Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox One

10195 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 20 June 2013 - 00:10

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

Var har de sagt att de 21 länderna vara begränsade för Internet? De har bara sagt vart de ska släppas och att gråimport ej kommer fungera på grund av internetkravet.....inte att internetkravet är anledningen till varför det ej blev mer än 21 länder.

Gråimport fungerar ej pga internetkravet. Då BÖR internetkravet vara anledningen till att enheten inte släpps i fler länder, eller hur? Enheten fungerar ju bara i 21 länder. Eller fungerade. Kommer gråimport fungera nu tro?

Intervjun där är så katastrofal. Är du med i utvecklingsteamet? Nej, då ska du inte säga att det är lätt att ta bort. Ett par hårda arbetsdagar senare så har ms precis hunnit arbeta bort internetkravet, men alla tekniker har arbetat dygnet runt. Eller så var det lätt att slopa. Det anser jag vara en av många tvivelaktigheter i denna intervju. Som vi alla kommit överens om, ms ska fan inte ge intervjuer, dom har ingen individ som gör bra pr. Ingen ffs.

Postad 20 June 2013 - 00:11

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

såg det här nu

"It's clear that Microsoft was not planning to make these changes. Even though it's June and the console doesn't launch until November, Whitten said that Xbox One consumers will have to download a day-one patch to enable the Xbox One's offline mode. Presumably, without it, the console will still think it's living in the Xbox One era of E3 2013."

Därav som den kräver uppkoppling vid första uppstarten.

Postad 20 June 2013 - 00:12

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Nu är det bara handkontrollen som är kvar av fördelarna.
Ja och känslan "man vet ungefär vad man får"
Skippat skivbyte och familjedelningen va awesome.
Nu blev det 360 2.0 precis som ps4 är ps3,5

Fortsätter dom dåliga siffrorna tar dom nog tag rejält i deals med xbl guld subvention så att dom kan ståta med 399$ som släppris.

Postad 20 June 2013 - 00:14

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Gråimport fungerar ej pga internetkravet. Då BÖR internetkravet vara anledningen till att enheten inte släpps i fler länder, eller hur? Enheten fungerar ju bara i 21 länder. Eller fungerade. Kommer gråimport fungera nu tro?

Nej kravet är inte anledningen. Sony och Microsoft själva väljer länder efter vilka som är viktigast då tillgång är begränsat vid släppet. Så 21 länder är inte valt av en slump utan de är vad MS anser vara Key markets.

Hade de haft tillgång till fler konsoler så hade det nog varit mer än 21 länder, då det är rätt enkelt att smälla upp servers jämfört med att öka på en ansträngd produktion.

Intervjun där är så katastrofal. Är du med i utvecklingsteamet? Nej, då ska du inte säga att det är lätt att ta bort. Ett par hårda arbetsdagar senare så har ms precis hunnit arbeta bort internetkravet, men alla tekniker har arbetat dygnet runt. Eller så var det lätt att slopa. Det anser jag vara en av många tvivelaktigheter i denna intervju. Som vi alla kommit överens om, ms ska fan inte ge intervjuer, dom har ingen individ som gör bra pr. Ingen ffs.

Eller så har de ca 4-5 månader kvar innan släppet. Eller du misstänker att lösningen måste vara klar samtidigt?

Postad 20 June 2013 - 00:23

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Vi får vänta och se vad ms säger, om öänderna utökas eller inte. Frågan är ju snarare om det behövs xboneservrar till den första uppkopplingen eller om det går bra med en internetuppkoppling.

Nejdu, jag är tämligen säker på att det var en lätt sak att ta bort onlinekrvet. Drm-tjofräset lär vara en djupare nöt att kläcka. Jag tror att onlinekravet är lika lätt tt programmera om som det skulle vara att göra så att kinect inte behöver vara inkopplad när man spelar. Stor tillit på teknikerna i have. Good at programming, they be. Fast they work. A better console the xbone now is.

Kanske så bra så att jag slutar kalla den x-bone :)

Postad 20 June 2013 - 00:57

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 1
Vilket clusterfuck!

Tycker att det är tråkigt att MS inte håller på sin vision, samtidigt är det ju bra att de lyssnar på kunderna. Frågan är om det är försent och om kunderna tappat tro på MS?

Personlign så tycker jag att de skött det hela katastrofalt!!

Sen kan man fråga sig hur mkt av allt Moln-snack var/är skitsnack?
Med tanke på att det också var en av anledningarna till att man var tvungen att ha internetuppkoppling.

Redigerat av ROCA, 20 June 2013 - 00:58.

Postad 20 June 2013 - 01:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nu är det bara handkontrollen som är kvar av fördelarna.

Jag gillar de exklusiva spelen också :) . Att slippa skivbyte verkar många se som en stor grej men personligen dör jag inte av att byta skiva en gång var tredje, fjärde dag i genomsnitt.

Personlign så tycker jag att de skött det hela katastrofalt!!

Sony gjorde det smartare som säkerligen hade liknande idéer men de lät MS vara försökskaniner och får ta skiten.

Postad 20 June 2013 - 01:54

Unregistered2222
  • Unregistered2222
  • Beroende

• 1106 inlägg
  • 0
Edit: Raderad :)

Redigerat av Unregistered2222, 20 June 2013 - 04:32.

Postad 20 June 2013 - 05:22

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Eh..

HAHAHAHAHAAHA

Snacka om kovändning!

Detta är i min bok epic fail. Värsta hittils.

Ja, va fan hände? Jag får väl tacka alla bakåtsträvande gnällrövar som antagligen aldrig tänkt köpa en One ändå för att jag förmodligen inte heller kommer köpa nån nu.
Tappade allt sug efter ny konsol.
Hade MS varit smarta och förklarat läget med bl.a"family" sharing från början hade det antagligen sett annorlunda ut.
Problemet är ju att folk FORTFARANDE inte förstod fördelarna med en online check.

Postad 20 June 2013 - 06:20

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Vilken chock. Det här trodde jag aldrig. Speechless. Tråkigt. Tror inte ens folk har hunnit fatta de stora fördelarna med att gå helt online. Men det kanske var för tidigt att ta det steget.

Zartok, du hade rätt. 1-0 till dig.

Ska bli intressant att se reaktionerna på detta från press och gamers.

Redigerat av SejLax, 20 June 2013 - 06:21.

Postad 20 June 2013 - 07:01

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

• 2254 inlägg
  • 0
eftersom ingen fattade hur bra online grejen var ( verkar det som ) så lär det ju bli ännu mer beating a dead horse nu. Synd. Kanske kommer avboka xb1 nu när dom tagit bort det som var bra :(

Postad 20 June 2013 - 07:27

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0

Ja, va fan hände? Jag får väl tacka alla bakåtsträvande gnällrövar som antagligen aldrig tänkt köpa en One ändå för att jag förmodligen inte heller kommer köpa nån nu.
Tappade allt sug efter ny konsol.
Hade MS varit smarta och förklarat läget med bl.a"family" sharing från början hade det antagligen sett annorlunda ut.
Problemet är ju att folk FORTFARANDE inte förstod fördelarna med en online check.

Kan nog tänka mig att folk som gnäller (inkl jag själv) skulle kunna tänkt sig att köpa en xbone. Men det var före lanseringen. Frågan är om de kan få över folk med detta drag? Personligen tycker jag det känns som att de inte har sin plan 100% klar och de skulle mycket väl kunna svänga runt igen om de inte vinner opinion iom detta. Jag är inte beredd att satsa på en box iaf. Men det är möjligt att förbokningssiffrorna nu jämnas ut (om de nu var så ojämna som ryktena säger).

Men jag måste också säga att det var ett oväntat drag av MS, trodde de skulle köra på sin linje ända in i kaklet. Men visst, som den anti-drm-aktivist jag är så är jag förstås nöjd. Förstår fördelarna med online check, men tycker inte de uppväger nackdelarna av att förlora ägandet av spelet. Fast det har förstås att göra med att bara jag spelar på mina konsol (360) och jag har inte många vänner som spelar på konsol, så jag känner inte något större behov av "family sharing". Nä, kommer varken förhandsboka den ena eller andra, blir vänta och se för min del.

Postad 20 June 2013 - 07:47

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5773 inlägg
  • 0
Trodde aldrig MS skulle ändra sig så här snabbt eller att dom ens skulle göra det. Men MS och Xbox som varumärke är nu rejält skadat, frågan är om dom hämtar sig ändå. Folk har seglat över på Sonys sida redan, den är fortfarande en bättre och billigare konsol.

Postad 20 June 2013 - 07:48

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 5
Postad bild

Postad 20 June 2013 - 07:56

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Extremt värdelöst och 2 stora fördelar försvann här på xbone för min del.
Får tacka alla gnällspikar på internet som troligen inte ens tagit reda på vilka fördelar DRM faktiskt bringade.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 20 June 2013 - 07:56.

Postad 20 June 2013 - 08:02

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Postad bild

Huvudet på spiken!

Postad 20 June 2013 - 08:05

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Funny because it's true ^_^

Postad 20 June 2013 - 08:09

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Klockrent :-)

Postad 20 June 2013 - 08:10

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

• 1115 inlägg
  • 0
@Pip, haha humor. :D

Redigerat av jayreso, 20 June 2013 - 08:11.

Postad 20 June 2013 - 08:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Ni utgår från att det bara är slutanvändare som klagat. Det är det inte.
Tror inte speltillverkarna var så sugna på att låta folk spela deras spel utan att betala för dem.
Family sharing var en dålig ide för spelföretagen.

DRM är och förblir totalt förkastligt när det gäller köp anser jag. Enda gången jag anser DRM vara ok är när man hyr ngt.

Postad 20 June 2013 - 08:13

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Tror inte speltillverkarna var så sugna på att låta folk spela deras spel utan att betala för dem.

DRM är och förblir totalt förkastligt när det gäller köp anser jag. Enda gången jag anser DRM vara ok är när man hyr ngt.

Fast detta hade ju inneburit mera pengar i kistan för spelutvecklarna.
Du kan ju fortfarande låna ut 10 spel idag nackdelen är att du måste träffa personen eller skicka skivorna.
Piracy hade (om autnetiseringscheck vart riktigt säker) vart borta tex (till skillnad från idag)

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 20 June 2013 - 08:14.

Postad 20 June 2013 - 08:15

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Nu kan du ju låna ut ditt spel till 100 pers om du så önskar. ELLER sälja spelet 100ggr. Gissar på att speltillverkare hellre säljer digitala exemplar av sina spel än på en skiva om jag ska vara ärlig.

Postad 20 June 2013 - 08:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Fast detta hade ju inneburit mera pengar i kistan för spelutvecklarna.
Du kan ju fortfarande låna ut 10 spel idag nackdelen är att du måste träffa personen eller skicka skivorna.
Piracy hade (om autnetiseringscheck vart riktigt säker) vart borta tex (till skillnad från idag)

Om man bara behövde köpa en kopia på 2 personer så kan jag inte se hur det skulle generera mer pengar.

Postad 20 June 2013 - 08:17

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Om man bara behövde köpa en kopia på 2 personer så kan jag inte se hur det skulle generera mer pengar.

Fast den delen var ju lite oklar och det verkade ju som att man bara kunde köra spelet 1 åt gången (precis som i dagsläget med skiva), skillnaden mot skiva är väl att du kunnat låna ut ditt spel blixtsnabbt när som helst istället för att cykla över med skivan, häta skivan, cykla tillbaka med skivan etc. Spelutvecklarna slipper nog gärna andrahandsmarknaden också.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 20 June 2013 - 08:18.

Postad 20 June 2013 - 08:18

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Fast att man kunde spela samtidigt var väl knappast nåt officiellt som MS gick ut med. Det var väl som med massa annat...tolkningar av halvt luddiga tweets i det här fallet.

Edit: är för långsam med min mobil :P

Redigerat av La Cucaracha, 20 June 2013 - 08:19.

Postad 20 June 2013 - 08:19

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Jag hörde att det var en hel del speltillverkare som var uppriktigt förbannade på Sony när de förklarade att de skulle fortsätta med begagnatmarknaden.

Postad 20 June 2013 - 08:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Fast att man kunde spela samtidigt var väl knappast nåt officiellt som MS gick ut med. Det var väl som med massa annat...tolkningar av halvt luddiga tweets i det här fallet.

Edit: är för långsam med min mobil :P

Ok det var det jag tyckte var märkligt med det hela.

Postad 20 June 2013 - 08:38

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Den posten är inte sann. Den kan inte vara det. Det är någon som rippat killens namn. Finns ingen som skriver så tydligt vad dom tycker om sina "fans".

Men efter att ha sovit på det här så känns det inte som en seger direkt. Eh... jag håller på att vända till den mörka sidan. Om man hade kunnat låsa upp spelen och sälja andrahand samt inte haft onlinechecksen så ofta, samt även skippat kinect och kört på 399 så hade det nog varit vassare än idag. Finns alltid något att klaga på som någon sa :D

Skämt åsido, när jag läserdet han skriver så blir det mer klart för mig att dom kanske inte ville tjäna asmycket pengar i första hand, utan göra som apple, uppnå en vision. Förstår besvikelsen när visionen inte går att uppfylla.

Jag kan inte sluta tänka på hur det sett ut om ms först sa familyshare, följt av att familyshare gör att endel saker måste förändras. Dom har skött allt så dåligt, vi vet ju ännu inte hur family share skulle fungera ens. Fokuset bör ha legat där.

Nejni. Vad kallar man det för? En seger ingen vill ha? Jag och min j*vla sommarstuga.

Postad 20 June 2013 - 08:42

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Den posten är inte sann. Den kan inte vara det. Det är någon som rippat killens namn. Finns ingen som skriver så tydligt vad dom tycker om sina "fans".

No shit :-)
Men han (vem det nu är) skriver vad som hänt nonetheless.

+1 på dig zartok :-)

Fattas väl bara att fler nu börjar upptäcka vad drm faktiskt innebar och vänder åt andra hållet nu (dvs så som det var tänkt att funka), det skulle vara humor.

Nu är det ju basically bara en klenare ps4 med kamera och bättre handkontroll(remains to be seen iofs men troligt)

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 20 June 2013 - 08:44.

Postad 20 June 2013 - 08:48

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

No shit :-)
Men han (vem det nu är) skriver vad som hänt nonetheless.

+1 på dig zartok :-)

Fattas väl bara att fler nu börjar upptäcka vad drm faktiskt innebar och vänder åt andra hållet nu (dvs så som det var tänkt att funka), det skulle vara humor.

Nu är det ju basically bara en klenare ps4 med kamera och bättre handkontroll(remains to be seen iofs men troligt)

Det är ju en tvbox också! ;)

Postad 20 June 2013 - 08:52

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 1
Man kan också uttrycka det som Henry Ford en gång sa:

“If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.”

Postad 20 June 2013 - 08:54

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Det är ju en tvbox också! ;)

När blir det aktuellt för oss i Svedala tror du :-/ dvs att ta nytta av alla dessa funktioner

japp det citatet passar rätt bra.

Postad 20 June 2013 - 08:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

När blir det aktuellt för oss i Svedala tror du :-/ dvs att ta nytta av alla dessa funktioner

Antagligen aldrig. One är rätt USA-centrisk så att säga.

Postad 20 June 2013 - 08:56

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Ja, Sony byggde en snabbare häst och folk jublade. MS försökte åtminstone bygga en bil och folk kliade sig i huvudet.

Postad 20 June 2013 - 08:58

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Ja, Sony byggde en snabbare häst och folk jublade. MS försökte åtminstone bygga en bil och folk kliade sig i huvudet.

Jaja nästa generation kanske fåren är redo får vi hoppas.

Postad 20 June 2013 - 09:01

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Antagligen aldrig. One är rätt USA-centrisk så att säga.

TV-funktioner?
En teveguide?
Tror jag nog kommer komma, kanske inte vid släpp men det dröjer inte 3-4 år heller.

Postad 20 June 2013 - 09:05

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 2
Nu blev den intressant igen.

Postad 20 June 2013 - 09:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Allt jag har hört pekar på att DS4 slår Xonens handkontroll med en liten marginal. Och detta är från folk som starkt ogillade DS3.
Ska tydligen andas byggkvalitet där DS3 knakade bara man lyfte den.

Postad 20 June 2013 - 09:22

altair4
  • altair4
  • Veteran

• 1621 inlägg
  • 0
De kunde väl kört både och. Antingen online var 24:e timme eller så kommer det upp ett meddelande att man måste sätta in en skiva. Visserligen förlorar man möjligheten att köra offline om man köper spelet online, men det verkar ju vissa vilja ha hursomhelst.

Postad 20 June 2013 - 09:23

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Allt jag har hört pekar på att DS4 slår Xonens handkontroll med en liten marginal. Och detta är från folk som starkt ogillade DS3.

Läste på ngn svensk sida att dom inte var så imponerade av den nya ps4 kontrollern, kan ha vart en vanesak men var inga lysande recensioner där iaf (länken postades tidigare i ngn tråd här).

Postad 20 June 2013 - 09:23

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Men efter att ha sovit på det här så känns det inte som en seger direkt. Eh... jag håller på att vända till den mörka sidan. Om man hade kunnat låsa upp spelen och sälja andrahand samt inte haft onlinechecksen så ofta, samt även skippat kinect och kört på 399 så hade det nog varit vassare än idag. Finns alltid något att klaga på som någon sa :D

Skämt åsido, när jag läserdet han skriver så blir det mer klart för mig att dom kanske inte ville tjäna asmycket pengar i första hand, utan göra som apple, uppnå en vision. Förstår besvikelsen när visionen inte går att uppfylla.

Jag kan inte sluta tänka på hur det sett ut om ms först sa familyshare, följt av att familyshare gör att endel saker måste förändras. Dom har skött allt så dåligt, vi vet ju ännu inte hur family share skulle fungera ens. Fokuset bör ha legat där.

Nejni. Vad kallar man det för? En seger ingen vill ha? Jag och min j*vla sommarstuga.

Fan zartok, detta känns som en seger för mig! Blev faktiskt lite glad. Personligen kommer jag sakta till insikt med att jag nog inte har tid ändå den närmsta tiden att lira. Nybliven tvåbarnsfarsa och allt.

Postad 20 June 2013 - 09:24

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

“If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.”

"If I dont ask people what they want, they will send me a horse head"

Postad 20 June 2013 - 09:25

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

DS4an verkar ha lånat många av dom bra detaljerna med 360ns handkontroll men varför envisas med att ha vänsterspaken på fel ställe och är det en högtalare på den också?
Why?
Sen har den ingen rumble i triggers heller.

Ett steg i rätt riktning men fortfarande efter i min bok.

Sen har den också en share-knapp.... hihihi :D

Redigerat av Topper Harley 77, 20 June 2013 - 09:26.

Postad 20 June 2013 - 09:31

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Både touch och högtalare hade man ju pratat om på xbone kontrollern också men tog bort det då man inte såg vitsen och att det bara skulle störa ngt jag absolut håller med om.

Postad 20 June 2013 - 09:33

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Touch tror jag är bra till att surfa med och liknande faktiskt.

Postad 20 June 2013 - 09:34

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

"If I dont ask people what they want, they will send me a horse head"

Eller en PS4 :D

Postad 20 June 2013 - 09:38

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Touch tror jag är bra till att surfa med och liknande faktiskt.

Kinect är nog bättre :-)
Har testat surfa en del mha tocuh (dels via fjärrkontroll och även telefonen) och det funkar sådär tycker jag.,

Postad 20 June 2013 - 09:43

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

• 4029 inlägg
  • 0
Microsoft has annonced that the console will not require an always on connection, and that it will be possible to swap games between users with DRM.

Pre orders will get:
Console
Special Branded Controller
Day One Achievement (first to own)
Limited quantity available.

THE MACHINE
It's called Xbox One.
That's because it is designed as an 'all-in-one' device.
It combines next-gen games playback with Xbox Live apps and a mix of new TV services.
It will be released in Q4 this year.
No, we don't know the exact release date yet.
A new Kinect comes with each console.
The new Kinect features a 1080p camera with expanded field of view.
Kinect's software has been updated for better body tracking.
In fact Kinect can track details so finely it can monitor your heartrate for fitness games, Microsoft says.
The Kinect microphone has also been improved with advanced noise isolation.
The console will not run with Kinect unplugged.
The Xbox controller has also been updated, with 40 purported tweaks - and a new look.
Joypad improvements include a new directional pad, new thumbsticks and ergonomic design.
New rumble means even the triggers on the game pad vibrate.
It uses Blu-ray discs.
The new design of the chasis means it can only be laid horizontal.
Underneath the bonnet there is an eight-core, x86 processor plus 8GB of RAM.

Postad 20 June 2013 - 10:33

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Jag förstår inte varför folk gnäller om nya policyn.

Det enda som ändrats är att maskinen även fungerar offline och att "Family-Share" är borta. Family-Share är knappast något revolutionerande då det redan finns på PS3 (Upp till 5 enheter)

Är det för att ni förlorar "Family-share" och/eller för att ni tycker att det är jobbigt att resa på sig och byta skiva?
Ni verkade ändå inte bry er så mycket om vidareförsäljning med första policyn så varför kör ni inte 100% DD nästa gen?

Postad 20 June 2013 - 10:40

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Ni verkade ändå inte bry er så mycket om vidareförsäljning med första policyn så varför kör ni inte 100% DD nästa gen?

För att spel som är 3-4-5 år gamla säljs för 299 och uppåt.
För bara 3-4 månader sedan tog dom 199 för rockstar table tennis, releasespel.

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.