Postad 05 September 2014 - 12:12
Stod vid en åker som höll på att skördas och det nästan svärmade av Ormvråkar som så fort tröskan kört förbi dök ner och tog dom förvirrade sorkarna som inte visste vad dom skulle ta vägen när deras skydd helt plötsligt försvann.
Hade lite flyt när en av vråkarna slog en sork en bit ifrån mig och fraktade sedan iväg den i näbben

Ormvråkar 664 by Mr_North73, on Flickr
Hade lite flyt när en av vråkarna slog en sork en bit ifrån mig och fraktade sedan iväg den i näbben

Ormvråkar 664 by Mr_North73, on Flickr
Postad 05 September 2014 - 22:28
snygg bröllopsbild på förra sidan morgan. Jag kollade in bröllopsbilderna du la upp på Facebook häromdagen. Riktigt snygga, imponerande .
cool fågel North.
Fick hem min stripbox idag. Det var inte bara bara att få ihop den utan instruktionsbok
har pysslat en del i "studion" ikväll och det kändes lättare med en sådan än paraplyer tillexempel. Ska köpa mig en till så jag har till båda studioblixtarna. Måste köpa diffusorer också för det är ett måste. Gjorde egna så länge
Här är resultatet i alla fall. Tyckte det blev bättre ljus nu.
cool fågel North.
Fick hem min stripbox idag. Det var inte bara bara att få ihop den utan instruktionsbok
har pysslat en del i "studion" ikväll och det kändes lättare med en sådan än paraplyer tillexempel. Ska köpa mig en till så jag har till båda studioblixtarna. Måste köpa diffusorer också för det är ett måste. Gjorde egna så länge
Här är resultatet i alla fall. Tyckte det blev bättre ljus nu.
Bifogad fil(er)
Postad 07 September 2014 - 11:00
Härliga och bra bilder Morgan Micke och Bast

Sony A7 + Zeiss Sonnar 50 1.5 ZM by Ronny Olsson, on Flickr

Sony A7 + Zeiss Sonnar 50 1.5 ZM by Ronny Olsson, on Flickr
Postad 07 September 2014 - 11:22
Härlig bredd på objekten. Allt i från bröllop, barn och natur på olika sätt. Fina bilder allihopa. Tummenupp
Postad 07 September 2014 - 18:29
Tyckte morgonljuset föll så fint på dessa.
Och med spindelväven i bakgrunden.
Och med spindelväven i bakgrunden.
Postad 07 September 2014 - 18:30
Fin ton igen Bast, saknar dock lite av blomman i denna bild
En groda
4036-forum--150 mm-ISO 640-1-100 sek. vid f - 7,1-NIKON D7100.jpg 345.82K
8 Antal nerladdningar
En groda
4036-forum--150 mm-ISO 640-1-100 sek. vid f - 7,1-NIKON D7100.jpg 345.82K
8 Antal nerladdningar
Postad 07 September 2014 - 18:55
Tackar igen Morgan & que - härliga bilder själv 
que - detta är hela blomman - stod så nära jag kunde för att kunna få skärpan på pastillerna + det blåste som fanken
que - detta är hela blomman - stod så nära jag kunde för att kunna få skärpan på pastillerna + det blåste som fanken
Postad 10 September 2014 - 06:07
Tack Ronny...var lite osäker på den via vinjetten runt om, men tyckte att det kanske funkade till denna ?
Har du skolat om till kock Ronny
Fina matbilder du lägger ut, man blir ju lite sått hungrig !!
Har du skolat om till kock Ronny
Fina matbilder du lägger ut, man blir ju lite sått hungrig !!
Postad 10 September 2014 - 08:49
Mycket fint från många! Det börjar ta sig Andreas.
I helgen övernattade vi på en typ av gård i vildmarken i centrala Slovakien. Vi bodde i stugor i bergen. Under dagen vandrade vi och åt deras mat lagad på deras egna djur. Riktigt bra upplevelse! Satte alarmet på 5 på morgonen för att gå ut och fota men jag nöjde mig med denna bilden från takfönstret.

Inversion by Hofverberg Photography, on Flickr
I helgen övernattade vi på en typ av gård i vildmarken i centrala Slovakien. Vi bodde i stugor i bergen. Under dagen vandrade vi och åt deras mat lagad på deras egna djur. Riktigt bra upplevelse! Satte alarmet på 5 på morgonen för att gå ut och fota men jag nöjde mig med denna bilden från takfönstret.

Inversion by Hofverberg Photography, on Flickr
Postad 10 September 2014 - 09:50
morgan. fin detaljbröllopsbild
snygg matbild ronny. Köttbullar och prinskorv är dessutom ruskigt gott så den där pannan gjorde mig riktigt hungrig
GRym bild Hugo. vilket djup och vilket ljus. sjukt fin.
snygg matbild ronny. Köttbullar och prinskorv är dessutom ruskigt gott så den där pannan gjorde mig riktigt hungrig
GRym bild Hugo. vilket djup och vilket ljus. sjukt fin.
Postad 11 September 2014 - 11:43
Har inte så mycket att komma med , så det får bli en båtbild till !
Postad 11 September 2014 - 11:57
Så mycket snyggt här nu! Hinner/orkar inte kommentera alla 
Din är bild fantastisk MORD!
Mycket fina två senaste Morgan. Känns verkligen svensk sommar! Underbara färger!
Din är bild fantastisk MORD!
Mycket fina två senaste Morgan. Känns verkligen svensk sommar! Underbara färger!
Postad 11 September 2014 - 13:24
Mycket fina bilder av alla. Morgan träffade väldigt rätt med sommarkänslan som behövdes just nu efter några grå dagar. Man saknar verkligen kusten när man ser dessa bilder. Såg dina bröllopsbilder på din sida, synd att vår fotograf var lika fantasifull när vi gifte oss, mycket fina tyckte jag.
Postad 11 September 2014 - 19:04
Tack !
Grymt bild Hugo
Gillas Morgan
Klick

NIKKOR 180mm f/2.8 ED AI-s by Ronny Olsson, on Flickr
Grymt bild Hugo
Gillas Morgan
Klick

NIKKOR 180mm f/2.8 ED AI-s by Ronny Olsson, on Flickr
Redigerat av Unregistered6e59ce73, 11 September 2014 - 19:05.
Postad 11 September 2014 - 19:29
Tack Ronny !
Din hund är riktigt fotogenisk eller vad det heter
Och precis som din bild...grym
Din hund är riktigt fotogenisk eller vad det heter
Och precis som din bild...grym
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
19 bilder
257 filmer