Skam åt er som ger er på hockey i COD tråden
Hahahaha, buse där
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
48 relaterade trådar
Postad 04 May 2008 - 10:17
Då jag antar att en del av er har skaffat GTA IV så det vore det väl ganska så trevligt om vi någon kväll kunde lira lite tillsammans?
Cops N Crooks är sjukt kul t.ex.! Ser framför mig att vi lastar in oss hela högen i buss och äger snuten PSN: DistantHoller Redigerat av Unregistered50fe2819, 04 May 2008 - 10:23. Postad 04 May 2008 - 10:34
Är dom nya banorna i vanlig rotation nu? Ingen dubbel XP längre?
Är i göteborg och har lite abstinens. Nån kommer få betala för det ikväll när jag kommer hem till CoD. Underbart att jag blev nekad att komma in på ett matställe igår. Aldrig hänt mig tidigare GTA IV clan lär väl dyka upp så småningom. Är det lika kul som det sägs så ser jag fram emot det. Finns det m16 i spelet? Postad 04 May 2008 - 10:40
Japp, dom är med i vanliga nu. Dubbel XP är det slut med. Postad 04 May 2008 - 11:33
Smolik>> Du var väl inte full hoppas jag......
Lägga ner cod bara för att Battlefield kommer....det var väl onödigt.......jag kommer nog aldrig lägga ner cod....även om jag kommer köpa battlefield.... Jag ska pröva onlineläget på gta så kan vi köra lite sen distant.... Postad 04 May 2008 - 11:38
Det ser jag fram emot! Körde häromkvällen "GTA Race", alla startade med service-bilar (Typ glassbilar, värdetransporter etc) sen var det ett helt hysteriskt race till mållinjen. Man kunde byta bil under färden men då tappade man ju naturligtvis tid, kom in som tvåa i ett 16-spelar race med en riktigt svajig och sönderskjuten amerikanare efter det att min glassbil hade gått sönder. Postad 04 May 2008 - 11:41
Det har du rätt i, cod känns som ett spel som man alltid kommer spela. Postad 04 May 2008 - 12:06
Tjena!
Ni får gärna adda mig på PSN. Sugen på att CODa med lite folk härfrån! PSN: Pooriya Postad 04 May 2008 - 13:47
Är det några här som spelar R:FOM? adda gärna mig.
psn id: mj3791 (jag spelar oftast bara på helgerna) Postad 05 May 2008 - 16:07
bara lite smått överförfriskad ja,CoD känns som det är omöjligt att komma ifrån. Kvittar ju vad man sätter sig för att spela,det slutar ändå alltid med att man byter tillbaka till CoD igen. GTAIV ser jag dock fram emot,riktig klantigt av mig att missa att förboka. Är ju roligast med multiplayer när alla är nybörjare. Postad 06 May 2008 - 09:36
Flyttar snacket till rätt tråd...
Snyggt spelat, alltid kul att köra över kaxiga motståndare. IKväll har jag min guld M60 så då kan jag vara med och ge lite eldunderstöd om ni har plats och det behövs. Rätt intressant att nu ett halvår efter att spelet släpps så är det fortfarande inga problem att fylla ett lag. Postad 06 May 2008 - 10:32
Speciellt kul är det att när dom är väldigt kaxiga innan och det visar sig att dom inte hade så mycket att vara kaxiga över. Jag skickade några invites till dig igår men du var säkert inne i andra spel och vi vart fullt lag endå men jag skall nog iaf lira ikväll med, det är så grymmt skönt att lira på en ny tv. Det är alltid några härifrån som spelar varje gång man slår på spelet, märks att de flesta som jag har på min lista har spelat mycket med då de snittar kanske 15h speltid, jag själv kommer med mina blygsamma 7h Postad 06 May 2008 - 10:36
Det är bara att lägga till ett gäng av oss som vänner så kommer inbjudningarna att dyka upp. Vet inte hur mycket tävlingar å så det är, vet att det har anordnats någon klanmatch å så men inget jag har vart med på. Vi samlar brukar samla ihop ett gäng å sen bara lira, igår hade vi väl lite tur i att det kom en annan klan. Postad 06 May 2008 - 11:07
Inte 15h, 15 DYGN... Morlock: "Vågar" du anta utmaningen från u_wish polares polare? Vi får försöka få till lite klanmatcher och turrar snart igen, det var väl nåns lillebrorsa som hade en klan vi ev. kunde möta, hur blev det med det? Får väl gå tillbaka i tråden och kolla vem det var... Detta spel håller så pass hög kvalla på alla plan att det kommer att vara LÄNGE! Hoppas att de inte överger det nu, utan att de fixar fler banor och spelsätt med tiden! Postad 06 May 2008 - 11:10 Nej det tror jag inte. Kul att vi hamnade i samma lag igår, såg helt plötsligt ett namn som såg bekant ut springa iväg framför mig. Drog dock bara efter några matcher, var så förbenat trött. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 May 2008 - 11:12. Postad 06 May 2008 - 11:23
Kunde inte sova, så jag loggade på halv 3 på natten och lirade en timme...
Såg dig i lobbyn och hälsade i "taggen" men du missade nog det. Varför INTE möta upp utmaningen, du har ju verktygen för att göra slarvsylta av vem som helst ju?! Kom igen nu, fegis! Hur blev det med vår cagematch turre, loser-vinnaren skulle väl möta vinnar-vinnaren, och vi ska väl ha fram en tredjeplatsare? Postad 06 May 2008 - 11:28
Nu återstår det att se om seagal88 kan ordna ett klanmöte med hans brorsas Klan, skulle vara kul!
Annars kan väl akerren ordna en rematch mot den där klanen vi mötte för ett tag sedan, om dom VILL....hehe Postad 06 May 2008 - 11:37
Klanmatcher får mig att tänka tillbaka till den gamla goda CS tiden. Tur att tiden man spelade det spelet inte loggades. Tror jag var på LAN 40 till 45 helger av ett år. 7-8 år efter man la av med det spelet kommer detta spel som skall på upp alldeles för mycket tid Postad 06 May 2008 - 11:38 Hehe, jag kunde inte slita mig från HS jagandet med SAW. Satt och surfade mellan matcherna så jag missade helt att du var i samma match förräns den startade. Postad 06 May 2008 - 11:45
Hörde lite löst för ett tag sen, och kan göra det igen. Låter som han tänker lämna den där klanen, lät så på han iaf... Redigerat av Unregistered28641812, 06 May 2008 - 15:46. Postad 06 May 2008 - 13:01 Håller med där, var väldigt mycket CS lirande på den tiden.. tror man kanske har något för det i det här spelet? S&D läget är ju väldigt likt CS, även en del vapen, dock är ju grafiken lite bättre Postad 06 May 2008 - 13:13
Undra om jag är den enda i klanen som inte spelat CS? Tacka vet jag UT99 med instagib.
Postad 06 May 2008 - 13:23
Enda jag känner att jag har nytta av är det taktiska samt vilka vinklar man skall kasta granater för de skall landa där man vill. I CS var jag aldrig ute efter grafiken spelade alltid i 640x480, men nu i cod känner jag kanske en viss skillnad mellan min gamla crt tv och min plasma tv. Postad 06 May 2008 - 14:07
Nejdå, jag har aldrig heller spelat CS. Enda spelen jag spelat lite mycket som COD4 är Tony Hawk serien back in the days Postad 06 May 2008 - 14:23
Jag spelade CS:Source i 1-2 år, sen la jag ner det. Spelade för lite, så då var det skitsamma...
Postad 06 May 2008 - 15:27 i CS var man ju i allmänhet bara ute efter bra fps så det gick bättre ju sämre grafik man hade Postad 06 May 2008 - 15:46
Jag spelade aldrig CS. Köpte det men spelade det inte mer än fem gånger max.
Däremot spelade jag BF1942 med Desert Combat Mod på tok för många timmar. och killen som kom in igår och sa "what the heck?!" och gick lika fort var riktigt kul Även jänkarna som fortsatte med att "you guys are not even that good" fast vi spöade skiten ur dom omgång efter omgång var också roliga. kul kväll. Postad 06 May 2008 - 16:03
Det går inte ihop, du köpte spelet och prova det 5 gånger. Då har du väl spelat CS? Postad 06 May 2008 - 16:05
nej,jag spelade det inte...jag testade det Postad 07 May 2008 - 09:38
Jeklar vad folk det var online som spelade igår. Kom inbjudningar från höger å vänster hela tiden. Vi hade säkert kunnat styrt ihop 2 fulla lag. Jag råkade hoppa lite emellan alla då jag tryckte "yes" ibara farten å så hamnade jag i ett party med 5 andra. Men skoj var det iaf. Dock kände jag inte att jag bidrog med så mycket efter att jag klickat på prestige knappen igen (bara hälften kvar). En mp5 utan ljuddämpare är ingen mp5a utan ett helt okontrollerat vapen, fattar inte varför jag tycker det är sådan stor skillnad. Tror också jag fick min första c4 kill när jag snuvade morlock på 50 xp, tycker dock att jag behöver dom mer
Redigerat av frass3, 07 May 2008 - 09:39. Postad 07 May 2008 - 11:34
Japp lirkade in den under bilen som är där precis brevid bomben. Borde kanske börja använda c4 lite oftare, slipper man närstrider när någon defusar och så samlas det ju ofta fler än en runt bomben.
Postad 07 May 2008 - 12:21 japp c4 är faktiskt ganska bra i search and destroy Postad 07 May 2008 - 23:09
Vad heter alla? Jag heter Algot77, så kan ni väl lägga till mig som vän Postad 07 May 2008 - 23:47
Det där får du själv sköta som alla vi andra... Kolla första posten i tråden så hittar du de flesta... Postad 08 May 2008 - 06:34
Ok! Tack för tipset. Postad 08 May 2008 - 07:24
Jag står dock inte med på första sidan. Någon som kan fixa det? PSN: fraztheman Postad 08 May 2008 - 08:08
Lägg gärna till mig också
Sugen att lira med roligt folk och slippa jobbiag spanjorer som skriker PSN:Marcusson Redigerat av PBateman, 08 May 2008 - 08:09. Postad 08 May 2008 - 08:51
Ja det verkar gå lite segt med uppdateringar av listan på första sidan.
Lägg gärna till mig också PSN: jarre008 en newbie på S&D, spelar mest sabotage och HQ. men ställer oftast upp på S&D ändå Postad 08 May 2008 - 09:43 UT körde jag på PC men jag tyckte bättre om UT2004... CIV1 (och 2 och 3) var ju med höjdarlir! För att inte tala om Starcraft och dungeon siege Jag addade dig i går... Postad 08 May 2008 - 12:14
Såg en rolig grej igår DrDeath! du och jag hade spelat exact lika många MINUTER
Postad 08 May 2008 - 12:31
Jag tycker inte jag har gjort något annat än spelat på kvällarna sen i Januari, å jag har endå bara spelat lite över 7 dagar. Får skylla på Sony som tog 12v på sig att "laga" (ersatt med en 40gb ist för min 60gb) min ps3 medans spelet bara stod i hyllan och samlade damm. Postad 08 May 2008 - 12:50 men jag spelar även lite på dagarna för jag är "föräldraledig" och har varit det sen i september Postad 08 May 2008 - 14:44
Usch ja, jag har haft spelet sen realese. Är väl uppe i lite mer än 4 dagar online. Här ligger man lågt. Postad 08 May 2008 - 14:55
Om nån ska ut o lira ikväll så adda mig... har inte riktigt fått grepp på det här med "lägg till en vän"... hade väl tänkt sitta på tok för många timmar ikväll igen...!!*faen att det ska va så svårt att gå från tangentbord och mus till handkontroll...*
Edit: PSN: Anderstorp Redigerat av Unregistered36883, 08 May 2008 - 14:56. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |