* Officiell Tråd - Telia Digital-TV *
34728 svar till detta ämne
Postad 10 november 2021 - 01:07
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Loggan i TV-rutan är rätt och Telia Play har rätt namn och logga...
Sen verkar inte Telia ha de snabbaste medarbetarna, som ska sköta namn och loggor i boxen 
Inte Telia Play i appen. Verkar vara rejält varierande utbud dessutom
Det som dock är intressant är att vi som har NRK och YLE-kanalerna har NRK1 och TV2 Norge i HD-kvalitet i Telia Play på datorn och i app men inte i digitalboxen. (NRK2 saknas på Telia Play) och YLE 1 och YLE2 är också i HD-kvalitet på Telia Play på datorn och i appen men inte i boxen. Märkligt. Om de kan lägga kanalerna i HD på Play borde de ju kunna lägga in dessa i HD också i boxen.
Postad 10 november 2021 - 09:40
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
Ta in kanalen så ser du att det är ändrat. Väldigt mycket ishockey på kanalen nu dock men den verkar ha upphört som egen kanal.
Var en vecka sedan jag skrev detta, så det kan mycket väl ändrat sig sedan dess. Men jag tror att det fortfarande står V Sport Hockey i Telias EPG (i boxen).
Postad 10 november 2021 - 17:48
micke13
-
micke13
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Inte Telia Play i appen. Verkar vara rejält varierande utbud dessutom
Det som dock är intressant är att vi som har NRK och YLE-kanalerna har NRK1 och TV2 Norge i HD-kvalitet i Telia Play på datorn och i app men inte i digitalboxen. (NRK2 saknas på Telia Play) och YLE 1 och YLE2 är också i HD-kvalitet på Telia Play på datorn och i appen men inte i boxen. Märkligt. Om de kan lägga kanalerna i HD på Play borde de ju kunna lägga in dessa i HD också i boxen.
Ja, det är underligt med de nordiska kanalerna. Det är samma sak med de danska kanalerna.
Postad 13 november 2021 - 23:19
soulseek
-
soulseek
-
Amatör
-
-
94 inlägg
De har gjort ytterligare förändringar från SVT med sändningen så är det någon som har sett problem med dessa störningar vi har pratat om senaste dagarna på SVT?
Markus Johansson
Telia Kundservice
SVTr: Gift vid första ögonkastet USA avsnitt 13, 26:52 (ett par tydliga störningar)
Postad 17 november 2021 - 18:44
Weiman
-
Weiman
-
Forumräv
-
-
930 inlägg
Telias EPG är en ständig källa till förvirring..
Eurosport och Discovery ihopblandade:
Screenshot 2021-11-17 184340.png 39,78K
0 Antal nerladdningar
Alla avsnitt av SVT:s Världens historia verkar heta Nazisternas hemvideos hos Telia. Rätt titel är "Hitlers attack på väst":
Screenshot 2021-11-17 183950.png 47,41K
0 Antal nerladdningar
Problem med svenska bokstäver på femman:
Screenshot 2021-11-17 184243.png 6,42K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av Weiman, 17 november 2021 - 18:45.
Postad 26 november 2021 - 23:52
sportmats
-
sportmats
-
Lärjunge
-
-
349 inlägg
Nu, fredag kväll 26 november är det fel i EPG:n. Det påstås att det ska vara Polisskolan 5 på TV6. Men det är det inte. Det är en annan film med bland andra Sandra Bullock som visas. Hur är det med uppdateringarna vad gäller programändringar? De verkar inte vara speciellt raska.
Redigerat av sportmats, 26 november 2021 - 23:53.
Postad 27 november 2021 - 16:46
EkMg
-
EkMg
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Sitter och ser på SHL hockeylördag och tycker det är så sjuuuukt lång reklam. Hinns inte med mycket snack mellan perioderna.
Förra året hade jag CMore direkt från dem. Då var det inge reklam alls i pauser etc.
Någon som vet om det är skillnad mellan att se från cMore direkt eller via Telia play?
Som det är nu kommer vi säga upp Telia och satsa på cMore direkt. Men kan någon bekräfta att det är skillnad?
Postad 27 november 2021 - 18:00
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
Sitter och ser på SHL hockeylördag och tycker det är så sjuuuukt lång reklam. Hinns inte med mycket snack mellan perioderna.
Förra året hade jag CMore direkt från dem. Då var det inge reklam alls i pauser etc.
Någon som vet om det är skillnad mellan att se från cMore direkt eller via Telia play?
Som det är nu kommer vi säga upp Telia och satsa på cMore direkt. Men kan någon bekräfta att det är skillnad?
Ser du SHL på TV4 då? Nu gissar jag bara, men är det inte alltid mer reklam på TV4 och nästan inget alls på de dyrare sportkanalerna?
Postad 27 november 2021 - 18:05
Bateman
-
Bateman
-
Användare
-
-
105 inlägg
Tycker att det är väldigt oklart var man kan få Telias TV, får olika besked beroende på vem man pratar med eller var man läser på hemsidan.
Jag hjälper min familj som fått stadsnät där Telia inte finns med. Samtliga vill gå från Telia ADSL till en annan internetleverantör via fiber men behålla Telias TV. Så vi har pratat med uppsägningsavdelningen.
Först sa Telia att det är möjligt att säga upp bredbandet och behålla TV:n via ADSL.
Dagen efter sa man i två olika samtal att det inte går att ha endast TV via ADSL, dessutom hade inte mobilnätet på adressen tillräcklig kapacitet och "unicast" fungerade inte, så fanns det inga möjligheter att behålla Telias TV.
Om jag har förstått det rätt så kallar Telia det för unicast när de levererar TV oavsett internetleverantör.
Men på hemsidan kan man beställa endast TV (utan bredband) via telejacket och även kan vem som helst beställa Telias TV (alltså riktig TV med digitalbox) så länge man har som de skriver "en stabil internetuppkoppling i bostaden".
Fungerar "unicast"-lösningen dåligt eller varför vill inte uppsägningsavdelningen sälja in den om man går från ADSL till fiber från en annan leverantör?
Redigerat av Bateman, 27 november 2021 - 18:07.
Postad 27 november 2021 - 21:34
EkMg
-
EkMg
-
Amatör
-
-
53 inlägg
Ser du SHL på TV4 då? Nu gissar jag bara, men är det inte alltid mer reklam på TV4 och nästan inget alls på de dyrare sportkanalerna?
Jag går in under kategorin sport i appen på Apple TV. Där framgår egentligen inte vilken sändning man tittar på, vad jag kunnat se i varje fall.
Men det är som du säger. I fjol tex när det var slutspel och samma match gick på TV4 och cMore så var det ju överlägset att se den på cMore. Nu får jag inte samma känsla. Som att Telia bakat in reklam i sändningarna.
Sportpaket från Telia ger mig ju iofs både viasat och cMore till samma pris som att bara ta cMore direkt från dem, men är detta billigare pris en möjlighet för att man inte får oavbrutna sändningar?
Även vid något tillfälle stört mig på att de lagt in reklam i powerbreaks.
Postad 27 november 2021 - 22:32
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
Jag går in under kategorin sport i appen på Apple TV. Där framgår egentligen inte vilken sändning man tittar på, vad jag kunnat se i varje fall.
Men det är som du säger. I fjol tex när det var slutspel och samma match gick på TV4 och cMore så var det ju överlägset att se den på cMore. Nu får jag inte samma känsla. Som att Telia bakat in reklam i sändningarna.
Sportpaket från Telia ger mig ju iofs både viasat och cMore till samma pris som att bara ta cMore direkt från dem, men är detta billigare pris en möjlighet för att man inte får oavbrutna sändningar?
Även vid något tillfälle stört mig på att de lagt in reklam i powerbreaks.
Finns väl en anledning till att CMore är dyrare än TV4 (som väl i princip är gratis). Pengarna måste ju tas nånstans.
Postad 28 november 2021 - 13:15
Vigilante
-
Vigilante
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Tv via Telia och 4302 boxen. Enbart ljud på Discoverys kanaler, 5, 7an osv
Inget ljud på svt, 3an, 4an m.fl.
Någon mer som har problem?
Postad 28 november 2021 - 13:27
Nizz_e
-
Nizz_e
-
Beroende
-
-
1 004 inlägg
Tv via Telia och 4302 boxen. Enbart ljud på Discoverys kanaler, 5, 7an osv
Inget ljud på svt, 3an, 4an m.fl.
Någon mer som har problem?
Klassiskt fel, brukar vara volymkontrollen på boxen som inte är på max.
Postad 28 november 2021 - 16:42
Vigilante
-
Vigilante
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Löste sig genom att ändra till analog stereo från digital. Skumt...
Postad 28 november 2021 - 16:54
22mc
-
22mc
-
Veteran
-
-
1 977 inlägg
Fick igång mitt Telia bas för 99kr idag , riktigt imponerad av Android appen , bra bild , bra flyt . Går att byta kanal med +- på min Android tv. Saknar att kunna byta kanal med siffrorna och en epg knapp men annars jäkla smidigt .
@Telia lägg gärna in saknade funktioner i nästa ver av appen 😊👍
Postad 29 november 2021 - 23:44
elofu17
-
elofu17
-
Beroende
-
-
1 136 inlägg
Löste sig genom att ändra till analog stereo från digital. Skumt...
Nej inte skumt, det är ett vanligt problem om man råkat vrida ner volymen på boxen.
Boxen kan enbart styra volymnivån för analogt ljud.
Det digitala ljudet skickas till förstärkaren oförändrat, så det är förstärkaren som bestämmer volymen här.
När du byter till enbart analogt ljud så innebär det att boxen styr volymen pga att allt blir analogt = sämre enligt min mening.
Så byt tillbaka till digitalt ljud, vrid upp boxens volym till max och rör sen aldrig boxens volym igen.
Redigerat av elofu17, 29 november 2021 - 23:48.
Postad 30 november 2021 - 09:52
andvin
-
andvin
-
Rookie
-
4 inlägg
För att ytterligare förvirra(?), så är det Telia kallar analogt ljud så klart inte analogt (går ju via HDMI), ljudströmmen är snarare konverterad till två-kanals PCM som går att amplitudjustera med volymkontrollen. Det Telia kallar digitalt ljud är oftast passthrough av ljudströmmen.
Postad 30 november 2021 - 14:49
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
31 knapptryckningar krävs för att komma till Discovery Science på play i boxen. Känns onödigt mycket
Postad 01 december 2021 - 06:53
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
31 knapptryckningar krävs för att komma till Discovery Science på play i boxen. Känns onödigt mycket
19 knapptrycknigar lyckades jag med och då har jag inte Discovery Science i mitt utbud. 14 till vanliga Discovery...
Du vet att man kan välja pil vänster 2 ggr för att komma till Play-listans sista plats och där välja "Se alla", så blir det inte så många högertryckningar.
Men visst var det smidigare som det var tidigare, när man direkt kunde scrolla ner till rätt kanal.
Postad 01 december 2021 - 09:36
compost76
-
compost76
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Knapptryckningar till vansinne, sega kanalbyten på t.ex. chromecast är otroligt irriterande,
då väljer jag hellre att koppla PC till TV, kanalbyte via web går så otroligt mycket bättre/snabbare än med
platta/telefon till chromecast!
Postad 01 december 2021 - 10:44
elofu17
-
elofu17
-
Beroende
-
-
1 136 inlägg
@markus,
Bugg i Play:
Tjejjen skulle just kolla på Glamour. Det står att det ska finnas 4 avsnitt under säsong 34 men det listas noll stycken.
Postad 01 december 2021 - 13:12
Buddypresley
-
Buddypresley
-
Guru
-
-
4 114 inlägg
Det har varit försämrad bild på Discovery Science ett par dagar nu. Bilden är "luddig" d.v.s. oskarp
Postad 03 december 2021 - 07:20
hofwing
-
hofwing
-
Lärjunge
-
-
407 inlägg
Fel språk på talat ljud på Disney Junior, de pratar danska.
Hur felanmäler jag detta? Jeg hittar inget vettigt på Telias hemsida
Postad 03 december 2021 - 12:58
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Fel språk på talat ljud på Disney Junior, de pratar danska.
Hur felanmäler jag detta? Jeg hittar inget vettigt på Telias hemsida
Tillhör du Region Skåne så är det helt i sin ordning 😆
Har du testat ändra språket från svenska till något annat och sedan tillbaka?
Postad 03 december 2021 - 13:47
hofwing
-
hofwing
-
Lärjunge
-
-
407 inlägg
Tillhör du Region Skåne så är det helt i sin ordning 😆
Har du testat ändra språket från svenska till något annat och sedan tillbaka?
Jag gör faktiskt det men hjälper ju inte barnen som vill kolla 😂
Hade provat ändra språk och även ändrat från digitalt till analogt ljud men ingen skillnad
Får kolla lite senare om problemet kvarstår
Postad 03 december 2021 - 13:54
mblom
-
mblom
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Förutom knas på ljudet TV4 så har apparna blivit sämre. SVT Play och CMore tar evigheter att starta upp.
CMore får jag försöka starta flera gånger. Känns som burken går på knäna. Är det någon annan som har samma problem?
Postad 03 december 2021 - 14:28
johnbull_1975
-
johnbull_1975
-
Användare
-
-
164 inlägg
19 knapptrycknigar lyckades jag med och då har jag inte Discovery Science i mitt utbud. 14 till vanliga Discovery...
Du vet att man kan välja pil vänster 2 ggr för att komma till Play-listans sista plats och där välja "Se alla", så blir det inte så många högertryckningar.
Men visst var det smidigare som det var tidigare, när man direkt kunde scrolla ner till rätt kanal.
Instämmer.
Fattar inte hur man kan krångla till ett GUI så mycket.
Tänk om man slapp alla rekommendationer och andra onödiga listor.
Varför bygga kanalerna radvis istället för kolumnvis? I EPG är kanalerna i höjdled. Så borde det vara i Play oxå.
Postad 03 december 2021 - 18:57
somoene2
-
somoene2
-
Veteran
-
-
1 977 inlägg
Instämmer.
Varför bygga kanalerna radvis istället för kolumnvis? I EPG är kanalerna i höjdled. Så borde det vara i Play oxå.
kan inte annat än att hålla med!
för min del som använder HTPC med Kodi och så gjort i många år så är ju logiken i gränssnittet helt överlägsen på alla punkter.
Det är så jäkla störande med GUIn som är sjukt röriga! Inte bara Telia i detta fall, använder man som jag flera olika streamingtjänster så är det hur rörigt som helst överallt.
Frihet att justera layouten hade ju varit kalas, lär dock inte hända.
Postad 03 december 2021 - 19:13
soulseek
-
soulseek
-
Amatör
-
-
94 inlägg
Varför inte lägga till fler kategorier i boxens vänstermeny, tex "Playtjänster och appar"
Vill man använda de "externa" apparna så går jag höger -> uppåt
Postad 03 december 2021 - 20:50
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Instämmer.
Tycker hela GUI blev värdelöst efter ”Netflix wannabe” uppdateringen.. tar evigheter att hitta rätt program och massa krims krams menyer om tips hit och dit. Gör om.
Postad 04 december 2021 - 19:15
Mushunt
-
Mushunt
-
Mästare
-
-
3 278 inlägg
Är inte HBO Max tänkt att det ska ersätta HBO Nordic i TV boxen?
Borde det inte isåfall vara samma innehåll om inte mer innehåll på HBO Max? Jag sökte efter filmen Geostorm på HBO Max men fick inget resultat. Tänkte jag då söker upp den i filmbutiken på boxen, men fick då upp att den fanns på tv boxen under HBO Nordic. Absolut inget fel i detta att jag fann den, men borde inte HBO Max även inkludera samma material som HBO Nordic?
Postad 05 december 2021 - 14:40
Krutrök
-
Krutrök
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Är inte HBO Max tänkt att det ska ersätta HBO Nordic i TV boxen?
Borde det inte isåfall vara samma innehåll om inte mer innehåll på HBO Max? Jag sökte efter filmen Geostorm på HBO Max men fick inget resultat. Tänkte jag då söker upp den i filmbutiken på boxen, men fick då upp att den fanns på tv boxen under HBO Nordic. Absolut inget fel i detta att jag fann den, men borde inte HBO Max även inkludera samma material som HBO Nordic?
Det finns ju ingen speciell variant för boxen. HBO har själva bytt ut HBO Nordic mot HBO Max på alla plattformar. Så varför innehållet är som det är får man fråga HBO!
Postad 05 december 2021 - 14:59
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
Det finns ju ingen speciell variant för boxen. HBO har själva bytt ut HBO Nordic mot HBO Max på alla plattformar. Så varför innehållet är som det är får man fråga HBO!
Var det inte så att HBO Nordic fortfarande är kvar i boxen, tills Telia tagit fram en app för HBO Max (våren-22?)?
https://www.telia.se...produkt/hbo-max
Postad 08 december 2021 - 12:13
elofu17
-
elofu17
-
Beroende
-
-
1 136 inlägg
@telia:
Felrapport:
Ljudet på Kanal 5 HD är helt borta.
Alla andra kanaler fungerar, inklusive ljudet på "Kanal 5 Uppsala" på plats 996.
Det funkar även att casta Kanal 5 från Telia Play.
Det hjälper inte att starta om programmet från början.
Det är knäpptyst både under reklamer och program.
Jag testade att byta från Digitalt ljud till Analogt i boxen, men det kommer fortfarande inget ljud alls från Kanal 5 HD.
Postad 08 december 2021 - 15:21
Krutrök
-
Krutrök
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
@telia:
Felrapport:
Ljudet på Kanal 5 HD är helt borta.
Alla andra kanaler fungerar, inklusive ljudet på "Kanal 5 Uppsala" på plats 996.
Det funkar även att casta Kanal 5 från Telia Play.
Det hjälper inte att starta om programmet från början.
Det är knäpptyst både under reklamer och program.
Jag testade att byta från Digitalt ljud till Analogt i boxen, men det kommer fortfarande inget ljud alls från Kanal 5 HD.
Fungerar fint hos mig i alla fall!
Hudiksvallstrakten, fiber.
Postad 09 december 2021 - 19:52
defiant
-
defiant
-
Forumräv
-
-
636 inlägg
År det någon mer som har problem med Telia spela in appen?
Sedan flera veckor verkar inte appen kunna ansluta till boxen (4302) och se inspelningar.
(Har provat både android och iOS och med boxen ansluten till Telia router (bryggad) och med boxen ansluten till LAN2 på mediaomvandlaren)
Det går att hantera och se inspelningar med fjärren.
Har startat om allt flera gånger
Postad 09 december 2021 - 20:08
Nizz_e
-
Nizz_e
-
Beroende
-
-
1 004 inlägg
År det någon mer som har problem med Telia spela in appen?
Sedan flera veckor verkar inte appen kunna ansluta till boxen (4302) och se inspelningar.
(Har provat både android och iOS och med boxen ansluten till Telia router (bryggad) och med boxen ansluten till LAN2 på mediaomvandlaren)
Det går att hantera och se inspelningar med fjärren.
Har startat om allt flera gånger
Funkar här. Nu beskriver du inte vad som händer. Men ett fel som har varit länge för mig är att om jag varit inne på planerade inspelningar, stänger appen
och nästa gång går in på inspelningar utan att ha nån planerad inspelning, då kraschar appen.
Postad 09 december 2021 - 21:24
defiant
-
defiant
-
Forumräv
-
-
636 inlägg
Funkar här. Nu beskriver du inte vad som händer. Men ett fel som har varit länge för mig är att om jag varit inne på planerade inspelningar, stänger appen
och nästa gång går in på inspelningar utan att ha nån planerad inspelning, då kraschar appen.
Tack.
Jag kan se TV-guide och starta en inspelning från appen men kan inte se eller radera befintliga/planerade inspelningar
Namnlös.png 33,25K
0 Antal nerladdningar
Redigerat av defiant, 09 december 2021 - 21:27.
Postad 09 december 2021 - 21:31
Nizz_e
-
Nizz_e
-
Beroende
-
-
1 004 inlägg
Tack.
Jag kan starta en inspelning från appen men kan inte se eller radera befintliga/planerade inspelningar
Namnlös.png
Skumt! Har du testat att ta bort(om möjligt?) och lägga till den i appen på nytt?
Postad 09 december 2021 - 21:42
defiant
-
defiant
-
Forumräv
-
-
636 inlägg
Skumt! Har du testat att ta bort(om möjligt?) och lägga till den i appen på nytt?
Avinstallerade/installerde precis appen och lade in koderna igen.
Hjälpte inte
Redigerat av defiant, 09 december 2021 - 21:43.
Postad 09 december 2021 - 21:49
Nizz_e
-
Nizz_e
-
Beroende
-
-
1 004 inlägg
Avinstallerade/installerde precis appen och lade in koderna igen.
Hjälpte inte
Då är det dags för Telia-supporten!
Postad 10 december 2021 - 09:49
Bopper
-
Bopper
-
Beroende
-
-
1 268 inlägg
@TeliaKundservice
Många fel i Playbiblioteket.
"Just nu finns det inget innehåll från xxx"
T.ex. Det här är ditt land och Go'kväll i SVT och Mythbusters i TV10.
Startat om boxen, men saknas fortfarande. Är det nåt ni på Telia kan påverka eller är det kanalerna som gör fel?
Postad 14 december 2021 - 21:40
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Paramount Network försvinner som tv-kanal den1 januari, då blir frågan till Telia
Kommer Paramount+ ersätta i kanalpaketen?
Postad 15 december 2021 - 02:51
Leatherface
-
Leatherface
-
Mega-Guru
-
-
7 299 inlägg
Paramount Network försvinner som tv-kanal den1 januari, då blir frågan till Telia
Kommer Paramount+ ersätta i kanalpaketen?
Paramount+ kommer ersättas med Sky Showtime under nästa år.
Postad 19 december 2021 - 19:02
defiant
-
defiant
-
Forumräv
-
-
636 inlägg
Vi har under en längre tid nu haft ett ärende mot den leverantör vi får TV4 HD från rörande de problem we har haft med ljudet. De har nu kommit till ett skede att de vill ha loggar från TV boxarna (STB) som är hema hos er. Jag kan slå på det i 3 dygn på en box om ni skickar ett privat meddelande till mig här på forumet. Ni kommer få ett svar av mig att jag slagit på loggningen och då kan ni svara med tidpunkter (inom 3 dygn) till mig när ni har haft problem med ljudet så kan de kolla om loggarna från STB visar något fel. Jag önskar att ni skickar eran identifikationskod, alltså den 10 siffriga koden ni hittar under om tjänsten och teknisk information.
Markus Johansson
Telia Kundservice
Ljudet på TV4 HD hackar fortfarande hos mig.
Har ni fått de loggar ni behöver eller behöver ni fler?
Hittar ni något i loggarna?
Postad 19 december 2021 - 21:41
lindo
-
lindo
-
Veteran
-
-
1 853 inlägg
Finns ingen Text-TV sidan 199 på TV4 och Kanal5 längre!
Hittade det tryck info två gånger och sedan blå knapp 
Edit: Går även att i menyn SPRÅK ändra i ÖNSKAT TEXTNINGSSPRÅK till Svenska-Nedsatt hörsel
Så är undertexter alltid aktiverat
Redigerat av lindo, 19 december 2021 - 22:07.
Postad 20 december 2021 - 17:06
soulseek
-
soulseek
-
Amatör
-
-
94 inlägg
De har gjort ytterligare förändringar från SVT med sändningen så är det någon som har sett problem med dessa störningar vi har pratat om senaste dagarna på SVT?
Markus Johansson
Telia Kundservice
https://www.teliapla...-3802182?player tydlig störning 13:12
Postad 20 december 2021 - 17:58
Monshi
-
Monshi
-
Guru
-
-
4 002 inlägg
Höga kvalitetskrav om en sådan liten blinkning av kompressionsfel stör såpass att man skriver här. men ja, det finns en störning där.
Postad 21 december 2021 - 17:05
Ormbett
-
Ormbett
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Ljudet på TV4 HD hackar fortfarande hos mig.
Har ni fått de loggar ni behöver eller behöver ni fler?
Hittar ni något i loggarna?
Ja, hacken är kvar hos mig också. Hade varit trevligt med lite återkoppling 
Postad 21 december 2021 - 17:39
Iwarsson
-
Iwarsson
-
Lärjunge
-
-
425 inlägg
Ja, hacken är kvar hos mig också. Hade varit trevligt med lite återkoppling 
Samma här.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|