Postad 27 December 2014 - 14:19
Trevlig bild Mikklas !
Redigerat av Unregistered6e59ce73, 27 December 2014 - 14:19.
Postad 27 December 2014 - 15:52
Postad 27 December 2014 - 15:54
härlig frostbild micke. verkar som kylan har kommit i hela sverige nu
En som kört fast
Bifogad fil(er)
Postad 27 December 2014 - 19:55
Redigerat av notimetochill, 27 December 2014 - 19:55.
Postad 28 December 2014 - 08:52
-17 just nu där jag bor i Dalarnahärlig frostbild micke. verkar som kylan har kommit i hela sverige nu
Härlig bild Andreas!
Skön vinterbild!Spännande bild Andreas.
2014-12-25 11 by P-O Andersson, on Flickr
Bra pris och bra optik!Köpte mig en sen julklapp idag
3000:- i nyskick!
25 mm_1-800 sec at f - 1-8_ISO 200.jpg 246.28K
3 Antal nerladdningar
Postad 28 December 2014 - 13:08
Finnemangs Micke.

2014-12-25 1 by P-O Andersson, on Flickr
Postad 28 December 2014 - 20:37

Decembersol_2014 by Pingo2002, on Flickr
Postad 28 December 2014 - 21:34
Snygg komp2014-12-25 1 by P-O Andersson, on Flickr
läckertLämna kameran hemma och då är himmeln såhär fin...Iphone6+ fick rycka in istället.
Decembersol_2014 by Pingo2002, on Flickr
Postad 29 December 2014 - 08:48
Postad 29 December 2014 - 08:53
Stulen? Fy fan att folk inte kan skilja på mitt och ditt :-(Mycket fina bilder av alla, Har varit lite frånvarande då hela min utrustning blev stulen, Men i dag ska jag hämta ut den nya Eos 7D markll och äntligen få göra det jag tycker bäst om. Ses snart
Postad 29 December 2014 - 10:44
M Johansson......shit, inte roligt att bli bestulen på sina ägodelar,
Postad 29 December 2014 - 17:58
Mycket vacker bild Andreas. Tummen upp.Var en tur till Hammarö sydspets i morse.
Efter en lång tids uppehåll med fotograferandet så har nu suget så sakta smugit sig på igen. Köpte ny kamera häromdagen (Olympus Pen E-PL7) och en av de första "riktiga bilderna jag tog med den är denna:

Någon som kan gissa vilken stad den är tagen i?
Postad 29 December 2014 - 18:15
Fint Andreas!finfina bilder alla.
Var en tur till Hammarö sydspets i morse.
Fiskvik by andreassofus, on Flickr
Kul! Riktigt trevlig kamera du har också, vilka objektiv har du? Olympus gluggarna är grymma, särskilt de fasta.Efter en lång tids uppehåll med fotograferandet så har nu suget så sakta smugit sig på igen. Köpte ny kamera häromdagen (Olympus Pen E-PL7) och en av de första "riktiga bilderna jag tog med den är denna:
Någon som kan gissa vilken stad den är tagen i?
25 mm_1-2000 sec at f - 1-8_ISO 200.jpg 249.2K
0 Antal nerladdningar
Postad 29 December 2014 - 18:23
Fin motljusbild Micke !!
Postad 29 December 2014 - 19:46
Ja, hittills tycker jag den är otroligt trevlig och det känns skönt att jag nu kan lämna min gamla otympliga Nikon D90 hemma.Kul! Riktigt trevlig kamera du har också, vilka objektiv har du? Olympus gluggarna är grymma, särskilt de fasta.
Tack.Grattis till nya kameran djungelmaister och fin bild !
Postad 29 December 2014 - 20:12
Jag förstår precis vad du menarJa, hittills tycker jag den är otroligt trevlig och det känns skönt att jag nu kan lämna min gamla otympliga Nikon D90 hemma.
Jag köpte kameran tillsammans med standardobjektivet (14-42/3,5-5,6 EZ). Ska införskaffa lite nya objektiv längre fram är det tänkt.
Tack.
Postad 29 December 2014 - 22:28
Klicka upp bilden
Vy Över Halmstad
Redigerat av mstoltz, 29 December 2014 - 22:28.
Postad 30 December 2014 - 14:39
Snyggt Morgan.
Kanske en bild också. Inget märkvärdigt men jag tyckte bara att jetstrålen såg lite cool ut.
Strax efteråt kom ett annat plan in ifrån vänster så jag tänkte knäppa en bild precis då de båda såg ut att krocka med varandra...och vad händer. "Error" på lcd-skärmen - ingen bild. Glappkontakt med batterigreppet är orsaken. Ut med det och in med det i kameran igen så fungerar allt som det ska x-antal månader igen...men vad näpet.

2014-12-26 1 by P-O Andersson, on Flickr
Redigerat av Velodynamic, 30 December 2014 - 15:42.
Postad 30 December 2014 - 22:21
Tyckte den här såg så rolig ut, grabben fick den med "maten" hos en stor välkänd snabbmatskedja...
45 mm_1-100 sec at f - 1-8_ISO 400.jpg 227.58K
9 Antal nerladdningar
Postad 31 December 2014 - 11:30
45 mm_1-100 sec at f - 1-8_ISO 320.jpg 224.42K
3 Antal nerladdningar
Postad 31 December 2014 - 12:03
Gott nytt år allihopa!!
Budapest by Hofverberg Photography, on Flickr
Postad 31 December 2014 - 13:38
Postad 31 December 2014 - 13:45
Tänkte ut och försöka fånga några själv oxå men eftersom det är första nyåret med kameran har jag inga större förhoppningar på bra bilder...
GOTT NYTT ÅR!
Redigerat av fredrik11, 31 December 2014 - 13:46.
Postad 31 December 2014 - 13:49
Postad 31 December 2014 - 16:44
Så där kommer jag nog se ut ikväll med ett par öl i kroppen.Tyckte den här såg så rolig ut, grabben fick den med "maten" hos en stor välkänd snabbmatskedja...
Hehe, tänker också jaga lite fyverkerier med min kamera i kväll och precis som du så är det första året med den. Ja, det är till och med första veckan jag har den i min ägo, så jag räknar inte med att få till några alster som jag vågar visa upp.Jag vill se MÅNGA fyrverkeribilder inatt/imorgon ��
Tänkte ut och försöka fånga några själv oxå men eftersom det är första nyåret med kameran har jag inga större förhoppningar på bra bilder...
GOTT NYTT ÅR!
Gott nytt år kära MHB:are!
Redigerat av Unregistered9a177c31, 31 December 2014 - 16:45.
Postad 31 December 2014 - 20:27
Bifogad fil(er)
Redigerat av MikaelJ, 31 December 2014 - 20:29.
Postad 01 January 2015 - 10:53
Redigerat av Unregistered9a177c31, 01 January 2015 - 10:58.
Postad 01 January 2015 - 11:20
Bra färger där!Många fina bilder som jag inte hunnit titta på tyvärr.
Gott nytt år allihopa!!
Budapest by Hofverberg Photography, on Flickr
Skön artsy bild Fara, riktigt bra kombination av olika inslag därGott Nytt på er
Gott Nytt År!
Fina fyrverkerier Mikael och DjungelGod fortsättning på er! Fotade fyverkerier för första gången med min nya kamera igår och fick i alla fall till några bilder som jag blev nöjd med. Från gårdagens stora fyverkerishow i Eskilstuna:
Postad 01 January 2015 - 11:20
2052-forum-1825-20 mm-ISO 400-4,6 sek. vid f - 4,5-NIKON D7100.jpg 720.55K
6 Antal nerladdningar
Postad 01 January 2015 - 11:52
Tack Micke, jag hade någon raket rakt ovanför mig så denna är tagen med kameran nästa rakt upp, och den fyllde hela bilden, sedan fick jag många där raketet blir en lite prick långt bort. Inte lätt, men behöver ha en bra plats till att börja med
Postad 01 January 2015 - 12:07
Bra där Morgan, härligt vinterlandskap Velo
Tyckte den här såg så rolig ut, grabben fick den med "maten" hos en stor välkänd snabbmatskedja...45 mm_1-100 sec at f - 1-8_ISO 400.jpg 227.58K 9 Antal nerladdningar
Kul bild.
Jag håller på att kallebrera mina objektiv när det gäller focus. Så jag tittar lite exptrapå det.
Lite intressant på din bild då det ser ut som din fokus ligger framför pingvinen. Var satte du focuspunkten?
Postad 01 January 2015 - 12:32
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
19 bilder
46 filmer


Minhembio - Senaste nyheterna






Fler
Vilka bilder visas här?