Battlefield 3 [PS3]
4523 svar till detta ämne
Postad 24 January 2012 - 16:07
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Ny content till BF3 annonseras senare idag enligt den här nyheten: http://mmomfg.com/20...ld-3-news-0123/
Vad hoppas ni på?
Jag hoppas egentligen mest på en fix av input-lagg och voicecommen, men nya gamemodes och banor vore coolt också.
lol spekulera mera... Var dessutom igår de skulle skett i så fall. Man får ju ha bra med fantasi för att hitta på den nyheten utifrån “New stuff happening. Good day today . Fans we’ll be in for a treat later on.”
Postad 24 January 2012 - 16:34
Vernon Elvis Presley
-
Vernon Elvis Presley
-
Rookie
-
2 inlägg
Äh, det läs ovan. Missade vvv:s inlägg.
Redigerat av Vernon Elvis Presley, 24 January 2012 - 16:36.
Postad 24 January 2012 - 17:47
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
lol spekulera mera... Var dessutom igår de skulle skett i så fall. Man får ju ha bra med fantasi för att hitta på den nyheten utifrån “New stuff happening. Good day today . Fans we’ll be in for a treat later on.” https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/161674500407181312Som ett förtydligande på det tidigare han skrev, man tröttnar kraftigt på dom här uttalanden denne man gör.
Postad 24 January 2012 - 18:03
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
https://twitter.com/...674500407181312
Som ett förtydligande på det tidigare han skrev, man tröttnar kraftigt på dom här uttalanden denne man gör.
Exakt. Antingen så skriver man i klartext eller så skiter man i det.
Postad 24 January 2012 - 18:50
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
https://twitter.com/...674500407181312
Som ett förtydligande på det tidigare han skrev, man tröttnar kraftigt på dom här uttalanden denne man gör.
Men suck, fan vad dryg han är! Jag som gått och funderat hela dagen på vad det skulle kunnat vara
Postad 24 January 2012 - 19:15
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Ser inte riktigt problemet med vad han skriver. Är väll snarare alla budbärare på vägen som brer på lite extra i varje steg. Så från att han säger att dom har nya saker på gång som fansen kommer få nöje av i framtiden. Så blir det när det hittat hit på forumet att det ska utannonseras ny content idag. Ser inte riktigt hur han kan hjälpa det
Postad 24 January 2012 - 20:18
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Ser inte riktigt problemet med vad han skriver. Är vÄll snarare alla budbÄrare på vÄgen som brer på lite extra i varje steg. Så från att han sÄger att dom har nya saker på gång som fansen kommer få nöje av i framtiden. Så blir det nÄr det hittat hit på forumet att det ska utannonseras ny content idag. Ser inte riktigt hur han kan hjÄlpa det 
Fast jag tolkade faktiskt hans twitter som att nåt skulle annonseras väldigt snart. Inte nödvändigtvis idag. Och eftersom det sagts att det snart kommer en patch som fixar VOIP så hoppades jag på en changelist och patchsläpp datum. Sen vandra min fantasi iväg om att de kanske tänkt teasa lite om nästa dlc  man tolkar som man vill haha och jag vill ha fixad voip !
Postad 25 January 2012 - 08:18
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Fast jag tolkade faktiskt hans twitter som att nåt skulle annonseras väldigt snart. Inte nödvändigtvis idag. Och eftersom det sagts att det snart kommer en patch som fixar VOIP så hoppades jag på en changelist och patchsläpp datum. Sen vandra min fantasi iväg om att de kanske tänkt teasa lite om nästa dlc man tolkar som man vill haha och jag vill ha fixad voip !
ne inte nytt dlc redan, jag har ju inte ens det första ännu d;
Postad 25 January 2012 - 08:27
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
Ser inte riktigt problemet med vad han skriver. Är väll snarare alla budbärare på vägen som brer på lite extra i varje steg. Så från att han säger att dom har nya saker på gång som fansen kommer få nöje av i framtiden. Så blir det när det hittat hit på forumet att det ska utannonseras ny content idag. Ser inte riktigt hur han kan hjälpa det 
Det lämnades ganska öppet för feltolkning kan jag tycka. I min post där jag skrev om det länkade jag samtidigt vidare till källan så det är möjligt att göra en egen tolkning efter det. Men visst, jag tar på mig det här. Jag var lite väl entusiastisk när jag la upp det på forumet.
Postad 25 January 2012 - 09:26
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Jag var lite väl entusiastisk när jag la upp det på forumet.
Äh klart man blir det när det gäller sitt favoritspel, och klart man blir besviken! Ta t ex Metallica´s skiva med Lou Reed, var riktigt intresserad av den. Men sen släpptes den och jag orkade bara lyssna på de första 30 sekunderna , usch och blä! Vilket skit haha!
Postad 25 January 2012 - 10:36
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
Äh klart man blir det när det gäller sitt favoritspel, och klart man blir besviken!
Ta t ex Metallica´s skiva med Lou Reed, var riktigt intresserad av den. Men sen släpptes den och jag orkade bara lyssna på de första 30 sekunderna , usch och blä! Vilket skit haha!
Tack för visad förståelse  Korrekt, Morlock provade en USB-förlängning av sändarstickan som gjorde susen tydligen, han körde ett par timmar med det och kände inte av någon störning av kontrollen. Så det går att fixa om du gör som ovan.
Jag testade först att spela utan headset igår och visst, nog blev det lite mindre inputlag. Redan första matchen fick jag över 30 kills och blev MVP2 som aggresive recon i conquest. Det händer inte allt för ofta, så det gav nog lite effekt. Men det är ändå så mycket skönare att spela med lurar och med inställningen "hemmabio" (för att få surround) så jag använde en 1 meters usb-förlängning och placerade stickan en bra bit ifrån PS3:an och testade på nytt. Jag tror detta blev den bästa lösningen, jag märkte inte någon ökad inputlag med denna setup (till min sambos förtret som hatar mitt växande ormbo av sladdar  ).
Postad 25 January 2012 - 10:59
Numero2
-
Numero2
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Nja... hög upplösning vet jag inte förstås, såvida det inte är på PC Men det är ju rätt stor skillnad när man kör 576p,eller 704(?)p iaf. 
Förlåt, jag trode 720 räknades som högupplöst..
Postad 25 January 2012 - 11:13
Numero2
-
Numero2
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Numero2 kanske kan visa oss en video som denna hÄr under så vi får se hur det ser ut hos honom, utan lagg.
Om du har svängarna förbi Stockholm så är du välkommen förbi och se efter med egna ögon.
Postad 25 January 2012 - 11:27
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Förlåt, jag trode 720 räknades som högupplöst..
Ja, fast i spel anser jag att det är relativt lågupplöst... spelade ju CS i den upplösningen för 10 år sen ju  Sen renderas väl BF3 i 704p om jag inte missminner mig?  Äh klart man blir det när det gäller sitt favoritspel, och klart man blir besviken!
Ta t ex Metallica´s skiva med Lou Reed, var riktigt intresserad av den. Men sen släpptes den och jag orkade bara lyssna på de första 30 sekunderna , usch och blä! Vilket skit haha!
Sorry offtopic: Men den har jag inte vågat lyssnat på, även om jag gillar både Lou Reed och Metallica... vissa saker ska man bara inte blanda!
Postad 25 January 2012 - 16:08
Numero2
-
Numero2
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
Ja, fast i spel anser jag att det är relativt lågupplöst... spelade ju CS i den upplösningen för 10 år sen ju  Sen renderas väl BF3 i 704p om jag inte missminner mig? 
Sorry offtopic: Men den har jag inte vågat lyssnat på, även om jag gillar både Lou Reed och Metallica... vissa saker ska man bara inte blanda! 
Jaga så det var bara ett antagande från din sida. Dåså, då är det högupplöst då som jag skrev från början.
Postad 25 January 2012 - 16:57
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Ja, fast i spel anser jag att det är relativt lågupplöst... spelade ju CS i den upplösningen för 10 år sen ju 
Uppskalat...
Postad 26 January 2012 - 08:57
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
BF3 ser inte bra ut alls även om det skulle vara högupplöst. Så vad gör det för skillnad om något ser bra ut uppskalat eller om något ser ut som skit "högupplöst"?
Postad 26 January 2012 - 15:59
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
BF3 ser inte bra ut alls även om det skulle vara högupplöst. Så vad gör det för skillnad om något ser bra ut uppskalat eller om något ser ut som skit "högupplöst"?
Folk älskar att anmärka på småsaker, men det är bra att några förtydligar så det inte sker några missförstånd ibland. Men ibland är det bara onödigt faktiskt. Sedan har jag en liten fundering, vad har ni för mål med BF3 förutom att ha roligt och gemenskap  Mina är 3.x kpm med m27iar och f2000 2kpm i medel Sedan skulle jag inte gråta om jag når 4.0 i k/d men dit är det en sjutusans resa innan man når. Vill ej använda fordon för mycket utan hålla den runt 1/5 av alla kills total. Min statsida på bf3stats http://bf3stats.com/...3/thomasson#ps3
Postad 26 January 2012 - 16:34
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Sedan har jag en liten fundering, vad har ni för mål med BF3 förutom att ha roligt och gemenskap 
Att vinna.
Postad 26 January 2012 - 16:52
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Huh?! Har du sett BF3 på Pc i tex 1920x1200 och i Ultra settings och allt maxat? Om så, tycker du alltså det ser fult ut då? Visst kan man ha synpunkter på allmän art direction vad gäller färgtint osv, men grafiken är det bästa jag sett hittils på ett spel.
Redigerat av masse70, 26 January 2012 - 17:11.
Postad 26 January 2012 - 16:56
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Huh?!
Har du sett BF3 på Pc i tex 1920x1200 och i Ultra settings och allt maxat?
Om så, tycker du alltså det ser fult ut då?
Visst kan man ha synpunkter på allmän art direction vad gäller färgtint osv, men grafiken är det bästa jag sett hittils på ett pc-spel.
Jojo, vi vet att det ser magiskt ut på PC, men nu är vi i PS3 tråden.
Postad 26 January 2012 - 17:02
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Jojo, vi vet att det ser magiskt ut på PC, men nu är vi i PS3 tråden.
Jo det är jag väldigt medveten om, men nu handlade mitt inlägg om Pips inlägg som beskrev spelet som "fult även i högupplöst". Därav min fråga som inte alls är tänkt som nån pc vs konsoll fråga Gör inte detta till något det inte är tack.
Redigerat av masse70, 26 January 2012 - 17:06.
Postad 26 January 2012 - 17:05
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Jahapp där försvann min post in i mängden igen.
Postad 26 January 2012 - 17:07
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Jahapp där försvann min post in i mängden igen. 
Hur skulle du som är det största BF3 proffset här kunna försvinna i mängden?
Postad 26 January 2012 - 17:27
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Att vinna.
Den håller jag med om också, hög w/l och låg quit% Hur skulle du som är det största BF3 proffset här kunna försvinna i mängden? 
Jag syns nog lite här och där men något proffs är jag ju inte men jag vill ha lite andra diskussioner än bara grafik och input problem i tråden  eller kallar du mig fet? "största"
Postad 26 January 2012 - 18:23
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Sådär nu har jag filmat inputlag på båda mina skärmar.
Först 22 tum, LG.
http://www.youtube.c...QOStpDvQ6VD8AUc
Och här på min 46 tum, Philips.
http://www.youtube.c...QOStpDvQ6VD8AUc
Visst har jag lite "inputlag", men den där lilla fördröjningen har jag alltid varit medveten om och aldrig haft några problem med. Jag lyckas döda folk rätt bra när jag spelar så det stör inte mitt spelande. Sen att vapnet rör sig som det gör så känns det nog att det är värre för många, siktet rör sig och vapnet släpar efter. Förövrigt så kändes det som att det var nån millisekund längre fördröjning på den större tv:n för mig.
Tycker flera kan lägga upp lite filmer så kan vi jämföra?
EDIT: Filmat med min mobil , och jag har rätt mörkt hemma även med lampor på, men man ser min tumme och skärm iallafall 
Jäkla as som döda mig i slutet där!
Redigerat av DragonPuffer, 26 January 2012 - 18:26.
Postad 26 January 2012 - 18:26
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Den håller jag med om också, hög w/l och låg quit%
Tycker egentligen den där guit grejen är lite missvisande. Så länge du hattar mellan servrar mellan rundorna syns det ju inte i statistiken.
Postad 26 January 2012 - 18:41
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Jo det är jag väldigt medveten om, men nu handlade mitt inlägg om Pips inlägg som beskrev spelet som "fult även i högupplöst".
Därav min fråga som inte alls är tänkt som nån pc vs konsoll fråga
Gör inte detta till något det inte är tack.
Nä nä, inte alls, tror vi missförstår varandra. Det finns väl ingen vettig själ som kan säga att BF3 ser fult ut med inställningarna du nämner. Det tror jag inte heller Rick Pip syftade på.
Postad 26 January 2012 - 19:01
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Nä nä, inte alls, tror vi missförstår varandra. Det finns väl ingen vettig själ som kan säga att BF3 ser fult ut med inställningarna du nämner. Det tror jag inte heller Rick Pip syftade på.
Ok då var det uppenbarligen en miss i kommunikationen....om det var det från Pip vet jag dock inte  eller kallar du mig fet? "största" 
Vadå, är inte alla gamers feta?
Postad 26 January 2012 - 19:08
TheBadlands
-
TheBadlands
-
Amatör
-
-
97 inlägg
Sådär nu har jag filmat inputlag på båda mina skärmar.
Först 22 tum, LG.
http://www.youtube.com/watch?v=RyUYCiZgXQ4&feature=plcp&context=C34e8a61UDOEgsToPDskIJqADPKQOStpDvQ6VD8AUc
Och här på min 46 tum, Philips.
http://www.youtube.com/watch?v=TGf0dqqSfhM&feature=plcp&context=C34e8a61UDOEgsToPDskIJqADPKQOStpDvQ6VD8AUc
Visst har jag lite "inputlag", men den där lilla fördröjningen har jag alltid varit medveten om och aldrig haft några problem med. Jag lyckas döda folk rätt bra när jag spelar så det stör inte mitt spelande. Sen att vapnet rör sig som det gör så känns det nog att det är värre för många, siktet rör sig och vapnet släpar efter. Förövrigt så kändes det som att det var nån millisekund längre fördröjning på den större tv:n för mig.
Tycker flera kan lägga upp lite filmer så kan vi jämföra?
EDIT: Filmat med min mobil , och jag har rätt mörkt hemma även med lampor på, men man ser min tumme och skärm iallafall  Jäkla as som döda mig i slutet där!
Oavsett om det finns ett inputlag eller inte vill jag bestämt hävda att den allra sista "gungande" rörelsen när vapnet flyttats från höger till vänster är ett annat problem. Javisst, det är ett spel och därmed inte realism, men jag vill inte minnas att vapnet gungade till sådär när jag pangade Ak5 i lumpen
Postad 26 January 2012 - 19:40
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Har en kamrat som spelar med maxade inställningar och det ser väldigt bra ut men som Falcy sa så menar jag PS3 versionen. För de som spelar i 576p för att slippa inputlag vill jag ge en eloge då de måste ge ett väldans handikap vad gäller det grafiska. Ok då var det uppenbarligen en miss i kommunikationen....om det var det från Pip vet jag dock inte 
Postad 26 January 2012 - 20:16
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Tycker egentligen den där guit grejen är lite missvisande. Så länge du hattar mellan servrar mellan rundorna syns det ju inte i statistiken.
Borde inte synas heller, har du inte spawnat in så har du inte börjat spela. Hoppar alltid av servrarna när jag joinar om spelet får för sig att bryta upp squaden man vill spela i och när motståndet har decimerats för mycket. Svårt att få upp KPM om det inte finns några fiender kvar att skjuta. Låg quit% betyder fortfarande att man inte väljer att avsluta en match oavsett hur det går, så de som har hög quit% och hög w/l har ju i min mening hoppat av matcher man håller på att förlora för att bevara sin w/l. Men man kan kanske tolka det annorlunda också, men inte ur min synvinkel.
Postad 26 January 2012 - 20:30
Unregistered7444adce
-
Unregistered7444adce
-
Mästare
-
-
3398 inlägg
Jag har inte sett skymten av någon ny uppdatering ännu.Vincent kanske precis har köpt spelet?
En sak som jag inte förstått är hur man som squadleader kan välja att attackera objekt. Hur gör man rent praktiskt?
Japp, nyköpt. Och svårstyrt, tycker mest jag spottar iväg kulor på måfå.
Postad 26 January 2012 - 22:59
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Borde inte synas heller, har du inte spawnat in så har du inte börjat spela. Hoppar alltid av servrarna när jag joinar om spelet får för sig att bryta upp squaden man vill spela i och när motståndet har decimerats för mycket. Svårt att få upp KPM om det inte finns några fiender kvar att skjuta.
Låg quit% betyder fortfarande att man inte väljer att avsluta en match oavsett hur det går, så de som har hög quit% och hög w/l har ju i min mening hoppat av matcher man håller på att förlora för att bevara sin w/l. Men man kan kanske tolka det annorlunda också, men inte ur min synvinkel.
Du har ju ganska mycket att vinna rent w/l på att bara plocka "russinen ur kakan" så att säga. Vissa banor är ju inte helt balanserade vad gäller vilket håll man anfaller på och så vidare. Så man kan ju helt enkelt bara välja "enkla" matcher om man vill.
Postad 27 January 2012 - 00:19
zxcv
-
zxcv
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
Oavsett om det finns ett inputlag eller inte vill jag bestämt hävda att den allra sista "gungande" rörelsen när vapnet flyttats från höger till vänster är ett annat problem. Javisst, det är ett spel och därmed inte realism, men jag vill inte minnas att vapnet gungade till sådär när jag pangade Ak5 i lumpen 
Inte realistiskt om vapnet vore helt "fast" som i quake 1 duke 3d heller.
Postad 27 January 2012 - 08:13
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Sedan har jag en liten fundering, vad har ni för mål med BF3 förutom att ha roligt och gemenskap 
Funderar på att starta en ny användare och nå rank 45 som pacifist. Man får ju en del poäng på att bara ta flaggor etc.
Postad 27 January 2012 - 10:33
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Du har ju ganska mycket att vinna rent w/l på att bara plocka "russinen ur kakan" så att säga. Vissa banor är ju inte helt balanserade vad gäller vilket håll man anfaller på och så vidare. Så man kan ju helt enkelt bara välja "enkla" matcher om man vill.
Då är det ju tur att jag spelar mest Metro CQ, den är lätt åt bägge hållen.
Postad 27 January 2012 - 11:45
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Dice har nu utsätt dom 10 bästa bidragen i tävlingen "Only in Battlefield 3". Dessa finns att beskåda på http://www.battlefie...in-battlefield3
Postad 28 January 2012 - 02:24
zxcv
-
zxcv
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
Dice har nu utsätt dom 10 bästa bidragen i tävlingen "Only in Battlefield 3". Dessa finns att beskåda på http://www.battlefie...in-battlefield3
Skön lista MEN inget från Birgirpall=fail.
Postad 28 January 2012 - 10:17
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Skön lista MEN inget från Birgirpall=fail.
Precis, de kunde tagit hela hans "Operations"-serie och kört bara dem.
Postad 30 January 2012 - 03:16
zxcv
-
zxcv
-
Forumräv
-
-
750 inlägg
Postad 30 January 2012 - 14:44
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Fast ni kan sluta grina nu folks!
För idag har ja äntligen fått internet i min nya lya!
Så ikväll blire game on!!
Postad 31 January 2012 - 18:21
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Postad 31 January 2012 - 18:58
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Postad 01 February 2012 - 07:39
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Härligt! Hoppas det funkar hyfsat felfritt efter detta då..
Postad 01 February 2012 - 08:49
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Har fan endå svårt att se någon anledning till att överge skype där man kan snacka även innan och efter speluppstart och oavsett vilket lag o squad man kommer i. Riktigt surt om vi är 5 eller fler som spelar så kan inte alla va med o snacka i voip..
Postad 01 February 2012 - 09:43
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Samma här, jag tycker dessutom att ljudkvalitén på in-game-voipen när den fungerar är riktigt dålig, och det tror jag inte att de har gjort något åt.
Det finns annat som är betydligt viktigare att fixa.
Postad 01 February 2012 - 10:48
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Samma här, jag tycker dessutom att ljudkvalitén på in-game-voipen när den fungerar är riktigt dålig, och det tror jag inte att de har gjort något åt.
Det finns annat som är betydligt viktigare att fixa.
Nej det är just det jag är rädd för, att ljudkavliteten kommer vara kass ändå. De fåtal gånger man lyckats hamna i en squad med funkande VIOP och är tre st som pratar så är det omöjligt att höra vad de andra säger för det hackar och är allmänt kass kvalle.. Jag får nog skaffa mig en ny mobil snart så jag kan använda skype jag med..  Eller en ny dator som jag kan koppla mitt BT-headset till..
Postad 01 February 2012 - 12:22
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Jag antar att det är att det hackar som de menar att de har fixat, men jag tror inte att de har förbättrat kvalitén på ljudet.
Postad 01 February 2012 - 12:44
PerJohan80
-
PerJohan80
-
Användare
-
-
111 inlägg
Ja, vi får väl se hur det kommer funka.. Hade ju varit roligt att få prova på att spela spelet som det är tänkt, att kunna utnyttja teamplayet på riktigt.. För jag känner inte riktigt för att köpa ny mobil eller dator enbart för att kunna använda skype för BF3..
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|