Battlefield 3 [PS3]
4523 svar till detta ämne
Postad 07 February 2012 - 09:38
shade73a
-
shade73a
-
Amatör
-
-
59 inlägg
De kommer med största sannolikhet inte ändra på famasen. De dom kommer göra är att göra forgegripet mindre fördelaktigt för de vapen som har hög horisontal rekyl, vilket alla vapen du nämner har.
Finns två lösningar på ditt problem. Antingen plockar du fram scorboarden i menyn väljer den som snackar och trycker fyrkant för mute. Eller gå in under squad/team och stänger av voip helt.
Tackar, tackar, alltid lär man sig något nytt... Fyrkanten får det bli
Postad 07 February 2012 - 09:39
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
F2000 använde jag frekvent innan famas kom. Har försökt spela med den nu igen men har ganska svårt att gå tillbaka till den då det känns som att den sprider skotten för mycket på lite avstånd. Vilka attachements kör du på den? Den känns på nåt sätt svagare med silencer men det kan bara vara en känsla jag fått.
När de förändrar famas så känns det nog som jag går över till AEKn istället för F2000. AEKn känns mer stabil på alla avstånd.
På F2000 kör jag foregrip, kobra rds och laser, samma på M27iar och faktiskt alla andra bössor. Ibland kopplar jag på ljuddämparen istället för lasern. M16A3 med kobra rds är faktiskt riktigt trevlig, famas slutade jag använda efter 4001 kills, mest på grund av att den inte är accepterad på CB. Men jag dödar fortare med F2000 så det är ju ingen förlust direkt. Har känt mig lite uttråkad på spelet de sista dagarna och bara slöspelat någon timme efter kl 22:00, så igår så var jag tvungen att prova köra lite 870 och fick faktiskt en liten nytändning. Lite lustigt att få den känslan efter 272 spelade timmar, var inte alls less på BC2 vid 2000 timmar..
Redigerat av Ola Thomasson, 07 February 2012 - 09:53.
Postad 07 February 2012 - 09:53
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
VOIP:en verkar funka mycket bättre efter patchen iaf. Nu har jag bara testat i ca tio minuter och bara med en till i squaden, men det var inga bekymmer att höra vad han sa, inget hackande och klart ljud. Fast nu såhär morgonen efter har kanske de flesta redan hunnit testa och upptäckt det själva? 
Ja det verkade faktiskt funka. Dock så förstod jag knappt något utav Celtanic's skånska, men det är en helt annan sak...
Postad 07 February 2012 - 11:34
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Ja det verkade faktiskt funka. Dock så förstod jag knappt något utav Celtanic's skånska, men det är en helt annan sak... 
En förkyld Cel! så det lät väl ungefär som en sliten trött gammal gråsäl!? får hoppas du fattar mer när min röst inte är "säl"ig
Postad 07 February 2012 - 12:47
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Spelade lite under förmiddagen och jädrans vilket kackel det var på alla så patchen verkar fungera i alla fall.  Tur att det finns en mutefunktion, den kommer behövas framöver... Dock så förstod jag knappt något utav Celtanic's skånska, men det är en helt annan sak... 
Haha, inte bara jag som har svårt för bred skånska alltså.  Inget illa menat mot dig Cel, du är hur trevlig som helst, men bred skånska är riktigt obegripligt för mig ibland. Speciellt när man försöker kriga samtidigt.
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 07 February 2012 - 12:49.
Postad 07 February 2012 - 13:02
sandö
-
sandö
-
Användare
-
-
247 inlägg
VOIP:en verkar funka mycket bättre efter patchen iaf. Nu har jag bara testat i ca tio minuter och bara med en till i squaden, men det var inga bekymmer att höra vad han sa, inget hackande och klart ljud. Fast nu såhär morgonen efter har kanske de flesta redan hunnit testa och upptäckt det själva? 
Det som jag upplevde som det största bekymret med VOIPen innan var fördröjningen. Vid lite mätningar tog det alltid mins 2s för ljudet att komma fram vilket gjorde det redigt svårt att försöka samarbeta. Så jag hoppas att det har blivit förbättrat också.
Postad 07 February 2012 - 15:28
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Spelade lite under förmiddagen och jädrans vilket kackel det var på alla så patchen verkar fungera i alla fall. Tur att det finns en mutefunktion, den kommer behövas framöver... Haha, inte bara jag som har svårt för bred skånska alltså. Inget illa menat mot dig Cel, du är hur trevlig som helst, men bred skånska är riktigt obegripligt för mig ibland. Speciellt när man försöker kriga samtidigt. 
Fy fan vad man blir Regionsmobbad här! haha  Jag vet om att Reevan hörde mitt trevliga klagomål när jag försökte får ner han i Vipern, jag körde solo med MI28an och han hade såklart en trevlig co-pilot med och kunde leka sönder mig, vad var det 3 ggr irad?........  Det som jag upplevde som det största bekymret med VOIPen innan var fördröjningen. Vid lite mätningar tog det alltid mins 2s för ljudet att komma fram vilket gjorde det redigt svårt att försöka samarbeta. Så jag hoppas att det har blivit förbättrat också.
jag fick höra mitt eko igår hos Nedan och ja där är minst 1 sekunds fördröjning. så 1-2 sekunders fördröjning. Precis som i BC2.
Postad 07 February 2012 - 19:49
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Då skall voipen testas ikväll. Äntligen får man börja använda sitt surround headset!
Postad 07 February 2012 - 22:00
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Fy fan vad man blir Regionsmobbad här! haha 
Eftersom man är från Blekinge så är givetvis skånska helt oförstårligt
Postad 08 February 2012 - 07:32
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
Tyckte voip funkade super, han jag spelade med hörde mig glasklart och jag hörde honom.
Nu vet jag inte hur det fungerar på fler än så men en klar förbättring iaf (:
Postad 08 February 2012 - 08:21
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Man kanske skulle börja spela BF3 igen då? =) Får bara ta å skaffa ett bra headset. Köpte ett till tjejen som funkade bra med både ljudet och chatten i lurarna med volymkontroll för chat respektive in-game-ljud... Det var dock analogt.. finns samma fast med digitalt också.. lite dyrare dock.
Postad 08 February 2012 - 12:45
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Då skall voipen testas ikväll. Äntligen får man börja använda sitt surround headset!
Jag joinade dig och Mazz igår men ni ville vara lite extra kärleksfulla och ta en romatisk tur med choppern på NC istället. Så jag droppade och joinade F,M,Q,S och han inte ens spawna då konsolfrysningen kom och sa naj! inte ikväll!  Eftersom man är från Blekinge så är givetvis skånska helt oförstårligt 
haha det måste vara hemskt!
Postad 08 February 2012 - 13:05
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Jag joinade dig och Mazz igår men ni ville vara lite extra kärleksfulla och ta en romatisk tur med choppern på NC istället. Så jag droppade och joinade F,M,Q,S och han inte ens spawna då konsolfrysningen kom och sa naj! inte ikväll!  haha det måste vara hemskt! 
Antar att jag är M, satt länge och funderade på vem fan FMQS var men till slut så.  Undrade lite vad du syssla med när du bara joina och sen stack direkt. Har haft en hel del konsollfrysningar själv på senaste tiden.
Postad 08 February 2012 - 14:03
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Antar att jag är M, satt länge och funderade på vem fan FMQS var men till slut så. Undrade lite vad du syssla med när du bara joina och sen stack direkt. Har haft en hel del konsollfrysningar själv på senaste tiden.
Points for you!  haha får väl ge er lite utmaning på forumet  Ja jag Jinxade allt när jag sa till KC att jag inte fått det på ett bra tag när han fick det sist. Det är som om konsolen visste och sa hahaha in ur face!
Postad 09 February 2012 - 10:24
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
Efter senaste BF3-updaten (och ps3-uppdateringen som kom igår) så har jag fått ett jobbigt bakgrundsbrus i mina 7.1-lurar (Sony official wireless ps3 headphones) när jag spelar BF3. Det börjar komma så fort man kommer in i ett spel. I övrigt funkar ju ljudet och micen jättebra, det är bara brusen som är extremt jobbigt. Någon mer än mig som fått problem med detta?
Postad 09 February 2012 - 10:40
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Efter senaste BF3-updaten (och ps3-uppdateringen som kom igår) så har jag fått ett jobbigt bakgrundsbrus i mina 7.1-lurar (Sony official wireless ps3 headphones) när jag spelar BF3. Det börjar komma så fort man kommer in i ett spel. I övrigt funkar ju ljudet och micen jättebra, det är bara brusen som är extremt jobbigt. Någon mer än mig som fått problem med detta?
Nope, mitt fungerar fint igår efter update. Riktigt roligt krigande igår boys! kul att få lite omväxling och få svära på engelska med när vi fick övergå till english only  thank you MAZZ!  kan också säga att VOIP fungerar riktigt bra då vi körde det hela kvällen igår.
Postad 09 February 2012 - 11:50
fredrik11
-
fredrik11
-
Forumräv
-
-
546 inlägg
Nope, mitt fungerar fint igår efter update.
Riktigt roligt krigande igår boys! kul att få lite omväxling och få svära på engelska med när vi fick övergå till english only  thank you MAZZ! 
kan också säga att VOIP fungerar riktigt bra då vi körde det hela kvällen igår.
Ja de va riktigt kul igår  Sa inte ett ord på VOIP men de hördes kanon. (sambo samt kidzen slagga)
Postad 09 February 2012 - 13:23
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Efter Sonys 4.1 uppdatering så har deras egna lurar blivit knas. Man hör sig själv, det ekar etc och vad jag läst är det några könsstympade individer som velat höra sig själva och efterfrågat det. Bara hoppas att det inför en funktion för personer som inte är narcissister.
Postad 09 February 2012 - 13:30
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Varför skulle man vilja höra sig själv? Jag har inga problem att veta vad jag själv säger utan att höra det också.
Postad 09 February 2012 - 13:31
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Efter Sonys 4.1 uppdatering så har deras egna lurar blivit knas. Man hör sig själv, det ekar etc och vad jag läst är det några könsstympade individer som velat höra sig själva och efterfrågat det. Bara hoppas att det inför en funktion för personer som inte är narcissister.
Det däremot nu när jag tänker efter hade jag med igår efter 4.1 uppdateringen. ekade lite lite grann hela kvällen och kunde höra en själv andas
Postad 09 February 2012 - 13:38
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Postad 09 February 2012 - 13:42
Pip
-
Pip
-
Veteran
-
-
1792 inlägg
Postad 09 February 2012 - 13:57
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Varför skulle man vilja höra sig själv? Jag har inga problem att veta vad jag själv säger utan att höra det också.
Handlar ju om att man vill ha medhörning så att man inte sitter och skriker när man inte hör sig själv. Vilket man automatiskt gör om man inte tänker sig för.
Postad 09 February 2012 - 14:14
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
Tack, då är det inte mina lurar som gått sönder i alla fall. Vi får hoppas att de fixar till det.
Postad 09 February 2012 - 18:13
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Handlar ju om att man vill ha medhörning så att man inte sitter och skriker när man inte hör sig själv. Vilket man automatiskt gör om man inte tänker sig för.
Jaha, det tänkte jag inte på. Mina lurar kanske släpper in lite mer ljud från omgivningen än Sonys gör.
Postad 09 February 2012 - 19:32
DragonPuffer
-
DragonPuffer
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
När DICE fixat voip så kommer sony in och förstör.
Hade förstått om de lagt in det som val, samt utan världens jävla brus i bakgrunden.
Happ bara lägga lurarna på hyllan igen.
Redigerat av DragonPuffer, 10 February 2012 - 00:13.
Postad 09 February 2012 - 23:50
Unregistered2f447144
-
Unregistered2f447144
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Lånade spelet av bror min idag.
Input lag var de här! Seg styrning och höjjer man sensen så blir det ju ospelbart med den input lag som är.
Sjukt att dom lyckats klabba till det så här i ett vad i övrigt är ett sjysst spel.
Han har redan reggat ett online pass med medföljande koden och jag köper verkligen inte en ny bara för att testa om det även är input lag online också.
Det känns nästan som om man spelar med mus acceleration på pc
Postad 10 February 2012 - 07:39
Unregisteredc2d1da48
-
Unregisteredc2d1da48
-
Veteran
-
-
1687 inlägg
Lånade spelet av bror min idag. Input lag var de här! Seg styrning och höjjer man sensen så blir det ju ospelbart med den input lag som är. Sjukt att dom lyckats klabba till det så här i ett vad i övrigt är ett sjysst spel. Han har redan reggat ett online pass med medföljande koden och jag köper verkligen inte en ny bara för att testa om det även är input lag online också. Det känns nästan som om man spelar med mus acceleration på pc 
Bara att du loggar in via hans konto på din konsoll o aktiverar online passet & sedan är det bara att köra online. du kan även ladda ner map packet oxo
Postad 10 February 2012 - 09:35
Unregistered70c626f4
-
Unregistered70c626f4
-
Beroende
-
-
1117 inlägg
Hade förstått om de lagt in det som val, samt utan världens jävla brus i bakgrunden.
/Cel klappar Puff på huvudet
Postad 10 February 2012 - 09:48
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
Du ska bara ha och ha! Vi hade en HEL dag på oss att spela med VOIP och utan brus. Var det inte bra nog menar du?
Postad 10 February 2012 - 10:47
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Bara jag som fått grova problem efter PS3 4.10 firmware??
T.ex man ser inte vapnet när man startar, frysningar hela tiden...
Postad 10 February 2012 - 11:18
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Jag har inte haft några flera problem än vanligt med spelet, nu får man dock muta en hel del istället
Postad 10 February 2012 - 12:00
nedman
-
nedman
-
Forumräv
-
-
774 inlägg
Inte mer än "vanligt".... ~1/kväll. Igår fick jag upp hyfsat med poäng med LV pjäsen på Noshar (rush) och vad händer då - en frysning! det slår aldrig fel, de inträffar när man minst vill
Postad 10 February 2012 - 12:38
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Ola och nedan, tack för input.
Troligen var jag för snabb med att starta spelet efter uppdateringen. Jag var nämligen tvungen att acceptera Sonys nya användarvillkor.
Vilket inte kom upp förrän jag drog igång lite MW3...
Efter att jag accepterat de nya villkoren funkar allt OK igen. Har väldigt sällan frysningar i BF3, så detta var något nytt för mig.
Troligen kunde väl inte vapen och trophys osv synkas, vilket då gjorde att spelet inte hittade vapen etc
Postad 10 February 2012 - 16:10
fredrik11
-
fredrik11
-
Forumräv
-
-
546 inlägg
När jag ska lira med snipern så håller gubben bössan ovanför huvet  helt sjukt....
Har startat om men samma fenomen hela tiden, inte lätt å dra iväg ett headshot när man inte ens ser siktet LOL
Postad 10 February 2012 - 16:31
Unregistered3df5726d
-
Unregistered3df5726d
-
Wannabe
-
-
44 inlägg
När jag ska lira med snipern så håller gubben bössan ovanför huvet helt sjukt.... Har startat om men samma fenomen hela tiden, inte lätt å dra iväg ett headshot när man inte ens ser siktet LOL
Har hänt mig ett par gånger också, samma vapen varje gång.
Postad 10 February 2012 - 16:33
Ausir
-
Ausir
-
Lärjunge
-
-
330 inlägg
När jag ska lira med snipern så håller gubben bössan ovanför huvet helt sjukt.... Har startat om men samma fenomen hela tiden, inte lätt å dra iväg ett headshot när man inte ens ser siktet LOL
Jag har haft samma problem med BtK-vapnen. Jag har inte preciserat problemet men jag tror det inträffar när jag lirar på servrar med bara BtK-banor, men det är inget som jag lagt ner mycket tid på att utröna så ta det med en nypa salt.
Postad 10 February 2012 - 16:34
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Wohaa! Fick poängrekord igår när jag spelade conquest på Operation Metro. Strax över 8000 poäng skramlade jag ihop med en K/D på 35/11. Jag brukar vara glad om jag kommer över 2000p annars...
Game on senare i kväll (med voip förhoppningsvis).
Postad 10 February 2012 - 16:56
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
Wohaa! Fick poängrekord igår när jag spelade conquest på Operation Metro. Strax över 8000 poäng skramlade jag ihop med en K/D på 35/11. Jag brukar vara glad om jag kommer över 2000p annars... 
BRA! Keep on pushin! Har fått 13000 poäng på den mappen, min killstreak på 37-0 var just på metro. Extremt rolig map, men just bara kills ger ju inte sådär fruktansvärt mycket http://battlelog.bat...94/4/202114248/ så man måste ju verkligen jobba för poängen!
Postad 10 February 2012 - 17:53
vvv
-
vvv
-
Forumräv
-
-
859 inlägg
Jag har haft samma problem med BtK-vapnen. Jag har inte preciserat problemet men jag tror det inträffar när jag lirar på servrar med bara BtK-banor, men det är inget som jag lagt ner mycket tid på att utröna så ta det med en nypa salt.
Det är två av B2K vapnen det handlar om MG36 och kines snipern. Och buggen förekommer endast på B2K kartor av någon bisarr anledning. Kommer patchas i nästa patch så är bara att avvakta med dessa vapen om man vill köra B2K.
Postad 11 February 2012 - 00:11
shade73a
-
shade73a
-
Amatör
-
-
59 inlägg
QBZ-95B som är en assignment unlock fick man mitt i nyllet på b2k så man inte kúnde se något. Har inte testat den efter patch, kanske funkar nu?
Roligast appropå låsningar, är att jag fick hem en slim i förrgår. Denna migrerades från en "FAT 60gb" via data transfer... Jag i mina förhoppningar trodde att en såpass nyare hårdvara skulle bete sig bättre, fick på nöten direkt.
Den låste sig vid första "loading", alltså innan "press start" visats  , sedan har den bara låsts sig en gång.
Postad 11 February 2012 - 10:48
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
är gärna med o lirar med gänget igen då (:
Postad 11 February 2012 - 14:49
Unregisteredcc23e210
-
Unregisteredcc23e210
-
Veteran
-
-
1766 inlägg
Den låste sig vid första "loading", alltså innan "press start" visats , sedan har den bara låsts sig en gång.
Det där har inträffat för mig flertalet gånger och jag har också en Slim. är gärna med o lirar med gänget igen då (:
Helt rätt!
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 11 February 2012 - 14:49.
Postad 11 February 2012 - 19:24
Unregistered276d62c1
-
Unregistered276d62c1
-
Forumräv
-
-
729 inlägg
vet inte vilka som har mig och vilka som inte har mig men adda felicia6 på psn och skriv gärna mhb eller något, tänkte börja snart och strököra sedan in vidare mot kvällen (:
Postad 12 February 2012 - 08:34
Pansarhund
-
Pansarhund
-
Användare
-
-
187 inlägg
De jobbar på fixen för inputlagget. Skönt att veta att Dice inte bara ignorerar det i alla fall.
Se twitter nedan.
https://mobile.twitt...477581019914241
Redigerat av Pansarhund, 12 February 2012 - 08:35.
Postad 12 February 2012 - 09:08
Ola Thomasson
-
Ola Thomasson
-
Forumräv
-
-
974 inlägg
De jobbar på fixen för inputlagget. Skönt att veta att Dice inte bara ignorerar det i alla fall.
Se twitter nedan.
Ja det finns där och det är störande, det roliga är ju att xbox inte har det, provade med en polares xbox360 på min pio och vet ni vad, det är inget fel på min tv.... .fungerade hur bra som helst men jösses xbox dosan var inget för mig.
Postad 12 February 2012 - 10:04
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Se twitter nedan.
Fan vad gött!! Då kanske man kommer damma av spelet om dom fixar det sen!  Synd bara att konsollversionerna är så nerbantade, vad gäller mängd spelare och mindre flaggor i Conquest... men är rätt gött att slöspela på TVn/projj ibland.  Men har inte ens spelat 2h på bf3/ps3, just pga det där jäkla inputlagget... funkar ju rätt ok i 576p, men då blir det för suddigt, jobbigt för ögonen. Så hoppas dom fixar detta snart!
Postad 13 February 2012 - 10:06
Andi_One
-
Andi_One
-
Mästare
-
-
3008 inlägg
Fan va gött de ska bli när de fixat inputt lagget så alla superstjärnor kan gå in o dominera på kartorna utan
att ha något att gnälla på!
Postad 13 February 2012 - 10:07
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Har precis natt lvl 43 och last upp USAS 12 eller vad den nu heter. Vid vilken lvl borjar man fran 1 igen? Eller kanske inte 1 men nar man far de dar "vingarna/ornen"  Och hander det nagot da eller fortsatter det bara sedan?
Har 1 service star pa alla utom sniper, borjat nota lite pa den nu och SV98 med pull straight ar ratt bra (Efter att man har notit med alla de andra art bossorna). Nu vill jag bara na den nast sissta snipern M98B eller vad den heter, varkar ratt grymm!
Hur gar det for er andra? Har for ovrigt ca 75h spelade, 1.5 k/d ratio och an sa lange har man inte trottnat  Men som jag forstar ar det en del har som har valdigt manga timmar spelade an sa lange?
Postad 13 February 2012 - 10:28
CBR
-
CBR
-
Användare
-
-
237 inlägg
Vid 45 får du örnen. Sen fortsätter du gå upp i rank, det tar bara lite längre tid då varje ny rank kräver 230,000 poäng.
Jag ligger väl på 130+ timmar och tycker fortfarande det är kul, men spelar bara B2K, de andra banorna orkar jag inte med längre.
För övrigt har jag fått någon sorts hybris när jag flyger helikopter de senaste dagarna. Jag hade ett par dagar när det gick riktigt bra och lyckades med i princip allt jag försökte mig på, men nu....Reevo fick uppleva det senaste igår när jag satte den rakt ner i backen när jag försökte lågsniffa runt ett hus. Dags för lektioner igen tror jag....
Redigerat av CBR, 13 February 2012 - 10:29.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|