Vet inte om jag postat denna.
är bänken väldigt stor eller är personerna väldigt små?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 21 October 2014 - 12:13
är bänken väldigt stor eller är personerna väldigt små? Postad 21 October 2014 - 13:41
Tack torvaldur och Morgan!
Här är en från High Tatras. Såg inte alls ut såhär men tyckte den blev häftig ändå! High Tatras by Hofverberg Photography, on Flickr
Postad 21 October 2014 - 18:00 Haha, bra bild! Snyggt Morgan, hade velat haft löven lite ljusare bara Dramatiskt! Snyggt Postad 21 October 2014 - 18:11
+1 klick ![]() Nikkor 135mm f/2 Ai-s Vivitar Nikon AT-3/AI Extension Tube 36mm by Ronny Olsson, on Flickr Redigerat av Unregistered6e59ce73, 21 October 2014 - 18:12. Postad 21 October 2014 - 19:41 Blev snygg hursomhelst. Hur såg det ut då? Storm incoming
IMG_5544.jpg 702.44K
10 Antal nerladdningar
Postad 22 October 2014 - 08:26
Väldigt bra bild Ronny - gillar den mjuka tonen och färgerna
Torvald - mäktig bild Postad 22 October 2014 - 09:00
Tack ska ni ha!
Torvaldur, det var grått och mulet, ingen skymt av solen alls faktiskt. Riktigt bra bild själv! Postad 22 October 2014 - 09:36
riktigt snygga bilder alla. cool bild Hugo även om det inte ser naturligt ut
kör en höstbild från skogen ![]() 1,6 sek. vid f - 16 ISO 100 01 oktober 2014 Andreas Christensen_ by andreassofus, on Flickr Postad 22 October 2014 - 11:56
Mycket fin Andreas...fint ljus, färger och komp......jättefin !!
Kör du med filter och långa slutartider på dessa ? Vilken tid på dygnet och vilket filter ? Redigerat av mstoltz, 22 October 2014 - 11:57. Postad 22 October 2014 - 12:00
Kolla under bilden så ser du slutartiden. Vad är det för filter du pratar om?
Postad 22 October 2014 - 12:28
He he...såg att det var 1,6 sekunder slutartid......så tänkte att du använde ett filter eller nått Postad 22 October 2014 - 12:31
Aha nej det krävdes bara så lång tid för att då en korrekt exponering med f16
Postad 22 October 2014 - 22:19
Här en bild på min lillebrors nyfödda dotter - så nu e man en stolt farbror
Bifogad fil(er)Postad 23 October 2014 - 07:24 Tack Morgan! Jo, gammal bild som jag hittade, lekte visst med långa slutartider nån gång i tiden.. Men angående tidigare diskussion om att inte slänga så mycket bilder, det är kul att ibland gå tillbaka och hitta bilder som man nu ser på med lite nya ögon.
Kewl! Snyggt Ronny! Gillar den! Från jan-2012. ![]() 1-25 sec at f - 1,4, ISO 400, 30 mm, IMG_5616 by b.lok, on Flickr Postad 23 October 2014 - 12:33
Tackar Morgan, uppskattas - äntligen har man någon att ta barnbilder på
Postad 23 October 2014 - 12:49
Nu jäklar får du visa vart skåpet skall stå och ta många bebis bilder !! Postad 23 October 2014 - 12:59
Hahahaha - ja nu skall Nikonen glöda - ska bli skoj o se hur 85an presterar
Redigerat av Unregistered19078543, 23 October 2014 - 12:59. Postad 23 October 2014 - 17:36 härlig känsla, mysig bild Postad 23 October 2014 - 18:44
Tack för kommentarerna, fina bilder från er också!
En till från High Tatras: Štrbské Pleso by Hofverberg Photography, on Flickr
Redigerat av MORD, 23 October 2014 - 18:45. Postad 23 October 2014 - 19:30
Finfint Björn och Hugo
![]() Nikkor 135mm f/2 Ai-s Vivitar Nikon AT-3/AI Extension Tube 20mm by Ronny Olsson, on Flickr Postad 23 October 2014 - 20:10 Grym! Fortsätt posta bilder därifrån! Självporträtt
IMG_5472.jpg 583.06K
4 Antal nerladdningar
Postad 23 October 2014 - 20:12
Härliga bilder Mord & Ronny
Fräck bild Torvald Redigerat av Unregistered19078543, 23 October 2014 - 20:13. Postad 23 October 2014 - 20:38 Snyggt. Lite mystisk känsla av den där byggnaden också Bra Ronny! vilken mysko sak! Postad 24 October 2014 - 08:09
Tack Micke och Morgan!
Snyggt Mord! Tack Ronny. Riktigt bra själv där. Cool grej. ![]() 1-100 sec at f - 1,4, ISO 800, 30 mm, IMG_5960 by b.lok, on Flickr Redigerat av knobloch, 24 October 2014 - 08:09. Postad 24 October 2014 - 19:02
Som vanligt väldigt fina bilder.
Man kan ha sin egen klocka Bifogad fil(er)Postad 25 October 2014 - 18:58
Oj grymma bilder.
Har haft kalas i 2 dagar för min dotter som fyllde 13. Hon önskade sig mer än annat en Iphone.... Vet inte varför det blev så mycket halo runt hennes huvud, kanske för att det är ett fönster bakom eller ?
Redigerat av mstoltz, 25 October 2014 - 18:59. Postad 25 October 2014 - 20:43
Hehe cool bild Morgan...men vad i helskotta är det hon visar med telefoonen??
Halon kan ha med ljuset utanför att göra ,,,ja. Postad 26 October 2014 - 08:24
Tack Velo !
Bilden är tagen med dom mest dåliga förhållanden, dvs inomhus i nästan mörker osv Jo hon ville visa en bild som hon tagit med sin nya iphone på vår hund Postad 26 October 2014 - 13:41
Welcome home :-)
Bifogad fil(er)Redigerat av Unregisteredf904966d, 26 October 2014 - 13:48. 2 användare läser detta ämne0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |