Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2/PS3)
(Gaming ratt och pedaler)
|
2
|
(44)
|
Inga priser | |
Gran Turismo 5 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(46)
|
99:- | |
Sony PlayStation Eye (PS3)
(Övriga speltillbehör)
|
2
|
(12)
|
Inga priser | |
Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel (PC/PS3)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Fanatec Speedster Wireless Gamepad (PC/PS3)
(Handkontroller)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Logitech Driving Force GT (PS3)
|
6
|
(27)
|
Inga priser | |
Fanatec Porsche 911 Carrera Wheel (PS3/PC)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Logitech G27 Racing Wheel (PC/PS2/PS3)
|
5
|
(34)
|
Inga priser | |
Gran Turismo 5 - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(4)
|
Inga priser | |
Gran Turismo 5 - Signature Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(4)
|
Inga priser | |
Thrustmaster T500 RS (PC/PS3/PS4)
|
5
|
(3)
|
Inga priser |
Nästa generations Logitech G27 ? (28 inlägg)
|
10 år sedan |
Playseat challenge (21 inlägg)
|
11 år sedan |
Ratt till Gran Turismo 5? (154 inlägg)
|
14 år sedan |
Gran Turismo 5: Prologue (1052 inlägg)
|
15 år sedan |
Logitech G27 racing wheel (31 inlägg)
|
15 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Playstation eye (13 inlägg)
|
15 år sedan |
Logitech Driving Force Pro Wheel PS3 eller någon annan? (28 inlägg)
|
16 år sedan |
Rattställ Logitech G25 (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Logitech G25 och PS3 (87 inlägg)
|
16 år sedan |
Driving Force GT (11 inlägg)
|
17 år sedan |
G25 pedaler (5 inlägg)
|
17 år sedan |
Ny g25? (0 inlägg)
|
17 år sedan |
Bra Ratt till PS3 (7 inlägg)
|
17 år sedan |
Sony Eye (16 inlägg)
|
17 år sedan |
Sony Playstation Eye Camera (6 inlägg)
|
17 år sedan |
Eye toy till ps3 (1 inlägg)
|
17 år sedan |
Problem med Logitech G25 "Racingwheel" (2 inlägg)
|
17 år sedan |
Frågor om playstation eye (3 inlägg)
|
18 år sedan |
Playstation Eye Spel - nått att ha? (1 inlägg)
|
18 år sedan |
Playstation Eye (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 19 December 2010 - 19:40
Postad 19 December 2010 - 19:44
Någon som vet hur jag laddar ner bilderna jag tagit i GT5 i resolutionen 1680 x 1050? De är små när jag loggar in på GT5 My Home. När jag sen kollar i själva spelet så är de 1920 x 1050.
spara ner dom på ett usb minne istället o sen lägger över i datorn?
Postad 19 December 2010 - 19:44
spara ner dom på ett usb minne istället o sen lägger över i datorn?
Vad jobbigt! Ok, men om ingen vet så får jag väl göra det.
Postad 19 December 2010 - 19:46
Postad 19 December 2010 - 22:05
Jag har sagt det förr, men det tåls att tipsas om igenVad kör ni med för bil på Gran Turismo All Stars racen på lv 19?
Har kört både med min Nissan GT-R och Bugatti Veyron, tar oftast starten men när jag blir omkörd har jag inte en susning att hänga med och slutar 10-20 sek efter i mål.
Kan ju också vara så att man är för jaäkla kass på att köra......
Tommy Kaira's bil "ZZ II" som du hittar bland de begagnade. Drygt 500hk, 1000kg och 4WD för endast 59.000 cr! Jag vann GT All stars komfortabelt med den med ca 7-10 sek på varje lopp, men det kunde ha blivit mer. I princip färdigtrimmad. Köpte till mjuka slicks och sedan en vinge för att öka downforce. Enligt mig en ganska lättkörd bil. Värt att prova för de få slantar den kostar!
Postad 19 December 2010 - 23:12
Postad 19 December 2010 - 23:20
då har man kämpat hela dagen men är äntligen färdig och har alla guld på X1 challengesarna
Då har du tre st X1:or alltså? Jag har ju ingen
Nä fyfan , bra kämpat, själv sitter jag fast i Like the wind, ragequitar direkt när jag åker av banan typ, jag vill också ha tålamod som ni andra :S
Postad 19 December 2010 - 23:46
Sen satt jag 3-4 timmar igår för att få silver på alla och idag närapå 8 timmar för gulden.
Postad 20 December 2010 - 02:16
Ush ja tålamod fick man ha satt först å nötte 3-4 timmar för att få brons på alla.
Sen satt jag 3-4 timmar igår för att få silver på alla och idag närapå 8 timmar för gulden.
Är det inkluderat alla specialevents eller bara a-spec?
Har iaf allt guld fram till expert, lyckas inte med min furai under all star racet.
Låste upp Extreme idag, kul schwarzwald race. Nu kan man ta sig ett varv på nordslingan och tjäna pengar samtidigt.
Tycker att det mesta är trevligt med undantag för grand tour och nascar.
Postad 20 December 2010 - 10:16
Då har du tre st X1:or alltså? Jag har ju ingen
Nä fyfan , bra kämpat, själv sitter jag fast i Like the wind, ragequitar direkt när jag åker av banan typ, jag vill också ha tålamod som ni andra :S
Hej,
Har också fastnat på "Like the wind", har ingen bil som hänger med, inte ens på långa vägar...
Har köpt för mkt racingbilar och trimmat och racing moddat några standrad bilar så jag har inga pengar att köpa en Toyota Minolta eller liknande, vilket verkar var det som krävs för att hänga på.
Mitt senaste dumma inköp är en Corvette -09 som jag ska racing modda och maxtrimma, men jag kommer säkert inte kunna hänga på med den heller...
Blir så less på att man får en massa concept bilar och att jag har bilar som Bugatti Veyron osv som jag inte får sälja. Vill bara ha racing bilar
Har till och med börjat köra B-spec i hopp om att få in pengar men är bara på level 3 där så jag tjänar inte så mkt där heller
Går det att vinna "Like the wind" med andra bilar än bilar likanden Toyota Minolta?
MVH Hasse
Postad 20 December 2010 - 11:31
Jag vann Daytona med en fulltrimmad och racemoddad Corvette och Indianapolis med en Audi R10.Hej,
Har också fastnat på "Like the wind", har ingen bil som hänger med, inte ens på långa vägar...
Postad 20 December 2010 - 12:03
Hej,
Har köpt för mkt racingbilar och trimmat och racing moddat några standrad bilar så jag har inga pengar att köpa en Toyota Minolta eller liknande, vilket verkar var det som krävs för att hänga på.
Mitt senaste dumma inköp är en Corvette -09 som jag ska racing modda och maxtrimma, men jag kommer säkert inte kunna hänga på med den heller...
Blir så less på att man får en massa concept bilar och att jag har bilar som Bugatti Veyron osv som jag inte får sälja. Vill bara ha racing bilar.
Har till och med börjat köra B-spec i hopp om att få in pengar men är bara på level 3 där så jag tjänar inte så mkt där heller.
Går det att vinna "Like the wind" med andra bilar än bilar likanden Toyota Minolta?
MVH Hasse
läst att många fastnat vid "like the wind" så man tänkte jahapp nu blir det jobbigt..men klara av båda banorna på första försöket. dock har man tur med bil. har en mazda 787b stealth model. 900hp+ var lite motigt på ovalen men det gick. vann med några sek iaf
Postad 20 December 2010 - 14:14
Postad 20 December 2010 - 15:39
A new update has been released for Gran Turismo 5.
The main contents of the update are as follows:
・Seasonal Events
[Seasonal Events] have been added to the upper left side of the [GT Mode] - [GT Life] screen. From here you can participate in official online events from the Polyphony Digital team.
In these events, all participants race under the same regulations, and if you complete the event you will win rewards and experience. In Time Trials and Drift Trials, compete on the leader boards with players around the world.
・Online Dealership
An [Online Dealership] has been added to the left center of the [GT Mode]-[GT Life] screen. In here you will find popular and rare used cars.
You might just come across that one car you’ve always been looking for, that you haven’t been able to find in the [Used Car Dealer]
・Online Race Rewards and Experience
When you complete a race in the [Open Lobby] or [My Lounge], you will now gain rewards and experience points.
Therefore if you are focused more on playing online, you’ll still be able to gain rewards and levels that you need to progress in [GT Life].
・Driving Distance and Number of Wins in Online Races
The driving distance and the number of wins you achieve when you complete a race in [Open Lobby] or [My Lounge] will now affect your stats in [Profile] and the [Garage].
Here again the results from your online play will cumulate within [GT Life].
・Improved Rewards
The rewards for winning races in both A-Spec and B-Spec in [GT Mode]-[GT Life] have been increased for a limited time only. (This applies until the end of January 2011)
This is a great chance for those who were previously having difficulties getting ahead in the game, due to a lack of funds for tuning and purchasing required cars.
・Race Information Display
[Race Information Display] is now available in [Start]-[Quick Options]. (You can also see this in [Race Display] in [Options]).
・Save Data Backup
You can now copy and restore your save data. For details, please refer to the in-game [Manual].
・Personal BGM (Menu)
From [Options]-[Hardware]-[Audio], it is now possible to set the [Personal BGM] (Menu)]. (This can also be accessed from the [Music Library] within [GT Mode]).
・Car Name Change
The official name of "Red Bull X1" has been changed to "Red Bull X2010".
・Integration with the Website
The main features within [GT Mode]-[Community] can now also be accessed through the "gran-turismo.com" official website.
[Important Note:]
* We have made improvements to the [Log] within [GT Mode]- [Community] section, in order to make its operation more stable. Please note that the information that was here before the update has been reset.
* Some contents of the update will not be applied unless you sign in to the PlayStation®Network when you play the game.
Postad 20 December 2010 - 16:13
Hej,
Blir så less på att man får en massa concept bilar och att jag har bilar som Bugatti Veyron osv som jag inte får sälja. Vill bara ha racing bilar.
Har till och med börjat köra B-spec i hopp om att få in pengar men är bara på level 3 där så jag tjänar inte så mkt där heller.
MVH Hasse
Jag skaffade okså en Corvette -09 och race modda den + max trim på allt .Mjukaste racingdäcken och max på downforcen så fixade jag det efter nogra race.Så ska gå
Redigerat av daswede, 20 December 2010 - 16:13.
Postad 20 December 2010 - 16:20
Postad 20 December 2010 - 16:41
GRYMT!
Äntligen kan man slippa all lounge/jazz/bossanova och ersätta allt med elektronisk favvochill. Looovely vilken update!
Och sen backup på saven... Bra jobbat Polyphony!
Postad 20 December 2010 - 17:06
User menu music.
GRYMT!
Äntligen kan man slippa all lounge/jazz/bossanova och ersätta allt med elektronisk favvochill. Looovely vilken update!
Och sen backup på saven... Bra jobbat Polyphony!
Verkar som att det bara är jag som gillar jazzen i GT5. Jag har inte stört mig på någon musik alls när jag spelat.
Nu väntar vi bara på stöd för G27:an. Då är allt guld!
Redigerat av Lord_Henkutt, 20 December 2010 - 17:07.
Postad 20 December 2010 - 17:41
Och angående "Save Data Backup" - Varför släppte dom inte uppdateringen typ för 1,5 vecka sen då min PS3 fick YLOD. Fick köpa en ny och börja om från början i GT5. Men sak samma, det är ju ändå kul att köra. Och just detta älskar jag med Polyphony, de finslipar och optimerar spelet så mycket det går. Jag har ingen tvekan om att de kommer att släppa fler uppdateringar och mycket DLC (bilar mm.).
Me
Postad 20 December 2010 - 20:07
Postad 20 December 2010 - 20:20
Seasonal events ger bra med både pengar och credit för oss lite låglvl än så länge, relativt enkla. (Har iofs bara lyckats få silver men lite slipning så)
ett tips är att hålla koll på kraven fiat 500 kunde man lätta 10 kg och lägga till 2 hästar och med lite sänkning och en snabbare växellåda så var det en barnlek att vinna
Postad 20 December 2010 - 20:24
Med online dealership, kan man då köpa och sälja sina bilar till varandra också?
Och angående "Save Data Backup" - Varför släppte dom inte uppdateringen typ för 1,5 vecka sen då min PS3 fick YLOD. Fick köpa en ny och börja om från början i GT5. Men sak samma, det är ju ändå kul att köra. Och just detta älskar jag med Polyphony, de finslipar och optimerar spelet så mycket det går. Jag har ingen tvekan om att de kommer att släppa fler uppdateringar och mycket DLC (bilar mm.).
MePolyphony
Vill inte hälla salt i såren men YLOD finns ett antal företag som reparerar för ca 800 utan att tappa info i PS3:n, i Gbg finns t.e.x. Microstore på Hisingen.
Postad 20 December 2010 - 20:36
ett tips är att hålla koll på kraven fiat 500 kunde man lätta 10 kg och lägga till 2 hästar och med lite sänkning och en snabbare växellåda så var det en barnlek att vinna
Om man byter till 6-speed lådan, går bilen mycket bättre? Har gjort allt förutom att byta låda i bilarna, kanske borde göra det? Hur mycket ska man sänka? Jag har ingen koll på de finare justeringarna..
Postad 20 December 2010 - 20:44
Om man byter till 6-speed lådan, går bilen mycket bättre? Har gjort allt förutom att byta låda i bilarna, kanske borde göra det? Hur mycket ska man sänka? Jag har ingen koll på de finare justeringarna..
jag sänkte max tror jag satte i den 5växlade snabbe lådan
ändra bromsverkan till 4 2 och ta bort tsc och abs
Postad 20 December 2010 - 21:01
Vill inte hälla salt i såren men YLOD finns ett antal företag som reparerar för ca 800 utan att tappa info i PS3:n, i Gbg finns t.e.x. Microstore på Hisingen.
Ingen skada gjord. Det visste jag redan innan men jag orkar inte vänta på att min PS3 blir reparerad, speciellt nu under ledigheter, om de nu kan fixa YLOD på just min PS3. Jag kanske reparerar den senare och säljer den billigt, vi får se.
Postad 20 December 2010 - 21:13
jag sänkte max tror jag satte i den 5växlade snabbe lådan
ändra bromsverkan till 4 2 och ta bort tsc och abs
Sveriges dummaste fråga kanske men var sänker jag och var tar jag bort tsc och abs? Måste jag köpa nya fjädrar för att kunna sänka?
EDIT: VIlken Skyline ska man köpa för Seasonal eventet? Köpte en V spec 09 men det kändes ju helfel nu när jag såg hur mycket den vägde.. fan vad typiskt!
EDIT2: Körde med V-spec:en nu och kom 5,4 sek efter 1:an, då har jag inte bytt låda i den här. Hur ska man ställa in den lådan isåfall?
Redigerat av Thomassouth, 20 December 2010 - 21:38.
Postad 20 December 2010 - 21:40
Bra Update.... mitt har hängt sig 2ggr på 45 min...
Mm, jag kom in en gång, har suttit och försökt komma in i GT life i 1 timme nu, skiten hänger sig varje gång !
Postad 20 December 2010 - 21:43
nu kom jag till första menyn efter 3e omstarten! där fanns inte ens en muspekikon som man kunde välja med!!Mm, jag kom in en gång, har suttit och försökt komma in i GT life i 1 timme nu, skiten hänger sig varje gång !
så nu får man bara se main och kan inte göra ett skit....
Redigerat av Unregistered70c626f4, 20 December 2010 - 21:43.
Postad 20 December 2010 - 22:19
ingen barnlek för mig iallafall, kommer tvåa hela tiden, kommer inte ens i närheten av 1:an :S vad gör jag för fel?
Känns som man missat nåt, har gjort allt man kan göra. Vad har du ändrat i transmission?
Postad 20 December 2010 - 23:02
ingen barnlek för mig iallafall, kommer tvåa hela tiden, kommer inte ens i närheten av 1:an :S vad gör jag för fel?
Känns som man missat nåt, har gjort allt man kan göra. Vad har du ändrat i transmission?
har du stängt av tsc och abs?
Postad 20 December 2010 - 23:10
Postad 20 December 2010 - 23:14
Jag fixar rätt bil trimmar den så att jag klarar ta täten. Visst vinner jag men jag förlorar pengar på det hela.
Men precis i början tjänade jag pengar som bara den, fick ihop 200 000 Cr innan det dalade ner igen, nu har jag 60 000 Cr och det sjunker hela tiden.
Några tips?
Postad 20 December 2010 - 23:21
Går ju köra Racen fler gångerHur tar ni er igenom A-Spec?
Jag fixar rätt bil trimmar den så att jag klarar ta täten. Visst vinner jag men jag förlorar pengar på det hela.
Men precis i början tjänade jag pengar som bara den, fick ihop 200 000 Cr innan det dalade ner igen, nu har jag 60 000 Cr och det sjunker hela tiden.
Några tips?
Postad 20 December 2010 - 23:36
Hur tar ni er igenom A-Spec?
Några tips?
Iochmed senaste uppdatering så får man mer pengar för alla race, fast det gäller bara tillfälligt, just för att den inte ska vara så svårt.
Postad 21 December 2010 - 00:08
Ah sweet!Iochmed senaste uppdatering så får man mer pengar för alla race, fast det gäller bara tillfälligt, just för att den inte ska vara så svårt.
Och jag märkte precis att jag fick massor av pengar när jag försökte ta guldet på den andra banan i pickup-eventet. Kom först trea sen tvåa och tillslut etta. Hade en Dodge Ram 1500 som jag köpte på Online Collector's Dealership och sedan trimmade upp lite.Går ju köra Racen fler gånger
Redigerat av Lord_Henkutt, 21 December 2010 - 00:09.
Postad 21 December 2010 - 00:13
Håller oxå på och bli lätt tokig på Fiat eventet, kommit som närmast 2,5sek, skulle behöva ett varv till
Event 2 på Tokyo banan var inga större problem guld på andra försöket.
Har inte märkt av några problem med patchen, installation gick skapligt fort och säkert spelat 4h, GT5 var rock solid.
Redigerat av driver x, 21 December 2010 - 00:16.
Postad 21 December 2010 - 00:51
Hur tar ni er igenom A-Spec?
Några tips?
Om du bara behöver mer pengar kan du kolla in B-Spec och låta den stå och tugga samtidigt som du klär granen.
Där jag ligger och grindar XP höjdes prispengarna från 22k/race till 108k/race iom patchen. Nu plockar jag in 324kCr/timma fast det egentligen är XPn jag är ute efter
Är det samma ökning på alla nivåer som i det race jag kör nu kan du ju ta en av dina färdigtrimmade bilar och dra in lite snabba cash i B-Spec. Att levla går fort i början, dessutom kostar det inget då du redan har körklara och konkurrenskraftiga bilar i garaget.
Har inte undersökt hur stor ökningen av prispengar är i A-Spec, den kanske är lika stor.
Redigerat av Unregisteredc072be9b, 21 December 2010 - 00:54.
Postad 21 December 2010 - 01:06
Postad 21 December 2010 - 01:15
Man behöver knappt dirigera föraren då? eftersom alla säger att det bara är att lämnaOm du bara behöver mer pengar kan du kolla in B-Spec och låta den stå och tugga samtidigt som du klär granen.
Där jag ligger och grindar XP höjdes prispengarna från 22k/race till 108k/race iom patchen. Nu plockar jag in 324kCr/timma fast det egentligen är XPn jag är ute efter![]()
Är det samma ökning på alla nivåer som i det race jag kör nu kan du ju ta en av dina färdigtrimmade bilar och dra in lite snabba cash i B-Spec. Att levla går fort i början, dessutom kostar det inget då du redan har körklara och konkurrenskraftiga bilar i garaget.
Har inte undersökt hur stor ökningen av prispengar är i A-Spec, den kanske är lika stor.
Postad 21 December 2010 - 01:21
Man behöver knappt dirigera föraren då? eftersom alla säger att det bara är att lämna
I vissa race behövs det.
Men oftast räcker det med att ge din förare en överlägsen bil så sköter han resten
Postad 21 December 2010 - 01:56
Kan berätta för de som inte vet, så fungerar GT 5 hur bra som helst, dock fungerar Polyphony's server mindre bra. Kan du inte komma in så testa att spela offline. Anledningen till att det hänger sig är GT 5 söker efter en uppkoppling mot servern som inte fungerar.
Spelar ingen roll. vem orkar koppla ur en kabel eller logga ur på psn för att kunna spela ett spel som ska fungera? Fungerar inte ett spel som det är menat, så fungerar det inte.
Redigerat av DragonPuffer, 21 December 2010 - 01:58.
Postad 21 December 2010 - 07:07
Vill köra med Fiat 500 i on line tävlingen och köpte den lille, men den har 66 hk efter ett olje byte,inget trim förstås för då tippar man snabbt över gränsen.
Kan man köra några varv så oljan blir skiten och på det viset komma ner till 65 hk igen?
Postad 21 December 2010 - 08:51
Kan man köpa bilar som andra spelare har lagt in nu ??Ah sweet!
Och jag märkte precis att jag fick massor av pengar när jag försökte ta guldet på den andra banan i pickup-eventet. Kom först trea sen tvåa och tillslut etta. Hade en Dodge Ram 1500 som jag köpte på Online Collector's Dealership och sedan trimmade upp lite.
Online collectors dealership, har inte sett det förut, var drygt en vecka sedan jag spelade sist.
Postad 21 December 2010 - 09:51
fiat 500 seson event fick mig att skrika efter 30min!
1.7 efter 1an
1.2 efter 1an
0.8 efter 1an
0.7 efter 1an..........
och sen *RAGEQUIT* efter 2 timmar
Postad 21 December 2010 - 11:08
Hej alla
Vill köra med Fiat 500 i on line tävlingen och köpte den lille, men den har 66 hk efter ett olje byte,inget trim förstås för då tippar man snabbt över gränsen.
Kan man köra några varv så oljan blir skiten och på det viset komma ner till 65 hk igen?
Gjorde samma misstag, köpte en ny istället
Men det går nog nöta ner den till 65 om man ids.
Postad 21 December 2010 - 12:06
Ett tips är att klara NR-A Roadster Cup i B-spec läget, och köra med vinstbilen där. Mazda Furai Concept, bara sänka downforce och köra med mjuka racingdäck. Släpp aldrig på gasen på indy banan sen se till att blocka på rakorna för de kommer ikapp.Hej,
MVH Hasse
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Nästa generations Logitech G27 ?
32 bilder
208 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?