Battlefield 4 (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
3
|
(20)
|
552:- |
Postad 24 April 2014 - 12:27
Postad 25 April 2014 - 16:37
Någon som ska lira ikväll? Har ni någon speciell server som ni kör på generellt där folk kan "trilla in" eller sköter ni samordningen via detta forum?
"The nation which forgets its defenders, will itself be forgotten"
Postad 25 April 2014 - 17:38
http://battlelog.bat...rmance-servers/Hi everyone,
As you know, we’ve been looking into resolving the “rubber banding” that some players on certain platforms have experienced with Battlefield 4 after the recent release of Naval Strike. We’ve found that the root cause of the issue was a configuration of certain hardware types dedicated to 64-player matches.
We have invested in new hardware to resolve this issue and deployed new higher-performance servers this week. In preparation, we conducted a significant amount of testing before installing the new servers to ensure they would correct the issue. We are already seeing performance improvement with 64-player matches and expect this to continue.
While the process took longer than we would’ve liked, we wanted to be 100% sure it was done right and that the long-term solution was properly in place.
Our objective is to deliver the best player experience possible. We feel this solution helps us deliver that to you. Stay tuned to our official channels for more information.
Thanks,
Karl Magnus Troedsson, DICE VP & GM
Thank god!
Lägg till lite folk från den här tråden:Tja!
Någon som ska lira ikväll? Har ni någon speciell server som ni kör på generellt där folk kan "trilla in" eller sköter ni samordningen via detta forum?
https://www.minhembi...howtopic=313679
Sedan är det bara att joina personen om denne är inne och spelar på en server. Jag tänkte spela lite i kväll så det är bara att lägga till mig som vän och joina på den servern jag spelar på om du vill ha sällskap och en vettig med/motspelare.
Postad 25 April 2014 - 17:46
Tja!
"The nation which forgets its defenders, will itself be forgotten"
Gå med i MHB-platoonen så ser du vilka servrar det körs på för tillfället.
Postad 25 April 2014 - 18:00
tack!
Postad 25 April 2014 - 18:32
Postad 25 April 2014 - 18:34
Postad 25 April 2014 - 19:05
// Sat
Postad 25 April 2014 - 19:20
Postad 25 April 2014 - 19:23
Lycka till ikväll grabbar.
Postad 25 April 2014 - 19:31
Fan, har inte lirat på ett par veckor nu. Börjar få både dåligt samvete och abstinens
hoppas man är välkommen tillbaka när dagen kommer!
Lycka till ikväll grabbar.
Finns väl ingen här som är ovälkommen
// Sat
Haha.....behöver hon supa ner dig för att du ska släppa Ds4:an och ge henne det hon behöver...;-)
Det lämnar jag osagt
// Sat
Postad 25 April 2014 - 19:41
Postad 25 April 2014 - 20:12
Postad 25 April 2014 - 21:14
Blir nog att sniper-kinga ikväll. Måste bräcka mitt rekord på 1657m, vill över 2000m
Så kommer nog köra CQL på Naval Strike. Så är inte säkert jag spelar med fds/mhb ikväll, är inte så hjälpsam när man kingar. haha
Lycka till då!
// Sat
Postad 25 April 2014 - 21:22
Precis. Längre och kortare pauser behöver vi alla ta ibland och man behöver inte spela varje kväll för att känna sig välkomnad.Finns väl ingen här som är ovälkommen
. Vi möts på fältet någon dag.
Postad 26 April 2014 - 00:00
fast att ni knivade mig bakifrån som ni gjorde är inte förlåtligt
Postad 26 April 2014 - 01:11
Nej, men vad tråkigt...trevligt lir ikväll... tur för er att Share funktionen hade ballat ur för mig. Hade kunnat bli ett litet trevligt montage med er på film
Postad 26 April 2014 - 10:46
Postad 26 April 2014 - 11:07
trevligt lir ikväll... tur för er att Share funktionen hade ballat ur för mig. Hade kunnat bli ett litet trevligt montage med er på film
fast att ni knivade mig bakifrån som ni gjorde är inte förlåtligt
Haha! Ja spelar man emot varandra så får man alltid hålla koll bakåt! Man är på helspänn hela tiden så
att inte nån kommer och tar ens dogtags!
Synd bara att inte jag fick det inspelat!
Postad 26 April 2014 - 12:18
Postad 26 April 2014 - 15:10
Dem verkar ha ändrat inspelnings-tjosan... förut spelade den ju in hela tiden och så att man kunde alltid bara ta se sista minuterna. Visst, resultatet har ju varit lite sisådär och inte alltid fungerat, men nu verkar den aldrig spela in om man itne har "aktiverat" inspelning...vilket man typ aldrig gör.
Dom måste nästan ha gjort det! Väldigt irriterande iaf då jag hela tiden glömmer bort att spela in!
Postad 26 April 2014 - 15:16
Ja, inspelningsfunktionen verkar fungera ännu sämre nu än tidigare. Hoppas den förbättras med PS4-uppdateringen som kommer nästa vecka.Dem verkar ha ändrat inspelnings-tjosan... förut spelade den ju in hela tiden och så att man kunde alltid bara ta se sista minuterna. Visst, resultatet har ju varit lite sisådär och inte alltid fungerat, men nu verkar den aldrig spela in om man itne har "aktiverat" inspelning...vilket man typ aldrig gör.
Postad 26 April 2014 - 18:18
För er som vill se ett skapligt headshot på 1987m
https://www.youtube....h?v=hryyyAUz5R8
Jösses!
Du lobbade in kulan från 2 km. Starkt jobbat!!
Postad 27 April 2014 - 00:57
Postad 28 April 2014 - 08:50
Carrier assault är ingen höjdare. Men det är nog inte servern som felar utan dålig kodning. blir katastrofala framedrops.
Vet inte om jag blev så jätteförtjust i Carrier assault över huvudtaget, eller så kanske det är banorna jag inte riktigt kommer överrens med. Tycker det känns om lite för mycket kaos och det dryga att simma överallt hela tiden...
// Sat
Postad 28 April 2014 - 09:34
Jag håller med. Lite mer fordon (vattenskotrar och svävare) hade inte skadat, men jag tycker spelsättet främst förstörs av alla blågubbar som inte vet vad flaggor eller bomber är för något.Vet inte om jag blev så jätteförtjust i Carrier assault över huvudtaget, eller så kanske det är banorna jag inte riktigt kommer överrens med. Tycker det känns om lite för mycket kaos och det dryga att simma överallt hela tiden...
Postad 28 April 2014 - 10:02
Jag håller med. Lite mer fordon (vattenskotrar och svävare) hade inte skadat, men jag tycker spelsättet främst förstörs av alla blågubbar som inte vet vad flaggor eller bomber är för något.
Blågubbarna ju för tillfället det värsta i BF. Inte för att jag outstanding men vissa dagar är ju nästan ospelbart pga dem!
// Sat
Postad 28 April 2014 - 12:31
Postad 28 April 2014 - 12:33
För er som vill se ett skapligt headshot på 1987m
https://www.youtube....h?v=hryyyAUz5R8
Postad 28 April 2014 - 13:03
Blågubbarna sämst i spelet? Har ni träffat rödgubbar någon gång? Dom skjuter en ffs!
Om blågubbarna sköter sig så skall du se att det är betydligt mindre rödgubbar som får stå med en tank och hålla hela laget i spawnen.
// Sat
Postad 28 April 2014 - 15:28
Postad 28 April 2014 - 16:30
// Sat
Postad 28 April 2014 - 23:33
Spelade med en blågubbe under kvällen som skötte sig... ganska bra (kolla förstaplaceringen).Om blågubbarna sköter sig så skall du se att det är betydligt mindre rödgubbar som får stå med en tank och hålla hela laget i spawnen.
Postad 29 April 2014 - 05:58
// Sat
Spelade med en blågubbe under kvällen som skötte sig... ganska bra (kolla förstaplaceringen).
Blev ju tvungen att kolla på battlelogen. K/D på 9.19 så den är nog inte första gången. Klanen hans stog för övrig för turkishairforce så jag antar att han körde heli av något slag.
// Sat
Postad 29 April 2014 - 06:09
Spelade med en blågubbe under kvällen som skötte sig... ganska bra (kolla förstaplaceringen).
Jo, han verkar gilla sin helikopter..
https://www.youtube....h?v=B5dSHty2gIQ
Postad 29 April 2014 - 06:32
Börjat klanspela Zartok?
// Sat
Blev ju tvungen att kolla på battlelogen. K/D på 9.19 så den är nog inte första gången. Klanen hans stog för övrig för turkishairforce så jag antar att han körde heli av något slag.
// Sat
Inte långt ifrån.. :-)
https://twitter.com/Jaffo66
http://www.linkedin....zajac/a/487/90b
Redigerat av novaland, 29 April 2014 - 06:33.
Postad 29 April 2014 - 09:47
Jepp. Jag har frågat om att få gå med i fds, men då ingen velat hjälpa mig så fick jag erbjudande av dom trevliga gubbarna i sos iställetBörjat klanspela Zartok?
// Sat
Redigerat av Zartok, 29 April 2014 - 09:48.
Postad 29 April 2014 - 10:04
Jepp. Jag har frågat om att få gå med i fds, men då ingen velat hjälpa mig så fick jag erbjudande av dom trevliga gubbarna i sos istället
Trevligt! Vi möts på slagfältet förhoppningsvis på samma sida
// Sat
Postad 29 April 2014 - 11:05
Jepp. Jag har frågat om att få gå med i fds, men då ingen velat hjälpa mig så fick jag erbjudande av dom trevliga gubbarna i sos istället
Vet att du "frågat" en gång. och då sa vi att du var för oerfaren helt enkelt.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
2 bilder
148 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?