https://www.minhembi...howtopic=256062
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(33)
|
50:- | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(13)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU (323 inlägg)
|
14 år sedan |
BF: BC2 - VS - MAG!? (27 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 01 August 2010 - 10:34
Postad 01 August 2010 - 10:49
I denna tråd så finns det en hel del folk, alla är väl dockl inte aktiva spelare.
vill helst spela med aktiva folk så trött på folk som kanske lirar nån dag i veckan bara
Postad 01 August 2010 - 11:10
Så någon dag i veckan är inte att vara aktiv?
nu menar jag 5-7 dagar i veckan, har spelat med många som kanske spelade 1-2 dagar i veckan
Postad 01 August 2010 - 11:40
//MadAbility
Postad 01 August 2010 - 11:50
hej är ny på detta forum! tänkte kolla om här finns nåt seriöst folk som man kan squada med:) har letat runder på olika forum ett bra tag nu men det har inte gett några resultat än så man hoppas på bättre här
Jag spelar mestadels rush och försöker alltid vinna vilket ofta går jag hittar alltid på nya sätt att komma fram till lådorna jag är en väldigt bra teamplayer och hjälper gärna mitt squad och lag så mycket som jag kan. har lirat lite med thomasson så han kan nog intyga det. jag har headset och använder det alltid om där är nån annan svensk som har det med:) jag spelar i stort sätt varje dag !
jag använder mig av alla klasser beronde på vilken bana och bas jag spelar i
Så jag hoppas nån blir sugen på att lira lite alltid roligt att börja spela med nya svenskar:)
här är mitt psn om någon vill lira l_-Sweden_-l <----- L
http://bfbcs.com/sta...s3/l_-Sweden-_l
vill helst spela med aktiva folk så trött på folk som kanske lirar nån dag i veckan bara
nu menar jag 5-7 dagar i veckan, har spelat med många som kanske spelade 1-2 dagar i veckan
Tjenare Sweden!
Rolig introduktion av dig själv, grattis till alla Platinum på vapnen. Jag har snokat runt på en del olika forum på alla med extremt många kills men ej hittat någon förutom du som har alla "plattor"
Föresten välkommen till forumet.
Själv spelar jag varje dag förutom när jag jobbar borta eller ligger däckad av migrän...
psn: thomasson
Postad 01 August 2010 - 11:52
hej är ny på detta forum! tänkte kolla om här finns nåt seriöst folk som man kan squada med:) har letat runder på olika forum ett bra tag nu men det har inte gett några resultat än så man hoppas på bättre här
Jag spelar mestadels rush och försöker alltid vinna vilket ofta går jag hittar alltid på nya sätt att komma fram till lådorna jag är en väldigt bra teamplayer och hjälper gärna mitt squad och lag så mycket som jag kan. har lirat lite med thomasson så han kan nog intyga det. jag har headset och använder det alltid om där är nån annan svensk som har det med:) jag spelar i stort sätt varje dag !
Så jag hoppas nån blir sugen på att lira lite alltid roligt att börja spela med nya svenskar:)
Platina på alla vapen... Respekt!!
679h online och inte ens spelat igenom singelplayerläget...
Postad 01 August 2010 - 13:32
Tjenare Sweden!
Rolig introduktion av dig själv, grattis till alla Platinum på vapnen. Jag har snokat runt på en del olika forum på alla med extremt många kills men ej hittat någon förutom du som har alla "plattor"
Föresten välkommen till forumet.
Själv spelar jag varje dag förutom när jag jobbar borta eller ligger däckad av migrän...
psn: thomasson
tackar:) nej det ser ut som jag blev den första som klara av alla vapen känns riktigt härligt:) så nu ska jag försöka få mina 5000 kills med m9 har 1700 nu
Postad 01 August 2010 - 13:52
tackar:) nej det ser ut som jag blev den första som klara av alla vapen känns riktigt härligt:) så nu ska jag försöka få mina 5000 kills med m9 har 1700 nu
Ah är det en fix idé eller är det någon reward bakom det? M9an har jag börjat gilla mer och mer för övrigt. Snart plattat min...
Postad 01 August 2010 - 14:58
Får väl börja med att be om ursäkt om jag trampade på någons tår inatt, men kniven är väl till för att användas?
Blir väl till att lägga ungarna tidigt ikväll så man kan spela in första semesterdagen!
//Conny ---> Qonny
Postad 01 August 2010 - 15:36
Ah är det en fix idé eller är det någon reward bakom det? M9an har jag börjat gilla mer och mer för övrigt. Snart plattat min...
det är nog bara en fix ide får ha ett flak öl som reward sen haha:)
Redigerat av l_-Sweden_-l, 01 August 2010 - 15:41.
Postad 01 August 2010 - 16:52
Dax att introducera mig här på forumet!
Får väl börja med att be om ursäkt om jag trampade på någons tår inatt, men kniven är väl till för att användas?
Blir väl till att lägga ungarna tidigt ikväll så man kan spela in första semesterdagen!
//Conny ---> Qonny
jag har mött dig ett par gånger vet inte om du känner ingen mitt psn namn ?
Postad 01 August 2010 - 17:08
jag har mött dig ett par gånger vet inte om du känner ingen mitt psn namn ?
jo då! om inte så har Andi snackat om dig!
Jag hade turen o knycka en tag av dig sist vi spelade mot varandra!
Postad 01 August 2010 - 17:32
jo då! om inte så har Andi snackat om dig!
![]()
Jag hade turen o knycka en tag av dig sist vi spelade mot varandra!
okej har inte lirat så mycket med han men får hoppas att det var nåt bra då
haha jaså?
Postad 01 August 2010 - 18:41
Blir så d###### jobbigt att spela när folk enbart går ut för att kniva och gärna springer förbi ett par klockrena kills eller till och med springer in mitt ibland dem för att kniva för att i nästa sekund bli skjuten av 3-4st som står både bakom och bredvid.
Men självklart är kniven ett element, men ibland blir det bara löjligt.
Kommer nog ut vid 21:00 ikväll, måste iväg och handla lite proviant nu.
Väl mött på slagfältet.
Postad 01 August 2010 - 18:55
Postad 01 August 2010 - 18:58
Kommer nog ut vid 21:00 ikväll, måste iväg och handla lite proviant nu.
Väl mött på slagfältet.
sitter i squad med Woozzy och snowman nu så släng iväg ett meddelande sen när du kommer in om du vill squada
Postad 01 August 2010 - 19:15
sitter i squad med Woozzy och snowman nu så släng iväg ett meddelande sen när du kommer in om du vill squada
Jag kör på det, ska iväg på ica nu en sväng. Härligt med ca 2 mil enkel resa så här på landet för att hitta en butik som har öppet till 21:00
Postad 01 August 2010 - 20:18
Jag kör på det, ska iväg på ica nu en sväng. Härligt med ca 2 mil enkel resa så här på landet för att hitta en butik som har öppet till 21:00
Måste vara en höjdare när skitpappret tar slut.
Postad 01 August 2010 - 23:16
Måste vara en höjdare när skitpappret tar slut.
Fasen, jag reder mig det är värre med regeringen
Postad 03 August 2010 - 08:49
kul att du hittade in härhej är ny på detta forum! tänkte kolla om här finns nåt seriöst folk som man kan squada med:) har letat runder på olika forum ett bra tag nu men det har inte gett några resultat än så man hoppas på bättre här
-haha detta är sjukt!
-o herre######r!
var nga kommentarer som man fick höra
vill men kan tyvärr inte spela varje kväll men hopaps vi ses på slagfältet ngn gång i fortsättningen
Qonny var fan på tiden!Dax att introducera mig här på forumet!
//Conny ---> Qonny
Cel
PSN: CeltaniC
Postad 03 August 2010 - 10:50
kul att du hittade in här
välkommen! såg dig första förra veckan när jag spela med MHBare på Port Valdez och du totalt slaktade sönder motståndaren med choppern
vi garvade i squaden då en av oss var med i den (tror det var "vemfantrordu" ) och påpekade att han fick assistpoints var 20 sekund!
-haha detta är sjukt!
-o herre######r!
var nga kommentarer som man fick höra
vill men kan tyvärr inte spela varje kväll men hopaps vi ses på slagfältet ngn gång i fortsättningen
Qonny var fan på tiden!
Cel
PSN: CeltaniC
jo det var vemfantror du som åkte en runda med mig minns tyvärr inte den matchen så mycket bara att slutade för fort
haha alltid lika trevligt att höra vad folk tycker och så
"Originally Posted by BoomstickBarrett
There are certain players in this game that i hate....they runing the game for you, they are H3rn3s3, JC_Army, Th3xKINGx, oOIvanXOo, |-_Sweden_-| and AceZecA_Raw
Every game i see these guy in, we get absolutely destroyed. Seriously i dont know what the heck is up with these dudes and their teams but everytime im in a server with the guys i go like 0-20....."
så nu ska jag bara ta reda på hans psn och äga skiten ur fjollan
Postad 03 August 2010 - 16:11
Postad 04 August 2010 - 08:40
haha precis! vi sa samma sakjo det var vemfantror du som åkte en runda med mig minns tyvärr inte den matchen så mycket bara att slutade för fort
lite synd att folk tar dom sista 2 lådorna när man har 60-70 tickets kvar lika bra att spawnkilla skiten ur dom och tjäna ett extra par tusen poäng
haha alltid lika trevligt att höra vad folk tycker och såhittade en rätt rolig tråd på ett annat forum där jag var med i
![]()
"Originally Posted by BoomstickBarrett
There are certain players in this game that i hate....they runing the game for you, they are H3rn3s3, JC_Army, Th3xKINGx, oOIvanXOo, |-_Sweden_-| and AceZecA_Raw
Every game i see these guy in, we get absolutely destroyed. Seriously i dont know what the heck is up with these dudes and their teams but everytime im in a server with the guys i go like 0-20....."
så nu ska jag bara ta reda på hans psn och äga skiten ur fjollan
-fan är dom?
-dom blir spawndödade ut av sweden!
-aa det är ju en förklaring.. *garv*
"och tjäna nga extra tusen poäng" haha!
till min kära MHB kompanjoner som jag spelade med igår, sorry för klagandet Kc_swe, ned och mupp men det var **** vad otur jag hade igår! helt otroligt
på det igen ikväll!
//Cel
Postad 04 August 2010 - 09:18
Postad 04 August 2010 - 09:30
perfekt, då har man ytterligaren en att teamkillaSå, nu är jag tillbaka från U-landet Polen. Så jag tittar väl in lite idag.
fast igår (eller om det var i förrgår) var det tvärt om - blev teamkill av muppmeister...
Postad 04 August 2010 - 12:48
perfekt, då har man ytterligaren en att teamkilla
![]()
fast igår (eller om det var i förrgår) var det tvärt om - blev teamkill av muppmeister...
Varenda gång som jag skickade en granat på minorna smög du dig fram. Jag ska sluta med min-taktiken när du är med.
Blir det nattsudd även i natt?
Postad 04 August 2010 - 13:07
Postad 04 August 2010 - 14:53
perfekt, då har man ytterligaren en att teamkilla
![]()
jag tror jag tog över den rollen igår för erVarenda gång som jag skickade en granat på minorna smög du dig fram. Jag ska sluta med min-taktiken när du är med.
![]()
Blir det nattsudd även i natt?
Postad 04 August 2010 - 16:29
körde som recon och härjade runt som ett cp.sprängde apc/tanks,plockade folk med pistolen och geväret i närstrid samt tog en och en annan dogtag(7st).
Helt plötsligt får jag ett "mail"med rubriken looser!!!.
tydligen hade jag plockat en kille allt för många ggr och nu spyde han galla över mig.
jag var en jäkla fegis som sprang omkring och "smyg"dödade folk och inte hade the balls att spela som en man och möta fienden ansikte mot ansikte.
så jag drog iväg ett svar där jag skrev att han var en looser och en gnällspik samt att det är ju bara ett spel ju.
fortsatte att spela och lyckades kniva han igen..öga mot öga
kan säga att han mer eller mindre bombade mig med "mails" resten av matchen.slutade med att jag skickade en Friend request åt han
Postad 04 August 2010 - 17:14
Postad 04 August 2010 - 17:42
Kanske de blir lite drag. Men men hoppas motståndarlaget klarar av att försämra sin Win/Lose stats för ikväll kommer ja vara i Topptrim.
Har tankat upp med en hel del Toblerone,Bärs och nyladdat Headset. Har nog aldrig varit mer förbereddd haha.
Men kniven har ja gett upp,tror ja har den slöaste kniven på hela spelet. Tar ungefär lika lång tid att vara recon och leta reda på ett engineer kit som man sedan plockar fram repair-toolen och borrar sönder ryggen.
Ne kära MHBARE släpp sargen o kom in i matchen.
Postad 04 August 2010 - 20:10
Postad 04 August 2010 - 20:23
+1, dyker upp efter 22:30.Jag dyker upp när sambon nattar sig själv och junioren. Borde bli 22.30 ca. =)
Du får gärna lägga minor, men bara om jag får detonera dem...
Givetvis, jag skall hoppa ur alla helikoptrar som du kör - så att även du får lite teamkills!Samma tid, samma plats ikväll grabbar? Känner för att bli lite teamkillad
Postad 04 August 2010 - 22:37
Ungtuppen Phille89 blev lite arg nyss...
Postad 04 August 2010 - 23:13
Eller "dö tomten""Vem vare?! Vem vare som f*ckin' trejjsa'?!"
Postad 05 August 2010 - 07:05
i'm game! var länge sedan jag spelade med VoldooJa är på efter kl 22.00 då åker min bättre hälft och jobbar. Vore ju kul o se många som möjligt av MHBarna på samma server.
Kanske de blir lite drag. Men men hoppas motståndarlaget klarar av att försämra sin Win/Lose stats för ikväll kommer ja vara i Topptrim.
Har tankat upp med en hel del Toblerone,Bärs och nyladdat Headset. Har nog aldrig varit mer förbereddd haha.
Men kniven har ja gett upp,tror ja har den slöaste kniven på hela spelet. Tar ungefär lika lång tid att vara recon och leta reda på ett engineer kit som man sedan plockar fram repair-toolen och borrar sönder ryggen.
Ne kära MHBARE släpp sargen o kom in i matchen.
sweet, ses då!Jag dyker upp när sambon nattar sig själv och junioren. Borde bli 22.30 ca. =)
jag kan köra förspelet och du kan få köra en skön avslutning nedman! (obs, vi pratar minor!!)+1, dyker upp efter 22:30.
Du får gärna lägga minor, men bara om jag får detonera dem...
Givetvis, jag skall hoppa ur alla helikoptrar som du kör - så att även du får lite teamkills!
haha ja det är phille alright"Vem vare?! Vem vare som f*ckin' trejjsa'?!"
det har jag garanterat fått ut mig med, är ngt speciellt med att höra det dock - dö tomtejävel!Eller "dö tomten"
Mad ? thomasson? ni game on ikväll med?
//Cel
Postad 05 August 2010 - 07:27
Kommer du ihåg denna kille som var i motståndarlaget? (WSS)shootthebandit han gick 1/41 så det var därför han skicka sitt hatmeddelande till mig
förhoppningsvis så har vi plats i squadet idag om du vill lira med oss
uppnådde ett mål igår på bf med
Redigerat av l_-Sweden_-l, 05 August 2010 - 07:41.
Postad 05 August 2010 - 10:06
Mad ? thomasson? ni game on ikväll med?
//Cel
Cel. Jodå det är Game on ikväll
härliga matcher igår thomasson och tomten
vi krossade verkligen dom på port valdez
![]()
Kommer du ihåg denna kille som var i motståndarlaget? (WSS)shootthebandit han gick 1/41 så det var därför han skicka sitt hatmeddelande till mig![]()
förhoppningsvis så har vi plats i squadet idag om du vill lira med oss
uppnådde ett mål igår på bf medhar länge velat ha en w/l på 10+ och nu ligger den på 10.04
Sweden. Ja det var grymt sköna matcher, fortsatte att krossa motståndet även efter att du och Snowman gick ur, det blev jobbigare men det gick.
Vi hade 6-7st spelare ur RAID_??? klanen i motståndar laget, de gav upp som attackers vid Bridge på Arica strax efter att fisherman lämnat mig ensam med resten av dårarna som spelade i vårt lag. Slutade med siffrorna 78 - 36 innan det var klart, inte jättebra ur k/d synpunkt men det var fasen inte lätt att möta RAID_ klanen när det bara var jag och fisherman som verkligen defusade och försökte hålla bombplatserna rena.
Men dom körde inga c4/minor/tank för att förstöra iaf, så skönt att slippa sådana lirare. Inte på direkten, de sprängde faktiskt A i garaget när det var 4 tickets kvar.
Gick ju rätt bra ändå fast att vi hade separerade squads, bra med lite taktik över psn. Så man vet vart man ska mota olle i grinden.
Sista matchen tog fasen 1h10 min tror jag det var.
Postad 05 August 2010 - 10:17
Cel. Jodå det är Game on ikväll
Sweden. Ja det var grymt sköna matcher, fortsatte att krossa motståndet även efter att du och Snowman gick ur, det blev jobbigare men det gick.
Vi hade 6-7st spelare ur RAID_??? klanen i motståndar laget, de gav upp som attackers vid Bridge på Arica strax efter att fisherman lämnat mig ensam med resten av dårarna som spelade i vårt lag. Slutade med siffrorna 78 - 36 innan det var klart, inte jättebra ur k/d synpunkt men det var fasen inte lätt att möta RAID_ klanen när det bara var jag och fisherman som verkligen defusade och försökte hålla bombplatserna rena.
Men dom körde inga c4/minor/tank för att förstöra iaf, så skönt att slippa sådana lirare. Inte på direkten, de sprängde faktiskt A i garaget när det var 4 tickets kvar.
Gick ju rätt bra ändå fast att vi hade separerade squads, bra med lite taktik över psn. Så man vet vart man ska mota olle i grinden.
haha RAID_ dom suger har mött dom många många gånger slutar med att dom lämnar:) du kan ju inte varit nöjd att köra med fisherman inte världens bästa men han försöker iallafall
ja taktiken var inga problem du vet ju lite hur vi spelar nu så
Postad 05 August 2010 - 11:38
haha RAID_ dom suger har mött dom många många gånger slutar med att dom lämnar:) du kan ju inte varit nöjd att köra med fisherman inte världens bästa men han försöker iallafall
ja taktiken var inga problem du vet ju lite hur vi spelar nu såbrukar alltid ta en låda sen spawnkillar vi lite och sen plockar vi den andra funkar rätt ra om man har ett lag som fattar
Blev ganska gott om den varan igår, speciellt sista två lådorna på port valdez. Det var lite roligt att se att vi som då var 7st alla slutade skjuta fiender när den sista mcom blev armad två gånger innan den smälldes. Och så fort den var oarmad så satte vi igång igen.
Postad 05 August 2010 - 11:46
Tomten bytt sida så phille kände sig 'tvingad" att teamkilla...det har jag garanterat fått ut mig med, är ngt speciellt med att höra det dock - dö tomtejävel!
//Cel
Postad 05 August 2010 - 12:47
Inte ens på de två första lådorna?Men dom körde inga c4/minor/tank för att förstöra iaf, så skönt att slippa sådana lirare. Inte på direkten, de sprängde faktiskt A i garaget när det var 4 ticket
Tank med optic brukar ju annars vara standard på de...
Postad 05 August 2010 - 12:59
matcher på över 1 timme är fan fett nice! känns ju riktigt fint när man vinnerCel. Jodå det är Game on ikväll
aaaahTomten bytt sida så phille kände sig 'tvingad" att teamkilla...
Postad 05 August 2010 - 14:11
uppnådde ett mål igår på bf med
har länge velat ha en w/l på 10+ och nu ligger den på 10.04
Sry sweden om ja gör dej lite arg nu men ja har spelat 2 gånger med er och när de varit en 2-3 tickets kvar och ni håller på o loosa har ni loggat ur...Känns väl lite som att man kan fixa sin W/L rätt lätt då.Du kanske gjorde så bara för du var nära 10
Så vi tog ungefär hälften av alla kills eftersom dem inte tog sej förbi första basen. Samt att vi var 12-12 vilket gjorde saken ännu bättre =)
Min absoluta favvobana är det, gick hyffsat ett tag igår kväll med Andi och Revo också. Fick iaf dem 5-6 första killsen och varenda HMG, Men då var de ju iofs tom server nästan... Jaja hoppas vi ses på fältet ikväll om regeringen tillåter.
Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 05 August 2010 - 14:14.
Postad 05 August 2010 - 14:57
Sry sweden om ja gör dej lite arg nu men ja har spelat 2 gånger med er och när de varit en 2-3 tickets kvar och ni håller på o loosa har ni loggat ur...Känns väl lite som att man kan fixa sin W/L rätt lätt då.Du kanske gjorde så bara för du var nära 10
. Men men kul o lira mot er ni visste ju vad man gjorde iaf. Fick föresten mitt rekord på den här nya snöbanan för en dag sen. Fick 28 kills på första basen och polaren fick runt 15.
Så vi tog ungefär hälften av alla kills eftersom dem inte tog sej förbi första basen. Samt att vi var 12-12 vilket gjorde saken ännu bättre =)
Min absoluta favvobana är det, gick hyffsat ett tag igår kväll med Andi och Revo också. Fick iaf dem 5-6 första killsen och varenda HMG, Men då var de ju iofs tom server nästan... Jaja hoppas vi ses på fältet ikväll om regeringen tillåter.
oftast när vi lämnar beror det på helt andra saker så du tror min w/l är så hög för jag loggar ut hela tiden?
Redigerat av l_-Sweden_-l, 05 August 2010 - 14:58.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU
36 filmer
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?