Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield: Bad Company 2 (PS3)

5060 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt (175 medlem(mar) har röstat)

Singleplayer

1. 5 (44 röster [25.14%])

Procent av omröstning: 25.14%

2. 4 (65 röster [37.14%])

Procent av omröstning: 37.14%

3. 3 (51 röster [29.14%])

Procent av omröstning: 29.14%

4. 2 (9 röster [5.14%])

Procent av omröstning: 5.14%

5. 1 (6 röster [3.43%])

Procent av omröstning: 3.43%

Multiplayer

1. 5 (130 röster [74.29%])

Procent av omröstning: 74.29%

2. 4 (36 röster [20.57%])

Procent av omröstning: 20.57%

3. 3 (2 röster [1.14%])

Procent av omröstning: 1.14%

4. 2 (4 röster [2.29%])

Procent av omröstning: 2.29%

5. 1 (3 röster [1.71%])

Procent av omröstning: 1.71%

Rösta Gäster kan inte rösta
Battlefield: Bad Company 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9.088234 (33) 50:-
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.357142 (13) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 1 6.999998 (6) Inga priser
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 8.333332 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 05 August 2010 - 15:27

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

*plockar fram popcornen*

:)

du kan lägga tillbaka dom;) tänkte inte starta nån " drama " här det är bara tröga amerikanare som gör det :D

Postad 05 August 2010 - 15:31

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Inte ens på de två första lådorna?
Tank med optic brukar ju annars vara standard på de...

Faktiskt inte, de tog sig in och sprängde på det gamla hederliga sättet, iofs så tog de sig in med 3 tankar som brände några skott i när den var armad men det var ingen långdistansrobot som kom.

Brukar själv skjuta sönder första basen som attacker då den är så extremt öppen och relativt svårt att skjuta mycket folk på.

matcher på över 1 timme är fan fett nice! känns ju riktigt fint när man vinner :)

Kändes riktigt bra, var nära nog på snortokig på slutet också. När det var 6-7 tickets kvar så började resten av laget att springa runt och jag med 2 andra blev lämnade med den sista mcom som var A i detta fallet. Den var armad när den siste personen sköts så det var på jäsken.

Postad 05 August 2010 - 15:40

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

du kan lägga tillbaka dom;) tänkte inte starta nån " drama " här det är bara tröga amerikanare som gör det :)

Personligen så tycker jag att du ska skippa wifi på ps3an och börja köra trådat!

Lär börja strax efter 20:00 ikväll.

Rätt fin kväll igår med platina på m1a1 thompson och m9 pistolen.

Så nu skjuts det med M1 Garanden och Grachen

Postad 05 August 2010 - 16:05

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Personligen så tycker jag att du ska skippa wifi på ps3an och börja köra trådat!

Lär börja strax efter 20:00 ikväll.

Rätt fin kväll igår med platina på m1a1 thompson och m9 pistolen.

Så nu skjuts det med M1 Garanden och Grachen

jo funderar på att göra det

okej behöver du squade så skicka ett meddelande så bjuder vi dig

härligt då är du ju ifatt mig snart haha :) är uppe i 2039 kills med m9:an för tillfället:)

Postad 05 August 2010 - 16:23

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

oftast när vi lämnar beror det på helt andra saker så du tror min w/l är så hög för jag loggar ut hela tiden?

Aha trodde när du väl var så nära 10 att du logga ur.. Hade ja själv gjort iaf haha...
Tycker själv att ja har hoppat ur servern fler än vad ja brukar göra dem senaste dagarna om de beror på servrarna eller mitt internet de har ja inte en aning om.. Jaja hoppas vi möts på fältet... För ja har en skruvmejsel ja skulle behöva dela ut :)

Postad 05 August 2010 - 16:53

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Aha trodde när du väl var så nära 10 att du logga ur.. Hade ja själv gjort iaf haha...
Tycker själv att ja har hoppat ur servern fler än vad ja brukar göra dem senaste dagarna om de beror på servrarna eller mitt internet de har ja inte en aning om.. Jaja hoppas vi möts på fältet... För ja har en skruvmejsel ja skulle behöva dela ut :D

serverna är helt åt skogen vissa dagar funkar det bra sen vissa funkar inte alls blir utloggad varje match typ

jo det lär vi säkert göra! ända sen jag börja lira med thomasson så har man mött fler o fler svenskar vilket alltid är roligt :)

Postad 05 August 2010 - 18:00

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Uppmaning: 12 vs 12 ! Och ja, MHB:are i vardera lag..

No rules? :) Eller så kan man ju alltid förbjuda.. typ knivningar!

Postad 05 August 2010 - 19:29

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Sen kan vi förbjuda att man skall använda våld mot varandra också.

Postad 05 August 2010 - 19:46

Wuthi
  • Wuthi
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
möter knapp svenskar ute på slagfält.

vilka banor spela ni på??

Postad 05 August 2010 - 20:15

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

möter knapp svenskar ute på slagfält.

vilka banor spela ni på??

Alla rush och conquest banor, utom conquest på Port Valdez
Eftersom jag och Phille blev helt ägda på den igår...

Sen kan vi förbjuda att man skall använda våld mot varandra också.

Får man använda rök?

Redigerat av nedman, 05 August 2010 - 20:18.

Postad 05 August 2010 - 20:24

Wuthi
  • Wuthi
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
vad har ni för ps3 använda namn??

möter man er på slagfälter så vet man vem man ska akta sig för

som ni skriver verka ni ganska bra haha :(

Postad 05 August 2010 - 20:34

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0

Får man använda rök?

Om du inte dödar med den :(

Postad 05 August 2010 - 21:10

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

vad har ni för ps3 använda namn??

möter man er på slagfälter så vet man vem man ska akta sig för

som ni skriver verka ni ganska bra haha :(

lägg till mig på psn om du vill lira med seriöst folk :D

L_-Sweden_-L

Postad 05 August 2010 - 22:16

Wuthi
  • Wuthi
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

lägg till mig på psn om du vill lira med seriöst folk :(

L_-Sweden_-L

jag lägger till dig på psn.

jag gilla tema work och vinna haha.

men kan inte påpeka att jag är jätter bra, men blir bätre :D

du verka vara grym på bbc2 :)

Postad 06 August 2010 - 12:00

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
varför lämnade ni alla igår?

Postad 06 August 2010 - 12:39

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
Vilken skit kväll det var igår.
Buggiga servrar, blev utkastad x antal gånger.
När det sedan startar om så kunde man nästan bara använda sig av skitvapnen M1 - (det är kass Rick)

Som toppen av det hela så lyckas man äntligen få trophy "döda 5 vänner"
Sorry Cell
Men givetvis så blev det inte registrerat!
(Vem skall man nu kniva?)

Postad 06 August 2010 - 14:55

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Nedan: Du vet vem jag röstar på.. Tomten :(

Sry att jag drog igår utan att säga adjö men orkade inte vänta på en ny server när den kasta ut alla! Jag är på't igen vid sex-tiden..

Postad 06 August 2010 - 15:02

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0

varför lämnade ni alla igår?

Nelson bay men kom igen vem vill inte lämna den servern... Får se om ja kommer in o spelar lite ikväll beror helt på och de blir nå bio eller inte...

Postad 06 August 2010 - 15:35

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Nelson bay men kom igen vem vill inte lämna den servern... Får se om ja kommer in o spelar lite ikväll beror helt på och de blir nå bio eller inte...

ni lämnade på Atacama Desert med

Postad 06 August 2010 - 19:12

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
M1:an är grym Nedan. Lär dig älska den.

Postad 06 August 2010 - 20:10

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0

ni lämnade på Atacama Desert med

Alltid kul o lira emot bra motstånd, men seriöst va en squad på 3 personer emot 9 rank 50 är inte
så ###### roligt i längden. När 3-4 av de andra skulle käka etc lr varför de nu hoppa ur så kändes de
som de va bättre o köra på en ny server för oss 3 som va kvar.

Postad 06 August 2010 - 20:28

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Alltid kul o lira emot bra motstånd, men seriöst va en squad på 3 personer emot 9 rank 50 är inte
så ###### roligt i längden. När 3-4 av de andra skulle käka etc lr varför de nu hoppa ur så kändes de
som de va bättre o köra på en ny server för oss 3 som va kvar.

ni var 8 ifrån mhb och ni lämnade 2 serverar på en kväll så kom inte med nåt skitsnack

och lägg ner det med kniven ni kommer ingen vart med det

Redigerat av l_-Sweden_-l, 06 August 2010 - 20:47.

Postad 06 August 2010 - 21:17

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Va vill du och vad är ditt problem

Postad 06 August 2010 - 21:22

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Va vill du och vad är ditt problem

jag har inga problem, jag undra bara varför ni lämna 2 gånger på samma kväll?

Postad 06 August 2010 - 21:33

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3008 inlägg
  • 0
Men jag skrev ju varför vi som va kvar sist hoppa ur?
Du vet de finns folk med liv på forumet som inte kan spela flera timmar i sträck.
Även om ja själv är en utav dem som kan lira en hel kväll utan avbrott.
Men som sagt att lira 3 pers emot er 8 är inte så roligt.
Sen hur du kan få de till skitsnack, de får ju stå för dig.

Postad 06 August 2010 - 21:37

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Men jag skrev ju varför vi som va kvar sist hoppa ur?
Du vet de finns folk med liv på forumet som inte kan spela flera timmar i sträck.
Även om ja själv är en utav dem som kan lira en hel kväll utan avbrott.
Men som sagt att lira 3 pers emot er 8 är inte så roligt.
Sen hur du kan få de till skitsnack, de får ju stå för dig.

ni var minst 7 stycken varje match

först mötte vi er på atacama vi vann sen börja ni köra c4 igenom hela banan då vann ni sen gjorde vi likadant efter det var ni borta sen möttes vi på nelson bay där vi stoppa er i andra basen sen var vi attackers och då tog vi alla lådor utan c4 sen var ni borta igen så varför lämna ni?

Postad 06 August 2010 - 21:50

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Hämtar popcornen :)

Postad 06 August 2010 - 21:56

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
.

Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 07 August 2010 - 23:34.

Postad 06 August 2010 - 22:32

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Nu tar vi varandra i hand och sjunger We shall overcome !

Ja kan ju säga att ja lämna av den enkla anledningen att ja behöver äta... Vet inte om du får allt serverat o så men ja vill gärna gå ifrån spelet när ja käkar.. Och sen brukar de vara när en MHBare lämnar brukar dem andra följa eftervi är som en hel familj som har mat-tider efter varann haha...

,Dem flesta har ett liv utanför BF..

men ni lämna fortfarande 2 gånger samma kväll?

men nu om jag inte har nåt liv enligt vad har då thomasson som har familj och heltidsjob?

om ni tycker det är så jobbigt att möta så oss kanske ni ska lägga knvien på hyllan och sluta jaga thomasson ni lyckades ju inte så bra sist

Redigerat av l_-Sweden_-l, 06 August 2010 - 22:33.

Postad 06 August 2010 - 22:46

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

M1:an är grym Nedan. Lär dig älska den.

Nix, skit vapen - i klass med mg36.

Postad 06 August 2010 - 22:49

phnoll
  • phnoll
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Jag tycker att det är ganska gay att tjaffsa så där.. :)

Nix, skit vapen - i klass med mg36.

Inget lir ikväll?

Postad 06 August 2010 - 22:49

Unregisteredf4c610b4
  • Unregisteredf4c610b4
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0

... lägga knvien på hyllan och sluta jaga thomasson...

Om man inte ska kniva thomasson vad finns det då för mening med spelet?

Postad 06 August 2010 - 23:01

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Jag tycker att det är ganska gay att tjaffsa så där.. :)

Inget lir ikväll?

Nu!!

Postad 07 August 2010 - 00:13

Tomten20
  • Tomten20
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Eller "dö tomten"

Man ska inte va så arg :)
Det e bara goda avsikter från min sida se det som en smörkniv.

Postad 07 August 2010 - 09:34

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Men vafan! Folk får väl lämna o joina hur dom vill!
Jag förstår inte problemet?!

Postad 07 August 2010 - 09:44

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Men vafan! Folk får väl lämna o joina hur dom vill!
Jag förstår inte problemet?!

har du läst dom senaste inläggen?

Postad 07 August 2010 - 09:56

Kimpost
  • Kimpost
  • Beroende

• 1134 inlägg
  • 0
Som utomstående (spelar inte spelet, och känner ingen inblandad), så måste jag säga att den som verkar gnälla mest är du l_-Sweden_-l. Lighten up, vet jag. :)

Du undrade varför några MHB:are lämnade två kartor. Du fick svar om Nelson Bay och du fick svar om Atacama Desert, men av någon märklig anledning dög inte svaret för dig. Varför kan du inte acceptera att några drog på grund av att de skulle äta, och att andra drop på grund av taskig server och några på grund av att de var för få kvar.

Du tycker istället att alla förklaringar är skitsnack, och efter det drar du upp knivjakt som om det vore fel. Vad är det du stör dig på egentligen? Berätta nu, vi lyssnar.

Redigerat av Kimpost, 07 August 2010 - 10:04.

Postad 07 August 2010 - 10:23

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Som utomstående (spelar inte spelet, och känner ingen inblandad), så måste jag säga att den som verkar gnälla mest är du l_-Sweden_-l. Lighten up, vet jag. :)

Du undrade varför några MHB:are lämnade två kartor. Du fick svar om Nelson Bay och du fick svar om Atacama Desert, men av någon märklig anledning dög inte svaret för dig. Varför kan du inte acceptera att några drog på grund av att de skulle äta, och att andra drop på grund av taskig server och några på grund av att de var för få kvar.

Du tycker istället att alla förklaringar är skitsnack, och efter det drar du upp knivjakt som om det vore fel. Vad är det du stör dig på egentligen? Berätta nu, vi lyssnar.

ska jag va ärlig så tycker inte jag att det var några svar.

och när det gäller det med kniven så tycker jag bara det var löjligt att försöka kniva thomasson han visste hela tiden var ni var så vi höll hans rygg jag tror bara han blev knivad 1 gång av vemfantrordu inte säker men var nog han

det som verkligen störde mig var inlägget ifrån voldoo eller vad han nu heter " det flesta har ett liv utanför bf"

Postad 07 August 2010 - 10:24

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
:) Följer med spänning :(

Tror att den största anledningen, generellt, till att folk droppar är att - ingen tycker om att förlora!
Sedan så blir det ibland lite domino effekt, lämnar en och sedan invitar folk - ja då drar alla.

Själv så tycker jag inte om när folk spawn dödar en - det kan få en till att lämna ett spel...

Postad 07 August 2010 - 10:27

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

och när det gäller det med kniven så tycker jag bara det var löjligt att försöka kniva thomasson han visste hela tiden var ni var så vi höll hans rygg jag tror bara han blev knivad 1 gång av vemfantrordu inte säker men var nog han

Alla vill kniva Thomasson, bara för att man vet att han blir djävulskt irriterad...

Postad 07 August 2010 - 10:43

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Alla vill kniva Thomasson, bara för att man vet att han blir djävulskt irriterad...

men ni förlora ju matcherna då iallafall vad jag har sett :)

Postad 07 August 2010 - 10:44

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

ska jag va ärlig så tycker inte jag att det var några svar.

Vad ville du haft för svar då "Vi blev alla så rädda för dig och dina vänner att vi stängde av och la oss och grät hela natten" hade de kanske funkat :) nej fan äta bör man annars dör man :(
Nej men tror anledningen till att dom flesta svarar dig fortfarande är att det är så roligt att läsa dina inlägg :P

EDIT: alla bryr sig inte så mycket om sin w/l att dom får problem med wifi när det börjar bli ont o tickets

Redigerat av vvv, 07 August 2010 - 10:45.

Postad 07 August 2010 - 10:56

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Äh helt ärligt jag har slutat bry mig, blir mest tragikomiskt när en hel squad jagar mig. Det blir lätt övertydligt när man skjuter 1 person och genast har 3st som direkt vet vart man är och fullkomligt struntar att skjuta folk runtikring mig utan försöker hoppa in i smeten och kniva.

Vad jag har mest problem med är att här pratar vi om ett forum där vi ska spela med varandra och hålla varandra om ryggen, men det blir mest tvärtom effekt. Ingen utav er förutom tomten20 har åkte på en kniv helt i onödan och jag skickade en ursäkt till honom då det inte alls var honom jag var ute efter utan personen framför honom.

Men jag kan sällan påstå att knivningar som riktas mot mig är så helt oplanerade, MadAbilitys knivning på isla innocentes faller inom ramen olyckor då det stod en hel del folk runtikring mig vid båten och 3 av 5 som stod där hade spect act kittet på assault.

Men om ni tycker det gagnar er så fortsätt med kniven, men ni flesta har fler vapen att platta än kniven vill jag lugnt påstå.

Sedan är jag väl inte helt oskyldig med kniven heller med mina snart 1300 knivningar, men jag går inte ut för att jaga MHB folk som många tycker är jätteroligt.

Men det är smickrande att läsa Jontes kommentar som är hysteriskt rolig måste jag säga.

Väl mött på slagfältet ikväll, M1 Garand och Grachen ska plattas så ställ er gärna på rad med ryggen i mot mig jag lovar jag använder alla vapen jag har utom kniven.

Postad 07 August 2010 - 11:02

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Vad ville du haft för svar då "Vi blev alla så rädda för dig och dina vänner att vi stängde av och la oss och grät hela natten" hade de kanske funkat :( nej fan äta bör man annars dör man :P
Nej men tror anledningen till att dom flesta svarar dig fortfarande är att det är så roligt att läsa dina inlägg :D

EDIT: alla bryr sig inte så mycket om sin w/l att dom får problem med wifi när det börjar bli ont o tickets

:)

Jag spelade säkert 20 matcher igår med sweden, snowman och wuthi och vi förlorade två. Sweden åkte ut ett par gånger men kom tillbaka så han har även connection problems när vi vinner. Tomten20 spelade med oss någon match på slutet också.

Och visst bryr vi oss alla om wins, för ingen vill väl egentligen inte förlora annars skulle ingen c4 mcoms med quads,cobras,blackhawks osv. Kunde man så skulle säkert folk c4 teammates och skicka in.

Postad 07 August 2010 - 11:12

Wuthi
  • Wuthi
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Äh helt ärligt jag har slutat bry mig, blir mest tragikomiskt när en hel squad jagar mig. Det blir lätt övertydligt när man skjuter 1 person och genast har 3st som direkt vet vart man är och fullkomligt struntar att skjuta folk runtikring mig utan försöker hoppa in i smeten och kniva.

Vad jag har mest problem med är att här pratar vi om ett forum där vi ska spela med varandra och hålla varandra om ryggen, men det blir mest tvärtom effekt. Ingen utav er förutom tomten20 har åkte på en kniv helt i onödan och jag skickade en ursäkt till honom då det inte alls var honom jag var ute efter utan personen framför honom.

Men jag kan sällan påstå att knivningar som riktas mot mig är så helt oplanerade, MadAbilitys knivning på isla innocentes faller inom ramen olyckor då det stod en hel del folk runtikring mig vid båten och 3 av 5 som stod där hade spect act kittet på assault.

Men om ni tycker det gagnar er så fortsätt med kniven, men ni flesta har fler vapen att platta än kniven vill jag lugnt påstå.

Sedan är jag väl inte helt oskyldig med kniven heller med mina snart 1300 knivningar, men jag går inte ut för att jaga MHB folk som många tycker är jätteroligt.

Men det är smickrande att läsa Jontes kommentar som är hysteriskt rolig måste jag säga.

Väl mött på slagfältet ikväll, M1 Garand och Grachen ska plattas så ställ er gärna på rad med ryggen i mot mig jag lovar jag använder alla vapen jag har utom kniven.

hahaha
skön skrivet av dig de sista meningarna haha :)

Postad 07 August 2010 - 11:14

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
@ola
nej alltså var väll lite ironi i det sista med wifi, men spelade några gånger med sweden för ett tag sedan och han hoppade ur några gånger precis innan vi förlora men förstår väll givetvis att han inte alltid gör det.

Ledsen att göra dig besviken men min kniv var ämnad för dig men ta det lungt du behöver inte springa till ps3:an och ta bort mig från listan, har redan fixat det :)

Redigerat av vvv, 07 August 2010 - 11:21.

Postad 07 August 2010 - 11:16

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Det kan jag hålla med om.

Postad 07 August 2010 - 11:28

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

nej alltså var väll lite ironi i det sista med wifi, men spelade några gånger med sweden för ett tag sedan och han hoppade ur några gånger precis innan vi förlora men förstår väll givetvis att han inte alltid gör det.

Ledsen att göra dig besviken men min kniv var ämnad för dig men ta det lungt du behöver inte springa till ps3:an och ta bort mig från listan, har redan fixat det :)

Tänkte kniva tillbaka samma runda, men struntade i det. Orkar som sagt inte bry mig längre tycker ni det är skitkul så är jag glad att kunna göra lyckliga om inte annat för några minuter. Det är skönt att veta att man har den inverkan på er i alla fall.

Men detta bevisar ju min tes, knivningar av mig är helt helt oplanerade. När sådana tillfällen dyker upp skjuter jag, men det är väl där skillnaden ligger antar jag.

Och nej jag hade inte tänkt att ta bort dig för den delen heller, men du gör som du känner för. Misstänker att det har att göra med att jag tog bort Aandione, nog för att det var en timeout för hans del då hans knivning av mig var planerad oavsett vad som sägs, jag stod ensam på helikopter plattan och man ser vem som står där flera sekunder innan man sätter kniven i någon, det hjälps inte att jag sköt någon utav er i MHB precis innan ni satte mcom stationen bredvid så den informationen hade gått fram till honom också. Ursäkten var att han var ute efter voldoo som inte ens hade samma kit som mig. Förutom det så var ni 11 i erat lag då, ni var 4 i en squad och ingen invite dök upp ni var 11st i lite över 5 minuter också så det fanns tillfällen att bjuda över mig men icke.

Men kör hårt grabbar, jag är som sagt glad över att kunna glädja er en stund

Jag får invites direkt av vissa andra jag spelar med nu så fort något sådant händer, de hoppar till och med ur matcher för att skapa en ny full squad om det är 12st i det laget de spelar i för tillfället.

Väl mött på slagfältet grabbar

Redigerat av Ola Thomasson, 07 August 2010 - 11:33.

Postad 07 August 2010 - 11:31

l_-Sweden_-l
  • l_-Sweden_-l
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

@ola

alla har väl lämnat nån gång innan man förlorar, jag klarar inte av en förlust jag blir så fruktansvärt arg och det kan gå ut över squadet så därför brukar jag lämna 10-15 min så jag har lugnat ner mig sen är jag på det igen

Postad 07 August 2010 - 11:51

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Mig har du också tagit av misstag ! Fick ett fint förlåt meddelande strax efter haha.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.