Kommande spel- Xbox 360
3515 svar till detta ämne
Postad 06 december 2007 - 22:14
PalmiNio
-
PalmiNio
-
Mega-Guru
-
-
8 074 inlägg
Vad hände med den här spelhösten, Nej då GTA IV, Splinter Cell, Fable 2 och Army of Two uppskjutna. Kane & Lynch, Area 51, PES 2008, TimeShift, Virtua Fighter 5, Jericho och Soldier of Fortune var riktigt stora besvikelser. Assassins Creed var inte mycket mer än okej och Call of Duty 4 var jätte roligt. Sen var det bara Mass Effect kvar och det var inte intressant för min del.
Var inte Bioshock, Halo 3 eller Orange Box heller intressanta? Ja då kan jag förstå att det inte varit någon rolig höst för din del 
Jag räknar inte Augusti och September som höst månader 
Och när var det sagt att Fable 2 skulle dyka upp i år? Vad exakt var felet på Virtual Fighter 5? bästa i serien och online. Enda jag blev riktigt besviken på var Kane & Lynch Sen att september inte skulle vara höst?
Postad 06 december 2007 - 23:36
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Och när var det sagt att Fable 2 skulle dyka upp i år?
Aldrig såvitt jag kommer ihåg.
Postad 06 december 2007 - 23:49
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Och när var det sagt att Fable 2 skulle dyka upp i år? Aldrig såvitt jag kommer ihåg.
Har varit 2008 ända från början Edit. Måste nämna oxå att den nya GTA 4 trailern gjorde mig riktigt sugen faktiskt. Tyckte förra trailern var skit.
Redigerat av Outrage, 06 december 2007 - 23:50.
Postad 07 december 2007 - 03:01
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1 930 inlägg
Vad hände med den här spelhösten, Nej då GTA IV, Splinter Cell, Fable 2 och Army of Two uppskjutna. Kane & Lynch, Area 51, PES 2008, TimeShift, Virtua Fighter 5, Jericho och Soldier of Fortune var riktigt stora besvikelser. Assassins Creed var inte mycket mer än okej och Call of Duty 4 var jätte roligt. Sen var det bara Mass Effect kvar och det var inte intressant för min del.
Var inte Bioshock, Halo 3 eller Orange Box heller intressanta? Ja då kan jag förstå att det inte varit någon rolig höst för din del 
Jag räknar inte Augusti och September som höst månader 
Och när var det sagt att Fable 2 skulle dyka upp i år?
Vad exakt var felet på Virtual Fighter 5? bästa i serien och online.
Enda jag blev riktigt besviken på var Kane & Lynch
Sen att september inte skulle vara höst?
GameSpot hade Q4 2007 som releasedatum ett tag. Virtua Fighter 5 var ett riktigt ###### skit fighting spel. September är nya augusti
Postad 07 december 2007 - 10:58
b0wlingb0y
-
b0wlingb0y
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Ny GTA trailer ute nu, gjorde ju inte begäret mindre direkt...
Postad 07 december 2007 - 15:32
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
GameSpot hade Q4 2007 som releasedatum ett tag.
Nu har du lärt dig det. Lita inte på spelsidor som Gamespot och IGNs releasedatum. De bara sätter ut något, men har ingen aning
Postad 07 december 2007 - 17:18
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1 930 inlägg
GameSpot hade Q4 2007 som releasedatum ett tag. Nu har du lärt dig det. Lita inte på spelsidor som Gamespot och IGNs releasedatum. De bara sätter ut något, men har ingen aning 
Nu handlade iofs mitt inlägg iofs inte om just Fable 2, var bara tvungen att dra upp det då det alltid är någon som hackar på vad man tycker och tänker. Typ: Jag: Halo 3 är nog den sämsta skiten jag spelat faktiskt, imo Någon: Det är det inte, det är det bästa som nånsin släppts, vad är dåligt då? Du har fel! Halo 3 GOTY ffs. Jag: Men jag tycker att Halo 3 verkligen är dåligt. Någon: Skit snack, bästa som någonsin gjorts i spelväg Nu var det ju inte riktigt så illa, men jag tycker om att förstora upp saker som hänt  Edit: Stavfel
Redigerat av ShaManIX, 07 december 2007 - 17:20.
Postad 07 december 2007 - 18:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Nu handlade iofs mitt inlägg iofs inte om just Fable 2, var bara tvungen att dra upp det då det alltid är någon som hackar på vad man tycker och tänker.
Jo, jag håller med. Jag kom ihåg när jag var i achievmentstråden och skröt om att jag klarat inferno på EDF 2017... Då var det någon avundsjuk ***** som sa detta (och personen i fråga hade inte ens spelat det!): För att du är den enda som spelade det skitspelet 
Det är som du säger...ALLTID ska någon klanka ned på ens favoritspel
Postad 07 december 2007 - 23:45
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1 930 inlägg
Det är som du säger...ALLTID ska någon klanka ned på ens favoritspel 
Man tar seden dit man kommer?
Postad 11 december 2007 - 15:29
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
De har nu presenterat kartan till Burnout Demot som kommer på Torsdag. Bara att plugga in och memorera.
Postad 13 december 2007 - 11:02
Unregisteredd6fd98d2
-
Unregisteredd6fd98d2
-
Användare
-
-
221 inlägg
De har nu presenterat kartan till Burnout Demot som kommer på Torsdag.
Bara att plugga in och memorera.
Finns uppe nu, 835.52MB
Postad 13 december 2007 - 11:32
Samplehead
-
Samplehead
-
Forumräv
-
-
577 inlägg
De har nu presenterat kartan till Burnout Demot som kommer på Torsdag.
Bara att plugga in och memorera. Finns uppe nu, 835.52MB 
Detta får man tanka när man kommer hem ikväll. Någon som vet ifall crash läget fortfarande finns kvar i nya Burnout? Är sjukt beroende framkallande på live.
Postad 13 december 2007 - 12:48
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Typiskt att man skulle jobba länge idag...
Kom gärna med recensioner och observationer.
Postad 13 december 2007 - 21:17
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Tyckte Burnout Paradise kändes oorganiserat...
Det var svårt att hitta genvägar, man var tvungen att hitta racen, när de väl startade fattade man riktigt aldrig vilken nivå dessa egentligen låg på. Var de svåra, enkla eller anpassade efter ens egen nivå? Och isåfall; ska man köra om samma race hela tiden när man når nästa nivå?
Hittade inte heller stunt-krascherna, men det kunde varit att jag inte spelade det tillräckligt för att hitta det.
Å andra sidan; grafiken var suverän, krash-fysiken också. Saknade musik i spelet; det verkar som om det bara spelades musik när man racade och inte när man körde runt och utforskade?
Demon gav ett spel som verkar lovande, men inte ett 100% säkert köp. Vill nog se vad recensenterna som har en chans att spela i full-läge tycker först.
Postad 14 december 2007 - 00:11
{OLD}Reaper
-
{OLD}Reaper
-
Veteran
-
-
1 740 inlägg
Drog ner demot till Frontlines: Fuel of War, men efter att ha testat så kände jag bara ett enda stort...Meh!
Postad 14 december 2007 - 01:18
Dolph_Lundgren
-
Dolph_Lundgren
-
Beroende
-
-
1 170 inlägg
efter att spelat Frontlines FOW så kom jag att tänka på en sak.
unreal motorn är fruktansvärt överskattad.
FOW använder den och precis som alla andra spel Utom UT och GOW ser det ut som sterilt skit.
kan faktiskt inte komma på något spel med UT motorn som sätt bättre än medelmåttigt ut.
har även hört en del om stämningar pga bristande support.
visst mass effect är snyggt men lider av en massa tekniska problem...
im seeing a pattern.
Postad 14 december 2007 - 01:46
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
kan faktiskt inte komma på något spel med UT motorn som sätt bättre än medelmåttigt ut.
Bioshock. Brothers in Arms- om man bortser från bilderna som kom idag. Finns en lista här http://en.wikipedia....Unreal_Engine_3Men det är väl upp till vad utvecklarna gör med den. Mass Effect, Bioshock och Gears är trots allt 3 av de snyggaste spelen på 360. Vegas och BIA ser väl också ganska bra ut. Epic blev stämda eftersom de blev anklagade för att skyffla tid och pengar till Gears of War istället för att vidareutveckla motorn. De blev stämda av Silicon Knights. Angående Turning Point så har jag sett en del av det på Gametrailers och gäspat mig igenom det mesta. Utvecklarna har ju inte gjort ett enda spel heller så... Trauma Studios was an American computer game developer company founded in 2003. They were most known for having created Desert Combat, the most successful mod of Battlefield 1942.
On September 1, 2004, Digital Illusions CE bought Trauma Studios. Since then, they had been collaborating on creating the first-person shooter Battlefield 2, follow-up to Battlefield 1942. On June 7, 2005, Digital Illusions announced that they would shut down Trauma Studios.
In January, 2006, the team behind Trauma Studios was hired by well-known publisher THQ to create a new internal development studio known as Kaos Studios. Their first game, Frontlines: Fuel of War, was set for a Holiday 2007 release but was delayed to February 2008 to avoid the crowded holiday release schedule.
Postad 14 december 2007 - 16:16
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
http://digitalstore....lay0801_ss3.jpgTomb Raider: Underworld - PS3/360/PC, 2008 Developed by Crystal Dynamics. Play Magazine has the first details. "Lara's adventure takes place after the events of **** Raider Legend. Her adventure will be a thrill ride for anyone new to the franchise. The emphasis is on bringing Lara's world to life, a lush, vast interactive world that reacts and remembers. It's pure woman versus wild."
"In the level where Lara explores Southern Mexico, she leaves footprints in the mud, but it's raining so they wash away. The bodies she leaves behind in combat encounters will stay, however, as will the debris from any destruction she causes."
"we developed a hybrid lighting model that combines dynamic lights with carefully created light maps to make our world look stunning in ways that none of the available methods could achieve alone."
Moreover, when Lara kneels on a muddy outcrop, only her knee will be covered in dirt and this will gradually dissipate as she continues on her journey.
Yum Hoppas inga av er som bojkottar Eidos nu pga Kane and Lynch/ Gamespot debaclet är Tomb Raider fans.
Redigerat av Zoiler, 14 december 2007 - 16:18.
Postad 15 december 2007 - 23:48
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
efter att spelat Frontlines FOW så kom jag att tänka på en sak. unreal motorn är fruktansvärt överskattad. FOW använder den och precis som alla andra spel Utom UT och GOW ser det ut som sterilt skit. kan faktiskt inte komma på något spel med UT motorn som sätt bättre än medelmåttigt ut. har även hört en del om stämningar pga bristande support. visst mass effect är snyggt men lider av en massa tekniska problem... im seeing a pattern.
när jag spela frontline demot fick jag en stor SUCK ZzZzZz here we go again (granater, pistoler bla bla bla).
Postad 16 december 2007 - 03:04
SC-Zap
-
SC-Zap
-
Guru
-
-
6 963 inlägg
Varför testar du ens fps-spel när du helt uppenbart hatar dem så mycket?
Postad 16 december 2007 - 07:42
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Raynilsson
Är de inte dags att ge upp fps spel å hålla dig till Super Mario istället
Postad 16 december 2007 - 11:01
`rzr
-
`rzr
-
Beroende
-
-
1 067 inlägg
Längtar grymt mycke efter Rage. Verkar vara ett råcoolt fps/bilspel baserat på IDsoftwares nya Tech5-motor. Ingen fel på kvalitén där inte..  Trailer: http://www.gametrail...ayer/23174.html
Postad 16 december 2007 - 11:09
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
Raynilsson Är de inte dags att ge upp fps spel å hålla dig till Super Mario istället 
yup, super mario är 1000 gånger mer underhållande än krigsspel.Så självklart håller jag mig till Mario mer än dessa spel.Nu väntar jag på BRA xbox 360 spel som alan wake, banjo kazooie, alone in the dark och fable 2.2008 blir ett bra spelår. Varför jag prova detta krigsspel kan jag inte svara på.Hade inget för mig så jag tanka ner det för att jag var sugen på att bli mer upprörd över att det tillverkas så mycket skit nuförtiden.
Postad 21 december 2007 - 17:19
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Demo: Dark Messiah: Elements Content: Dark Messiah: Elements DEMO Price: Free Availability: Not available in Japan Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD,INTENSE VIOLENCE,PARTIAL NUDITY] Play Dark Messiah Elements Xbox360 Exclusive DEMO with Single Player and Multiplayer campaigns.
Har det kommit även till EU? Verkade vara ett ganska bra RPG när det kom till PC och nu ska de ha fixat en hel del av de tusentals buggar som svärtade ned PC-versionen.
Postad 30 december 2007 - 20:17
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Ett Talesspel kommer till 360 för att förstärka RPG lineupen ytterligare: http://sakuraba.coco...om/discography/Tales of Vesparia (XB360)¹Exklusivt eller inte? Trailern ser helt ok ut: http://www.gametrail...ayer/29217.htmlLite nytt om nästa Tomb Raider också. Tomb Raider Underworld: http://www.neogaf.co...ad.php?t=222455Skillnaden mot TR: Legends:   Man kan återigen bli blöt med andra ord, men det ser mycket bättre ut nu.
Postad 04 januari 2008 - 19:19
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Ajdå. Kingdom under Fire: Circle of Doom ser lite floppigt ut. Reviews: Burnout Paradise - 9, 9, 9 Unreal Tournament 3 - 8, 8.5, 8 Kingdom Under Fire: COD - 3, 4, 4Culdcept Saga - 8, 7.5, 8 Konstigt nog får Burnout bra betyg. Kanske inte gör så mycket med restart... Kanske måste köpa det i reabacken någon gång. Culdcept Saga får bra betyg. Kul med fler bra RPG. Edit: För övrigt så ser Mercs 2 mycket bättre ut nu än förut. Det tar sig:    Fler.
Redigerat av Zoiler, 04 januari 2008 - 19:23.
Postad 04 januari 2008 - 19:56
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Ett Talesspel kommer till 360 för att förstärka RPG lineupen ytterligare:
http://sakuraba.coco...om/discography/
Tales of Vesparia (XB360)¹
Exklusivt eller inte?
De har tagit bort (XB360) på den sidan. Med tanke på hur bra Eternal Sonata, Lost Odyssey och Blu Dragon sålt i japan så är det väl tveksamt att det blir exklusivt för 360, verkar vara ett väldigt japanskt spel så att säga. Det var ett litet intressant rykte i det senaste EGM. Unannounced Microsoft first party sequel in the works for Microsoft's next console
En handheld månne?
Postad 04 januari 2008 - 20:12
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
De har tagit bort (XB360) på den sidan. Med tanke på hur bra Eternal Sonata, Lost Odyssey och Blu Dragon sålt i japan så är det väl tveksamt att det blir exklusivt för 360, verkar vara ett väldigt japanskt spel så att säga.
Tror förvisso inte MS eller någon annan utvecklare räknar med att något spel ska sälja bra i Japan på 360. De utvecklar globalt och Tales är en global serie med massvis av spel släppta utanför Japan. Nu har förvisso Blue Dragon/Eternal Sonata inte sålt så jättebra globalt heller men... Anyway, det återstår att se hur det blir. Är också tveksam, tror mer på multiplattform eftersom Tales hörde hemma på PS2 för det mesta. En handheld månne?
Felskrivning mer troligt.
Postad 05 januari 2008 - 16:03
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
De menade förmodligen 'next-gen console' inte 'next console'
Postad 07 januari 2008 - 15:56
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
 After reconquering the fans with Tomb Raider: Legend and the commemorative version of it's 10th Anniversary, Lara Croft prepares for a return in great style with an adventures produced exclusively for the PS3 and Xbox 360.
Tomb Raider: Underworld follows the time line of the previous title, features a new engine and according to Eric Lindstrom, Creative Director of Crystal Dynamics who was present at the event, it will be focused on 3 points: "Lara against the world and the wild nature; Lara will affect the surroundings and the surroundings will affect Lara; Lara will do everything we expect from her". With this we can immediately understand the objectives of CD with this new chapter, mainly the importance that will be given to a vast and interactive world and to the [source (not the correct word)] of exploration, obeying then to the true spirit of the series, without ignoring a universe of new possibilities that the new consoles will allow to be introduced in the game.
Och första bilden på Mirrors Edge  Parkourspelet i Första Person ni vet. Av DICE.  Artikel
Postad 07 januari 2008 - 16:06
Unregistered56e968a9
-
Unregistered56e968a9
-
Beroende
-
-
1 431 inlägg
Vilka spel är på gång som är 360 exclusive?
Börjar vackla lite och fundera på att sälja av den vite boxen till förmån för en svart box... (och nej, menar inte elite utan PS3 om nån nu ville vara lustig)
Redigerat av Unregistered56e968a9, 07 januari 2008 - 16:07.
Postad 07 januari 2008 - 16:32
rayko
-
rayko
-
Mästare
-
-
3 653 inlägg
Alan wake
GTA (exklusiva missions)
Banjo kazooie 3
Killer instinct 3 (på G)
Gears of war 2
HALO WARS
är dom jag kommer på nu
Postad 08 januari 2008 - 04:13
Magnus M
-
Magnus M
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Några till som är exklusiva :
Fable 2
Ninja Gaiden 2
Splinter Cell: Conviction
Postad 08 januari 2008 - 09:20
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Kolla in Zoilers lista från neogaf. Där skriver de dessutom om det är ett exklusivt spel.
Den listan borde ändå kollas. Trodde inte att det fanns SÅ många spel att se fram emot 2008.
Postad 08 januari 2008 - 14:29
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Jo, här har du den listan: http://www.neogaf.co...ad.php?t=223922Väldigt komplett och ständigt uppdaterad lista full med bilder och annan information som utvecklare, datum och ev. exklusivitet. Bättre än något vi kan hitta på
Postad 08 januari 2008 - 15:58
Unregistered6810b893
-
Unregistered6810b893
-
Guru
-
-
6 702 inlägg
Demon till The Club är släppt nu. 1,36 Gb.
Postad 08 januari 2008 - 16:47
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Vilka spel är på gång som är 360 exclusive? Börjar vackla lite och fundera på att sälja av den vite boxen till förmån för en svart box... (och nej, menar inte elite utan PS3 om nån nu ville vara lustig)
Ha båda är inte att tänka på. Det är jag sugen på, slippa välja är bra.
Postad 08 januari 2008 - 23:19
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1 930 inlägg
Ere bara för mig det tagit typ 4 timmar att få hem 92% av The Club?
Postad 08 januari 2008 - 23:22
DanielSchenström
-
DanielSchenström
-
Beroende
-
-
1 102 inlägg
Och sen tar det en 4 minuter att inse att det inte var värt ens tid och 4 sekunder att delete:a skiten
Postad 08 januari 2008 - 23:58
Majorglenn
-
Majorglenn
-
Mästare
-
-
3 071 inlägg
Vet inte hur många av er som känner til brädspelet Blood Bowl som Games Workshop gjorde i början av 90 talet (tror jag iaf). Jag spelade detta flitigt, å fram tills idag har det gjorts några försök att för aöver spelet tll dataspels världen utan att lyckats. men nu: Blood Bowl is a "game" of American football played by the insane warriors of the fantasy Warhammer universe. Based on Games Workshop's renowned board game, Blood Bowl will allow you to create and manage teams that will take part in epic battles where fair-play is for sissies.
Various races of players are available : Orcs, Goblins, Elves, Dwarves, Humans, Lizard Men and Chaos.
Once you've picked your team, you'll be able to progress it through the various leagues, taking on opponents that have their own particular strategies.
Blood Bowl will be playable in two modes :
- Real-time : for fast-moving and action-packed matches
- Turn-based : for a more strategic style of play.
A multiplayer mode is also planned so that leagues can be created and managed on-line.
BB_1__screenshot_viewer_medium.jpg 30,18K
0 Antal nerladdningar
BB_2__screenshot_viewer_medium.jpg 29,07K
0 Antal nerladdningar
BB_3__screenshot_viewer_medium.jpg 32,45K
0 Antal nerladdningar
BB_4__screenshot_viewer_medium.jpg 32,81K
0 Antal nerladdningar
BB_5__screenshot_viewer_medium.jpg 35,85K
0 Antal nerladdningar
BB_6__screenshot_viewer_medium.jpg 35,4K
0 Antal nerladdningar
Jag ser med spänning fram emot detta. nån mer? Sen såg jag även trailern till spelet Prototype nyss! DAMN!!! Verkar förbannat coolt; verkar vara en blandning mellan Assasins creed, mercenaries, GTA och the darkness!
03___Hijacked__screenshot_viewer_medium.jpg 27,43K
0 Antal nerladdningar
5_20__20Consume_20POV__screenshot_viewer_medium.jpg 18,71K
0 Antal nerladdningar
04___Fullstop__screenshot_viewer_medium.jpg 26,56K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Majorglenn, 09 januari 2008 - 00:10.
Postad 09 januari 2008 - 00:51
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Prototype är väl som Crackdown... Superhjälte som hoppar omkring i sandboxstaden. Dvs exakt samma upplägg som Radical Entertainments tidigare spel Hulk: Ultimate Destruction  . De har gjort Scarface också (mycket bra) så de har erfarenhet av typen av spel.
Postad 09 januari 2008 - 09:43
lesterjester
-
lesterjester
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Vet inte hur många av er som känner til brädspelet Blood Bowl som Games Workshop gjorde i början av 90 talet (tror jag iaf). Jag spelade detta flitigt, å fram tills idag har det gjorts några försök att för aöver spelet tll dataspels världen utan att lyckats.
Wohooo! Jag har gått och tänkt på att det borde komma en ny portning av detta. Fast jag trodde iofs att det skulle komma till XBLA eftersom Carcassone och Settlers har släppts där. Nu väntar jag bara på en klassisk warhammertitel med live stöd och virtuell figurmålning, sen är det digitala nörderiet i princip ultimat!
Postad 09 januari 2008 - 17:53
Topper Harley 77
-
Topper Harley 77
-
Veteran
-
-
1 997 inlägg
Postad 09 januari 2008 - 22:35
C Upp
-
C Upp
-
Lärjunge
-
-
422 inlägg
Vilket godis detta skulle kunna bli !
Även om det bara är ett rykte så känns det väldigt aktuellt... Jag vill spela
Postad 09 januari 2008 - 22:44
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Ja det där låter bra, det hoppas vi på.
Postad 10 januari 2008 - 09:58
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Artikel om Just Cause 2. http://www.gamereact...
Postad 12 januari 2008 - 14:59
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
You try to pick up a StormTrooper and he grabs onto a crate while screaming. You yank up on him with the Force again, and both the 'Trooper and the crate fly into the air. The force powers and the physics get even crazier; if you force push a metal door, it twists and deforms realistically. Some of the other things that stood out: Star Wars Force Unleashed previewLåter wicked.
Postad 12 januari 2008 - 15:45
P0cky
-
P0cky
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Tycker det är alldeles för lite prat om Soul Calibur 4 här! Speciellt efter den här nyheten: Yoda och Darth Vader!
Postad 12 januari 2008 - 17:24
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38 106 inlägg
Tja, vi har en tråd om det i spelkonsolforumet
Postad 12 januari 2008 - 18:18
P0cky
-
P0cky
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Whops 
Men det förtjänar lite uppmärksamhet till!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|