Då är du den mest tursamma jag känner, för varje bild du postar är supersnygga !!
Postad 18 December 2014 - 20:02
Då är du den mest tursamma jag känner, för varje bild du postar är supersnygga !!
Postad 18 December 2014 - 20:31
Kamikaze!Tackar.. haha.. jo ibland skall man ha lite tur
Sony A7 + Zeiss Makro-Planar T* 100mm f/2 by Ronny Olsson, on Flickr
Postad 20 December 2014 - 15:14

Chain Bridge by Hofverberg Photography, on Flickr
Postad 20 December 2014 - 15:52
Postad 20 December 2014 - 23:33
25 mm_1-320 sec at f - 1-8_ISO 200.jpg 213.76K
6 Antal nerladdningar
Postad 21 December 2014 - 14:46
IMG_8229.jpg 267.78K
4 Antal nerladdningar
Postad 21 December 2014 - 15:29
Intressant form och skärpedjup Micke. Stålrep.
Redigerat av Velodynamic, 21 December 2014 - 15:32.
Postad 21 December 2014 - 21:31
Som vanligt riktigt fina bilder alla.
Här hemma har det varit sjukdomar och all stress för att få färdigt det sista inför julen.
Samt dåligt väder med regn och storm, så man tar det man har ...en julgranskula.
Postad 21 December 2014 - 23:27
Tack. Det är dock inte i närheten av Luleå, utan i Jämtland.Fint sken där "Torvan".
Kan det vara någonstans i Luleå-trakten?
Intressant form och skärpedjup Micke. Stålrep.
Postad 22 December 2014 - 07:10
Härligt snygg Morgan!
Tack Pingo:)
Ja man får ta det man har när tiden och väder inte räcker till
Postad 22 December 2014 - 09:29
Fina bilder hörni! Visste inte heller att du bott utomlands Mord.
Här är en av bilderna med nya kärleken, Nikon D750.
20141220_0142_fornfoto - 35.0 mm f-1.4 @ 35 mm - 1-80 sec at f - 4,0 @ ISO 3600.jpg 680.28K
4 Antal nerladdningarISO 3600.
Postad 22 December 2014 - 10:03
Jodå visst har jag bott utomlands! Under dessa 2 år har jag haft möjlighet att besöka Prag och Budapest och ställena runt om. Har fått se mycket av östra europa, eller centrala europa som dom kallar det.
Här är en till från morgonen innan planet
Budapest morning by Hofverberg Photography, on Flickr
Postad 22 December 2014 - 18:11
fint plan!Breitling_wingwalkers_RIAT_2014 by Pingo2002, on Flickr
samma här...Här hemma har det varit sjukdomar och all stress för att få färdigt det sista inför julen.
Samt dåligt väder med regn och storm, så man tar det man har ...en julgranskula.
fin kula!
intressant, vad har du gjort där utomlands då?Tack för kommentarerna. Snyggt Velo och ni andra också!
Jodå visst har jag bott utomlands! Under dessa 2 år har jag haft möjlighet att besöka Prag och Budapest och ställena runt om. Har fått se mycket av östra europa, eller centrala europa som dom kallar det.
Här är en till från morgonen innan planet
Budapest morning by Hofverberg Photography, on Flickr
Mycket fin bild, gillar färgerna mycket
25 mm_1-50 sec at f - 1-8_ISO 1000.jpg 269.72K
0 Antal nerladdningar
Postad 22 December 2014 - 18:42
såg pärlemormoln för första gången idag. grymt coolt tycker jag. tittade ut genom fönstret hemma och fick se konstiga moln och konstiga färger. skyndade fram med kameran och fick ett par bilder från balkongen. försvann väldigt fort.
Bifogad fil(er)
Postad 22 December 2014 - 22:03

Sony A7 + Zeiss Makro-Planar T* 100mm f/2 by Ronny Olsson, on Flickr
Postad 23 December 2014 - 08:22
+1Mycket fina bilder på hela sidan
Sony A7 + Zeiss Makro-Planar T* 100mm f/2 by Ronny Olsson, on Flickr
Riktigt cool den Ronny
Fin ljusstake Micke.Cool bild Ronny!
25 mm_1-125 sec at f - 1-8_ISO 200.jpg 122.01K 2 Antal nerladdningar

1-800 sec at f - 2,8, ISO 250, 85 mm, IMG_1026.jpg by b.lok, on Flickr
Postad 23 December 2014 - 14:58
Häftigt Andreas!
En till från samma morgon, ljuset förändrades helt, ja sen satt jag I LR med den ett tag. Om opacity skulle finnas i LR så hade jag dragit ner den till 15% men det går ju inte

Chain Bridge by Hofverberg Photography, on Flickr
Postad 23 December 2014 - 16:06
Skål och God Jul på er :-)
Bifogad fil(er)
Postad 23 December 2014 - 18:04
Snyggt fara!!!
Redigerat av mstoltz, 23 December 2014 - 18:04.
Postad 24 December 2014 - 08:48
25 mm_1-125 sec at f - 1-8_ISO 640.jpg 238.54K
0 Antal nerladdningar
Postad 25 December 2014 - 01:04
Bjuckar på en gatufotobild från Mörby C medelst Iphone. Juligare kan det väl inte bli?

#lAXFIlé
Bonusbild
Postad 25 December 2014 - 13:37
God jul alla!
Bjuckar på en gatufotobild från Mörby C medelst Iphone. Juligare kan det väl inte bli?
#lAXFIlé
Vill bara få de till AXLF (Axel Foley)
:-P
Postad 25 December 2014 - 14:40
supersött Morgan!I väntan på tomten...
25 mm_1-100 sec at f - 1-8_ISO 800.jpg 294.48K
2 Antal nerladdningar
Postad 25 December 2014 - 22:06
Väldigt bra bilder men tycker Mords 2 bilder sticker ut - väldigt sköna färger
Postad 25 December 2014 - 22:53
Julkula-stor.jpg 9.24MB
6 Antal nerladdningar
Redigerat av Simz, 25 December 2014 - 22:57.
Postad 26 December 2014 - 06:13
+1Grymt Torvald
Snygg Simz
Har inte samma glans på mina kulor
6052-forum-1552-40 mm-ISO 640-1-25 sek. vid f - 3,2-NIKON D7100.jpg 564.7K
2 Antal nerladdningar
Redigerat av Unregistered124686ac, 26 December 2014 - 06:53.
Postad 26 December 2014 - 08:05
25 mm_1-50 sec at f - 2-8_ISO 800.jpg 262.15K
2 Antal nerladdningar
Postad 26 December 2014 - 08:39
Mycket fin och stilren bild Micke !
Halmstad
Postad 26 December 2014 - 09:07
Mycket bra Morgan!!
Tack så mycket Micke.
Jag är lite rädd att det skall sticka iväg med gul ton i bilderna.
Så nu sitter jag och fifflar fram och tillbaka hela tiden
Postad 26 December 2014 - 09:24
Postad 26 December 2014 - 12:09
Många fina kulor ni har tagit
Väldigt fin bild Morgan - prova och ändra vitbalansen så får du kanske bort dom "gula" molnen -
annars är bilden kanon
Redigerat av Unregistered19078543, 26 December 2014 - 12:50.
Postad 26 December 2014 - 17:29
julblommorliten.jpg 669.39K
4 Antal nerladdningarI brist på att jag inte kommer ut och fota får det bli bilder från hemmet.
4 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 4 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
19 bilder
106 filmer




Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?