Gran Turismo 5
4030 svar till detta ämne
Postad 29 december 2010 - 16:42
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
har du en nascar med max 850 hk å låna mig istället? var ju så smart så jag bytte olja på min jag har så hästkrafterna flög iväg till alldeles för mycket! 
Om inte kan du låna min
Postad 29 december 2010 - 19:55
Unregisteredbf2da8d7
-
Unregisteredbf2da8d7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Jag har lagt ner GT5 för tillfället... Väntar på leverans av ett Wheelstand Pro. Så jag suktar bara efter det nu  Känns tråkigt att köra med handkontroll när ratten ligger i kartongen och väntar...
7e Januari har de sagt att det ska levereras, någon som beställt därifrån efter GT5 leveransen och vet om de håller tidsplanen?
Postad 29 december 2010 - 20:33
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Dom här seasonal events Drift trial och Time trial - är det bara dom med dom bästa tiderna som vinner några pengar / xp? Lönt att köra dom isf...
Postad 29 december 2010 - 21:07
flovv
-
flovv
-
Användare
-
-
231 inlägg
Har just klarat alla seasonal events bonus race 1 ... dax för 2an nu 
Svåraste var helt klart Fiat:n, men det gick till slut !
Postad 29 december 2010 - 21:49
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1 059 inlägg
Jag har lagt ner GT5 för tillfället... Väntar på leverans av ett Wheelstand Pro. Så jag suktar bara efter det nu Känns tråkigt att köra med handkontroll när ratten ligger i kartongen och väntar...
7e Januari har de sagt att det ska levereras, någon som beställt därifrån efter GT5 leveransen och vet om de håller tidsplanen?
Jag beställde den 22 november, då hade de en veckas försening pga GT5. Den skickades den 27:e och levererades den 29:e, så de höll vad de lovade, t o m bättre.
Postad 29 december 2010 - 22:32
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Ingen som har hjärta att låna ut en FGT till Extreme series-eventet? Adda: Anstalten isf. Vore grymt!!
Postad 30 december 2010 - 00:31
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Dom här seasonal events Drift trial och Time trial - är det bara dom med dom bästa tiderna som vinner några pengar / xp? Lönt att köra dom isf...
agree  dock status om man ligger bland toppen  Har just klarat alla seasonal events bonus race 1 ... dax för 2an nu  Svåraste var helt klart Fiat:n, men det gick till slut !
nice, gl hf!
Postad 30 december 2010 - 00:39
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Ingen som har hjärta att låna ut en FGT till Extreme series-eventet? Adda: Anstalten isf. Vore grymt!!
jo för en MHB kan man alltid ställa upp
Postad 30 december 2010 - 07:01
Unregisteredbf2da8d7
-
Unregisteredbf2da8d7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Jag beställde den 22 november, då hade de en veckas försening pga GT5. Den skickades den 27:e och levererades den 29:e, så de höll vad de lovade, t o m bättre.
Får hoppas de håller vad de lovat även till mig då  Du är nöjd med ditt WSP eller?
Postad 30 december 2010 - 09:53
Centimeter
-
Centimeter
-
Lärjunge
-
-
473 inlägg
är jäkligt sugen på att köpa detta spel, men den stora frågan är, är det någon idé om man inte har ratt? är det några här som spelar utan, eller kör alla med ratt?
Utan ratt? Jag skulle hellre ratta framför en gammal blekt tjockteve kopplad med kompositvideo och lyssna på dess inbyggda monohögtalare än att sitta med handkontroll i näven. Det finns ett skäl till att folk köper rattar som kostar mer än konsol och spel tillsammans. Men å andra sidan skulle jag hellre köra med handkontroll än att inte spela alls.
Postad 30 december 2010 - 09:58
Centimeter
-
Centimeter
-
Lärjunge
-
-
473 inlägg
Jag beställde ett WSP den 30 november och fick leveransen den 20 december. När jag beställde angavs 2 veckors leveranstid. När de väl skickade så gick det fort. Jag fick kollinumret kl 16:28 på torsdagen och fick den levererad till dörren innan klockan tolv på måndagen, (tur att någon var hemma). Inte illa med tanke på att jag bor på landet.
Postad 30 december 2010 - 10:42
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
jo för en MHB kan man alltid ställa upp 
Tack som fan! Adda Anstalten
Postad 30 december 2010 - 11:20
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1 059 inlägg
Får hoppas de håller vad de lovat även till mig då 
Du är nöjd med ditt WSP eller?
Jo, jag är nöjd, verkar vara välgjort och stabilt. Jag tröttnade dock på GT5 så det har inte blivit använt så mycket.
Postad 30 december 2010 - 12:12
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
LOL på den owc grymm ratt och wsp och du tröttnar
Postad 30 december 2010 - 12:50
flovv
-
flovv
-
Användare
-
-
231 inlägg
@Kerren,
Har för mig att det var du som tidigare skrev att du körde b-spec på natten (hittar inte inlägget dock), är det långlopp du kör då eller finns det något sätt att låta b-spec-gubbarna köra automatiskt?
Har du några bra tips för b-spec? Vissa race som min gubbar kör borde dom klara lätt, men dom e ju så kassa så fort dom skall svänga känns det som 
/flovv
Redigerat av flovv, 30 december 2010 - 12:51.
Postad 30 december 2010 - 12:59
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Ja det är långloppen han kör på nätterna. Tipset är väl att be honom öka tempo precis innan kurvorna så får han mycket högre hastighet på rakorna. Pressa inte honnom för mycket bara för då börjar han snurra
Postad 30 december 2010 - 14:41
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1 029 inlägg
Ja det är långloppen han kör på nätterna. Tipset är väl att be honom öka tempo precis innan kurvorna så får han mycket högre hastighet på rakorna. Pressa inte honnom för mycket bara för då börjar han snurra
Men hur funkar det med däckbytena på långloppen...sker det automatiskt oxå?
Postad 30 december 2010 - 15:02
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Men hur funkar det med däckbytena på långloppen...sker det automatiskt oxå?
jadå det är hur lugnt som helst det sköter sig själv Fick du lånat nascar av cel? annars kan jag skicka om 1H Edit: Fick nu 7:25.194 på nurburgring med GTR'07 så den trofén var inte så svår som befarat
Redigerat av kerren, 30 december 2010 - 16:29.
Postad 30 december 2010 - 17:09
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1 029 inlägg
Fick du lånat nascar av cel? annars kan jag skicka om 1H
Jag lånar gärna en av dig...har glömt att svara cel,taaaack för erbjudandet celtan  , spelar ingen roll vem av er som skickar bara jag får låna en  men ingen panik...blir nog inte så mycke spelande i helgen
Postad 30 december 2010 - 17:15
Unregisteredc17c0c25
-
Unregisteredc17c0c25
-
Beroende
-
-
1 199 inlägg
Jag fixade mission #4 RX7 innan idag och har guldat alla på Season Events nu. Får väl med påbörja Special Events jag med 
Vilken rx7'a körde du med? Svårt som fan å få ner effekten spinner ju mest hela tiden.. Köpte en nyare 02as rx och försökte med men 7'a har jag blivit som bäst bara
Postad 30 december 2010 - 17:18
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Jag lånar gärna en av dig...har glömt att svara cel,taaaack för erbjudandet celtan , spelar ingen roll vem av er som skickar bara jag får låna en men ingen panik...blir nog inte så mycke spelande i helgen
Vafan ska du inte spela in det nya året? Vilken rx7'a körde du med? Svårt som fan å få ner effekten spinner ju mest hela tiden.. Köpte en nyare 02as rx och försökte med men 7'a har jag blivit som bäst bara
det ska gå göra varv på ner mot 59.000 med den men 1:01.500 i snitt ska räcka har du moddat den och satt på vinge? max downforce och sänkt till max med abs på 1 och tsc på 2 så van jag med 10 sec
Postad 30 december 2010 - 18:40
Unregisteredc17c0c25
-
Unregisteredc17c0c25
-
Beroende
-
-
1 199 inlägg
Jaha tsc andvänder jag aldrig...
Vingar och så har jag och sänkt till max
Postad 30 december 2010 - 18:50
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Jaha tsc andvänder jag aldrig... Vingar och så har jag och sänkt till max
nä oftast inte jag heller men ibland så kan det vara bra om man inte orkar hålla på med perfekta inställningar så är det en bra genväg
Postad 30 december 2010 - 22:07
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
nä oftast inte jag heller men ibland så kan det vara bra om man inte orkar hålla på med perfekta inställningar så är det en bra genväg
Ok, jag ska med prova detta. Tyckte att denna var väldigt svår då bilen gärna går på sin fulla längd genom kurvorna. Har dock bara varit inne o kännt lite på dessa nya typer av race. Focusen kom jag tvåa på första försöket så där ska jag nog gå in o hämta ut lite mer pengar om man anstränger sig. Ngn som vet när det kommer nya bonusrace???
Postad 30 december 2010 - 22:30
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
jag hoppas att det är tänkt att det ska komma nya varje fredag men vet inte.
Vi får se helt enkelt
Postad 31 december 2010 - 00:54
Lord_Henkutt
-
Lord_Henkutt
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Jag shoppade lite delar till min Lamborghini Murciélago Chromeline Edition (som jag fick med Collectors edition) och fick upp till 865hp vilket visade sig vara lite svårhanterligt för mig.  Jag kan inte bromsa utan att bilen lägger sig på tvären över vägen, ändå är jag lugn med bromspedalen och kör nästan som en kärring. Jag har även ändrat så att bromsstyrkan är 7 fram och 3 bak (hur ska man ha bromsarna egentligen?)
Några tips på inställningar, eller är det helt enkelt jag som inte kan hantera de rejälare bilarna?
Tuning-delarna jag har är:
Engine tuning Step 3
Sport ECU
Exhaust grejset i Sport-varianten
Racing Air Filter
Carbon Propeller Shaft
Fixed Sprots Kit Suspention
Soft Racing Tyres
Postad 31 december 2010 - 03:53
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1 059 inlägg
LOL på den owc grymm ratt och wsp och du tröttnar
Så kan det gå ibland.  Men jag får säkert användning för det i framtiden.
Redigerat av OWC, 31 december 2010 - 03:54.
Postad 31 december 2010 - 08:31
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Så kan det gå ibland. Men jag får säkert användning för det i framtiden. 
Det kan man ju hoppas
Postad 31 december 2010 - 12:30
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Jag shoppade lite delar till min Lamborghini Murciélago Chromeline Edition (som jag fick med Collectors edition) och fick upp till 865hp vilket visade sig vara lite svårhanterligt för mig. Jag kan inte bromsa utan att bilen lägger sig på tvären över vägen, ändå är jag lugn med bromspedalen och kör nästan som en kärring. Jag har även ändrat så att bromsstyrkan är 7 fram och 3 bak (hur ska man ha bromsarna egentligen?) Några tips på inställningar, eller är det helt enkelt jag som inte kan hantera de rejälare bilarna?
Tuning-delarna jag har är: Engine tuning Step 3 Sport ECU Exhaust grejset i Sport-varianten Racing Air Filter Carbon Propeller Shaft Fixed Sprots Kit Suspention Soft Racing Tyres
Murcielagon fråm Chrome Line är hur svårhanterlig som helst, även utan någon mer tuning. Jag kan helt enkelt inte köra den bilen, snurrar så fort jag gör något, vare sig jag gasar, bromsar eller svänger. Helt omöjligt. Angående bromsar så blir bilen mer understyrd om du har mer bromskraft fram och mindre bak, och mer överstyrd om du har mer bak än fram. Så du gjorde rätt i att ha 7 fram och 3 bak men inte hjälper det med denna bil. Jag skulle satsa på tuning av en annan bil, om du måste ha en Lamborghini så ta Gallardon istället, lättare att köra. Om du vill ha bilen ännu mer understyrd kan du även lägga dit en vinge.
Postad 31 december 2010 - 13:14
flovv
-
flovv
-
Användare
-
-
231 inlägg
Tackar! Tror jag fick ordning lite på gubbarna igår, är dock bara på level 13 med dom
Postad 31 december 2010 - 13:30
hippo6
-
hippo6
-
Beroende
-
-
1 029 inlägg
Vafan ska du inte spela in det nya året?
Tror det blir lite tight med tiden där men ska iallafall försöka klara av nascar racet(om du eller cel skickat nån  ) på season och även prova dina förslag på RX-7 racet,har riktigt svårt för den me. Men har ju inte köpt vingar än!
Postad 31 december 2010 - 14:41
Lord_Henkutt
-
Lord_Henkutt
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Murcielagon fråm Chrome Line är hur svårhanterlig som helst, även utan någon mer tuning. Jag kan helt enkelt inte köra den bilen, snurrar så fort jag gör något, vare sig jag gasar, bromsar eller svänger. Helt omöjligt.
Angående bromsar så blir bilen mer understyrd om du har mer bromskraft fram och mindre bak, och mer överstyrd om du har mer bak än fram. Så du gjorde rätt i att ha 7 fram och 3 bak men inte hjälper det med denna bil. Jag skulle satsa på tuning av en annan bil, om du måste ha en Lamborghini så ta Gallardon istället, lättare att köra.
Om du vill ha bilen ännu mer understyrd kan du även lägga dit en vinge.
Jag behöver en Lambo till Lambo-eventet i professional. Tyckte den gick att köra innan jag slösade en massa pengar på att uppgradera den. Några aerodynamic parts kan jag inte köpa till bilen, det är väll för att det är en Chromeline Edition antar jag. Får la ta och köpa mig en Miura när jag har råd och köra med den, sen kan jag använda den till Supercar Nostalgia Cup i A-Spec Amatör.
Redigerat av Lord_Henkutt, 31 december 2010 - 16:36.
Postad 31 december 2010 - 17:52
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Jo, jag är nöjd, verkar vara välgjort och stabilt. Jag tröttnade dock på GT5 så det har inte blivit använt så mycket. 
haha du är bäst! ^^ LOL på den owc grymm ratt och wsp och du tröttnar
i second that! @Kerren, Har för mig att det var du som tidigare skrev att du körde b-spec på natten (hittar inte inlägget dock), är det långlopp du kör då eller finns det något sätt att låta b-spec-gubbarna köra automatiskt?
Har du några bra tips för b-spec? Vissa race som min gubbar kör borde dom klara lätt, men dom e ju så kassa så fort dom skall svänga känns det som  /flovv
ja man har lagt en och annan kommentar - ja, ja visst ditt j-ä-v-l-a äckel! ta det sämsta spåret! igen! och ta gärna och bromsa mitt i kurvan igen är du snäll so man tappar 2 placeringar igen...  Ja det är långloppen han kör på nätterna. Tipset är väl att be honom öka tempo precis innan kurvorna så får han mycket högre hastighet på rakorna. Pressa inte honnom för mycket bara för då börjar han snurra
jo det tipsar jag med om. ta bara omkörning med om du är nära den du vill köra om, vår underbara förare kan helt plötsligt få roliga ide'er istället om du är för långt borta har jag märkt. Jag lånar gärna en av dig...har glömt att svara cel,taaaack för erbjudandet celtan , spelar ingen roll vem av er som skickar bara jag får låna en men ingen panik...blir nog inte så mycke spelande i helgen
klart hippan!  Vilken rx7'a körde du med? Svårt som fan å få ner effekten spinner ju mest hela tiden.. Köpte en nyare 02as rx och försökte med men 7'a har jag blivit som bäst bara
klarade det med samma bil, tsc @ 2 och ökade lite bromseffekt på bakre bromsarna så den inte kastar sig för mkt i kurvorna, kom 1 på sista delen ut av varv 9. låg på konstanta 59.xx tider utom första. Vafan ska du inte spela in det nya året?
det ska gå göra varv på ner mot 59.000 med den men 1:01.500 i snitt ska räcka har du moddat den och satt på vinge?
max downforce och sänkt till max med abs på 1 och tsc på 2 så van jag med 10 sec
same for me och ökad effekt på bakbromsarna. Jaha tsc andvänder jag aldrig... Vingar och så har jag och sänkt till max
i vissa fall går det snabbare med tsc! jag hoppas att det är tänkt att det ska komma nya varje fredag men vet inte. Vi får se helt enkelt
vore nice! ser ju dock inte ut som det  håller på med bspec som sagt nu och har vunnit alla race so far. är aws på lvl 19.
Postad 31 december 2010 - 18:13
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Jag behöver en Lambo till Lambo-eventet i professional. Tyckte den gick att köra innan jag slösade en massa pengar på att uppgradera den. Några aerodynamic parts kan jag inte köpa till bilen, det är väll för att det är en Chromeline Edition antar jag.
Får la ta och köpa mig en Miura när jag har råd och köra med den, sen kan jag använda den till Supercar Nostalgia Cup i A-Spec Amatör.
Tänkte exakt samma sak när jag skulle köra Lambo-eventet, men Murcielagon var helt omöjlig att köra. Jag kom på 5:e plats som bäst. Då jag gav upp den bilen efter typ 10 försök. Vilken lvl är du?
Postad 31 december 2010 - 20:21
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1 117 inlägg
Red Bull Says Pikes Peak is in Gran Turismo 5 cool isf!
Redigerat av Unregistered70c626f4, 31 december 2010 - 20:21.
Postad 31 december 2010 - 21:12
perperub
-
perperub
-
Användare
-
-
186 inlägg
Tänkte exakt samma sak när jag skulle köra Lambo-eventet, men Murcielagon var helt omöjlig att köra. Jag kom på 5:e plats som bäst. Då jag gav upp den bilen efter typ 10 försök. Vilken lvl är du?
Underskatta inte lillebror Gallardo.  Hur skön som helst och dessutom lättkörd trots maxtrimmad (7xx-något hk). Rekommenderas!
Postad 31 december 2010 - 22:08
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
Red Bull Says Pikes Peak is in Gran Turismo 5
cool isf!
hoppas verkligen att de hade något bakom det uttalandet annars är det lite trist jävligt ball och utmanande körning
Postad 01 januari 2011 - 02:34
Lord_Henkutt
-
Lord_Henkutt
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Jag är lvl 16. Synd att det inte går att sälja Chromeline-bilarna, känns lite surt nu när jag spenderat väldigt mycket pengar på min så att den blivit okörbar.
Postad 01 januari 2011 - 11:33
Thomassouth
-
Thomassouth
-
Lärjunge
-
-
329 inlägg
Jag är lvl 16. Synd att det inte går att sälja Chromeline-bilarna, känns lite surt nu när jag spenderat väldigt mycket pengar på min så att den blivit okörbar.
Alla originaldelar finns ju kvar, så du kan ta bort lite trim om du vill.
Postad 01 januari 2011 - 12:39
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
klarade det med samma bil, tsc @ 2 och ökade lite bromseffekt på bakre bromsarna så den inte kastar sig för mkt i kurvorna, kom 1 på sista delen ut av varv 9. låg på konstanta 59.xx tider utom första.
Stop! Stop! schakta i backarna!! VARV 9? Vilket event pratar vi om här? Pratar ni inte om sesonal eventet med RX7 på deep forest? (Event nr 3 i bonusrace 1?) Har mkt väl för mig att det bara är 5 varv?
Postad 01 januari 2011 - 13:06
King D
-
King D
-
Forumräv
-
-
855 inlägg
Jag gjorde exakt samma sak med min Murcielago Chrome Line, men man får helt enkelt acceptera att man slösat så mycket pengar på en dålig bil. Alla originaldelar finns ju kvar, så du kan ta bort lite trim om du vill.
Men han får ju inte tillbaka pengarna för det. Dessutom var bilen okörbar redan från början, så det hjälper egentligen inte att få den original igen.
Postad 01 januari 2011 - 13:27
driver x
-
driver x
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Stop! Stop! schakta i backarna!! VARV 9? Vilket event pratar vi om här? Pratar ni inte om sesonal eventet med RX7 på deep forest? (Event nr 3 i bonusrace 1?) Har mkt väl för mig att det bara är 5 varv?
Bonus Race 2 innehåller ett race med RX-7 på Tsukuba banan 10 varv. Har äntligen fixat alla guld på seasonal race´n  (Snudd på fusk fick använda skid recovery på vissa race)
Postad 01 januari 2011 - 14:35
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
Bonus Race 2 innehåller ett race med RX-7 på Tsukuba banan 10 varv.
Har äntligen fixat alla guld på seasonal race´n  (Snudd på fusk fick använda skid recovery på vissa race)
Ok, jag har väl missat den där då. Har gjort inställningarna på bilen och nu på morgonen kört deep forest och kommit 2a med +3 sek på första försöket utan ljud och medan sonen kollade på tv samtidigt med bildibild funktionen på tvn. Tror inte den är så omöjlig längre... Har fått silver några race innan med så jag ska finbslipa lite på dom med..
Postad 01 januari 2011 - 15:01
Silverschnitzel
-
Silverschnitzel
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Försöker klara Mazda racet i B-Spec för att få den där bilen som ska vara bra för att klara Like the wind. Min förare börjar spinna i kurvorna allt för ofta dock vilket gör att jag inte vinner! Har köpt racing tyres soft till bilen men det hjälpte inte.
Postad 01 januari 2011 - 19:25
relg
-
relg
-
Användare
-
-
184 inlägg
Försöker klara Mazda racet i B-Spec för att få den där bilen som ska vara bra för att klara Like the wind. Min förare börjar spinna i kurvorna allt för ofta dock vilket gör att jag inte vinner! Har köpt racing tyres soft till bilen men det hjälpte inte.
Jag körde både a-spec och b-spec med den nyaste modellen av Mazda roadster. Satt i kompressor och ecu tror jag. Sänkte lite. Vann hur enkelt som helst.. I B-spec kan du inte använda racing däck för det racet. Trimma ner bilen om du kört i för mycket krut, undvik turbo.
Postad 01 januari 2011 - 19:29
Unregistered36021db2
-
Unregistered36021db2
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Söker igenom tråden med ordet "invite"! Men får knappt upp något om det. Så jag ställer frågan rätt ut.
Går det att skicka en invite till sina kompisar så man kan tävla mot varann eller hur gör man?
För övrigt så känns online delen väldigt luddig. Man ser inte riktigt vad som gäller för varje race! Skulle i alla fall vilja få lite klarhet vad som gäller när man vill spela online!
Postad 01 januari 2011 - 21:17
relg
-
relg
-
Användare
-
-
184 inlägg
Söker igenom tråden med ordet "invite"! Men får knappt upp något om det. Så jag ställer frågan rätt ut.
Går det att skicka en invite till sina kompisar så man kan tävla mot varann eller hur gör man?
För övrigt så känns online delen väldigt luddig. Man ser inte riktigt vad som gäller för varje race! Skulle i alla fall vilja få lite klarhet vad som gäller när man vill spela online!
Det är lobbybaserat, det går inte att bjuda in. Man samlas i en lobby och ställer in själv hur man vill att racet ska gå till.
Postad 02 januari 2011 - 02:28
doomenicer
-
doomenicer
-
Användare
-
-
247 inlägg
Köpte en beg bil där oljelampan började lysa direkt i första loppet. Bytte olja och den slocknade, vad händer om man inte byter olja? Skär motorn ihop då? Eller är det bara att man saknar några hingstar under huven?
Postad 02 januari 2011 - 09:48
Unregistered8947db47
-
Unregistered8947db47
-
Lärjunge
-
-
278 inlägg
Köpte en beg bil där oljelampan började lysa direkt i första loppet. Bytte olja och den slocknade, vad händer om man inte byter olja? Skär motorn ihop då? Eller är det bara att man saknar några hingstar under huven?
gissar på det sista att du bara saknar några hästar, inte hört nått annat
Postad 02 januari 2011 - 09:54
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2 776 inlägg
jepp det är bara hästar som försvinner successivt man blir av med upp till 10% vilket du inte får tillbaks från ett oljebyte utan då får det bli en motor renovering
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|