Mycket roligare än Rush t.o.m.
Upplever ett mycket mer tight spel i conquest, händer saker hela tiden och man får röra sig fram och tillbaka över hela banan för att hålla flaggorna och det är faktiskt riktigt roligt.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Startad av
Unregisteredf64a5233
, Feb 06 2009 19:03
5060 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 12 August 2010 - 15:53
Upplever ett mycket mer tight spel i conquest, händer saker hela tiden och man får röra sig fram och tillbaka över hela banan för att hålla flaggorna och det är faktiskt riktigt roligt. Postad 12 August 2010 - 16:00 måste hålla med, spelade med ett gäng polare i tisdags och det var högt tempo! om alla lag spelade för att vinna vilket dom gjorde var detta riktigt kul blir nga timmar CQ ikväll tror jag. Postad 12 August 2010 - 16:04
Samma här, och s#tan själv får ge sig före innan jag ger upp vinna ska man göra! Jag gillar ju CQB matcher så CQ är ganska rätt då! Synd bara att alla shotguns är platinerade nu för tiden, annars så är ju dom en dröm på dessa banor! Postad 12 August 2010 - 16:32
Ola Thomasson
jag spela gärna med på conquest. det är riktig skoj när man kan springa rund hur man vill på banor vad har du för ps3 namn? Postad 12 August 2010 - 16:45 Conquest på Arica harbour är en favorit, mycket högt tempo. Postad 12 August 2010 - 16:52
om du behöver hjälp med defend 4 flags pin så kan du lira lite med oss ikväll så kan vi försöka hjälpa dig med den Postad 12 August 2010 - 17:43
Tjena! Mitt psn är Thomasson - vi har spelat ett par gånger redan. Postad 12 August 2010 - 17:55
jaa det har vi.. det var riktig bra, skoj som fan, Postad 14 August 2010 - 02:52
Det var ett tag sedan, men i dag fick min PS3:a fint besök av min BC2-skiva.
Postad 14 August 2010 - 18:37
Ruggigt roligt! Postad 15 August 2010 - 01:50
Synd att det bara blev på natten, då kan jag inte ha mic på. Det är roligare när man har mic. Trots ringrostigheten så pressade vi dem riktigt långt bak, det var mest när de började kampa som fan som jag dog en himla massa gånger. Jag är gärna med och filar bort ringrostigheten fler gånger. Postad 15 August 2010 - 18:06
Sugen på nya banor nu (!) Någon som har någon info eller ngn insider som kan berätta om/när det kan komma?
Postad 15 August 2010 - 18:18
mycket möjligt att där kommer ett map pack 6 om du kollar psn store " to be announced VIP " Valparasio conquest Laguna Alta rush Panama Canal rush Isla Inocentes conquest skulle tror att nån av dom kommer Redigerat av l_-Sweden_-l, 15 August 2010 - 18:26. Postad 15 August 2010 - 19:24 Känns väl som en bra gissning. Panama canal rush är väl den som man ser fram emot mest - om den nu dyker upp. Sedan kommer väl det några banor för de fantastiska spel lägen - squad rusch och squad death match... Postad 15 August 2010 - 19:37
jag hoppas på laguna alta Redigerat av l_-Sweden_-l, 15 August 2010 - 19:37. Postad 15 August 2010 - 19:49 +1 Riktigt tacky att inte orka ge mer energi och cash på ny frisk luft, jag vill ju nå 50 med lite variation, inte deppression.. Känns ju mycket väl som det skulle kunna bli dom här mode-ändringarna på befintliga banor tills Vietnam och BFBC3 kommer :/ Lite incest... Postad 15 August 2010 - 19:51 Ungefär därför jag inte spelat på tre månader eller vad det nu är. Blev alldeles för långtråkigt och sen har jag inte orkat stoppa in skivan igen... Postad 15 August 2010 - 21:12
du kan alltid försöka plocka lite platinum det är rätt skoj Postad 15 August 2010 - 23:53 Jo, det gick ju riktigt bra där ett tag när vi började trycka på. Tack förresten för en underhållande spelkväll deamon_king och angelmaker! Vi hade ett riktigt bra samarbete och vi köttade på ordentligt vilket resulterade i en ordentlig oreda i motståndarlaget. Sista matchen vi spelade var klart skönast när deamon och jag åkte runt i en T90 och fullkomligen krossade allt och alla som vågade sticka upp näsan framför oss. Fienden anföll i vågor med RPG:er, helikoptrar och mortars, men ett bra tag så var det ingen som kunde stoppa oss och vi dominerade slagfältet. Det slutade med att deamon fick över 5000 poäng och jag själv fick över 3000. Redigerat av Unregisteredcc23e210, 16 August 2010 - 00:07. Postad 16 August 2010 - 07:11 Nya banor kommer det säkert, men frågan är om det kommer nya kartor innan Vietnam Postad 16 August 2010 - 08:21
Haha, "Bernize, please smell this shits!" Postad 16 August 2010 - 08:32
"Please toss that salad!" ahahahahaha Ryska äger! Postad 16 August 2010 - 10:56
Nu har jag bara haft spelet i en vecka.
Men efter att ha läst lite på nätet så var det problem med servrarna, att man blev Disconnected. Är detta ett problem som fortfarande kvarstår? Tycker det hänt mig lite väl många gånger nu. Eller blir jag kickad för att va för kass Postad 16 August 2010 - 11:08
Jag har lagt ned en del tid i detta spelet och tycker väl att det händer rätt sällan, iaf tills för några dagar sedan då jag har åkt ut säkerligen 8-9 gånger med diverse olika texter och ibland inga alls. Jobbigast är ju när ps3an fryser. Hände 2 gånger bara igår, andra gången gick jag bara och la mig. Verkar gå lite i vågor, men det ska inte förekomma allt för ofta. Postad 16 August 2010 - 11:22
Vad menar du med att det fryser?
Någon gång när den håller på att ladda en ban, så bara står den och tänker, ingenting händer. Hänt 2-3 gånger nu... Får göra nya försök ikväll när sambon och sonen sover. Postad 16 August 2010 - 11:41
Då kan du inte göra annat än att slå av ps3an och slå på den igen, allt står still. Postad 16 August 2010 - 14:17 I mina ögon är du död cloud... DÖD....... /Christian Postad 16 August 2010 - 14:24
Vad gäller nya maps så ska ju VIP 6 komma nu i veckan stog i community updaten i förra veckan. Men eftersom det i denna map pack är frågan om squad- rush o deathmatch så kommer jag inte ihåg vad det var för maps men är ganska säker på att jag/någon annan skrivit det i tråden tidigare. Var ju några som hackade updaten för några månader sedan och fick fram vilka maps som skulle släppas.
Men annars verkar det inte bli något mer vad jag hört förens vietnam. Men alla hoppas ju fortfarande på en bc1 dlc Redigerat av vvv, 16 August 2010 - 14:25. Postad 16 August 2010 - 15:06
klockren ju, finns 6 delar till i serien battlefield thoughts som är minst lika bra
Postad 16 August 2010 - 16:31 Nix, jag klarar 30 sekunder... Postad 16 August 2010 - 20:07 Synd att man inte bor i närheten av ett Mediamarkt..... /C Postad 17 August 2010 - 06:34
Hej!
Om ni lirar Battlefield: BC 2 och har mikrofon adda mig som vänn. Mitt nick är: Drey_swe Postad 17 August 2010 - 09:26
ABSTINENS!
tror jag krigade i torsdags senast, vilket är TOOO LOOONG! game on ikväll! Postad 17 August 2010 - 09:49
Jag har fasen abstinens jag med, och jag spelade senast 01:00 natten mot idag Nedan68,rick_pip och kc_swe, nice game igår! rätt hårt röjj och jag är riktigt nöjd över hur vi stoppade dem som defender gång på gång även fast att de försökte med c4,minor och tank för att blåsa ut mcoms. Vi straffade dem rätt hårt som attacker på arica efter det att alla förutom rick_pip lämnade för kuddens skull. Men pisk fick dem så till vida att mer än halva laget hoppade ut till banan efter. Tack vare de vinsterna så slutade resultatet på 19-0 i matcher igår. Redigerat av Ola Thomasson, 17 August 2010 - 09:52. Postad 17 August 2010 - 10:17 Yepp, kudden kallade! trevligt att se dig, monkey och qberg på den "svåra" hardcore sidan! Det var bra röj på Arica Harbour, du måste knäppt en jä**a massa människor då du hade över 6000p. De var snabba på de första två baserna men sedan gick det långsammare. De körde en fuling med optic... De var bra nära på den sista basen, tog ett tag att förstå att de satt överst på byggnaden och spawnade... Men jag gjorde min "dag" på nelson bay när vi var attacker med 3tickets kvar - då satt GRK mitt i prick. Förstörd m-com och 3 destruction kills Postad 17 August 2010 - 10:21 Haha! Jag kan se det framför mig hur du och ett gäng MHB:are sitter i lobbyn med gråten i halsen och håller en minnesstund för mig med fina ord och sorglig musik i bakgrunden. Men vem vet? Rätt som det är så kanske jag är tillbaka. Återuppstånden och redo för lite raggarlagg igen. Redigerat av Unregisteredcc23e210, 17 August 2010 - 10:22. Postad 17 August 2010 - 10:30
Haha jo den var spännande, jag visste om att de satt på våningen ovanför och spawnade så jag sa åt Qberg82 att ställa sig vid trappen och skjuta av när de kom ned så höll jag stora passagen. Monkeyspnkr hade sattyg för sig med m95an så han var i bakgrunden hela tiden, men pulsen var på topp under ett par tillfällen där speciellt när jag såg att många i vårat lag var på helt fel ställe vid för många tillfällen. De fick dock inte dit en enda c4 på lådan, en gång såg jag att det sprang in två mot m-com A så spawnade det in 5st så de var totalt 7st vid m-com vid ett tillfälle då fick jag 6st och qberg82 den siste, jag dog dock av en handgranat då om jag inte missminner mig men den röjningen värmde. Kom aldrig ihåg att kolla hur pass många jag sköt men det var nog en hel del, låg väl ca 3000 poäng ovan killen som var näst bäst den rundan. De som hoppade ut var just mestadels högrankade rackare dessutom, det känns bra. Även jag fick några D2 kills igår så jag bör ligga över 90 totalt nu edit: meningsuppbyggnad Redigerat av Ola Thomasson, 17 August 2010 - 11:30. Postad 17 August 2010 - 12:25
Ja det var skit kul igår, kommer in ikväll vid nio snåret. /kc_swe Postad 17 August 2010 - 12:27
Hitta en intressant tråd om Battlefield Vietnam
http://forums.electr...-same-maps.html tror ni att det är sant eller? Redigerat av l_-Sweden_-l, 17 August 2010 - 12:28. Postad 17 August 2010 - 12:30
Förhoppningsvis så använder de samma/liknande banor för utveckligen bara. Helt stört om det bara skulle vara omgjorda banor.
Postad 17 August 2010 - 13:46 Hittade dig och Wiggi. http://www.youtube.c...feature=related Postad 17 August 2010 - 13:52
Skulle ju ta spekulationerna utav knodsen på de forumet med en grävskopa salt...
Postad 17 August 2010 - 14:06
Fasen herr Björkman kan du sluta och skicka .scr filer 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |