Man måste nog säga att han hör hemma bland de bättre i viktklassen nu, en viktklass med många bra namn dock..
Postad 09 December 2012 - 16:57
Man måste nog säga att han hör hemma bland de bättre i viktklassen nu, en viktklass med många bra namn dock..
Postad 09 December 2012 - 22:16
Postad 09 December 2012 - 22:23
Birkanoff - tyckte du om galan annars då?
Postad 09 December 2012 - 22:24
Postad 09 December 2012 - 22:27
Kan verkligen rekommendera Pac-JMM, en helt otrolig fight om än något kort. Rond 5 var makalös, troligen årets bästa!
Satt och kollade på matchen imorse och den var helt ok
Man undrar vad som händer härnäst, rent matchmässigt.. En trio på toppen som inte gärna vill möta varandra nu.
Postad 09 December 2012 - 22:37
Japp, mot "fel" motståndare så lär det bli förödande...
Birkanoff - tyckte du om galan annars då?
Helt okej gala. Synd som tusan med BJ, men som tidigare konstaterats så har han inget att hämta i WW. Han är helt enkelt för liten.
Bra utförd fight av Rory.
Main event var verkligen ett praktexempel på hur man neutraliserar sin motståndare. Diaz fick ingen rytm i stand-up och på marken så är Bendo grymt smidig och bra på att kontrollera.
Och det är sjukt vad Matt Brown utvecklas hela tiden. Riktigt grymt utförande i sin fight.
Prelim-fighterna var riktigt grymma med. Cruikshanks match var riktigt kul att se.
Kan verkligen rekommendera Pac-JMM, en helt otrolig fight om än något kort. Rond 5 var makalös, troligen årets bästa!
Får bli att kolla in.
Redigerat av Birkanoff, 09 December 2012 - 22:41.
Postad 09 December 2012 - 22:40
Postad 09 December 2012 - 22:53
Dennis Siver gjorde även han en fin match med bra tempo i alla tre ronderna...
Oh ja riktigt bra! Nu är han i rätt viktklass också.
Postad 09 December 2012 - 23:21
*edit* Han bekräftade (typ) att han brukar ha det när han fightas. Galet.
http://youtu.be/UkJScJaU4mM
Redigerat av Birkanoff, 09 December 2012 - 23:56.
Postad 10 December 2012 - 08:39
Postad 10 December 2012 - 08:47
Postad 10 December 2012 - 08:53
Postad 10 December 2012 - 13:47
Tror inte Gustavsson är redo för Jones, jag misstänker att han kommer få storstryk. Å andra sidan får ju alla andra det också så varför inte släppa upp någon ny?
Lite så jag tänkte också. Men det finns ju alltid en liten, liten chans att skrälla. Ska man förlora mot någon så är det lika bra att förlora mot den bäste.
Postad 11 December 2012 - 19:27
Sen är jag samtidigt förbannad att Penn ens tog fighten .
Penn såg ut att höra till en viktklass under och Roy nästan en ovanför.
När de stod brevid varandra och väntade på resultatet så såg ju Penn ut som en dvärg :-(
Tycker tyvärr att Alex gjorde en på tok för svag insats.
Tycker han är långt ifrån redo att börja utmana om nått bälte.
Postad 11 December 2012 - 19:36
Mår fortfarande illa efter Penns förlust
Sen är jag samtidigt förbannad att Penn ens tog fighten .
Penn såg ut att höra till en viktklass under och Roy nästan en ovanför.
När de stod brevid varandra och väntade på resultatet så såg ju Penn ut som en dvärg :-(
Tycker tyvärr att Alex gjorde en på tok för svag insats.
Tycker han är långt ifrån redo att börja utmana om nått bälte.
Är ju snack om att Hendersons knä spökar lite nu inför hans fight mot Machida och om detta hindrar honom från att ta matchen så är Alex den som får hoppa in.
Postad 11 December 2012 - 21:50
Postad 11 December 2012 - 22:49
Han twittrar själv att knät är ok och att han inte vet var Dana fått sin info ifrån iaf
Med tanke på hur många omstruktureringar pga skador som skett på sistone så utesluter jag inget.
Om fighten blir av och Hendo vinner stort via KO så kommer han såklart sno titelchansen före Alex så lite hoppas jag väl att knät inte är redo
Postad 12 December 2012 - 02:15
Perfekt timing i countern från Marquez.
Postad 31 December 2012 - 07:05
Miller - Lauzon var ju bara en sjuk fight!
Postad 01 January 2013 - 15:50
Var nästan chockad över att se hur Cain dominerade Santos, , till och med stående.
Postad 03 January 2013 - 17:17
Var också riktigt förvånad över hur Cain körde över JDS, tror han var det själv också, JDS alltså.
Postad 14 January 2013 - 17:01
RIP Strikeforce. Ni var mediokra.
mediokra eller inte så tycker jag att det är bra att det finns mindre aktörer på marknaden, hade gärna sett någon bli minst lika stor som ufc och ta plats.
Postad 14 January 2013 - 17:14
mediokra eller inte så tycker jag att det är bra att det finns mindre aktörer på marknaden, hade gärna sett någon bli minst lika stor som ufc och ta plats.
Japp det hoppas jag med. Men Strikeforce var inte bra imo.
Postad 15 January 2013 - 19:25
Bortsett från att han verkar ha lite kinkig haka är han ju jäkligt duktig och rätt allround och med lite vettigare attityd än Hamid Corassani hade (även om Akira naturligtvis spelade mycket på attityden för att få vara med öht).
Postad 20 January 2013 - 21:39
Vem ska nu bli nästa att möta äckelspindeln?
Postad 21 January 2013 - 06:56
Höll faktiskt på Bisping i denna fighten. Men övertygande seger för Vitor.
Vem ska nu bli nästa att möta äckelspindeln?
Höll du på Bisping? Menar du allvar? Trodde bara det var närmast sörjande som höll på honom, dvs engelsmän.
Postad 21 January 2013 - 09:28
Höll du på Bisping? Menar du allvar? Trodde bara det var närmast sörjande som höll på honom, dvs engelsmän.
Jepp för det gjorde han. Och jag kommer att hålla på Chael när han ska möta Vitor.
Postad 21 January 2013 - 09:32
Jepp för det gjorde han. Och jag kommer att hålla på Chael när han ska möta Vitor.
Äh, Sonnen stör mig inte direkt (mer än att han är medioker). Han är snart helt irrelevant dessutom efter att Jones har gjort sitt.
Bisping däremot...
Postad 21 January 2013 - 09:41
Äh, Sonnen stör mig inte direkt (mer än att han är medioker). Han är snart helt irrelevant dessutom efter att Jones har gjort sitt.
Bisping däremot...
Ja det kommer nog bli något sånt.
Tyckte att det hade varit kul om Bisping vunnit då han precis som nu blivit snuvad på titelfight otaliga gånger. Han hade inte haft en janne mot Silva dock.
Imorgon drar nya TUF igång. Hoppas att det blir bättre än de senaste.
Postad 21 January 2013 - 09:57
Ja det kommer nog bli något sånt.
Tyckte att det hade varit kul om Bisping vunnit då han precis som nu blivit snuvad på titelfight otaliga gånger. Han hade inte haft en janne mot Silva dock.
Imorgon drar nya TUF igång. Hoppas att det blir bättre än de senaste.
Jo av den anledningen hade det varit kul med en Bisping-seger. Problemet är att han inte ska få äran att få en titelfight i mina ögon. Men en fight där inte titeln står på spel hade jag gärna sett honom bli slagen medvetslös av Anderson.
Är det Jones-Sonnen TUF? Vilka viktklasser?
Postad 21 January 2013 - 10:21
Jo av den anledningen hade det varit kul med en Bisping-seger. Problemet är att han inte ska få äran att få en titelfight i mina ögon. Men en fight där inte titeln står på spel hade jag gärna sett honom bli slagen medvetslös av Anderson.
Är det Jones-Sonnen TUF? Vilka viktklasser?
Jepp det stämmer. MW plus att Tor Troeng är med också.
Och på tal om svenskar och MMA.
6:e April blir det Globen igen YAAAY!!!
Gustafsson mot Musasi.
Postad 23 January 2013 - 13:02
Postad 27 January 2013 - 23:19
Grymt card nästa vecka btw!
Redigerat av Birkanoff, 27 January 2013 - 23:21.
Postad 28 January 2013 - 09:20
Personligen hoppas jag att Showtime får sin titelchans efter den uppvisningen.
Postad 28 January 2013 - 10:27
Jag får hålla med, det är ju främst beteendet som gör att man håller på motståndarna... =) Han stil är annars underhållande (för flugvikten).
Personligen hoppas jag att Showtime får sin titelchans efter den uppvisningen.
Sant. Han är nog den enda som har förmågan att sänka någon i den viktklassen med. Fast jag har svårt för dessa riktigt låga viktklasserna. Ser mest ut som barn som slåss.
Ja Showtime gjorde det rätt så övertygande. Gissar väl på att han kommer att få gå en fight till innan titeln.
Postad 28 January 2013 - 10:41
Pettis har jag svårt för också, kan ha att göra med hans obegripligt fula ögonbryn. Det är en sak om man föds med dom, men att medvetet PLOCKA ögonbrynen så fula? Obegripligt. Grym fighter dock!
Eddie Alvarez retar mig av samma anledning.
Tyckte Rampage såg ut att vara i fin fysisk form, med han räcker tyvärr inte till längre. Kunde ju kanske vara kul att se honom spöa Shogun däremot.
Postad 28 January 2013 - 10:48
Haha, ja Dodson är verkligen sanslöst jobbig. Är det small man syndrome han lider av eller är det något annat fel på denne dvärg? Hans måste ha någon form av diagnos.
Pettis har jag svårt för också, kan ha att göra med hans obegripligt fula ögonbryn. Det är en sak om man föds med dom, men att medvetet PLOCKA ögonbrynen så fula? Obegripligt. Grym fighter dock!
Eddie Alvarez retar mig av samma anledning.
Tyckte Rampage såg ut att vara i fin fysisk form, med han räcker tyvärr inte till längre. Kunde ju kanske vara kul att se honom spöa Shogun däremot.
Haha sant om Showtime. Jag har även svårt för hans lilla soul patch. Sen att han känner sig tvungen att köra med en massa hittepå moves hela tiden gör intrycket lite påklistrat.
Hur jäkla grym var inte Ricardo Lamas gnp förresten? Koch har framstått som lite av en douche i mina ögon med sin solariebränna (han var ju sponsrad av ett solarium) så det var en tillfredställande uppvisning.
Rampage blev jag förvånad över att han lyckades med att blixtra till några gånger. Men sen blev det uppenbart att han var ganska slut när Glover fick ner honom tämligen enkelt på marken.
Redigerat av Birkanoff, 28 January 2013 - 10:49.
Postad 28 January 2013 - 11:00
Hur känner ni andra?
Postad 28 January 2013 - 11:12
Ang Dodson-fighten så kan jag inte frambringa intresse för den viktklassen, dom är helt enkelt för små. Det ser ut som två lågstadiebarn som bråkar på rasten. Jag har verkligen försökt, men det går inte.
Hur känner ni andra?
Håller med till fullo.
Postad 30 January 2013 - 16:53
Postad 01 February 2013 - 09:05
Till er alla som inte är förtjusta i de mindre viktklasserna så funderar UFC på att införa ytterligare en viktklass:
LÄNK
Postad 01 February 2013 - 09:39
Till er alla som inte är förtjusta i de mindre viktklasserna så funderar UFC på att införa ytterligare en viktklass:
LÄNK
Men för fan...
Postad 04 February 2013 - 00:29
Redigerat av Metalmartin, 04 February 2013 - 00:30.
Postad 04 February 2013 - 14:59
Hey Alistair...Heads Up
Har inte mått så dåligt sedan Lesnar vann över Carwin... ****...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
41 bilder
124 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?