt.
Antingen har jag tur som inte har det problemet alls eller så har jag det problemet också men att jag inte märker eller tänker på det.

Nåja, skönt att servrarna börjar komma igång igen :)

Postad 15 January 2012 - 21:13

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Äntligen fick man lite fart på helikopterdödanet:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/21534628/4/

Skönt när man spelar med randoms - vi ägde med hkp, men ingen behagade arma lådan...

Postad 16 January 2012 - 06:34

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Jag är så sjukt glad att jag inte störs av detta med styrningen många talar om, det måste vara drygt.
Antingen har jag tur som inte har det problemet alls eller så har jag det problemet också men att jag inte märker eller tänker på det.

Nåja, skönt att servrarna börjar komma igång igen :)

Av ren nyfikenhet.Vad har du för PS3-modell, tv etc? Hur sjukt det än låter kan detta ev. ha med saken att göra.

Postad 16 January 2012 - 09:09

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

cellan är på g i alla fall :D Jag tänkte mest att vi drar igång en server 12vs12 CQ och försöker få in så mycket folk som möjligt bara på skoj liksom. Men skulle det funka bra så visst skulle vi kunna köra internmatcher. squad ruch är väll lämpligast i så fall. EDIT: har inget emot att folk vet mitt psn id, lika bra att folk vet vem den där MadAbility är som dödar dom hela tiden :P

Haha Mad, fack yoo!

Jag minns när vi körde en MHB match i bfbc2, i lobbyn när alla snackade samtidigt. FYYYYFANNNNN!!! Som att stå på börsen när alla skriker sälj hit köp hit! Men det var skitkul iallafall :) När, var och hur? Im there!

kan tro det! :)

Postad 16 January 2012 - 09:25

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Av ren nyfikenhet.Vad har du för PS3-modell, tv etc? Hur sjukt det än låter kan detta ev. ha med saken att göra.

Jag har en Phillips 46 tum Led TV, 5000 serien tror jag, ingen koll på modellbeteckningen :) Sen kör jag även på min monitor, en LG 22 tums.
Jag köpte en PS3 slim förra veckan och kör med den nu, innan körde jag 80 gb tjockisen. Märker ingen skillnad mellan varken ps3:orna eller bildskärmarna förutom att grafiken/bilden blir lite sämre på 22 tummarn.

Redigerat av DragonPuffer, 16 January 2012 - 09:26.

Postad 16 January 2012 - 13:29

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Vissa påstår ju att det är tvn som kan vara boven om man har detta inputlagget. Då undrar ju jag varför det funkar så bra att spela andra spel på samma tv och med samma konsoll? Jag har bland annat spelat killzone 3 utan någon som helst (för ögat synlig) eftersläpning i kontrollerna. Men visst, det kan ju vara tvn som inte funkar för valt spel men då är det fortfarande något som är fel i spelet och ej med tvn / konsollen i sig.

Postad 16 January 2012 - 13:37

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Alan Kertz @Demize9925m

Moving on from BF3, leaving the gameplay in the very capable hands of @gustavhalling and @stormonster. I will still read and pass on OFC!

Alan Kertz @Demize9913mAnd no, I'm not leaving DICE. Just departing from the team that's still diligently working on BF3.

Jehapp, då slutar Kertz med utveckling för BF3.

Postad 16 January 2012 - 14:14

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Alan Kertz @Demize9925m
Moving on from BF3, leaving the gameplay in the very capable hands of @gustavhalling and @stormonster. I will still read and pass on OFC!

Alan Kertz @Demize9913m

And no, I'm not leaving DICE. Just departing from the team that's still diligently working on BF3.

Jehapp, då slutar Kertz med utveckling för BF3.

Hehe inte för jag vet riktigt vad han gjort i teamet, men jag tänkte direkt på den italienska kaptenen som lämna den sjunkande båten först av alla för nån dag sen hmm.

Postad 16 January 2012 - 15:03

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

Hehe inte för jag vet riktigt vad han gjort i teamet, men jag tänkte direkt på den italienska kaptenen som lämna den sjunkande båten först av alla för nån dag sen hmm.

hahahaha fan vad evul du är puff! :)

Alan är eller var Core Gameplay Designer till Battlefield 3.

Postad 16 January 2012 - 15:51

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Postad bild

^^

Postad 16 January 2012 - 16:28

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Haha so true...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.