Dagens plus och minus, ingen politik eller religion
3687 svar till detta ämne
Postad 22 oktober 2022 - 11:47
Mr_Tom
-
Mr_Tom
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
- Personer som tror att "civilingenjörsexamen i väg- och vattenbyggnad" trumfar den enorma mängd forskning som gjorts om människans klimatpåverkan.
Jag utgår från att du inte menar specifikt att personer med "civilingenjörsexamen väg- och vattenbyggnad" har svårt att förhålla sig till forskning . För det kan jag säga med 100% säkerhet att så är inte fallet. Däremot så är min erfarenhet att människors förhållande till forskning ibland blir ganska konstigt. Ibland så räcker det inte med att man inte förstår, man förstår inte heller att man inte förstår .
- När personer utan kunskap inom ett område ges mandat att ta beslut. Då kan det bli farligt om dom inte lyssnar på dom som har kunskap. Och detta är inte begränsat till politik, det är ett betydligt bredare ämne.
- Människor som använder begreppet "sunt förnuft" för att slippa förhålla sig till ofta komplex fakta. Det har jag tyvärr mött alltför många gånger .
+ Hade en bra dag igår i Stockholm. Positivt möte och därefter en trevlig eftermiddag/kväll i Stockholm innan turen hem.
Postad 23 oktober 2022 - 16:50
mcmike
-
mcmike
-
Über-Guru
-
-
10 990 inlägg
+ Husbilen inställd för vinterförvaring nu
+ Beställt ny bil
+ Trivs som fisken i vatten på jobbet
+ Snart höstlov
- Campinglivet som tar vid i April igen, alldeles för lång tid
Postad 24 oktober 2022 - 08:16
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
+ Aktivisterna som limmade fast sig på E4:an får sin dom idag
- Folk som håller på med sådana aktiviteter
Postad 24 oktober 2022 - 15:55
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
+ Mer fokus på idioter som äger sjuka hundar. Inget oskyldigt barn denna gång, dock dog ägarinnan till amstaffen som tidigare bitit barn och visat sig aggresiv mot människor. När ska man låta avliva farliga hundar, seriöst...? Skönt att detta tas upp, trasiga hundar mår illa och det är ett ******** ofog att låta dessa leva och attackera omgivningen.
- Att människors, oskyldiga eller ägares liv måste gå till spillo för att hundars mentala kapacitet är förstörd.
Redigerat av PML73, 24 oktober 2022 - 15:56.
Postad 24 oktober 2022 - 19:40
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
- Samtidigt som våra politiker försnillar pengar genom att ta ut både lön och fallskärm så tvingas jag lägga en halvtimme på en hotfull j-a KYC (Know Your Customer) på min bank för att få kolla mitt saldo.
Tänker du ta ut pengar?
Tänker du sätta in pengar?
Hur mycket pengar tänker du använda?
Är det dina pengar?
Vems pengar är det?
Är du oligark?
Är du knarkkung?
Tänker du åka utomlands?
Handlar du med elfenben?
Ljuger du för oss?
Blir du lönsam lille vän?
Are you now or have you ever been a communist?
Det är lag på KYC och de tror att de kommer lyckas ta fast ekobrottslingar (*host* politiker och tjänstemän *host*) genom att ställa vanliga kunder frågor med lampa i ögonen. KYC gör mig så j*vla förbannad. Det är som att bli spottad i ansiktet. 
Postad 24 oktober 2022 - 19:48
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Zacabeb,
Asgarv. Jag hatar den där skiten lika mycket. Vilket jag också fyller i på sista raden.
Postad 24 oktober 2022 - 23:04
MKarlsson74
-
MKarlsson74
-
Guru
-
-
6 349 inlägg
+ Lennart Bengtsson, Björn Lomborg och Michael Shellenberger.
-Idioter som försöker skada konst i "miljöns namn".
Postad 25 oktober 2022 - 09:40
hmarkstrom
-
hmarkstrom
-
Guru
-
-
5 154 inlägg
Tur man köpte in sig i ett vindkraftverk för åtskilliga år sedan. + Senaste fakturan på elen 87 kr för september.
Postad 25 oktober 2022 - 16:42
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
+ Dagens Windows-logik: Om du har fått hjärnskakning beror det troligtvis på att du har slagit i tån.
Har börjat få problem med svartskärm och frysningar i spel därför att Desktop Windows Manager kraschar. Har felsökt, reparerat, installerat om drivrutinerna till grafikkortet och tittat på om det är något annat som spökar runt grafikkortet. Det löste inte problemet.
Efter en webbsökning hittade jag dock en möjlig förklaring: Fönsterhanteraren i Windows hänger sig om det finns uppdaterad firmware att hämta till en ansluten Xbox-handkontroll. Och visst, det fanns en firmwareuppdatering till kontrollen. Får se om det löser problemet, men det har enligt uppgift gjort det för andra.
Hur Microsloth har lyckats skapa en sådan systemkonflikt är okänt, men de hör ju till deras expertis.
Postad 28 oktober 2022 - 05:57
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Tur man köpte in sig i ett vindkraftverk för åtskilliga år sedan.
+ Senaste fakturan på elen 87 kr för september.
Grattis, men då är du inte berättigad till något högkostnadsskydd tycker jag
Postad 28 oktober 2022 - 08:03
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
Minns jag inte fel så bor hmarkstrom en bra bit upp i landet så du kan sitta lugnt i båten. 
- Efter sex år och otaliga mil har mina Nike Pegasus blivit helt sönderslitna. De åker i återvinningen idag till förmån åt ett nytt par.
+ Fredag är alltid uppskattat.
Postad 28 oktober 2022 - 11:20
DPC
-
DPC
-
Beroende
-
-
1 040 inlägg
+ En ny ägare får njuta av min gamla LCR, Canton reference
+ Nya ägaren hade med sig en kompis som visade sig vara en gammal kollega från tiden jag sålde audio, otroligt kul att ses efter närmare 20 år
- Jag kommer verkligen sakna dessa högtalare. Fantastiska.
Postad 29 oktober 2022 - 14:36
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
- En liten blå fågel.
M: Jag vill köpa er sociala medier-plattform eftersom ni har stängt av flera av mina följare.
T: Vi är inte till salu.
M: Mitt erbjudande ligger på så här mycket.
T: Det erbjudandet kan vi inte absolut inte acceptera. Vårat värde är betydligt högre. Det är taget!
M: Det erbjudandet kan inte jag acceptera, ni har för många botar.
T: Det har vi inte alls. Nu stämmer vi dig för att du med det uttalandet har minskat vårt börsvärde.
M: Okej, då köper jag upp er till det värde jag erbjöd.
T: Utmärkt! Dra åt h-e!
M: Jag tänker ta över helt.
T: Ja!
M: Jag tänker sparka hela styrelsen.
T: Jaa!!
M: Och när jag gör det tänker jag ta med mig ett handfat som en visuell ordvits.
T: JAA!!!
M: Sådär, nu är ordet fritt igen. Va? Klagar du på att en av mina bilar saknade bromsklossar vid leverans? Du är bannad!
Postad 29 oktober 2022 - 14:48
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
+ Varmt ute. 13 grader
- Snöflingor
Postad 29 oktober 2022 - 17:03
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
- Att svenska foliehattar åker utomlands för att bråka med ordningsmakten. Är det verkligen ok att åka till annat land och stöka med polisen?
+ Ordningsmakten tar hand om foliehattar och låser in dem.
Postad 29 oktober 2022 - 18:10
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
- Att svenska foliehattar åker utomlands för att bråka med ordningsmakten. Är det verkligen ok att åka till annat land och stöka med polisen?
Nej, sådana ska skickas tillbaka
Postad 30 oktober 2022 - 00:20
Erik_N
-
Erik_N
-
Veteran
-
-
1 536 inlägg
- En liten blå fågel.
M: Jag vill köpa er sociala medier-plattform eftersom ni har stängt av flera av mina följare.
T: Vi är inte till salu.
M: Mitt erbjudande ligger på så här mycket.
T: Det erbjudandet kan vi inte absolut inte acceptera. Vårat värde är betydligt högre. Det är taget!
M: Det erbjudandet kan inte jag acceptera, ni har för många botar.
T: Det har vi inte alls. Nu stämmer vi dig för att du med det uttalandet har minskat vårt börsvärde.
M: Okej, då köper jag upp er till det värde jag erbjöd.
T: Utmärkt! Dra åt h-e!
M: Jag tänker ta över helt.
T: Ja!
M: Jag tänker sparka hela styrelsen.
T: Jaa!!
M: Och när jag gör det tänker jag ta med mig ett handfat som en visuell ordvits.
T: JAA!!!
M: Sådär, nu är ordet fritt igen. Va? Klagar du på att en av mina bilar saknade bromsklossar vid leverans? Du är bannad!
Det där är väl ändå ett ickeproblem? Det är väl ingen som går på bluffen att köpa de där låtsasbilarna?
Postad 30 oktober 2022 - 00:34
Unregisteredc49a1f15
-
Unregisteredc49a1f15
-
Mästare
-
-
3 205 inlägg
+ Musks köp av Twitter kan vara början på slutet för den stora tumör som plattformen faktiskt är.
+ Avnjöt Jätten från 1956 inatt. Otroligt stark film som gör sig bra i Dolby Vision.
Postad 30 oktober 2022 - 10:19
EkMg
-
EkMg
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Det där är väl ändå ett ickeproblem? Det är väl ingen som går på bluffen att köpa de där låtsasbilarna?
Nog är vi några stycken. Jag gick från A6 Allroad 320hk till en Tesla 3 LR. Inte ångrat det en sekund. Då bor jag ändå i norr och har varit på flera slalom-turer till fjällen med fru och två barn utan problem.
+ elbilars direkta drivlina
- fördröjningen från gaspedal till faktisk rörelse i ICE-bilar
Postad 30 oktober 2022 - 11:39
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12 315 inlägg
Ca 3,2 miljoner sålda hittills.
På tal om Twitter:
Skärmavbild 2022-10-30 kl. 11.30.46.png 101,72K
0 Antal nerladdningar
Lite underhållning med en "låtsasbil":
https://www.youtube....h?v=loUsRGW9z-I
Redigerat av Ageve, 30 oktober 2022 - 11:44.
Postad 30 oktober 2022 - 13:10
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
+ Musks köp av Twitter kan vara början på slutet för den stora tumör som plattformen faktiskt är.
Risken är ju att det blir precis tvärtom och jag skulle hellre vilja se Twitter friskna till. Dessutom känns det som att det inte finns något riktigt alternativ till Twitter.
Postad 30 oktober 2022 - 19:27
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
+ Seger i sista hemmamatch för Bajen.
+++ Filmkväll med familj.
- Nådde inte riktigt 400.000 besökare på ett år.
Postad 31 oktober 2022 - 17:34
johnnydual
-
johnnydual
-
Rookie
-
0 inlägg
Varför är"dukar" forumet helt tomt för mig, det var anledningen jag ens blev medlem, sorry jag frågar här vetifan var annars
Redigerat av johnnydual, 31 oktober 2022 - 17:34.
Postad 31 oktober 2022 - 18:32
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12 315 inlägg
Varför är"dukar" forumet helt tomt för mig, det var anledningen jag ens blev medlem, sorry jag frågar här vetifan var annars
Klicka på Egen, och Tidsram.
Skärmavbild 2022-10-31 kl. 18.31.56.png 76,87K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Ageve, 31 oktober 2022 - 18:49.
Postad 01 november 2022 - 06:13
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
+ Hittade Joe Meek's originaldemo för låten Telstar på Spotify. Fantastisk skönsång som inte lämnar ett öga (eller ett öra) torrt. 😄
https://open.spotify...ource=copy-link
Postad 02 november 2022 - 18:02
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
+ Folk har så smått börjat trolla på Twitter för att göra livet surt för Melon Husk.
Postad 02 november 2022 - 18:14
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
+ Folk har så smått börjat trolla på Twitter för att göra livet surt för Melon Husk.
Varför är det bra?
Postad 02 november 2022 - 19:09
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
Det är bra för att han behöver inse att hans idéer om hur Twitter ska skötas inte är speciellt verklighetsförankrade. Att ge folk sparken (först ledningen och sedan hota utvecklarna med detsamma) och sätta sig själv på tronen är omdömeslöst. Att sedan sprida rykten om attacken mot Paul Pelosi gör inte saken bättre.
Dessutom är Musk nog inte speciellt intresserad av det fria ordet, han har själv blockerat folk för minsta lilla kritik mot honom eller Tesla. För Musk är det fria ordet att han själv får sprida konspirationsteorier och kalla folk för pedofiler. Att han tvingas ned på jorden i sin Twitterhantering är rätt åt honom.
Postad 02 november 2022 - 19:19
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Det är bra för att han behöver inse att hans idéer om hur Twitter ska skötas inte är speciellt verklighetsförankrade. Att ge folk sparken (först ledningen och sedan hota utvecklarna med detsamma) och sätta sig själv på tronen är omdömeslöst. Att sedan sprida rykten om attacken mot Paul Pelosi gör inte saken bättre.
Dessutom är Musk nog inte speciellt intresserad av det fria ordet, han har själv blockerat folk för minsta lilla kritik mot honom eller Tesla. För Musk är det fria ordet att han själv får sprida konspirationsteorier och kalla folk för pedofiler. Att han tvingas ned på jorden i sin Twitterhantering är rätt åt honom.
Där kunde jag inte sagt det bättre. Narcissister finss det för många av i beslutande positioner. Och på internet. 
Edit; kan det vara så att hans Bitcoins rasat så mycket i värde att han liksom Trump måste göra allt för att få upp värdet igen?
Redigerat av PML73, 02 november 2022 - 19:50.
Postad 11 november 2022 - 11:04
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
± Twitter är en fullkomlig skitstorm, där skiten brinner samtidigt som det störtregnar frätande piss.
Som vanligt alltså, fast värre än någonsin. Att sälja verifiering till vem som helst har lett till ett otal parodi- och lurendrejerikonton med blå bockar. För att motverka det har Twitter infört en verifiering av verifierade konton med en extra bock utöver bocken för att verifiera att ett officiellt konto är verifierat som officiellt. Twitters egna tweets blir allt mer osammanhängande, självmotsägande och passiv-aggressiva. Utifrån tonen verkar Melon Husk själv ligga bakom en del av dessa tweets.
R.I.P. Twitter 2006-2022
Redigerat av Zacabeb, 11 november 2022 - 11:51.
Postad 11 november 2022 - 11:06
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Asgarv... Foliehattarnas riksförbund.
Postad 11 november 2022 - 19:06
edtjope
-
edtjope
-
Forumräv
-
-
772 inlägg
± Twitter är en fullkomlig skitstorm, där skiten brinner samtidigt som det störtregnar frätande piss.
Som vanligt alltså, fast värre än någonsin. Att sälja verifiering till vem som helst har lett till ett otal parodi- och lurendrejerikonton med blå bockar. För att motverka det har Twitter infört en verifiering av verifierade konton med en extra bock utöver bocken för att verifiera att ett officiellt konto är verifierat som officiellt. Twitters egna tweets blir allt mer osammanhängande, självmotsägande och passiv-aggressiva. Utifrån tonen verkar Melon Husk själv ligga bakom en del av dessa tweets.
R.I.P. Twitter 2006-2022
Finns en enkel lösning på det, logga ut från skiten
Postad 11 november 2022 - 19:30
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12 315 inlägg
Det går ju dåligt för sociala medier överlag. Att många sparkades från Twitter var ofrånkomligt, och hade skett oavsett ägare. Därmed inte sagt att jag förstår varför Elon köpte det.
Facebook/Meta gick back 700 miljarder dollar. Helt galna summor:
https://www.cbsnews....-in-lost-value/
Sätter väl det som dagens plus, eftersom jag inte gillar Facebook överlag (slutna grupper där all möjlig smörja sprids utan att någon kan eller får säga emot, och arrangerade fake-bilder där folk jämför sina "perfekta" liv osv).
Samtidigt dör forum, eftersom det är enklare (för stunden) när alla håller med varandra, om allt.
https://www.youtube....h?v=EcspUD0kF7g 
https://www.youtube....h?v=YrpK90bHO2U
Redigerat av Ageve, 11 november 2022 - 19:47.
Postad 11 november 2022 - 21:47
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Postad 12 november 2022 - 14:12
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
R.I.P. Twitter 2006-2022
Olof Solros verkar ha trollat många om vi pratar om parodi
Redigerat av Buddypresley, 12 november 2022 - 16:16.
Postad 12 november 2022 - 21:56
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4 194 inlägg
+ livet
- Såg precis Salmings framträdande framför en stående ovation, tårarna rinner, j*vla sjukdomsjävel. https://youtu.be/eIdcG_ztwec
Postad 16 november 2022 - 09:40
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
+ Artemis 1! (äntligen bär det iväg, förhoppningsvis. på tiden!)
edit:
- Motor #3...
+ Artemis 1!
+ Nytt militärt stöd (luftvärn) till Ukraina!
- Inflation
Redigerat av pacman, 16 november 2022 - 09:42.
Postad 16 november 2022 - 19:19
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12 315 inlägg
+ Artemis I
Skärmavbild 2022-11-16 kl. 17.53.25.png 252,41K
0 Antal nerladdningar
Postad 17 november 2022 - 06:56
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
- Kan inte sova efter att hyresvärden har installerat ny kyl och frys.
Det är skit ifrån Osby, som importerar det billigaste de kan hitta från Kina och Turkiet. Deras dittejpade vinyllogga sitter helt snett på frysen. Både kyl och frys låter betydligt högre än de 43 dB som anges i produktbladen. De är för djupa så att de sticker ut en dryg decimeter mer än de gamla. Ändå har de betydligt mindre utrymme inuti. Men Osby har bara två varianter av kyl respektive frys att välja på, båda för djupa, och Willhem vägrar att köpa in något som passar måtten i en 50-talslägenhet.
Sedan är allt slarvigt monterat. Vi fick inga överskåp för de hade beställt fel sort, så nu är det bara ett tomt rum ovanför med omålad betong.
Både kylen och frysen står snett så att det är en glipa mellan kyl och bänk som ökar till flera mm baktill. För att kylen och frysen inte ska luta emot varandra så att handtagen trycks mot varandra så har "hantverkarna" kilat in en kartongbit mellan skåpen. De lutar åt alla håll än bakåt som de ska göra.
Så amatörmässigt. Hela Willhem skriker amatör. (Nej, det är inte bara till att flytta. Lägenheter växer inte på träd.)
Jag önskar att jag hade råd med eget hus och kunde bestämma själv exakt vad som behövs utifrån vad som passar och funkar. Nu sitter det en j-a byråkrat i en annan del av landet som bestämmer allt. En byråkrat som ska få en riktig j-a utskällning.
Postad 17 november 2022 - 10:08
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Zacabeb,
Istället för att skylla på någon byråkrat. Rikta ilskan mot närmaste ekonom. Som viskade till byråkraten att vinsten ökar 0.005% om man köper den billigaste skiten som finns. *S*
Postad 17 november 2022 - 13:27
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
+ Artemis I
- "It's a dome!"
Postad 19 november 2022 - 15:16
Zacabeb
-
Zacabeb
-
Veteran
-
-
2 479 inlägg
Saker som egentligen inte får diskuteras här, men:
- Att bli utsatt för personangrepp av människor från sitt egna politiska led när man kritiserar religiösa dogmer och människors rätt att vägra rätta sig efter dem. Jag känner mig sårad, förbannad och sorgsen. Att bli kallad egotrippad när man uttrycker solidaritet känns i bröstet. Det är lätt att tänka att det bara går att vifta bort, men det känns ändå.
+ Har gått med i Humanisterna för att behålla förståndet, eftersom det känns som en liten ö av någorlunda förnuft i en superpolariserad värld.
Postad 19 november 2022 - 16:31
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12 315 inlägg
flat-earth.gif 1,08MB
0 Antal nerladdningar
Postad 19 november 2022 - 18:15
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Zacabeb,
Att våga visa sig stark är enkelt. Att våga visa sig solidarisk är alltid provocerande för somliga.
Postad 19 november 2022 - 20:22
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2 318 inlägg
- Edwards griljerade julskinka från Brödernas.
Nu har Edward Blom sålt ut sig totalt, vidrigaste färdiga julskinkan jag ätit. Tusen mil ifrån ”Mor Matildas”.
+ Första löprundan över 5 km sedan diskbråcket i våras.
+ F1-helg
- Säsongens sista F1-helg
Postad 19 november 2022 - 20:27
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Martin,
Skratt. Att dessa influenser och kändisar skulle stå för kvalitet är kanske något naivt.
+ Motorsport.
- Saknar MotoGP 500. Bästa racing på galna vobbelstaket.
Redigerat av PML73, 19 november 2022 - 20:33.
Postad 19 november 2022 - 21:25
MartinAberg
-
MartinAberg
-
Veteran
-
-
2 318 inlägg
Martin,
Skratt. Att dessa influenser och kändisar skulle stå för kvalitet är kanske något naivt.
+ Motorsport.
- Saknar MotoGP 500. Bästa racing på galna vobbelstaket.
Var mer menat som en varning åt andra än att bli idiotförklarad, men du fortsätter briljera med din medmänsklighet.
Att Blom dock skulle sätta sitt namn och ansikte på något som luktar värre än Mamma Scans köttbullar och smakar som ett löv trodde jag faktiskt inte (även om jag förstår att kändisar/influensers/whatever tar alla chanser att tjäna pengar).
Postad 19 november 2022 - 22:44
MrSpokk
-
MrSpokk
-
Guru
-
-
4 194 inlägg
+ F1-helg
- Säsongens sista F1-helg
+ F1
- sista racet på tråkigaste banan.
- Vettels sista race
- Ricciardos sista(?) race
Postad 19 november 2022 - 23:23
PML73
-
PML73
-
Guru
-
-
4 063 inlägg
Var mer menat som en varning åt andra än att bli idiotförklarad, men du fortsätter briljera med din medmänsklighet.
Att Blom dock skulle sätta sitt namn och ansikte på något som luktar värre än Mamma Scans köttbullar och smakar som ett löv trodde jag faktiskt inte (även om jag förstår att kändisar/influensers/whatever tar alla chanser att tjäna pengar).
Vilken feltolkning du gör. Jag gillar ju dig. Önskar dig en skön kväll.
Min bästa kompis körde 500 2-tackt. Och jag fick ofta chans att visa egna talanger inofficiellt...
Redigerat av PML73, 20 november 2022 - 01:34.
Postad 21 november 2022 - 13:35
Ageve
-
Ageve
-
Über-Guru
-
-
12 315 inlägg
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|