* Officiell tråd - Logitech Harmony *
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
265:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
3 312:- |
Postad 22 februari 2010 - 14:39
Postad 22 februari 2010 - 23:08
Är det någon som har eller vet vart man kan få tag i Ikoner för svenska radiokanaler (P3, P4, Bandit , megapol etc)
/Macki
Postad 23 februari 2010 - 22:14
Är det bara för TV som "Favoritikoner" funkar? Hade varit coolt med ikoner för radiokanaler till Squeezeboxen också...
Postad 24 februari 2010 - 12:45
Problemet är att jag kan välja alla ingångar genom harmony-fjärren förutom 'Tuner'. Knappen finns i displayen men ger ingen reaktion hos förstärkaren. 'Tuner' går dock utmärkt att välja från originalfjärren.
Jag har även testat att överföra IR-kommandot från originalfjärren, men det fungerar inte ändå vilket känns väldigt konstigt.
Någon som har tips på hur det kan lösas?
EDIT: Det fungerar nu, tredje försöket med 'Överför råkommando' löste det!
Redigerat av Anders R, 24 februari 2010 - 13:16.
Postad 25 februari 2010 - 10:28
Funderar på att köpa en Logitech Harmony. Men vet inte vilken modell jag ska välja.
Funderar på att köpa en i den lägre prisklassen, alltså en 525, 555 eller 700. Kan någon av er som kanske testat de olika modellerna skriva för och nackdelar med dessa? Eller bara rekommendera vilken man ska köpa?
/K
Postad 26 februari 2010 - 12:53
Postad 28 februari 2010 - 19:45
Stödjer inte Logitech ”Harmony One” blu-ray spelare?? man kan ju inte välja blu-ray spelare på hemsidan här:
Harmony One kompatibilitet
Jag har en Oppo Digital BDP-83 blu-ray, det märket finns inte ens med…

Postad 01 mars 2010 - 08:23
Hej
Stödjer inte Logitech ”Harmony One” blu-ray spelare?? man kan ju inte välja blu-ray spelare på hemsidan här:
Harmony One kompatibilitet
Jag har en Oppo Digital BDP-83 blu-ray, det märket finns inte ens med…![]()
blurayspelare går som dvdspelare. Så söker du på en sådan hittar du Oppon.
Postad 01 mars 2010 - 15:32
Jag funderar på en Harmony One till min Panasonic SA-XR59 då originalfjärrkontrollen försvann på en fest.
På originalfjärren så kan man styra sub pre out nivå.
Tror ni att det finns en möjlighet att konfigurera en Harmony One till att göra detta?
MVH Kribban
Postad 01 mars 2010 - 23:10
Postad 02 mars 2010 - 11:10
Skulle det strula kan du manuellt lära den knapptryckningar från din gamla fjärr också.
som inte finns längre

Postad 04 mars 2010 - 09:47
Hej
Jag funderar på en Harmony One till min Panasonic SA-XR59 då originalfjärrkontrollen försvann på en fest.
På originalfjärren så kan man styra sub pre out nivå.
Tror ni att det finns en möjlighet att konfigurera en Harmony One till att göra detta?
MVH Kribban
Kompabilitetskontroll på logitech.com
Enl denna sida ska det inte vara något problem med din Pana
http://myremotesetup.....th=ProcSpice/
Postad 06 mars 2010 - 12:18
funkar 900:an med vilken IR-RF-omvandlare som helst? Jag har redan en Digialityomvandlare nämligen och det vore ju trist att behöva byta denna.
Postad 06 mars 2010 - 19:11
Jag får sitta och trycka och trycka och trycka, men inte för fort, för då stannar det igen...
Vad behöver jag ändra??? Har provat att ändra knappintervall från 100 till 400 ms...
Funkar utmärkt i övrigt... Kör harmony one...
Postad 08 mars 2010 - 11:54
Är ny (och nöjd) ägare av en 555. Tycker att det mesta funkar bra... Tänkte lära mig så mycket som möjligt, så jag försöker plöja den här jättetråden. Har bara kommit till sid 62 ännu, så jag ber om ursäkt ifall min fråga besvarats tidigare

Har en Panasonic plasma som jag ställt in i "hotel mode", dvs den startar automatiskt på rätt ingång. Eftersom jag kör alla mina enheter/källor genom HDMI förstärkare (Denon 1910) så behöver aldrig TV:n något kommando för "val av ingång". Den startar alltså på rätt ingång och ska aldrig ändras.
Detsamma gäller min HD-box från ComHem. När man startar den så startar den i rätt läge. Den behöver alltså bara ett "on-kommando" vid uppstart.
När jag granskar min aktivitet "Titta på TV" så ser det ut såhär:
- HD-box på
- TV på
- Förstärkare på
- Övriga enheter av
Efter att enheterna satts på skickas följande kommandon:
- HD-box sätts till Tuner
- TV sätts till HDMI1
- Förstärkare sätts till SAT/CBL
Allt funkar bra....MEN jag gissar att denna procedur tar onödigt lång tid eftersom varken TV:n eller HD-boxen behöver ställas till rätt ingång. Dom behöver bara ett "on kommando"
Har försökt söka något enkelt sätt att bara ta bort dom två kommandon som är i fet stil ovan. Men jag hittar inte hur man gör. Någon som har nåt tips?
Postad 08 mars 2010 - 12:33
Allt funkar bra....MEN jag gissar att denna procedur tar onödigt lång tid eftersom varken TV:n eller HD-boxen behöver ställas till rätt ingång. Dom behöver bara ett "on kommando"
Har försökt söka något enkelt sätt att bara ta bort dom två kommandon som är i fet stil ovan. Men jag hittar inte hur man gör. Någon som har nåt tips?
Det där är ett problem som jag också har, men jag har inte lyckats hitta något sätt att i detalj ändra i uppstart/avslut av aktiviteterna. Troligtvis går det inte dessvärre.
Vad du kan göra är att försöka trimma dina delays för enheterna så att de är så korta som möjligt och sekvensen fortfarande fungerar. Det kan korta ner tiden för uppstart lite grand.
En annan möjlighet kan vara att i harmonyprogrammet ta bort alla ingångar för enheten. Då vet jag inte om den fortfarande vill skicka en ingångssignal. Prova det på en "provenhet" av samma modell först, så att du inte ändrar något i din skarpa konfiguration innan du vet om det fungerar.
Postad 08 mars 2010 - 14:27
Det där är ett problem som jag också har, men jag har inte lyckats hitta något sätt att i detalj ändra i uppstart/avslut av aktiviteterna. Troligtvis går det inte dessvärre.
Vad du kan göra är att försöka trimma dina delays för enheterna så att de är så korta som möjligt och sekvensen fortfarande fungerar. Det kan korta ner tiden för uppstart lite grand.
En annan möjlighet kan vara att i harmonyprogrammet ta bort alla ingångar för enheten. Då vet jag inte om den fortfarande vill skicka en ingångssignal. Prova det på en "provenhet" av samma modell först, så att du inte ändrar något i din skarpa konfiguration innan du vet om det fungerar.
Okej, tack för svaret Sigma!
Lite märkligt är det nog kan jag tycka. Måste ju finnas massor av enheter som startar på önskad ingång automatiskt utan att behöva ett särskilt kommando för det.
Ska kolla dom varianter som du föreslår....
Postad 08 mars 2010 - 20:31
Postad 10 mars 2010 - 22:18
Postad 11 mars 2010 - 00:01
Kanske lite off topic men har just suttit i telefon med en svensktalande kille på Logitechsupporten i Toronto. Jag måste säga att det var den i särklass bästa och professionella support jag någonsin fått. Telia, Canal Digital och alla andra man har stångat sig blodig mot genom åren borde gå en kurs hos honom.
Han är grym! Också fått hjälp av honom med några problem jag hade i början efter inköpet av min ONE och han fixade det galant.
Har även snackat en del med en norsk kille på supporten som även han varit väldigt hjälpsam.
Redigerat av Mentos, 11 mars 2010 - 00:02.
Postad 13 mars 2010 - 00:33
Det var lite trixande att få till HDMI-knappen men det går. Prova att skjuta över från orginalfjärren igen, jag fick inte heller det att funka direkt, men efter några försök så gick det.Tänkte bara kolla om det är någon annan som har problem med att switcha HDMI-ut på Marantz 6004 med Harmony One kontrollen. Har kopierat funktionen manuellt från standardfjärren men det vägrar att fungera. Supporten har försökt fixa till det men det har inte hjälpt.
Har även strul med radioläget. Allt startar upp bra men kontrollen ställer sig inte i tuner-mode. Har förval på radiokanalerna på 1-6 knapparna på den vanliga fjärren men när jag trycker på 1-6 på harmonyn så ger den funktionerna från amp-läget, dvs. auto, stereo, source direkt m.m. Inte en enda tuner-mode-knapp fungerar. Har prövat att trycka på tuner-mode i enherer->ljud/videomottagare->InputTuner men det funkar inte alls.
Vore väldigt tacksam för hjälp/tips!
Däremot vet jag inte hur man ska få den att sätta rätt HDMI-utgång genom att bara trycka t.ex "Kolla film på proj" utan att trycka HDMI-knappen. Om det varit en knapp för HDMI-utgång 1 och en för 2, så hade bara varit att lägga in den i sekvensen, men med en växlande knapp känns det värre.
Radioläget blir mycket riktigt som du beskriver, men visst går det väl att gå in i Harmonyprogrammet och ändra vilket kommando som ska vara kopplat till en specifik knapp
Postad 18 mars 2010 - 09:47
Postad 19 mars 2010 - 11:16
Det jag undrar är om jag kan få in "shortkeys" på fjärren, exempelvis på dom färgade knapparna. Skulle vilja ha typ Alt+F4 för att stänga ett fönster....och Alt+Tab för att växla mellan program. Jag har inget trådlöst tangentbord så jag kan inte lära/spela in kommandon.
Redigerat av Parika, 19 mars 2010 - 11:17.
Postad 19 mars 2010 - 14:05
Postad 20 mars 2010 - 14:48
Postad 21 mars 2010 - 19:05
Har testat att ändra det jag hittat efter att ha googlat, tex. Inter-key delay har jag prövat att sätta till 0 och 100 och 200 och 500, men samma sak hela tiden (Inter-Device delay har jag förstått inte har något att göra med detta men testade ändå lite olika). Och har även testat att ändra repeat count till både 0 och 1. Men ingen skillnad.
Originalremoten funkar såklart fint.
När jag lär Harmony'n kommandon så kan jag bara lära i Raw och inte Analyzed format, varför detta? Har hört att det kan påverka.
Någon som har ett förslag? Eller är det 500kr i sjön? För den är totalt oanvändbar just nu, bläddra bland filmer tar nog 1 dag innan jag är igenom samlingen.
Hjälp mig snälla?!
Postad 21 mars 2010 - 19:25
Har testat att ändra det jag hittat efter att ha googlat, tex. Inter-key delay har jag prövat att sätta till 0 och 100 och 200 och 500, men samma sak hela tiden (Inter-Device delay har jag förstått inte har något att göra med detta men testade ändå lite olika).
Inter-device delay kan faktiskt påverka, sätt den till 0 samtidigt som du sätter alla andra delays till 0. Det går lätt att höja dem igen sen om det skulle orsaka problem.
Att läsa in i RAW kan påverka, du kan ha spelat in "tystnad" efter knapptryckningarna som fjärren spelar upp, och att den därför tar tid på sig innan den anser sig ha skickat hela kommandot.
Postad 21 mars 2010 - 19:27
Jo jag har haft den på 0 också, ingen skillnad där. Så jag tror mest på det där med Raw. Men även om jag inte väljer att spela in i Raw så gör den det automatiskt? Hur väljer jag att inte spela in i Raw?Inter-device delay kan faktiskt påverka, sätt den till 0 samtidigt som du sätter alla andra delays till 0. Det går lätt att höja dem igen sen om det skulle orsaka problem.
Att läsa in i RAW kan påverka, du kan ha spelat in "tystnad" efter knapptryckningarna som fjärren spelar upp, och att den därför tar tid på sig innan den anser sig ha skickat hela kommandot.
Tack!
Postad 22 mars 2010 - 09:49
http://www.youtube.c...h?v=ucqmx27yfl0
Kolla hur fort min PC remote skickar signalerna, och även Harmony'n när det gäller min TV, men när den ska skicka det den lärt sig från PC remote'n så går det så långsamt!
Har satt alla delays till 0 och även repeats.
Förslag?
Postad 22 mars 2010 - 11:25
Använder min Harmony 555 för att styra min Laptop. Använder Media Center PC från Logitecs databas...och då får jag all funktionalitet från Microsofts fjärrkontroll. Så långt allt väl....
Det jag undrar är om jag kan få in "shortkeys" på fjärren, exempelvis på dom färgade knapparna. Skulle vilja ha typ Alt+F4 för att stänga ett fönster....och Alt+Tab för att växla mellan program. Jag har inget trådlöst tangentbord så jag kan inte lära/spela in kommandon.
Hittade svaret på min fråga...och nu kan jag göra i princip vad jag vill på datorn via min Harmony

Om man väljer Device enligt följande så får man massor av extra godis i form av tangentbords kommandon mm. Man kan även associera egna shortkey kommandon, alltså själv bestämma vad exemplevis Alt+1, Alt+2 osv ska betyda:
Device type: Computer -> Media Center PC
Manufacturer: Microsoft
Model: Windows Media Center SE
Mer info om detta finns här
Postad 24 mars 2010 - 19:59
Överväger att lämna tillbaka Harmony 900 och istället köra min gamla One tillsammans med en IR-Bender.
Är det någon som vet om en IR-bender är snabbare på att skicka vidare signalerna jämfört med RF->IR?
Postad 24 mars 2010 - 21:17
Har själv samma problem med att det laggar (både till förststärkarens volymkontroll och PVR-boxen). Jag använder dock IR-signalerna från logitechs databas.En liten uppdatering för att visa hur långsamt det verkligen går:
http://www.youtube.c...h?v=ucqmx27yfl0
Kolla hur fort min PC remote skickar signalerna, och även Harmony'n när det gäller min TV, men när den ska skicka det den lärt sig från PC remote'n så går det så långsamt!
Har satt alla delays till 0 och även repeats.
Förslag?
Jag läste på ett engelskt forum att du alltid får med ca: 1 sekund pause när du spelar in RAW-signal. Enda sättet att få bort pausen är om Logitech-kundservice manuellt tar bort den. Tvivlar dock på att den svenska supporten tar sig tid att göra detta

Postad 29 mars 2010 - 09:29
PM'ade en på Logitech's Forum som hörde till supporten, han fixade det direkt. Så nu funkar det utmärkt!Har själv samma problem med att det laggar (både till förststärkarens volymkontroll och PVR-boxen). Jag använder dock IR-signalerna från logitechs databas.
Jag läste på ett engelskt forum att du alltid får med ca: 1 sekund pause när du spelar in RAW-signal. Enda sättet att få bort pausen är om Logitech-kundservice manuellt tar bort den. Tvivlar dock på att den svenska supporten tar sig tid att göra detta
Postad 29 mars 2010 - 09:39
PM'ade en på Logitech's Forum som hörde till supporten, han fixade det direkt. Så nu funkar det utmärkt!
Måste bara säga att Logitechs support är den i särklass bästa jag någonsin varit i kontakt med. Hade en Wireless DJ music system för en massa år sen som slutade ladda. Exakt samma typ av laddkontakter som min harmony 785. Ringde supporten och mailade kvittot och serienummer på produkten och vips hade jag en Squeezebox classic i brevlådan. Jag hade visserligen 2 veckor kvar på garantin så det var ju inget att diskutera.
Nu dock så har min Harmony 785 råkat ut för exakt samma fel. Den laddar inte längre. Och garantin har gått ut för ett år sen. På detta så lyckades min fru slänga fjärren när vi flyttade så när Logitech begärde serienumret på produkten så var det ju svårt att ge dom det. Trots detta, så fick jag visserligen inte en ny produkt men väl 50% rabatt på valfri fjärr på Logitechs hemsida. Snacka om goodwill. Så nu är en Harmony 650 på väg hem till mig för endast 425:-

Postad 29 mars 2010 - 11:12
Jag är inte så intresserad av att fjärren sätter igång alla olika apparater för att jag trycker på knappen "spela dvd" utan jag är mer ute efter att ha "alla knappar" från mina olika fjärrkontroller samlade i samma fjärr.
Om jag tex använder en knapp som heter "apa" på min Onkyo reciever ofta - finns den knappen lätt åtkomlig i lcd-fönstret på Logitech One om jag programmerat in den enheten?
/micke
Postad 29 mars 2010 - 11:27
hej, jag har funderat på att köpa en Logitech one och har några frågor.
Jag är inte så intresserad av att fjärren sätter igång alla olika apparater för att jag trycker på knappen "spela dvd" utan jag är mer ute efter att ha "alla knappar" från mina olika fjärrkontroller samlade i samma fjärr.
Om jag tex använder en knapp som heter "apa" på min Onkyo reciever ofta - finns den knappen lätt åtkomlig i lcd-fönstret på Logitech One om jag programmerat in den enheten?
/micke
Du bestämmer helt själv vilka knappar och i vilken ordning de ska synas på touchdisplayn.
När du lägger till en enhet så läggs alla knappar till men de kan man ändra runt hur man vill.
Postad 29 mars 2010 - 11:27
Det går att lösa på det sättet, men då måste du "lura" fjärren så att den inte slår igång alla enheter som ingår i aktiviteten. Det gör du enklast genom att säga att "PowerOn" resp. "PowerOff" görs med helt andra knappar, som inte gör något alls, t.ex. PilUpp. Då tror fjärren att den slår igång alla enheter, men egentligen skickar den bara nonsenskommando till dem.
Fast aktivitetstänkandet är inte så dumt, så det kan vara värt att ge det en chans så som det är tänkt.
Det går att konfigurera på det sättet utan problem. Du väljer själv vilka knappar som ska finnas tillgängliga på pekskärmen, och vad alla de övriga knapparna på fjärren ska göra.
Postad 29 mars 2010 - 11:35
Är det någon fördröjning på en såndär "bender"?
Postad 29 mars 2010 - 11:59
Jag har mina enheter innanför frostade glasluckor och det händer att min harmony one missar något kommando då och då... kan jag åtgärda detta med en "ir-bender" eller liknande? Eller blir det något galet då om signalen både från fjärren och "bendern" träffar en enhet samtidigt? Dom släcker inte ut varandra eller något sånt knäppt? Nån som har en och vill testa?
Det finns lite inställningar i Harmonyprogrammet där man genom deras troubleshooting-guide kan säga att enheterna inte reagerar varje gång man trycker, så kan den höja signalstyrkan eller öka antalet omsändningar eller något sådant.
Men det kanske du redan har provat?
IR-bender har jag dessvärre inget erfarenhet av, så där kan jag inte hjälpa dig.
Postad 29 mars 2010 - 13:23
Jag har mina enheter innanför frostade glasluckor och det händer att min harmony one missar något kommando då och då... kan jag åtgärda detta med en "ir-bender" eller liknande? Eller blir det något galet då om signalen både från fjärren och "bendern" träffar en enhet samtidigt? Dom släcker inte ut varandra eller något sånt knäppt? Nån som har en och vill testa?
Jag har IR-Bender till min förstärkare trots att IR-signalerna även träffar den samtidigt. För mig funkar det utmärkt och signalerna stör inte ut varandra. Det ska nog generellt inte vara något problem, dock kan det nog vara specifikt för varje enhet hur de reagerar.
Postad 29 mars 2010 - 14:17
Måste bara säga att Logitechs support är den i särklass bästa jag någonsin varit i kontakt med. Hade en Wireless DJ music system för en massa år sen som slutade ladda. Exakt samma typ av laddkontakter som min harmony 785. Ringde supporten och mailade kvittot och serienummer på produkten och vips hade jag en Squeezebox classic i brevlådan. Jag hade visserligen 2 veckor kvar på garantin så det var ju inget att diskutera.
Nu dock så har min Harmony 785 råkat ut för exakt samma fel. Den laddar inte längre. Och garantin har gått ut för ett år sen. På detta så lyckades min fru slänga fjärren när vi flyttade så när Logitech begärde serienumret på produkten så var det ju svårt att ge dom det. Trots detta, så fick jag visserligen inte en ny produkt men väl 50% rabatt på valfri fjärr på Logitechs hemsida. Snacka om goodwill. Så nu är en Harmony 650 på väg hem till mig för endast 425:-
du får jättegärna skriva vad du tyckte om den fjärren när du fått hem den... jag har en 555 själv men är väldigt intresserad av en 650... har dock inte hittat den i butik ännu...
Postad 29 mars 2010 - 14:28
/micke
Postad 29 mars 2010 - 14:39
Ja, det kan nog bero på vilka produkter du försöker styra. Jag har en ir-bender och plåt-luckor framför utrustningen. Har jag dörrarna öppna så är det inte alltid att signalen blir rätt. Träffsäkerheten är bättre om dörrarna är stängda. Så nån form av störning känns det som att det är.
@Jokim:
Will do!

Redigerat av endumen, 29 mars 2010 - 14:41.
Postad 30 mars 2010 - 10:37
/micke
Postad 02 april 2010 - 16:47
Jag har tänkt mig att programera så att volume på förstärkaren och kanal +- frin digitalboxen alltid är aktiva oberonde av enheter och det ska man kunna göra men gör man det efter man lagt till alla enheter eller gör man det på en gång?
Har försökt letat lite på forumet och på Harmonys men inte lyckats finna något bra svar.
Tacksam för tips och vad man bör tänka på
Thomas
Postad 02 april 2010 - 16:57
Harmonyn lägger till dom vanligast kommandona, men du kan gå in och ändra i "enheten", jag tror att det heter "anpassa knappar" eller något liknande. Där kan du anpassa knapparna som du vill (Även de i pekskärmen)Jag har precis börjat programera en Harmony One och började med en OPPO BDP-83 och det funkar väl som det ska men jag fick ingen möjlighet att välja vilka comandon som ska finnas var och i vilken ordning. Ska man inte kunna göra det? som det blev nu så fick jag en massa comandon som jag aldrig kommer att använda. Är det något man får justera efteråt?
Allt kommer lösa sig när du börjar skapa "aktiviteter"Jag har tänkt mig att programera så att volume på förstärkaren och kanal +- frin digitalboxen alltid är aktiva oberonde av enheter och det ska man kunna göra men gör man det efter man lagt till alla enheter eller gör man det på en gång?

Postad 02 april 2010 - 16:58
Du går in på ytteligare knappar och flyttar dom du vill se först högst upp med pilarnaJag har precis börjat programera en Harmony One och började med en OPPO BDP-83 och det funkar väl som det ska men jag fick ingen möjlighet att välja vilka comandon som ska finnas var och i vilken ordning. Ska man inte kunna göra det? som det blev nu så fick jag en massa comandon som jag aldrig kommer att använda. Är det något man får justera efteråt?
Det gör du i aktiviteter sedan alla enheter är lagradeJag har tänkt mig att programera så att volume på förstärkaren och kanal +- frin digitalboxen alltid är aktiva oberonde av enheter och det ska man kunna göra men gör man det efter man lagt till alla enheter eller gör man det på en gång?
Har försökt letat lite på forumet och på Harmonys men inte lyckats finna något bra svar.
Tacksam för tips och vad man bör tänka på
Thomas
Edit Ähum, samma sak men det får stå kvar som bekräftelse då

Redigerat av Benkke, 02 april 2010 - 16:59.
Postad 03 april 2010 - 10:06
Jag har lyckats flytta knapparna i displayen som jag vill men när jag ska lägga till aktiviteter så blir jag lite fundersam på hur det funkar. Jag vill att volume och kanal +- skall fungera oavsett vilken enhet jag har valt, som det verkar nu så måste jag välja en aktivitet till exempel lyssna på musik för att den funktionen skall funka eller missar jag något. Det verkar också som man behöver välja bort dom comandon jag redan valt bort när man skapar en aktivitet vilket känns lite bökigt om man vill ha knapparna på samma plats.
Thomas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar