Vore schysst om du kunde göra ett inlägg när du får skorna, vart lite sugen på en beställning men undrar hur det är med storlekarna, om dom passar svenskar eller bara kineser
Mvh
Jag fick faktiskt hem ett litet paket från Kina precis i dag som innehöll mina skor. Jag beställde både Lacoste och Puma-skorna i storlek 42, vilket dessvärre inte stämde överens med verkligheten då Lacoste-skorna var något för små. De fick morsan ta över och hon har storlek 41 för övrigt och de satt bra på henne.
Skorna från Puma var dock lite större och de satt som gjutet på mina fötter. Tur det, för när jag väl jämförde båda skoparen med varandra "i verkligheten" så tycker jag nog att Pumas modell var klart snyggast av de två.
Vad gällande kvalitet och material har jag absolut inget att klaga på. De känns riktigt gedigna och ger jag f-n i att springa i lerpölar så tror jag de håller bra ett tag framöver.

Man får alltså chansa lite om man köper skor/kläder från den där sidan. Storlekarna verkar vara lite olika beroende på märke. Passar de inte är det ju bara att sälja vidare till familj, släkt eller vänner, men det är ju inte speciellt kul om man väntat på leveransen i ett par veckor.

En iPad 2 hittade förresten hem till mig för några dagar sedan. Jag är mycket nöjd med den än så länge! Det var tänkt att paddan skulle komplettera min stationära dator, men än så länge utklassar den dumburken helt och hållet vid slösurfande, mailläsande, facebookande och liknande uppgifter (skyddsplasten sitter kvar fortfarande, det är därför det är en flärp längst ner på ramen):