Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Dagens bild *

35131 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#32201

Postad 26 December 2014 - 22:33

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
Grymt Ronny

#32202

Postad 27 December 2014 - 08:39

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0
Bifogad fil  25 mm_1-4000 sec at f - 1-8_ISO 160.jpg   237.27K   1 Antal nerladdningar

#32203

Postad 27 December 2014 - 10:04

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
Härlig motljus bild Micke !!

#32204

Postad 27 December 2014 - 14:19

Unregistered6e59ce73
  • Unregistered6e59ce73
  • Über-Guru

  • 10303 inlägg
  • 0
Tackar... Sjukt trevligt stativ måste jag säga :)
Trevlig bild Mikklas !

Redigerat av Unregistered6e59ce73, 27 December 2014 - 14:19.


#32205

Postad 27 December 2014 - 15:52

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11229 inlägg
  • 0
Så du fick ditt stativ :)m grattis. Det är samma snabbfäste som jag har, gillar att om man lossar plattan en aning såkan man skjuta kameran någon cm, smidigt om man vill sätta olika skärpepunkter

#32206

Postad 27 December 2014 - 15:54

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12146 inlägg
  • 0
finfina bilder.
härlig frostbild micke. verkar som kylan har kommit i hela sverige nu :)

En som kört fast :)

Bifogad fil(er)



#32207

Postad 27 December 2014 - 19:13

Velodynamic
  • Velodynamic
  • Mästare

  • 3695 inlägg
  • 0
Spännande bild Andreas.

Postad bild
2014-12-25 11 by P-O Andersson, on Flickr

#32208

Postad 27 December 2014 - 19:55

notimetochill
  • notimetochill
  • Veteran

  • 1978 inlägg
  • 0
Köpte mig en sen julklapp idag :) 3000:- i nyskick! :)
Postad bild

Redigerat av notimetochill, 27 December 2014 - 19:55.


#32209

Postad 28 December 2014 - 08:52

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0

härlig frostbild micke. verkar som kylan har kommit i hela sverige nu :)

-17 just nu där jag bor i Dalarna :)

Härlig bild Andreas!

Spännande bild Andreas.
2014-12-25 11 by P-O Andersson, on Flickr

Skön vinterbild!

Köpte mig en sen julklapp idag :) 3000:- i nyskick! :)

Bra pris och bra optik!

Bifogad fil  25 mm_1-800 sec at f - 1-8_ISO 200.jpg   246.28K   3 Antal nerladdningar

#32210

Postad 28 December 2014 - 09:08

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
Oj vilka grymma bilder allihopa !!

#32211

Postad 28 December 2014 - 13:08

Velodynamic
  • Velodynamic
  • Mästare

  • 3695 inlägg
  • 0
Tack. :) Grattis notime...bara småpengar för en så pass skarp glugg juh. :)
Finnemangs Micke.

Postad bild
2014-12-25 1 by P-O Andersson, on Flickr

#32212

Postad 28 December 2014 - 13:15

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
Grymt bra velo :-)

#32213

Postad 28 December 2014 - 13:28

notimetochill
  • notimetochill
  • Veteran

  • 1978 inlägg
  • 0
Trevlig bild Velo :) jo det är småpengar för en sådan bra optik :)

#32214

Postad 28 December 2014 - 20:37

pingo2002
  • pingo2002
  • Forumräv

  • 675 inlägg
  • 0
Lämna kameran hemma och då är himmeln såhär fin...Iphone6+ fick rycka in istället.
Postad bild
Decembersol_2014 by Pingo2002, on Flickr

#32215

Postad 28 December 2014 - 21:34

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0

2014-12-25 1 by P-O Andersson, on Flickr

Snygg komp

Lämna kameran hemma och då är himmeln såhär fin...Iphone6+ fick rycka in istället.
Decembersol_2014 by Pingo2002, on Flickr

läckert

#32216

Postad 29 December 2014 - 08:48

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0
Mycket fina bilder av alla, Har varit lite frånvarande då hela min utrustning blev stulen, Men i dag ska jag hämta ut den nya Eos 7D markll och äntligen få göra det jag tycker bäst om. Ses snart :lol:

#32217

Postad 29 December 2014 - 08:53

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5338 inlägg
  • 0

Mycket fina bilder av alla, Har varit lite frånvarande då hela min utrustning blev stulen, Men i dag ska jag hämta ut den nya Eos 7D markll och äntligen få göra det jag tycker bäst om. Ses snart :lol:

Stulen? Fy fan att folk inte kan skilja på mitt och ditt :-(

#32218

Postad 29 December 2014 - 10:44

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
Snyggt pingo !!

M Johansson......shit, inte roligt att bli bestulen på sina ägodelar,

#32219

Postad 29 December 2014 - 17:14

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12146 inlägg
  • 0
finfina bilder alla.
Var en tur till Hammarö sydspets i morse.
Postad bild
Fiskvik
by andreassofus, on Flickr

#32220

Postad 29 December 2014 - 17:30

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
grym bild andreas, riktigt snygg !

#32221

Postad 29 December 2014 - 17:58

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1716 inlägg
  • 0

Var en tur till Hammarö sydspets i morse.

Mycket vacker bild Andreas. Tummen upp.

Efter en lång tids uppehåll med fotograferandet så har nu suget så sakta smugit sig på igen. Köpte ny kamera häromdagen (Olympus Pen E-PL7) och en av de första "riktiga bilderna jag tog med den är denna:

Postad bild

Någon som kan gissa vilken stad den är tagen i? :)

#32222

Postad 29 December 2014 - 18:15

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0

finfina bilder alla.
Var en tur till Hammarö sydspets i morse.
Fiskvik by andreassofus, on Flickr

Fint Andreas!

Efter en lång tids uppehåll med fotograferandet så har nu suget så sakta smugit sig på igen. Köpte ny kamera häromdagen (Olympus Pen E-PL7) och en av de första "riktiga bilderna jag tog med den är denna:

Någon som kan gissa vilken stad den är tagen i? :)

Kul! Riktigt trevlig kamera du har också, vilka objektiv har du? Olympus gluggarna är grymma, särskilt de fasta.

Bifogad fil  25 mm_1-2000 sec at f - 1-8_ISO 200.jpg   249.2K   0 Antal nerladdningar

#32223

Postad 29 December 2014 - 18:23

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
Grattis till nya kameran djungelmaister och fin bild ! :)

Fin motljusbild Micke !!

#32224

Postad 29 December 2014 - 19:46

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1716 inlägg
  • 0

Kul! Riktigt trevlig kamera du har också, vilka objektiv har du? Olympus gluggarna är grymma, särskilt de fasta.

Ja, hittills tycker jag den är otroligt trevlig och det känns skönt att jag nu kan lämna min gamla otympliga Nikon D90 hemma. :) Jag köpte kameran tillsammans med standardobjektivet (14-42/3,5-5,6 EZ). Ska införskaffa lite nya objektiv längre fram är det tänkt.

Grattis till nya kameran djungelmaister och fin bild ! :)

Tack. :)

#32225

Postad 29 December 2014 - 20:00

Unregisteredf904966d
  • Unregisteredf904966d
  • Forumräv

  • 517 inlägg
  • 0
mycket bra bilder från Andreas, Micke och Velo :-)

Bifogad fil(er)



#32226

Postad 29 December 2014 - 20:06

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
Mycket bra Fara, härlig bild !!

#32227

Postad 29 December 2014 - 20:12

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0

Ja, hittills tycker jag den är otroligt trevlig och det känns skönt att jag nu kan lämna min gamla otympliga Nikon D90 hemma. :) Jag köpte kameran tillsammans med standardobjektivet (14-42/3,5-5,6 EZ). Ska införskaffa lite nya objektiv längre fram är det tänkt.
Tack. :)

Jag förstår precis vad du menar :)

#32228

Postad 29 December 2014 - 20:42

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

  • 1138 inlägg
  • 0

Postad bild

Någon som kan gissa vilken stad den är tagen i? :)


Eskilstuna?

#32229

Postad 29 December 2014 - 20:45

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1716 inlägg
  • 0

Eskilstuna?

And we have a winner! :)

#32230

Postad 29 December 2014 - 22:28

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 1
Kanske en konstig beskärning, men det får gå ändå.

Klicka upp bilden

Vy Över Halmstad
Postad bild

Redigerat av mstoltz, 29 December 2014 - 22:28.


#32231

Postad 30 December 2014 - 14:39

Velodynamic
  • Velodynamic
  • Mästare

  • 3695 inlägg
  • 0
Härlig bild Andreas med dimman borta i horisonten.
Snyggt Morgan. :) Jag tycker beskärningen funkar med brett format och kyrktornet ungefär 1/3 in i bild.

Kanske en bild också. Inget märkvärdigt men jag tyckte bara att jetstrålen såg lite cool ut.
Strax efteråt kom ett annat plan in ifrån vänster så jag tänkte knäppa en bild precis då de båda såg ut att krocka med varandra...och vad händer. "Error" på lcd-skärmen - ingen bild. Glappkontakt med batterigreppet är orsaken. Ut med det och in med det i kameran igen så fungerar allt som det ska x-antal månader igen...men vad näpet. :P

Postad bild
2014-12-26 1 by P-O Andersson, on Flickr

Redigerat av Velodynamic, 30 December 2014 - 15:42.


#32232

Postad 30 December 2014 - 15:04

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
Tack Velo, det var precis så jag tänkte med :D :P

#32233

Postad 30 December 2014 - 22:21

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0
Bra där Morgan, härligt vinterlandskap Velo

Tyckte den här såg så rolig ut, grabben fick den med "maten" hos en stor välkänd snabbmatskedja... :D
Bifogad fil  45 mm_1-100 sec at f - 1-8_ISO 400.jpg   227.58K   9 Antal nerladdningar

#32234

Postad 31 December 2014 - 11:30

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0
tar en sista julkulebild för skojs
Bifogad fil  45 mm_1-100 sec at f - 1-8_ISO 320.jpg   224.42K   3 Antal nerladdningar

#32235

Postad 31 December 2014 - 12:03

MORD
  • MORD
  • Forumräv

  • 734 inlägg
  • 0
Många fina bilder som jag inte hunnit titta på tyvärr.

Gott nytt år allihopa!!
Postad bildBudapest by Hofverberg Photography, on Flickr

#32236

Postad 31 December 2014 - 13:38

Unregistered19078543
  • Unregistered19078543
  • Beroende

  • 1080 inlägg
  • 0
Härliga bilder och gott nytt år alla - ta det nu lugnt med smällare och raketer inatt :P :)

#32237

Postad 31 December 2014 - 13:45

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

  • 546 inlägg
  • 0
Jag vill se MÅNGA fyrverkeribilder inatt/imorgon ��
Tänkte ut och försöka fånga några själv oxå men eftersom det är första nyåret med kameran har jag inga större förhoppningar på bra bilder...

GOTT NYTT ÅR!

Redigerat av fredrik11, 31 December 2014 - 13:46.


#32238

Postad 31 December 2014 - 13:49

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0
Det blir Bingolotto, räkmacka, kladdkaka och vattkoppor för mig :D fast det är kidsen som hat koppor :P

#32239

Postad 31 December 2014 - 16:44

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1716 inlägg
  • 0

Tyckte den här såg så rolig ut, grabben fick den med "maten" hos en stor välkänd snabbmatskedja... :D

Så där kommer jag nog se ut ikväll med ett par öl i kroppen. :D

Jag vill se MÅNGA fyrverkeribilder inatt/imorgon ��
Tänkte ut och försöka fånga några själv oxå men eftersom det är första nyåret med kameran har jag inga större förhoppningar på bra bilder...

GOTT NYTT ÅR!

Hehe, tänker också jaga lite fyverkerier med min kamera i kväll och precis som du så är det första året med den. Ja, det är till och med första veckan jag har den i min ägo, så jag räknar inte med att få till några alster som jag vågar visa upp. :)

Gott nytt år kära MHB:are!

Redigerat av Unregistered9a177c31, 31 December 2014 - 16:45.


#32240

Postad 31 December 2014 - 19:09

Unregisteredf904966d
  • Unregisteredf904966d
  • Forumräv

  • 517 inlägg
  • 0
Gott Nytt på er

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  isflak.jpg   877.17K   3 Antal nerladdningar


#32241

Postad 31 December 2014 - 20:27

MikaelJ
  • MikaelJ
  • Forumräv

  • 758 inlägg
  • 0
Gott Nytt År!

Bifogad fil(er)


Redigerat av MikaelJ, 31 December 2014 - 20:29.


#32242

Postad 31 December 2014 - 21:15

mstoltz
  • mstoltz
  • Über-Guru

  • 12727 inlägg
  • 0
Grymt fina bilder alla. !!

Gott nytt år på er !!

#32243

Postad 01 January 2015 - 10:53

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1716 inlägg
  • 0
God fortsättning på er! Fotade fyverkerier för första gången med min nya kamera igår och fick i alla fall till några bilder som jag blev nöjd med. Från gårdagens stora fyverkerishow i Eskilstuna:

Postad bild

Redigerat av Unregistered9a177c31, 01 January 2015 - 10:58.


#32244

Postad 01 January 2015 - 11:20

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0

Många fina bilder som jag inte hunnit titta på tyvärr.
Gott nytt år allihopa!!
Budapest by Hofverberg Photography, on Flickr

Bra färger där!

Gott Nytt på er

Skön artsy bild Fara, riktigt bra kombination av olika inslag där

Gott Nytt År!

God fortsättning på er! Fotade fyverkerier för första gången med min nya kamera igår och fick i alla fall till några bilder som jag blev nöjd med. Från gårdagens stora fyverkerishow i Eskilstuna:

Fina fyrverkerier Mikael och Djungel

#32245

Postad 01 January 2015 - 11:20

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11229 inlägg
  • 0
Gott Nytt År

Bifogad fil  2052-forum-1825-20 mm-ISO 400-4,6 sek. vid f - 4,5-NIKON D7100.jpg   720.55K   6 Antal nerladdningar

#32246

Postad 01 January 2015 - 11:28

Mikael_R
  • Mikael_R
  • Über-Guru

  • 15622 inlägg
  • 0
Riktigt bra Que!

#32247

Postad 01 January 2015 - 11:32

AnthonyC
  • AnthonyC
  • Användare

  • 202 inlägg
  • 0
Gott nytt år!

Bifogad fil(er)



#32248

Postad 01 January 2015 - 11:52

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11229 inlägg
  • 0
Snyggt Djungel och Anthony, kul med lite nytt blod i forumet så jag hoppas det blir fler alster under året

Tack Micke, jag hade någon raket rakt ovanför mig så denna är tagen med kameran nästa rakt upp, och den fyllde hela bilden, sedan fick jag många där raketet blir en lite prick långt bort. Inte lätt, men behöver ha en bra plats till att börja med

#32249

Postad 01 January 2015 - 12:07

Simz
  • Simz
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0

Bra där Morgan, härligt vinterlandskap Velo

Tyckte den här såg så rolig ut, grabben fick den med "maten" hos en stor välkänd snabbmatskedja... :D
Bifogad fil  45 mm_1-100 sec at f - 1-8_ISO 400.jpg   227.58K   9 Antal nerladdningar


Kul bild.
Jag håller på att kallebrera mina objektiv när det gäller focus. Så jag tittar lite exptrapå det.
Lite intressant på din bild då det ser ut som din fokus ligger framför pingvinen. Var satte du focuspunkten?

#32250

Postad 01 January 2015 - 12:32

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

  • 546 inlägg
  • 0
Snygga bilder! Själv hann jag aldrig ut å fota fyrverkeriet. Bor man i en håla så håller dom inte på så länge hehe



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.