Vackert que! Hade kanske valt att placera fågeln lite längre in i bild, men skitbra.
Det blev bara en bild idag.

2015-01-25 by P-O Andersson, on Flickr
Redigerat av Velodynamic, 25 January 2015 - 23:25.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 25 January 2015 - 23:14
Snyggt Ronny! Ser inte det gröna lite matt ut?
Vackert que! Hade kanske valt att placera fågeln lite längre in i bild, men skitbra. Det blev bara en bild idag. ![]() 2015-01-25 by P-O Andersson, on Flickr Redigerat av Velodynamic, 25 January 2015 - 23:25. Postad 26 January 2015 - 10:22
Riktigt snyggt Que! Gillar fågeln och redigeringen. Känns ensligt och lite melankoliskt.
Vackert landskap Velo! Riktig svensk vinter! Vindsnurrorna gör sig bra i bakgrunden Postad 26 January 2015 - 11:21
Riktigt snyggt Velo och Que :-)
Försök till att skapa lite Disney feeling Bifogad fil(er)Postad 26 January 2015 - 17:30
Årets familjebild! Frugan utlöste kameran med en remote. Vi brukar ta lite balla familjeporträtt..
Bifogad fil(er)Postad 26 January 2015 - 20:31 Fantastiskt Dennon! Riktigt bra!
45 mm_1-160 sec at f - 1-8_ISO 1000.jpg 274.59K
3 Antal nerladdningar
Postad 26 January 2015 - 20:44
Bra Micke, riktigt koncentrerad bild men det är ju mycket att läsa på fodralet
Postad 27 January 2015 - 12:26
Grymt kul bild Dennon! Kul att man kan se vad de har för intressen liksom.
Gillar din bild Micke. Riktigt bra ljus och ostörig bakgrund. Perfekt skärpedjup. Postad 27 January 2015 - 18:32
Ja, bakgrunden är med från början. Postad 28 January 2015 - 22:50
Grymma bilder på både denna och förra sidan.
![]() 1-4000 sec at f - 2,2, ISO 100, 85 mm, IMG_2493.jpg by b.lok, on Flickr Postad 29 January 2015 - 06:47
Ahh, välkommen hem Björn. Och dina bilder håller som vanligt hög klass!
Postad 29 January 2015 - 07:59
+1 välkommen hem björn, och som vanligt en fantastisk bild :-) Postad 29 January 2015 - 12:15
Tack så mycket Micke, Morgan och Peter.
Hehe Peter, jo det bara öste ner. Fast jag trodde det mest var snö som kommit här hemma. ![]() 1-400 sec at f - 1,4, ISO 1250, 35 mm, IMG_2278.jpg by b.lok, on Flickr Postad 29 January 2015 - 21:25
Snygga och häftiga bilder Björn
klick ![]() Sony A7 + Zeiss Sonnar 50 1.5 ZM by Ronny Olsson, on Flickr Redigerat av Unregistered6e59ce73, 29 January 2015 - 21:26. Postad 30 January 2015 - 07:41
Håller helt med Mikael, bilden blir väldigt "mäktig" då man ser på den lilla fyren och båten långt borta, superfin bild i övrigt.
Mycket fina bilder ni andra också. Postad 30 January 2015 - 08:53 +1 Postad 30 January 2015 - 13:38
Tack!
Grymt Ronny, håller med om att den är mäktig. "Allting är så mäktiiigt!!" (Förlåt, lite skadad av barn som sett Lego the Movie femtielva gånger). ![]() 1-640 sec at f - 2,0, ISO 640, 85 mm, IMG_2672.jpg by b.lok, on Flickr Postad 30 January 2015 - 14:06
Hahaha! Älskar den filmen, den är.... Mäktig Bra bild Björn, skön komponering mot stigen och ljuset där. Postad 30 January 2015 - 22:15
Tackar
Finfint Björn Ekoxe f1.2 klickeliklick ![]() Nikon 50 1.2 Ai-s by Ronny Olsson, on Flickr Redigerat av Unregistered6e59ce73, 30 January 2015 - 22:27. Postad 30 January 2015 - 22:42
Fint Ronny!
Postad 31 January 2015 - 09:19
Tackar... har lagt på mkt med klarhet och kontrast och sedan så har jag dragit ner färgerna mkt och sedan så förstärkt igen på stocken
klonat bort lite gräs och sådant och det vanliga med att försöka få fram lite bättre ljus Redigerat av Unregistered6e59ce73, 31 January 2015 - 09:20. Postad 31 January 2015 - 10:18
Fint Ronny, har du mellanringar på den också?
1004-forum-2285-600 mm-ISO 200-1-1000 sek. vid f - 7,1-NIKON D7100.jpg 231.06K
0 Antal nerladdningar
Postad 31 January 2015 - 10:30
Finfint que.. nej det hade jag inte.. utan ligger precis på närgränsen
Postad 31 January 2015 - 11:43
Hejsan!
Bara en snabbis. Vad använder ni för att rengöra era objektiv? Postad 31 January 2015 - 12:00
Tack, tack!
Den är riktigt bra den Ronny. Fint que! Jag använder en blåsbälg, en lenspen samt en mikrofiberduk. Att semestra med barn... ![]() 1-160 sec at f - 1,4, ISO 6400, 35 mm, IMG_2721.jpg by b.lok, on Flickr Postad 31 January 2015 - 20:23 Bra Q! Mycket bra Björn, härlig exponering Verkligen en cream machine den där Nikon 1,2'an! Snyggt Postad 01 February 2015 - 09:12
Sjukt bra bilder på forumet just nu !
Mycket bra grabbar.... Que, Ronny och Björns bilder sticker ut lite etxra !! Tyvärr har det varit mycket sjukdomar här hemma, är inne på 6:e veckan med sjukdomar som inte vill ge med sig så man har inte haft tid att varken fota eller skriva här inne. Postad 01 February 2015 - 10:51
Fint igen Ronny,
Tack alla, Hoppas att det vänder snart Morgan, Tog denna med normalen och 12mm mellanring
3005-forum-8337-44 mm-ISO 250-1-400 sek. vid f - 3,5-NIKON D7000.jpg 254.88K
1 Antal nerladdningar
Postad 01 February 2015 - 11:25
Tack, tack!
Grymt igen Ronny! Fint Peter. ![]() 1-400 sec at f - 1,4, ISO 3200, 85 mm, IMG_1968.jpg by b.lok, on Flickr Postad 01 February 2015 - 12:35
Tack Que...riktigt härlig bild, jättefin !!
Björn, riktigt mysig och stämningsfull bild !! Micke....mycket fin svartvit bild !! Postad 01 February 2015 - 16:04
Snygga bilder de senaste Ronny och Björn. Fint fotat Que.
Vinterväder här i Göteborg (Gunnebo närmare bestämt).
_DSC3514.jpg 479.63K
7 Antal nerladdningar
Postad 01 February 2015 - 20:22
Ser riktigt kylslaget ut xray, Även denna är från göteborg (innan eländet kom ner
Bifogad fil(er)3 användare läser detta ämne0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |