Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

KILLZONE 2

4458 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (172 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 5 (73 röster [42.44%])

Procent av omröstning: 42.44%

2. 4 (66 röster [38.37%])

Procent av omröstning: 38.37%

3. 3 (22 röster [12.79%])

Procent av omröstning: 12.79%

4. 2 (7 röster [4.07%])

Procent av omröstning: 4.07%

5. 1 (4 röster [2.33%])

Procent av omröstning: 2.33%

Multiplayer

1. 5 (87 röster [50.58%])

Procent av omröstning: 50.58%

2. 4 (40 röster [23.26%])

Procent av omröstning: 23.26%

3. 3 (30 röster [17.44%])

Procent av omröstning: 17.44%

4. 2 (9 röster [5.23%])

Procent av omröstning: 5.23%

5. 1 (6 röster [3.49%])

Procent av omröstning: 3.49%

Rösta Gäster kan inte rösta
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) 99:-
1 relaterade trådar

Postad 07 March 2009 - 15:42

Unregistered65a21b93
  • Unregistered65a21b93
  • Amatör

• 90 inlägg
  • 0
Definitivt märkbar och bättre känsla i kontrollen efter patchen och det är ingen inbillning - den "döda zonen" känns inte lika markant och det är lättare att sikta även om det fortfarande är i stort sett omöjligt att knäppa någon på långt avstånd (om vederbörande rör på sig).

Patchen gjorde faktiskt att jag avslutade en auktion på Tradera av mitt KZ2 för att ge det en chans till. Gillar spelet även om jag inte ser någon revolution - grafiskt urtjusigt men under ytan en standardshooter sett till SP-delen.

Mp är bra och det finns mycket att gotta ner sig i, men det är lite väl krångligt upplagt med menyer etc. Se gärna COD4 som ett föredöme - lite fattigare grafiskt, men stämningsfullt, enkelt och framför allt funktionellt och lättillgängligt.

Det går nog inte att komma ifrån att den megahype som varit kring KZ2 gör att en del av oss väljer att blunda för de skavanker som spelet ändå lider av.

Postad 07 March 2009 - 15:43

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Vad tråkigt det är att spela som assult.. spelade hela kvällen igår så, för att låsa upp boosten till andra klasser... men den där granatkastaren är ju verkligen inte bra.
primare--> varför försvinner du från mhb servern så fort? såg att du spelade public ist för med oss efter ett tag ;)

Jag körde upp sniper igår och jag insåg ganska snabbt att jag aldrig skulle fixa 10 sniperkills per match när jag lirade med er.....

Postad 07 March 2009 - 16:19

Unregisteredc5472c21
  • Unregisteredc5472c21
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0
Nu behöver jag verkligen hjälp, är i visaris palace. jag brukar inte ge upp så lätt men nu funderar jag rent av att skita i att spela klart det. har suttit massor med timmar me detta.
resten av spelet gick helt okej, men nu helt plötsligt är "hard" för svårt för mig.

Spoiler

Postad 07 March 2009 - 16:44

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0
lite sen men.. GRUPP 3 !

Känner mig mest högljud, alltid.. Ursäkta gott folk.

Morlocks teori verkar stämma, är själv från malmö ;)

Postad 07 March 2009 - 16:48

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Nu behöver jag verkligen hjälp, är i visaris palace. jag brukar inte ge upp så lätt men nu funderar jag rent av att skita i att spela klart det. har suttit massor med timmar me detta.
resten av spelet gick helt okej, men nu helt plötsligt är "hard" för svårt för mig.

Spoiler

Det är ingen annan som svarar på inläggen om SP, vilket är konstigt.
Jag har bara ett moment kvar på Elite, så jag kan hjälpa dig. Citerar mitt inlägg från 5 sidor tillbaka...

Spoiler

Nästa del tyckte jag var litet enklare när man förstår den. Den tog mig bara 4-5 timmar på Elite. Vill du ha tips på den med?

Hjälp!
Spoiler

Postad 07 March 2009 - 17:15

Unregistered64ab0350
  • Unregistered64ab0350
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Nästan 40 timmar nerlagda på mp nu och jag är kluven. Tycker man har dålig "kontakt" med gubben och vapnen, ingen riktig känsla att sätta ett headshot eller att döda nån överhuvudtaget. Mest lotto i närstriderna och dålig precision i kontrollen även om man blir bättre och bättre.

Taktik ser man inte mycket av än, det spammas granater och raketer hej vilt. Det är KAOS!
Å andra sidan så finns det även mycket som talar för spelet, det är fint att titta på och spelsätten är underhållande och bitvis är det extremt kul och beroendeframkallande.

Cod4 är spelet som ska överträffas när det gäller fps på konsoll och jag trodde verkligen att KZ2 skulle göra detta, (så som alla betafolk snackade så skulle det krossa cod4) men som det känns nu så är fortfarande cod4 herre på täppan, känslan i det spelet är fortfarande överlägsen.
My 2 cents.

PSN: jstahl

Postad 07 March 2009 - 17:24

Unregisteredc5472c21
  • Unregisteredc5472c21
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0

Det är ingen annan som svarar på inläggen om SP, vilket är konstigt.
Jag har bara ett moment kvar på Elite, så jag kan hjälpa dig. Citerar mitt inlägg från 5 sidor tillbaka...

Spoiler

Nästa del tyckte jag var litet enklare när man förstår den. Den tog mig bara 4-5 timmar på Elite. Vill du ha tips på den med?

Hjälp!
Spoiler

Spoiler

Redigerat av Unregisteredc5472c21, 07 March 2009 - 17:28.

Postad 07 March 2009 - 17:46

Unregistered62fab6a9
  • Unregistered62fab6a9
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
När man trycker på back/select så får man ju upp ett litet scoreboard i multiplayer. Någon som kan förklara för mig vad symbolerna där betyder? En dödsskalle är såklart hur många man dödat men resten? (Femkanten, förbudsmärket, etc)

Postad 07 March 2009 - 17:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

När man trycker på back/select så får man ju upp ett litet scoreboard i multiplayer. Någon som kan förklara för mig vad symbolerna där betyder? En dödsskalle är såklart hur många man dödat men resten? (Femkanten, förbudsmärket, etc)

det står längre upp i tråden,, det var nån som frågadde samma sak typ igår eller nåt

men den 5kantiga är väl typ teampoints om jag inte minns fel,, döskallen är om man har begått självmord eller dödat en i sitt lag

Redigerat av andreassofus, 07 March 2009 - 17:50.

Postad 07 March 2009 - 17:52

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

Kills, mission points, fel (självmord, teamkills), hur mycket du har dött.

Postad 07 March 2009 - 18:30

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Spoiler

Inte ett måste med STa3. Det viktiga är att man har ett vapen som man är bekant med och har ammo. Vilket vapen kom du in med? STa52 som står i vapen-racket funkar bra också. Granaterna använde jag inte förrän efter nästa checkpoint. Ljusen är väldigt användbara. Kolla på denna länken. kommer iofs. in med STa3 iofs.
Video walkthrough kolla på slutet av
Spoiler

Postad 07 March 2009 - 19:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
dom där medaljerna/banden funkar inte,, flera gånger har jag varit med om att det står typ 2/8 klarade,, kör då ett par matcher till och jag får ett "band" till eller vad det heter men ändå står det bara 2/8,, surt att det blir så när man kämpar för att låsa upp saker

Postad 07 March 2009 - 19:17

bobo_m
  • bobo_m
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

dom där medaljerna/banden funkar inte,, flera gånger har jag varit med om att det står typ 2/8 klarade,, kör då ett par matcher till och jag får ett "band" till eller vad det heter men ändå står det bara 2/8,, surt att det blir så när man kämpar för att låsa upp saker

Det tar ibland ett litet tag innan din statestik uppdateras, vanligtvis 2-10minuter.

Postad 07 March 2009 - 19:19

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Ni som Betatestade detta spel, Morlock, Merger osv. Tycker ni verkligen att det klår Cod4? Grafiskt så visst men allt annat?

Först kändes det kul med 32 MP spelare men nu känns det helt galet mycket, 16 eller 24 är lagom annars blir det bara kaos. Jag tror att det är där det mest av problemen ligger att man är för många. Sen så klart att dödandet är slumpmässigt, att man är osynlig som sniper etc, det gör att man allt som oftast tillhör kategori 3. Tur att tjejen är borta allt som oftast då jag spelar.....

Postad 07 March 2009 - 19:25

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Ja!! Jag klarade Elite. Klarade jag det så gör andra det. Det är enorm skillnad på Normal och Elite.
Nu blir det mer online-spelande innan jag ger mig på troféen för att klara av spelet utan att dö. Dock inte på Elite!!

psn:matrixen

Postad 07 March 2009 - 19:43

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Ja!! Jag klarade Elite. Klarade jag det så gör andra det. Det är enorm skillnad på Normal och Elite.
Nu blir det mer online-spelande innan jag ger mig på troféen för att klara av spelet utan att dö. Dock inte på Elite!!

psn:matrixen

trofén för klara spelet utan att dö är snart bärgad sen ska jag ge mig på elite fastnade på tåget på hard å sänkte till normal där men nu tror jag att jag är redo för elite

Postad 07 March 2009 - 19:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
joyna minserver då ;) alla spelformer, 7vs7 och frendly fire on
alla banor, 12 min per match,

Välkomna! :(

Redigerat av andreassofus, 07 March 2009 - 19:57.

Postad 07 March 2009 - 19:50

Unregistered62fab6a9
  • Unregistered62fab6a9
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0

Tycker ni verkligen att det klår Cod4? Grafiskt så visst men allt annat?

Nej, det tycker jag inte. Och grafiken är faktiskt inte lika bra som jag trodde. Speciellt när man är van vid Gears 1&2.

Det som är bra med Killzone är dock badges/ribbons-upplägget och ... på något sätt är det alltid väldigt roliga matcher. Roligare än Cod ofta. Kan inte riktigt sätta fingret på varför än.

Postad 07 March 2009 - 19:54

Unregistered62fab6a9
  • Unregistered62fab6a9
  • Användare

• 119 inlägg
  • 0
Någon som vet hur många poäng man får? För att hämta propaganda, en kill, etc.

Får man några assist-poäng? Eller är det bara den som sätter det dödande skottet som får poäng?

Postad 07 March 2009 - 20:06

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

trofén för klara spelet utan att dö är snart bärgad sen ska jag ge mig på elite fastnade på tåget på hard å sänkte till normal där men nu tror jag att jag är redo för elite

Hade du problem på tåget på normal... lycka till på Elite! Tog mig 5 timmar innan jag kom vidare på tåget på Elite.

Spoiler
Vill helst inte göra om det igen.
Hur funkar den troféen. Räcker det om man får ner alla delar i statistiken till 0 döda? Det borde ju funka då jag såg i ett forum att man kan starta om från en checkpoint om man dör för att återställa antalet gånger man dött.

Redigerat av klarinettmeister, 07 March 2009 - 20:08.

Postad 07 March 2009 - 20:18

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Hade du problem på tåget på normal... lycka till på Elite! Tog mig 5 timmar innan jag kom vidare på tåget på Elite.

Spoiler
Vill helst inte göra om det igen.
Hur funkar den troféen. Räcker det om man får ner alla delar i statistiken till 0 döda? Det borde ju funka då jag såg i ett forum att man kan starta om från en checkpoint om man dör för att återställa antalet gånger man dött.

nä nä nä det var lätt på normal det var på hard jag hade problem så jag fick sänka.
nu när man vet hur man ska lösa det på lättaste sätt så tror jag nog att man kan lösa det på elite

ja du kan ta bit för bit å klara dem i vilken ordning du vill jag är klar med alla banor och har radec kvar sen är jag klar

Redigerat av kerren, 07 March 2009 - 20:22.

Postad 07 March 2009 - 20:27

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

nä nä nä det var lätt på normal det var på hard jag hade problem så jag fick sänka.
nu när man vet hur man ska lösa det på lättaste sätt så tror jag nog att man kan lösa det på elite

ja du kan ta bit för bit å klara dem i vilken ordning du vill jag är klar med alla banor och har radec kvar sen är jag klar

Finemang! Tack för svaret! Eftersom Radec är avklarad är det inte så mycket mer. Ska passa på att ta den sista Helghast-symbolen innan tåget. Och jag saknar 1 eller 2 dokument så har jag de troféerna också ;)

Postad 07 March 2009 - 20:45

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Finemang! Tack för svaret! Eftersom Radec är avklarad är det inte så mycket mer. Ska passa på att ta den sista Helghast-symbolen innan tåget. Och jag saknar 1 eller 2 dokument så har jag de troféerna också ;)

De har jag ganska många kvar av men nu är jag klar med Untouchable trofeen.
93 Helghast kvar till 1500. Saknas 8 intel och 17 helghan symboler så har ju lite kvar

Postad 07 March 2009 - 21:23

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0
Så då har jag spelat igenom första banan på elite. Ni som spelat både Veteran och Elite är där egentligen någon skillnad på svårigheten eller är det enda som skiljer att man inte har något höftningssikte?

Postad 07 March 2009 - 21:48

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Vet bara skillnaden mellan Recruit-Normal-Elite...

F*n!! Jag såg nu varför jag inte fick min trofé. Sista delen tog 20 min 8 s!! Då måste jag alltså göra om den igen pga 8 sekunder! Men jag tog det lugnt.

Redigerat av klarinettmeister, 07 March 2009 - 21:49.

Postad 07 March 2009 - 21:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Grymt trist att de flesta verkar vilja spela banor med 32 spelare iaf om man ser till vad man kan välja på..

Inte en enda gång när jag lagt upp en server med 16 spelare friendly fire på och bara TDM eller alla spelsätt så kommer inte en endaste spelare ;)

Redigerat av moparman, 07 March 2009 - 21:49.

Postad 07 March 2009 - 22:02

primoo
  • primoo
  • Lärjunge

• 494 inlägg
  • 0

Den funkar ju faktiskt ganska bra att smyga in någonstans och vänta in någon och göra slut på dem i närstrid också...gjorde det när vi spelade search igår ....stod och vänta på folk osynlig i ett hörn i det rummet de skulle försvara ...

brukar köra ozoomat, funkar ganska bra på nära håll faktiskt...
(påminner mycket om awp i cs för de som spela det)

/Evil_Rodge

Postad 07 March 2009 - 22:06

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Ni som Betatestade detta spel, Morlock, Merger osv. Tycker ni verkligen att det klår Cod4? Grafiskt så visst men allt annat?

Hur menar du? Detta är INTE Call Of Duty! MW2 kommer slå COD4... ;) Om du menar att det slår i den bemärkelse vart man kommer att lägga sin tid på MP-spel, så japp - det tycker jag.

Jag visste från betan att detta är det spel som kommer att få mig att sluta spela COD4/5 MP (iaf fram till MW2). Jag visste även att väldigt många inte kommer att gilla detta spel, främst på grund av den mycket svårare kontrollen och att det öht kräver mer av spelaren.

Postad 07 March 2009 - 22:06

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Grymt trist att de flesta verkar vilja spela banor med 32 spelare iaf om man ser till vad man kan välja på..

Inte en enda gång när jag lagt upp en server med 16 spelare friendly fire på och bara TDM eller alla spelsätt så kommer inte en endaste spelare ;)

samma här,, startade också en server förut 7 vs 7 med frendly fire på,, ingen som kom :(

alla verkar vilja va 32 pers och alla verkar vilja ha raketgevär , riktigt tråkigt

Postad 07 March 2009 - 22:11

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Vet bara skillnaden mellan Recruit-Normal-Elite...

F*n!! Jag såg nu varför jag inte fick min trofé. Sista delen tog 20 min 8 s!! Då måste jag alltså göra om den igen pga 8 sekunder! Men jag tog det lugnt.

hehe märkte på andra banan att det var en del svårare.
Tråkigt med de dumma sekunderna jag fick den med god marginal på första försöket 14 min något dock missade jag ATACen med 1 sec

Postad 07 March 2009 - 22:12

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Nu har jag kört en hel del online ikväll och jag har inte läst igenom alla era inlägg, men jag såg t.ex. att Morlock skrev att han inte kände någon skillnad på kontrollen. Jag tycker skillnaden är ganska stor, det går mkt enklare att sikta för mig. Den acceleration som fanns förut är nästan helt borta, mkt mer som CoD alltså. Förut så var det ju ungefär samma acceleration som i singleplayer fast lite snabbare, men nu känns det som sagt som att den är borta helt nästan.
Dock stör jag mig fortfarande lite på delayen, det tar en liten stund innan siktet börjar röra sig ;). Men i övrigt tycker jag att uppdateringen var mkt bra!

Redigerat av Unregistered5f833d6c, 07 March 2009 - 22:13.

Postad 07 March 2009 - 22:14

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Problemet är att du är ensam i det rummet då och hamnar längst ner i listan. 1/16. Tror inte du heller är så sugen på att hoppa in i ett spel med enbart 1 spelare...

Skicka iväg lite invites till MHB-folk så att ni blir ett par stycken så brukar det rulla igång med randomfolk också.

Postad 07 March 2009 - 22:19

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
jag skrev här i tråden när jag startade min server, den enda som kom in va zdarlight som titta in typ 5 sek ;) sen va de helt tomt,, men det var väl inte så många som spelade kanske när ja va inne,, tycker det har varit tomt hela kvällen,, lägger nog ner nu också för ikväll,, för det enda som är roligt med det här spelet är om det är många härifrån som spelar,, annrs är det tråkigt

Postad 07 March 2009 - 22:23

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

jag skrev här i tråden när jag startade min server, den enda som kom in va zdarlight som titta in typ 5 sek ;) sen va de helt tomt,, men det var väl inte så många som spelade kanske när ja va inne,, tycker det har varit tomt hela kvällen,, lägger nog ner nu också för ikväll,, för det enda som är roligt med det här spelet är om det är många härifrån som spelar,, annrs är det tråkigt

Jag hade kommit om det inte var så att jag totalt sugits in i Sp delen men det är som sagt bara elite kvar för mig så det kommer satsas helhjärtat på mp när det är klart

Postad 07 March 2009 - 22:27

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
mm...tjaa...idag lirade jag själv som ISA soldat mot 4 killar från en clan...det var rätt skoj :-)

Edit
Min server 8x8 spelare..Friendly fire..Alla spelsätt uppe...NUUUU :-)

Kom igen nu..Nåra till så :-)

Redigerat av moparman, 07 March 2009 - 23:20.

Postad 07 March 2009 - 23:44

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Nu har man också kört klart singelplayer delen. Känndes som man hade spelat i måååånga dagar men .. kollade på statistiken och totala speltiden vart bara drygt 8 timmar :( Antar att jag måste ha kört en halvtimme/dag lr nåt sånt hehe
Aja men är det bara jag som tycker att spel storyin är lite irak kriget insipirerad... typ att man ivarderar en plats för att störta diktatorn.. men inser till slut att det blev svårare än så... ett krig som man inte kunde vinna ;)

Postad 07 March 2009 - 23:54

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0
Är gärna med och spelar ikväll.. men jag är på jobbet, kan vara med tidigast 01.15... är ni vakna då? ;)

PSN:DistantHoller

Postad 08 March 2009 - 00:03

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fasen..Killzone krashade :-(

Nu funkar det..Lägger upp igen

Hmm...Vaa..Står att 2 på min lista spelar på min server fast ja inte lagt upp nån ny

Tar mig inte in heheh

Edit
Om nån spelar på min server så skriv gärna det så ja vet om den verkligen är igång eller om de är nå krupp

Redigerat av moparman, 08 March 2009 - 00:16.

Postad 08 March 2009 - 00:29

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Fasen..Killzone krashade :-(

Nu funkar det..Lägger upp igen

Hmm...Vaa..Står att 2 på min lista spelar på min server fast ja inte lagt upp nån ny

Tar mig inte in heheh

Edit
Om nån spelar på min server så skriv gärna det så ja vet om den verkligen är igång eller om de är nå krupp

jadå den är igång den försvinner inte bara för att du försvinner

Postad 08 March 2009 - 01:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jupp...Måste tyvärr sluta ...Ungen vill ha käk :-)

Ni kan ju säga vad ni tyckte om det var nå ni gillade eller ej...

Jag tyckte att det var skoj..Synd bara att jag inte hade mer tid ...

Postad 08 March 2009 - 01:07

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Jupp...Måste tyvärr sluta ...Ungen vill ha käk :-)

Ni kan ju säga vad ni tyckte om det var nå ni gillade eller ej...

Jag tyckte att det var skoj..Synd bara att jag inte hade mer tid ...

Jag slutade också nu ;). Har lite att fixa och ska försöka komma upp i tid imorrn. Det var riktigt roligt tycker jag, lagom med folk!

Postad 08 March 2009 - 03:47

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0

Först kändes det kul med 32 MP spelare men nu känns det helt galet mycket, 16 eller 24 är lagom annars blir det bara kaos. Jag tror att det är där det mest av problemen ligger att man är för många. Sen så klart att dödandet är slumpmässigt, att man är osynlig som sniper etc, det gör att man allt som oftast tillhör kategori 3. Tur att tjejen är borta allt som oftast då jag spelar.....

Jag har ju gnällt ordentligt på kontroll bland annat redan från början vilket bla morlock vet men totalt sett är detta spelet bättre än cod......det är väldigt annorlunda så om man är väldigt codtänkande så funkar det inte men kan man koppla loss det så är det grymt. Till alla er som säger att det inte är taktiskt så säger jag att ni inte har fattat grejen......

För övrigt hemma toknöjd efter en dejt så risken är att det blir mindre spel och mer kärlek framöver..... ;)

Redigerat av Unregistered32f0b602, 08 March 2009 - 03:51.

Postad 08 March 2009 - 04:06

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0

För övrigt hemma toknöjd efter en dejt så risken är att det blir mindre spel och mer kärlek framöver..... :(

Man får gratulera. Är det en sak som går före spel så är det just kärlek. ;)

Postad 08 March 2009 - 08:56

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0

Jag kör gärna på en sån bana, adda: hado67

Postad 08 March 2009 - 08:56

robotlord
  • robotlord
  • Lärjunge

• 388 inlägg
  • 0

Jag har ju gnällt ordentligt på kontroll bland annat redan från början vilket bla morlock vet men totalt sett är detta spelet bättre än cod......det är väldigt annorlunda så om man är väldigt codtänkande så funkar det inte men kan man koppla loss det så är det grymt. Till alla er som säger att det inte är taktiskt så säger jag att ni inte har fattat grejen......

För övrigt hemma toknöjd efter en dejt så risken är att det blir mindre spel och mer kärlek framöver..... :(

håller med dig till fullo och om inte lagmedlemmarna spelar vill spela taktiskt så får man väl göra det själv även om det blir svårare men om man börjar hänga på nån som verkar spela som en själv så brukar det lösa sig.

Kung!! hoppas att du med glädje negligerar spelet snart ;)

Postad 08 March 2009 - 10:02

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Hur stänger man av Sixaxis-rörelse-grej i MP?

Postad 08 March 2009 - 10:50

eRensson
  • eRensson
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Hur stänger man av Sixaxis-rörelse-grej i MP?

What? Loadingscreenen.. eller?

Postad 08 March 2009 - 11:13

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0

What? Loadingscreenen.. eller?

Hehe, nej nej. När man siktar med sniper styr man sikter med röreslekänsligheten. Så vill jag inte ha det, vill bara styra med spakarna.

Postad 08 March 2009 - 11:15

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Hehe, nej nej. När man siktar med sniper styr man sikter med röreslekänsligheten. Så vill jag inte ha det, vill bara styra med spakarna.

Det går inte stänga av då det är en del av spelet.

Postad 08 March 2009 - 11:43

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

håll kontrollen still å sikta med spaken då!! ;) svårare än så är det inte

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.