Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 21 May 2012 - 05:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Åhå,nu har Jones krockat sin bil .
Misstänkt rattfylla :lol:

Postad 25 May 2012 - 14:18

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Vad tror ni om helgens gala? Har Mir något att sätta emot JDS? :)

Postad 25 May 2012 - 16:35

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Vad tror ni om helgens gala? Har Mir något att sätta emot JDS? :)

Jag hoppas verkligen inte det. Drömscenariot är en repris av JDS fight mot Werdum!

Postad 28 May 2012 - 08:09

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Jäklar vilken gala det blev utav det hela.

Bästa känslan var Cains totaldemolering av Bigfoot!

Postad 28 May 2012 - 14:34

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Men vad hände med Miller backstage ?
Det jag mest av allt vill veta :-)

Postad 29 May 2012 - 06:05

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Det var visst inte ens backstage som det gällde utan i entrén.

http://www.mmamania....r-about-ufc-146

Redigerat av Birkanoff, 29 May 2012 - 06:06.

Postad 29 May 2012 - 11:27

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
JDS såg riktigt vass ut, ser fram emot hans retur mot Cain som också var riktigt dominant.

Trist med Miller, men han har ju verkligen inte sett ut som under sina glansdagar i hans senaste ufc matcher...

En helt annan fundering som fortfarande känns oklar är vem kommer Alex ta sig an här näst?

Postad 06 June 2012 - 18:55

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

JDS såg riktigt vass ut, ser fram emot hans retur mot Cain som också var riktigt dominant.

Trist med Miller, men han har ju verkligen inte sett ut som under sina glansdagar i hans senaste ufc matcher...

En helt annan fundering som fortfarande känns oklar är vem kommer Alex ta sig an här näst?

ser också fram emot cain mot JDS, hoppas det blir en längre match så man får se vem som är den bättre istället för en flash ko (:

jag tycker dom ska sätta alex emot machida, det hade varit en rolig match att se tycker jag (:

Postad 06 July 2012 - 19:39

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Dags för lite liv i denna tråden. Silva vs Sonnen nu på lördag.

Gissa vem jag håller på ;)

Postad bild

Postad 06 July 2012 - 21:02

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

• 723 inlägg
  • 0
Är det bara svettiga pojkar ni pratar om i denna tråden som låter pssssshh, inga roliga grepp eller liknande istället som någon vill dela?

Postad 07 July 2012 - 00:06

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Är det bara svettiga pojkar ni pratar om i denna tråden som låter pssssshh, inga roliga grepp eller liknande istället som någon vill dela?

vad tänkte du ? bättre o kolla youtube eller liknande om man vill kika grepp osv, själv kämpar jag på att bli en mini toquinho så varje träning lägger jag minst 20min på fot/ben/knälås och såklart under sparring också (:

Postad 07 July 2012 - 01:32

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Nja inte bara svettiga pojkar.
Finns svettiga tjejer också.

Det är blandat.
Se några galor.

Postad 07 July 2012 - 08:36

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Chael Sonnen är för jävla rolig. Kolla denna.

http://m.youtube.com...h?v=wh_eO2QoeCM

Postad 07 July 2012 - 08:54

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hehe. Joo den är riktigt rolig :wub:

Kommer att få magsår när den fighten startar

Postad 07 July 2012 - 09:06

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Hehe. Joo den är riktigt rolig :wub:

Kommer att få magsår när den fighten startar

Då är vi två.

Postad 07 July 2012 - 09:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tror det blir att ställa väckarn å se inatt :-)

Edit
Gör jag inte det vet jag hur de slutar.
Försöker kolla bara lite på twitter eller mmanytt åså kan jag inte hålla mig å måste se vilka som vann och då blir galan 100ggr tråkigare

Redigerat av moparman, 07 July 2012 - 09:26.

Postad 07 July 2012 - 10:02

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

• 723 inlägg
  • 0

vad tänkte du ? bättre o kolla youtube eller liknande om man vill kika grepp osv, själv kämpar jag på att bli en mini toquinho så varje träning lägger jag minst 20min på fot/ben/knälås och såklart under sparring också (:

Ja det är iof sant, men söker lite mer saker som normalt inte finns där, egna utvecklade saker tex. har testat allt inom קרב מגע - polisiär, civil och militär, bjj och mycket inom kung fu. Men det verkar ju inte finnas många som tränar själva här :)

Nja inte bara svettiga pojkar.
Finns svettiga tjejer också.

Det är blandat.
Se några galor.

Finns en anledning varför man inte gillar att se på damfotboll, det gäller här med ;) dessutom är det inte så jättekul att stå o kolla på roligare att göra själv.

Redigerat av Auxvoice, 07 July 2012 - 10:06.

Postad 07 July 2012 - 10:37

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Tror det blir att ställa väckarn å se inatt :-)

Edit
Gör jag inte det vet jag hur de slutar.
Försöker kolla bara lite på twitter eller mmanytt åså kan jag inte hålla mig å måste se vilka som vann och då blir galan 100ggr tråkigare

Jag kör total isolering fram till kl 18.00 imorgon. Blir sedvanlig fight-night med några polare.

Postad 07 July 2012 - 10:42

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Ja det är iof sant, men söker lite mer saker som normalt inte finns där, egna utvecklade saker tex. har testat allt inom קרב מגע - polisiär, civil och militär, bjj och mycket inom kung fu. Men det verkar ju inte finnas många som tränar själva här :)

Du kan ju börja med att dela med dig. Och visst finns det folk som tränar/har tränat här i denna tråden.

Har ni kollat in Weigh-ins förresten? Silvas bitch move är ett ganska bra kvitto på hur pass bra Sonnen kommit in i hans huvud.

http://youtu.be/4reaV_95VKQ

Redigerat av Birkanoff, 07 July 2012 - 11:00.

Postad 07 July 2012 - 11:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Heh. Joo Silva lär knappast springa i 5 ronder

Postad 07 July 2012 - 17:43

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Hoppas Silva kvaddar Sonnen totalt.;)

Postad 07 July 2012 - 18:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
:ph34r:

Postad 07 July 2012 - 18:59

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Fan vad kul det hade varit om Sonnen tagit denna. Knappast troligt men som sagt, kul som tusan.

Postad 07 July 2012 - 23:38

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Neeeeeeeeeej.

Jag hade totalt glömt bort att min 28 tums tv inte har blåtand och ja kan inte mata massa ljud då alla sover :(

Fu*k

Orkar jag sitta å leta streams halva natten ?

faaaaa*.dfkhnjdflkhg0o43u09548+05392´+4

Edit
Min 60 tums tv är trasig å jag väntar på en ny

Redigerat av moparman, 07 July 2012 - 23:39.

Postad 08 July 2012 - 08:19

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 1
Vad tyst det är här i tråden! Tråkigt att vakna upp och inse att killen man hoppades skulle slå stora stygga Anderson visst var ANINGEN överhypad? Som jag har sagt hela tiden så är Sonnen en prepptorsk med 11 förluster utan både klipp i nävarna och submissionförsvar. Anderson har både strypt och slagit ut honom, det får räcka nu. Dock är han en skön kille (grymt rolig i JRE), det hade varit kul om han varvade fightingen med lite kommenterande!

Undrar vad som väntar nu för Silva? Hoppas inte han tar någon rematch mot Vitor, har fortfarande onda aningar om honom! Jones? Nej tack, det skulle inte vara kul för oss Silva-fans... Synd att Hendo är bokad, den rematchen hade blivit grym. Fight mellan två av dom coolaste någonsin. Rich? Nej, det är ett avslutat kapitel. Lombard? Det kunde vara något!

Kul att Cung Le vann! Synd för Tito.

Postad 08 July 2012 - 12:44

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Sonnen tålde förvånansvärt lite stryk. Synd att det tog slut så fort...

Postad 08 July 2012 - 17:34

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Trodde att Cote skulle leka sönder Cung Le, men så fel man hade... Skönt att Silva tystade Prepptorsken Sonnen en gång för alla. :)

Postad 08 July 2012 - 18:15

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Trodde att Cote skulle leka sönder Cung Le, men så fel man hade... Skönt att Silva tystade Prepptorsken Sonnen en gång för alla. :)

Cote har ju ingen vinnarskalle så det är inte så konstigt... ;) Någon som sett presskonferensen än?

Edit: En ödmjuk Sonnen i presskonferensen. Tito är olidligt jobbigt nostaligisk och bitter. Synd :(

Redigerat av Kamui, 08 July 2012 - 18:36.

Postad 09 July 2012 - 05:47

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Vad tyst det är här i tråden! Tråkigt att vakna upp och inse att killen man hoppades skulle slå stora stygga Anderson visst var ANINGEN överhypad? Som jag har sagt hela tiden så är Sonnen en prepptorsk med 11 förluster utan både klipp i nävarna och submissionförsvar. Anderson har både strypt och slagit ut honom, det får räcka nu. Dock är han en skön kille (grymt rolig i JRE), det hade varit kul om han varvade fightingen med lite kommenterande!

Undrar vad som väntar nu för Silva? Hoppas inte han tar någon rematch mot Vitor, har fortfarande onda aningar om honom! Jones? Nej tack, det skulle inte vara kul för oss Silva-fans... Synd att Hendo är bokad, den rematchen hade blivit grym. Fight mellan två av dom coolaste någonsin. Rich? Nej, det är ett avslutat kapitel. Lombard? Det kunde vara något!

Kul att Cung Le vann! Synd för Tito.

Haha nu vaknade du till liv :)

Nja jag hade väl inga förväntningar på mer än vad som visades men hade varit kul med omvända roller som sagt. Fast Sonnen är dock den som lyckats bäst mot Silva det kan man inte ta ifrån honom.

Nästa naturliga steg för Silva imo är att gå upp till 205. De som står på tur för en titelfight i 185 för mig är Bisping, Stann och Vitor. Sonnen har slagit Bisping och Stann. Vitor vet vi hur det gick sist.. Känns inte som att det finns någon riktig utmanare kvar. Kanske någon från Strikeforce?
Nej som sagt dags att gå upp en viktklass.

Postad 09 July 2012 - 06:03

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 1

Haha nu vaknade du till liv :)

Nja jag hade väl inga förväntningar på mer än vad som visades men hade varit kul med omvända roller som sagt. Fast Sonnen är dock den som lyckats bäst mot Silva det kan man inte ta ifrån honom.

Nästa naturliga steg för Silva imo är att gå upp till 205. De som står på tur för en titelfight i 185 för mig är Bisping, Stann och Vitor. Sonnen har slagit Bisping och Stann. Vitor vet vi hur det gick sist.. Känns inte som att det finns någon riktig utmanare kvar. Kanske någon från Strikeforce?
Nej som sagt dags att gå upp en viktklass.

Ja nu vaknade jag! Har varit ganska less på UFC ett tag, jag tycker poängfightingen förstör sporten så jag känner inte samma intresse längre. Tyvärr. Men Andersons fighter ser jag såklart.

Mja, han lyckades ju bra. Men man måste ju inse att Sonnen är ett luftslott. Han gör sin livs insats mot Silva, samtidigt som han har 17 gånger mer testo i kroppen mot vad som är tillåtet och samtidigt som Anderson var skadad. Ändå vinner han inte. Hade Hendo haft dom förutsättningarna i sin fight hade han slagit ihjäl Silva.

205 blir det nog inte. Evans verkar sugen på att gå ner till 185. Iaf är ju både han och Lombard intressanta.

Postad 09 July 2012 - 06:10

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Ja nu vaknade jag! Har varit ganska less på UFC ett tag, jag tycker poängfightingen förstör sporten så jag känner inte samma intresse längre. Tyvärr. Men Andersons fighter ser jag såklart.

Mja, han lyckades ju bra. Men man måste ju inse att Sonnen är ett luftslott. Han gör sin livs insats mot Silva, samtidigt som han har 17 gånger mer testo i kroppen mot vad som är tillåtet och samtidigt som Anderson var skadad. Ändå vinner han inte. Hade Hendo haft dom förutsättningarna i sin fight hade han slagit ihjäl Silva.

205 blir det nog inte. Evans verkar sugen på att gå ner till 185. Iaf är ju både han och Lombard intressanta.

Jo faktiskt lite samma här. Har inte sett de 2 senaste carden innan detta heller. Att Evans ville gå ner hade jag missat så det är ju onekligen intressant. Lombard hade jag helt glömt bort. Lombard vs Evans om titelfight. Joe Silva make it happen!

Postad 09 July 2012 - 08:03

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Jo faktiskt lite samma här. Har inte sett de 2 senaste carden innan detta heller. Att Evans ville gå ner hade jag missat så det är ju onekligen intressant. Lombard hade jag helt glömt bort. Lombard vs Evans om titelfight. Joe Silva make it happen!

Ja om Lombard presterar bra i den kommande fighten kan det nog vara aktuellt! Ser gärna att han har två segrar i viktklassen innan det vankas titelfight. Samma med Evans, men han kommer nog undan med en seger. Mousasi hade varit en intressant fight också, men han är väl skadad...

Postad 09 July 2012 - 23:38

Noah06
  • Noah06
  • Veteran

• 1592 inlägg
  • 0
"Chael Sonnen's Coach Planned Appeal, Demands Rematch from Dana White".

We started the process of filing a complaint with the Nevada Athletic Commission. We believe the knee that Anderson Silva threw was illegal with the clear intent to strike the face. And it did in fact connect with the face. Chael bit his tongue and needed eight stitches... :) :D :lol:

What I'm going to do is change my tactic," McQuarry said. "We're going to ask for a rematch. We deserve a rematch. If the only way Anderson Silva can win is by cheating, we need to keep a closer eye on Silva before and during a fight. And we need a rematch now. Legal knee or illegal knee, there's enough doubt with all the fouls to warrant a rematch... :blink:

OMG!!! Vad fan är det för fel på folk? Mycket,mycket pinsamt.
http://bleacherrepor...from-dana-white

http://mmajunkie.com...ger-in-dark.mma

Postad 10 July 2012 - 13:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Usch vad jag tycker illa om Silva.
Mår fortfarande illa sen i helgen .
Han har lyckats sjunka ännu lägre och visat sitt rätta jag.
Så jag har fått bekräftat vad jag hela tiden vetat...

Silva är en falsk äcklig människa B)

Postad 10 July 2012 - 13:22

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 1

Usch vad jag tycker illa om Silva.
Mår fortfarande illa sen i helgen .
Han har lyckats sjunka ännu lägre och visat sitt rätta jag.
Så jag har fått bekräftat vad jag hela tiden vetat...

Silva är en falsk äcklig människa B)

Men nu var det inte titeln för bästa personlighet som stod på spel. Som fighter, vem är bättre? Vem har tyngre meriter? Vem underhåller mer? Fedor? Möjligen. GSP? Nej. Jones? Inte än.

Väger personlighet tungt kanske inte mma är det man ska titta på!

Redigerat av Kamui, 10 July 2012 - 13:24.

Postad 10 July 2012 - 14:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0

Men nu var det inte titeln för bästa personlighet som stod på spel. Som fighter, vem är bättre? Vem har tyngre meriter? Vem underhåller mer? Fedor? Möjligen. GSP? Nej. Jones? Inte än.

Väger personlighet tungt kanske inte mma är det man ska titta på!

Vist är det ingen tävling i personlighet men.
Jag iaf tycker tjusningen med MMA är just att man med tiden känner igen fighters och även får en liten uppfattning om dem .
Behövs personligheter.

Hur kul vore det om alla bara tackade Jesus och talar väl om sina motståndare och kramas efter de förlorat ?

Skulle tro att även din puls skulle gå upp av att se Bitchsping bli knockad ala Hendo style igen :D

Postad 10 July 2012 - 14:19

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Vist är det ingen tävling i personlighet men.
Jag iaf tycker tjusningen med MMA är just att man med tiden känner igen fighters och även får en liten uppfattning om dem .
Behövs personligheter.

Hur kul vore det om alla bara tackade Jesus och talar väl om sina motståndare och kramas efter de förlorat ?

Skulle tro att även din puls skulle gå upp av att se Bitchsping bli knockad ala Hendo style igen :D

Personligheten kan göra att jag avskyr någon fighter extra mycket, men det förutsätter att killen är dålig/feg i ringen. Jon Jones personlighet verkar störig, men som fighter? Herregud! Då ser jag förbi det där. Bisping är ju tråkig, engelsman OCH någon form av bokstavsbarn. Det är en hemsk kombination. Det här tar emot att erkänna, men jag har faktiskt lugnat ner mig mycket gällande Bisping! Tyckte han gjorde en bra insats (kanske t.om. vann) mot Sonnen. Har faktiskt till och med börjat följa honom på Twitter. Inte för att han skriver något av värde där iofs... Får väl tillägga att jag givetvis vill se honom slagen sönder och samman även i fortsättningen, men det är inte lika intensivt längre.

Avskyr fortfarande GSP innerligt dock. Hans trista fightingstil går mig på nerverna, syns att han möter en annan chicken shit snart i Condit. Där hoppas jag faktiskt på St Pierre efter Condits insats mot Diaz.

Redigerat av Kamui, 10 July 2012 - 14:20.

Postad 10 July 2012 - 16:31

spuj
  • spuj
  • Forumräv

• 547 inlägg
  • 0
Själv har jag fått lite mer respekt för Silva som person efter den här fighten. Jag tycker det var imponerande att han kunde vara så ödmjuk och t.o.m. få Sonnen att skratta när matchen var slut efter att ha fått äta så j_vla mycket skit innan matchen.

Axeln på invägningen var riktigt ful, men ärligt talat, det var Sonnen värd ;) Rätt roligt att han inte rörde en min dock.

Fast snälla Anderson, börja svara på frågor på brasilianska med en tolk istället för att svara på extremt dålig engelska som leder till totalt intetsägande svar.

Postad 10 July 2012 - 21:38

spuj
  • spuj
  • Forumräv

• 547 inlägg
  • 0
http://mmanytt.se/st...the-body-issue/

Yum!

Postad 11 July 2012 - 11:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Till knäet och även att Sonnen blev dragen i shortsen har frågan om att föra vaselin från ansiktet på kroppen varit på tapeten och enligt en tränare fanns det funderingar på att lämna in en formell överklagan till kommissionen. i natt gjorde Sonnen klart att han inte är intresserad av det.

”Let’s make sure we don’t call it illegal. The referee’s judgement is what stands. I trust in that, and it works both ways. I’ve thrown knees before — the referee makes his decision. That is the decision we live with. We would never appeal it, except with these. If we had a chance to re-do it, well, that’s a different thing. But we would never go and appeal. The decision’s the decision, and part of competing is, you gotta know how to lose. It’s real easy to win, but you gotta know how to lose. Sometimes you gotta man up, swallow it and walk out.”

Och vi får till och med höra vad Sonnen tycker om silva.
Tror Sonnen fått för mycket slag i huvudet

Efter två år av förolämpningar och skitsnack fick man också under nattens intervju (vad upplevdes som) ett ärligt svar kring vad SOnnen tyckte om Silvas insats under deras första möte och även en bedömning av helgens insats.

”You know, listen, it’s very rare, in a competition, where a guy will fall apart and come back in the same night. Generally, as athletes, when you fall apart, you gotta go re-group. You go back home, you take a few months off and you come back. In my firs fight with Anderson, he fell apart, and then, at some point, he decided, ”You know what? I still think I can win this thing.” I really admired that in him. I look up to that in an athlete. He does that. Randy Couture does that really well. Anderson did that in this fight a lot, too. In the first round, he offered very little resistance. He came back strong.”

mmanytt.se

Redigerat av moparman, 11 July 2012 - 11:02.

Postad 11 July 2012 - 11:08

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
In Sonnen we trust.

Gillar fortfarande inte Silva :ph34r:

Postad 11 July 2012 - 11:45

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Haha, ni får nog put your trust in someone else! :D Det är ju inte så att jag fortfarande går och hoppas på Kos ska bli killen som slår GSP, han har ju redan två förluster och är med andra ord helt rökt. Ni får hoppas på Lombard eller Evans? Några dårar på Sherdog hoppades ju på Shogun?! Den killen är ju skräddarsydd för att få enormt med spö av Anderson. Då tror jag, hypotetiskt, mer på Machida även om den fighten aldrig blir av.

Postad 11 July 2012 - 13:45

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Ja att han skulle få en ny chans mot Silva är nog långsökt. Jag gillar Sonnen ändå.
Rua har som du säger antagligen inte en janne. Hoppas på att Lombard lever upp till hypen.

Postad 11 July 2012 - 14:18

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Sonnens trams har naturligvis varit ett genomtänkt sätt att bli känd och rik. Han har lyckats väl med det. Baksidan är att han av många blir betraktad som en dåre och att hela brasilianska folket hatar honom. Smällar man får ta...

Postad 11 July 2012 - 14:28

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Sonnens trams har naturligvis varit ett genomtänkt sätt att bli känd och rik. Han har lyckats väl med det. Baksidan är att han av många blir betraktad som en dåre och att hela brasilianska folket hatar honom. Smällar man får ta...

Har han blivit så jäkla rik? Det är ju endast två fighter som sålt, och det är Silva-fighterna. Han lockar inget folk, Bisping-fighten sålde ju endast 250k ppv och Stann gick knappast bättre. Han är inte fullt så relevant som många av hans fans vill påstå. Nu är han ju i samma sits som Penn är i lw, han är i ingenmansland efter att ha förlorat två gånger mot mästaren. Hade dock Penn som klar segrare i den första fighten, men det kvittar ju nu. Två förluster är inte bra. Man blir irrelevant. Han kanske får vänta på att Anderson slutar eller förlorar.

Postad 15 July 2012 - 11:10

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Någon som såg Strikeforce? Kul gala! Synd att Storprepparn vann, men det var jäkligt snyggt. Ruckhold gillar jag grymt mycket, den killen går från klarhet till klarhet! Störst i MW? Han lär ha en del kvinnliga fans också misstänker jag!

Postad 15 July 2012 - 12:14

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0

In Sonnen we trust.

Gillar fortfarande inte Silva :ph34r:

Samma här men han är ju bäst tydligen!

Postad 15 July 2012 - 15:18

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Jag gillar också Rockhold, vore kul att se honom mot grabbarna i UFC. Störst i MW menar du fysiskt? :) Bra gala som sagt!

Postad 15 July 2012 - 15:30

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Jag gillar också Rockhold, vore kul att se honom mot grabbarna i UFC. Störst i MW menar du fysiskt? :) Bra gala som sagt!

Ja, fysiskt sett menade jag - killen är enorm. Han är dock aningen enkel att träffa än så länge men han verkar ju jobba hårt med svagheterna. Störst i avseendet bäst, coolast och med bäst meriter i MW vet ju alla här inne vem det är... Hehe!

Redigerat av Kamui, 15 July 2012 - 15:30.

Postad 16 July 2012 - 02:40

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0
Jag blev skit glad när jag fick se en match med mina gamla favorit Rich Jay Franklin II.
Skulle offra min ena kula för att få hans cardio!
Synd att yxmördaren lägger av bara men ganska förståligt.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.