* Officiell Tråd - HTC Touch Diamond *
3968 svar till detta ämne
Postad 21 september 2008 - 15:33
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2 585 inlägg
Jag la in det där jag med .
Men telefonen vart seg som fan hmmmm .
Kommer inte överens med denna tel alls .
Läste i HTC TOUCH diamond pro delen att deras batteri håller i 3 dar fast dom använder gps och annat .
Är det större batteri i den ?
Min håller max en halv dag och har inget i gång i onödan .
Blir nog till att lämna in denna med ..
Postad 21 september 2008 - 15:44
trifix
-
trifix
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Är det inte stora 1300 battieret i Pro modellen?
Postad 21 september 2008 - 15:47
Unregistered5cab8372
-
Unregistered5cab8372
-
Amatör
-
-
79 inlägg
jag försöker installera denna http://forum.xda-dev...d...7097&page=8 men får meddelandet att programmet kräver en senare version av microsoft .NET compact framework. Vart hittar jag det? Jag använder det senaste svenska romet
Postad 21 september 2008 - 15:54
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2 585 inlägg
Är det inte stora 1300 battieret i Pro modellen?
Ok kanske det batteriet man ska köpa då för det som är med är ju rena skämtet . För en telefon ska man ju ha hela dagen i gång ..
Postad 21 september 2008 - 16:10
Unregistered2916f86d
-
Unregistered2916f86d
-
Amatör
-
-
52 inlägg
....microsoft .NET compact framework. Vart hittar jag det? Jag använder det senaste svenska romet
Det finns att ladda ner hos Microsoft. Ni som har nya telefoner och tycker batteritiden är kass. Avvakta lite, min var lika, men nu när jag haft den nån månad så är batteriet nere på 50% efter 3 dagar, och då använder jag den rätt mycket på dagarna. Jag har för skojs skull provat att ha bluetooth igång också, men märker ingen skillnad på batteritiden direkt.
Redigerat av Unregistered2916f86d, 21 september 2008 - 16:12.
Postad 21 september 2008 - 17:29
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Hur tar man bort mail konton. Har 3 st konton under mail ikonen om ni förstår hur jag menar, men använder bara 1, de andra är misslyckade skapande avett mail konto, men jag fattar inte hur jag får bort de jag inte använder.
Någon som vet ?
Postad 21 september 2008 - 17:44
Unregistered5cab8372
-
Unregistered5cab8372
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Det finns att ladda ner hos Microsoft.
Hur vet jag vilken min senaste version är? jag kan inte hitta hemsidan för WM version 6.1
Postad 21 september 2008 - 18:04
whj
-
whj
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
hur gjorde du
Om du menar batterieikonen så gjorde ja såhär http://forum.xda-dev...ad.php?t=424926gick in på FInixNOverBattery.cab vid edit 3 istället för FInixNOverBatteryIconsOnly.cab som är längst ner vet inte om de e någon skillnad och sen la ja in filer in windows mappen i telefonen och sparade det på enheten och installerade det så fungerade det. FInixNOverBattery.cab
Postad 21 september 2008 - 19:21
Unregistered2916f86d
-
Unregistered2916f86d
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Hur vet jag vilken min senaste version är? jag kan inte hitta hemsidan för WM version 6.1
Du hittar den inte på WM:s hemsida. Är du bekant med Google? Det är är första träffen när jag Googlade: http://www.microsoft...;displaylang=enInstallera den så funkar det säker sen.
Redigerat av Unregistered2916f86d, 21 september 2008 - 19:22.
Postad 21 september 2008 - 23:25
aSson
-
aSson
-
Användare
-
-
170 inlägg
Någon som vet hur man gör för att köra med push och momail konto?
har fått in det som imap, men momail.se stödjer push åxå, skulle passa mej bättre..
Postad 21 september 2008 - 23:30
aSson
-
aSson
-
Användare
-
-
170 inlägg
Hur tar man bort mail konton. Har 3 st konton under mail ikonen om ni förstår hur jag menar, men använder bara 1, de andra är misslyckade skapande avett mail konto, men jag fattar inte hur jag får bort de jag inte använder.
Någon som vet ?
öppna sidan för eposten, tryck på "meny/konton/konton..." markera kontot som ska bort gå in i "meny/ta bort" Klart (borde funka)
Postad 22 september 2008 - 07:58
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Tyvärr inte, det ända konto jag kan ta bort är det jag använder :s
Postad 22 september 2008 - 09:02
jontaw
-
jontaw
-
Wannabe
-
-
11 inlägg
jag försöker installera denna http://forum.xda-dev...d...7097&page=8 men får meddelandet att programmet kräver en senare version av microsoft .NET compact framework. Vart hittar jag det? Jag använder det senaste svenska romet
Hej, Jag har laddat ner NETCFSetupv35.msi från microsoft men hur f*n lägger jag in det på telefonen, fattar inte. / Jonas
Postad 22 september 2008 - 09:29
Unregistered764a9dd3
-
Unregistered764a9dd3
-
Användare
-
-
112 inlägg
Hej, Jag har laddat ner NETCFSetupv35.msi från microsoft men hur f*n lägger jag in det på telefonen, fattar inte.
/ Jonas
man kör programmet på sin dator så uppdaterar den mobilen via sync programmet, så glöm inte ha mobilen kopplad till datorn.
Redigerat av Unregistered764a9dd3, 22 september 2008 - 09:29.
Postad 22 september 2008 - 10:22
dtm
-
dtm
-
Användare
-
-
132 inlägg
Svarsknappar!!!
Blir tokig på min telefon snart. Har den i fickan när någon ringer och jag inte har möjlighet att svara kommer man i stort sett varje gång åt någon knapp så den svarar själv. Kan man "låsa" telefonen mer på något sätt så bara t.ex fysiska knappen nere till vänster går att svara med? Nu kommer man åt något på touch displayen så svarar den automatiskt trots knapplås på osv.
Men SMS osv har jag satt att den inte ska tända upp displayen utan bara pipa för förut var det samma problem med sms. Displayen tänds upp trots knapplås och så ligger telefonen i fickan och gör en massa roliga saker för sig själv.
Postad 22 september 2008 - 10:42
Unregistered5cab8372
-
Unregistered5cab8372
-
Amatör
-
-
79 inlägg
har någon tips på ett bra fotoredigeringsprogram?
Postad 22 september 2008 - 12:43
yuion
-
yuion
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Hej!
Telefonen är seg alltså!
har läst om en del tweaks som man kan göra även med orginal romen. Dock har jag inte en aning om vart. Är det någon som vet någon samlingssida på olika tweaks etc som gör orginalromen snabbare, samt guider till detta. Eller om någon kanske t.o.m. ha så bra koll på det att ni själv kan slänga ihop något. Vore super!
Postad 22 september 2008 - 12:57
aSson
-
aSson
-
Användare
-
-
170 inlägg
Svarsknappar!!!
Blir tokig på min telefon snart. Har den i fickan när någon ringer och jag inte har möjlighet att svara kommer man i stort sett varje gång åt någon knapp så den svarar själv. Kan man "låsa" telefonen mer på något sätt så bara t.ex fysiska knappen nere till vänster går att svara med? Nu kommer man åt något på touch displayen så svarar den automatiskt trots knapplås på osv.
Men SMS osv har jag satt att den inte ska tända upp displayen utan bara pipa för förut var det samma problem med sms. Displayen tänds upp trots knapplås och så ligger telefonen i fickan och gör en massa roliga saker för sig själv.
testa den här, funakr fint för mej, http://forum.xda-dev...p;postcount=293
Postad 22 september 2008 - 13:01
amuzic
-
amuzic
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Hej!
Telefonen är seg alltså!
har läst om en del tweaks som man kan göra även med orginal romen. Dock har jag inte en aning om vart. Är det någon som vet någon samlingssida på olika tweaks etc som gör orginalromen snabbare, samt guider till detta. Eller om någon kanske t.o.m. ha så bra koll på det att ni själv kan slänga ihop något. Vore super!
Hur mycket ledigt minne har du kvar? Kan det vara så att du bara minimerat dina program - för min telefon är bara seg när jag kör för många program på en gång (med original-ROM och utan tweaks...)
Postad 22 september 2008 - 13:47
Mr_Empa
-
Mr_Empa
-
Veteran
-
-
1 742 inlägg
Har inte varit engagerad i denna tråden på ett tag, men det känns verkligen som att vissa tagit sig vatten över huvudet med denna telefon.
Den kräver ett visst intresse och engagemang från sin ägare och passar inte alla.
Jag är intresserad och engagerad så för mig är den toppen.
Postad 22 september 2008 - 14:05
yuion
-
yuion
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Hur mycket ledigt minne har du kvar? Kan det vara så att du bara minimerat dina program - för min telefon är bara seg när jag kör för många program på en gång (med original-ROM och utan tweaks...)
Ja om jag har flera program igång då blir den nästan oanvändbar:). Har alltid telefonboken och meddelandet "tjänsterna" minimerade eftersom det är något jag använder ofta och vill ha snabb tillgång till. Annars är jag noga med att stänga av alla andra program helt. Med dessa två minimerade har jag ca 65% använt minne. Har inte varit engagerad i denna tråden på ett tag, men det känns verkligen som att vissa tagit sig vatten över huvudet med denna telefon. Den kräver ett visst intresse och engagemang från sin ägare och passar inte alla. Jag är intresserad och engagerad så för mig är den toppen. 
Ja, allt beror ju på vad man har för krav:). Du skriver "Jag är intresserad och engagerad så för mig är den toppen.  ", jag läser det som: "Jag är intresserad och engagerad = har gjort nödvändiga tweaks för att få telefonen snabbare och jag är nöjd". Isf, skulle du vilja dela med dig:)?
Postad 22 september 2008 - 16:43
Vtunabo
-
Vtunabo
-
Forumräv
-
-
583 inlägg
Hej!
Telefonen är seg alltså!
Vilken version på ROM har du då? Sen 1.93 kom så tycker ivf inte jag att det behövs tweakas nått det går snabbt ändå. Sitter man däremot med en gammal ROM så kan jag mycket väl förstå att den upplevs som seg.
Postad 22 september 2008 - 18:06
whj
-
whj
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
http://forum.xda-dev...ad.php?t=423932någon som kan förklara för mig på svenska hur man får de här temat att fungera. Försökte förut men lyckades inte.
Postad 22 september 2008 - 18:16
yuion
-
yuion
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Vilken version på ROM har du då? Sen 1.93 kom så tycker ivf inte jag att det behövs tweakas nått det går snabbt ändå. Sitter man däremot med en gammal ROM så kan jag mycket väl förstå att den upplevs som seg.
Använder senaste 1.93 romen. En fråga till er alla: När man precis har startat telefonen ligger minnesanvändingen på ungefär 50-53%. Detta är ju toppen, i detta läget är telefonen kanon, responsiv och allt flyter på bra. Spelar ingen roll om jag låter den ligga en timme eller om jag använder den 1h och sedan stänger ner alla program, då ligger minnesanvändningen på minst 63-65% och telefonen börjar bli segare, framför allt när man skriver meddelanden. Vad är det den läser in och öppnar och har redo som gör att det försvinner ca 10-15% mer ram? Går det att återgärda? Kollar man aktivitetshanteraren så är "synligt" avstängt.
Postad 22 september 2008 - 19:01
Gucci
-
Gucci
-
Forumräv
-
-
603 inlägg
http://forum.xda-dev...ad.php?t=423932
någon som kan förklara för mig på svenska hur man får de här temat att fungera. Försökte förut men lyckades inte.
TF3D Config får du dra ner, sen lägger du till theme filen i din internal storage, och aktiverar den...
Postad 22 september 2008 - 19:16
whj
-
whj
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
TF3D Config får du dra ner, sen lägger du till theme filen i din internal storage, och aktiverar den...
Har TF3D config och har lagt in temat i interminnet. Hur ska jag aktivera den då>? går in i TF3D och sen apperenance och sen trycker jag på path.. men när jag går in där så går det inte att hitta temat i telefonen vet inte varför så kan inte lägga till de eftersom jag inte hittar de. Men jag hittar det när jag inte använder TF3D.
Postad 22 september 2008 - 19:24
Unregistered11930a74
-
Unregistered11930a74
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Tjenis!
Det ligger ju med nåt slags displayskydd med i kartongen. Någon som testat det? Isf är det bra eller bara att beställa ett annat?
/Daniel
Postad 22 september 2008 - 19:32
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Det funkar sketa bra
Postad 22 september 2008 - 19:35
Unregistered11930a74
-
Unregistered11930a74
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Ok! Tackar! Skall testa det.
/Daniel
Postad 22 september 2008 - 19:39
Spuute
-
Spuute
-
Mästare
-
-
2 937 inlägg
Ingen som har lust att göra en lite med lite roliga / bra att ha program man kan lägga in på luren? Har haft den nu sen i lördags och är supernöjd med den.
Vet någon hur man sätter på knapplåset? eller måste man vänta tills 30 sek har gått å displayen slocknar?
Postad 22 september 2008 - 19:45
Vtunabo
-
Vtunabo
-
Forumräv
-
-
583 inlägg
Har TF3D config och har lagt in temat i interminnet. Hur ska jag aktivera den då>?
går in i TF3D och sen apperenance och sen trycker jag på path..
men när jag går in där så går det inte att hitta temat i telefonen vet inte varför så kan inte lägga till de eftersom jag inte hittar de.
Men jag hittar det när jag inte använder TF3D.
Koppla telefonen till din PC Skapa en katalog som heter Themes i rooten på Internminnet Lägg alltid dina .theme filer där Koppla bort telefonen Kör TF3D Config och peka ut katalogen (det kan vara struligt att få den till rätt katalog, tycker att det buggar) Sen ska den hitta alla dina teman
Postad 22 september 2008 - 19:45
Unregistered11930a74
-
Unregistered11930a74
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Ingen som har lust att göra en lite med lite roliga / bra att ha program man kan lägga in på luren? Har haft den nu sen i lördags och är supernöjd med den.
Vet någon hur man sätter på knapplåset? eller måste man vänta tills 30 sek har gått å displayen slocknar?
Tryck och håll några sekunder på "röda luren" så låser du knapparna!
Postad 22 september 2008 - 19:54
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2 585 inlägg
Har inte varit engagerad i denna tråden på ett tag, men det känns verkligen som att vissa tagit sig vatten över huvudet med denna telefon. Den kräver ett visst intresse och engagemang från sin ägare och passar inte alla. Jag är intresserad och engagerad så för mig är den toppen. 
Jo men hur engagerad man än är med denna tel så har den rätt många brister ..
Postad 22 september 2008 - 20:16
whj
-
whj
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Koppla telefonen till din PC Skapa en katalog som heter Themes i rooten på Internminnet Lägg alltid dina .theme filer där Koppla bort telefonen Kör TF3D Config och peka ut katalogen (det kan vara struligt att få den till rätt katalog, tycker att det buggar) Sen ska den hitta alla dina teman
ok, va de ska va jobbigt då. Den vill inte öppna themes-mappen. Kan iofs inte se några filer någonstans när jag använder de programmet. bara olika mappar.
Redigerat av whj, 22 september 2008 - 20:24.
Postad 22 september 2008 - 21:11
moue
-
moue
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Någon som vet ?
funkar det att använda sin hotmail ? skrivit in min flera ggr men den vill inte spara den. någon som har tips?
Postad 22 september 2008 - 21:15
Unregistered5cab8372
-
Unregistered5cab8372
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Hur tar man bort program man har installerat på mobilen? Jag har provat både med activesync ta bort/lägg till program och den inbygda funktionen på mobilen, det verkar inte gå.
Postad 22 september 2008 - 21:25
sektledaren
-
sektledaren
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
funkar det att använda sin hotmail ? skrivit in min flera ggr men den vill inte spara den. någon som har tips?
Jag använder gmail det funkar i alla fall.
Postad 22 september 2008 - 22:10
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3 057 inlägg
Jo men hur engagerad man än är med denna tel så har den rätt många brister ..
tycker inte man behöver vara engagerad alls och är skitnöjd, har bara uppgraderat till senaste original romen. visst är det lite pill att ställa in allt så det blir som man vill med det är det på en standard ericsson lur också.
Redigerat av jimel, 22 september 2008 - 22:11.
Postad 23 september 2008 - 02:19
slimelectric
-
slimelectric
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Ja det funkar, men du måste konfiguera messengern med din hotmailadress först.
Postad 23 september 2008 - 08:34
Mr_Empa
-
Mr_Empa
-
Veteran
-
-
1 742 inlägg
Isf, skulle du vilja dela med dig:)?
Har inte gjort mer än att flasha den med Swift's Rom och ställt in den så jag vill ha den. Har den tyvärr inte nu då den den har varit på lagning längre än vad jag ägt den pga. att Anovo inte kollar telefonerna innan de skickar tillbaka dem. Så det som började med ett litet skitfel har växt till att bli en lång historia fram och tillbaka. Jo men hur engagerad man än är med denna tel så har den rätt många brister ..
Jo, samtidigt som det finns andra telefoner med fler brister. Hittar du den perfekta telefonen utan problem så hojta till!
Redigerat av Mr_Empa, 23 september 2008 - 08:35.
Postad 23 september 2008 - 08:57
moue
-
moue
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Ja det funkar, men du måste konfiguera messengern med din hotmailadress först.
tack, ska undersöka om jag får till det
Postad 23 september 2008 - 12:12
Unregistered4f471b27
-
Unregistered4f471b27
-
Användare
-
-
104 inlägg
Har nån kommit på en lösning mot "hacket" som kommer ibland när man lyssnar på musik?
// Anders
Postad 23 september 2008 - 16:05
Unregistered40a6e16e
-
Unregistered40a6e16e
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Har inte gjort mer än att flasha den med Swift's Rom och ställt in den så jag vill ha den. Har den tyvärr inte nu då den den har varit på lagning längre än vad jag ägt den pga. att Anovo inte kollar telefonerna innan de skickar tillbaka dem. Så det som började med ett litet skitfel har växt till att bli en lång historia fram och tillbaka.
Jo, samtidigt som det finns andra telefoner med fler brister. Hittar du den perfekta telefonen utan problem så hojta till! 
Jag hoppas verkligen att du tog bort både Swifts BL rom samt Bootloadern och återställde den till orignal, annars kommer du få en skön räkning på 250 spänn samt en svartlistad telefon ifrån Anovo. Vill du ha nallen fixad är det bara att köpa nu. Har nån kommit på en lösning mot "hacket" som kommer ibland när man lyssnar på musik?
// Anders
Öka din "Pagepool" till 16 mb. Enklast sätter att göra det flasha en ny ROM fil där det redan är gjort. Har dock själv aldrig upplevt hackandet på ljudet själv, men det skall uppenbarligen endast hacka nån sekund per 5-6 h med en stor pagepool.
Redigerat av Unregistered40a6e16e, 23 september 2008 - 16:07.
Postad 23 september 2008 - 16:22
ainatar
-
ainatar
-
Lärjunge
-
-
367 inlägg
Jag hoppas verkligen att du tog bort både Swifts BL rom samt Bootloadern och återställde den till orignal, annars kommer du få en skön räkning på 250 spänn samt en svartlistad telefon ifrån Anovo. Vill du ha nallen fixad är det bara att köpa nu.
Öka din "Pagepool" till 16 mb. Enklast sätter att göra det flasha en ny ROM fil där det redan är gjort. Har dock själv aldrig upplevt hackandet på ljudet själv, men det skall uppenbarligen endast hacka nån sekund per 5-6 h med en stor pagepool.
Hur ändrar man pagepool själv?
Postad 23 september 2008 - 16:44
Unregistered9d8a0d93
-
Unregistered9d8a0d93
-
Mästare
-
-
2 585 inlägg
Har inte gjort mer än att flasha den med Swift's Rom och ställt in den så jag vill ha den. Har den tyvärr inte nu då den den har varit på lagning längre än vad jag ägt den pga. att Anovo inte kollar telefonerna innan de skickar tillbaka dem. Så det som började med ett litet skitfel har växt till att bli en lång historia fram och tillbaka.
Nä det finns inte men det finns såna med betydligt mindre fel på än denna . Jag kan ju lista upp lite av felen . Hackande mp3 Ett mms av 10 går i väg som det ska resten får man skicka om typ 10 gånger . Batteri tiden är 7-8 timmar då kanske jag snackar en 20 min i tel .. skärmen har taskig respons och förövrigt av dålig kvalitet inge tolerans mot repor överhuvudtaget och väldigt många gula ex som släppts .. . Det samma gäller batteri luckan billig plast . Dålig ringsignals-volym . Och högtalar tel är typ inget att ha i bilen funkar de inte alls knappt framför datan heller fast det är tyst miljö . Och rätt seg är den med .. Synd konceptet kunde blivit bra om allt funka som det ska för många av felen är ju normala beståndsdelar i andra telefoner där jag aldrig haft några problem med .. Nu får man väll fan för att man såga den här telefonen igen men det är ju sanningen om den .. Är ju fler som har problem än jag ..
Postad 23 september 2008 - 18:13
Dustint82
-
Dustint82
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Har någon koll på varför jag inte kan ladda ner de senaste uppdateringarna från HTC´s hemsida? Har en 3 brandad lur och knappar in serienummer, när jag sedan ska välja vilken fil som är mest "suitable for your device" så är rullisten bara helt grå och "inaktiverad" jag kan alltså inte välja någonting, inte heller får jag något felmedelande som jag får om jag knappar in fel serienummer...
Är det något som ligger nere där borta hos HTC???
Finns det någon annanstans man kan få tag i uppdateringen?
Har fortfarande inte fått löst det här med att uppdatera luren från HTC´s hemsida, vad gör jag fel????
Postad 23 september 2008 - 19:25
Unregistered0880493d
-
Unregistered0880493d
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Har fortfarande inte fått löst det här med att uppdatera luren från HTC´s hemsida, vad gör jag fel????
Har du kollat på 3.se? Har för mej att det står tidigare i denna tråd att man får gå in där om man har 3. Inte helt säker, men ganska.
Postad 23 september 2008 - 19:46
Unregistered4f471b27
-
Unregistered4f471b27
-
Användare
-
-
104 inlägg
Jag hoppas verkligen att du tog bort både Swifts BL rom samt Bootloadern och återställde den till orignal, annars kommer du få en skön räkning på 250 spänn samt en svartlistad telefon ifrån Anovo. Vill du ha nallen fixad är det bara att köpa nu.
Använder mig av Duttys v1.8... Vet inte om det är gjort där, hacket hör man kanske var 3:e låt eller något åt det hållet iaf. // Anders
Postad 23 september 2008 - 21:25
Unregistered40a6e16e
-
Unregistered40a6e16e
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Använder mig av Duttys v1.8... Vet inte om det är gjort där, hacket hör man kanske var 3:e låt eller något åt det hållet iaf.
// Anders
Skummade snabbt igenom Changeloggen där, men hittade inget där det stod något om det. Har du tid över, testa med en rom som redan har det. Kör själv med SwiftBL´s rommar, funkat smidigt.
Postad 23 september 2008 - 22:17
Unregistereda349202f
-
Unregistereda349202f
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Två frågor; 1. Om jag markerar "Visa meddelande på skärm" för Påminnelse i Ljud och meddelanden, så försvinner detta ändå när jag startar om telefonen! Detta gör att jag aldrig får alarm och andra påminnelse på skärmen, utan måste klicka uppe i statusbaren först... 2. Försökte installera custom nätverk- och batteriikoner men första gången efter omstart så kraschade programmet, andra gången fick jag bara custom nätverksikoner, men inte batteriikoner, varför?!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|