Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
5060 svar till detta ämne
Postad 07 August 2010 - 11:59
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Mig har du också tagit av misstag ! Fick ett fint förlåt meddelande strax efter haha.
Det hör till saken, det var inte alls meningen, det var på atacama desert, jag som attacker ni som defender naturligtvis, jag hade tagit cobran på baksidan och åkt för långt och fått den sprängd sprecis när jag hade 1 sek kvar till commit suicide så spawnade du in framför mig och jag drog kniven såg aldrig vem det var innan heller förräns texten dök upp i hörnet. Vilket var helt fel, jag var ute efter någon i ert lag just då som knivat mig innan. Jag dog för övrigt av commit suicide den gången också. Väl mött på slagfältet.
Postad 07 August 2010 - 12:05
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
alla har väl lämnat nån gång innan man förlorar, jag klarar inte av en förlust jag blir så fruktansvärt arg och det kan gå ut över squadet så därför brukar jag lämna 10-15 min så jag har lugnat ner mig sen är jag på det igen
Nu tar du priset Det är alltså okej att lämna en stund för att man skulle bli arg om man förlorade men det är inte ok att lämna en stund för att äta?
Postad 07 August 2010 - 12:19
l_-Sweden_-l
-
l_-Sweden_-l
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Nu tar du priset Det är alltså okej att lämna en stund för att man skulle bli arg om man förlorade men det är inte ok att lämna en stund för att äta?
jag fråga er varför ni lämna 2 servera på en kväll? ni var 8 stycken äter ni alla på samma gång?
Redigerat av l_-Sweden_-l, 07 August 2010 - 12:22.
Postad 07 August 2010 - 12:53
phnoll
-
phnoll
-
Användare
-
-
232 inlägg
Att ni ens minns exakt hur ni har knivat/blivit knivade, det känns nästan som att ni Vill minnas det till personen i sig kommer hem med en bukett och en ask choklad.. Fan, skärpning! Det finns nog viktigare saker än detta? Jag blir också sur men Det går att kontrollera och skaka av.. Gör någon det för ofta kan man däremot ta bort dom från PSN
Det är ett SPEL för fan, sluta förstöra hela tråden med erat skitsnack om W/L-ratio och gamla knivhistorier. Är ni så måna om era tags, spela inte mot era vänner. Det är väl så att "den som är med i leken får leken tåla"
Och Sweden: Du är duktig på BC2, grattis! Men det ska väl ändå inte hindra folk från att gå och äta?
Postad 07 August 2010 - 12:54
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Sen middag efter Atacama desert och senare en nattsmacka efter Nelson Bay. Så det kan stämma.
Hur som helst så ska det bli riktigt roligt att spela ikväll igen!
Äntligen har känslan börjat infinna sig på Garanden och den börjar bli riktigt trevlig tillsammans med Grachen som kan göra en oerhörd skada i close combat situationer där jag tycker Garanden gör bort sig lite, kan vara jag som suger också det lär visa sig med tiden.
Ska bli skönt att börja köra medic klassen när jag är klar med Garanden, ser verkligen fram emot när den tiden kommer.
Väl mött på slagfältet grabbar.
Postad 07 August 2010 - 12:58
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Att ni ens minns exakt hur ni har knivat/blivit knivade
Det är en egenskap, inget man väljer jag har ett sjukt minne i vanliga fall också. Kan vara rätt användbart måste jag säga. Jag fångar även 8 av 10 husflugor i näven när de försöker sätta sig på mig, riktigt användbart när man bor på landet bredvid en stor mjölkbonde! Jag ska fasen hitta ett forum där det anses som status! Ligger dock i läJag bjuder på flugor och mjölk om ni är sugna!
Redigerat av Ola Thomasson, 07 August 2010 - 13:05.
Postad 07 August 2010 - 13:16
CBR
-
CBR
-
Användare
-
-
237 inlägg
Jag har inte spelat på ett par månader nu, men efter att ha läst de sista två sidorna känner jag mig nästan tvungen att börja igen
Postad 07 August 2010 - 13:23
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Jag har inte spelat på ett par månader nu, men efter att ha läst de sista två sidorna känner jag mig nästan tvungen att börja igen 
Helt klart att du ska in med skivan igen, detta är ju spelet över alla andra spel. Jag är då inte less efter mina 620h i spelet.
Postad 07 August 2010 - 14:01
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Känns som det börjar bli lite väl alvarligt nu. Spelade tdigare idag med 3 st som är aktiva i denna tråd. Lika bra att inte nämna namn då jag inte vet exakt vem det va som gapade på mig.
Vilket fall så va jag sniper och fick höra i micen med upprörd röst.
"Men använd sensorerna då!"
"Hatar folk som inte kan använda klasserna rätt!"
"Han vet fan säkert inte ens vad det är"
osvosvosv...
Ett jäkla gnäll och anklagande hur kass man va.
Kan ju bara säga att, för det första så hade jag inga sensorer kvar.
Och för det andra vet jag inte vart du tycker att man "SKA" kasta dom.
Har inte spelat så enormt mycke som du förmodligen har gjort och kan inte alla oskrivna regler som verkar finnas. Enligt dig verkar det iaf som att bara dom mest skillade med rank 49 och uppåt ska få spela. Om din polare kommer över och provspelar sitter du då och gapar att du hatar honom för att han lägger mortarstrike på fel hus då eller? Ne usch, tror iaf jag har roligare än du när jag spelar, verkar så iaf. Känns mest tragiskt.
Synd att man inte hade batterier i micen då.
Den som känner sig träffad får väl ta åt sig.
Annars är ni jättegoa o spela med gubbs. Puss på er
Postad 07 August 2010 - 14:09
l_-Sweden_-l
-
l_-Sweden_-l
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Känns som det börjar bli lite väl alvarligt nu. Spelade tdigare idag med 3 st som är aktiva i denna tråd. Lika bra att inte nämna namn då jag inte vet exakt vem det va som gapade på mig. Vilket fall så va jag sniper och fick höra i micen med upprörd röst.
"Men använd sensorerna då!" "Hatar folk som inte kan använda klasserna rätt!" "Han vet fan säkert inte ens vad det är" osvosvosv...
Ett jäkla gnäll och anklagande hur kass man va. Kan ju bara säga att, för det första så hade jag inga sensorer kvar. Och för det andra vet jag inte vart du tycker att man "SKA" kasta dom. Har inte spelat så enormt mycke som du förmodligen har gjort och kan inte alla oskrivna regler som verkar finnas. Enligt dig verkar det iaf som att bara dom mest skillade med rank 49 och uppåt ska få spela. Om din polare kommer över och provspelar sitter du då och gapar att du hatar honom för att han lägger mortarstrike på fel hus då eller? Ne usch, tror iaf jag har roligare än du när jag spelar, verkar så iaf. Känns mest tragiskt. Synd att man inte hade batterier i micen då. Den som känner sig träffad får väl ta åt sig.
Annars är ni jättegoa o spela med gubbs. Puss på er
varför tryckte du inte på select då hade du fått ammo av mig? jag såg inte en ända sensor ute hade varit bra om du hade kastat dom framför A där alla kom, man behöver inte vara bra för att det ska gå bra på spelet men man måste kunna samarbeta. så du tror inte att jag har roligt när jag spelar?
Postad 07 August 2010 - 14:10
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Holipoli, helt orelaterad men djeklar vilken snygg tv-bänk du byggt.
Sedan så vet jag inte vilken mic du kör men köp sonys orginal, den glömmer man fasen aldrig bort att ladda  eller aldrig ska man väl inte säga men sällan iaf. Headset är fasen som gör detta spel riktigt bra, skönt att kunna kommunicera så man vet vad som händer runtikring.
Väl mött på slag'fältet
psn: thomasson
Postad 07 August 2010 - 14:39
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
varför tryckte du inte på select då hade du fått ammo av mig? jag såg inte en ända sensor ute hade varit bra om du hade kastat dom framför A där alla kom, man behöver inte vara bra för att det ska gå bra på spelet men man måste kunna samarbeta. så du tror inte att jag har roligt när jag spelar?
Kunde ju kanske varit juste att förklara det för honom å inte börja klaga blir lite bättre stämning då!
Postad 07 August 2010 - 14:40
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Såg dig nog inte i röran. Och det här med att begära ammo osv är inget jag är van att göra direkt. Och även om jag nu haft ammo så är man väl ingen idiot bara för att man inte slänger dom på rätt ställe. Visste inte ens vart alla kom. Jaja.. hela den här disskussionen är ju helt absurd. Förstår bara inte varför du blev så upprörd. Och det lät iaf inte som du hade så roligt när du spelade nej. Du lät mest arg men sen spelade vi ju bara 1 bana ungefär så vad vet jag. Inte så att jag tar illa upp men det är lite trist att det ska vara så ilsk stämning, får flashback av CS tiden. Finns ju mute iofs Holipoli, helt orelaterad men djeklar vilken snygg tv-bänk du byggt.
Sedan så vet jag inte vilken mic du kör men köp sonys orginal, den glömmer man fasen aldrig bort att ladda eller aldrig ska man väl inte säga men sällan iaf. Headset är fasen som gör detta spel riktigt bra, skönt att kunna kommunicera så man vet vad som händer runtikring.
Ohhh tack! =) Jo det är kul att bygga så man får det som man vill ha det. Jag har ett jabra headset som följde med warhawk men glömmer jämt ladda det. Batterierna börjar bli dåliga. sen tycker jag det är svårt att använda det vettigt ibland eftersom jag fortfarande är ganska yr på många banor så mina förklaringar blir bara virriga
Postad 07 August 2010 - 15:47
muppsson
-
muppsson
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
När flyttade Fragbite in här på det här forumet?! Hur i h-vete kan man klaga på att någon inte använder sensorerna på rätt sätt?! Det är som om vi skulle påpeka att folk har ett språkbruk som en SFI-nybörjare på forumet... Skärpning och bättring!
Tacka vet jag de goa gubbarna och gossarna som jag brukar spela med. Där är det nästan bara skratt och bra humör. Det spelar ingen roll att jag t.ex. har sprängt Nedan i luften femtioelva gånger, jag har inte fått ett ont ord för det.
Är det så viktigt att vara "bäst i världen/en internethjälte" på ett spel att man skäller ut medspelarna?! Jösses...
Postad 07 August 2010 - 15:55
phnoll
-
phnoll
-
Användare
-
-
232 inlägg
När flyttade Fragbite in här på det här forumet?! Hur i h-vete kan man klaga på att någon inte använder sensorerna på rätt sätt?! Det är som om vi skulle påpeka att folk har ett språkbruk som en SFI-nybörjare på forumet... Skärpning och bättring!
Tacka vet jag de goa gubbarna och gossarna som jag brukar spela med. Där är det nästan bara skratt och bra humör. Det spelar ingen roll att jag t.ex. har sprängt Nedan i luften femtioelva gånger, jag har inte fått ett ont ord för det.
Är det så viktigt att vara "bäst i världen/en internethjälte" på ett spel att man skäller ut medspelarna?! Jösses...
+1
Postad 07 August 2010 - 16:19
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Först och främst måste jag kolla på vad Fragbite är för något, För det andra så fick den här tråden min win7 x64 att blådumpa så det måste vara bra skit alltså!
Sedan att bli traschad i ett spel är inte så ovanligt, jag får skit också när jag inte gör mitt jobb. Jag ger andra skit när de börjar valsa runt som defender i attackerspawn speciellt om det sker när det är få tickets kvar till vinst  jag har gapat duktigt åt folk som bombar sina egna Mcoms också.
Gillar inte alls att förlora speciellt inte över skitsaker vilket har hänt alldeles för ofta, nu är jag ingen stjärna i det här spelet men jag hatar verkligen att förlora även om jag inser att det är oundvikligt i vissa sammanhang.
Teamplay är ju det som gör detta spelet, enda gånger man vinner själv är om man råkat hamna i ett lag där det finns åtminstonde 1 squad som är duktig annars är det fasen kört..
Men man kanske skulle börja lira MAG igen så slipper knivarna, där används de inte lika ofta
Men jag har på tok för svårt att släppa detta monster till spel, hoppas jag hinner platta alla vapen innan Vietnam kommer till vinter!
Postad 07 August 2010 - 16:42
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Ses om en 1h på fältet kanske tidigare, nu måste jag lämna ifrån mig burken till dottern som vill se mr Svampbob fyrkant. Om någon kan få en på humör att skjuta några så är det han jag lovar.
Så när ni känner att ni måste triggas, se Svampbob.
Redigerat av Ola Thomasson, 07 August 2010 - 16:47.
Postad 07 August 2010 - 16:42
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Det kommer Hmm, inga teamkills på hela helgen - attans! Några som är sugna på att lira hardcore ikväll?' Dyker upp när frugan har somnat någon gång efter 22:30...
Postad 07 August 2010 - 16:58
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Grabbar lägg ner bara.. De ja mena att man kan ju inte sitta vid tvn i 8 timmar i streck och spela..Min regering brukar "skämta" om att ja har inget liv när ja sitter vid tvn så därför ordspråket... Och när en MHbare lämnar brukar som oftast dem andra oxå lämna så är det.. Kan Ola hålla med om för han har varit med om de när han spelade massor med mej och Mad på den gamla goda tiden.Men lugna ner er nu så kanske vi kan ta lite matcher mot varann som MHBare mot SnL eller va ni hette  . Vore kul o möta er på en squadmatch 4-4 utan c4,anti tank mines eller rocket sniping...
Visst sweden är riktigt grym och W/L på 10 är något dem flesta inte kunnat drömma ommen sen hade ni några till bra spelare också, men vi har ett grymt artelleri också... Så tror de skulle bli fruktansvärt jämnt
Om igår föresten fan va kul ja hade mot er MHBare ni vet vilka ni var haha... Madde tog mej väl iaf en 7 gånger med niven och andi ett antal också... Men men ja fick in några sköna salvor på er när ni kom med bilen på laguna haha.. Alltid skönt o plocka alla i squaden  .
Härmed vill ja bara se glada miner på forumet och lägg ner tjaffset nu. Detta är vårat favvoritspel,orkar inte läsa om massa negativt nu.. Slut fred och spela gött....
Postad 07 August 2010 - 17:20
l_-Sweden_-l
-
l_-Sweden_-l
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Grabbar lägg ner bara.. De ja mena att man kan ju inte sitta vid tvn i 8 timmar i streck och spela..Min regering brukar "skämta" om att ja har inget liv när ja sitter vid tvn så därför ordspråket... Och när en MHbare lämnar brukar som oftast dem andra oxå lämna så är det.. Kan Ola hålla med om för han har varit med om de när han spelade massor med mej och Mad på den gamla goda tiden.Men lugna ner er nu så kanske vi kan ta lite matcher mot varann som MHBare mot SnL eller va ni hette . Vore kul o möta er på en squadmatch 4-4 utan c4,anti tank mines eller rocket sniping...
Visst sweden är riktigt grym och W/L på 10 är något dem flesta inte kunnat drömma ommen sen hade ni några till bra spelare också, men vi har ett grymt artelleri också... Så tror de skulle bli fruktansvärt jämnt
Om igår föresten fan va kul ja hade mot er MHBare ni vet vilka ni var haha... Madde tog mej väl iaf en 7 gånger med niven och andi ett antal också... Men men ja fick in några sköna salvor på er när ni kom med bilen på laguna haha.. Alltid skönt o plocka alla i squaden .
Härmed vill ja bara se glada miner på forumet och lägg ner tjaffset nu. Detta är vårat favvoritspel,orkar inte läsa om massa negativt nu.. Slut fred och spela gött....
jag lägger ner detta nu. SnM heter vi, visst vill du ha en match nu ikväll?
Postad 07 August 2010 - 17:22
SnowmanSWE
-
SnowmanSWE
-
Rookie
-
7 inlägg
Tack Valdo för ett bra inlägg.
Min yxa ligger i backen tills det kommer upp något nytt skit.
Mvh SnowmanSWE
Postad 07 August 2010 - 17:26
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Tack Valdo för ett bra inlägg.
Min yxa ligger i backen tills det kommer upp något nytt skit.
Mvh SnowmanSWE
Snälla Snowman skriv inte Valdo hahaha hälfetn av alla MHBAre säger valdo på nätet och ja har sagt till dem flera gånger att ja inte är nån hund hahahaha.... Ja är på o lirar ikväll Sweden... Men bara på dem villkoren ja skrev. Får se om ja får med mej nå folk.
Postad 07 August 2010 - 17:35
muppsson
-
muppsson
-
Lärjunge
-
-
333 inlägg
Snälla Snowman skriv inte Valdo hahaha hälfetn av alla MHBAre säger valdo på nätet och ja har sagt till dem flera gånger att ja inte är nån hund hahahaha....
Ja är på o lirar ikväll Sweden... Men bara på dem villkoren ja skrev. Får se om ja får med mej nå folk.
Alla som är med får leta efter Valdo/Waldo. Det är han som gömmer sig någonstans iförd en röd- och vitrandig tröja! Det är ju den eviga frågan lixom, Where's Waldo?
Postad 07 August 2010 - 17:42
l_-Sweden_-l
-
l_-Sweden_-l
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Snälla Snowman skriv inte Valdo hahaha hälfetn av alla MHBAre säger valdo på nätet och ja har sagt till dem flera gånger att ja inte är nån hund hahahaha....
Ja är på o lirar ikväll Sweden... Men bara på dem villkoren ja skrev. Får se om ja får med mej nå folk.
gör så lägg till mig på psn sen så kan vi se om det blir nåt
Postad 07 August 2010 - 20:37
l_-Sweden_-l
-
l_-Sweden_-l
-
Amatör
-
-
75 inlägg
voldoo jag har folk på nu som vill köra squad rush kunde du få på några?
Redigerat av l_-Sweden_-l, 07 August 2010 - 20:37.
Postad 07 August 2010 - 21:00
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
voldoo jag har folk på nu som vill köra squad rush kunde du få på några?
Neee tyvärr ser rätt dött ut...!!! Men får tat en annan gång =)
Postad 07 August 2010 - 21:05
l_-Sweden_-l
-
l_-Sweden_-l
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Neee tyvärr ser rätt dött ut...!!! Men får tat en annan gång =)
imorron?
Postad 07 August 2010 - 23:32
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Flertalet inlägg gömda och åtgärder vidtagna. Det här är ett familjeforum. Ni får gnabba hur mycket ni vill om könsorgan... utanför forumet.
Postad 07 August 2010 - 23:56
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Jag börjar märka bieffekter av BFBC2, det går inte längre att sitta på en kökstol och spela jag måste hitta en lätt, snygg och flyttbar fotölj alternativt en riktigt skön kontorsstol som man kan låsa hjulen på så man inte rullar iväg när man rör sig.
Någon som har några förslag på något dylikt? Det är antingen det eller börja träna mer och då köper jag hellre saker
Så lite länkar och förslag tack
Godnatt sov sött och vakna trött!
Postad 08 August 2010 - 09:32
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1134 inlägg
J-vla Zoiler att komma dragandes med en massa regler och förstöra den underbara popcornstämningen!
Redigerat av Kimpost, 08 August 2010 - 09:43.
Postad 08 August 2010 - 10:17
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
J-vla Zoiler att komma dragandes med en massa regler och förstöra den underbara popcornstämningen!

Skönt med en liten rensning, men det ser ju ut som jag har hållit en monolog ibland. Sedan vet jag inte om jag kan kalla det för popcornstämning, SF måste vara helt fel ute isåfall om det är sådant som gör att man får lust att tjacka en popcornpåse. Game on ikväll igen! Kimpost lirar du BFBC2? Isåfall under vilket nick?
Postad 08 August 2010 - 10:26
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Om igår föresten fan va kul ja hade mot er MHBare ni vet vilka ni var haha... Madde tog mej väl iaf en 7 gånger med niven och andi ett antal också... Men men ja fick in några sköna salvor på er när ni kom med bilen på laguna haha.. Alltid skönt o plocka alla i squaden .
Fyfan va besviken ja blir nu då att han hann att ta dig med kniven 2ggr efter ja gick o la mig ser ja nu!! Ja fick ju bara 5  Men ja va först om att klippa en guldtagg av dig iaf. Fan va ju tvungen o sova för o åka festivalbussen upp till Sonisphere igår! Nu han ju madde först till 30  Men men de är först till 100 som gäller så  Men håller med dig om att de va jä vligt roligt o lira i fredags. Va även han schofied79 lr va han hette polare till dig? Efter vi knivbugga 3ggr var så fick han mig med kniven på typ 4e försöket så ja va tvungen o skicka en smiley till honom  Märkte sen att de verka som ni spawna på honom. Sen kom hollipolli den jäkeln in med sin xm8a o satte stopp för mina rusher emot volvo. Men som sagt roligaste omgångarna på riktigt länge.
Postad 08 August 2010 - 10:39
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Postad 08 August 2010 - 10:48
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Trevligt spel igår Holli, Nedan och Kc.
Postad 08 August 2010 - 10:50
l_-Sweden_-l
-
l_-Sweden_-l
-
Amatör
-
-
75 inlägg
voldoo hur blir det med matchen? tror du att du kan få ihop folk idag?
Postad 08 August 2010 - 11:40
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Det samma, men idag så hatar jag cocusbollar... Tyckte Holli var skön när han joinade - "var skall jag kasta sensor bollarna"...
Postad 08 August 2010 - 11:42
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Det samma, men idag så hatar jag cocusbollar...
Tyckte Holli var skön när han joinade - "var skall jag kasta sensor bollarna"...
Förmodligen med en hel del ironi inblandat antar jag, men frågan är fasen riktigt bra egentligen
Postad 08 August 2010 - 12:26
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Förmodligen med en hel del ironi inblandat antar jag, men frågan är fasen riktigt bra egentligen 
Bara lite
Postad 08 August 2010 - 12:52
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Volvo: Mja kanske dugga lite *host*
Regnponcho 50kr va nog årets bästa köp hittills tammefan.
Fyfan vilken lervälling de va. Men de va rätt kul endå fast ja stod ensam 98% av tiden o längta till bussen.
Ja är för gammal för o lera ner mig känner ja. (längtar till sittplats)
Postad 08 August 2010 - 13:25
c_willy
-
c_willy
-
Amatör
-
-
52 inlägg
Hej, jag är helnovis på bfbc2 och har lite frågor hur hamnar jag på banor med svenska spelare?
jag har tyvärr ingen möjlighet att andvända headset utan jag får smyga mig med hörlurar på kvällarna när min sambo och dotter har somnat. men jag får ju säga att det hade vart fantastiskt att höra svenska röster istället för hebreiska när man spelar.
är för övrigt inte intresserad av att hamna i nån match där jag får skäll för att jag e kass.
så jag understryker att jag är novis.
hur går jag till väga?
Postad 08 August 2010 - 13:42
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Adda folk från psn tråden.
Finns här på forat.
Tyvärr så spelar ja bara med folk med headset för de lyfter spelet till en helt annan nivå.
Fan blir handikappad direkt känner ja när ja måste ladda headsetet.
Annars finns de ju inget val att göra utan de är bara o hoppas på att man kommer in i en squad med svenskar.
Postad 08 August 2010 - 13:46
c_willy
-
c_willy
-
Amatör
-
-
52 inlägg
men om jag då lägger till folk som vänner på psn, hur vet jag då om dom är online och vart dom är?
Postad 08 August 2010 - 13:48
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Adda mig Rick_Pip
Bara du orkar höra oss tjata i micen
Postad 08 August 2010 - 13:49
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
willy: De står va de spelar etc 
Sen om de är inne o spelar så kan du gå in på Play with friends o bara välja Join
Postad 08 August 2010 - 13:50
c_willy
-
c_willy
-
Amatör
-
-
52 inlägg
ok tack det skall jag pröva nästa gång jag får tillträde till tv:n (barnen i bullerbyn rullar för fullt)
Postad 08 August 2010 - 14:19
phnoll
-
phnoll
-
Användare
-
-
232 inlägg
Blev så att handkontrollen, headsetet och skivan följde med till Uppsala
Postad 08 August 2010 - 15:30
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Ja detsamma! Vart dock lite väl mycke whisky igår  Nopp var bara ja o polaren som lira,scofield hade vi med som kanonmat bara, ingen aning vem de var. Mm kände att holipoli var bra för mej han hjälpte mej med er som fan. Holi ska alltid spla med mej har ja bestämt =). Föresten de regna ingenting på er igår Andi ?
Jasså det va dig dom jagade helatiden? Skönt att man kan göra någon nytta ibland iaf
Redigerat av Unregistered883bce2a, 08 August 2010 - 15:36.
Postad 08 August 2010 - 18:38
l_-Sweden_-l
-
l_-Sweden_-l
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Blev så att handkontrollen, headsetet och skivan följde med till Uppsala 
ska du plugga där eller? för jag spelar med en kille som precis har flyttat upp dit för att plugga ekonomi ( kingofdescent )
Redigerat av l_-Sweden_-l, 08 August 2010 - 18:40.
Postad 08 August 2010 - 19:29
phnoll
-
phnoll
-
Användare
-
-
232 inlägg
ska du plugga där eller? för jag spelar med en kille som precis har flyttat upp dit för att plugga ekonomi ( kingofdescent )
Jag kommer därifrån ursprungligen men har flyttat.. Jo det är många som studerar här!
Postad 09 August 2010 - 00:14
Unregisteredca15b0a9
-
Unregisteredca15b0a9
-
Forumräv
-
-
703 inlägg
Usssch idag blev de freeeeze hela tiden ppå konsollen....Tråkigt tråkigt men men kul så länge de vara iaf...
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|