I skogen och plockar mossa
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 27 October 2014 - 10:41
Snygga två senaste Morgan! Cool bild med iPhonen. Vill se mer bilder på den söta vovven
Behaglig bild Björn, riktig mysstämning Postad 27 October 2014 - 12:00
Tack Ida och Björn
Oj Björn, som Ida sa, riktigt mysig bild, gillas hur har du fått till den där härligt brunaktiga murriga tonen ? Postad 27 October 2014 - 16:09
Björn - varm & mysig bild med ett väldigt bra ljus
Morgan - härlig bild - finns inte mycket som slår en tur i skogen Jag kör på med en svamp till. Revenge of the Mushroom Bifogad fil(er)Postad 27 October 2014 - 17:41 Fint Morgan, har du lagt oskärpa i efterhand? Mysmyspys! Postad 28 October 2014 - 08:39
Haha, tack.. Lite kul, för det här var när fru Lok var bortrest på tjejweekend på landet, så jag och en kompis käkade middag hemma hos honom (med alla barnen). Men det var ganska mysigt, det var det. Micke, det ser ut som att Morgan har dragit ner klarheten på bakgrunden, kan det stämma Morgan? Morgan, jag redigerade nog i princip som jag alltid brukar. Det var nog lite brunaktigt och murrigt i rummet helt enkelt. Snyggt Torvaldur! Min första Halloweenpumpa ![]() 1-320 sec at f - 2,0, ISO 400, 35 mm, IMG_9501.jpg by b.lok, on Flickr Redigerat av knobloch, 28 October 2014 - 08:39. Postad 28 October 2014 - 10:26
Vackert Torvaldur!
Grym pumpa Björn! Med den lär ni knappast få nå besök över helgen Postad 28 October 2014 - 11:44
Tack Micke !
Ja ytterst lite för att förstärka effekten Snyggt Torvald ! He he..Grymt bra karvat där Björn Postad 28 October 2014 - 12:10 +1 Postad 28 October 2014 - 13:51
Tack för kommentarerna! Måste erkänna att jag blev ganska nöjd med resultatet.
Jag har ju finskt påbrå, så förmodligen underlättade det karvandet med 'niven. Postad 28 October 2014 - 16:14
Riktig cool pumpa Björn - vakna upp med den sidan om sig så gör man nog i byxan
Postad 28 October 2014 - 18:48 Snyggt! Bra jobbat Björn! Postad 28 October 2014 - 19:25 Haha, mycket snyggt för att vara första försöket! Minimalism
IMG_6050.jpg 563.46K
5 Antal nerladdningar
Postad 28 October 2014 - 19:37
Som vanligt är det grymma bilder, lite extra + knobloch ljusbild
Har en björk på andra sidan av min gata som jag försökt få en bra höstbild på men det blåser ständigt just nu. Även om en inte blev som tänk gillar jag denna pånågot sätt Bifogad fil(er)Postad 29 October 2014 - 07:56
Tack Bast, Micke, Torvaldur och Mikael!
Hur var det med antalet "r" i det där ordet Morgan? Stilrent! ![]() 1-250 sec at f - 1,4, ISO 4000, 35 mm, IMG_9446.jpg by b.lok, on Flickr Redigerat av knobloch, 29 October 2014 - 07:58. Postad 29 October 2014 - 08:06
He he he......ja du Björn, man ska ju rulla på rrrrr:en har jag hört
Tack Björn !! Cool bild själv att skärpan är satt på nallen, ser nästan ut som att den skall ta henne Postad 29 October 2014 - 16:14
Crater Lake 1
IMG_6023.jpg 868.52K
2 Antal nerladdningar
Redigerat av torvaldur, 29 October 2014 - 16:15. Postad 29 October 2014 - 17:54 Fint Morgan, lutar lite Skön bild intressant landskap Postad 30 October 2014 - 08:45 Tack, ja den ser nästan lite ond ut. Fin reflektion igen. Postad 30 October 2014 - 09:58
Jag hoppas att det är vintergatan så jag inte skriver att det är de överallt
Postad 30 October 2014 - 11:23
Snyggt notime, smart att få med skyltningen också för det kan vara svårt att hitta Milky Way
Postad 30 October 2014 - 11:29
Bra första försök notime. Har i och för sig inte testat det där själv så har ingen koll på hur svårt det är.
Har så många porträttbilder nu så jag spammar den här tråden lite också... ![]() 1-500 sec at f - 1,4, ISO 4000, 35 mm, IMG_9235.jpg by b.lok, on Flickr Postad 30 October 2014 - 13:48
Gör inget Björn....alltid kul med bilder från dig
Så även denna...mycket fint ! Redigerat av mstoltz, 30 October 2014 - 13:48. Postad 30 October 2014 - 14:04
Fint Björn! Nallen är lite kuslig
Morgan, din FoRRest och Reflektion är jättefina! GIllar den djupa blå tonen på vattnet och vinjetteringen gör sig väldigt bra Postad 30 October 2014 - 14:09
He he...tack Ida.......ska ändra namnet till FoRest Postad 30 October 2014 - 14:38
Oj vilka bilder ni tagit, ni får ursäkta ny börjar takterna. Ha de en bild på att det kunde bli lite vila västernkänsla i bilden .
Bifogad fil(er)Postad 31 October 2014 - 06:47
Tack tack Micke !
Från samma sjö
Redigerat av mstoltz, 31 October 2014 - 06:48. Postad 31 October 2014 - 08:10
Tack Morgan och Ida!
Nice! Fint kompat Morgan. ![]() 1-640 sec at f - 1,4, ISO 100, 35 mm, IMG_9527.jpg by b.lok, on Flickr Postad 31 October 2014 - 22:43 Grymt djup färg där Morgan, läckert härlig bild! Postad 02 November 2014 - 20:47
en bild från Lights in Alingsås
1044-forum-1040-17 mm-ISO 200-30,0 sek. vid f - 6,3-NIKON D7100.jpg 1.01MB
1 Antal nerladdningar
Postad 02 November 2014 - 22:40
Tack Morgan och Micke.
Kul på ekorren Torvaldur. Ser ut som ett häftigt ställe Peter. ![]() 1-15 sec at f - 10, ISO 100, 35 mm, IMG_9595.jpg by b.lok, on Flickr 3 användare läser detta ämne0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |